"LINK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - CENTRALA WIĄZOWNA KOŁO WARSZAWY

4.4Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o "LINK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - CENTRALA WIĄZOWNA KOŁO WARSZAWY

Pracodawca

 Aktualność
LINK Transport – rekrutujemy do współpracy w ruchu międzynarodowym i krajowym!
Poszukujemy przewoźników z naczepami STANDARD i MEGA.
 
W naszej firmie:

  • Doświadczysz ciągłości pracy przez cały rok,

  • Masz możliwość pracy z dużymi firmami,

  • Możesz oczekiwać regularnej pracy na stałych trasach: PL-PL, PL-CZ-PL, PL-FR-PL, CZ-FR-CZ, CZ-GB-CZ, PL-IT-PL, PL-NL-PL, PL-IT-GB-PL, PL-SK-PL,

  • Otrzymasz pracę dostosowaną do dyspozycji kierowcy – nawet jednotygodniowego!

  • Możesz zawsze liczyć na terminowe płatności,

  • Dostaniesz całodobową opiekę spedytora,

  • Pokryjemy każdy kilometr Twojej pracy,

  • Oferujemy atrakcyjne warunki ubezpieczenia, SKONTA, faktoringu,


 
 
Dodatkowo! Wznawiamy nabór na przewoźników bez dostępnej naczepy pod projekt TRUCKINGU NACZEP w relacji PL-NL-PL!
Przyjmiemy do prowadzenia sam ciągnik typu LOW DECK - LINK przekaże naczepę do pracy i pokryje wszystkie wydatki z nią związane.
 
Sprawdź naszą ofertę – skontaktuj się ze specjalistą!
 
Dane kontaktowe:
Dariusz Ciesek
✉️dariusz.ciesek@linktransport.eu
☎️ +48 500 130 522
 
Natalia Jackowicz
✉️ natalia.jackowicz@linktransport.eu
☎️+48 502-941-278
 
Marta Gugała
✉️ marta.gugala@linktransport.eu
☎️+48 728 397 278
bobo

praca daje rade. w zaleznosci od wybrnej trasy, duzo do Angli, sa tez kolka Polska Holandia. Systemy do dogadania, zalezy od bazy. Korrdynatorzy daja rade i w miare logicznie ogarniaja trase. Czesem jak jakis mlody sie trafi to trzeba dogadac ale do przezycia. kasa na czas, fury nowe trasy stale. Ogolnie dobrze

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

A możesz coś więcej powiedzieć o pracy? Jest propozycja pracy w kółko do Holandii, jest to warta rozważenia oferta dla młodego kierowcy?

Janusz
Pracownik

Pracuje w firmie Link sp.z o.o. dopiero 2 lata i jestem zadowolony z organizacji pracy , jedno co nie jest dla nas kierowców nie pasuje to dojazdy busem do bazy w BE a potem dalej do FR . Zdarzyło mi się raz tak wracać i lepiej oby nigdy więcej się mi to nie przytrafiło.

Pracodawca

@Janusz

Janusz, dziękujemy za opinię i za Twoją pracę. Każda uwaga jest dla nas cenna dlatego bardzo za nią dziękujemy. Pozdrawiamy Zespół Link,

sdsd Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

Zostaje ostatnia baza, biuro z konesera się zawija do macierzy. CZy to już koniec ?

Nowy wpis

Pracodawca

@sdsd

Witam, zdecydowanie nie koniec, działamy i działać będziemy. Podejmujemy jedynie niezbędne kroki w celu stabilizacji firmy, które podyktowane są uwarunkowaniami rynkowymi. Pozdrawiam. Team LINK

Nowy wpis

Pracodawca

 Aktualność
LINK Transport – rekrutujemy do współpracy w ruchu międzynarodowym i krajowym!
Poszukujemy przewoźników z naczepami STANDARD i MEGA.
 
W naszej firmie:

  • Doświadczysz ciągłości pracy przez cały rok,

  • Masz możliwość pracy z dużymi firmami,

  • Możesz oczekiwać regularnej pracy na stałych trasach: PL-PL, PL-CZ-PL, PL-FR-PL, CZ-FR-CZ, CZ-GB-CZ, PL-IT-PL, PL-NL-PL, PL-IT-GB-PL, PL-SK-PL,

  • Otrzymasz pracę dostosowaną do dyspozycji kierowcy – nawet jednotygodniowego!

  • Możesz zawsze liczyć na terminowe płatności,

  • Dostaniesz całodobową opiekę spedytora,

  • Pokryjemy każdy kilometr Twojej pracy,

  • Oferujemy atrakcyjne warunki ubezpieczenia, SKONTA, faktoringu,


 
 
Dodatkowo! Wznawiamy nabór na przewoźników bez dostępnej naczepy pod projekt TRUCKINGU NACZEP w relacji PL-NL-PL!
Przyjmiemy do prowadzenia sam ciągnik typu LOW DECK - LINK przekaże naczepę do pracy i pokryje wszystkie wydatki z nią związane.
 
Sprawdź naszą ofertę – skontaktuj się ze specjalistą!
 
Dane kontaktowe:
Dariusz Ciesek
✉️dariusz.ciesek@linktransport.eu
☎️ +48 500 130 522
 
Natalia Jackowicz
✉️ natalia.jackowicz@linktransport.eu
☎️+48 502-941-278
 
Marta Gugała
✉️ marta.gugala@linktransport.eu
☎️+48 728 397 278
Kierowca
Pracownik

Nie polecam tej firmy za brak profesjonalizmu, dzwoniąc do centrali w sprawie pracy zostałem przekierowany do osoby która nie raczyła nawet podnieść słuchawki i się rozłączyła. Jeśli takie podejście mają pracownicy firmowi to dziękuję za takiego pracodawce

Nowy wpis

Pracodawca

@Kierowca

Drogi Kierowco, możliwe, że wcale nie było to spowodowane niechęcią pracownika tylko niemożliwością odebrania połączenia w danym momencie. Zapewniam, że mimo dużego napływu zgłoszeń, staramy się kontaktować z wszystkimi kandydatami. Pozdrawiamy. Zespół LINK

@Yurii
Pracownik

To juz osrodek szkoleniowy i przechodni plac. Nie mam 2000€, kierowcy masowo odchodza, zarowno polscy jak i inni. Przyjmuja nawet tych bez doswiadczenia. Nie radze tu pracowac, niby placa na czas, ale dieta jest za przepracowane godziny. 66 euro brutto, a netto moze byc nawet 42-47 euro. naliczaju diete i oszukaju. Jedno naliczenie jest przychodzi na telefon, drugie przychodzi na karte, 300-500-700 zl mniej, pytasz jaki jest powod: pytaja ile godzin przepracowales w tym miesiacu. Nie dni, tylko godzin. Rozne wymowki na niedoplate, zaczeli sie czepiac mlotkow. 3 godziny mlotkow dziennie, a oni robia awanture, ze wykorzystali limit. Firma potrzebuje kierowcow, ktorzy pochyla sie do tylu i zrobia wszystko, nawet zepsuja tacho, zaladuja, rozladuja na pauzie. Ostatnio pracuja tylko w nocy, a za prace w nocy nie placa,za nadliczbowe godziny tez nie placo Ci, ktorzy maja o to pretensje, sa zwalniani. Koordynacja to kompletny balagan, licza tak, zebys spalil tacho, a potem szukaja winy w tym, czego nie zrobiles na czas... Zatrudnili Hindusow, ktorzy nawet nie wiedza, jak zalozyc linka celna i oplombowac. Portugalia, Wlochy, to sa samotne trasy. Glownie Czechy, Niemcy, Holandia. Wielka Brytania, Belgia, Francja.Kaza wszystkim ubiegac sie o brytyjska wize, za ktora trzeba zaplacic, a jesli konsulat odmowi, podsuwaja kierowcy dokumenty do podpisania, aby mogli odliczyc wydane pieniadze. Jesli sa oszczednosci, to ich nie widac, obiecuja premie slownie, ale ich nie wyplacaja. Norma dla Daf, Volvo wynosi 21,5 litra/100 km. Normy sa wymyslone przez nich samych. Potem tlumacza, dlaczego samochod tyle spalil, podsuwaja papiery do podpisania i wyliczaja kwote

Pracodawca

@@Yurii

@Yuri dziękujemy za zmianę wpisu na zgodny z regulaminem (przede wszystkim na brak inwektywów w obecnym wpisie). Każdą opinię, wyrażoną z szacunkiem, nawet krytyczną, bierzemy pod uwagę bo właśnie to pozwala nam się zmieniać na lepsze. Jeśli chodzi o wypłacanie wynagrodzenia to tak, przy umowie podawana jest kwota brutto, wypłacana zaś netto. Dzieje się tak we wszystkich firmach odprowadzających zgodnie z prawem podatki oraz płacących ZUS czy inne świadczenia. Wyliczenie dla każdego kierowcy jest robione indywidualnie i bierzemy do niego wiele zmiennych. I tak np: przy obliczeniu podatku brane sa pod uwagę m. in. pakiet mobilności, wysokość wynagrodzenia zasadniczego, premie, wynagrodzenie za nieobecności, kwoty diet wirtualnych dla konkretnego kierowcy itd. Firma nasza dziłała legalnie tak więc wypłacane pensje są zawsze sumiennie wyliczone a kierowca informowany o sposobie ich naliczania. Wszystkie przejachane przez kierowcę godziny (zgodnie z prawem) są przez nas rozliczane na czas. To co również jest pewne to to, że nie zwalniamy kierowców bez powodu. Zapewniam też, że ne czepiamy się młotków :) ani też pod żadnym pozorem nie pozwalamy na psucie tachografów. Czas pracy w naszej firmie jest kontrolowany i czuwa nad tym sztab ludzi aby każdy z Was był bezpieczny, ale w zamian za to oczekujemy brak nadużyć z Waszej strony tj. uczciwe zaznaczanie w tachografie innych czynności niż jazda. Często sami kierowcy przyznają się, że przyszli do nas bo tacho jest u nas w normie, nikt kierowcy nie goni. Zapewniam, że kierowcy mają z naszej strony wsparcie 24h ws. tacho po to żeby sami byli bezpieczni, znali swoje błędy i nie tracili pieniędzy na mandaty. Jeśli chodzi o zatrudnienie kierowców to zatrudniamy zarówno tych z doświadczeniem jak i bez niego, bez względu na rasę, płeć czy inne uwarunkowania. W końcu każdy człowiek gdzieś kiedyś zaczynał swoją pracę a nasza firma jest przyjazna zarówno dla początkujących kierowców jak i tych bardziej doświadczonych. Prosimy też o nie obrażanie innych narodowości gdyż podchodzenie z szacunkiem do drugiego człowieka jest naszą wartością nadrzędną. Jeśli zaś chodzi o normy paliw to są opracowane na podstawie wieloletnich doświadczeń. Pracuje u nas wielu kierowców, którzy jeżdżąc zgodnie z przepisami i oszczędzają paliwo. Podsumowując nasi kierowcy są dla nas najważniejsi dlatego dbamy o ich bezpieczeństwo, stabilność, legalność zatrudnienia, opłacamy podatki oraz ZUS oraz wszelkie potrzebne świadczenia. Kierowcom. którzy podzielają nasze wartości dziękujemy za wieloletnią współpracę i cieszymy się kiedy pracują u nas długie lata :) Dla nas najważniejsza jest jakość :) pozdrawiamy. Zespół LINK

Daniel
Kandydat
@"LINK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - CENTRALA WIĄZOWNA KOŁO WARSZAWY

Witam normalnie 21,5 nie chce mi się wierzyć, jeżdżę ekonomicznie volvo fh14 500 i mój rekord tyg to 22,3 ładunek około 10t średnia z miesiąca to od 26 do 28 chciałbym u was zrobic jakieś szkolenia na to normę 21,5 chyba ze to Bzdury kierowca pisze, pozdrawiam firmę link dużo widzę waszych aut na szlaku ;)

Pracodawca

@Daniel

Daniel, dziękujemy za opinię. Kierowca nie podał prawdziwych danych :) Mimo to zapewniamy, że przy naszej flocie (w swojej ofercie mamy bardzo dobre auta, często wymieniane na nowe, o dobrych, ekonomicznych silnikach) wyrobienie takiej norrmy to byłaby bułka z masłem :) Pozdrawaimy. Zespół Link

Jan
Pracownik
@@Yurii

Na dzień dzisisiejszy dają do podpisania odpowiedzialność za auto i naczepę , jeśli coś uszkodzisz to masz za to zapłacić sam i nie ważne ile to kosztuje . Zaczął się bałagan a firma już na fb szuka kierowców. Kiedyś można było kogoś polecić to i grosza za do przyznali ale dziś nie można nikogo polecić żeby nie wszedł w gów.... .

Pracodawca

@Jan

Jan, dziękujemy za Twoją opinię. Standardowym procesem jest podpisanie umowy powierzenia mienia szczególnie przy użytkowaniu pojazdów o wysokiej wartości. Mimo to zapewniam, jak dobrze Pan wie, że posiadamy obowiązkowe i dodatkowe ubezpieczenie zarówno pojazdów, jak i pozostałych materialnych wartości firmy, tak więc w przypadku niecelowej szkody podlegającej ubezpieczeniu pracownik nie uiszcza nic z własnej kieszeni. Firma nasza rozwija się prężnie a więc jak najbardziej poszukuje kierowców poprzez różne źródła. Zdecydowanie możemy polecić pracę w naszej firmie :) Z poważaniem. Zespół Link

@Yurii
Pracownik
@Daniel

Zobaczesz kieroowca zlinka. Popros z aplikacii sluzbowego telefonu norme spoliwowe. I uwierzysz. 20,5 do 21,5. I dalie jescze mniejsze normy ustalione na nastepny rok. :)))

anonim
Inne
@Jan

A czy wszelkie mandaty opłaca pracodawca, czy również trzeba szykować pieniądze z własnej kieszeni? :( Pytam na zaś, zanim złożę CV, bo nie chciałbym dokładać do interesu :P

Pracodawca

@anonim

Witam, W firmie zachęcamy zawsze kierowców do ostrożnej, przepisowej jazdy :) Pozdrawiam. Zespół Link

Nick
Inne
@Daniel

Zapytaj u bądź jakiegoś kierowcy LINK o normach paliwowych i Ci pokażą tablicą dla każdego auta ona jest u każdego kierowcy

Pracodawca

@Nick

Tak, dziękuję za komentarz. Norma jest dla każdego auta inna i dzięki temu calkiem realna do zrobienia :) Pozdrawiam. Team Link

anonim
Kandydat
@"LINK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - CENTRALA WIĄZOWNA KOŁO WARSZAWY

A w jaki sposób są ci kierowcy zachęcani? Jeszcze jakieś inne sposoby na mobilizację występują? ;) Kolega pisał o jakimś dokładaniu do interesu, w jakikolwiek sposób trzeba?

Pracodawca

@anonim

VP dzięki za pytanie. Nie mam pojęcia o jakie dokładanie do interesu chodzi :) W sprawach rekrutacyjnych prosimy o kontakt: +48 882 151 883 lub wyslanie CV: rekrutacja@linktransport.eu :) Może to rozwieje wszelkie wątpliwości. Pozdrawiamy. Zespół Link

Kierowca Link
Pracownik
@"LINK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - CENTRALA WIĄZOWNA KOŁO WARSZAWY

Wszystko zależy od tras jakie się dostanie. Czasami uda się zrobić dużą oszczędność, czasami na styk mieści się w normie a czasami ma się przepały, szczególnie jak jest ciężko i tak ostatnio miałem trasę w większości pod górę z 24 T, to w Volvo wyszło mi średnie spalanie ponad 32 l na 100 km, gdzie norma przy tym tonażu wynosi ok 27 l, więc miałem już na pierwszej trasie na dystansie 1000 km 50 litrów przepału!!!

Kierowca Link
Pracownik
@"LINK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - CENTRALA WIĄZOWNA KOŁO WARSZAWY

Wsiądź w ciężarówkę i załaduj 24 T, a następnie pojedź w góry i spróbuj zmieścić się w Linkowej normie. Życzę powodzenia, bułka z masłem ignorancie. Szkoda słów, więcej pokory człowieku!!!

Omnix777
Kandydat
 Pytanie
@"LINK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - CENTRALA WIĄZOWNA KOŁO WARSZAWY

Witam wszystkich kierowców i pozdrawiam. Chciałbym się zapytać jak tam w link czy opłaca się tam składać papiery i iść tam pracować Gdzie się jeździ na zmiany do ciężarówki i czy Po dojeździe trzeba od razu ruszać ciężarówką?

Kiero
Pracownik
@"LINK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - CENTRALA WIĄZOWNA KOŁO WARSZAWY

Jak się trafi górska trasa z ciężkim ładunkiem to nie jest do zrobienia. To wychodzi wtedy duży przepał.

Tomek
Pracownik
@@Yurii

Jestem pracownikiem Firmy LINK od 7 lat i mogę potwierdzić to co kolega napisał . Regulamin płac ma kilkanaście stron w których opisane są takie wyliczenia ,że chyba doświadczona księgowa połapie się jak dokładnie wyliczyć ,ile człowiek zarobił, wyliczana jest każda godzina pracy , to że jest dieta dobowa 66 EU BRUTTO nie oznacza ,że tyle dostaniesz ,bo jest to dzielone na 24h i płacone każda godzina Twojej pracy, od trzech lat wiecznie przycinają pensje, jak Państwo Polskie 2 lata temu podniosło minimalne wynagrodzenie o 250zł to zarząd obciął nam o 150zł za ryczałt za pracę w godzinach nocnych i nadliczbowych. Ogólnie robota poukładana ,ale jeżeli mam spędzać w budzie łącznie ponad 21,22 dni to chcę godnie zarobić jak w innych firmach. Niedługo żegnam się z tą firmą bo znowu od lipca wprowadzili nowy regulamin płac ,po raz kolejny obcinając diety, likwidując dodatki i premie ...

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rozmowa kwalifikacyjna w "LINK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - CENTRALA WIĄZOWNA KOŁO WARSZAWY odpowiadała Twoim potrzebom? Czego dowiedziałeś się o swoim nowym, potencjalnym miejscu pracy? Twoja opinia jest dla nas ważna.
Pan x
Inne
 Pytanie

Czy jest możliwość pracy w systemie 2/1 i 2/2

Pan zx
Kandydat
 Pytanie

Czy jest możliwość pracy w systemie 2/1 lub 2/2 ?

Maciek
Kandydat
 Pytanie

Witam Gdzie najbliżej Podlasia znajduje się siedziba firmy?

Pracodawca

@Maciek

Maciek, najbliższa siedziba jest w Wiązownie. Pozdrawiam zespół LINK

@LINK
Kandydat
 Pytanie

Chciałem dopytac czy przyjmujecie nadal podwójne obsady?

anonim
Inne
@@LINK

Ja podobnie bym chciał się dowiedzieć, konkretniej czy są podwójne obsady do NL i czy mógłbym pojechać ze swoja narzeczona? Ja oczywiście mam już doświadczenie

Pracodawca

@@LINK

Na wszystkie pytania odpowiemy pod nr telefonu: +48 882 151 883 lub mailem rekrutacja@linktransport.eu. Pozdrawiamy. Zespół LINK.

Pracodawca

@anonim

Na wszystkie pytania odpowiemy pod nr telefonu: +48 882 151 883 lub mailem rekrutacja@linktransport.eu. Pozdrawiamy. Zespół LINK :)

Były kierowca .
Były pracownik

Dla zainteresowanych można napisać że kokosów finasowych nie ma , dojazdy z bazy busem do FR . Fakt że nie zrobisz dużo km ale za to pojeździsz po nocach , kasa na czas i nie musisz się martwić o zmianę kół , to wszystko z plusów .

bobo

praca daje rade. w zaleznosci od wybrnej trasy, duzo do Angli, sa tez kolka Polska Holandia. Systemy do dogadania, zalezy od bazy. Korrdynatorzy daja rade i w miare logicznie ogarniaja trase. Czesem jak jakis mlody sie trafi to trzeba dogadac ale do przezycia. kasa na czas, fury nowe trasy stale. Ogolnie dobrze

imbryk
@bobo

a jak te kółka do Holandii?

Marian
@imbryk

Gliwice roterdam

Kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Marian

Mógłbyś kolego coś więcej o tej pracy powiedzieć?

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

A możesz coś więcej powiedzieć o pracy? Jest propozycja pracy w kółko do Holandii, jest to warta rozważenia oferta dla młodego kierowcy?

drajwer
Inne

Na stronie firmy jest ogłoszenie z ofertą pracy Poznań dla kierowcy międzynarodowego kółka do NL i BE, chciałbym się dowiedzieć jak wygląda ta praca, ile dni jazdy , wolnego i skąd są wyjazdy czy warto złożyć swoją aplikację jeśli nie mam doświadczenia na kategorię C+E i jak wygląda szkolenie

Pracodawca

@drajwer

DRAJWER zadzwoń proszę na numer naszej Rekrutacji +48 882 151 883 lub wyśli swoje CV do rekrutacja@linktransport.eu a otrzymasz wyczerpujących informacji. Pozdrawiamy. Zespół LINK

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Na oficjalnej stronie firmy jest ogłoszenie z ofertą pracy Poznań , Gliwice dla kierowcy międzynarodowego kółka do NL i BE, chciałbym się dowiedzieć jak wygląda ta praca, ile dni jazdy , wolnego i skąd są wyjazdy czy warto złożyć swoją aplikację jeśli nie posiadam doświadczenia jako kierowca C+E? I czy istnieje możliwość przeszkolenia i jak długo trwa taki proces.

Pracodawca

@Kandydat

Kandydat proszę o kontakt pod numerem +48 882 151 883 lub proszę o złożenie CV na mail rekrutacja@linktransport.eu. Pozdrawiamy. Zespół LINK

Roxa
Inne

Ja pod Wrocław nie podlegam akurat ale zaciekawił mnie ten temat związany z zamknięciem bazy, niby ofert na stronie na Wrocław nie ma ale jest normalnie wpisany w kontekście i tak dalej. ciekawe o co chodzi i co by się stało z pracownikami gdyby jednak się zamknęli?

Pracodawca

@Roxa

ROXA, Baza we Wrocławiu została zamknięta. Zapraszamy do najbliższej Bazy LINK w Gliwicach. tel. +48 32 72 99 485; biuro-gliwice@linktransport.eu. Pozdrawiamy. Zespół LINK

anonim
Inne
@"LINK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - CENTRALA WIĄZOWNA KOŁO WARSZAWY

Ciekawi mnie druga część tego zadanego pytania. Co w zasadzie stało się z Pracownikami? czy możliwe, że właśnie część z nich przeniosła się do Gliwic? Albo w którejkolwiek bazie pracują zdalnie o ile mieli taką możliwość?

Pytanie
Kandydat
 Pytanie

Witam jak obecnie wygląda praca w linku system i kasa ??

Kierowca bombowca
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, dzwoniłem na bazę Wrocław, ale nikt nie odbiera. Na google napisane jest, że baza zamknięta na stałe . To prawda?

Pracodawca

@Kierowca bombowca

KIEROWCA BOMBOWCA tak. Zapraszamy do najbliższej Bazy LINK w Gliwicach. tel. +48 32 72 99 485; biuro-gliwice@linktransport.eu. Pozdrawiamy. Zespół LINK

Katy
Inne

Czy przy tym finansowaniu prawa jazdy, o którym teraz pewien pan wspomniał w tym przypadku na kontrakcie jest podpisywania umowa lojalnościowa? Ciekawią mnie zasady. Byłoby tak, że partner musiałby parę lat pod firma jeździć?

Kontraktowanie B2B
Kandydat
 Pytanie

Witam, @Pracodawca, mam pytanie bo doszły mnie pewne słuchy. Czy jest możliwość uzyskania u was pełnego sfinansowania prawa jazdy KAT C+E wraz z kwalifikacjami w zamian za kontrakt ? A najlepiej B2B ? Prowadzę JDG :) Z zamknięciem również nie byłoby problemu, ale wygodniej mi rozliczać się na umowie B2B.

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Nie :) nasz adres internetowy to https://www.linktransport.eu/. Pozdrawiamy. Zespół LINK

anonim
Inne

Cześć, nie mam w zasadzie doświadczenia względem pracy jako kierowca tutaj, a w jednym z wątków poruszony został temat norm. Z opinii jednej osoby wynika, że zdawały się być dla niej dość duże. Myślicie, że zostaną w takim razie zmniejszone? Podjęto rozmowy na ten temat?

anonim
Inne

Jakiego lina nie ma o co ludziom chodziło? Na stronie maja informacje ze normalnie ludzi szukają i to na różne działy jakby nie patrzeć. Czy teraz na bieżąco cos się stało o czym ludzie z zewnątrz jeszcze nie wiedza? Jak od strony finansów zapowiada się współpraca już na przyszły rok?

Pracodawca

@anonim

Witam, LINK ma się całkiem dobrze :) W kwestii współpracy zapraszamy na priv :) Pozdrawiamy. Zespół LINK

Zostaw merytoryczną opinię o "LINK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - CENTRALA WIĄZOWNA KOŁO WARSZAWY - Wiązowna

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w "LINK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - CENTRALA WIĄZOWNA KOŁO WARSZAWY?

    Zobacz opinie na temat firmy "LINK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - CENTRALA WIĄZOWNA KOŁO WARSZAWY tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 41.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w "LINK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - CENTRALA WIĄZOWNA KOŁO WARSZAWY?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 9 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Przejdź do nowych opinii