Opinie o "LINK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - CENTRALA WIĄZOWNA KOŁO WARSZAWY
Pracodawca
Poszukujemy przewoźników z naczepami STANDARD i MEGA.
W naszej firmie:
- Doświadczysz ciągłości pracy przez cały rok,
- Masz możliwość pracy z dużymi firmami,
- Możesz oczekiwać regularnej pracy na stałych trasach: PL-PL, PL-CZ-PL, PL-FR-PL, CZ-FR-CZ, CZ-GB-CZ, PL-IT-PL, PL-NL-PL, PL-IT-GB-PL, PL-SK-PL,
- Otrzymasz pracę dostosowaną do dyspozycji kierowcy – nawet jednotygodniowego!
- Możesz zawsze liczyć na terminowe płatności,
- Dostaniesz całodobową opiekę spedytora,
- Pokryjemy każdy kilometr Twojej pracy,
- Oferujemy atrakcyjne warunki ubezpieczenia, SKONTA, faktoringu,
Dodatkowo! Wznawiamy nabór na przewoźników bez dostępnej naczepy pod projekt TRUCKINGU NACZEP w relacji PL-NL-PL!
Przyjmiemy do prowadzenia sam ciągnik typu LOW DECK - LINK przekaże naczepę do pracy i pokryje wszystkie wydatki z nią związane.
Sprawdź naszą ofertę – skontaktuj się ze specjalistą!
Dane kontaktowe:
Dariusz Ciesek
✉️dariusz.ciesek@linktransport.eu
☎️ +48 500 130 522
Natalia Jackowicz
✉️ natalia.jackowicz@linktransport.eu
☎️+48 502-941-278
Marta Gugała
✉️ marta.gugala@linktransport.eu
☎️+48 728 397 278
praca daje rade. w zaleznosci od wybrnej trasy, duzo do Angli, sa tez kolka Polska Holandia. Systemy do dogadania, zalezy od bazy. Korrdynatorzy daja rade i w miare logicznie ogarniaja trase. Czesem jak jakis mlody sie trafi to trzeba dogadac ale do przezycia. kasa na czas, fury nowe trasy stale. Ogolnie dobrze
A możesz coś więcej powiedzieć o pracy? Jest propozycja pracy w kółko do Holandii, jest to warta rozważenia oferta dla młodego kierowcy?
Pracuje w firmie Link sp.z o.o. dopiero 2 lata i jestem zadowolony z organizacji pracy , jedno co nie jest dla nas kierowców nie pasuje to dojazdy busem do bazy w BE a potem dalej do FR . Zdarzyło mi się raz tak wracać i lepiej oby nigdy więcej się mi to nie przytrafiło.
Pracodawca
Janusz, dziękujemy za opinię i za Twoją pracę. Każda uwaga jest dla nas cenna dlatego bardzo za nią dziękujemy. Pozdrawiamy Zespół Link,
Zostaje ostatnia baza, biuro z konesera się zawija do macierzy. CZy to już koniec ?
Pracodawca
Witam, zdecydowanie nie koniec, działamy i działać będziemy. Podejmujemy jedynie niezbędne kroki w celu stabilizacji firmy, które podyktowane są uwarunkowaniami rynkowymi. Pozdrawiam. Team LINK
Pracodawca
Poszukujemy przewoźników z naczepami STANDARD i MEGA.
W naszej firmie:
- Doświadczysz ciągłości pracy przez cały rok,
- Masz możliwość pracy z dużymi firmami,
- Możesz oczekiwać regularnej pracy na stałych trasach: PL-PL, PL-CZ-PL, PL-FR-PL, CZ-FR-CZ, CZ-GB-CZ, PL-IT-PL, PL-NL-PL, PL-IT-GB-PL, PL-SK-PL,
- Otrzymasz pracę dostosowaną do dyspozycji kierowcy – nawet jednotygodniowego!
- Możesz zawsze liczyć na terminowe płatności,
- Dostaniesz całodobową opiekę spedytora,
- Pokryjemy każdy kilometr Twojej pracy,
- Oferujemy atrakcyjne warunki ubezpieczenia, SKONTA, faktoringu,
Dodatkowo! Wznawiamy nabór na przewoźników bez dostępnej naczepy pod projekt TRUCKINGU NACZEP w relacji PL-NL-PL!
Przyjmiemy do prowadzenia sam ciągnik typu LOW DECK - LINK przekaże naczepę do pracy i pokryje wszystkie wydatki z nią związane.
Sprawdź naszą ofertę – skontaktuj się ze specjalistą!
Dane kontaktowe:
Dariusz Ciesek
✉️dariusz.ciesek@linktransport.eu
☎️ +48 500 130 522
Natalia Jackowicz
✉️ natalia.jackowicz@linktransport.eu
☎️+48 502-941-278
Marta Gugała
✉️ marta.gugala@linktransport.eu
☎️+48 728 397 278
Nie polecam tej firmy za brak profesjonalizmu, dzwoniąc do centrali w sprawie pracy zostałem przekierowany do osoby która nie raczyła nawet podnieść słuchawki i się rozłączyła. Jeśli takie podejście mają pracownicy firmowi to dziękuję za takiego pracodawce
Pracodawca
Drogi Kierowco, możliwe, że wcale nie było to spowodowane niechęcią pracownika tylko niemożliwością odebrania połączenia w danym momencie. Zapewniam, że mimo dużego napływu zgłoszeń, staramy się kontaktować z wszystkimi kandydatami. Pozdrawiamy. Zespół LINK
To juz osrodek szkoleniowy i przechodni plac. Nie mam 2000€, kierowcy masowo odchodza, zarowno polscy jak i inni. Przyjmuja nawet tych bez doswiadczenia. Nie radze tu pracowac, niby placa na czas, ale dieta jest za przepracowane godziny. 66 euro brutto, a netto moze byc nawet 42-47 euro. naliczaju diete i oszukaju. Jedno naliczenie jest przychodzi na telefon, drugie przychodzi na karte, 300-500-700 zl mniej, pytasz jaki jest powod: pytaja ile godzin przepracowales w tym miesiacu. Nie dni, tylko godzin. Rozne wymowki na niedoplate, zaczeli sie czepiac mlotkow. 3 godziny mlotkow dziennie, a oni robia awanture, ze wykorzystali limit. Firma potrzebuje kierowcow, ktorzy pochyla sie do tylu i zrobia wszystko, nawet zepsuja tacho, zaladuja, rozladuja na pauzie. Ostatnio pracuja tylko w nocy, a za prace w nocy nie placa,za nadliczbowe godziny tez nie placo Ci, ktorzy maja o to pretensje, sa zwalniani. Koordynacja to kompletny balagan, licza tak, zebys spalil tacho, a potem szukaja winy w tym, czego nie zrobiles na czas... Zatrudnili Hindusow, ktorzy nawet nie wiedza, jak zalozyc linka celna i oplombowac. Portugalia, Wlochy, to sa samotne trasy. Glownie Czechy, Niemcy, Holandia. Wielka Brytania, Belgia, Francja.Kaza wszystkim ubiegac sie o brytyjska wize, za ktora trzeba zaplacic, a jesli konsulat odmowi, podsuwaja kierowcy dokumenty do podpisania, aby mogli odliczyc wydane pieniadze. Jesli sa oszczednosci, to ich nie widac, obiecuja premie slownie, ale ich nie wyplacaja. Norma dla Daf, Volvo wynosi 21,5 litra/100 km. Normy sa wymyslone przez nich samych. Potem tlumacza, dlaczego samochod tyle spalil, podsuwaja papiery do podpisania i wyliczaja kwote
Pracodawca
@Yuri dziękujemy za zmianę wpisu na zgodny z regulaminem (przede wszystkim na brak inwektywów w obecnym wpisie). Każdą opinię, wyrażoną z szacunkiem, nawet krytyczną, bierzemy pod uwagę bo właśnie to pozwala nam się zmieniać na lepsze. Jeśli chodzi o wypłacanie wynagrodzenia to tak, przy umowie podawana jest kwota brutto, wypłacana zaś netto. Dzieje się tak we wszystkich firmach odprowadzających zgodnie z prawem podatki oraz płacących ZUS czy inne świadczenia. Wyliczenie dla każdego kierowcy jest robione indywidualnie i bierzemy do niego wiele zmiennych. I tak np: przy obliczeniu podatku brane sa pod uwagę m. in. pakiet mobilności, wysokość wynagrodzenia zasadniczego, premie, wynagrodzenie za nieobecności, kwoty diet wirtualnych dla konkretnego kierowcy itd. Firma nasza dziłała legalnie tak więc wypłacane pensje są zawsze sumiennie wyliczone a kierowca informowany o sposobie ich naliczania. Wszystkie przejachane przez kierowcę godziny (zgodnie z prawem) są przez nas rozliczane na czas. To co również jest pewne to to, że nie zwalniamy kierowców bez powodu. Zapewniam też, że ne czepiamy się młotków :) ani też pod żadnym pozorem nie pozwalamy na psucie tachografów. Czas pracy w naszej firmie jest kontrolowany i czuwa nad tym sztab ludzi aby każdy z Was był bezpieczny, ale w zamian za to oczekujemy brak nadużyć z Waszej strony tj. uczciwe zaznaczanie w tachografie innych czynności niż jazda. Często sami kierowcy przyznają się, że przyszli do nas bo tacho jest u nas w normie, nikt kierowcy nie goni. Zapewniam, że kierowcy mają z naszej strony wsparcie 24h ws. tacho po to żeby sami byli bezpieczni, znali swoje błędy i nie tracili pieniędzy na mandaty. Jeśli chodzi o zatrudnienie kierowców to zatrudniamy zarówno tych z doświadczeniem jak i bez niego, bez względu na rasę, płeć czy inne uwarunkowania. W końcu każdy człowiek gdzieś kiedyś zaczynał swoją pracę a nasza firma jest przyjazna zarówno dla początkujących kierowców jak i tych bardziej doświadczonych. Prosimy też o nie obrażanie innych narodowości gdyż podchodzenie z szacunkiem do drugiego człowieka jest naszą wartością nadrzędną. Jeśli zaś chodzi o normy paliw to są opracowane na podstawie wieloletnich doświadczeń. Pracuje u nas wielu kierowców, którzy jeżdżąc zgodnie z przepisami i oszczędzają paliwo. Podsumowując nasi kierowcy są dla nas najważniejsi dlatego dbamy o ich bezpieczeństwo, stabilność, legalność zatrudnienia, opłacamy podatki oraz ZUS oraz wszelkie potrzebne świadczenia. Kierowcom. którzy podzielają nasze wartości dziękujemy za wieloletnią współpracę i cieszymy się kiedy pracują u nas długie lata :) Dla nas najważniejsza jest jakość :) pozdrawiamy. Zespół LINK
Witam normalnie 21,5 nie chce mi się wierzyć, jeżdżę ekonomicznie volvo fh14 500 i mój rekord tyg to 22,3 ładunek około 10t średnia z miesiąca to od 26 do 28 chciałbym u was zrobic jakieś szkolenia na to normę 21,5 chyba ze to Bzdury kierowca pisze, pozdrawiam firmę link dużo widzę waszych aut na szlaku ;)
Pracodawca
Daniel, dziękujemy za opinię. Kierowca nie podał prawdziwych danych :) Mimo to zapewniamy, że przy naszej flocie (w swojej ofercie mamy bardzo dobre auta, często wymieniane na nowe, o dobrych, ekonomicznych silnikach) wyrobienie takiej norrmy to byłaby bułka z masłem :) Pozdrawaimy. Zespół Link
Na dzień dzisisiejszy dają do podpisania odpowiedzialność za auto i naczepę , jeśli coś uszkodzisz to masz za to zapłacić sam i nie ważne ile to kosztuje . Zaczął się bałagan a firma już na fb szuka kierowców. Kiedyś można było kogoś polecić to i grosza za do przyznali ale dziś nie można nikogo polecić żeby nie wszedł w gów.... .
Pracodawca
Jan, dziękujemy za Twoją opinię. Standardowym procesem jest podpisanie umowy powierzenia mienia szczególnie przy użytkowaniu pojazdów o wysokiej wartości. Mimo to zapewniam, jak dobrze Pan wie, że posiadamy obowiązkowe i dodatkowe ubezpieczenie zarówno pojazdów, jak i pozostałych materialnych wartości firmy, tak więc w przypadku niecelowej szkody podlegającej ubezpieczeniu pracownik nie uiszcza nic z własnej kieszeni. Firma nasza rozwija się prężnie a więc jak najbardziej poszukuje kierowców poprzez różne źródła. Zdecydowanie możemy polecić pracę w naszej firmie :) Z poważaniem. Zespół Link
Zobaczesz kieroowca zlinka. Popros z aplikacii sluzbowego telefonu norme spoliwowe. I uwierzysz. 20,5 do 21,5. I dalie jescze mniejsze normy ustalione na nastepny rok. :)))
A czy wszelkie mandaty opłaca pracodawca, czy również trzeba szykować pieniądze z własnej kieszeni? :( Pytam na zaś, zanim złożę CV, bo nie chciałbym dokładać do interesu :P
Pracodawca
Witam, W firmie zachęcamy zawsze kierowców do ostrożnej, przepisowej jazdy :) Pozdrawiam. Zespół Link
Zapytaj u bądź jakiegoś kierowcy LINK o normach paliwowych i Ci pokażą tablicą dla każdego auta ona jest u każdego kierowcy
Pracodawca
Tak, dziękuję za komentarz. Norma jest dla każdego auta inna i dzięki temu calkiem realna do zrobienia :) Pozdrawiam. Team Link
A w jaki sposób są ci kierowcy zachęcani? Jeszcze jakieś inne sposoby na mobilizację występują? ;) Kolega pisał o jakimś dokładaniu do interesu, w jakikolwiek sposób trzeba?
Pracodawca
VP dzięki za pytanie. Nie mam pojęcia o jakie dokładanie do interesu chodzi :) W sprawach rekrutacyjnych prosimy o kontakt: +48 882 151 883 lub wyslanie CV: rekrutacja@linktransport.eu :) Może to rozwieje wszelkie wątpliwości. Pozdrawiamy. Zespół Link
Wszystko zależy od tras jakie się dostanie. Czasami uda się zrobić dużą oszczędność, czasami na styk mieści się w normie a czasami ma się przepały, szczególnie jak jest ciężko i tak ostatnio miałem trasę w większości pod górę z 24 T, to w Volvo wyszło mi średnie spalanie ponad 32 l na 100 km, gdzie norma przy tym tonażu wynosi ok 27 l, więc miałem już na pierwszej trasie na dystansie 1000 km 50 litrów przepału!!!
Wsiądź w ciężarówkę i załaduj 24 T, a następnie pojedź w góry i spróbuj zmieścić się w Linkowej normie. Życzę powodzenia, bułka z masłem ignorancie. Szkoda słów, więcej pokory człowieku!!!
Witam wszystkich kierowców i pozdrawiam. Chciałbym się zapytać jak tam w link czy opłaca się tam składać papiery i iść tam pracować Gdzie się jeździ na zmiany do ciężarówki i czy Po dojeździe trzeba od razu ruszać ciężarówką?
Jak się trafi górska trasa z ciężkim ładunkiem to nie jest do zrobienia. To wychodzi wtedy duży przepał.
Jestem pracownikiem Firmy LINK od 7 lat i mogę potwierdzić to co kolega napisał . Regulamin płac ma kilkanaście stron w których opisane są takie wyliczenia ,że chyba doświadczona księgowa połapie się jak dokładnie wyliczyć ,ile człowiek zarobił, wyliczana jest każda godzina pracy , to że jest dieta dobowa 66 EU BRUTTO nie oznacza ,że tyle dostaniesz ,bo jest to dzielone na 24h i płacone każda godzina Twojej pracy, od trzech lat wiecznie przycinają pensje, jak Państwo Polskie 2 lata temu podniosło minimalne wynagrodzenie o 250zł to zarząd obciął nam o 150zł za ryczałt za pracę w godzinach nocnych i nadliczbowych. Ogólnie robota poukładana ,ale jeżeli mam spędzać w budzie łącznie ponad 21,22 dni to chcę godnie zarobić jak w innych firmach. Niedługo żegnam się z tą firmą bo znowu od lipca wprowadzili nowy regulamin płac ,po raz kolejny obcinając diety, likwidując dodatki i premie ...
Czy jest możliwość pracy w systemie 2/1 i 2/2
Czy jest możliwość pracy w systemie 2/1 lub 2/2 ?
Witam Gdzie najbliżej Podlasia znajduje się siedziba firmy?
Chciałem dopytac czy przyjmujecie nadal podwójne obsady?
Ja podobnie bym chciał się dowiedzieć, konkretniej czy są podwójne obsady do NL i czy mógłbym pojechać ze swoja narzeczona? Ja oczywiście mam już doświadczenie
Dla zainteresowanych można napisać że kokosów finasowych nie ma , dojazdy z bazy busem do FR . Fakt że nie zrobisz dużo km ale za to pojeździsz po nocach , kasa na czas i nie musisz się martwić o zmianę kół , to wszystko z plusów .
praca daje rade. w zaleznosci od wybrnej trasy, duzo do Angli, sa tez kolka Polska Holandia. Systemy do dogadania, zalezy od bazy. Korrdynatorzy daja rade i w miare logicznie ogarniaja trase. Czesem jak jakis mlody sie trafi to trzeba dogadac ale do przezycia. kasa na czas, fury nowe trasy stale. Ogolnie dobrze
Na stronie firmy jest ogłoszenie z ofertą pracy Poznań dla kierowcy międzynarodowego kółka do NL i BE, chciałbym się dowiedzieć jak wygląda ta praca, ile dni jazdy , wolnego i skąd są wyjazdy czy warto złożyć swoją aplikację jeśli nie mam doświadczenia na kategorię C+E i jak wygląda szkolenie
Pracodawca
DRAJWER zadzwoń proszę na numer naszej Rekrutacji +48 882 151 883 lub wyśli swoje CV do rekrutacja@linktransport.eu a otrzymasz wyczerpujących informacji. Pozdrawiamy. Zespół LINK
Na oficjalnej stronie firmy jest ogłoszenie z ofertą pracy Poznań , Gliwice dla kierowcy międzynarodowego kółka do NL i BE, chciałbym się dowiedzieć jak wygląda ta praca, ile dni jazdy , wolnego i skąd są wyjazdy czy warto złożyć swoją aplikację jeśli nie posiadam doświadczenia jako kierowca C+E? I czy istnieje możliwość przeszkolenia i jak długo trwa taki proces.
Pracodawca
Kandydat proszę o kontakt pod numerem +48 882 151 883 lub proszę o złożenie CV na mail rekrutacja@linktransport.eu. Pozdrawiamy. Zespół LINK
Ja pod Wrocław nie podlegam akurat ale zaciekawił mnie ten temat związany z zamknięciem bazy, niby ofert na stronie na Wrocław nie ma ale jest normalnie wpisany w kontekście i tak dalej. ciekawe o co chodzi i co by się stało z pracownikami gdyby jednak się zamknęli?
Pracodawca
ROXA, Baza we Wrocławiu została zamknięta. Zapraszamy do najbliższej Bazy LINK w Gliwicach. tel. +48 32 72 99 485; biuro-gliwice@linktransport.eu. Pozdrawiamy. Zespół LINK
Ciekawi mnie druga część tego zadanego pytania. Co w zasadzie stało się z Pracownikami? czy możliwe, że właśnie część z nich przeniosła się do Gliwic? Albo w którejkolwiek bazie pracują zdalnie o ile mieli taką możliwość?
Witam jak obecnie wygląda praca w linku system i kasa ??
Dzień dobry, dzwoniłem na bazę Wrocław, ale nikt nie odbiera. Na google napisane jest, że baza zamknięta na stałe . To prawda?
Pracodawca
KIEROWCA BOMBOWCA tak. Zapraszamy do najbliższej Bazy LINK w Gliwicach. tel. +48 32 72 99 485; biuro-gliwice@linktransport.eu. Pozdrawiamy. Zespół LINK
Czy przy tym finansowaniu prawa jazdy, o którym teraz pewien pan wspomniał w tym przypadku na kontrakcie jest podpisywania umowa lojalnościowa? Ciekawią mnie zasady. Byłoby tak, że partner musiałby parę lat pod firma jeździć?
Witam, @Pracodawca, mam pytanie bo doszły mnie pewne słuchy. Czy jest możliwość uzyskania u was pełnego sfinansowania prawa jazdy KAT C+E wraz z kwalifikacjami w zamian za kontrakt ? A najlepiej B2B ? Prowadzę JDG :) Z zamknięciem również nie byłoby problemu, ale wygodniej mi rozliczać się na umowie B2B.
(usunięte przez administratora)
Pracodawca
Nie :) nasz adres internetowy to https://www.linktransport.eu/. Pozdrawiamy. Zespół LINK
Cześć, nie mam w zasadzie doświadczenia względem pracy jako kierowca tutaj, a w jednym z wątków poruszony został temat norm. Z opinii jednej osoby wynika, że zdawały się być dla niej dość duże. Myślicie, że zostaną w takim razie zmniejszone? Podjęto rozmowy na ten temat?
Jakiego lina nie ma o co ludziom chodziło? Na stronie maja informacje ze normalnie ludzi szukają i to na różne działy jakby nie patrzeć. Czy teraz na bieżąco cos się stało o czym ludzie z zewnątrz jeszcze nie wiedza? Jak od strony finansów zapowiada się współpraca już na przyszły rok?
Pracodawca
Witam, LINK ma się całkiem dobrze :) W kwestii współpracy zapraszamy na priv :) Pozdrawiamy. Zespół LINK
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w "LINK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - CENTRALA WIĄZOWNA KOŁO WARSZAWY - Wiązowna
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w "LINK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - CENTRALA WIĄZOWNA KOŁO WARSZAWY
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Podziel się wiedzą o zarobkach w firmie "LINK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - CENTRALA WIĄZOWNA KOŁO WARSZAWY.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Podziel się wiedzą o zarobkach w firmie "LINK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - CENTRALA WIĄZOWNA KOŁO WARSZAWY.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w "LINK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - CENTRALA WIĄZOWNA KOŁO WARSZAWY?
Zobacz opinie na temat firmy "LINK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - CENTRALA WIĄZOWNA KOŁO WARSZAWY tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 41.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w "LINK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - CENTRALA WIĄZOWNA KOŁO WARSZAWY?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 9 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- "LINK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - CENTRALA WIĄZOWNA KOŁO WARSZAWY
-
Nadrzeczna 17
05-462 Wiązowna - +48 22 769 69 00
- +48 22 769 69 69
- http://www.linktransport.eu/
Wiesz coś więcej o tej firmie ?
Bądź na bieżąco!