Link Sp. z o.o. Transport Międzynarodowy Spedycja

Wiązowna

Ocena pracodawcy 6/6

na podstawie 2 ocen.

Opinie o Link Sp. z o.o. Transport Międzynarodowy Spedycja

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Link Sp. z o.o. Transport Międzynarodowy Spedycja

Marcin_Poznań

Z tego co wiem to tak. Ale najlepiej dokładnie dowiedzieć się w firmie. W końcu każdy kierowca musi nabrać doświadczenia by być dobrym pracownikiem. Nikt z nabytym już doświadczeniem się nie rodzi. Każdy z nas się uczył. A w Linku atmosfera jest dobra i pomoc koordynatorów na wysokim poziomie.

alaszkazar

Nie wiecie panowie nadal jak po tych połączeniach z waberersem czy przyjmują bez doświadczenia?

resorak

W linku zaczynałem przygodę z transportem, przyuczyłem się i zdobyłem odpowiednie do pracy doświadczenie, mili ludzie pracują, nie wiem czy wszędzie ale na bazie na której byłem nie było większych zgrzytów, problemów

Jonas

Wyjazd z tą ftl reklamą co za ludzie...

ftl trasnport spedycja czestochowa

Firma FTL została założona w 1998 roku. W ciągu 19 lat istnienia na rynku,firma stała się firmą transportowo-spedycyjną posiadającą nowoczesny tabor, obsługujący klientów z całej Unii Europejskiej. Naszą specjalizacją stały się: transport ekspresowy po całej Europie oraz transport całopojazdowy http://ftl-transport.com/

Adrian

Przyjeli mnie mimo nie posiadanego doświadczenia. W innych miejscach sukcesywnie mnie spławiano a w Linku dali szansę rozwoju

Mati

Polecam firmę, przestrzegają prawa pracowników

Donald

Kierowca to ciężki zawód, generalnie praca bardzo trudna, warunki też często odbiegają od oczekiwań. Sam pracuje w zawodzie już wiele lat, nie jedno widziałem, nie jedno przeszedłem, na nie takie warunki się napatrzyłem i chore sytuacje jakie dzieją się w polskich firmach. Jedno mogę powiedzieć, link na ich tle mocno się wyróżnia. Są uczciwi, starają się jak mogą, szanują ludzi. No i atmosfera nie jest chora, nikt nikomu nie jest wilkiem.

Lord

Ja nie mam do firmy zastrzeżeń, nic mnie złego nie spotkało jako pracownika.

Junior

przeważnie jest tak żeby wymagać od innych trzeba też troszkę kultury wypowiedzi wymagać od siebie a wady widzi się tylko w innych ;)

Harry

Oj chyba komuś kierownik z Gliwic nadepnął na odcisk ;) Reprymenda czy zwolnionko?

Nick

Kierownik z Gliwic to burak który nie potrafi rozmawiać z ludźmi

Kazan

Postoje na parkingach strzeżonych, nowe auta, warunki ok.

Vigor

Potrafią docenić pracowników z wieloletnim stażem, nie to inni.

Kokosowy

Ładne stawki, nie próbują na wszystkim co możliwe przycinać. Pensja taka jaką przedstawiają już na rozmowie, bez żadnych małych druczków.

Musci

Dobra rodzima firma transportowa

Czesio

Na podwójnej i międzynarodówce ładne stawki, dobrze można zarobić. Auta sprawne nie trzeba się martwić na zapas.

gary

Dobre warunki, pieniądze na czas, mili spedytorzy. Nie trzeba się o nic martwić po drodze, tylko wykonywać swoje obowiązki ze spokojną głową

Kabura

Firma się rozwija, utrzymuje tylu pracowników, pieniądze zawsze na czas, nowa flota ma hajs na roszerzanie działań więc to chyba najlepsza opinia jaką można wystawić.

Kekeke

Jonas na podwójnej lepiej bo na międzynarodówce więcej zarobisz

huts

3/1, 4/1, 2/weekend, 3/weekend

gutek

jakie systemy jazdy są w Gliwicach?

Ratal

Jak ktoś nowy naściemnia że ma doświadczenie i jeździć nie umie i go wwalą na podwójną na 4:1 to może i ciasno, chociaż i tak zawsze na początek sam nie jeździśz na przyuczeniu. Ja sioferuję już od lat a w linku 2 lata stacjonuję i nie zamierzam zmieniać póki co

Hami

No co Ty, dobre auta żadne ciasno ja tak wole, ja teraz non stop jeżdżę, 2:1, 3:1 na podwójnej.

Jonas

Koledzy a jak jest na podwójnej? Da się wytrzymać czy ścisk?

Matek

Ja jestem zadowolony z pracy w Linku, dobre nowe auta, fajne kierunki, można zarobić i na stałe się wkręcić

Wac

Dobrze że i taki i taki znajdzie coś dla siebie.

Ernest

Ja sam też nie wiem co o tym myśleć z jednej strony fajnie można się przyuczyć i chwała im za to bo jak jesteś świeżak to wiadomo że lipnie a z drugiej nie ma to jak stary dobry doświadczony kierowca, jego znajomość obeznanie wyczucie.

Maly

taaa, ja słyszałem też że teraz wprowadzili z doświadczeniem, ma to swoje plusy i minusy, może było zbyt wielkie zainteresowanie i musieli wprowadzić jakieś dodatkowe wymogi

kerner

staje się na strzeżonych, z tym nie ma problemu. co do doświadczenia normalnie przyjmowali bez na przyuczenie, teraz w tej chwili nie mam pojecia, może coś się pozmieniało że minimum rok

Nowicjusz

Czy przyjmują bez doświadczenia. W kwietniu zrobiłem CE i kwalifikację. W ogłoszeniu rekrutacyjnym piszą o doświadczeniu min. 1 rok. Czy każą podpisywać jakieś lojalki?

zdezorientowany

a staje sie na strzezonych czy nie?

Waldek

normalnie umowa, podstawa doliczają ci diety, masz spokojną głowę i nie marwtisz się niczym, że cię w bambuko zrobią

zdezorientowany

A umowa jest normalna o pracę? Czy jak?

fefe

auta są w bardzo dobrym stanie, tzreba troche o nie dbać ale kto lubi siedzieć w syfie.

gemi

z tym sie zgodzę, pracowałem już w paru firmach czy to transport czy przewóz, link ma genialnie zapewnione warunki

Weno

Do takich warunków poprostu trzeba się przyzwyczaić, jak się jeździ wiele lat w spedycji to nie straszna ciasnota ;)Zresztą Link ma napradę bardzo dobrze przygotowaną flotę.

Pankleks

Dokładnie tak jest Jasiu, starymi się nie wozisz a i na dwójce jest ok, czy ciasno zależy jaki truck, w iveco itd ok.

Jaś

A nie jest za ciasno? Jak w ogóle z flotą? Na stronce jest napisane że auta mają średnio 1.5 roku i wymieniają po 3 latach, prawda to?

Roman

dokładnie tak jest, dlatego ja też na dwójce ostatnio jeżdżę i sympatyczniej i mi jakoś wygodniej tak

Jaś

panowie powiedzcie mi, czy to prawda że na dwójce płacą 55 euro? tak słyszałem ostatnio a to super stawka

Roman

zdecydowanie pracownikiem, jak wykonujesz dobrze swoją robotę to dobrze żyjesz i z szefostwem za pan brat, zresztą jest wiele udogodnień których gdzie indziej nie miałem, doceniają ludzi z doświadczeniem

Stachu

A jak oni w tym linku mają politykę wobec pracownika? Jest peonem czy pracownikiem??

Gibson

Są całkiem konkretne. Podstawa + diety krajowe i zagraniczne + premie + konkursy różne dla kierowców. Ziomek jeden ostatnio na przykład zgarnął całkiem fajnego iphona za zdjęcie ciekawego miejsca z trasy ^.^

kolektor

A benefity dobre?

Gibson

No właśnie to jest dobre że na zachód a nie na wschód na rosję i dalej :P

Koler

Pracuję w LINKU od dwóch miesięcy, na chwile obecną firma bardzo w porządku. W porównaniu do moich wcześniejszych pracodawców to tu jest lux-torpeda:D Zero problemów z autem jak się walnie w trasie, kierowca to kierowca a nie magazynier no i trasy tylko na zachód i nowe auta, także śmiga się u nich bardzo fajnie jak na razie;)

robert

W linku jest o tyle fajnie, że samochody co jakiś czas są nowe. Naczepy się zmieniają, nie trzeba się bać o te graty. Niestety pensja to przeważnie doświadczenie i wyrobione certyfikaty. Firma zatrudnia niedoświadczonych kierowców i wsadza do kabiny. Dzięki czemu pozwala na wyrobienie doświadczenia, a potem wiadomo pensja w górę jak lata lecą.

Zostaw opinię o Link Sp. z o.o. Transport Międzynarodowy Spedycja - Wiązowna

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Link Sp. z o.o. Transport Międzynarodowy Spedycja