Opinie o APS Poland S.A.
Ktoś coś może więcej powiedzieć o projekcie Fiserv?
Pracę w APS wspominam bardzo dobrze, ze względów osobistych musiałam zrezygnować, nie wykluczone jednak, że po jakimś czasie tam powrócę. Trafiłam na bardzo fajny projekt, świetny, bardzo wspierający zespół, pomocnego menagera. Rozmowa kwalifikacyjna przebiegła bardzo sprawnie. Stawka bardzo dobra, a wypłaty zawsze terminowo (była możliwość wybrania: albo otrzymywanie wypłaty co tydzień albo co miesiąc, więc uważam, że to naprawdę fajna opcja).
Oho... za dużo negatywnych komentarzy na goworku ostatnio wpadło i HR zaczęło dodawać swoje żeby podbić ranking xD
tak z ciekawości tylko odnośnie tego HR jeszcze to co by mogli z tego mieć, że jakiś wspomniany "ranking" jest większy? znacie ich zasady wynagradzania? oni na uop są, tak? myślicie, że mają w porządku warunki na dziale?
Jeszcze pracuję na projekcie PayPal ale to co się tu teraz dzieje to przesada. Przez niekompetencję menadżerów i kompletny chaos zdecydowałam się szukać nowej pracy bo już nie da się tu wytrzymać. Od początku pracujemy za tą samą stawkę. Niby były w styczniu podwyżki, za to zlikwidowano premie i wychodzi na to samo. Wymagania i zakres obowiązków coraz większe. Najgorsze jest to, że instrukcje dotyczące nowych procedur i sposobów postępowania są przekazywane w formie krótkich instrukcji, często nieczytelnych. Ludzie którzy je piszą nie potrafią przekazywać informacji. Główny menedżer naszego zespołu nie umie zarządzać przez co wprowadzane są coraz głupsze pomysły, które utrudniają nam życie. To jest bezczelne, że nie dostajemy żadnej podwyżki, robimy tylko więcej i więcej a kultura pracy jest coraz niższa. To się nazywa wyzysk i brak poszanowania ludzkiej godności. Odradzam tę firmę każdemu. W ogłoszeniach APS chwali się elastycznym grafikiem. Jest elastyczny, ale nigdy taki jak my tego chcemy. Teraz dokładają nam pracy w weekendy. Trzęsę się ze strachu myśląc co jest zmienią na gorsze i czym uprzykrzą nam życie. Jeśli czyta to ktoś z kadr a z tego co widzę po fejkowych komentarzach chwalących firmę to czytacie - przez wasze pozbawione kompetencji działania intensywnie szukam nowej pracy. Aps mogę jedynie polecić studentom na pierwszą pracę, żeby się przekonali jak praca nie powinna wyglądać.
Jak się pracuje z ludźmi z APS Poland S.A.?
Zadzwoniła do mnie pani, zaprosiła na rozmowę, umówiliśmy się na konkretny termin, dostałem na maila zaproszenie do pokoju na teams. O równej godzinie się zdzwoniliśmy na kamerkach, opowiedziałem o sobie, dostałem kilka pytań czy widzę się jako konsultant oraz zapoznałem się z pytaniem, miałem 10/15 minut na przygotowanie się - miałem zaproponować kredyt i przekierować do doradcy. Ocena rozmowy i wynik od razu - na końcu informacja o szkoleniach, trybie pracy itp. Miło, lekki stres, ale nie ma czego się bać.
Czy widzę siebie jako konsultanta? Czy widzę siebie w pracy z klientem? Jakie mam hobby, zainteresowania?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Podwyżka od stycznia, ale tylko na papierze, bo jednocześnie usunęli możliwość otrzymania premii, co w rezultacie dało podwyżkę o równe 0 zł, a obowiązków coraz więcej i wymagania coraz wyższe, śmiech na sali xd nie polecam. Przy pełnym etacie, ale oczywiście na umowę zlecenie, 5000 brutto xd a język angielski oczywiście wymagany na poziomie min B2
Nie wiem jaki projekt masz na myśli ale w moim przypadku przy zarabianiu 22 zł i całym etacie mogłam zarobic 500 zł premii, a od stycznia zarabiając 27 zł na godzine miesięcznie mam 800 zł dodatkowo. Jak dla mnie super, bo wychodze mając 4300 na rękę przy statusie ucznia ;)
Śmiechu warte to twoje obliczenia. Stawka godzinowa od stycznia to 22.80 + to co sobie wypracowałeś, czyli można założyć że byłby to 24.80 Te zaawansowana matematykę pozostawiam tobie i zapewniam, że nie wyjdzie mniej niż 4300 o których piszesz
Czemu się wypowiadasz jak nie wiesz? Stawka godzinowa od stycznia na projekcie PayPal to 25 zł + 2 zł które sobie wypracowałam w ścieżce kariery dające razem 27 zł ;) przy 160 godzinach które pracuje wypłaty wychodzi dokładnie 4320 zł.
I Twoim zdaniem 4300 brutto bez stabilności, możliwości wzięcia płatnego urlopu czy pójścia spokojnie na L4 podczas choroby jest w porządku stawką? Przypominam, że najniższa krajowa to 3500!
U mnie brutto jest netto wiec tak, daje mi to stabilność. A ty jezeli chcesz stabilności to trzeba było iść pracowac na umowę o prace, a nie pchać się tam gdzie dają zlecenie i wylewać żale ;)
Dzień po masowych zwolnieniach wybuchł konflikt w którym to Team menadżerowie mieliby podrabiać wyniki swoim Kolegom i Koleżankom, tak aby łatwo się utrzymali. W momencie w którym, bardzo dużo i szybko się pracowało a wyniki nie szły w górę, zaczęło robić się to dziwne - do dziś nie wiemy czy zostały zwolnione osoby, które faktycznie były słabe czy jednak były one przypadkowymi osobami. Mentorzy to tez ich znajomi - ich wiedza była bardzo okrojona, mało się znali na tym by pomoc nowym osobom. Uważam, ze na dobre mi to wyszło, bo tak jak firma APS jest firma rzetelna tak projekt Zalando jest wyścigiem szczurów, pomiędzy niekompetentnymi ludźmi, którzy bawią się w Liderów a nie maja pojęcia o zarządzaniu zespołem. Nieszanujących praw klienta, pracownika jak i człowieka. Bardzo jest to przykre, ze takie sytuacje i instytucje maja jeszcze miejsce w 21 wieku.
Napiszesz coś więcej o tym projekcie? czemu został nazwany wręcz wyścigiem szczurów, co się na nim działo tak naprawdę?
Po jakim czasie od wysłania CV mogę ewentualnie spodziewać się kontaktu z HR? Będzie to droga telefoniczna czy mailowa?
Tak szybko? Jaki powód? Mało osób do tego projektu przystępuje czy większy zespół z hr nad tym działa? Ogólnie to sądzicie, że warto teraz na ten projekt papiery składać? Ciekawa też jestem jak tej Pan poszło ostatecznie, bo to miesiąc już minął z tego co widzę
Odradzam wykonywanie zlecenia dla firmy APS. Pracowałam na projekcie PayPal. Duża rotacja pracowników mówi sama za siebie. Pół szkolenia zmarnowane na wpajanie nam wartości APS, Majorel oraz PayPal, które koniec końców nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Jest to zdecydowanie praca tylko dla ludzi o mocnych nerwach, ponieważ powoduje bardzo duży stres. Można zostać obrażonym, zastraszonym i nic z tym nikt nie zrobi. Klienci oceniają nas a liczy się tylko wskaźnik dotyczący zapytania o polecenie firmy PayPal. Ponadto brak możliwości przejścia na umowę o pracę, więc jak awansujecie do stawki 29zł/h to na tym koniec. Obsługą klientów zajmują się uczniowie albo studenci, którzy nie mieli żadnego doświadczenia w obsłudze klienta. Nikt nie wie co robi i czy robi dobrze. Szkolenie w ogóle nie przygotowuje do pracy. Jedyny plus to wsparcie team leaderów, starszych agentów i innych współpracowników. Uważam, że największy wpływ na komfort pracy ma sama specyfika funkcjonowania systemu PayPal, ale na to oczywiście nikt nie ma wpływu.
Witam. Jakieś opinie na temat pracy w Koninie. Tylko szczerze proszę. Pilnie szukam pracy. Można powiedzieć że jestem trochę pod ścianą. Dziękuję.
W zeszłym tygodniu zakończyłem swoją 2-letnią przygodę z firmą APS na projekcie Netflix. Moja umowa została rozwiązana w ciągu chwili - dosłownie 5 min bez żadnej wcześniejszej informacji. Jest to korporacja i zwykłym agentom ofiarowane są umowy śmieciowe. Zwolnienie odbyło się pod pretekstem wyników pomimo tego, że były jedne z wyższych na polskiej linii. APS to korporacja w której im mniej kręgosłupa moralnego masz tym dalej zajdziesz. Kontakty ze współpracownikami były jak najbardziej pozytywne ale niestety wyższy szczebel - Team Leaderowie oraz osoby jeszcze wyżej to korporacyjne ściany odpowiadające w większości gotowymi wiadomościami na sprawy indywidualne. Tutaj oczywiście za jednym wyjątkiem ponieważ obecnie jest jeden/ dwóch Team Leaderów kompetentnych i pomocnych w morzu krawatów. Zdarzyło się, jak każdemu, że wyniki zeszły poniżej wygórowanego targetu - wtedy można spodziewać się ponagleń i celownika na plecach, bardzo aktywny monitoring oraz gadki korpo-motywacyjne. Oprócz tego sami klienci często potrafią dokopać ale tak to już jest na infolinii. Ogólnie jestem szczęśliwy, że zakończyłem swoją pracę w tej firmie patrząc na to, że ta praca to jeden wielki regres osobisty, szkoda tylko, ze nie zostałem o tym należycie poinformowany i osoby, które powinny dawno wylecieć, pracujące po 40/50h w miesiącu z zawartych w umowie 168, nadal pracują. Skutkuje to tym, że mają miejsce sytuacje gdy na całą polską linię serwisu przypada jeden lub dwóch agentów. Jest jak jest, jakakolwiek inna praca będzie bardziej pożyteczna. Pozdrawiam cieplutko.
Nie polecam tej firmy. Pracowałem blisko 3 lata na projekcie Play a później PayPal. Dwa tygodnie przed końcem miesiąca otrzymałem informacje że w kolejnym miesiącu nie będę już pracować. Powód słabe wyniki przez ostatnie 2 miesiące XD co z tego ze wcześniej miałem co miesiąc premie i robiłem wyniki dużo lepsze niż pozostali. W ciągu dwóch miesięcy wpadły gorsze sprawy i przez co dostałem gorsze oceny. Informacja od TM? „Merytorycznie robisz wszystko super ale oceny dostałeś gorsze i dlatego rezygnujemy z Twoich usług XD”. Na tym samym spotkaniu z TM otrzymałem tez informacje że mało nam do wyniku teamowego brakuje i prośba żebym postarał się przez ostatnie dwa tygodnie xDDD Serio ta firma to mega żart i brak szacunku dla pracownika
Dostałeś 2-tygodniowe wypowiedzenie i jeszcze masz pretensje? ;) LOL Oni tam większość ludzi zwalniają z dnia na dzień łamiąc umowy i wszystko mają w pompie. PS. I co, postarałeś się przez osttatnie dwa tygodnie do wyniku drużynowego? hahah
Tak luźnych dwóch tygodni jeszcze w mojej karierze nie miałem ;D Piękne to były ostatnie dwa tygodnie
a co konkretnie się podziało, że te oceny się pogorszyły, wiesz ostatecznie i masz jakąś ewentualną poradę?
Po prostu ocena zadowolenia z systemu PayPal klientów a to ze nie byli zadowoleni z jakiś blokad pieniędzy czy innych to nie wina pracownika a systemu. Niestety na premie miały wpływ oceny systemu. Co polecam? Poszukać innej pracy bo i tak zamykają w dużej części tego śmiesznego paypala.
Jakbyś miał lepsze wyniki niż inni to byś nie wyleciał ;) wszyscy zostali poinformowani o tym, ze może być redukcja etatów i to nie z winy firmy tylko PayPal tak sobie zazyczyl. Poza tym w większości zle oceny od klientów wynikają z naszych błędów i tez trochę czasu zajęło mi aby to zrozumieć i teraz większość moich ocen to dobre oceny lub neutralne, nie pamietam kiedy dostałam negatywa ;) ps jakby firma była mega żartem to byś w niej tyle nie pracował ps2 pracujemy na zleceniu wiec zawsze z tylu głowy powinno się mieć to, ze taka sytuacja moze się wydarzyć
"Poza tym w więszkości zle oceny od klientów wynikają z naszych błędów" no tak, moim błędem jest to, że PayPal nakłąda na klienta ograniczenie, którego nie chce usunąć a oczekuje zamknięcia konta również moim błędem jest nakładanie na konto klienta blokad na pieniądze z jednoczesnym brakiem możliwości odblokowania ich szybciej niż 3 tygodnie oczywiście moim błędem jest również to, że PayPal blokuje klientowi możliwość dokonania transakcji na 10zł gdzie tydzien wcześniej dokonywał tranaskcji na 300zł (usunięte przez administratora) na transakcje prywatne, spory czy losowe zamykanie czatu przed odpowiedzią jeszcze podać ci kilka błędów, które popełnia każdy z własnej winy?
Chyba napisałam, ze w większości, bo zdarzają się tacy co wystawią zła ocenę, bo mają problem z czyms na co faktycznie nic nie możemy poradzic. Nie zmienia to faktu, ze przy takich sprawach i tak można uniknąć negatywa jak dobrze się klienta zakręci i nie zamknie on chatu ;) mało tego, czesto dostaje promotory z payment declined jak wyjaśnię klientowi z czego to wynika, jak można sobie z tym poradzic i dam mu kilka EUR rekompensaty. Trzeba umiec sobie radzic, a nie narzekac ;) jakbym mogła to wstawiałbym tutaj zdjęcie moich wyników potwierdzające, ze od dłuższego czasu nie dostałam negatywa co jest spowodowane pewnymi umiejętnościami rozmowy z klientem, a wcale nie mam kolejki łatwych spraw XD
Pracowałam ponad 2 lata na projekcie Paypal więc mogę potwierdzić, że większość opinii na tym forum to niestety prawda. Z większych minusów to mogę wymienić napewno ten "elastyczny grafik" którym firma chwali się w każdym ogłoszeniu o pracę. Przed rozpoczęciem każdego miesiąca daje się swoją dyspozycyjność a potem tylko oczekujesz czy twój grafik choć troche zgadza się z tym co sobie wpisałeś. Masz już umówionego lekarza, wyjazd, egzamin czy studia? Wpiszemy tobie zmianę 9-18. Nie możesz pracować w tych godzinach? Trudno, znajdź sobie kogoś kto się z tobą zamieni i radź sobie sam. Oczywiście praca jest na umowę zlecenie więc wszelkie dni wolne lub urlopy nie są płatne. Pracujesz we wszystkie święta w roku które płatne są tak samo jak zwykły dzień. Podczas rozmowy o pracę było mi mówione, że minimum dwa dni w roku świąteczne muszą być zagrafikowane co oczywiście okazało się nieprawdą. WFM bardzo niesprawiedliwie grafikuje dni świąteczne, jedna osoba będzie miała wolne na przykład całą majówkę a ty masz pecha więc tobie wpiszemy zmianę na 8 godzin codziennie. To czy dostaniesz premie tak naprawdę nie zależy od twojego zaangażowania w pracę, wiedzy czy umiejętności tylko od widzimisię klienta który wystawia tobie ocenę. Jeśli trafi się tobie upierdliwy klient przed którym możesz dwoić się i troić a on i tak na końcu wystawi tobie słabą ocenę to potem musisz nadrobić przynajmniej kilkoma pozytywnymi ocenami aby ponieść sobie wynik. Klient wystawi słabą ocenę bo nie podoba mu się jakaś procedura w Paypal ale ta ocena leci do ciebie i masz już po premii. Nie mówiąc już o tym, że jeśli rozwiążesz całą sprawę dla klienta a czat ten na końcu wpadnie do innego konsultanta to ocenę z czatu dostaje ta osoba a nie ty, który zaangażowałeś się w daną sprawę. Oczywiście liczy się ilość rozwiązanych spraw oraz czas w jakim odpiszesz klientowi a nie jakość. Jedynym plusem w tej pracy to był zespół SA oraz TL który byli wyrozumiali i robili co tylko mogli aby choć trochę osłodzić tą pracę. Wypłaty też były w miarę na czas (chociaż słyszałam opinie od innych, że były niekiedy z tym problemy) oprócz sytuacji w których dział kadr nie był łaskaw poinformować, że przelewy wyszły później niż miały. Niestety firma nie ma żadnej woli by zadbać o pracowników i negocjować lepsze warunki świadczenia pracy dla klienta, potrafią się tylko zasłaniać wolą PayPala przy wszystkich nieprzyjemnych sytuacjach, bo przecież APS nie ma na nic wpływu. Oczywiście nikt nam nie powiedział, że projekt ten jest tylko tymczasowy i nie wiadomo jak długo będzie prowadzony. Dowiedziałam się o tym dopiero kiedy nagle zostało zwołane spotkanie (jakoś na początku 2022 roku) na którym oznajmiono, że Paypal już tyle pracowników nie potrzebuje i że będą zwolnienia.
Pracowałem nad projektem Netflix tej firmy. Liderzy zespołów są całkowicie niezainteresowani. Lider mojego zespołu powiedział, że chodzenie do szkoły nie wpłynie na nic, mimo że nie informowałem o mojej sytuacji w szkole, kiedy zaczynałem i powiedziałem, że mogę zmienić szkołę na kształcenie na odległość, jeśli będzie to problem. Mimo, że wszystkie powiadomienia robiłem na czas, nagle zostałem zwolniony i nie mogłem zalogować się do komputera. Przed zwolnieniem nie udzielono nawet żadnej informacji zwrotnej. Skontaktowałem się z moim liderem zespołu za pośrednictwem Facebooka. Nawet lider mojego zespołu nie wiedział, że zostałem zwolniony. Powiedział, że zgłosił sprawę do upoważnionej jednostki i poprosił, abym nie kontaktował się z żadną inną jednostką. Po 3 tygodniach nie wytrzymałem i zadzwoniłem do biura i poinformowałem, że chcę się spotkać z kierownikiem operacyjnym. Chcieli, żebym przekazał problem i nie mogli połączyć ich bezpośrednio z kierownikiem operacyjnym. Po tym, 3 tygodnie później, sfinalizowano, że zostałem zwolniony. Udało mi się skontaktować z nim na Linked In, a on zapytał mnie, dlaczego przekazałem ten problem 3 tygodnie później. Chociaż już przekazałem mu ten problem z moim liderem zespołu, zachowywał się tak, jakby nie miał o niczym pojęcia. Jest to nieodpowiedzialna firma, która nie jest w stanie nawet przekazać niezbędnych zasad swoim pracownikom i ma skrajny dystans do członków swojego zespołu. Nigdy nie wierz w możliwości wymienione na rozmowie kwalifikacyjnej. Zachowują się tak, jakby nigdy nie dali mi dni wolnych, a ja nie mogę nawet znaleźć żadnego menedżera, który powiedziałby o moim problemie. Totalnie kiepska firma.
a jaki język? w ofertach jest napisane że praca zmianowa w netflixie, to prawda? czy bardziej elastyczna
pracuję obecnie na projekcie PayPal. pracuję tam 2 lata i mam już serdecznie dość (i tak cud, że tyle wytrzymałam) i rozglądam się za czymś innym lub rozpoczęciem własnej działalności, co polecam każdemu, kto nadal tam pracuje bądź rozważa podjęcie pracy w tej żałosnej firmie. co zabawne, jest się zatrudnianym na różnych 'projektach' (PayPal, Booking) jakby to była jakaś zabawa, a nie praca. pracuję na rynku zagranicznym, więc używamy tłumacza. oczekują od nas ludzkich wypowiedzi, a tłumacz tłumaczy jak bot, więc finalna odpowiedź wychodzi tragiczna. dodatkowo tłumacz źle tłumaczy, co trzeba poprawiać marnując dodatkowy czas. lub nie poprawiać i mieć złe wyniki, bo klient nie rozumie tego co maszyna przetłumaczyła. nacisk na wyniki, pracownicy jako ludzie się nie liczą, liczą się tylko wyniki. pracujesz dobrze? ok, pracuj jeszcze lepiej, popraw to i to, bo zawsze można lepiej. pochwały? dobry żart, zawsze słyszysz tylko, że to i to mogłeś zrobić lepiej, nawet jak wyrabiasz normę. umowa zlecenie, więc dni wolne bezpłatne. ciągłe zmiany na rynku, cięcia w ilości osób zatrudnionych. obecnie dostaję o wiele za mało godzin pracy niż bym chciała, a team leaderzy bezczelnie kłamią, że zapotrzebowanie na godziny się nie zmieniło. kiedyś mogłam mieć w grafik na miesiąc zawalone 28 dni pracy, a teraz ledwo udaje się pracować 14 dni, a będą Ci wmawiać, że wcale nic się nie zmienia. pieniądze są marne, marne 22 zł brutto na godzinę, a przy obecnej inflacji brak podwyżek, nic, łaskawie mówią o podwyżkach od stycznia, ale to przecież wymogi od państwa, a nie ich dobroduszność. wyzyskują pracowników, traktując ich jak roboty do pracy. kadry mają totalnie gdzieś swoją pracę, ciągłe opóźnienia w rachunkach premiowych. jedyne co tam pracuje na pełnych obrotach to dział jakości, żeby zawsze mieć się do czego przyczepić. OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM. żałosna praca, żałosne warunki, żałosna wypłata.
ludzie jak juz piszecie ze pracujecie na X projekcie to precyzujcie bo ta osoba robi na jakims front officie poniewaz zaden projekt back officowy pp w aps typu proserv/brm/cip (najwiekszy luz, elastyczny grafik, malo pracy) nie placi tak malo i nie ma tam czegos takiego jak kontakt z klientem
zaczynam mieć podobne odczucia. Jeszcze po co drugi raz wyjście gdzieś tam? Nie każdy chce albo może iść i w rezultacie to benefit jest tylko dla jakieś tam grupki. Wolałem już dostać jakąś paczke ;/
chyba każdy wolałby paczkę albo bon na jakiś hajs przed świętami zamiast głupiego wyjścia do klubu jeszcze z innymi projektami
Jak były paczki wszyscy pytali o integracje, jak jest integracja to źle, bo wszyscy pytają o paczki.
Czyli firma sama w sobie nastawiona jest na integracje? ;) Tutaj ostatecznie udaje się każdego pracownika zadowolić czy dalej będą wdrażane jakieś pomysły, żeby nikt nie narzekał na dodatkowe warunki?
O, to ja się chętnie dowiem, jakie są stawki na projektach back office'owych! Dawaj :D I bez przesady, czytam wątek i domyśliłam się, że chodzi o front office :)
Przełożeni nie szanują pracowników, promują przyjazna atmosfere a tak naprawde podchodzi pod mobbing.
Dla mnie super. Dobry kontakt, firma dba o pracownika, praca Ok. Jestem zadowolony ze zmiany pracy. Pracuje mi się lepiej niż w innej podobnej firmie. Polecam
a dasz z ciekawości znać o jakiego konkurenta chodzi? i co tu jest lepszego od nich, są też obszary gdzie występują jakieś zbieżności? fajnie mieć po prostu szerszy ogląd na warunki
Ludzie, ja nie wiem co Wy narzekacie na te przerwy, przecież jest ta bio break, można iść zrobić sobie kawe, herbate, kiedy się chce!!! Do tego pracujemy z domu! W tyłkach się poprzewracało. Dla mnie super robota jako dorobek do studiow.
pochwal się na jakim projekcie pracujesz bo chętnie zobaczę w jaki sposób robisz sobie herbatki i kawusie gdy nagle wpada Ci call
No ale od tego właśnie jest bio break, żeby zmienić na nią status w razie potrzeby i nie otrzymywać w tym czasie calli, więc o co Ci chodzi? XD Chyba na odbieraniu calli ta praca polega, więc to logiczne, że na odpowiednim statusie możesz otrzymać połączenie w każdej chwili…
Jakiego niby nadużywania? Bio break na części projektów służy do załatwiania potrzeb fizjologicznych niezależnie od tego, czy właściwa przerwa została już wykorzystana… Poza tym mowa o wyjściu dosłownie na minutę po herbatkę czy do łazienki i przełączeniu się na odpowiedni status w tym czasie, żeby właśnie nie przegapić calla?
Pracowałem tam przez kilka dobrych miesięcy, wciągnąłem w pracę kilku znajomych. Każdy, kto miał do czynienia z tą firmą na różnych projektach i poziomach zatrudnienia jednogłośnie stwierdzi, że to, co tam się wyrabia to nieporozumienie. Ta firma to odpad, a przeważająca większość osób nie ma pojęcia co w ogóle tam robi - im wyżej spojrzysz, tym gorzej. Ale takie miejsca też są potrzebne, a studenci nigdy się nie skończą.
Czy to prawda, że w tym roku nie będzie paczek świątecznych?
Praca na projekcie Netflix , czy ktoś może coś więcej napisać ? Szkolenie ma być w języku angielskim,trochę się tego obawiam . Proszę o opinie
Też jestem ciekawa projektu Netflix. Jak atmosfera w projekcie? Praca to same rozmowy telefoniczne?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w APS Poland S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy APS Poland S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 134.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w APS Poland S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 108, z czego 12 to opinie pozytywne, 71 to opinie negatywne, a 25 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy APS Poland S.A.?
Kandydaci do pracy w APS Poland S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.