brak logo

APS Poland S.A.

Poznań

Opinie o APS Poland S.A.

Anonim 2014-11-12 11:36
Pracowałem w firmie APS na infolinii wychodzącej Play i jeśli chodzi o atmosferę panującą w pracy, to oceniam na bardzo dobry, ale jeśli chodzi o regulowanie wynagrodzeń pracowników, to oceniam na niedostateczny.. Chodzi o to iż zrezygnowałem z pracy w firmie APS, ponieważ otrzymałem dużo lepszą, lepiej płatną i co najważniejsze pracę na umowę o pracę, nie zlecenie, aczkolwiek pieniądze za przepracowane wcześniej miesiące nadal do mnie nie dotarły, mimo wielu telefonów, meilów i wezwań do zapłaty, pieniędzy nadal nie mam ... Firma tłumaczy się, tym że nie jest w stanie wypłacić mi pieniędzy, ponieważ nie podpisałem rachunku, który co miesiąc trzeba było podpisywać aby otrzymać wynagrodzenie, aczkolwiek podpisywałem go za pomogą drogi elektronicznej, czyli firma przysłała mi mój rachunek na meila, ja go podpisałem i odesłałem, mimo tego pieniędzy nadal nie ma... Stwierdziłem że nie warto się chyba nawet z nimi kłócić, choć chodzi o kwotę prawie 1 tysiąca złotych.. Jednym słowem, firma umywa ręce i nie chce spłacać ludzi, którzy z nich zrezygnowali :/
5
do anonima 2015-01-06 22:11
Anonim- to chyba logiczne, że skro nie podpisałeś rachunku nie dostałeś wypłaty. Takie są zasady na zleceniach i są one jasne. To chyba nie problem podjechać i podpisać rachunek skoro budynek jest w ścisłym centrum i rachunek czekał codziennie 9-21. Tak więc masz to na własne życzenie, nikt nie będzie za Tobą biegał, żebyś odebrał swoje pieniądze.
Ja pracuję w APS ponad rok i nie narzekam, atmosfera super. Jeśli ktoś podchodzi do pracy poważnie to może całkiem nieźle zarobić.
4
Mary 2016-06-08 08:56
Zgadzam się z poprzednikiem, jeśli samemu się nie dopytasz to nikt Cię nie poinformuje, że należy podpisać rachunek. Sam musisz o siebie zadbać, bo reszta ma Ciebie w poważaniu. Atmosfera w firmie fajna, jednak jeśli chodzi o samą pracę to raczej mało przyszłościowe i ambitne zajęcie.. tym bardziej na umowę zlecenie. Jeśli ktoś jest studentem i traktuje tą pracę jako moment przejściowy to ok, jednak nie wyobrażam sobie pracować tam dłużej. Myślę, że studenci mogą znaleźć coś ciekawszego na rynku pracy niż wysłuchiwanie niezadowolonych klientów :)
3
realista 2016-06-09 13:31
Ja też chciałem przyjść tylko na chwile...ale wziąłem udział w rekrutacji wewnętrznej i przeszedłem na wyższe stanowisko, więc teraz mam (usunięte przez administratora)W każdej firmie musisz sam o siebie zadbać. My mamy zgrany team, więc nikt z nas na atmosferę nie narzeka.
1
Gaga 2016-07-11 21:23
Koordynatorami zostają ludzie niekoniecznie nadający się do tego, którzy po paru imprezkach i wyjściach grupowych mają awans :) Praca tylko na chwilę jak dla mnie.
13
Xenia 2016-07-17 18:26
Zgadzam się z poprzedniczką- wyższe stanowisko bardzo rzadko odzwierciedla kompetencje i umiejętności ludzi, którzy je obejmują. Zdecydowanie nie polecam
9
namrowicki 2016-10-24 19:59
Szczerze nie polecam.Szkolenie przygotowujące do pracy dostatecznie pokazuje jaka to praca: liczy się szybkość pracy i wyniki. Jak nie zrobisz jednego z parametrów to od razu zabierają ci całą premię.
Trenerka (usunięte przez administratora)nie przygotowana do pracy, zawsze niezadowolona, nerwowa - nie nadaje się na to stanowisko i sfrustrowana nie przepuszcza ludzi do pracy. Najpierw oczekiwanie tydzień na szkolenie, potem tydzień szkolenia i pracy nie mam bo nie dokształcona w tej branży osoba uznała ze się nie nadaję.
9
Appa 2017-01-16 08:58
Witam serdecznie. Zgłosiłem się do pracy w APS, ponieważ jako student poszukuję pracy, którą można pogodzić z uczelnią. Poszedłem na rozmowę, która została bardzo profesjonalnie przeprowadzona. Dostałem wszystkie szczegóły w związku, z rozpoczęciem pracy w firmie APS - stanowisko konsultanta telefonicznego Play. Zostałem poinformowany, że muszę wypełnić jakieś dokumenty przez internet, oraz ukończyć internetowy kurs. Po zakończeniu wszystkich formalności, które miałem dopiąć, zadzwoniła do mnie Pani z informacją, że poradziłem sobie naprawdę wyśmienicie, na rozmowie, oraz na teście internetowym, w związku z czym chciałaby mnie zaprosić do współpracy; podpisania umowy, rozpoczęcia szkolenia. Bardzo zadowolony, że dostałem pracę odmówiłem współpracy z innymi pracodawcami. Niestety, Pani rekrutująca pominęła ważną informację, czyli selekcja podczas szkolenia. Poszedłem do APSu na szkolenie, zastałem grupę około 50 osób. Głównie osoby młodsze, oraz kilka starszych. Przyszedł do Nas Pan, przedstawił się, oraz zaprosił do pokoju, czy sali, nieważne. Podczas szkolenia, w ciągu 5 (pięciu) minut usunął z sali 30 osób, ponieważ mu się nie spodobały. Każdy zaskoczony, z pytaniem dlaczego, przecież mieli podpisać umowę, rozpocząć szkolenie i pracę. Pan na to tekstem "bo się nie nadajesz" i przechodził do kolejnej osoby. Na koniec dowiedzieliśmy się, że stanowiska są tylko 3 (trzy), a kandydatów zaprosili, ponieważ chcą wybrać najlepszych, za małe pieniądze - typowe zagrywki "kołczów". Serdecznie nie polecam firmy APS, jeżeli ktokolwiek zastanawia się na rozpoczęciem tam pracy, miejcie w rękawie jeszcze kilka innych ofert, bo nie wiecie co Was tam czeka.
3
APS 2017-01-18 12:25
Szanowny @Appa, jesteśmy mocno zaskoczeni Twoją wypowiedzią. Dokładamy wszelkich starań, aby szkolenie odbywało się na jasnych dla uczestników zasadach i w komfortowych warunkach. Dlatego między innymi nie zapraszamy do współpracy tak wielu osób jednocześnie. Proces rekrutacji wygląda następująco:
1. Rozmowa telefoniczna z Kandydatem
2. Spotkanie bezpośrednie
3. Test online
4. Telefoniczne przekazanie informacji zwrotnej i zaproszenie do współpracy.
Już na etapie bezpośredniego spotkania informujemy o zasadach zarówno współpracy jak i szkolenia.

Umowy podpisywane są pierwszego dnia szkolenia- dbamy o to, aby każda nowa osoba w naszej firmie dokładnie zapoznała się z warunkami, które możemy zaoferować.
Na szkoleniu weryfikujemy wiedzę, jednak testy dotyczą wyłącznie treści szkoleniowych. Przeprowadzanie jakiejkolwiek weryfikacji pierwszego dnia- zwłaszcza na podstawie niemerytorycznych kryteriów- byłoby niezasadne, stąd też nigdy nie były przez nas praktykowane.

W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu pod adresem mailowym konsultantaps@apservices.pl.

Pozdrawiamy,
Zespół Rekrutacji
3
Olkis 2017-01-24 21:57
Żenada. Kiepska kasa, praca polegająca tak na prawdę na jak największej ilości zamykanych zleceń, a nie pomocy klientowi. Trenerzy praktycznie bez podstawowej wiedzy i umiejętności potrzebnych na to stanowisko, atmosfera masakryczna. Szczególnie jedna trenerka, która każdego dnia ma minę, jakby rano nie mogła się załatwić. Nie jestem przekonana, czy takie osoby powinny pracować z ludźmi ?

Ba, żeby mieć zapłacone za 2 tygodniowe szkolenie, trzeba przepracować X godzin- taka informacja oczywiście nie jest podawana na rekrutacji.

Ogólnie nie polecam.

4
Kaska 2017-01-27 06:42
Olkis też byłam na szkoleniu i jakoś z góry widziałam że kasa będzie później. Ważne że w ogóle płacą. Bo już się spotkałam z takimi co mi kazali płacić. ..kasa też nie jest najgorsza. Kokosow może nie ma Ale to też nie praca na całe życie. Wolę to niż stać po 12H w gastro za te same pieniądze. U mnie szkolenie było całkiem spoko I ludzie też ok więc nie ma na co narzekać.ekspertem nie jestem ale też nie zauważyłam żeby jakoś nie mieli wiedzy... to co miałam wiedzieć to się nauczyłam...
2
ania 2017-02-02 14:56
masakra ,nie polecam ,mobbing ,stres,zeby miec zaplacone za szkolenie trzeba miec przepracowane 160 godzin,niee polecam
2
Judyta 2017-02-02 15:01
zgadzam sie z Appa ,to prawda,trenerzy sa bardzo niekometentni,i nieprzygotowani*
1
ted 2017-02-07 20:28
serio dziwi was ze trzeba przepracowac iles godzin zeby za to zaplacili??
ludzie nie badzmy smieszni. w zyciu nie ma nic za darmo. szkola cie, przekazuja wiedze wiec trzeba troche przepracowac.
jeszcze nie spotkalem sie z tym zeby za szkolenie zaplacili bez przepracowania ilus godzis. 160 godzin to przeciez tylko miesiac roboty, a gadacie jakby rok bylo trzeba robic zeby zaplacili za to szkolenie
Zostaw swoją opinię o APS Poland S.A. - Poznań
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie APS Poland S.A.