Mam złą opinię o JQSERWIS. Oddałem do naprawy jednoroczny, drogi laptop Lenowo. Za dwa dni zjawiłem się w serwisie, a tu laptop rozebrany na części (bez uprzedniego uzgodnienia choćby telefonicznego), zaś naprawiający oznajmia że zepsuł się jakiś mały obwód, którego naprawić nie można. Propozycji złożenia urządzenia i zwrotu nie było. Natomiast naprawiający zaproponował aby kupić od niego używany i naprawiony laptop, co też uczyniłem, gdyż do tego warsztatu miałem zaufanie. Po dwóch-trzech dniach okazało się, że jest to stary model laptopa i nie spełnia moich oczekiwań. Trudno mi było ocenić jego stan i kondycję, gdyż nie znam się na tych sprawach, natomiast do zakładu miałem duże zaufanie wynikające z faktu wieloletniego korzystania z usług regulacyjno-naprawczych. Sprzedający kategorycznie odmówił przyjęcia kupionego u niego starego laptopa i zwrotu zapłaconej za niego kwoty 750 zł. Zatem zaproponowałem zwrot choćby 500 zł. N a taką propozycję sprzedający wpadł w duży gniew, gdyż według niego propozycją zwrotu 500 zł. bardzo go obraziłem (?). Moje straty to : 3500 zł.za który kupiłem nowe Lenovo + 750 zł. za odkupiony stary laptop, no i 2400zł. za używanego Della, który dobrze mi służy. Razem koszt łączny - 6.650 zł. W tym poście żadnego z opisanych zdarzeń nie komentuję, pozostawiając ich ocenę czytającym tę opinię. tm proponowa
Zachęcamy obecnych pracowników do podzielenia się informacjami na temat pracy w firmie! Jak wygląda praca w firmie JQ Serwis Jakub Lubocki w miejscowości Gdańsk, mieliście z nią doświadczenie?