Opinie o Centrum Serwisowe Mik S.Kaca i A.Kaca sp.j. w Radom

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Centrum Serwisowe Mik S.Kaca i A.Kaca sp.j.. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie Centrum Serwisowe Mik S.Kaca i A.Kaca sp.j. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi serwisu i naprawy sprzętu IT

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Centrum Serwisowe Mik S.Kaca i A.Kaca sp.j. w Radom

NICKNAME
Inne

NIE POLECAM !!!! SERWIS WYSTAWIA OPINIE POD PRODUCENTA NIE UWZGLĘDNIA ROSZCZEŃ KLIENTA, TAK JAK JUŻ WCZEŚNIEJ BYŁO NAPISANE ODPOWIADAJĄ KLIENTOWI KOPIUJ WKLEJ TĄ SAMĄ WIADOMOŚCIĄ. MOJEGO TV NAWET NIE OBEJRZELI A WYDALI OPINIE... PEWNIE DOSTAJĄ KASE ZA KAŻDĄ WYSTAWIONĄ OPINIE ZGODNĄ Z POLITYKĄ PRODUCENTA CZYLI " ŹLE UŻYTKOWANE" MAŁO RZETELNA FIRMA NIE POLECAM !!!

Pumps
Inne
 Pytanie
@NICKNAME

Ja miałem to samo,telewizor dwa razy na gwarancji producenta z czego są opinie że aktualizacja oprogramowania.Za pierwszym razem telewizor miał aktualizację oprogramowania minionym że ja zrobiłem,zawieszał się się dalej i nie wyczuwał innego sprzętu.Za drugim razem ta sama naprawa rutynowa aktualizacja telewizora.Robia z ludzi (usunięte przez administratora) i wymyślają że telewizor działa bez zarzutów.Miala być rękojmia a serwis sobie go naprawił.Strasznie niemiły pan na infolinii,oczekuje aktualnie telewizora jak to nazwali po rutynowej aktualizacji prawie miesiąc .Do serwisu…wiecie dlaczego napisałem opinie?Nie?To może wiecie gdzie zadzwonicie i zapytanie cię CZEMU?Pzd.

Edzia Nowy wpis
Inne

Nie, że nie wierzę w swojego partnera, ale jaką odpowiedzialność może ponosić serwisant jeśli faktycznie uszkodzi dany sprzęt? Kilku klientów pod rząd już o tym pisało a ja byłam ciekawa jak partnerowi by się pracowało

Użytkownik Nowy wpis
Pracownik

Dramat i porażka opinie na sprzęt wystawiano tą samą, niestety sprzęt Tv nie naprawiono a jeszcze bardziej uszkodzenia przez Serwis widoczne.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy w Centrum Serwisowe Mik S.Kaca i A.Kaca sp.j. możliwa jest praca na podstawie B2B?

T Nowy wpis
Inne

Serwis nie tylko dwukrotnie zbywa klienta opinia pod producenta, ale dodatkowo uszkodził mój generator pary wyłamując jego plastikowe elementy powodując uszkodzenie mechaniczne. Kompletny brak kompetencji.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Z ilu etapów składa się proces rekrutacji w firmie Centrum Serwisowe Mik S.Kaca i A.Kaca sp.j.? Czy rozmowa kwalifikacyjna przebiega w pozytywnej atmosferze? Pracodawca umożliwia pracę w trybie zdalnym? Podziel się swoimi wrażeniami ze spotkania z rekruterem.
logo firmy Monter instalacji teletechnicznych
Siemianowice Śląskie
Ipmedia Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Inne

Czy w zeszłym roku były jakieś nabory na ten wspomniany serwis? Widzę, że ktoś pracą się interesował wtedy ale mu nie odpowiedziano. Po wpisaniu w przeglądarce jakaś oferta od firmy mi się pokazała na ten cały serwis sprzętu TV ale była już archiwalna. Czy przyjęcia będą może jeszcze planowane? Jak tu płacą?

Darek
Inne

Oddałem tv Sony do naprawy, został odebrany z domu w umówionym wcześniej terminie naprawiony i przywieziony w ciągu tygodnia. Obsługa super bez zastrzeżeń!!!!!! Serwis super natomiast marka Sony niekoniecznie (trzykrotnie naprawiany ten sam moduł- na gwarancji

anonim
Inne

Są oferty gdzieś? Teraz zauważyłem, że klient cos pisał, na serwisie akurat jako tako się znam, chciałem z ciekawości zerknąć w internecie właśnie za ofertami by spojrzeć co tu ludziom w ogóle oferują i jak im płacą, ale na necie ostatnia oferta jaka odszukałem ma parę lat. stały skład pracuje czy po prostu lokalnie się ogłaszają?

NICKNAME
Inne

NIE POLECAM !!!! SERWIS WYSTAWIA OPINIE POD PRODUCENTA NIE UWZGLĘDNIA ROSZCZEŃ KLIENTA, TAK JAK JUŻ WCZEŚNIEJ BYŁO NAPISANE ODPOWIADAJĄ KLIENTOWI KOPIUJ WKLEJ TĄ SAMĄ WIADOMOŚCIĄ. MOJEGO TV NAWET NIE OBEJRZELI A WYDALI OPINIE... PEWNIE DOSTAJĄ KASE ZA KAŻDĄ WYSTAWIONĄ OPINIE ZGODNĄ Z POLITYKĄ PRODUCENTA CZYLI " ŹLE UŻYTKOWANE" MAŁO RZETELNA FIRMA NIE POLECAM !!!

Artur
Inne
@NICKNAME

serwis wystawia opinię nie oglądając sprzętu, stwierdza że jest sprawny a w rzeczywistości nie działa

Jolanta
Inne
@Artur

I co dalej tak właściwie? jakie są dalsze konsekwencje? i na jakiej zasadzie osoby odpowiedzialne za serwis wobec tego miałyby być wynagradzane? jak weryfikują tu jakieś wyniki, wiadomo?

Pumps
Inne
 Pytanie
@NICKNAME

Ja miałem to samo,telewizor dwa razy na gwarancji producenta z czego są opinie że aktualizacja oprogramowania.Za pierwszym razem telewizor miał aktualizację oprogramowania minionym że ja zrobiłem,zawieszał się się dalej i nie wyczuwał innego sprzętu.Za drugim razem ta sama naprawa rutynowa aktualizacja telewizora.Robia z ludzi (usunięte przez administratora) i wymyślają że telewizor działa bez zarzutów.Miala być rękojmia a serwis sobie go naprawił.Strasznie niemiły pan na infolinii,oczekuje aktualnie telewizora jak to nazwali po rutynowej aktualizacji prawie miesiąc .Do serwisu…wiecie dlaczego napisałem opinie?Nie?To może wiecie gdzie zadzwonicie i zapytanie cię CZEMU?Pzd.

anonim
Inne

Cześć, generalnie to jak duże jest to centrum? Widzę, że jedna pani pytała o warunki na serwisie, to godzinówka tak ostatecznie? Padło też pytanie o kodeks pracy, to ile osób jest teraz w zespole, wobec których należy go stosować? Zastanawiam się czy praca w ogóle będzie teraz możliwa

Urszula
Inne

Usługa załatwiona szybko, sprawnie i profesjonalnie. Wszystko w atmosferze wysokiej kultury pana serwisanta. Polecam!!!

Pytanie
 Pytanie

Na jakie wsparcie w Centrum Serwisowe Mik S.Kaca i A.Kaca sp.j. mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?

Nie polecam serwisu !!
Inne

Bardzo rzadko wystawiam opinie ponieważ sama pracuje w bok i mam styczność z klientem. Jednak nigdy nie zostałam tak potraktowana jak w tym serwisie. Po pierwsze miałam otrzymać kuriera w dniu 07.09 lub 08.09 w mailu z Szanownym Panem Serwisantem według jego informacji z dnia 06.09 kurier dhl miał być na kolejny dzień roboczy. Reklamacja została zgłoszona w dniu 30.08 wiec proszę sobie wyobrazić ile dni jestem bez sprzętu. Ale wracając do tematu okazało się iż kurier nie został w ogóle zamówiony. Szanowny Pan serwisant poinformował mnie iż kurier nie zabrał uwaga pustego pudła zastępczego na telewizor i ze czasem się tak zdarza ale bardzo rzadko. Otóż taka sytuacja nie powinna się mieć miejsca - jeżeli kurier jest zamówiony to pojawia się w danym miejscu po odbiór paczki. Nie zostałam o tym fakcie poinformowana mailowo ani telefonicznie o tym fakcie. Czekając jak głupia idiotka na kuriera przez kilka dni. Infolinia tez pozostawia wiele do życzenia. Jeżeli ktoś nie nadaje się na dane miejsce powinien zmienić prace . Gdybym nie napisała do Szanownych Panów domyślam się iż nadal kuriera po odbiór nikt by nie zamówił. Widząc opinie innych klientów domyślam się iż mój sprzęt będzie również przetrzymany dłużej tak jak karton który chyba idzie z Chin z kurierem. Na prawdę nie polecam nikomu chyba ze ktoś ma czas i nerwy na ten serwis oraz osoby mało kompetentne….

Natala
Inne

Ile teraz zarabia się na serwisie? Widzę w niektórych opiniach stwierdzenie, że działał on bez zastrzeżeń. Jest to generalnie praca na akord czy godzinówka? I kiedy ostatnio był ktoś potrzebny? Nie mogę znaleźć aktualnych ogłoszeń a może chłopak byłby zainteresowany, zależy jaka kasa teraz spływa. Dacie znać?

Krzysztof
Inne

Oddałem tv do naprawy został odebrany z domu w umówionym wczesniej terminie naprawiony i przywieziony w ciągu tygodnia. Obsługa super bez zastrzeżeń!!!!!!

Agnes
Inne
@Krzysztof

U mnie tak samo zadzwonilam do Philipsa 31.03 w wielki piątek przyjechal serwisant po TV ,a wczoraj przywieźli juz naprawiony jestem mega zadowolona tym bardziej ,ze telewizor zepsuł sie tydzien przed koncem gwarancji ???? wymiana opencell i t-con gwarancja na części wymienione kolejne 2 lata dla mnie bomba . Polecam ????

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Bogdan
Pracownik

Załóż się dziecinko że bardzo dużo przynajmniej mi dało. Ale już z ich usług nie skorzystam.

Weronika
@Bogdan

Nie wiem serio czemu sądzisz że to właściciele piszą. Masz na to jakies dowody? :D

Bogdan
Pracownik
 Pytanie

Dlatego tylko działa ponieważ podpisała kontrakt na chińskie telewizory znanych firm! Nie polemizuję z ciemnotą! Przeczytaj sobie wszystkie wpisy! Jak można być tak ograniczonym umysłowo?! Nie chyba że się dla nich pracuje. To mnie to wcale nie dziwi!

anonim
Inne
 Pytanie

Bo to szczera prawda, telewizor oddany do naprawy na gwarancji, bo kolory na środku wyblakłe i i poprzednio wyświetlany program, odbija się w tle na nowo wybranym programie. Czas naprawy dwa tygodnie ,w terminie wymiana LCD. Po włączeniu telewizora tego samego dnia,po dwóch godzinach zaczął świecić między ramką ,a ekranem ,a potem ekran górą i bokami wyszedł z ramek (odkleił się ). To był dopiero widok, czegoś takiego (usunięte przez administratora)nie widziałam i jeszcze pan z serwisu mówi że tam nie ma się co odklejać, a panowie poprosi nie założyli uszczelki i ekran znów do wymiany.(usunięte przez administratora) I zastanawia mnie jedno , dlaczego na wymieniony ekran odnowa nie przysługuje gwarancja ??????

Dorota
Inne

Centrum Serwisowe Mik Radom godne polecenia. Telewizor philips naprawiony expresowo.W srode zabrany do naprawy a w poniedziałek przywieziony do domu naprawiony. Z przyjemnością polecam ten serwis.

Jolanta
Inne

Integrujecie się z klientami? To jakaś forma nawiązywania dłuższych relacji, żeby chętnie wracali? A między pracownikami jak to wygląda? Są urządzanie jakieś konkretne wypady?

mariola
Inne

Witam, telewizor marki Philips to porażka. PO pół roku użytkowania zepsuł się.Druga porażka to serwis w Radomiu. Już trzy tygodnie telewizor w naprawie i nic.Czekają na części-nie wiadomo skąd . Nie ma kontaktu telefonicznego z serwisem-nikt nie odbiera telefonów.

Piotr
Inne

Telewizor TCL. Co prawda trwało to trzy tygodnie , ale tv naprawiony. Przedstawiciel servisu po telefonicznym umówieniu przyjechał z własnym pudełkiem (brak orginalnego), zapakował i zabrał do naprawy , z powrotem było podobnie. Firma absolutnie pozytywna.

Żenada..
Inne

Żenada. Marka Philips powinna rzetelniej dobierać partnerów. Oczywiście wyślę list który na pewno trafi do Szefostwa marki. Philips . Cwaniaki z lat 80... Dowiadujcie się u sprzedawców kto będzie ewentualnym Serwisem

Waldemar
Inne

W dniu dzisiejszym Państwa przedstawiciel dokonał wymiany telewizora SONY XR-65X95J w ramach gwarancji. Mimo że telewizor został uszkodzony dwa dni po gwarancji Sony Polska przyznała mi wymianę telewizora na nowy. Przedstawiciel Państwa Firmy w sposób super kompetentny dokonał wymiany wraz z wniesieniem i uruchomieniem tv. Również miałem z Panem kontakt telefoniczny ułatwiający dla mnie przebywanie w domu aby uczestniczyć w wymianie i konfiguracji. Bardzo dziękuję za dokonana wyminę i pragnę podziękować na profesjonalną obsługę najpierw w celu określenia uszkodzenia, ustalenia terminu i wymiany u mnie w Zielonej Górze. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję. Waldemar Michałowski

Zostaw merytoryczną opinię o Centrum Serwisowe Mik S.Kaca i A.Kaca sp.j. - Radom

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Centrum Serwisowe Mik S.Kaca i A.Kaca sp.j.?

    Zobacz opinie na temat firmy Centrum Serwisowe Mik S.Kaca i A.Kaca sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Centrum Serwisowe Mik S.Kaca i A.Kaca sp.j.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Centrum Serwisowe Mik S.Kaca i A.Kaca sp.j.
2.2/5 Na podstawie 14 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Bolesława Chrobrego 22
    26-600 Radom
  • NIP: 7962735524 REGON: 140596145 KRS: 0000258627
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Centrum Serwisowe Mik S.Kaca i A.Kaca sp.j.
Przejdź do nowych opinii