NIE POLECAM !!!! SERWIS WYSTAWIA OPINIE POD PRODUCENTA NIE UWZGLĘDNIA ROSZCZEŃ KLIENTA, TAK JAK JUŻ WCZEŚNIEJ BYŁO NAPISANE ODPOWIADAJĄ KLIENTOWI KOPIUJ WKLEJ TĄ SAMĄ WIADOMOŚCIĄ. MOJEGO TV NAWET NIE OBEJRZELI A WYDALI OPINIE... PEWNIE DOSTAJĄ KASE ZA KAŻDĄ WYSTAWIONĄ OPINIE ZGODNĄ Z POLITYKĄ PRODUCENTA CZYLI " ŹLE UŻYTKOWANE" MAŁO RZETELNA FIRMA NIE POLECAM !!!
Ja miałem to samo,telewizor dwa razy na gwarancji producenta z czego są opinie że aktualizacja oprogramowania.Za pierwszym razem telewizor miał aktualizację oprogramowania minionym że ja zrobiłem,zawieszał się się dalej i nie wyczuwał innego sprzętu.Za drugim razem ta sama naprawa rutynowa aktualizacja telewizora.Robia z ludzi (usunięte przez administratora) i wymyślają że telewizor działa bez zarzutów.Miala być rękojmia a serwis sobie go naprawił.Strasznie niemiły pan na infolinii,oczekuje aktualnie telewizora jak to nazwali po rutynowej aktualizacji prawie miesiąc .Do serwisu…wiecie dlaczego napisałem opinie?Nie?To może wiecie gdzie zadzwonicie i zapytanie cię CZEMU?Pzd.
Nie, że nie wierzę w swojego partnera, ale jaką odpowiedzialność może ponosić serwisant jeśli faktycznie uszkodzi dany sprzęt? Kilku klientów pod rząd już o tym pisało a ja byłam ciekawa jak partnerowi by się pracowało
Dramat i porażka opinie na sprzęt wystawiano tą samą, niestety sprzęt Tv nie naprawiono a jeszcze bardziej uszkodzenia przez Serwis widoczne.
Czy w Centrum Serwisowe Mik S.Kaca i A.Kaca sp.j. możliwa jest praca na podstawie B2B?
Serwis nie tylko dwukrotnie zbywa klienta opinia pod producenta, ale dodatkowo uszkodził mój generator pary wyłamując jego plastikowe elementy powodując uszkodzenie mechaniczne. Kompletny brak kompetencji.
Czy w zeszłym roku były jakieś nabory na ten wspomniany serwis? Widzę, że ktoś pracą się interesował wtedy ale mu nie odpowiedziano. Po wpisaniu w przeglądarce jakaś oferta od firmy mi się pokazała na ten cały serwis sprzętu TV ale była już archiwalna. Czy przyjęcia będą może jeszcze planowane? Jak tu płacą?
Oddałem tv Sony do naprawy, został odebrany z domu w umówionym wcześniej terminie naprawiony i przywieziony w ciągu tygodnia. Obsługa super bez zastrzeżeń!!!!!! Serwis super natomiast marka Sony niekoniecznie (trzykrotnie naprawiany ten sam moduł- na gwarancji
Są oferty gdzieś? Teraz zauważyłem, że klient cos pisał, na serwisie akurat jako tako się znam, chciałem z ciekawości zerknąć w internecie właśnie za ofertami by spojrzeć co tu ludziom w ogóle oferują i jak im płacą, ale na necie ostatnia oferta jaka odszukałem ma parę lat. stały skład pracuje czy po prostu lokalnie się ogłaszają?
NIE POLECAM !!!! SERWIS WYSTAWIA OPINIE POD PRODUCENTA NIE UWZGLĘDNIA ROSZCZEŃ KLIENTA, TAK JAK JUŻ WCZEŚNIEJ BYŁO NAPISANE ODPOWIADAJĄ KLIENTOWI KOPIUJ WKLEJ TĄ SAMĄ WIADOMOŚCIĄ. MOJEGO TV NAWET NIE OBEJRZELI A WYDALI OPINIE... PEWNIE DOSTAJĄ KASE ZA KAŻDĄ WYSTAWIONĄ OPINIE ZGODNĄ Z POLITYKĄ PRODUCENTA CZYLI " ŹLE UŻYTKOWANE" MAŁO RZETELNA FIRMA NIE POLECAM !!!
serwis wystawia opinię nie oglądając sprzętu, stwierdza że jest sprawny a w rzeczywistości nie działa
I co dalej tak właściwie? jakie są dalsze konsekwencje? i na jakiej zasadzie osoby odpowiedzialne za serwis wobec tego miałyby być wynagradzane? jak weryfikują tu jakieś wyniki, wiadomo?
Ja miałem to samo,telewizor dwa razy na gwarancji producenta z czego są opinie że aktualizacja oprogramowania.Za pierwszym razem telewizor miał aktualizację oprogramowania minionym że ja zrobiłem,zawieszał się się dalej i nie wyczuwał innego sprzętu.Za drugim razem ta sama naprawa rutynowa aktualizacja telewizora.Robia z ludzi (usunięte przez administratora) i wymyślają że telewizor działa bez zarzutów.Miala być rękojmia a serwis sobie go naprawił.Strasznie niemiły pan na infolinii,oczekuje aktualnie telewizora jak to nazwali po rutynowej aktualizacji prawie miesiąc .Do serwisu…wiecie dlaczego napisałem opinie?Nie?To może wiecie gdzie zadzwonicie i zapytanie cię CZEMU?Pzd.
Cześć, generalnie to jak duże jest to centrum? Widzę, że jedna pani pytała o warunki na serwisie, to godzinówka tak ostatecznie? Padło też pytanie o kodeks pracy, to ile osób jest teraz w zespole, wobec których należy go stosować? Zastanawiam się czy praca w ogóle będzie teraz możliwa
Usługa załatwiona szybko, sprawnie i profesjonalnie. Wszystko w atmosferze wysokiej kultury pana serwisanta. Polecam!!!
Na jakie wsparcie w Centrum Serwisowe Mik S.Kaca i A.Kaca sp.j. mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?
Bardzo rzadko wystawiam opinie ponieważ sama pracuje w bok i mam styczność z klientem. Jednak nigdy nie zostałam tak potraktowana jak w tym serwisie. Po pierwsze miałam otrzymać kuriera w dniu 07.09 lub 08.09 w mailu z Szanownym Panem Serwisantem według jego informacji z dnia 06.09 kurier dhl miał być na kolejny dzień roboczy. Reklamacja została zgłoszona w dniu 30.08 wiec proszę sobie wyobrazić ile dni jestem bez sprzętu. Ale wracając do tematu okazało się iż kurier nie został w ogóle zamówiony. Szanowny Pan serwisant poinformował mnie iż kurier nie zabrał uwaga pustego pudła zastępczego na telewizor i ze czasem się tak zdarza ale bardzo rzadko. Otóż taka sytuacja nie powinna się mieć miejsca - jeżeli kurier jest zamówiony to pojawia się w danym miejscu po odbiór paczki. Nie zostałam o tym fakcie poinformowana mailowo ani telefonicznie o tym fakcie. Czekając jak głupia idiotka na kuriera przez kilka dni. Infolinia tez pozostawia wiele do życzenia. Jeżeli ktoś nie nadaje się na dane miejsce powinien zmienić prace . Gdybym nie napisała do Szanownych Panów domyślam się iż nadal kuriera po odbiór nikt by nie zamówił. Widząc opinie innych klientów domyślam się iż mój sprzęt będzie również przetrzymany dłużej tak jak karton który chyba idzie z Chin z kurierem. Na prawdę nie polecam nikomu chyba ze ktoś ma czas i nerwy na ten serwis oraz osoby mało kompetentne….
Ile teraz zarabia się na serwisie? Widzę w niektórych opiniach stwierdzenie, że działał on bez zastrzeżeń. Jest to generalnie praca na akord czy godzinówka? I kiedy ostatnio był ktoś potrzebny? Nie mogę znaleźć aktualnych ogłoszeń a może chłopak byłby zainteresowany, zależy jaka kasa teraz spływa. Dacie znać?
Oddałem tv do naprawy został odebrany z domu w umówionym wczesniej terminie naprawiony i przywieziony w ciągu tygodnia. Obsługa super bez zastrzeżeń!!!!!!
U mnie tak samo zadzwonilam do Philipsa 31.03 w wielki piątek przyjechal serwisant po TV ,a wczoraj przywieźli juz naprawiony jestem mega zadowolona tym bardziej ,ze telewizor zepsuł sie tydzien przed koncem gwarancji ???? wymiana opencell i t-con gwarancja na części wymienione kolejne 2 lata dla mnie bomba . Polecam ????
(usunięte przez administratora)
Załóż się dziecinko że bardzo dużo przynajmniej mi dało. Ale już z ich usług nie skorzystam.
Dlatego tylko działa ponieważ podpisała kontrakt na chińskie telewizory znanych firm! Nie polemizuję z ciemnotą! Przeczytaj sobie wszystkie wpisy! Jak można być tak ograniczonym umysłowo?! Nie chyba że się dla nich pracuje. To mnie to wcale nie dziwi!
Bo to szczera prawda, telewizor oddany do naprawy na gwarancji, bo kolory na środku wyblakłe i i poprzednio wyświetlany program, odbija się w tle na nowo wybranym programie. Czas naprawy dwa tygodnie ,w terminie wymiana LCD. Po włączeniu telewizora tego samego dnia,po dwóch godzinach zaczął świecić między ramką ,a ekranem ,a potem ekran górą i bokami wyszedł z ramek (odkleił się ). To był dopiero widok, czegoś takiego (usunięte przez administratora)nie widziałam i jeszcze pan z serwisu mówi że tam nie ma się co odklejać, a panowie poprosi nie założyli uszczelki i ekran znów do wymiany.(usunięte przez administratora) I zastanawia mnie jedno , dlaczego na wymieniony ekran odnowa nie przysługuje gwarancja ??????
Centrum Serwisowe Mik Radom godne polecenia. Telewizor philips naprawiony expresowo.W srode zabrany do naprawy a w poniedziałek przywieziony do domu naprawiony. Z przyjemnością polecam ten serwis.
Integrujecie się z klientami? To jakaś forma nawiązywania dłuższych relacji, żeby chętnie wracali? A między pracownikami jak to wygląda? Są urządzanie jakieś konkretne wypady?
Witam, telewizor marki Philips to porażka. PO pół roku użytkowania zepsuł się.Druga porażka to serwis w Radomiu. Już trzy tygodnie telewizor w naprawie i nic.Czekają na części-nie wiadomo skąd . Nie ma kontaktu telefonicznego z serwisem-nikt nie odbiera telefonów.
Telewizor TCL. Co prawda trwało to trzy tygodnie , ale tv naprawiony. Przedstawiciel servisu po telefonicznym umówieniu przyjechał z własnym pudełkiem (brak orginalnego), zapakował i zabrał do naprawy , z powrotem było podobnie. Firma absolutnie pozytywna.
Żenada. Marka Philips powinna rzetelniej dobierać partnerów. Oczywiście wyślę list który na pewno trafi do Szefostwa marki. Philips . Cwaniaki z lat 80... Dowiadujcie się u sprzedawców kto będzie ewentualnym Serwisem
W dniu dzisiejszym Państwa przedstawiciel dokonał wymiany telewizora SONY XR-65X95J w ramach gwarancji. Mimo że telewizor został uszkodzony dwa dni po gwarancji Sony Polska przyznała mi wymianę telewizora na nowy. Przedstawiciel Państwa Firmy w sposób super kompetentny dokonał wymiany wraz z wniesieniem i uruchomieniem tv. Również miałem z Panem kontakt telefoniczny ułatwiający dla mnie przebywanie w domu aby uczestniczyć w wymianie i konfiguracji. Bardzo dziękuję za dokonana wyminę i pragnę podziękować na profesjonalną obsługę najpierw w celu określenia uszkodzenia, ustalenia terminu i wymiany u mnie w Zielonej Górze. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję. Waldemar Michałowski
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Centrum Serwisowe Mik S.Kaca i A.Kaca sp.j.?
Zobacz opinie na temat firmy Centrum Serwisowe Mik S.Kaca i A.Kaca sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Centrum Serwisowe Mik S.Kaca i A.Kaca sp.j.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!