Dzień dobry, nie poszukują może fakturzystek? Przeglądam właśnie okoliczne biura za pracą w tym zakresie. tu w jednym z komentarzy zauważyłam, że zdarzały się jakieś komplikacje z fakturami. Czy jest gdzieś miejsce gdzie dodawane są oferty pracy bym mogła się zorientować?
Witam. Pani Iwona kania jest zarządcą osiedla w Niepołomicach. Jedna wielka porażką nie odpisuje na e-mail nie odbiera telefonu. Żeby złapać Panią Iwonę w biurze naprawdę trzeba mieć ogromne SZCZĘŚCIE. Nie polecam tego zarządcy
Jak i również nie płacą faktur. Faktura wystawiona jesienią 2023 z dwutygodniowym terminem płatności, nie zapłacona do dziś. Pani Kania nie odpisuje na maile, nie odbiera. Nie płaci za wykonane usługi. Podejrzewam, że nie jesteśmy jedynymi poszkodowanymi.
A czy w firmie zatrudnia się konserwatorów nieruchomości? Mam doświadczenie z innego biura zarządzania, więc szukam czegoś podobnego teraz. Powiedzcie proszę jakich konkretnie uprawnień wymagają i ilu lat doświadczenia. Jeśli chodzi o warunki to gwarantują umowę o pracę i konkurencyjną stawkę?
Było w necie ogłoszenie na 3/4 etatu dla asystentki / księgowej, ale już nie da się podejrzeć ogłoszenia. Chętnie się dowiem więc czegoś o warunkach pracy i czy często w ogóle zatrudniają do siebie na etat. Możliwe jest uzyskanie umowy o pracę na stałe w niedługim czasie? I czy firma oprócz stawki podstawowej proponuje różne dodatki?
Czasami trudno jest złapać niektóre osoby w biurze? ale są też inni pracownicy do obsługi, tak? Żona ma doświadczenie przy administracji i w Niepołomicach czegoś szuka. Podobnie jak poprzednik nie wiem skąd wziąć ofertę. Może tu by ktoś napisał czy jest sens się kontaktować? Potrzebują kogoś?
A opinia z pracy w biurze? widzę tu jakieś rozbieżne od samych klientów. szukam zatrudnienie w Niepołomicach, mam już doświadczenie. teraz od nowego roku jakie mogą przypadać zarobki administracyjnym? I skąd można wziąć ofertę pracy?
Szczerze, ta firma zarządza naszym osiedlem już 3 lata i jesteśmy bardzo zadowoleni, pod każdym względem . Wszystko jest załatwiane na czas, a co najważniejsze można liczyć na szybką odpowiedź i działanie.
Z KRS wynika, że zajmują się zarządzaniem nieruchomościami. No i to tyle, jeśli chodzi o info z internetu na temat tej firmy. Kto z osób, które ją kojarzą wie, czy zatrudniają pracowników i czy bardziej im potrzebni biurowi, czy techniczni? No i jak wynagradzają?
Bardzo słaby zarządca, niedopelniajacy podstawowych obowiązków. Braki w dokumentach, błędy w rozliczeniach czynszu. Jedyne co pozostawało rozliczane bez żadnych błędów i problemów to wynagrodzenie dla zarządcy. Niestety w komitywie z deweloperem, który wrzuca ja z automatu na pierwszy rok. Każda wspólnota po roku z niej rezygnuje.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Invest Ika Zarządzanie i Administrowanie Nieruchomościami Iwona Kania?
Zobacz opinie na temat firmy Invest Ika Zarządzanie i Administrowanie Nieruchomościami Iwona Kania tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Invest Ika Zarządzanie i Administrowanie Nieruchomościami Iwona Kania?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!