Uzyskanie certyfikatu przez MAN Trucks jest zatem potwierdzeniem, że posiada wzorowe warunki pracy, rozwiniętą politykę personalną oraz angażuje pracowników i stawia na ich nieustanny rozwój.
Certyfikacja Top Employers jest dla nas ogromnym wyróżnieniem, ale i potwierdzeniem, że obrana przez nas polityka personalna jest właściwa. Jest to też motywacja do tego, aby inwestować w dalszy rozwój, wsłuchiwać się w oczekiwania pracowników oraz wychodzić naprzeciw oczekiwanym rynku pracy. Wielu naszych pracowników jest z nami od początku, czyli od 2007 roku. To oni budowali z nami Niepołomicki zakład. To zaszczyt mieć taką załogę i być jej częścią. Jako Top Employer postaramy się robić wszystko, aby być zawsze TOP.
Jak ja się cieszę ze związałem się z tą firmą. Wychodzimy sobie wcześniej niz manowcy, którzy jeszcze pracują na linii. Nawet nie musimy sie przebierać jak oni, na spokoju idzie do autobusu i zajmujemy sobie miejsca jakie chcemy. Manowcy musza iść do szatni sie przebrać, a wsiadając do autobusu musza iść na koniec jak jakieś podrzędne stworzenia, bywa że stoją bo brak miejsc My jesteśmy pany i to cieszy.
Dzień dobry, miesięczne wynagrodzenie w agencji pracy tymczasowej pracownika fizycznego na starcie uwzględniające wynagrodzenie zasadnicze, premię oraz dodatki zaczyna się od 5.000 brutto. Ta kwota nie zawiera ewentualnych nadgodzin. pozdrawiamy, Dział HR
Co za polityka firmy MAN TRUCKS Niepołomice? Masakryczna ilość pojazdów zalegających na parkingach, serwis jak to serwis nie pali się z naprawami , dajecie ogłoszenia o pracy w sobotę( nawet na drugą zmianę ) , a nagle wszystko odwołujecie bo niby nie ma pracy dla ludzi z linii. Człowiek nastawia się już na tą sobotę , nie ukrywam że chodzi też o kwestie dorobienia sobie. Czemu serwis zabiera nam możliwość dorobienia w soboty ? Im jakoś trzeba specjalne zaproszenia z bonusami wysyłać żeby się nie poobrażali czasem Panowie naprawiacze. Dlaczego ponoć serwis i kabiny mają inne stawki jak pracownicy starej hali ? Zapraszamy szczególnie na linie nr .2 zobaczycie co to praca w manie ! Bardzo zła polityka firmy i nierówne traktowanie. Nam z linii możecie narzucić sobotę na popołudniu dzień wcześniej gdy firmę ciśnie produkcja, a serwis Z DUZO LEPSZYM BONUSEM(usunięte przez administratora). PROSZE POROWNAĆ PRACĘ NA H5 ,PRZYJSC NA DRUGĄ LINIĘ MONTARZOWĄ I PORÓWNAĆ SOBIE ! Najwięcej ludzi zwalnia się z linii. Dlaczego ? Bo robota w biegu i ostra niewyróbka . Proszę dyrekcję o zainteresowanie się tym tematem
To samo z pierwszą linią , 200 zł za sobotę ale jak zrobimy liczbę to 100 zł dodatkowo, gdy inni mają za samo przyjście do pracy w sobotę 300 zł . Nie ma szans by przy obecnie zaplanowanej produkcji osiągnąć cel bo cała przebudowa jest zrobiona pod mądre głowy z biur a nie faktycznie pracowników i moc przerobową. Myślą że jak dodadzą po jednym pracowniku na takt to wszystko się uda a tak naprawdę ludzie już lecą na oparach a to dopiero 80 pojazdów na zmianę. Nikt nie będzie pracował ponad siły .Tylko czekać aż zaczną uwalac premie bo nie jest zrobiona liczba ...
Dokładnie, ludzie którzy są odpowiedzialni za ustawianie produkcji nie pod ludzi tylko na papierku żeby im się zgadzało, powinni wyładować na miesiąc na linii i zobaczyli by co to jest praca. @Pracodawca czemu nie zrobicie takiego miesiąca? By ci co to wymyślali cała ta prace, sami zobaczyli jak to jest pracować na lini. (usunięte przez administratora)
Dokładnie tak jest. Druga linia w pełni się z tym zgadza i podpisuje obiema rękami. MNPS i kierownicy tuszują że wszystko jest dobrze , że to co szare kamizelki wymyślą w pokojach za szkłem jest cudowne , a codzień my szaraki przeklinamy te głupie wymysły i harujemy w pocie czoła by jakoś to szło . Ustawienie produkcji w Exelu, a rzeczywistość na linii to dwa inne światy. Wam mieści się w programach 300 pojazdów dziennie , a My ledwo w pocie czoła i przy ogromnym zmęczeniu ogarniamy 210
Tak naprawdę nikogo nie obchodzi czy się ludzie będą zwalniać czy nie bo w ostateczności rzuca 200 zł więcej i znajdą się nowe osoby . Szczególnie że związki zawodowe po wyborach już nie chętnie reagują na to co się dzieje na firmie i co mówią pracownicy. Czekam tylko aż ten sztuczny twór w postaci liczby aut i czasów sam się rozleci i wtedy będzie jeszcze gorzej i zaczną się bonusy za nadgodziny żeby " jechało "
Bardzo fajna praca i rozwojowa. Na linii 1 i 2 fajnie lekko się pracuje bez przemenczenia
Wogole my mamy jakieś związki zawodowe w tym zakładzie oni tylko dbają o siebie a nie o pracowników następna kadencja 5 lat siedzenia i nic nie robienia i do emerytury im zleci
Racja, nic nie pomagają, nie stoja za pracownikami. Z Lisem to takie przekręty robią ze to się w głowie nie mieści.
Nigdy nie miałam tak żenujacej i przestarzałej w metodzie rozmowy o prace. Starsza Pani od komunikacji, to totalna pomyłka. Nie dość ze podejście średniowieczne to jeszcze przemądrzała i traktuje rozmowę o prace jak egzamin naturalny kandydata. Skandaliczne podejście do człowieka po drugiej stronie. To się naprawdę jie powinno dziać już dawno. Jak tak firma się przedstawia na rekrutacji to co dopiero jest w środku. Totalna pomyłka. Czas na zmianę pokoleniowa bo ta pani to relikt.
Uzyskanie certyfikatu przez MAN Trucks jest zatem potwierdzeniem, że posiada wzorowe warunki pracy, rozwiniętą politykę personalną oraz angażuje pracowników i stawia na ich nieustanny rozwój.
Certyfikacja Top Employers jest dla nas ogromnym wyróżnieniem, ale i potwierdzeniem, że obrana przez nas polityka personalna jest właściwa. Jest to też motywacja do tego, aby inwestować w dalszy rozwój, wsłuchiwać się w oczekiwania pracowników oraz wychodzić naprzeciw oczekiwanym rynku pracy. Wielu naszych pracowników jest z nami od początku, czyli od 2007 roku. To oni budowali z nami Niepołomicki zakład. To zaszczyt mieć taką załogę i być jej częścią. Jako Top Employer postaramy się robić wszystko, aby być zawsze TOP.
Nie zgadzam się z państwem co opisujecie. Czekamy wreszcie zaczniecie traktować ludzi z magazynu że jednak są potrzebni. Chwalicie się w tv że są miejsca pracy dla kogo- ludzi z Ukrainy w sistemie za mniejsze pieniądze a dobrych pracowników się pozbywanie dając umowę do czerwca. Straty będą liczone w milionach takie jest moje zdanie gdyż nikt mądry nie pójdzie pracować za niższą stawkę do pod wykonawcy jak to sobie MAN wymyślił
Kolego, zobacz, na sekwecji mieli na rękę powiedzmy (usunięte przez administratora), teraz im proponują ok. (usunięte przez administratora). Czy Ty też byś był zadowolony, jak by powiedzieli' Możesz Pan tu robić ale zabierzemy ci (usunięte przez administratora) z wypłaty?
Bardzo fajna praca . Lekka, przyjemna i rozwojowa. Dobrze płatna jest masa szkoleń. Kierownictwo bardzo pomocne i fachowe mające ogromną wiedzę i doświadczenie słurzy zawsze pomocą. Cieszę się , że mogę spędzać swój czas pracując tam. Dziękuję firmie w imieniu wszystkich zwykłych pracowników
Wreszcie dotarła do mnie bardzo dobra informacja, zakaz wychodzenia w ubraniach roboczych za teren firmy. Będzie to tez dotyczyć Sistemy, ponieważ ich pracownicy tez jeżdżą autobusami w ubranych roboczych.
Ja nic nie mam do tej firmy. Pracownicy Sistemy korzystają z autobusów opłacanych przez firmę MAN, wiec wypadało by, aby też sie przebierali w cywilne ubrania.
Jeśli chodzi o autobus - to mogę zrozmieć. Czas pomiędzy zakończeniem pracy, a odjazdem autobusu pozwala na pokonanie drogi do szatni i przebranie się z dużym buforem. Natomiast nie rozumiem dlaczego, jęśli kotoś płaci za swój transport (śpieszy się) - nie może wyjść w ubraniu pracowniczym.
Czy ja pisałem o transporcie innym niż autobus pracowniczy? Interesuje mnie tylko autobus opłacany przez MAN.
Komu zapewni, pracownikom MAN, czy Sistemy? Dla pracowników MAN pewnie jest wystarczająca liczba, Sistema to obca firma i ona powinna zapewnić swoim ludziom zapewnić szafki.
Z tego co słyszałem to Sistema od zeszłego roku współfinansuje połączenia autobusowe także też się do tego dokladaja
Proponuję zlikwidować dojazd pracowniczy bo to koszty.... A skoro ktoś z dojazdu pracowniczego korzysta to dostaje bonus od Man, więc skoro jest równe traktowanie w firmie wszystkich pracowników Man a ja jeżdżę swoim samochodem bo pracowniczy nie dojeżdża tam gdzie mieszkam to firma powinna dopłacić mi do paliwa.. żeby traktować wszystkich tak samo... Tak czy nie?
Skoro mieszkasz na zadupiu to nie miej pretensji, że autobus pracowniczy tam nie jeździ ????????
Jak ja się cieszę ze związałem się z tą firmą. Wychodzimy sobie wcześniej niz manowcy, którzy jeszcze pracują na linii. Nawet nie musimy sie przebierać jak oni, na spokoju idzie do autobusu i zajmujemy sobie miejsca jakie chcemy. Manowcy musza iść do szatni sie przebrać, a wsiadając do autobusu musza iść na koniec jak jakieś podrzędne stworzenia, bywa że stoją bo brak miejsc My jesteśmy pany i to cieszy.
MAN TRUCKS NIEPOŁOMICE. A niby dlaczego ciągle ludzie uciekają od Was ? Gdyby wszystko było TOP jak to co krok sugeruje cię to każdy trzymał by się rękami i nogami we firmie . Niby nie jest prawdą ciągle zwiększanie ilości pojazdów do zrobienia przy jednakowym skróceniu czasu taktu? Niby nie jest prawdą nierówne traktowanie pracowników ?( Patrz np. wypłata bonusu 250 euro). Niby nie jest prawdą że ciągle ludzi brakuje ,a ci co pracują są na skraju wykończenia ? Nie jest prawdą że co chwilę jest wysyp L4 ? Jest jeszcze wiele kwestii do poruszenia w tej firmie ,którymi poprostu nie chcecie się zająć bo albo tak jest wygodniej albo poprostu jest to tuszowane. Proszę nie pisać że GoWork nie jest platformą do dyskusji, ponieważ ludzie nie raz już chcieli z wami dyskutować , poruszaliśmy kwestie które ludzie tutaj przytaczają . Efekt ? Zero zainteresowania i poruszenia tematów które naprawdę bolą załogę . My tutaj poprostu przestrzegamy przed tym ostrym PR z waszej strony . Zdobyty certyfikat TOP COŚ TAM nie jest w żaden sposób odzwierciedleniem tego co naprawdę dzieje się w firmie. Nie dziwię się Wam z biura , ponieważ mało wiecie o tym co dzieje się na hali , na poszczególnych działach , tam gdzie ludzie harują w pocie czoła . Przecież Wam wszystko się zgadza :) W Exelu ;) Do boju załogo MAN'a ! Wiecie co trzeba robić .
Ogarnijcie to. Wczoraj mi brakuje części (zmiana B) więc dzwonię na magazyn. Gość spoko, ale słychać, że zarobiony i zmęczony. W odpowiedzi słyszę "dowiozę, ale jesteś 7 w kolejce". Co prawda podwiózł mi w miarę szybko kilka sztuk tego co potrzebowałem, ale pełny pojemnik dojechał po jakiś 40 min. Spytałem gościa co rozwozi pojemniki czemu puste nie są odbierane, na co odpowiedział "nie mamy ludzi, nie mamy sprzętu, a wy kręcicie coraz szybciej. Nie wyrabiamy. Ale to jeszcze nic, bo za miesiąc sistema przejmuje magazyn" Jeśli teraz magazyn ma takie problemy, to co będzie później?
Będzie tylko lepiej. Niestety taka prawda że to My pozwalamy sobie na takie działania że nami gonią. Gdybyśmy tak się wszyscy na linii dogadali i kilka dni wstrzymywali pojazdy , sądzę że troszkę zmieniłoby się nastawienie. A tutaj niestety mamy mentalność taką że harujemy wszyscy na granicy wytrzymałości oby tylko nie zatrzymywać rofy. To nasz główny podstawowy błąd , powinniśmy robić każdy w swoim naturalnym tempie ,zgodnie ze wszystkimi zasadami BHP itp. Wtedy kto się nie wyrabia to zatrzymuje , kończy robotę i jedzie dalej a nie jak to teraz wygląda że jeden przed drugim jak małpy w klatce oby tylko zdarzyć . Taka nasza praca to droga do nikąd ;)
Zgodzę się w 100%, po co są wyznaczane takty na działach skoro i tak w nich się nie da zmieścić. Każdy musi wychodzić 2 takty do przodu żeby się wyrobić w miarę i mieć czas przygotować się do następnej ramy. To już jest naprawdę chamstwo ze strony ,,góry” bez nas tej firmy by nie było a w zamian zero szacunku i jakichś dodatków do wypłat, nagród. Wiecznie mało i mało.
Szybko sprawnie parę pytań po 3 dniach telefon że się dostałem
.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Jestem zachwycona ostatnimi zmianami w firmie. Zakaz korzystania z telefonów i słuchawek to krok w dobrą stronę. A teraz jeszcze ukróci się puszczanie tej koszmarnej muzyki na linii i podmontażach! Wiadomo, że na produkcji pracują ludzie prości i wulgarni, słuchający prostej i wulgarnej muzyki. Teraz wreszcie będzie porządek, jak ze wszystkich głośników popłyną te same dźwięki jednej rozgłośni radiowej. Muzykę będzie dobierał przedstawiciel związków, a jak wszyscy wiedzą, związki rekrutują swoją kadrę wśród ludzi o wyjątkowo wysokiej wrażliwości i kulturze osobistej, więc ta zmiana będzie bardzo na plus. Kolejnym krokiem powinien być zakaz rozmów na linii, bo tych wulgaryzmów i ciągłego narzekania nie da się słuchać!! Pracownik powinien się odzywać tylko na wyraźne polecenie przełożonego. Z niecierpliwością wypatruję kolejnych pomysłów, mających wprowadzić ład i zwiększyć produktywność.
(usunięte przez administratora)
Czy w firmie Man obowiązują jakieś zasady ubioru? Jakiś dres code? Dotyczy to też innych firm działających na terenie Man??? Czy można przyjść do pracy w klapkach i koszulce Barcelony... ?? :)
A co z koordynatorami ze zmiany C, GC116 w szczególności. KK i TW nic nie robią. Jedzie ciężka sekwencja a oni telefon i pogaduchy, ramą kopnięta a oni się śmieją i żaden nie przyjdzie pomóc. Czy to się kiedyś skończy.? Dlaczego inne zmiany maja normalnych koordynatorów a my dostaliśmy takich (usunięte przez administratora) Wszyscy widza co się dzieje i zero zmian.?
Racja, zero nadzoru przez kierownika, Wszyscy wiedza ze te osoby udają ile się da, niech wrócą na linie a na ich miejsce dadzą w końcu osoby kompetentne na takie stanowisko. Niech kierownik coś z tym zrobi porządek w końcu,chyba ze mamy iść wyżej do Beaty.
Na 1 i 2 zmianę to coś tam udają bo wszyscy są biuro, kierownicy ale na 3 zmianie jak nikogo nie ma to totalnie nic nie robią 3/4 zmiany przesiedzą przy komputerze. A my musimy radzić sobie sami Porażka
(usunięte przez administratora)
To się się patrz! Jeśli pracuje i robi to co do niego należy to nie powinno Cię to interesować. Jeśli jesteś taki piękny to czekamy na Twoje zdjęcie i zobaczymy czy wszystkim odpowiadasz. Debilizm na wysokim poziomie, gratulacje
Chciałabym się dowiedzieć kiedy będzie wznawiana rekrutacja dla kobiet
Chwalicie się że Man w 2022r wyprodukował najwiecej pojazdów od istnienia firmy. Padł rekord! Więc co z premią koncernową?! Nam sie nie należy? Ale u szwabów już tak! Czemu związki nic nie działają w tej sprawie? Apropo tych 300 samochodów to sraka będzie a nie 300! Tutaj ledwo 210 dajemy rade zrobić. Może wkońcu sie obudzimy i staniemy na kilka dni? Bo innego wyjścia nie ma!
Taa wszyscy się śmieją z okolic z Mana! Ale co nie słychać to ludzie z Modlniczki tu pracują , dużo z Krakowa, o Niepołomicach nie wspomnę ;) . Także dzieciaki zejdźcie troszkę na ziemię :). Niestety aktualnie nigdzie indziej nie dostaniecie więcej na start niż tutaj. Fakt robota ciężka ale coś za coś . Inne okoliczne firmy? Proponuję pochodzić po nich i podpytać ile można realnie zarobić ;) . Co do zwalniania się ludzi to jak wszędzie. Też ciągle słyszę że do końca miesiąca i spadam , a ludzie robią i robią . Niestety jeszcze kilka miesięcy temu było tutaj całkiem inaczej . Takt miał 8 minut ,wszystko szło fajnie na spokojnie. Niestety jest spora grupa kierownictwa ze starej gwardii gdzie mieli po 8 minut na czynność i było super a teraz prawie dwa razy większe normy i zaraz takt poniżej 5 minut . Wątpię czy którykolwiek odnalazłby się w nowej rzeczywistości;) . Ale powiedzmy sobie szczerze, nigdzie nas nie posądza i za to zapłacą. Oczywiście są ludzie którzy spadają z tąd zaraz po starcie ,lub po miesiącu czy dwóch .
Prawda jest taka że mamy to na co się godzimy. W Monachium sami imigranci pracują, bo Niemiec nie będzie fizycznie się paprał. A prawda jest taka że ci imigranci tam mają o niebo lepiej niż my we własnym kraju, bo oni sobie nie pozwolą.....tyle .
Oczywiście że tak. Robią nam stres testy żeby wiedzieli ile wytrzymamy. Ja rozumiem że trzeba mieć jakieś normy ale też bez przesady, ludzka wytrzymałość na swoje granice. 300 samochodów dziennie ? Mam cichą nadzieję że wkońcu ludzie się obudzą i zrobią co zrobić powinni ,czyli powolutku i skutecznie dawać im do zrozumienia że My z produkcji nie będziemy grać tak jak nam zagrają. Wystarczy zgadać się z działami i kopać w wózki , uwierzcie że Oni tego nie lubią ;) . Na moim dziale jest już wprowadzony oficjalny zakaz kopania rofy bez zgody przełożonego ;)
A kto powiedział że więcej, ale spokojnie tyle samo albo niewiele mniej, pracowałem w niektórych przez x lat, znajomi pracują ładnych pare lat to wiem na faktach i jaki masz tam zakres prac i czas na to, więc nie pisz mi tu farmazonów chłopczyku o świetlanych warunkach pracy w MAN, bo ich nie ma, było w miare fajnie ale jest i raczej niestety będzie tylko gorzej i co raz więcej ludzi się wybiera gdzie indziej jeśli nic z poruszanych tu problemów sie nie zmieni głównie ilości ludzi i procesu produkcji ale też innych. Sam narazie sie temu przyglądam i różnym sugestiom lecz jeśli nic sie nie będzie zanosić na poprawe to też nie będe długo zwlekał z decyzją zmiany pracy. Jak o kopanie wózków chodzi to na mojej całej linii od dawna nonstop stoją, jak takt miał jeszcze troche ponad 6 minut, i to bynajmniej nie dlatego, że tak nam sie podoba... ;]
Szanowny Panie, Zapewniamy, że nie stosujemy form działania, o których Pan wspomina. Opinie pracowników są dla nas istotne, jednak ponownie musimy zaznaczyć, że Gowork nie jest platformą do komunikacji i rozwiązywania problemów. W przypadku kwestii, które Państwa zdaniem wymagają wdrożenia odpowiednich działań, czy interwencji, prosimy o ich bezpośrednie zgłaszanie w naszej organizacji, ponieważ poprzez portal Gowork nie jesteśmy w stanie odpowiednio zweryfikować takiego zgłoszenia i w następstwie podjąć stosownych kroków w wyjaśnieniu i rozwiązaniu danej sytuacji. Pozdrawiamy, Zespół MAN Trucks Sp. z o.o.
To co piszecie to nieprawda,pracowałem kiedyś dla was i podczas tego okresu napatrzyłem się na różnego rodzaju niesprawiedliwośći ,łamanie praw człowieka wyzysk przez innych brak bhp itd. Któregoś dnia nie wytrzymałem i zacząłem konsultować wyżej wymienione sprawy z odpowiednimi przełożonymi i co....i dziś już mnie u was nie ma sam się zwolniłem ale w sumie to wyszło mi na korzyść dziś taka sama kasa i w 8 godzinnym wymiarze czasu.
Ile na poczatek siw dostaje. Mam doswiadczenie na produkcji. Zawsze tam gdzie jest duzo madrych glow sa problemy pozdrawiam
Witam, chciałam zapytać czy są obecnie jakieś przyjęcia do pracy? Mam uprawnienia UDT ale mogę też pracować na produkcji. Interesuje mnie też czy są dowozy pracowników z miejscowości Jodłownik, Szczyrzyc?
Czy jest szansa na zatrudnienie?Mam 57 lat kategoria praw jazdy C,uprawnienia Udt na wózki widłowe.Prozę o odpowiedz z kim rozmawiać.Pozdrawiam wszystkich Jarek
Kiedy firma MAN zainteresuje się magazynem? Przy przyjęciu kurzu tyle, że idzie się przewrócić . Ale oczywiście magazyn niech siedzi w kurzu pod biurami myjka lata codziennie.
Czy są dowozy do pracy z okolic Limanowej ( Jodłownik, Szczyrzyc)?
Brawo firma MAN TRUCKS Niepołomice za wspaniałą wiadomość odnośnie zakazu wychodzenia w ubiorze firmowym . Mamy nadzieję na rychłe rozwiązywanie przez Was reszty spraw tutaj poruszanych . Nie ukrywam ,że coś drgnęło;)
Przecież na zachodzie to norma, że pracownik chodzi w ubiorze firmowym do i z pracy. Czemy ma służyć ten zakaz?
Powinien dotyczyć tylko zbiorkomu manowskiego. Jeśli ktoś dojeżdża swoim autem i się spieszy na (usunięte przez administratora) musi tracić czas na przebieranie się, szczególnie jeśli mieszka niedaleko. Faktycznie rozwiązywanie "najważniejszych " problemow
Witam. Pracuje miesiąc po sąsiedzku w Pratt Whitney Tubes. Mam na umowie 5500 brutto 3 zmiany po 8h. Mam pytanie czy mogę liczyć na większe pieniądze w Maan Truck?
To zależy , ale z Mana raczej uciekają ludzie tam a nie odwrotnie. . . Zresztą w Pratt trzeba wykazać trochę wiedzy a tu może robić nawet mał.... A . Jak chcesz kasa lepsza chyba u nas , ale praca bardzo ciężka ....
Kolego. MAN na początek daje 5370 brutto+ do15%+ dodatek za godziny nocne ,ok 250 za cały tydzień nocek. A ty 5.500 brutto u sąsiadów już masz że wszystkim czy są do tego jakieś dodatki ? Z drugiej strony robota robicie nie równa, opowiedz co tam robisz za to wynagrodzenie oraz w jakim tempie. U nas ogólnie większość ludzi liczy się z tym że za tą robotę która tutaj trzeba zrobić ,to wypłaty wcale nie są dobre. To nie prawda że MAN płaci najlepiej.Po prostu za tą robotę jaka tutaj jest do zrobienia , to ta płaca jest taka sobie, coraz więcej osób ci to powie . Podnieśli wynagrodzenia od nowego roku o 600 złotych brutto, przy czym podnieśli normę pojazdów do zrobienia z 180 na 240( aktualnie ) . A docelowo wszędzie mowa o 300 pojazdach ! Także te podwyżki to tak naprawdę nic i pogarda dla ludzi . Tak naprawdę gdyby wziąć pod uwagę wynagrodzenie za podstawowe godziny to jest naprawdę tak sobie jak za ten trud pracy tutaj. Ludzi trochę ratują nadgodziny które możesz tyrać , wtedy te wypłaty są fajne ,lecz nie każdy sobie może na to pozwolić . Również nierówne traktowanie pracowników ( dysponowanie nagrodami koncertowymi ) . Podsumowując szału nie ma . A jak tam u was sąsiedzi ?
Dlaczego pierwsze pismo odnośnie premii 250 Euro tyczyło się wszystkich pracowników a teraz po "poprawce" nie? Firma przyniosła małe zyski? Pracownicy słabo pracują? Czy jest inny powód?
(usunięte przez administratora)
Jeżeli masz na papierze kwotę X a dostajesz kwotę Y to jest to jawne (usunięte przez administratora) to raz. Dwa jeżeli ktoś ma na papierze kwotę X to od tej kwoty X odprowadza podatek...
Nie ludziom tylko pracodawcy. Nawet mało rozumna istota powinna pojąć że skoro ktoś zarobił 30 tyś a musi odprowadzić podatek od 160 tys to jest przekręt. Ja mogę zapłacić podatek od tych 160 ale chciałbym je mieć w ręce a nie na papierze.
MAN TRUCKS Niepołomice. Podobnie jak bon jednorazowy 250 euro dla wąskiej grupy pracowników . Poniżej pół roku zatrudnieni robią jak starzy pracownicy, a nawet i więcej czasem. To samo się tyczy pracowników agencyjnych. To jawne dyskryminowanie pracowników! Dzielenie na lepszych i gorszych. Bo każdy dużo za dużo w tej robocie zostawia . Nie ładne zachowanie firmy w stosunku do ludzi . Jak dać to każdemu albo wcale! Proste
Przeczytałeś za co te 250€? One jest dla pracowników MAN za pracę w czasie C19. Jesli zostałeś przyjęty ostatnio, lub nie byłeś zatrudniony przez MAN, to dlaczego masz dostać te kasę?
Chciałbym dowiedzieć się kiedy zostaną nam wypłacone pieniądze które zgodnie z zaświadczeniem podatkowym zarobiłem w Niemczech,pracowałem 3 miesiące przelewy dostałem na około 30 tyś złotych a na papierze mam 160 tysięcy gdzie reszta kasy???
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MAN Trucks Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy MAN Trucks Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 591.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w MAN Trucks Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 281, z czego 39 to opinie pozytywne, 80 to opinie negatywne, a 162 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy MAN Trucks Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w MAN Trucks Sp. z o.o. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.