Opinie o MAN Trucks Sp. z o.o.
Jestem nowym pracownikiem firmy MAN, na plus zdecydowanie atmosfera wsrod pracownikow tego samego szczebla. Minusy to niepewna sytuacja zatrudnieniowa, wymóg "malowania trawy na zielono" tak żeby jedna Anetka czy Beatka z biura widziała, że (usunięte przez administratora)jak wół mimo tego ze w danej chwili nic nie masz do roboty ;) Praca fajna jako przeczekanie ale nie idzcie tam z mysla ze zostaniecie na dluzej, chyba ze macie solidne plecy i bedziecie betonem, wtedy to praca dla was. Dla ludzi z biur mam jedna rade, ruszcie (usunięte przez administratora)sprzed monitora i przejdzcie sie po wszystkich taktach i podmontazach, zerknijcie na sekwencje i zrozumcie bardzo wiele rzeczy. Do kierownictwa powiem tyle ze nie dziwcie sie ze jest tyle bledow bo za takie traktowanie ludzi to linia powinna wam stac godzinami ;) Do kandytadow powiem jedno, jezeli nie musicie i macie mozliwosc pojscia do normalnego miejsca pracy za te 500zl mniej to sie nawet nie zastanawiajcie. Wszystkiego normalnego dla wszystkich normalnych ;)
Czy na montażu kabin pracują kobiety ? Czy stanowisko to jest też dla kobiet?
Najlepsze w tym wszystkim jest to że teraz nocki cały tydzień pracują . Cały tydzień gonimy liczbę by w kwietniu zrobić dwie zmiany ;) Jakby to już dawno nie dało się zwolnić i robić sobie spokojnie ,powoli a stale. I co niby ta trzecia zmiana będzie w domu siedzieć czy jednak Man zwolni praktycznie jedną zmianę jak to już miało miejsce dwa razy?
Zmiana C na hali kabin, ma wyrobione ponad 1000 kabin więcej w stosunku do B zmiany, nie mówiąc już o zmianie A, cały czas jest najbardziej produktywną zmianą. Góra nie potrafi albo nie chce aby pozostałe zmiany też tyle robiły, harujemy za te same pieniądze robiąc o tyle aż więcej kabin, to jest jawna niesprawiedliwość ! Albo powinni nam to oddawać w dniach wolnych albo też w premii wyższej. (usunięte przez administratora)
Widocznie zmiana B i A podchodzi rozsądnie do pracy i nie dąży aby z miejsca pracy robić (usunięte przez administratora). Zmiana C jako jedyna robi wszystko na wyścigi by przypodobać się kierownictwu i usłyszeć pochwałe na teamsie :) Ps. 1000 kabin? Chyba razem z produkcją Monachium ????
Piotrze jak Ty sobie te 1000 kabin znalazłeś. Liczysz podwójnie? 3 zmiany powstały w marcu 2023, różnice pomiędzy zmianami to 2-5 kabin dziennie, w miesiącu to 50-70 kabin, w skali roku po odjęciu 3 miesięcy to 350- 500 kabin, biorąc pod uwagę że to nie pracownik jest problemem a maszyny, awarie z nimi związane, przestoje z powodu braku komponentów, albo dni wolne bez produkcji, bądź wyrobienie planu i kończenie pracy wcześniej różnice są ale jeśli czujesz się poszkodowany zmień zmianę masz do tego prawo albo inaczej, przemyśl zanim jeszcze raz coś takiego pieprzniesz.
Info od kierowników, w tej chwili już ponad 1300 kabin więcej ma wyrobione zmiana C na hali kabin, codziennie kilka-kilkanaście więcej od innych i sie nazbiera, a są najkrócej pracującą zmianą przecież.
Byłem popracowałem i zrezygnowałem. Szkoda zdrowia kasa nie adekwatna jak na taką pracę ,szanuję się więc podziękowałem. Niektórzy robią wyścig szczurów ,pozabijać się chcą jeden przed drugim. Jak zdrowia wam braknie to nikt was nie doceni,na wasze miejsce jest wielu innych. Pozdrawiam ????
Przy takcie 4:22 już nie było czasu na WC,a docelowo miał być takt 4:15 do tego trzeba odliczyć minimum 30 sekund na przdjazd agv,a jak się jakaś niemrawa osoba z bhp kierownictwa z działo jakości lub inną (usunięte przez administratora)przwinje i wstrzyma agv na dłużej to czas nie do wyrobienia,(usunięte przez administratora)
Oczywiście że Góra wie że zmiana C bije rekordy, ale wie też że sukces ma wielu ojców. Gdyby nie spore bufory na pod montażach po zmianie B nie można by było przesunąć ludzi na linię i podkręcić tempa. Natomiast zmiana A zaczynała ze znikomym buforem i żeby utrzymać tempo produkcji musiała się mocno sprężać, dopiero zmiana B robiła zapas pod montaży potrzebny do bicia rekordów.
Dramat młode kobiety nie mające bladego pojęcia jak prowadzić rekrutację 1- po przyjściu 20 minut wcześniej pukam i się pytam czy można i że byłem na daną godzinę umówiony a panie mówią że ktoś jest przedemna i muszę czekać ( tej osoby co miała być przedemna nie było wcale ) I tylko słychać było śmianie i gadanie ( i popijanie kaweczki ) 2- po ok 30-40 minutach raczyła wyjść do mnie I zaprosiła na test żeby złożyć zawór ( trochę mnie to rozbawiło ) no ale dobra Pierwszy raz coś takiego człowiek składał no ale jakoś to poszło jedna mała pomyłka przez stres i nerwy Po zakończonym teście były rozmowy rozmowa tragedia Wypytywanie o wszystko - dlaczego zmiana pracy - dlaczego się zwolniłem z poprzedniej pracy - co bym zrobił jak bym zobaczył pracownika/kolege/znajomego pod wpływem alkoholu - czy mam plany wyjechać za granicę I dużo innych bez sensownych pytań Wszystko trwało ok 2 godziny Po wszystkim miałem czekać na wiadomość Byłem przed świętami Wiadomość dostałem 16 stycznia że pozytywnie rekrutacja przeszła i że muszę czekać bo została wydłużona Mamy 23 marca Dalej bez informacji śmiech na sali
Zmieńcie system
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
(usunięte przez administratora)
Znowu ten TMC, ciesz sie że Cie nie zwolnili tylko przenieśli. Boli utrata dodatku i praca na dwie zmiany.
Czemu MAN nie zgłosi do gminy o naprawę drogi przecież nie da się tego ominąć ładna wizytówka firmy jak Niemcy z zarządu przyjeżdżają zróbcie coś z tym
MAN zepsuł to niech naprawia. Dlaczego mieszkańcy mają się dorzucać i tak mało kto tam pracuje z Niepołomic i okolic. Żadna z firm na strefie nie niszczy tak infrastruktury miejskiej jak MAN.
Dlaczego MAN ma naprawiać drogi skoro w paliwie zawarty jest podatek drogowy a dodatkowo pojazdy ciężarowe podlegają podatkowi od środków transportowych?
Fakt, że firma płaci podatki nie zwalnia jej z odpowiedzialności za szkody, które jej pojazdy mogą powodować na drogach. Na całe szczęście łatwo to udowodnić. Jak tam z używaniem dróg jako parkingów dla ciężarówek czekających na rozładunek ? Czy firma MAN zapewniła już parking dla swoich pracowników i nie musza już parkować w krzakach na drodze dojazdowej ?
Jestem pod agencją i kończy mi się umowa przed przestojem i szczerze to już powoli się rozglądam za nową pracą. Staram się ale i tak to nic nie da patrząc na aktualną sytuację.
Już nawet w gazecie wyborczej piszą że Man wstrzymuje produkcje i ludzie boja sie o stanowiska . Marzec wszystkie zmiany maja nocki w w piątki.
(usunięte przez administratora)
Z tego co słyszałem to ma być nocka w ten piątek
Dlaczego GC116 ma swoich bramkowych i nie wpisują wszystkich błędów jakie znajda tylko dogadują się z kierownikiem i żółtymi żeby nie wpisywać bo będą problemy jak za dużo będzie błędów a zwłaszcza z poważnymi błędami. My mamy po 20 a oni 3/4 gdzie tu sprawiedliwość. Albo niech się traktuje tak samo albo dajcie nowych bramkowych.
Trzeba dać bramkowych co będą robić to co powinni a nie jakieś dogadywanie się. Każda bramka ma swoje za plecami a główni jakościowcy nic z tym nie robią choć wiedza jak jest i nie wywiązują sięze swojej pracy.
100% prawdy dogadują się z niebieskimi bardzo, żółci i wyżej tylko żeby nie tłumaczyć, dajcie bramkowych bez powiązań działowych to zobaczycie ile błędów będzie.
Wczoraj dodano kilka nowych ofert. Powiedzcie co się dzieje teraz na bieżąco w dziale IT. Specjaliści do niego są teraz poszukiwani do niego. chce poznać wasze opinie by wiedzieć czy warto próbować? Ciekawe jakie są widełki
Wspolpracuje z ta firma od dłuższego czasu. To taki nowoczesny skansen. Wymiana tonerow na czas. Codzienne bieganie, robienie wszystkiego na czas. Jak jestes mlody to fajnie. Jak masz juz jakies doswiadczenie odpusc sobie.
Witam. Czy ktoś ma jakieś sprawdzone ,pewne informacje odnośnie tego co się dzieje we firmie ? Teraz to już trudno wierzyć w cokolwiek co oni nam komunikują . Pracownicy sami między sobą się kontaktują przez co powstaje sporo niedomowień .
A co sie ma dziac? Podwyzki spada liczba zamowien zwolnienia beda. Na razie niby 3 tyg w kwietniu 2 zmiany ale okaze sie ze 25 % ludzi wyleci. Jesli wzrosnie liczba zamowien zatrudnia nowych. Widzisz My milion wytycznych 5 S jakosc bhp czapeczki jak w przedszkolu a man dla Ciebie nic. Przeciez to widac jak traktuja przedmiotowo pracownika. Uciekaaaac i tyle pozostalo. Pisma od Pana L Foxa sa tyle warte. Co innego pisza co innego robią haha
Dokładnie, zwolnią 1/4 ludzi bo oni nie będą płacić ludziom za pracę w normalnym tempie, tylko potrzebują wycisnąć z człowieka maximum. Po co ma dwóch robić w normalnym tempie jak wystarczy jeden i będzie biegał jak robot. Ludzie muszą czuć, że pot cieknie po (usunięte przez administratora) i żeby nie mieli siły nic zrobić po pracy. A jak przyjdą zamówienia to znów będą artykuły w internecie że man tworzy nowe miejsca i jest super, i nigdy nikogo nie zwolnili.
Dokladnie tak to dziala. Musi byc wszystko wyliczone co do sekundy. Pracownik nie moze miec lzej tylko ciezej. Juz sa redukcje stanowisk na taktach bo jedzie podobno wolniej to moze byc mnie ludzi przeciez sie wyrobia. Haha (usunięte przez administratora)
A co Ci ma Ci powiedzieć kierownik? Że pracujesz do końca umowy i nara? Żebyś poszedł na l4 albo się mniej starał? Dla nich liczą się słupki i statystyki a nie pracownicy. Zapewniają że robota będzie dla wszystkich a jak jej nie będzie to nie będą mieć żadnych skrupułów żeby się z Tobą pożegnać. Historia pokazała jak man traktuje ludzi, wystarczy zapytać ludzi co dłużej pracują jak to było, a teraz nie będzie inaczej.
Okręt tonie, któryś już raz. Na tyle ile się produkuje powinno was być dwa razy tyle. Będą zwalniać a ci co została będą produkować nadal te same ilości aut, co teraz. (usunięte przez administratora)
@Pracodawca Moje pytanie jest niewygodne i dlatego zostało usunięte? Pytam jeszcze raz o regulamin, § 4 punkt 5 Pasażer winien przestrzegać podstawowych zasad higieny osobistej. ten punkt oznacza że pracownicy będą się przebierać i jeździć w ubraniach cywilnych? Może dalej umorusani pracownicy MAN i B3 w ubraniach roboczych? Dodatkowo śmieszni jesteście z tą informacją "z przyjemnością informujemy, że od 1 marca 2024 uruchamiamy Program Współfinansowanego Transportu Pracowniczego" Wiemy od dość dawna ze transport miał być częściowo płatny, ale kto sie ma z tego cieszyć?
Jedź do Monachium tam większość pracowników produkcji z Mana czy też innych firm jeździ codziennie w ubraniach roboczych komunikacją miejską metrem, pociągiem lub autobusem i nikomu to nie przeszkadza tylko jednemu czy drugiemu Polaczkowi.
Tempo pracy jest bardzo wysokie, zależne od działu ale ogólnie poza ustawionymi obibokami jest ciężko. Nie polecam miejsca pracy, nie na długie lata. Logistyka wyleciała z najlepszymi ludźmi. Zapychają miejsce cudzoziemcami wiadomo skąd, lipa.
witam, stanowisko asystentka ds. administracyjnych / wsparcie HOTLINE - ktoś może powiedzieć coś na ten temat? jak zarobki?
Zwolnienia, dopłaty do przewozow gdzie przypominam za 2023 grupa do której należy Man miała rekordowe zyski , a Ci o brudnych widelcach.
Zwłaszcza ze prezes mówił zwolnień nie będzie. A tu jeden za drugim. A będzie jeszcze gorzej w kwietniu kolejne redukcje pracowników są planowane, przygotujmy się na 220 pojazdów i kolejne zwolnienia. Niemcy maja przejąć od nas trochę zamówień, nie będzie już kim pracować dosłownie.
No to jak to jest ,że jeden mówi od Marca piątki nocne robocze, nawet soboty mają się pojawić , a tutaj dalej zwolnienia , redukcję itp.
Co z tego że robocze jak takt zostanie wydłużony. Jedyna różnica że nie będzie ciśnienia w tygodniu tylko rozłoży się to na całe 5 dni. Ogólnie tendencja spadkowa. Kłopoty w Niemczech, gospodarka chamuje , na horyzoncie ogromny kryzys nieruchomości komercyjnych w którym są umorzone niemieckie banki. Kto potrafi łączyć kropki ten wie co będzie grane.
Menedżer do spraw personalnych, pan L. też mówił że nie będzie redukcji zatrudnienia, a tu wychodzi szydlo z worka. Mnóstwo ludzi przyjętych bo była praca i trzeba było ją zrobić a teraz gdy jest jej mniej to Ci najmniej wygodni dla firmy są usuwani z firmy. Tak postępuje pracodawca z Top employers? Bo chyba ta nagroda to za propagandę jest
Czy żółci z hali kabin to jakieś żubry pod ochroną? Na palcach jednej ręki można zliczyć tych którzy mają pojęcie o pracy i pomagają w teamie. Większość z nich nie ma pojęcia o pracy, udało im się wybić bo byli zatrudnieni jako pierwsi. Większość z nich nie potrafi nic zrobić na żadnym takcie a od ludzi wymagają cudów. Zaczniesz narzekać to usłyszysz, że "nikt nie mówił, że będzie lekko", " nie marudź bo przyjdą inni za Ciebie i zrobią robotę", "nie pasuje to się zwolnij". Na niektórych GC ludzie wypruwają sobie żyły żeby się wyrobić a w kierownicy z zastępcami w tym czasie siedzą na team worku i rozmawiają gdzie robić zakupy do domu, gdzie było 5 Paczków za 5 zł. Powinni wprowadzić dla żółtych obowiązek pracy w linii przez kilka dni w miesiącu. Zobaczyli by jak jest a nie sugerowali by się słupkami.
Ile może zarobić inzynier z biegłym niemieckim i doswiadczeniem automotive, są jakieś wiedelki, czy warto
Hej. Czy są gdzie aktualnie przyjęcia do pracy na jakiegoś fizycznego, produkcję lub kogoś z uprawnieniami na wózki? Gdzie szukać ofert?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MAN Trucks Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy MAN Trucks Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 803.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w MAN Trucks Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 446, z czego 55 to opinie pozytywne, 155 to opinie negatywne, a 236 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy MAN Trucks Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w MAN Trucks Sp. z o.o. napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.