Opinie o MAN Trucks Sp. z o.o.
Na szczycie pracują sami perfidni (usunięte przez administratora), 5 lat obiecywali, za darmo dojazd, jak wiemy się pozmieniało, jak jest zdjęcie grupowe robione na bank ekipa jest do zwolnienia. Ale gazetka ładna z uśmiechami ładnie wygląda. Obłuda i tyle.
Polecacie prace na stanowisku inzyniera procesu ? Albo tego typu podobne stanowiska ? Wyszkolona kadra jest w zakładzie ?
Witam, pisano tu niedawno o cięciach personalnych, czy na płacy w niektórych działach również może się to odbijać? Myślę głównie o sektorze IT. jest teraz dostępna oferta dla inżyniera systemów informatycznych, na którą ze względu na posiadane doświadczenie zamierzam aplikować. proszę o przybliżenie w pierwszej kolejności widełek płacowych
Z tego co mi chłopaki mówili. Ten inżynier to bieganie po halach i resetowanie komputerów, wymiana tonerów etc. ok. 10k Brutto + premia + jakieś dodatki raz w roku. Ta firma to głównie siła ludzka i produkcja. Wszystko na czas i 3 zmiany. Poczytaj komentarze jak jest na linii. W IT jest podobnie. Jak masz pod 30 lat i/lub chcesz mieć wpis w CV. Warto. Jak masz doświadczenie i szukasz stałej ciekawej pracy - to daj sobie spokój.
Projekt pod tytułem niezależne bramki jakościowe QG to farsa! 90% błędów to nie podbite pieczątki a nie konkretne błędy! Ludzie którym zależy na wykonanej dobrze pracy walczą z sekwencją jaka idzie czyli prawie 100% obciążenia i żeby się wyrobić zaczynają kolejny pojazd często z pośpiechu zapominając a pseudo bramkarze mają radochę że wpiszą błąd na nie podbitą pieczątkę! Weźcie się ogarnijcie bo przez was i to parę przykładów udokumentowanych jest poleciało trochę osób którym zależało na pracy i dobrze ją wykonywali.
Pieczątki to jest może z 40 % błędów, reszta to są nie skręcenia poważne i mniej. Które są ukrywane przez nas bramkowych. Zamiast nie skręcenie to piszemy brak pieczątki bo bezpieczniej dla działu i żółci z kierownikiem tak jesteśmy dogadani żeby B.M sie nie czepiała za bardzo. Dlatego jest więcej braków pieczątek.
Dramat młode kobiety nie mające bladego pojęcia jak prowadzić rekrutację 1- po przyjściu 20 minut wcześniej pukam i się pytam czy można i że byłem na daną godzinę umówiony a panie mówią że ktoś jest przedemna i muszę czekać ( tej osoby co miała być przedemna nie było wcale ) I tylko słychać było śmianie i gadanie ( i popijanie kaweczki ) 2- po ok 30-40 minutach raczyła wyjść do mnie I zaprosiła na test żeby złożyć zawór ( trochę mnie to rozbawiło ) no ale dobra Pierwszy raz coś takiego człowiek składał no ale jakoś to poszło jedna mała pomyłka przez stres i nerwy Po zakończonym teście były rozmowy rozmowa tragedia Wypytywanie o wszystko - dlaczego zmiana pracy - dlaczego się zwolniłem z poprzedniej pracy - co bym zrobił jak bym zobaczył pracownika/kolege/znajomego pod wpływem alkoholu - czy mam plany wyjechać za granicę I dużo innych bez sensownych pytań Wszystko trwało ok 2 godziny Po wszystkim miałem czekać na wiadomość Byłem przed świętami Wiadomość dostałem 16 stycznia że pozytywnie rekrutacja przeszła i że muszę czekać bo została wydłużona Mamy 23 marca Dalej bez informacji śmiech na sali
Zmieńcie system
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Kierownicy siedzą bezczynnie, nie podejmując żadnych działań magazyn info
Na jakie wynagrodzenie można liczyć na stanowisku inżynierskim?
I znowu gora z na czele, ma pracowników za nic. Liczy się tylko liczba, zakaz kopania śmieszne. Jak jest taka mądra to niech zejdzie i porobi na lini ciekawe czy wtedy będzie taka do przodu. Przecież tak się nie da zamiast dać po jednym pracowniku więcej i produkować z zachowaniem dobrej jakości to nie, lepiej wszystko do naprawy by się liczba zgadzała. Man się stacza trzeba będzie uciekać powoli bo tak dłużej nie pociągniemy. Nic dobrego z kierowników wchodzą (usunięte przez administratora) gorze i myślą ze są fajni, zamiast wstawić się za pracownika i nie ukrywać co sie dzieje na produkcji a mówić prawdę.
Cześć Mam pytanie do pracodawcy odnośnie przerwy na toaletę. Obecnie są cięcia personalne związane z produktywnością często praktycznie codziennie nie ma możliwości skorzystania z toalety wszyscy pracownicy w linii włącznie z żółtym (kierownikiem) czy w razie potrzeby zasadne będzie zatrzymanie lini aby skorzystać z toalety? Jakie bedą konsekwencje dla pracownika?
Dlaczego Rofy na ML1 nie jada z takim czasem jak na Legato? Mierzyłem czas w piątek i jada 4:30. (usunięte przez administratora)pracownikow na każdym kroku, A w dodatku według BHP rofy powinny mieć odstępu 2,5m min. Z tego co mówiła ich firma, a przerwa miedzy rofami wynosi zero jedna na drugiej, gora oczywiście nic z tym nie robi po liczna musi się zgadzać a nie bezpieczeństwo pracowników. Będzie to zgłoszone do PIPu. Może to coś da w końcu.
A myślisz że na dwójce jadą wolniej ? Czy zauważyłeś po swojej wykonywanej pracy że jest ci lżej w stosunku do tego co było przed nowym rokiem ? Czy zauważyłeś że przy niby takcie 5 minut zjeżdżało na początku 260 pojazdów , potem 250 , teraz 240 ? Takie cuda tylko w MAN IE ;) 5 minut występuje tylko na legato. Realnie jest ok . 4.30 także mierzone na naszym dziele . Co do odstępów od samochodów to nie wiem jak to jest w przepisach . Jedno jest pewne i każdy ci o tym powie ,że szczególnie po przerwie jest tak upchane pojazdów i zdecydowanie szybciej jedziemy . Każdy to zauważy bo po prostu nadal nie idzie się wyrobić . Zgodnie z manowskim licznikiem może przy takcie 6 minut byłoby troszkę spokojniej tak by oddechu pomiędzy samochodami cokolwiek złapać. Drugim nieporozumieniem jest teraz gnać z produkcją , piątkowe noce nawet robić by kwietniu drżeć o robotę zamiast było już dawno produkcję fajnie ułożyć pod zamówienia itp. Niestety nasze kierownictwo nie chce nas przyzwyczaić do dobrych warunków by sobie spokojnie pracować i wszystkiego doglądnąć na spokojnie , tylko wola dalej poganiać na maksa a potem najwyżej zwolnić jedną zmianę . No bo przecież tabelki produktywności muszą się zgadzać i człowiek też za osiem godzin nie ma prawa odpocząć chociaż minuty bo kochany dział MPM CHODZIŁ I OGLĄDAŁ STANOWISKA i zauważyli że przy ZMNIEJSZONEJ PRODUKCJI trzeba pracownikom dowalić dodatkowych obowiązków by czasem kolorowi nie musieli czegoś w trakcie zmiany pożytecznego zrobić niż przeglądać tabelek w exelu i ciągle wychodzić na spotkania . Eh ta rzeczywistość tutaj jest chora panowie i panie ;)
Spoko praca , dobrze płatna, transport pracowniczy, stołówka, prywatna opieka medyczna . Płacą nadgodziny i wczasy pod grusza , paczki na święta . Pozdrawiam serdecznie Rysiek S.
Tez tak myślałem jak sie przyjmowalem. Po roku juz wiedzialem ze to kanal i mocny zap. Brak stabilizacji. Niepewnosc co bedzie z tydzien.
Jestem nowym pracownikiem firmy MAN, na plus zdecydowanie atmosfera wsrod pracownikow tego samego szczebla. Minusy to niepewna sytuacja zatrudnieniowa, wymóg "malowania trawy na zielono" tak żeby jedna Anetka czy Beatka z biura widziała, że (usunięte przez administratora)jak wół mimo tego ze w danej chwili nic nie masz do roboty ;) Praca fajna jako przeczekanie ale nie idzcie tam z mysla ze zostaniecie na dluzej, chyba ze macie solidne plecy i bedziecie betonem, wtedy to praca dla was. Dla ludzi z biur mam jedna rade, ruszcie (usunięte przez administratora)sprzed monitora i przejdzcie sie po wszystkich taktach i podmontazach, zerknijcie na sekwencje i zrozumcie bardzo wiele rzeczy. Do kierownictwa powiem tyle ze nie dziwcie sie ze jest tyle bledow bo za takie traktowanie ludzi to linia powinna wam stac godzinami ;) Do kandytadow powiem jedno, jezeli nie musicie i macie mozliwosc pojscia do normalnego miejsca pracy za te 500zl mniej to sie nawet nie zastanawiajcie. Wszystkiego normalnego dla wszystkich normalnych ;)
Czy na montażu kabin pracują kobiety ? Czy stanowisko to jest też dla kobiet?
Najlepsze w tym wszystkim jest to że teraz nocki cały tydzień pracują . Cały tydzień gonimy liczbę by w kwietniu zrobić dwie zmiany ;) Jakby to już dawno nie dało się zwolnić i robić sobie spokojnie ,powoli a stale. I co niby ta trzecia zmiana będzie w domu siedzieć czy jednak Man zwolni praktycznie jedną zmianę jak to już miało miejsce dwa razy?
Zmiana C na hali kabin, ma wyrobione ponad 1000 kabin więcej w stosunku do B zmiany, nie mówiąc już o zmianie A, cały czas jest najbardziej produktywną zmianą. Góra nie potrafi albo nie chce aby pozostałe zmiany też tyle robiły, harujemy za te same pieniądze robiąc o tyle aż więcej kabin, to jest jawna niesprawiedliwość ! Albo powinni nam to oddawać w dniach wolnych albo też w premii wyższej. (usunięte przez administratora)
Widocznie zmiana B i A podchodzi rozsądnie do pracy i nie dąży aby z miejsca pracy robić (usunięte przez administratora). Zmiana C jako jedyna robi wszystko na wyścigi by przypodobać się kierownictwu i usłyszeć pochwałe na teamsie :) Ps. 1000 kabin? Chyba razem z produkcją Monachium ????
Piotrze jak Ty sobie te 1000 kabin znalazłeś. Liczysz podwójnie? 3 zmiany powstały w marcu 2023, różnice pomiędzy zmianami to 2-5 kabin dziennie, w miesiącu to 50-70 kabin, w skali roku po odjęciu 3 miesięcy to 350- 500 kabin, biorąc pod uwagę że to nie pracownik jest problemem a maszyny, awarie z nimi związane, przestoje z powodu braku komponentów, albo dni wolne bez produkcji, bądź wyrobienie planu i kończenie pracy wcześniej różnice są ale jeśli czujesz się poszkodowany zmień zmianę masz do tego prawo albo inaczej, przemyśl zanim jeszcze raz coś takiego pieprzniesz.
Info od kierowników, w tej chwili już ponad 1300 kabin więcej ma wyrobione zmiana C na hali kabin, codziennie kilka-kilkanaście więcej od innych i sie nazbiera, a są najkrócej pracującą zmianą przecież.
Byłem popracowałem i zrezygnowałem. Szkoda zdrowia kasa nie adekwatna jak na taką pracę ,szanuję się więc podziękowałem. Niektórzy robią wyścig szczurów ,pozabijać się chcą jeden przed drugim. Jak zdrowia wam braknie to nikt was nie doceni,na wasze miejsce jest wielu innych. Pozdrawiam ????
Przy takcie 4:22 już nie było czasu na WC,a docelowo miał być takt 4:15 do tego trzeba odliczyć minimum 30 sekund na przdjazd agv,a jak się jakaś niemrawa osoba z bhp kierownictwa z działo jakości lub inną (usunięte przez administratora)przwinje i wstrzyma agv na dłużej to czas nie do wyrobienia,(usunięte przez administratora)
Oczywiście że Góra wie że zmiana C bije rekordy, ale wie też że sukces ma wielu ojców. Gdyby nie spore bufory na pod montażach po zmianie B nie można by było przesunąć ludzi na linię i podkręcić tempa. Natomiast zmiana A zaczynała ze znikomym buforem i żeby utrzymać tempo produkcji musiała się mocno sprężać, dopiero zmiana B robiła zapas pod montaży potrzebny do bicia rekordów.
(usunięte przez administratora)
Znowu ten TMC, ciesz sie że Cie nie zwolnili tylko przenieśli. Boli utrata dodatku i praca na dwie zmiany.
Czemu MAN nie zgłosi do gminy o naprawę drogi przecież nie da się tego ominąć ładna wizytówka firmy jak Niemcy z zarządu przyjeżdżają zróbcie coś z tym
MAN zepsuł to niech naprawia. Dlaczego mieszkańcy mają się dorzucać i tak mało kto tam pracuje z Niepołomic i okolic. Żadna z firm na strefie nie niszczy tak infrastruktury miejskiej jak MAN.
Dlaczego MAN ma naprawiać drogi skoro w paliwie zawarty jest podatek drogowy a dodatkowo pojazdy ciężarowe podlegają podatkowi od środków transportowych?
Fakt, że firma płaci podatki nie zwalnia jej z odpowiedzialności za szkody, które jej pojazdy mogą powodować na drogach. Na całe szczęście łatwo to udowodnić. Jak tam z używaniem dróg jako parkingów dla ciężarówek czekających na rozładunek ? Czy firma MAN zapewniła już parking dla swoich pracowników i nie musza już parkować w krzakach na drodze dojazdowej ?
Jestem pod agencją i kończy mi się umowa przed przestojem i szczerze to już powoli się rozglądam za nową pracą. Staram się ale i tak to nic nie da patrząc na aktualną sytuację.
Już nawet w gazecie wyborczej piszą że Man wstrzymuje produkcje i ludzie boja sie o stanowiska . Marzec wszystkie zmiany maja nocki w w piątki.
(usunięte przez administratora)
Z tego co słyszałem to ma być nocka w ten piątek
Dlaczego GC116 ma swoich bramkowych i nie wpisują wszystkich błędów jakie znajda tylko dogadują się z kierownikiem i żółtymi żeby nie wpisywać bo będą problemy jak za dużo będzie błędów a zwłaszcza z poważnymi błędami. My mamy po 20 a oni 3/4 gdzie tu sprawiedliwość. Albo niech się traktuje tak samo albo dajcie nowych bramkowych.
Trzeba dać bramkowych co będą robić to co powinni a nie jakieś dogadywanie się. Każda bramka ma swoje za plecami a główni jakościowcy nic z tym nie robią choć wiedza jak jest i nie wywiązują sięze swojej pracy.
100% prawdy dogadują się z niebieskimi bardzo, żółci i wyżej tylko żeby nie tłumaczyć, dajcie bramkowych bez powiązań działowych to zobaczycie ile błędów będzie.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MAN Trucks Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy MAN Trucks Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 849.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w MAN Trucks Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 486, z czego 62 to opinie pozytywne, 168 to opinie negatywne, a 256 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy MAN Trucks Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w MAN Trucks Sp. z o.o. napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.