Od 30 grudnia czekałam na dostęp do internetu. Mimo oficjalnego zgłoszenia do serwisu przez Spółdzielnię braku dostępu, Spółka ma w dalekim poważaniu problem, Oczywiście z serwisantem niema żadnego kontaktu, bo wyłącza telefon. Przy licznych awariach z dostępem do internetu, kontakt nacechowany jest arogancją. Zastanawiam się jak długo jeszcze Spółdzielnia będzie tolerować ten stan rzeczy lub jakie ma układu, że nic w obszarze nie działa. 48 godz. na usunięcie awaria - awarie wodociągowe usuwane są niezwłocznie a Spółce trzeba aż 48 godz. W świecie komercyjnym takie podejście byłoby natychmiastowym rozwiązaniem współpracy. Elżbieta
Szanowni Państwo, Firma Enformatel jedynie działa jako serwis dla zgłoszeń Klientów Spółdzielni. Ale cała sieći wszystkie urządzenia sieciowe są własnością Spółdzielni . Jeśli problem leży po stonie sieciowej lub sprzętowej to Enformatel działa jedynie na zlecenie Spódzielni. Najskuteczniejszą formą kontaktu z serwisem jest wysłanie wiadomości pod adres : serwis @enformatel.pl wiadomość trafia bezpośrednio do pierwszego wolnego technika.
Przesłuchałem wszystkie rozmowy dotyczące zgłoszeń serwisowych i nie znalazłem takich które mógłbum uznać za "ordynarne" ze strony techników . Również sprawdziłem zgłoszenia które zostały przyjęte od 1 grudnia do dziś i wszystkie są zrealizowane. Dlatego sądze ,że problem leżał po stronie sieciowej i nie został zgłoszony do Enformatela przez Właściciela sieci. Jeśli jednak problem nadal jest proszę wysłać wiadomość pod adres sswider@enformatel.pl , postaram się sprawdzić na czym polega problem.
Czy firma Enformatel Sp. z o.o. kieruje się zasadą równości w płacach kobiet i mężczyzn? Chodzi o równorzędne stanowiska.
Od dwóch dni zgłaszam problem z internetem. Połączenie ewidentne jest zrywane. Operator ma 48 godzin na interwencję. W dni wczorajszym, zadzwonił serwisant sprawdził połączenie i twierdzi, że według niego wszystko jest Ok. i proszę obserwować. Tak Mnie to zirytowało, że pozwoliłem sobie kulturalnie bez wyzwisk podnieść glos to Pan mnie zbył w następujący sposób. Proszę połączyć się kablem do wejścia LAN 2 ja zrobię reset i zaraz ponownie oddzwonię. I tak Pan mnie zbył, kontakt ze mną nie został zarejestrowany, żeby nie wyciągnąć od serwisanta konekwencji. 3 dzień się męczę i enformatel ma to w (usunięte przez administratora) Z daleka od tej firmy, odradzam nie polecam.
Firma katastrofa zbywa mnie już 6 miesięcy ma problemy techniczne z dostarczeniem usług jak w umowie odradzam
Dzień dobry, Wszędzie tam gdzie istnieją nasze sieci światłowodowe staramy się instalować usługi dwa dni po podpisaniu umowy. Niestety bywają obszary gdzie nie posiadamy naszych zasobów , a wybudowanie nowego odcinka często obarczone jest wieloma problemami jak pozwolenia i zgody właścicieli działek na postawienie słupa lub wykopanie kanalizacji teletechnicznej lub wyrażenia zgody na przewieszenie kabla. Brak takowych dokumentów skutecznie uniemożliwia wybudowanie nawet krótkiego odcinka. Oczywiście brany jest również pod uwagę aspekt ekonomiczny , jeśli koszty budowy są większe od zysków to szukamy innych rozwiązań . Chętnie sprawdzę tą sprawę osobiście proszę wysłać lokalizację pod adres sswider@enformatel.pl
Na stronie internetowej InfoPraca.pl zamieszczono kilka aktualnych ofert pracy do firmy Enformatel Sp. z o.o.. Poszukiwani są Przedstawiciel Handlowy. Co sądzicie o warunkach pracy zaproponowanych przez pracodawcę?
Witaj, Praca Przedstawiciela Handlowego jest specyficzna , daje sporo satysfakcji ,ale nie zawsze jest kolorowo. Ja pracuję kilka lat w tej firmie jako PH i jestem zadowolony. Nie ukrywam ,że jest to praca dla wytrwałych i ambitnych ,ale daje fajne wyniki i zadowolenie Osobiście Polecam.