Dzień dobry. Szanowni Państwo jestem zainteresowany Państwa propozycją pracy. Chciałbym najpierw uzyskać kilka informacji na temat firmy. Bardzo ważną rzeczą ułatwiającą pracę jest atmosfera w niej. Jaki jest kontakt z przełożonym i zespołem. Wykonując pewne obowiązki pracownik oczywiście jest z tego rozliczany. Jak to wygląda u Państwa w firmie, Przykładowo rozpoczynając pracę muszę się zalogować do programów np. InEwi, Emplo itp. Program RCP, odejmuje od godzin pracy czas np. na zrobienie sobie kawy-jako przerwę bezpłatną. Jak traktowana jest nieobecność w pracy spowodowana dla przykładu dłuższym wyjazdem poza miejsce zamieszkania. Gdzie lub do kogo należy taki fakt zgłosić. Czy w firmie obowiązuje określony target dla pracownika?. W jakiej wysokości?. Czy firma ma określony wskaźnik KPI (wskaźnik wydajności pracownika). Co jeżeli pracownik jest poniżej tego wskaźnika? Prowadzone kampanie są przypisywane pracownikom z „automatu”, czy ustalane indywidualnie od posiadanego doświadczenia? Czy Państwo prowadzicie wspólne spotkania-oczywiście zdalnie celem ustalania celów kampanii i podsumowań dotychczasowych działań. Z góry dziękuję za odpowiedź
Dbamy o miłą atmosferę w firmie. Priorytetem jest dla nas stały kontakt z pracownikami i udzielanie wsparcia podczas pracy. Po zalogowaniu do systemu, system automatycznie zlicza czas pracy, z uwzględnieniem czasu na przerwy. Grafik jest elastyczny. Wszelkie zmiany należy zgłaszać do osoby odpowiedzialnej za zespół. Wszystkie potrzebne informacje dotyczące priorytetów i celów kampanii są omawiane podczas szkolenia oczywiście na rozmowie rekrutacyjnej równie ten wątek przedstawiamy. Jest możliwość pracy przy projektach OZE, Automotive, HR ale również projektach B2B skierowanych dla sektora MSP małych i średnich przedsiębiorstw. Podczas każdego szkolenia otrzymuje się trzy różne typy kampanii z dedykowanymi grupami docelowymi. Oferujemy grupowe i indywidualne szkolenia, podczas których omawiane są bieżące sprawy. Zapraszamy do przesłania swojego CV, chętnie przedstawimy szczegóły.
Dzien dobry przechodziłam kiedys rozmowe ale cos mi nie poszlo i nie zostałam przyjęta. Czy mozna miec probowac jeszcze raz? I mam pytanie odnośnie projektów, jest tylko fotowoltaika? Jeszcze ile trwa szkolenie i czy jest płatne bo nie pamietam :)
Zapraszamy do ponownej rekrutacji! Jest możliwość pracy przy projektach OZE, Automotive, HR ale również projektach B2B skierowanych dla sektora MSP małych i średnich przedsiębiorstw. Więcej informacji chętnie udzielimy podczas rozmowy rekrutacyjnej. Zapraszamy do złożenia swojego CV.
Witam, dostałem sprzęt do pracy u Państwa ale nie mam żadnej informacji zwrotnej po mimo wiadomości i telefonów, nie dostałem ładowarki do laptopa proszę o kontakt ponieważ nie wiem po co chcieliście mnie zatrudnić przysłaliście sprzęt a żadnej odpowiedzi brak co dalej…
Po rozmowie rekrutacyjnej zawsze sprawnie realizujemy kolejne etapy, aby była możliwość rozpoczęcia pracy w możliwie krótkim czasie. Na szkolenie zapisujemy się po otrzymaniu sprzętu przesyłanego kurierem. Kontaktujemy się telefonicznie i ustalamy termin szkolenia. Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania napisz do nas hr małpa cloudcc.pl
Witam. Byłam umówiona na rekrutacja na której uczestniczyłam. Natomiast nie przeszłam procesu rekrutacji. Czy jest szansa na ponowne umówienie się na rozmowę. Wiem na którym etapie popełniłam błąd. A mam duże doświadczenie i zależy mi na tej pracy.
(usunięte przez administratora)
Grafik ustala się samemu, więc najczęściej tak :) o szczegółach grafiku zawsze najlepiej w takich sytuacjach porozmawiać z koordynatorem
Ja mam pytanie, chciałbym się dowiedzieć czy w czasie kiedy się już "przyjdzie" do pracy, czyli zaloguje na stronę, jest możliwość zapauzowania pracy np. zaplanuje sobie w grafiku 8-17 ale w czasie tej pracy potrzebuje przerw 5-20min czasem żadnej, czasem np 4, w ciągu tych 9 godz, wiem że te przerwy poza tą 5 minutowa byłby bezpłatne, ale czy wgl jest możliwość wstrzymania pracy w czasie dnia pracy? Myślę o zgłoszeniu poważnie ,ale będę czasem musiał zajmować się dzieckiem, stąd te pytanie.
Po zalogowaniu do systemu, system automatycznie zlicza czas pracy. Grafik jest bardzo elastyczny, zgodnie z Twoją deklaracją podczas rozmowy rekrutacyjnej. Zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z nami, wszystkie informacje o warunkach współpracy i dyspozycyjności można uzyskać pod adresem hr małpa cloudcc.pl Zapraszamy do przesłania swojego CV.
Czyli faktycznie zachowana jest pewnego rodzaju elastyczność? Mimo wszystko czy istnieje jakiś typ grafiku, w którym większość osób najlepiej podczas pracy tutaj się odnajduje? jak może być on poukładany?
Ustalasz tak godziny, aby Ci było wygodnie. Niektórzy wolą pracować z rana, a niektórzy wieczorami
Nienormalny? Pracuję tu od maja 2022 i mój grafik jest zdecydowanie w kratkę ze względu na inne obowiązki. Nie narzekam na elastyczność
Czyli jakby nie patrzeć za niedługo rok stazu pracy tutaj przebijesz? I co wtedy, przysługuje coś ciekawego? Dostanie się np., podwyżkę czy to nie zależy od stażu? Możesz się czegoś spodziewać?
Nie trzeba tu przepracować roku, żeby mieć dostęp do ciekawych projektów:) jestem bardzo zadowolona ze współpracy
(usunięte przez administratora)
(usunięte przez administratora)
Oferujemy pracę zdalną. Zgodnie z treścią ogłoszenia po stronie kandydata jest zapewnienie odpowiednich warunków do pracy zdalnej. Zapraszamy do aplikowania.
Co jeśli skończyliśmy szkolenie szkolenie i powiedzmy że pierwszy miesiąc na nie idzie wtedy mogę spodziewać się zwolnienia z czy ten pierwszy miesiąc jest taki żeby się wprowadzić?
Jeżeli Ci nie idzie, to zawsze możesz poprosić już indywidualnie o doszkolenie albo koordynator sam cię jeszcze doszkoli, jezeli faktycznie gdzieś w Twojej pracy znajdzie jakiś błąd.
I to odbywa się bez konsekwencji? A co w dalszej perspektywie jeśli znowu dojdzie do jakiejś pomyłki? Tak poza tym jakie błędy macie w tym momencie na myśli? Które występują najczęściej i dlaczego?
Jeżeli twój wynik jest poniżej średniej zespołu oferujemy indywidualne spotkania poprawiające efektywność pracy. Zawsze warto poruszyć taki temat na bieżąco wtedy mamy możliwość udzielenia pomocy. Dzięki temu statystyki mogą zostać bez problemu poprawione.
Czy jest możliwość skorzystania z benefitu Multisport?
W celu poznania szczegółów pracy zachęcamy do złożenia CV podczas rozmowy omawiamy wszystkie zadania związane z tym stanowiskiem. Zapraszamy do aplikowania.
Od jakiegoś czasu widuję ogłoszenia tej firmy i nasunęło mi się pewne pytanie. Czy w kampanii dot. fotowoltaiki dzwonienie do "zainteresowanych klientów" to faktycznie są osoby, które wyraziły chęć rozmowy/spotkania, czy typowa baza zimna, gdzie ludzie nie wiedzą o co chodzi?
Zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z nami, wszystkie informacje o warunkach współpracy można uzyskać pod adresem hr małpa cloudcc.pl
Połączenia są automatycznie wybierane po tym jak klient się rozłaczy czy samemu trzeba wybierać numery?
Szczegółowe informację dotyczące współpracy zawsze omawiamy na spotkaniu rekrutacyjnym. Zapraszamy do złożenia aplikacji.
(usunięte przez administratora)
Szkolenie składa się z części teoretycznej i praktycznej. Tylko w ten sposób dowiesz się jakie masz jeszcze braki i przed przystąpieniem do standardowego dnia pracy będziesz mógł omówić komplet z koordynatorem. Praca polega na rozmowie z klientem, badaniu potrzeb, uzupełnianiu formularzy. Wszystkie rekordy mają wyrażoną zgodę marketingową do zweryfikowania przy, każdym rekordzie. Odporność na stres jest niezbędnym elementem pracy w call center. Godziny pracy są dostępne na bieżąco online po zalogowaniu. System automatycznie zlicza czas pracy. Jeżeli coś wybudziło Twoją wątpliwość dobrze jest o tym poinformować, a sytuacja zostanie wyjaśniona.
Tak
Witam. Ile mniej więcej wynosi czas między wysłaniem przez kandydata cv a kontaktem ze strony firmy?
Jeżeli CV zostanie rozpatrzone pozytywnie w ciągu kilku dni kontaktujemy się telefonicznie. Zapraszamy do złożenia aplikacji.
Witam chciałam się dodzwonić ale nikt się nie zgłasza , adres mailowy chyba nieaktualny bo mail wrócił . Czy ktoś tez miał taki problem ?
Odpisujemy na zgłoszenia według kolejności przesłania. Zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z nami pod adresem hr małpa cloudcc.pl
Cześć widziałem kilka opinii że opóźnienia z wypłatami a oferta firmy całkiem ciekawie brzmi .. może ktoś kto pracował w firmie przybliżyć o co chodzi? Wypłaty są na czas ?? A jak opóźnienia faktycznie to jak długie ?
Termin wynagrodzenia jest określony w umowie i przestrzegany. Na spotkaniu onboardingowym dokładnie to omawiamy. Każdy nasz pracownik ma na ten temat informację. Zapraszamy do złożenia aplikacji. Zachęcamy również do kontaktu bezpośrednio z nami, wszystkie informacje o warunkach współpracy można uzyskać pod adresem hr małpa cloudcc.pl
Przelew zawsze jest wysyłany w dniu określonym w umowie. Jeżeli ktoś narzeka na opóźnienia, to nie wynikają one z przyczyn leżących po stronie firmy a z faktu posiadania konta bankowego w innym banku, co powoduje możliwość otrzymania wynagrodzenia do 48 godzin od dnia spełnienia zobowiązania przez firmę
Nie wiem jak inni, ale osobiście nie narzekam na kontakt z resztą :) jak jest jakiś problem albo coś nie jest do końca zrozumiałe a koordynatorzy są zajęci, to zawsze pomagamy sobie czy to na czacie czy w inny sposób. Warunki pracy zapewniasz sobie sama, bo to praca w pełni zdalna. Atmosfera na plus, co najmniej raz w tygodniu są szkolenia gdzie omawiany jakieś problemy na meecie albo się edukujemy w danym temacie
A jak duże wyniki są oczekiwane? Są realne czy jakieś z kosmosu? Praca jest na pełen etat czy można na część się zatrudnić?
Warunki współpracy omawiane są na początku już od rozmowy rekrutacyjnej aż do spotkania onboardingowego. Każdy może dużo wcześniej zapoznać się z zasadami współpracy. Dbamy o miłą atmosferę w firmie i cieszymy się, że wiele naszych pracowników to dostrzega. Priorytetem jest dla nas stały kontakt z pracownikami i udzielanie wsparcia podczas pracy. Jeżeli chcesz dołączyć do naszego zespołu zapraszamy do złożenia aplikacji. :)
Podczas szkolenia temat priorytetów kampanii jest omawiany. Premie są realne i wielu naszych pracowników z nich korzysta. Kwestie dyspozycyjności ustalane są indywidualnie podczas procesu rekrutacji. Zachęcamy do aplikowania.
Witam czy Cloud Call Center wysyła pity do rozliczenia się? Pozdrawiam.
Zastanawiałam się nad podjęciem pracy/ przesłaniem cv - jednak martwi mnie wpis odnośnie nagłych, masowych zwolnień - czy ktoś może powiedzieć na jakich zasadach się to odbywa? Rozumiem ze zwolnienie jest związane z wynikami? Czy przed podjęciem tego ostatecznego kroku są prowadzone rozmowy z pracownikiem z informacją co może poprawić i na co ma zwrócić uwagę czy zwyczajnie cisza i współpraca się kończy? Szukam pracy na dłużej i chciałabym uniknąć sytuacji w której z dnia na dzień zostaje bez pracy.
Jako pracownik masz swojego koordynatora, który czuwa nad Twoimi wynikami. Jeżeli widzi, że Ci nie idzie albo sama czujesz, że potrzebujesz jakiegoś reszkolenia to wystarczy to zgłosić masz wtedy takie indywidualne spotkanie online, gdzie można poruszyć każdy problem
Bardzo ważne jest dla nas wsparcie pracownika, dlatego organizujemy regularne szkolenia. Jeżeli twój wynik jest poniżej średniej zespołu oferujemy indywidualne spotkanie poprawiające efektywność pracy. Zawsze warto poruszyć taki temat na bieżąco wtedy mamy możliwość udzielenia pomocy. Dzięki temu statystyki mogą zostać bez problemu poprawione.
Witam, ile czeka się na odpowiedź po wysłaniu CV.
Jeżeli CV zostanie rozpatrzone pozytywnie w ciągu kilku dni kontaktujemy się telefonicznie. Zapraszamy do złożenia aplikacji.
Witam, czy jest szansa ponownego zatrudnienia się w firmie, jeżeli poprzednio ze względów losowych musiałem zrezygnować ze współpracy?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Cloud Call Center Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Cloud Call Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 132.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Cloud Call Center Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 65, z czego 13 to opinie pozytywne, 33 to opinie negatywne, a 19 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!