Czy nowo zatrudnione osoby w Lidl otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?
Niestety, ale ostatnio nie jestem zadowolona z obsługi. W przeciągu tygodnia trafiłam dwa razy na bardzo niekompetentną panią. Pani ta, nie potrafi wydać prawidłowo reszty. Po zwróceniu uwagi oburza się i idzie w zaparte że to ona ma rację. W dwóch kasa była przeliczana i wyszło że ta Pani nie potrafi liczyć. Po wszystkim nawet po powiedziała przepraszam. Przez taką oto osobę sklep traci. Klienci uważajcie na tą panią: młoda, szczupła z długimi, ciemnymi włosami.
Faktycznie, osoba ta bardzo często się myli. Zastanawiam się czy jest to pomyłka, a może jednak celowe działanie. Obawiam się że to drugie. Trzeba takie rzeczy zgłaszać do kierownictwa.
W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w Lidl?
Witam. Byłem waszym stałym klientem w raz z rodziną i znajomymi. Od dłuższego czasu nie mam ochoty robić u was zakupów. Pani tam pracująca z plakietka Ewelina jest bardzo nie przyjemna dla klientów. Okazuje swoją niechęć do obsługi i szyderczo śmieje się klientom w twarz gdy ją się o coś pyta. Raz mogliśmy to zignorować ale to zdaza się notorycznie i te niemiłe odzywki. Nie powinno tak być w sklepie.
Często robie zakupy w Lidlu , lubię produkty Lidla . Atmosfera i pracownicy mile nastawieni choć widać ogrom pracy ,ale widzę zaangażowanie i uśmiech. Przed wszystkim kasy samoobsługowe polubiła ze względu na obecność i pomocnosc asystenta .
Bardzo miła obsługa, Pracownicy uśmiechnięci, trochę zalatani, ale nadal uśmiechnięci i pomocni. Dostępność produktów, pieczywa zawsze na plus. Polecam :)
Czy w Lidl są szkolenia zewnętrzne?
W ogóle? Wielka szkoda. A Ty na jakim stanowisku pracujesz? Bo ja się zastanawiam nad pracą na magazynie, ale nie mam szkolenia na wózki widłowe.... w ogóle macie taki sprzęt?