Najgorszy sklep z obuwiem. Absolutnie nie polecam!!! Zanim cokolwiek kupicie przeczytajcie opinie. Ja tego niestety tego nie zrobiłam. Fatalnie uszyte buty, reklamacja nie uwzględniona!!! Ostrzegam wszystkich przed kupnem u nich czegokolwiek!!!
Słuchajcie, sprawa jest taka, że jestem wielką fanką butów i myślałam o tym, żeby się zatrudnić w tej firmie. Tylko nie widzę tu opinii pracowników. Poza wypłatą najbardziej interesuje mnie to, czy są jakieś zniżki pracownicze :D Napiszcie proszę co i jak, bo nie wiem, czy w ogóle warto próbować.
Buty po jednym razie nadają się tylko i wyłącznie do wyrzucenia! Kupując w innych sklepach buty dużo tańsze nigdy nie spotkałam się z czymś takim, żeby po jednym założeniu tak wyglądały. Niestety ja nie przeczytałam opinii i żałuję. Oczywiście potraktowanie klienta i odesłanie butów z nieprzyjętą reklamacją, gdzie każdy zdrowo myślący człowiek stwierdziłby, że tak nie powinny wyglądać buty po jednym razie na nogach. NIE POLECAM!!!
widzę, że uniesienie u Ciebie spore tylko do końca jeszcze nie wiem czym spowodowane, bo jak właściwie te buty wyglądają po tym jednym razie? Nawet tego nie opisałaś a tak to trudno sobie to wyobrazić... :/ Dasz znać?
Miałam dosłownie taką samą sytuację, buty po jednym wyjściu wyglądają jakbym miały z 5 lat i przeżyły kilkanaście wyjść. Zdecydowanie odradzam.
Bardzo fatalna jakość skóry obuwia. Po jednym wyjściu skóra uległa zniszczeniu w takim stopniu, jakby były użytkowane kilkanaście razy. Uważam, że buty nie są warte swojej ceny.
Naprawdę nie wiem, skąd te negatywne opinie!!! Buty Nescior są rewelacyjne. Zakupiłam już piąta parę. Wzór niepowtarzalny,starannie wykonane. Podczas użytkowania, bez zarzutu. Naprawdę polecam!
Wygląda na to, że miałam wyjątkowe szczęście. W listopadzie ubiegłego roku kupiłam czarne zamszowe botki o symbolu 217b firmy Neścior. Od dnia zakupu chodzę w nich niemal codziennie. To moje ulubione buty zimowe. Nie mam do nich żadnych zastrzeżeń. Miałam zamiar kupić z tej firmy kolejne buty, ale czytając tutejsze opinie zaczynam się zastanawiać.
Balerinki na stronie reklamowane są jako skórzane a ja dziś dostałam przesyłkę i na podeszwie jest znaczek że balerinki są jednak nie ze skóry.
Świetne buty za przestępna cenę. Mam kilka par butów tej firmy i jestem ze wszystkich zadowolona.
Bardzo niska jakosc obuwia. Po kilku mcach sporadycznego noszenia (glownie w pomieszczeniach) podeszwa starla sie a obcach przekrzywil (mam dziesiatki butow, w ktorych po latach noszenia obcasy sa nadal proste). Po naprawie reklamacyjnej odeslano mi buty dokladnie w takim samym stanie jako „naprawione”!! Kiedy chcialam odstapic od umowy otrzymalam opinie rzeczoznawcy, ze to moja wina i firma wyswiadcza mi przysluge oferujac kolejna naprawe lub wymiane butow na nowe…Caly proces trwal 2mce. Szczerze nie polecam!!
Ja również nie polecam Firmy Neścior.W lato kupiłam sandałki po miesiącu oderwała się podeszwa.Po wysłaniu zdjęć bo niemożna się do nich dodzwonić kazali mi odesłac buty do naprawy.Wróciły jeszcze w gorszym stanie podziurawione i okropnie posklejane i naderwane Jak można tak buty odesłać?Firma okropnie traktuje klientów .przez takie traktowanie traci nie jednego klienta ale 100.Ja już opowiedziałam i pokazałam moim znajomym jak ta firma traktuje klienta Miałam jeszcze upatrzone inne modele butów które miałam zamówić ale teraz wiem że z tej firmy już nigdy nie kupię butów tyle mnie to nerw kosztowało.Nie polecam tej firmy!!!!! jeśli zależy Wam na porządnym towarze i miłej i solidnej obsłudze .
Czemu na tak zla opinie nie reaguje właściciel!!!
Witam Kupilam 2 pary butów sobie i koleżance, ubrałyśmy dosłownie dwa razy i z obcasów zeszło srebro. Oddałam A oni dziś odpisali ze reklamacja oddalona. To jest żenada!! Podpierają się jakimś pseudo rzeczoznawca. Oddaje sprawę do Rzecznika praw konsumenta. Nie polecam tej firmy Obsługa fatalna.
Zamówione buty okazały się mieć zby szeroką cholewkę, więc niestety musiałam je zrwócić. Cały proces przebiegł bardzo sprawnie, trochę nie rozumiem tych negatywnych komentarzy. Jeśli chodzi o obsługę klijenta naprawdę polecam.
Tak tak i kto w to uwierzy? Niespełna godzina po moim komentarzu pojawia się ten niby pozytywny. Kilka miesięcy wpisów nie było aż tu nagle? Haha
Buty mi się nie podobały obsługa fatalma jesli chodzi o zwrot dopiero po awanturze zwrócili mi pieniadze
Jakiej awanturze? Sama musiałaś ją zrobić? Bo teraz to tak szczerze sama nie wiem kto tu się gorzej zachował... Może opisz dokładnie jak to wyglądało z tą ich całą obsługą
Miałam to samo. Na odpowiedzi na maile czeka się jak na audiencję u papieża a kontynuacja wątku przez BOK jest niewykonalna - przerosło ich to. Albo każda wiadomość w nowym wątku albo nie otrzymasz odpowiedzi. Doradzili mi za mały rozmiar a potem, że to moja wina bo trzeba było kupić większe. Po 15 latach pracy w e-commerce stwierdzam, że za taki poziom obsługi klienta to powinni przepraszać na stronie głównej.
Dziwi mnie to, że mogliby pozwalać sobie na tego typu działanie. W czym tu tak naprawdę może być problem, że tak się dzieje jak to opisujesz?
Mam to samo. 3.11 otrzymali zwrot produktu. 8.11 pytam, kiedy mogę spodziewać się zwrotu pieniędzy a oni odpisali ,,Dzień dobry Wg. regulaminu na zwrot firma Trshoes ma 14 dni Po sprawdzeniu przesyłki , otrzyma Pani informację na maila o przyjętym zwrocie, więc zapytałam ,,Rozumiem, że 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, czyli 03.11.br.,, I dopiero po tym pytaniu zlecili zwrot. I liczą sobie od tego dnia 14 dni. (usunięte przez administratora) Mała firma a tyle dni czeka się na rejestrację zwrotu. Gdyby nie zapytanie, dalej bym czekała na zwrot.
Wraz z Babcią kupiliśmy buty. Buty przyszły źle wycięte, różnica była tak duża (1cm), że w jednym były widoczne palce, a w drugim nie. Na Infolinię dowiedziałam się, że nie pokrywają kosztów wysyłki (pomimo ich błędu). Nie została uwzględniona reklamacja przy zwrocie. Zwrócono mi kwotę za buty dopiero 10 dnia od otrzymania zwrotu. Przy tak dużej konkurencji jaka jest na rynku jest to straszne, że jest taki brak zainteresowania z ich strony.... Na pewno klientów nie zyskają taką polityką firmy. Bardzo przykre. Więcej nie kupię nic u nich i odradzam każdemu. Możesz mieć szczęście jeśli będzie wszystko dobrze, gorzej jeśli nie, to wtedy same problemy.
Nie wiem, co dzieje się z tą firmą. Czekam na przelew środków za zwrócone buty już 3 tydzień. Jeśli łaskawie ktoś odbierze telefon to tylko otrzymuje informację, że ktoś oddzwoni. Oczywiście nikt nie oddzwania i nie odbierają z tego samego numeru telefonu. Dzwonię z innego numeru i po raz kolejny słyszę to samo..
A tak z ciekawości jak dużo one kosztowały? Jeśli faktycznie tak z tym telefonem robią, to niefajnie z ich strony. Fizycznie to nawet nie ma jak do nich uderzyć i rozwiązać bezpośrednio sprawę czy może jednak? Chyba mają jakieś biuro?
Najgorsze buty jakie kiedykolwiek zakupiłam. Rozkleiły się po kilku dniach, reklamacja oczywiście odrzucona.
Nie polecam tej firmy, jakos butow fatalna, rozkleily sie po kilku tygodniach uzytkowania, reklamacja odrzucona z argumentem "zlego uzytkowania". Z łaski naprawili mi buty ale sytuacja powtorzyla sie po kolejnym zalozeniu. Kolejny raz odeslalam buty a on po prostu je odeslali, bez informowania mnie. To jakas kpina, takiego braku szacunku do klienta nie widzialam juz dawno! Jestem stratna cene butow+koszty dwoch wysylek. Nie zamierzam im odpuscic i wszystkim stanowczo odradzam ten sklep....
Buty kosztowały 300 zł i okazały się być tragicznej jakości. Założyłam je 2 razy i pojawił się uszczerbek w podeszwie, a na obcasie pojawiły się przebarwienia. Odesłałam je na gwarancję w tym samym miesiącu, w którym je zakupiłam. Reklamacja została odrzucona. Trzeba się z nimi bardzo szarpać, żeby uznali reklamację. Nie polecam. Szkoda czasu i pieniędzy. Dużo bardziej korzystnie zakupić buty w podobnej cenie u konkurencji.
Dramat!!!!! Buty kupione za 250 zł a po kilku dniach wyglądały jak najgorszy badziewi! Reklamacja nie uwzględniona! (usunięte przez administratora)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Neścior Neścior Arkadiusz?
Zobacz opinie na temat firmy Neścior Neścior Arkadiusz tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Neścior Neścior Arkadiusz?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!