Opinie o tui.pl - TUI Poland Sp. z o.o. w Warszawa

Już od 24 lat pod marką TUI dbamy o naszych Klientów na polskim rynku turystycznym. To dzięki nim możemy stale rozwijać swoją bogatą ofertę i tworzyć produkty, które pozwalają spełniać te bliższe i dalsze marzenia - marzenia o podróżach życia.


Branże: Organizacja podróży służbowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o TUI Poland Sp. z o.o. w Warszawa

Jeny
Pracownik
 Pytanie

Dlaczego firma dalej nie wypłaciła premii za marzec 2020 ale ma pieniądze na wysyłanie kierowniczek na study? :)

quo vadis tui
Pracownik
 Pytanie

Co zrobiliście z Tui Polska?! Czy naprawdę sądzicie, że zatrudniacie geniuszy, którzy ogarną wszystkie te wasze coraz bardziej dziwaczne procedury, którymi zasypujecie nas prawie każdego dnia, jakbyśmy mieli mało pracy? Czy to się kiedyś skończy? Przecież sami już się w tym gubicie, a to wszystko za śmieszne 2000-2500 na rękę. Ciekawe, czy nie jest wam wstyd? Jesteśmy tanią siłą roboczą, w Lidlu i „Biedrze” na kasie płacą lepiej - taka prawda niestety, trzeba to w końcu powiedzieć. Ale na tym nie koniec - istnieje ryzyko obniżenia tej jakże wspaniałej "pensji" poprzez popełnienie błędu pracowniczego, a to wiąże się z brakiem śmiesznej premii. Niestety nietrudno teraz o błąd w gąszczu tych wszystkich wspomnianych wyżej procedur i braku możliwości zadzwonienia do centrali o pomoc jak to było dawniej. Jest to duży dyskomfort dla pracowników z dużym stażem, a co dopiero dla nowych. Zostaliśmy odcięci na zasadzie - radźcie sobie sami, a jak się pomylicie to wasz problem. Zachwalany czat albo nie działa albo rozmowa trwa wieki i załatwienie czegokolwiek jest dużo trudniejsze niż kiedyś. Co z tego, że Tui jest postrzegane jako marka sama w sobie, jak już nawet nie ma kto odbierać telefonów od Klienta i wysyłacie nam błagalne maile o pomoc, bo brakuje pracowników? Dziwne, że się zwalniają? A może sami zwolniliście ich za dużo? Pewnie i tak na lepsze im to wyszło. Do tego te żenujące zniżki pracownicze, które wręcz zachęcają do szukania wakacji gdzie indziej. Kiedyś było się dumnym, że zaczyna się tu pracę – przecież TUI to wysoka półka, nie byle jakie biuro :( wkrótce się z tego wyrwę i to tylko w małym stopniu przez pandemię, a w większości przez waszą chciwość, brak moralności w ciągłym okłamywaniu i wyzysk zarówno klientów jak i nas – pracowników.

Dori73
Inne

Odradzam to biuro. Zarezerwowaliśmy wycieczkę w lutym na czerwiec. Pod koniec kwietnia biuro odwołalo wycieczkęi i zaproponowało inny termin, który nam nie pasował. W wybranym terminie zaproponowali tylko jeden hotel o niższym standardzie. Nic więcej. Wybralismy hotel z aktualnej oferty i sami musieliśmy dopłacić ( choć w lutym cena tego hotelu była dużo niższa niż wybrany przez nas hotel)

Pracownik
Pracownik

Aktualnie dla pracowników sektora turystyki, w TUI są najgorsze warunki zatrudnienia. Praca dokładana bez końca, obsługa Klientów biurowych, internetowych, Call Center, pomimo zatrudnienia w biurze, gdzie pracy jest multum. Dodatkowo brak żadnych benefitów np. Pracownicy innych touroperatorów latają na wyjazdy studyjne, które są podstawą rozwoju i znajomości oferty w turystyce, w TUI ... Latają kierownicy sprzedaż, którzy ze sprzedażą bezpośrednią mają tyle wspólnego ile wynieśli z kursów kołczingu, ponieważ ich praca polega na "motywowaniu" pracowników, które raczej jest głównie demotywujące :) Tłumaczenie się "kosztami" jest śmieszne, ponieważ, inni touroperatorzy są w podobnej, jak nie gorszej sytuacji, jednak inwestują w wyjazdy aby ich pracownicy nie zapomnieli jak się lata i byli w stanie chociażby przekazać informacje Klientom o podróży w czasie pandemii, bo przez zarobki 90% pracowników od co najmniej roku nie miało okazji nigdzie lecieć (redukcja zniżki pracowniczej z 50% do 10% również się do tego przyczyniła), a mają pełnić formę "ekspertów" od podróży zagranicznych ...

Zofia
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownik

A w ktorych firmach są study? Z ciekawosci pytam?

Marcin
Inne
@Zofia

Coral travel organizuje study

xxx
Pracownik
@Zofia

Coral Travel, Rainbow, Exim

Zzz
Pracownik
@Pracownik

Dla mnie największy HIT obecnie to dodatkowa nagroda płacona w bonie tui, w sam raz dla pracowników których w obecnej sytuacji nie stać na wyjazd na wakacje xD

WesołyKonsultant
Pracownik
@Zzz

Haha... wspomnijmy o tej zawrotnej sumie nagrody- 300 zł... za to i smieszne 10% zniżki to każdy sobie przecież wakacje zorganizuje xD

Wojtek
Były pracownik
@Zzz

No to naprawdę musi być śmieszne, cieszę się że zrezygnowałem z pracy w tym bałaganie dawno temu. Chociaż pamiętam jak Mięki zobaczył kiedyś że jestem on line na messengerze, a byłem w pracy (ale na przerwie więc nic mu do tego) i wezwał mnie na rozmowę do pokoiku. Śmiech

anonim
Pracownik
@Pracownik

Trzeba też dodać brak awansów (awans ewentualnie na papierku bez zwiększenia podstawy, oczywiście po napisaniu testu jak w szkole, który ma udowodnić, że zasługujesz na awans na np. Starszego Specjalistę, gdzie w innych firmach iorą pod uwagę staż pracy) oraz podwyżek (nawet za dobrych czasów prosperity, pracownicy pracujący np. 2 lata potrafili mieć jedną podwyżkę o 100 zł brutto przez cały okres pracy). Generalnie zasada "jak wycisnąć więcej a zapłacić tyle samo albo najlepiej mniej" :)

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja przebiegła prawidłowo. Rozmowa dotyczyła bezpośrednio wymagań wobec kandydata. Atmosfera była w porządku, można było normalnie porozmawiać bez żadnego stresu. Jednak zapraszając osobę na rozmowę potencjalny pracodawca powinien skupić się na reprezentowaniu prawidłowo firmy, a tak się nie stało. Dlaczego kandydat poświęca swój czas i pojawia się na rozmowie, a informacji zwrotnej nie otrzymuje o decyzji? Rozumiem, że decyzja jest w takim przypadku prosta do zinterpretowania, ale nie jest to w porządku. Chciałabym dostać feedback i dowiedzieć się czego brakowało i nad czym należy popracować - są to znaczące informacje dla juniora, które dostałby od specjalistów, ale jak widać nie ma czego oczekiwać. Bardzo słabe zachowanie.

Pytania

Dlaczego kandydat nie uzyskuje informacji zwrotnej?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Iks
Kandydat
 Pytanie

Na jaką pensję netto może liczyć Specjalista ds. Turystyki w Contact Center?

Pracownik
Pracownik
@Iks

Umiesz liczyć, licz na siebie. Nie rób tego błędu Panie/Panno Iks i lepiej omijaj tą firmę szerokim łukiem.

Iks
Kandydat
@Pracownik

Spytałem z ciekawości. Niezależnie od omijania...

Kasia
Były pracownik
@Iks

Najniższa krajowa

Xyz
Kandydat
 Pytanie
@Kasia

Kasia ty tak na serio?!

MARIUSZ
Inne
 Pytanie

Treść: Szanowni Państwo Lipiec 2020 Kreta. Odradzam TUI na ten rok. Brak rezydentów na wyspie, a kontakt na infolinie to mit- nikt nie odbiera. Brak zainteresowania ze strony TUI swoimi klientami. Skasowali pieniądze i mają wszystko gdzieś. Zmienili godziny odlotu o dobę! Podali tylko suchą informację w aplikacji. Nie interesuje ich wydłużenie pobytu w pokoju. Udało nam się po 2 godzinach dodzwonić na infolinie i otrzymaliśmy, informację, ze sami powinniśmy zainteresować się przedłużeniem pobytu w hotelu na własny koszt. Co z ubezpieczeniem? Zero informacji. Szanowni Państwo przestrzegam bardzo przez TUI. Jesteśmy ich Klientami skasowali pieniądze a za nic nie biorą odpowiedzialności. MY sprawę skierujemy do sądu.

3
Krys
Inne
 Pytanie
@MARIUSZ

Ale bredzisz człowieku. Też byłam na Krecie w Lipcu 2020 i to, że nie ma rezydentów jest chyba normalne dla każdego trzeźwo myślącego człowieka skoro mamy pandemię Covid. Jak dzwoniłeś na infolinię to jesteś Pan po prostu "'dzban" bo na dokumentach podróży jest kontakt z TUI ServiceCenter (to coś innego niż infolinia) i dodatkowo w aplikacji jest dostępny czat z konsultantem. Mi pomogli w 10 minut jak potrzebowałam właśnie przez czat. Dodatkowo to klient jest zobowiązany sprawdzać godziny wylotu na 2 dni przed wylotem!! I nie wiem z jakiej racji ktokolwiek miałby Ci za to przedłużać dobę hotelową, zmiana godzin lotu to normalna rzecz a hotele mają zawsze te same godziny zakwaterowania i wykwaterowania na cały świcie. Jak można o tym nie wiedzieć?!? Widać, że to chyba twoje pierwsze wakacje Mariusz. Najpierw troche polataj, a potem komentuj bo opowiadasz głupoty, a w sądzie Cię co najwyżej sędzia wyśmieje

Alina
Kandydat
@MARIUSZ

Typie, to nie miejsce na pisanie reklamacji.

Kasia
Pracownik
 Pytanie

Wiecie czego nie lubię w swojej pracy? Tego ciągłego narzekania. Wchodzisz tu patrzysz, ten chce premie, ten chce awansu ten pisze juz 7 raz, ze kolesiostwo ( swoja drogą uparcie dąży do celu który sobie obrał)... Ten mimo, ze siedzi na tyłku w domu i dostaje pensje nie chce dzwonić do klientów bo mu szyszka wyrośnie. Koncert życzeń w obecnej sytuacji jest trochę bez sensu. Ludzie naprawdę? Cieszmy się ze mamy robotę, bo fala upadków biur podroży jeszcze nie nadeszła, na ten moment upadają hotele i restauracje -widzicie to juz prawda? Czy Wam naprawdę jest tu tak zle? Czy ktoś Was dręczy, terroryzuje? Zróbcie sobie rachunek sumienia i zrozumcie, ze pracujemy w tej samej branży co upadłe podmioty.

2
Ktoś kiedyś powiedzial
Pracownik
@Kasia

Nie patrz na tych co mają gorzej, patrz na tych co mają lepiej.(a jest o wiele więcej branż, firm itp na chwilę obecną.) Pozdrawiam :)

Oj Kasiu
Pracownik
@Kasia

Na szczęście świat się nie kończy na pracy w turystyce i tyle w tym temacie.

Dokladnie
Pracownik
@Oj Kasiu

Zamiast siedzieć i narzekać można isc tam gdzie jest super. Ja zostaje tu ze swiadomoscia, ze kiedy bedzie lepiej ????

realistka
Pracownik
@Dokladnie

pytajniki oznaczaja, że sam/a w to lepiej nie wierzysz. Lepiej to już było, niestety w tej firmie dzieje się źle i nie mam na myśli kryzysu spowodowanego pandemią.

Kasiu
Pracownik
@Kasia

Kasiu, ale na goworku kierownicy nie zobaczą Twojego podlizu ;)

słoneczko
Pracownik
@Kasiu

Nie muszą - sami piszą opinie ;)

Pracownik
Pracownik

Nie polecam pracy w tej firmie. Brak możliwości awansu, niejasne kryteria oceny osób awansowanych, choć w sumie jasne - musisz być wyjątkowym WAZELINIARZEM (albo po prostu FACETEM), a twoje kompetencje są nieistotne. Wysoka kadra zarządzająca nominowana po znajomości, bez chociażby wewnętrznego konkursu na stanowisko. Żenada. A teraz jeszcze ratowanie się dawaniem awansu na „starszego specjalistę” xD połowie zespołu, szkoda ze poza zmiana nazwy stanowiska nic więcej się nie zmienia.

Jadzia
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Awanse w czasach covid ? Jadzia nie słyszała i się dziwi, że ktoś o tym marzy ? Jadzia też mysli, że dużo aspiracji jest a mało pracy bo wtedy się nie dostaje nic. Jadzia już naprawdę czeka na kolejne wpisy oburzonych marzycieli ???? Jadzia tylko zostawi taką notatke, że jeśli się nie rozumie to się trzeba uczyć a nie pisać dyrdymały. Peace!

2
Pracownik
Pracownik
@Jadzia

Tak, tak się składa, ze w czasie pandemii były AWANSE, Jadziu. Jak nie wiesz co się dzieje w centrali firmy, to się nie wypowiadaj, pozdrawiam.

Jadzia
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Pracownik się nie załapał? Z pewnością nie miał kompetencji innego wyjścia nie ma. Jadzia wie, że marzy o tym pracownik, ale niech poczeka zapracuje - z pewnością jak będzie dobrze pracował - ponad to co robi teraz to ktoś pracownika zauważy. Niech pracuje a nie tylko marzy! A jak kogoś nie lubi to chociaż niech go szanuje bo w pracy nie trzeba lubić, i niech nie zazdrości bo karma wraca... Kolejna rada Jadzi - czas poświęcony na biadolenie przeznaczyć na oświecenie!

Jadzia
Pracownik

Jadzia nie chce źle :) niech nie myśli tak o Jadzi.

Do Jadzi.
Pracownik
 Pytanie
@Jadzia

Boszzz... Jadzia wie, że głupio pisze ? Jadzia wie, że wazelina już się jej wylewa z uszu? Ps: nominuję jadzie do wstawienia 5 zdjęć ( if you know what i mean). Trzymajta się banda i dalej pokazujcie jak kochacie pracę :D

Boszzz
Pracownik
@Do Jadzi.

Jadzia wie ze Boszzz nie kocha pracy w turystyce wiec Boszzz powinien isc sprzedawac pralki ????

Jadzia
Pracownik
@Boszzz

Ahh i Jadzia ma tyle zdjęć że zabrakłoby fb więc Boszzz niech sie sam lepiej nominuje do zmiany pracy

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Jadzia

Właśnie, ze załapał :) Jadzia ma problem z czytaniem? Awans to tylko zmiana NAZWY STANOWISKA, żeby tylko ludzie z centrali przestali się zwalniać, tonący brzytwy się chwyta

Miła
Pracownik
 Pytanie

Mili, pozwólcie, że ja coś napiszę o firmie w której jestem zatrudniona (mam nadzieję, że za niedługo odejdę). Kiedyś: - dobra atmosfera - dobre zarobki - jakieś perspektywy w przyszłość. - dobre bonusy i benefity Dzisiaj: - ludzie zachowują się jak szczury. Szczególnie kierownicy biur i cała kadra menadżerska. Im bardziej Tui tonie, tym bardziej oni walczą o przeżycie. Byle żeby się pokazać. Najśmieszniejsze, że mam takich znajomych, którzy bojąc się o utratę pracy robią wszystko żeby się wyróżnić - np. piszą tutaj pozytywne opinie o firmie, oraz dodają swoje zdjęcia profilowe z logiem Tui. Smutne, ale prawdziwe. - zatrudnienie zostało chyba o połowę zredukowane. Ciekawe co będzie w nowym roku ? :) - brak jakich kolwiek bonusów, dostajemy jakieś okłapy raz na jakiś czas. - o ciśnieniu nie wspomnę. Pandemia to nie problem ? Kwarantanna również nie ? Liczy się tylko sprzedaż. A nie daj boże, potem odwołają wylot paxom. Dzwonisz i proponujesz przełożenie rezerwacji. Tego już nie skomentuje. Nie wiem jak firma widzi obsługę klientów na lato ? Chyba, że nie chcą poprawy wyników. Koniec końców moja kierowniczka biura przekaże informację do góry, że jest dobrze i pracując w okrojonym składzie damy radę. (usunięte przez administratora)

Niemiły
Pracownik
 Pytanie
@Miła

Nie pomyślałaś, ze są ludzie którzy lubią swoją pracę i chcieliby żeby wszystko bylo tak jak kiedyś żeby mogli wyjeżdżać, zeby wszystko wróciło do normy? Nie wiesz skąd biorą się pieniądze na premie? Nie wiesz, że w każdej firmie dotkniętej kryzysem były zwolnienia? Jak mało wiesz!

1
tanajmniejmila
Kandydat
 Pytanie
@Miła

Komentarz nie na miejscu mila kolezanko.Serio?Masz nadzieję że Cię nie będzie?Serio masz problem bo w dobie pandemii nie ma....benefitow?Serio w firmie ktora oferuje liczy się sprzedaż? (Ktos tu sie martwi czy firma chce poprawic wyniki:)A masz pojęcie ilu zdolnym pracowitym, ludziom pandemia odebrała prace w branży turystycznej i nie tylko ?Pewnie po co walczyc w dobie kryzysu, lepiej miauczec na forum, bo ona nie ma juz takich benefitow i bonusków o jejku..Matko Bosko ręce opadają toż to aż trza było odpisać! Moze porozmawiaj o swoich przemysleniach otwarcie ze swoja kierowniczka albo napisz co myślisz otwarcie, wprost. Moze napisz maila do kadry menadzerskiej?;)Wykaz się turbo kreatywnością , wyroznij sie bardziej pomyslowo jak ustawienie profilowego jest dla Ciebie w tym momencie taka rozkmina a wykonanie telefonu do kogos z propozycja przelozenia terminu hiper wyzwaniem, skoro niby nie komentujesz..a jednak komentujesz ???? Ps:Szczur-rodzaj ssaka z podrodziny myszy, gryzoń, który znany jest ze swojego niezbyt pozytywnego PR-u, coraz częściej wymieniany jest jako jedno z najinteligentniejszych zwierząt;)

Pytanie
 Pytanie

Co jaki okres czasu w TUI Poland Sp. z o.o. można ubiegać się o podwyżkę?

Genoveffa
Inne
@Pytanie

Aktualnie, co miesiąc.

1
Pracownik
Pracownik
@Genoveffa

Chyba pomyliłaś firmę, teraz można zapomnieć o podwyżce na długo. Ubiegać może i się możesz ale na tym temat się kończy

Klaudia
Inne

@Cała prawda o firmie ile lat pracujesz i na jakim stanowisku? Wiesz może jak z warunkami prac pilotów w TUI?

Będzie juz 10 lat
Pracownik
@Klaudia

W biurze pracuje, nie mam pojecia o wynagrodzeniach i warunkach pilotów.

Cała prawda o firmie
Pracownik
 Pytanie

Pracuje Tui juz kilka lat, Przez ten czas przewinęło sie u nas wiele osób z wielkimi żądaniami, a malą aktywnoscią. Bądź z dużą aktywnoscią, a okropnym zachowaniem i podburzaniem innych zeby sprzeciwic sie wszystkiemu i oczernić maxymalną ilosc osob. Juz ich nie ma uff. Ci którzy pracuja do dzis nie piszą swojej opinii bo przeciez za chwilę bylaby zjedzona przez bylych pracownikow, ktorzy nie zrozumieli sensu i kierunku tej firmy, chcieli coś osiągnąć poprzez swoje glupie fanaberie, szkoda bo byli na dobrej drodze. Buntujesz zespół to źle? - No raczej, bo po co? Nie lepiej rozmawiać? Musisz dzwonic do klientow? - Straszne, przeciez pracujemy w biurze w którym się coś oferuje Musisz pracować w zgodzie z zasadami firmy? - Jeśli wszystkie zasady są złe Twoim zdaniem, to najwyraźniej to nie miejsce dla Ciebie. PS: Jesli cos warto zmienic powiedz to uargumentuj dlaczego. Nie wiesz jak to wyglada z innej perspektywy, dlatego oceniasz negatywnie, jak się dowiesz zrozumiesz. Musisz cos robić? - Tak, jesteś w pracy - w pracy się pracuje nie popija sie herbatki caly dzień, chociaz i na to znajduje sie czas. Aaaa są wśród nas wspaniali i normalni ludzie, którzy szanuja swoj czas, szanuja swoje stanowisko pracy, angażują się :) To tak jak z opiniami na fb tui, Ci co sa zadowoleni nie piszą, az tak wiele jak Ci negatywni - co nie oznacza, ze ich nie ma.

Pan X
Były pracownik
 Pytanie
@Cała prawda o firmie

Kierownicy call center już nie mają innych zajęć i zajmują się tworzeniem poematów? Radzę zacząć ratować tonącą firmę, której nawet pożyczki zza granicy niewiele pomagają.

1
Dr.Queen
Pracownik
 Pytanie
@Pan X

Wez Ty sie zajmij czyms pozytecznym! Czy Ty człowieku myślisz, ze na goworku sa tylko kierownicy cc.... i ze wszyscy ludzie na tej planecie są takimi negatywami jak Ty?!

Ola
Były pracownik
 Pytanie

Nie mogę z czystym sumieniem polecić nikomu pracy w tej firmie w centrali. Może zacznę od tego, że atmosfera pozostawia wiele do życzenia... Kopanie pod sobą dołków można zauważyć na każdym kroku... Szkolenia na początku pracy nie obejmują całego zakresu zadań, pytań i problemów, z którymi realnie musisz się zmierzyć. Z każdym kolejnym miesiącem w tej firmie mnożyły się obowiązki, a pensja pozostawała bez zmian. Rozmowy z klientami miały być szybkie i skuteczne, jak najmniej doradzić i pomóc, a jak najwięcej wcisnąć. Żeby tylko klient miał pełno usług dodatkowych, niekoniecznie musi sobie zdawać sprawę z ich posiadania (była na to pełna zgoda kierownictwa). Zostajesz po godzinach? Twoja sprawa. Spóźniasz się chwilę niekoniecznie z powodu zależnego od ciebie? POUCZENIE! Uważaj, żeby się to więcej nie daj Boże powtórzyło, bo konsekwencje będą ogromne! Premie uznaniowe przyznawane na zasadzie: jego lubię jemu dam, on jest pyskaty i podburza zespół - jemu się nie należy. Jeśli szukasz pracy, w której za rzetelną i sumienną robotę zostaniesz awans, to nie bierz pod uwagę tui. Tam wszystkie wyższe stanowiska dostają "kumple" kierownika. Parę słów o samym kierowniku - zapytany o cokolwiek - nie udzieli ci informacji, bo sam nie wie. Na spotkaniach rzuca korpo frazesami, które mają zmotywować cię do wyrabiania jego normy, a w rzeczywistości usłyszane po raz enty - wywołują odruch wymiotny. Cieszę się, że nie mam już z tym środowiskiem nic wspólnego. W razie pytań o konkrety, bądź o więcej szczegółów - chętnie odpowiem jeśli jeszcze kiedyś tu wpadnę. Tak z czystej ciekawości, Pozdrawiam.

123
Inne
@Ola

Jakby firmy nie było. Nie da się dodać opinii. Jakby w 2019 wszyscy uciekli. Fajnie.

Agnieszka
Inne

Dzień dobry, Po pierwsze dziś jest nasz wylot do Polski a nie do hotelu to uwaga apropo Państwa dzisiejszej informacji, po drugie człowiek o normalnych zmysłach powinien potrudzić się o chwilę uwagi aby zrobić z tym "biurem podróży" porządek. Próbowałam się z Państwem skontaktować cały dzień poprzez "niesamowitą" infolinię niestety nie udało się co jest totalnym nieporozumieniem a nawet kpiną, automatyczna sekretarka prosząca o "chwilę" cierpliwości i pozostaniu na linii informująca o połączeniu z konsultantem również za "chwilę" to jakaś gra, brak poszanowania dla klientów oraz zero profesjonalizmu tym bardziej że ani na lotnisku ani w hotelu Państwa nie widać co oznacza brak kontaktu. Wykupilsmy wycieczkę u Panstwa w maju, która została odwołana z wiadomych przyczyn po opłaceniu ponad 200zł ubezpieczenia od nagłych sytuacji, zostałam poinformowana, że nie było to ubezpieczenie od Corona Virus, nie będę tego komentować jedyne co nasuwa się na usta to totalne (usunięte przez administratora) Zaliczki za wycieczkę również nie można było wykorzystać na obecny wylot na Fuerteventura z powodu weekendu więc pozostaje czekać 180dni na zwrot gotówki. Hotel Elba Sara naFuerteventura ma zakłamane opinie, ponieważ nie są dodawane na stronie tui negatywne komentarze, który sama dodałam w związku z niesamowitą rozbieżnością z informacjami dotyczącymi hotelu a rzeczywistością, jest to oszukiwanie ludzi i wprowadzenie w błąd. Państwa biuro to totalna kompromitacja, nie mająca prawa "obsługiwać" ludzi a tym bardziej prowadzić biura podróży. Dziękuję i pozdrawiam

2
Lala
Kandydat
@Agnieszka

Ale to nie miejsce na te opinie to forum nie dotyczy powyzszego tematu Prosze sobie pisac gdzie indziej... Kazdy o zdrowych zmyslach widzi ze to forum dla pracownikow / zainteresowanych praca w tym biurze a nie dla niezadowolonych klientow.

jola w.
 Rekomendacja

mam nadzieje że biuro w jankach zamknęli. Co weszłam żeby wykupić wycieczkę to albo system nie dziala albo pani czegoś nie rozumie, w końcu wykupiłam na call center, dodam że pracownice malo wyedukowane co do podstawowych kierunków.

6
Julia
Inne
 Pytanie
@jola w.

Pani Jolu, to może Pani się tam zatrudni? Hm? Z chęcią przyszłabym wtedy po zakup wycieczki... w jakiś najodleglejszy zakątek świata ;)

1
Anna
 Pytanie

Witam, czy firma tui poszukuje do pracy w Poznaniu? Ostatnio przeglądając strony poszczególnych salonów zauważyłam mniej pracowników, czyżby rotacja?

Kasia
@Anna

Na jakiej stronie wyszukujesz oferty pracy? Na stronie tui nic nie widzę, a ja też szukam pracy.

Pytanie
 Pytanie

Czy firma TUI Poland Sp. z o.o. w całości finansuje szkolenia dla pracowników?

1
Kasia
@Pytanie

Ale jakie szkolenie? Te jak postępować w aktualnej sytuacji z klientami?

1
Zdezorentowana
@Pytanie

Ta firma to już chyba za nic nie płaci, to początek końca

1
Iwona
@Pytanie

Tak, w całości finansuje.

ZUZA

Dawniej dział HR wyciskał tutaj siódme poty, żeby zareklamować pracę w TUI i wymieniał benefity, które są już mrzonką. Wycofane wszystko - nie ma zniżek pracowniczych, WYCOFALI NAWET PREMIE. Taka to solidna, stabilna finansowo firma. Pali się, ratuj się kto może. Kierowniczka sieci sprzedaży nie radzi sobie w sytuacjach kryzysowych - raz nakazuje pracownikom dzwonić, potem błaga (np o zmiany rezerwacji i największą sprzedaż usług dodatkowych). Litosci XD. Kolos na glinianych nogach, który czeka na pożyczkę z Niemiec. Kto już ucieka z TUI, oprócz klientów?

9
Renia
@ZUZA

Pisanie takich komentarzy w obecnej sytuacji jest co najmniej nie na miejscu. Dużo jadu jest w Tobie człowieku, może przez święta Ci się poprawi.

TOTY
@Renia

Agnieszka?

7
Benjamin
@ZUZA

Zuza ogarnij kapustę. Dobrze że jeszcze się nie zamkli. Z kim przyjdzie nam jeździć na Ą Qluzive?

Lila
@Benjamin

Na razie płaczą do Niemców o zapomogi, zobaczymy czy nie będzie jak z neckiem, pojeździmy ale chyba na dojazd własny w Polskę :)

3
JANKA
@ZUZA

3 razy piszę odpowiedź z poparciem Zuzy. Jestem zdziwiona, że (usunięte przez administratora) przecież to forum dla pracowników firmy i kandydatów, więc nie powinno ukrywać się merytorycznej dyskusji.(usunięte przez administratora) #ZaZUZA – Zgadzam się! Nadmienię, że jest jeszcze gorzej. A odpowiedzi z centrali typu: „Dużo jadu jest w Tobie człowieku”, „Żałosne”, „wypowiada powyższa osoba, to ewidentnie świadczy o niedojrzałości.”, „Wypisuje durnoty w internecie, bo w prawdziwym świecie nie ma nic mądrego do powiedzenia” tylko potwierdzają wszystkie opinie tutaj, że firma nie ma szacunku do pracowników, zresztą do klientów również. Wysyłają sprzedawcom instrukcje jak udawać troskę do ludzi po to, żeby namawiać ich do zmiany rezerwacji, a nie wspominać o anulacji. Wszyscy wiedzą, że jest kryzys i to rozumieją, ale tu chodzi o kulturę korporacji. Tui wysyła wypowiedzenia umowy bez żadnego słowa podziękowania za dotychczasową współpracę. Faktycznie cięcia kosztów, zabrakło tuszu w drukarce na odrobinę przyzwoitości.

2
Marcin
@JANKA

możesz coś więcej napisać na temat tych instrukcji jak udawać troskę do ludzi po to, żeby namawiać ich do zmiany rezerwacji, a nie wspominać o anulacji? Pozdrawiam.

9
niki
 Pytanie

A pracował ktoś jako animator i mógłby podzielić się opinią?

Cokian

Specjalista do spraw turystyki z prawdziwą turystyką nie ma nic wspólnego.ludzie którzy nie rozróżniaja podstawowych pojęć w turystyce.całość opiera się na wciskaniu miejsc w samolocie ubezpieczeń itp bo spada tracking. Ta firma to telemarketing z idiotyczna baza klientów którzy sami odczuwają jak bardzo to dzwonienie jest dokuczliwe nie polecam nikomu zwykłe korpo za słabe pieniadze

Zostaw merytoryczną opinię o TUI Poland Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w TUI Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy TUI Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 51.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w TUI Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 37, z czego 7 to opinie pozytywne, 16 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy TUI Poland Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w TUI Poland Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
TUI Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii