logo TUI Poland

TUI Poland

Warszawa

Opinie o TUI Poland

Arczi 2017-03-16 22:56
Marcin się denerwuje na konkurencję . R R R R R
8
PIP PIP PIP 2017-03-17 17:14
"To ile zarobisz zależy od twoich zdolności sprzedażowych, wiedzi i doświadzczenia. "
- nie prawda, to zalezy od planu jaki sobie wymyśli kierownictwo, bardzo często nierealnego.
Plany są układane indywidualnie, wedle uznania i humoru dyrektora. Wymogi pod sprzedaż najmu aut, czy ubezpieczeń są ważniejsze niż Twoja wiedza na temat turystyki. Pożegnaj się z pensją jeśli nie wciśniesz auta.
Do tego jak się rozchorujesz, pożegnaj się z premią.
Kolejną rzeczą jest traktowanie i wspomaganie przez przełożonych.
Jeśli słowa PRACA W TUI NIE JEST PRZYMUSEM, PRACA NIE JEST OD TEGO ABYŚ CZUŁ SIĘ TU STABILNIE pomogą Ci sprzedać wycieczkę - leć na rozmowę.
Pozdrawiam.
7
ctrl 2017-03-18 10:01
1800 podstawy i Multisport za 90zl to świetny pakiet benefitów? Please...
9
ctrl 2017-03-18 10:12
prawda
1
p 2017-03-18 22:38
Ta wypowiedź była odpowiedzią na post Darkangel. Dotyczyła rezydentów i sprzedzaży wycieczek fakultatywnych na destynacji, a nie sprzedaży w biurze :P
1
p 2017-03-18 23:10
Joanno - od dłuższego czasu tam nie pracuję. Warunki pracy rezydentow sa dobre, to też zalezy na jakiej destynacji jesteś. Warunki w biurach też w miarę. Najgorzej jest w centrali. (usunięte przez administratora)
6
Wera 2017-04-05 09:54
Zostałam zaproszona na rozmowę kwalifikacyjną do TUI, zgodziłam się, po czym zaczęłam czytać opinie i się przeraziłam. Z racji tego, że nie kieruję się czyimiś zdaniem, wole wyrobić swoje własne, poszłam na rozmowę. Nie wchodząc w szczegóły, zostałam zaproszona na drugi etap, który miał się odbyć w Katowicach (miałam umówione w tym samym dniu inne spotkanie, o którym poinformowałam regionalną, więc na pierwszy strzał chciałam poznać konkrety, które TUI ma do zaoferowania, a które nie zostały przedstawione na pierwszym spotkaniu). Dojeżdżam do Katowic (dodam, że nie mieszkam w Katowicach), a Pani w biurze oznajmia mi, że kierowniczki dzisiaj nie ma i nie będzie, mówie żartuje Pani.. dzwoni do niej, a ona mówi, że jesteśmy umówione na następny dzień, ponownie myśle, że żartuje sobie ze mnie. Zostawię to już bez komentarza.

Reasumując: niekompetencje kierowników regionalnych, czy jak oni się tam zwią, są widoczne już na PIERWSZYCH etapach nawiązania współpracy!!! Nie potrafią nawet przypilnować konkretnych dat i godzin!!!
4
pac 2017-04-10 14:08
Odszedłem z TUI z centrali po pół roku, w tej chwili masz podstawę, oraz premię która jest zależna od 5 czynników: wycieczki, ubezpieczenia,auta oraz dwie uslugi dodatkowe, plan wraz z uslugami robilo na 25 os w cc moze 4/5. nie zrobisz np. aut, nie ma premii i masz gola podstawe. Straszny hałas, nie ma gdzie psychicznie odpocząć, non stop ciśnienie, spac po nocach nie moglem, ze cos zle zrobilem, czegos nie wykonalem przez co dostane po kieszeni a klient nie polecina wczasy lub bedzie mial cos nie spelnione ( masz ogromna odpowiedzialność) i trzesienie posladkami o stolek, nie polecam jak nie musisz tam isc to szukaj dalej. Na 6 osób które przyszły wraz ze mną do pracy zostało na tą chwilę 3, z czego dwie szukają juz nastepnej roboty.
7
Joanna 2017-04-10 14:28
@pac a czy oprócz podstawy oraz premii pracownicy mogą liczyć na dodatkowe benefity?
007 2017-04-13 15:11
Pracowałam jako animator w innej firmie. Bardzo podobne zasady. Nie ma się co buntować, animacja to praca i nie jest łatwa. Oczywiscie fantastycznie byłoby pracować 4 godziny dziennie 6 dni w tygodniu.
Na jednej dystynacji pracowałam 7 godzin dziennie. Rano, popołudne i wieczor. na kolejnej destynacji pracowałąm nawet do 2 w nocy, rano popoludnie wieczor mimumum do 23:30.

Praca jako animator do nie jest zabawa. to jestpraca.
nowa 2017-04-14 08:37
Od niedawna pracuję w biurze TUI. Atmosfera w biurze jest ok i warunki finansowe też mi odpowiadają. Niestety system Iris jest bardzo skaplikowany, ma milion wyjątków i kruczkow. Permanentnie nie działa, zawiesza się, blokuje, bardzo czesto sa awarie. Biuro jest w galerii handlowej czynne do 22 wiec po godzinie 20 jesteśmy bezradni i zdani sami na siebie bo dzial wsparcia pracuje tylko do 20. Klienci się denerwują.
2
Joanna 2017-04-14 09:47
@nowa rozumiem, że system, na którym pracujecie nie działa poprawnie. Czy dotyczy to tylko Twojej lokalizacji? Warto takie sytuacje zgłaszać do firmy.
agent 2017-04-15 14:44
Niedziałający Iris to nie jest problem jednego biura. Pracuję na nim od kilku lat. Awarie tego systemu sa bardzo czeste. Źle liczy koszty anulacji, nie dodaje usług dodatkowych, zawiesza się, itp. Jest tam też dużo błedów cenowych np. ostatnio oferta dla trzech osób z przelotem do HRG wyświetlała się za 900 zł.
1
Wół roboczy 2017-04-29 22:49
Stanowczo odradzam pracę w TUI. Wszystkie negatywne opinie są zgodne z prawdą. Kierownictwo nie ma zielonego pojęcia o zarządzaniu personelem, o czym świadczą wizyty Inspekcji Pracy. Nie liczy się to ile lat pracujesz dla tej firmy, jakie masz doświadczenie i to ile poświęciłeś dla pracy. Jeśli nie umiesz się podlizywać, nigdy nie zostaniesz doceniony. Liczy się kolesiostwo, plotki podczas wychodzenia na papierosy. Lizusy są zawsze uprzywilejowane. Notoryczne zwolnienia, spóźnienia i nieobecności pozostają bez echa. Dobry, zaangażowany pracownik nigdy nie usłyszy pochwały. Na egzotyczne study toury nie ma co liczyć, z góry wiadomo kto pojedzie. Nie znasz dnia ani przyczyny a wywalą Cię bez mrugnięcia okiem. Zatrudnia się stażystów na umowę zlecenie, którzy nie mają nawet kierunkowego wykształcenia ani doświadczenia w branży. Ale dla firmy to czysty zysk. Brak benefitów, brak urlopu. Stażysta może tyrać 20 dni z rzędu. Fachowość kierowników pozostawia wiele do życzenia. Panuje zasada "radź sobie sam". Jeśli firma nie zmieni polityki kadrowej to czekają ją ciężkie czasy. Niezadowolenie i niekompetencja pracowników odbija się na relacjach z klientami. Łatwo się o tym przekonać będąc na urlopie. To wstyd przyznać się, że jest się pracownikiem TUI. Klient jest ważny dopóki nie zapłaci...
13
Wół roboczy 2017-04-30 18:04
Tak, to prawda. Nikt nie chce tam pracować dlatego zatrudniają stażystów.
8
Ofiara 2017-04-30 18:07
Bardzo dobra decyzja. Nie polecam największemu wrogowi...
7
Kolejna ofiara 2017-04-30 18:11
Dno i wodorosty... zero szacunku do pracownika. Praca w centrali to wyścig szczurów - słoików z Mazur czy Podlasia którzy muszą się wybić jak już przyjechali do "Warsiawy". Wracać do siebie!
13
? 2017-05-05 07:29
Czy masz na myśli SJM? :)
10
Wolna osoba 2017-05-20 23:17
Na szczęście jestem już daleko. Nie polecam...
7
Niezdecydowana 2017-05-21 11:20
Naprawdę jest aż tak źle? Widziałam ogłoszenie i zastanawiam się czy wysłać cv. Chyba jednak dam sobie spokój.
7
Robol 2017-05-24 00:52
Nie jest źle. Jest tragicznie. Wyścig szczurów, coraz wyższe nierealne plany do wykonania + wymyślone coraz to nowe usługi do wciśnięcia klientowi przez zacnych i mało obeznanych w temacie sprzedaży dyrektorów id 7 boleści. Robiąc pół milionowy obrót w miesiącu dla firmy potrafisz dostać 3tys netto. Odradzam każdemu kto stratuje na stanowisko specjalisty ds. sprzedaży, wsparcia sprzedaży, czy wsparcia biur własnych. Dno, dnem pogania. Natyrasz się człowieku, dorobisz siwych włosów, a i tak jedno co Ci powiedzą to rób swoje bo robisz za mało musisz lepiej, więcej, szybciej, mocniej wciskać, kręcić i opowiadać bajki klientom.
ODRADZAM!!
9
Xxx 2017-05-27 17:21
Ciekawe czy maja już plany na sprzedaż ręczników kąpielowych buahaha
5
Jan1965 2017-05-31 01:31
A co sądzicie o pracy w TUI jako copywriter? Dostałem zaproszenie na rozmowę, która ma trwać z rozwiązywaniem zadań jakieś 2.5 h i nie wiem, czy w ogóle opłaca się jechać, skoro jest tam tak źle ? Z góry dzięki za odpowiedzi
1
A. 2017-05-31 20:56
Jeśli lubisz atmosferę korpo w najgorszym wydaniu to próbuj. Osobiście nie polecam. Jeśli masz inna propozycje to odpuść sobie
8
maschine 2017-06-18 16:27
Firma (centrala) ma tendencję do pozbywania się najlepszych pracowników. Bez żadnego powodu dowiadujesz się z dnia na dzień że od jutra nie pracujesz, dostajesz 2h na spakowanie swoich rzeczy i nara... Tylko dlatego, że xxx cię nie lubi lub uważa że nie pasujesz bo się nie podlizujesz i robisz zbyt mało szumu wokół siebie. Żałosne. Na twoje miejsce jest mnóstwo znajomych znajomych z triady – kolesiostwo kwitnie. Zero szacunku dla pracownika. Pensje – bardo słabe jak na W-ę.
15
Kaśka 2017-06-23 16:57
Hej, informacyjnie - sama czytałam bo pracowałam w TUI i z ciekawości sprawdzałam co ciekawego ludzie piszą - posty które nie spełniają regulaminu są na tym forum kasowane, i zgłasza je każda firma, to nie tak że TUI jest w tym takie wyjątkowe. Ale np nie wolno upubliczniać informacji poufnych, czy pisać stwierdzeń, które są nie do udowodnienia a szkalują firmę i działają na jej niekorzyść. Takie mamy prawo w PL i serwis GoWork też musi się z tym prawem liczyć. Pozdrawiam!
1
Joanna 2017-06-27 12:12
@maschine
czy Ciebie spotkała właśnie taka sytuacja? Dużo jest w firmie przypadków takich nagłych zwolnień?

@Kaśka
Rzeczywiście, każdy ma prawo do zgłoszenia reklamacji odnośnie treści zawartych na portalu, jednak administrator podejmuje ostateczną decyzję odnośnie jej rozpatrzenia i nie ma obowiązku usuwania wpisów. Podstawą ku usunięciu komentarzy jest wyłącznie niezgodność wpisu z regulaminem naszego serwisu.
Mariu 2017-07-21 23:49
A Marcin nic się nie zmienia na lepsze.
7
Nickinick 2017-07-24 09:14
Mi jest lepiej z Marcinem!
4
Al 2017-07-29 11:09
Hah widzę, że ewidentnie zespół czarterów wziął w obronę swojego szefa... W sumie to jedyny zespół tolerowany przez wspomnianego.
6
Outsider 2017-07-31 22:17
@joanna dużo! Odejście z tui to najlepsze co może człowieka spotkać. Jeszcze nikt kto odszedł sam lub został wyrzucony nie żałował rozstania z tą "firmą"
11
Łukasz P. 2017-08-09 13:58
Zaprosili na rozmowę kwalifikacyjną. Półroczny kontrakt na stanowisko steward. Po ośmiu latach pracy w 5 gwiazdkowej linii lotniczej, odrzucili. Poprosiłem o Feedback! Nic. Zmarnowali mi czas, wysiłek. Przyjechała jakaś flądra z Holandii. Śmiechy hihy, luźna atmosfera rozmowy. Byłem pewny, ze z moim doświadczeniem to tylko formalność. Mimo to kręcenie nosem. Co za tupet?! Chamuwa. Ale Holendrzy nie od teraz slyna z buty i chamstwa. Nie polecam
4
Kasia 2017-08-20 10:58
W czerwcu aplikowałam o prace jako Rezydent na zagranicznych destynacjach.
Moja aplikacja i cv zostały przyjęte droga mailowa. Wszystko w języku angielskim. Zaproszono mnie na Assessment Day na Domaniewskiej w Warszawie. Nie mogłam pojechać, wiec zaproponowano mi rozmowę Skype. Zanim odbyła się rozmowa, otrzymałam kilka emaili z głównego biura rekrutacji np. wciąż zapraszające na Assessment Day, mimo ze rozmowa Skype była już ustalona. Inny email po niemiecku, a nie znam niemieckiego, wiec widać że niezły maja tam bałagan.
Przez Skype skontaktował się ze mną Pan Ireneusz. Nie włączył kamerki i od pierwszego słowa jego rozmowa była na zasadzie ataku w moja stronę. Twierdził, ze tylko poproszono go o ocenę moich zdolności językowych (język polski, bo miałam być odpowiedzialna za polskich klientów). Nie miał pojęcia co było w mojej aplikacji. Mogę tylko współczuć TUI ze ma tak nadętych, niemiłych i niegrzecznych pracowników, którzy traktują ludzi z góry. Nikomu nie życzę takiej rozmowy.
Opisałam moja rozmowę w emailu do TUI i od czerwca do dzis nie otrzymałam odpowiedzi.
Pozostaje tylko się cieszyć ze nie przyszło mi pracować w takim bagnie.
7
Ajajaj 2017-08-23 15:00
Pracowalem w tui dosyc dlugo. Jest to korpo jak kazde inne z ta roznica ze bez zadnego miekkiego podejscia do ludzi. Jezeli szukasz miejsca do zarabiania, gdzie tylko odbijasz karte to jest wlasciwy pracodawca. Jezeli szukasz miejsca gdzie sie rozwiniesz, zrobisz cos ciekawego lub nauczysz sie czegos od szefa to radze szukac dalej. Jezeli jestes na etapie gdzie inne rzeczy cie motywuja a nie fajna atmosfera, mozliwosc realizowania fajnych rzeczy to jest korpo w sam raz. Malo ludzi na wyzszych stanowiskach ktorzy znaja sie na motywacji pracownikow za to duzo menedzerow kontrolujacych bo inaczej nie umieja. Mam nadzieje ze komus to pomoze w podjeciu decyzji. mysle ze warto to wiedziec.
10
Ex 2017-09-03 12:50
Każdy z czasem poznaje się na tej firmie i jej beznadziei. Kto mądrzejszy sam odchodzi...
7
Joanna 2017-09-05 11:57
@Ex powiesz coś więcej na ten temat? @Ajajaj widzę, że nie jesteś zadowolony z pracy w firmie. Co byś zmienił w firmie TUI Poland, aby lepiej się pracowało? To ważne informacje dla osób nowo zatrudniających się do tej firmy.
1
Ex 2017-09-09 15:58
Zmieniłbym wszystko, a przede wszystkim zarząd i całą kadrę kierowniczą....
8
DRM 2017-09-17 16:53
Zarząd TUI jest jako Prawo i Sprawiedliwość.
5
Bogdan 2017-09-22 01:32
To biuro to żenada, jestem ostatni raz z tym biurem!!!!Oszukują na wszystkim co się da!!!Polaka mają za śmiecia.
3
Joanna 2017-09-22 02:02
@Bogdan w jaki sposób firma TUI Poland oszukuje? Czy powiesz coś więcej na ten temat? @DRM co powiesz o warunkach pracy w firmie? Czy polecasz pracę tutaj?
Fiszek 2017-09-22 22:27
Najgorsze jest to ze wszystkie te negatywne opinie sa prawdą. Pracowałam w tui kilka lat. Bardzo się zmieniło (na gorsze) w ciągu ostatnich 2 lat. Problem w tej firmie tkwi w kierownikach działów i dyrektorach, którzy zupełnie nie szanują pracowników i sterują nimi jak pionkami. Kiedy jeden, niewłaściwy, dyrektor zarządza kilkoma działami to zaczyna źle się dziać. Przykład idzie z góry i idzie w złą stronę.
Szkoda, bo mogłaby to być naprawdę fajna firma - w końcu zajmują się podróżami, wakacjami, czymś naprawdę fajnym. Każdy oczywiście może się przekonać, jak w tui jest naprawdę, ale polecałabym za 1-2 lata - może w końcu się otrząsną i zaczną lepiej traktować pracowników.
6
Marek...nie...Marcin D...up(s)...A 2017-09-23 23:58
Szkoda slow, aby opisac to w jaki sposob traktowani sa pracownicy w tym dobytku. Wszystkim osobom, ktore czytaja wlasnie negatywne opinie pragne wyjasnic, ze niestety sa one jak najbardziej prawdziwe. Niestety czesci nie macie juz mozliwosci przeczytac dlatego prosze potraktujcie komentarze innych, te jeszcze pozostale, jako przestroge. Nie ma sie czemu dziwic jesli Klienci biura traktowani sa jak nizej:

(usunięte przez administratora) to jak maja byc traktowani jego pracownicy?!
7
Joanna 2017-09-29 18:39
Czy ktoś jeszcze ma jakieś doświadczenia związane z TUI Poland? @Fiszek czy możesz powiedzieć dokładniej w jaki sposób kierownicy i dyrektorzy nie szanują pracowników? Co masz konkretniej na myśli? Każda wasza opinia jest ważna dla osób, które chcą aplikować.
domi346 2017-10-03 23:32
Pracuję w TUI już kilka miesięcy. Przede wszystkim na początek trzeba zaznaczyć czy to jest Biuro własne czy agent. W biurach własnych masz niesamowite możliwości rozwoju ! Szkolenia produktowe, sprzedażowe, imprezy firmowe, work shopy czy spotkania z hotelarzami przy prezentacjach sezonu ! Do tego mnóstwo dodatków : opieka lekarska, multi sport, możliwość lektoratów językowych za naprawdę minimalną dopłatą ! Negatywne opinie piszą osoby, które albo zostały zwolnione albo mają kompleksy - prawdziwi pracownicy i przede wszystkim cały zadowolony i dumny z firmy #tuiteam to naprawdę wielka społeczność i rzesza ludzi !
domi346 2017-10-03 23:35
nabór jest oficjalny - na rozmowę zaprasza Cię nasz dział HR - potem kolejny etap to spotkanie z kierownikiem i regionalną zazwyczaj wtedy masz sprzedać daną destynację im jaki "potencjalnym" klientom.
pracownik 2017-10-03 23:37
Panie Bogdanie - "niemców traktują lepiej" to zapraszam do TUI DE ! :D
Joanna 2017-10-05 10:19
@pracownik czy powiesz coś o warunkach pracy w firmie TUI Poland? @domi346 dziękuje za Twoją odpowiedź na tematy pracy w firmie. Widzę, że jesteś zadowolona z pracy i twierdzisz, że można liczyć na rozwój. To dobra informacja.
P 2017-10-07 21:33
Pracowałam w sezonie letnim jako animatorka na destynacji. Pracę dla TUI sobie chwalę. Pracuje się tyle czasu, ile jest otwarty hotelowy kids club, u mnie było to 4,5h na dzień + 30 min mini disco. Kontakt z centralą w Warszawie przebiegał bez problemu, ale głównie kontakt odbywal się ze szwajcarską centralą. Na każdy miesiąc przypadały 2 dodatkowe dni wolne - można było je wybrać, bądź uzyskać za nie pieniądze. Wypłaty zawsze na czas!
L3221 2017-10-11 22:37
Bo Ty jeszcze nie zostałaś/eś zwolniony.
Ireneusz G. 2017-10-12 19:48
Widzę, że hr i (jeszcze ;) pracownicy tui nieźle się pocą się na tym forum. Sami siebie pytają i jeszcze odpowiadają xD
Czyli to jednak prawda, że te posty wzbudziły niezły popłoch w centrali :D, bo z 11 stron jest nagle niecałe 4... No cóż nie ma się co dziwić, w końcu w świetle tych niepochlebnych opinii (najgorsze, że to sama prawda... !) poziom desperacji w tui naprawdę musiał osiągnąć kolosalne rozmiary. Trochę śmiesznie. Zwłaszcza, że zostali tam pracownicy, o których sami ich przełożeni zwykli mawiać "mierny, ale wierny" (tj. Donosiciele i potencjalni świadkowie przy kolejnych zwolnieniach z dnia na dzień...).
3
Zostaw swoją opinię o TUI Poland - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie TUI Poland