logo TUI Poland

TUI Poland

Warszawa

Opinie o TUI Poland

AnnaJoanna 2016-09-22 09:18
A co z tej prawdy bedziesz miał? Fejm na forum? Czemu jak komus jest zle to sobie nie zmienia tylko siedzi i biadoli. Przecież nikt Cie nie zmusza, to nie jest niewolnictwo?! Zamiast siedziec i wypisywac żale zacznij szukac sobie nowego zajęcia. Kazdy normalny czlowiek tak robi.
3
Aniechto 2016-09-23 20:35
Ktoś pisał wyżej, że Paweł B jest specjalistą?
5
ZOSIA 2016-09-25 19:53
ROZMOWA KWALIFIKACYJNA W TUI KTÓRA ODBYŁAM OSTATNIO WE WROCŁAWIU Z KIEROWNICZKA GALERII DOMINIKAŃSKIEJ PO PROSTU JAKAS PORAŻKA. TA OSOBA W OGOLE NIE NADAJE SIE NA MIANO KIEROWNIKA A JUZ NAPEWNO NIE NA PRZEPROWADZANIE JAKICHKOLWIEK ROZMÓW KWALIFIKACYJNYCH. pANI NIEMA KOMPLETNIE ANI WIEDZY ANI OBYCIA JAK NALEZY SIE ZACHOWAC I W JAKI SPOSÓB W OGOLE POWINNA BYĆ PRZEPROWADZONA ROZMOWA. JEST ANTYPATYCZNA, MINA KWAŚNA TAKA SAMA JEST DLA SWOJEGO ZESPOLU I DO KLIENTÓW WIEC DZIWIE SIE ZE JEST TYLE LAT TRZYMANA NA STANOWISKU KIEROWNICZYM. OGOLNIE BRAK PROFESJONALIZMU NA CALEJ LINI. NIE BYLO NIKOGO Z CENTRALI WIEC PANI WYBIERALA SOBIE LUDZI NA ZASADZIE KTO JEJ SIE SPODOBA WIZUALNIE CO KONCZY SIE NIESTETY TYM ZE PRZYJMUJE LUDZI KTORZY PO DWOCH TYGODNIACH ODCHODZA BO SIE NIE NADAJA DO TAKIEJ PRACY. FAJNA FIRMA A PERSONEL NAPRAWDE POZOSTAWIAWIELE DO ZYCZENIA...POZDRAWIAM
9
Marek 2016-10-08 15:04
Marcin co ty robisz z tą firmą
18
Natalia 2016-10-14 18:35
Młodszy Specjalista ds. Koordynacji Rezerwacji – Dział Operacyjny. Jakieś opinie ? Na czym polega dokładnie ta praca, w jakich godzinach się pracuję i jak wygląda wynagrodzenie ?
Georgia 2016-10-20 07:23
Większość rzeczy została już na tym forum powiedziana. Wkurzają mnie jednak te nieudolne próby działu HR, aby zamącić obraz tej firemki. Pozwólcie zatem, że trochę się powtórzę:

1. Jest to najgorzej zarządzana firma jaką znałam - zero szacunku do pracownika, zero dbania o wizerunek firmy, zero dobrej atmosfery, zero współpracy, zero komunikacji. Tak się dzieje kiedy daje się władzę nieodpowiednim osobom - mamy efekt dziecka, któremu dano do zabawy zapałki. Wiadoma osoba nie powinna mieć w ogóle do czynienia z ludźmi, ma bowiem cechy typowe dla socjo i psychopaty. Człowiek, który ma wszystkich gdzieś, liczy się tylko jego własne, rozbuchane ego.

2. Sztuka ucisku, subtelnego lub mniej subtelnego jest dopracowana w najdrobniejszych szczegółach. Jeżeli kogoś chcą się pozbyć (co tydzień na kogoś pada i to najczęściej z powodów złego humoru wyżej opisanej osoby) to zawsze znajduje się powód, który potem jest szeroko rozpowiadany pozostałym "ocaleńcom". Reszta towarzystwa jest poddawana praniu mózgu pt. jaka ta zwolniona osoba była zła i ile błędów robiła, ale jeżeli będziesz wierny wówczas Ciebie to nie spotka (niestety spotka każdego i to bardzo szybko).

3. i na koniec to forum - pomyślcie ile krzywdy zrobiono pracownikom, że decydują się pisać co u nas się dzieje? Trzeba mieć trochę odwagi (zapewne koledzy z IT po godzinach sprawdzają, z jakiego IP poszedł dany wpis) oraz dużo wewnętrznej złości, że z tak fajnej firmy zrobiono takie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Oczywiście nasza praktykantka z HR (nie sądzę, żeby pani prawnik robiła tyle błędów stylistycznych i logicznych) wrzuca z automatu wpisy mające wprowadzić dezinformacje u czytelników (uwaga konkurs - ile minut po moim wpisie pojawi się głupi komentarz pt. nie wiecie jakie mają pensje i benefity, bo słyszałam że super). Ja przeanalizowałam - po pierwsze są to te same, powtarzające się niki: maniek, manieko, tre, bnhn, mask - ludzie, no trochę chociaż kreatywności!, po drugie znikają (są zgłaszane moderatorowi) ciekawe i mądre wpisy, które godzą w ego pana z pkt. 1. Ciekawe ile mój wpis się utrzyma......
18
Karolina poludniowa 2016-10-23 10:00
I wszystko w tym temacie. Nie pomogą żadne pozytywne wpisy żółtodziobów z hru, bo i tak wszyscy wiedza jaki tu jest gnoj. A co słuchac u naszej kochanej prawniczki z poznania K.M? Znalazła juz pracę na tym linkedinie czy nadal kierownikuje w tui? Jak to mawiaja nosił wilk razy kilka ponieśli i wilka - zwalniala ludzi za nie takie buty czy włosy to i los ja teraz pokaral :) wracaj Pani K.M w rodzinne strony do poznania karierę na taśmie w Carlsbergu robić bo tylko do tego sie nadajesz :)
PS: ten nieudacznik życiowy ma chyba ustawione powiadomienia, wiec nie lidze ze mój post utrzyma się tu długo. Jak widać biedaczka zagryza pazury i zgłasza posty do moderacji, ale tak to jest na bezrobociu ;)

Reasumując - tui to dno i wodorosty
14
Mariusz 2016-10-27 22:51
Dlaczego w TUI nie szanuje się pracowników. Proszę o odpowiedź!
16
Beka 2016-11-02 20:34
A jak tam z benefitami w pracy? Bo ja słyszałem, że po roku żebrów leci się na Mauritius?
8
hola 2016-11-09 01:14
Jestem w szoku to co czytam ale wiem, że jest to prawda
Od wielu lat śledzę Tui, i zawsze zaskakuje mnie, że potrzebują ciągle nowych pracownikow...
Teraz juz wiem dlaczego !!! Trzeba cos z tym zrobic !
9
Aneta 2016-11-09 13:13
Poszukujemy pracowników w Warszawie do Telefonicznej i mailowej obsługi klienta/ umowa o pracę
Rozmowy przychodzące. 80% rozmowy przychodzące + 20 % obsluga mailowa ,Jest to infolinia dla klientów sieci elektromarketów, informowanie o dostępności produktów, rezerwowanie i sprzedaż, dosprzedaż dodatkowych produktów i usług (gwarancja, ubezpieczenie). Mile widziane osoby z pozytywnym nastawieniem do pracy i doświadczone w rozmowach telefonicznych Może być to także praca dodatkowa Osoby zainteresowane proszę o kontakt: amalanowska.linguajob@gmail.com
wiola 2016-11-13 11:37
Podbijać znaczki na poczcie też trzeba umieć..........
1
jar12 2016-11-14 22:31
Jestem agentem i w ostanich kilku miesiącach dodzwonić się do Helpdesku graniczy z cudem - w zeszłym tygodniu czekłem ponad godzinę na to aż ktos odebrał. Współczuję Paniom które tam pracują...
6
Szef 2016-11-23 00:24
Nie mialem jeszcze sposobnosci pisac na goworku w tym temacie jednak od pewnego momentu sledze wpisy tutaj. Chcialem sobie odpuscic z dodawaniem jakiejkolwiek opinii, w koncu wszystko na temat fatalnej atmosfery i warunkow pracy ocierajacych sie czesto o mobbing zostalo napisane, jednak nad pewna kwestia nie moge przejsc do porzadku dziennego... Myslalem, ze niektorzy z Was przesadzaja twierdzac, ze posty niepochlebne dla TUI, a wrecz wstydliwe (jednak prawdziwe!) sa usuwane... Otoz z przykroscia stwierdzam, ze jednak sie mylilem... sa usuwane. Chcialbym zapytac, pewnie retorycznie- co stalo sie z wiadomoscia z dn. 18.11 z godziny okolo 1:30? Kolejna miazdzaca opinia pracownika (zreszta jakich dziesiatki tutaj) na temat warunkow pracy w TUI Poland jest usuwana. Tez pewnie byloby mi przykro czytac o sobie w negatywnym kontekscie jednak jest to sama prawda dzieki ktorej inni sa w stanie dowiedziec sie wiele na temat pracy w TUI, a raczej ustrzec sie przed nia. Nie wiem czy to zwykly przypadek czy celowa polityka HRow, aby w jakis sposob usuwac badz wywierac nacisk na usuniecie takich prawdziwych wiadomosci jednak czy ma to sens? Sledzac dokladnie to forum nie spostrzeglem, aby jego regulamin zostal naruszony. Nie sa wskazywane konkretne nazwiska osob, a ze wszyscy mniej lub bardziej zainteresowani doskonale wiedza o kogo chodzi to niestety "zasluga" scislego szefostwa i kierownictwa tego dobytku... Pozostaje rowniez jakze filozoficzne pytanie: Ile wart jest pracodawca, ktory zyje tematem tego forum i probuje w jakims sensie moderowac wymiane opinii tutaj? To pytanie jest rowniez retoryczne, ale skonfundowany odpowiem - ta organizacja i warunki pracy w niej sa warta tyle ile jej pseudo szef i kierownictwo... szkoda slow... Swoja droga najszczersze gratulacje jesli czepiacie sie takich praktyk to wiele mowi o waszym profesjonalizmie na kazdej plaszczyznie zatem drodzy czytelnicy sami wyrobcie sobie opinie na temat pracy w Tui Poland. Jeszcze nikt nigdy nie probowal ocenzurowac internetu wiec zycze powodzenia :) plany ambitne prawie jak wasze plany sprzedazowe... tylko aby nie skonczylo sie tak jak w przypadku jednego z waszych bylych badz obecnych (sytuacja zmienia sie niestety w jak w kalejdoskopie) pracownikow tj wasza kolejna porazka przed sadem pracy i koniecznoscia przywrocenia do pracy innych osob.
16
.. 2016-11-24 22:06
Miałem składać cv ale dobrze że tego nie zrobiłem z tego co widzę.
9
Suzy 2016-11-28 18:41
PRACA ANIMATORA W TUI - fatalne zarobki, niedoinformowanie i słabo wynegocjowany kontrakt dla Polaków.

Komuś może się wydawać, że 560 euro miesięcznie plus opłacony przelot,
nocleg i możliwość żywienia na hotelu to nie najgorsza stawka za pracę animatora.
Niesprawiedliwość odczuwa się dopiero wtedy, kiedy odkrywa się, że twoje koleżanki ze Szwecji, Danii czy Finalandii za tę samą pracę otrzymują 780 euro, mają prawo do tygodniowych (płatnych) wakacji, 100 euro na masaż i gwarancję, że nie przepracują więcej niż 44 godziny w tygodniu.
Pierwszy punkt kontraktu dla Polaków mówi, że twój manager ma prawo w dowolnej chwili narzucić ci dodatkowe zadanie.

Gdy aplikowałam na stanowisko, na spotkaniu mówiono, że praca sprowadza się do dwóch dwugodzinnych sesji dziennie 6 razy w tygodniu. Raptem zadzwoniono do mnie z propozycją pracy w międzynarodowym zespole, w którym będę zajmowała się opieką nad dziećmi z różnych krajów. Wysłano mi jakąś prezentację, która jednak w żaden sposób nie mówiła o szeregu dodatkowych obowiązków, które czekały na mnie po przyjeździe: dodatkowa wieczorna sesja trzy razy w tygodniu, udział w paradach, raz w tygodniu udział w show scenicznym, występy w kostiumach maskotek przy temperaturze 100 stopni i wiele innych zadań.
Kilka razy w tygodniu wracaliśmy do domu o 22, w soboty o 23.

Podzielcie sobie przykładowo 560 euro przez 27 dni pracy w miesiącu, a wyjdzie wam stawka 20 euro dziennie!! W Polsce nawet poza sezonem można dorobić się lepszej dniówki.

Dodatkowo złości fakt, że polskiemu rezydentowi płaci się 1000 euro,
bo jest dwujęzyczny, a Polski animator, który prowadzi KAŻDĄ sesję po angielsku, a kiedy są Polskie dzieci, wtedy w dwóch językach równocześnie,
nie dostaje żadnego bonusu. Ktoś, kto ustala stawki kompletnie nie ma pojęcia jak wygląda ta praca.
3
Aga34 2016-12-01 10:18
Byłam pracownikiem TUI w zespole sprzedaży biura własnego na terenie jednej z galerii handlowej. Pracowałam do roku czasu i oto jakie mam wnioski.
Zatrudniono mnie na okres próbny, później otrzymałam umowę na rok, czyli powiedzmy sobie standardowo. Szukając pracy brałam pod uwagę oferowane przez firmę możliwości rozwoju oraz dobrą atmosferę pracy. Niestety wcześniej poczytałam na temat zarobków i nie spodziewałam się kokosów.
Zatrudnienie przebiegło w nienaganny sposób, rozmowa przez Skype, później rozmowa z kierownikiem biura. W trakcie rozmowy face to face opowiedziano mi o możliwościach premiowania sprzedaży, niestety tu mam mały żal do prowadzącego rozmowę, gdyż żadna z tych obietnic się nie spełniła. Firma oferuje jedną z najniższych płac podstawowych w branży turystycznej a premie są limitowane, oznacza to, że nie można do końca rozwinąć skrzydeł. Osiągając plan sprzedażowy na poziomie 120-130% można delikatnie mówiąc odpuścić sobie dalszą sprzedaż, gdyż najprościej na świecie nie będzie ona się liczyła do premii.
Osiąganie wyników na tak wysokim poziomie (przypominam, iż za tym nie idzie wysokość wypłacanej premii brutto) zależy od miesiąca pracy, nałożonych przez sieć sprzedaży planów sprzedażowych oraz umiejętności sprzedawcy rzecz jasna.
Zespół do którego trafiłam był odrobinę zdezorganizowany, wynika to z problemu olbrzymiej rotacji pracowników, niestety zatrudniane osoby nie mają ochoty pracować w TUI zbyt długo.
Na forach pojawiają się komentarze odnośnie kiepskich pieniędzy, zawistnych ludzi oraz złej organizacji pracy. Trochę się z tym muszę zgodzić.
Moje szkolenie wdrożeniowe było najprzyjemniejszą częścią całej przygody z TUI. Kiedy przyszło do regularnej pracy, szybko okazało się, że w biurze brakowało merytorycznego podejścia kierownika oraz jego wiedzy na tematy z zakresu zarządzania i organizacji pracy.
Pracowałam do tej pory w kilku korporacjach i z żalem stwierdzam, że nie spotkałam się z taką nierzetelnością. Firma stawia na samodzielność, co jest dobre, jednak obsadzając stanowiska kierownicze nie bierze pod uwagę braku podstawowej wiedzy kadry z zakresu komunikacji interpersonalnej, zasad dobrej współpracy oraz team buildingu. Powoduje to braki w prawidłowym wdrożeniu do pracy nowych osób oraz późniejszych spięć w pracy.
Niestety trafiłam do zespołu, w którym głównie zajmowano się plotkami i podkładaniem sobie kłód.
Przechodząc do sedna, pracę na stanowisku specjalisty ds. turystyki polecałabym osobom z małym doświadczeniem zawodowym, studentom, którzy mieszkają z rodzicami lub w akademikach, osobom, które zaczynają karierę zawodową. Niestety za pieniądze wypłacane przez TUI nie będziesz w stanie się normalnie utrzymać.
Szkolenia produktowe w TUI to żart, w tym roku wystartowano z projektem szkoleniowym, jednak zamiast o produkcie, dostajesz porcję niepotrzebnej wiedzy na tematy sprzedażowe, którą każdy pracownik teoretycznie powinien mieć w jednym palcu.
Od niedawna jest ogromny nacisk na sprzedaż produktów dodatkowych takich jak ubezpieczenia. Niestety premia od sprzedaży jest w silnym stopniu uzależniona od tego czynnika. Jeżeli więc nie jesteś dobrym sprzedawcą, nie podejmuj się tej pracy. Odgórnie otrzymuje się tysiące maili z poleceniami wykonywania telefonów do klientów w celu sprzedaży ubezpieczeń.
Nie było dla mnie nowością wykonywanie telefonów (tzw. telemarketingu), czasy się zmieniają i czasem trzeba wyjść do klienta, żeby coś sprzedać. Jeżeli jednak nie czujesz się komfortowo w wykonywaniu takich telefonów codziennie, nie podejmuj pracy w TUI, jest to rzecz, z której będziesz rozliczana/y.
Trzy słowa kluczowe w TUI to: Telemarketing, Ubezpieczenia i Konwersja. Firmie zależy na maksymalizacji zysków za pomocą sprzedaży produktów dodatkowych, zatem z każdą wycieczką musi być sprzedane ubezpieczenie, konwersja ubezpieczeń to liczba rezerwacji podzielona przez liczbę ubezpieczeń, dopiero przy odpowiednim wskaźniku dostaniesz premię. Piszę to tylko i wyłącznie dlatego, żeby nastawić potencjalnych nowych pracowników na ciężką pracę i uczulić, że jeżeli nie jesteście przekonani do sprzedaży telemarketingowej to nie jest dla Was zajęcie.
Ogólnie jako osoba doświadczona widzę w jakim kierunku idzie firma TUI, czasy się zmieniły i samo zamiłowanie do podróży nie wystarczy, by pracować w tej branży, pomyślcie kilka razy, zanim wyślecie CV. Ja zrezygnowałam, bo otrzymałam ciekawszą pracę na dużo lepszych warunkach.
Moja przygoda w TUI trwała niecały rok, poznałam ciekawych ludzi w ramach sieci, nauczyłam się pracy z niekompetentnym kierownikiem :) i nie żałuję, że podjęłam tu zatrudnienie. Jednak niestety za tak małe pieniądze nie mogłam spędzić tam kolejnych wieczorów i weekendów zamknięta w galerii handlowej. Życzę powodzenia wszystkim nowym pracownikom oraz tym, którzy dzięki tym informacjom zmienili zdanie i nie będą starać się o pracę w TUI Poland.
16
Uciekłam stąd 2016-12-20 17:33
Też jestem jedną z ofiar Tui. Praca tam zostawia uraz na prychice. Dział cc to wyćwiczone tyrany, które wiedzą jak mobbingowac żeby nie można im było tego udowodnić. Tam jest ciągle rotacja i wcale mnie to nie dziwi. To już nie jest branża turystyczna tylko ubezpieczeniowa. W rozmowie telefonicznej nie strasz się pomóc wybrać odpowiedni hotel czy destynacje tylko wcisnąć ubezpieczenie, które nie należy do najlepszych na rynku. Jak nie wcisbiesz ubezpieczenia to się nieźle tlumaczysz...
16
Arek_l 2016-12-22 21:29
ile trwa szkolenie wdrożeniowe?i jaki jest jego zakres ktoś?coś?
2
Damian 2017-01-13 22:08
Posty pokasowane a w TUI bez zmian. I tak mnie śmieszy, że klienci się nabierają na sztuczki i zmiany umowy/samolotu/skracanie liczby dni przed wylotem.
10
Pracownik 2017-01-24 11:27
Kasują posty ale osiągneli to co chcieli - nikt tu nie pisze :) mimo ze w firmie nic sie nie zmieniło.
5
PK 2017-01-24 20:42
Mam koleżankę która od dwóch lat pracuję w Itace w waw i była raz na study. W tym samym czasie druga zanjoma pracująca w tui była na czterech study tourach w tym na Mauritiusie i w Kenii. Więc inny mają gorzej :)
Marcin 2017-02-01 08:23
No i co z tego, że są raz na jakiś czas study. Pensję, organizacja pracy, brak procedur - to są poważne minusy. Ciągle szukają kogoś w centrali, bo mało kto tam wytrzymuje.
7
a 2017-02-04 11:08
Moja koleżanka pracowała w biurze w Trójmieście, jeździła na study raz, czasami dwa razy w roku. Przeszła do biura Itaki w stolicy, myślała, że bedzie miała tam lepiej. Na ponad 2 lata pracy była raz na study. Jak się widzimy często mówi, że żałuje że odeszła z tui. Pęsję ma taka samą i żadnych dodatkowych plusów. Jest ciągle sflustrowana i jest jej strasznie przykro jak wchodzi na FB i widzi jak jej dawni znajomi z tui wrzucają ciągle zdjecia z wyjazdow z takich kierunków jak Jamajka, Meksyk czy Mauritius, a ona musi siedzieć w biurze.
2
a 2017-02-04 11:18
Wielu masz znajomych którzy w ciagu jednego roku odwiedzają Jamajkę i Emiraty Arabskie za darmo, za pół ceny lecą do Meksyku, a na Domilnikaę płaca tylko za bilet bo hotel mają za darmo z punktow RIU?
1
pawcio 2017-02-04 11:57
bła ha ha ha - bo w itace na study egzotyczne jeździ księgowa :)
Paweł 2017-02-04 21:59
Czy to prawda, że w centrali tui jest coraz gorzej i wszyscy uciekają?
6
Nick 2017-02-05 10:41
Tak, to prawda. Zwolnienia z dnia, bez konkretnego powodu to norma.
8
zxc 2017-02-07 22:12
Mają bardzo duże wymagania, a kasa to jakieś marne grosze. W H&M można tyle samo zarobić sprzedając ubrania, bez stresu że coś źle zrobisz i bedziesz mieć z tego gigantyczne koszty. Na stronie ciagle wisi ogłoszenie do dzialu wspacia sprzedzaży - chyba tam nikt nie chce pracować :)
5
głodny 2017-02-08 16:38
Warunki pracy kiepskie - finansowe i socjalne. Na jednej sali jest około 60 osób, jest tak głośno, że nie słyszysz klienta i własnych myśli. Wychodzisz z pracy z bólem głowy i tak zmęczony jakbyś przerzucił łopatą ze 2 tony węgla. Boksy są ciasne, jest bardzo mało miejsca na nogi. W porze obiadowej w kuchni jest tyle ludzi, że nie ma na czym usiąść więc musisz jeść na stojąco. Na sali nie można zjeść nawet jabłka.
8
Darkangel 2017-02-12 06:39
Chcialam zapytac ile mniej wiecej hoteli ma pod swoja opieka rezydent. I ile mniej wiecej jest procent za wycieczki fakultatywne i jak to wyglada w skali miesiaca,mniej wiecej. Bede pracowac na krecie I probuje sie we wszystkim zorientowac. Czytajac opinie troche mi sie odechciewa. Pozdrawiam
p 2017-02-14 21:42
Informacje o które pytasz są w tui podawane przed podpisaniem umowy. To ile zarobisz zależy od twoich zdolności sprzedażowych, wiedzi i doświadzczenia. Skoro pytasz o takie rzeczy to znaczy ze nie byłaś nawet na spotakniu rekrutacyjnym. Pozdrawiam.
2
EwkaR 2017-02-21 14:59
Przez chwilę zastanawiałam się nad wysłaniem CV do TUI, ale przeczytałam tutejsze wpisy... Niestety wszystkie brzmią bardzo wiarygodnie, a większość informacji powtarza się w różnych wypowiedziach. Mam zbyt duże doświadczenie w pracy, aby to zignorować. Mam też nadzieję, że firma w końcu poniesie jakieś konsekwencje swojej polityki w stosunku do pracowników, przecież takie sytuacje nie mogą wiecznie pozostawać bezkarne.
9
Joanna 2017-03-02 09:57
p 2017-02-14 21:42
długo już pracujesz w TUI Poland? Ciężko było przejść rozmowę kwalifikacyjną?
Magda 2017-03-13 00:03
Właśnie jutro (a w zasadzie już dziś) mam mieć rozmowę do wsparcia sprzedaży. Czytam i czytam, i aż pomyślałam by wysłać maila, że jednak się nie zjawię. Dzięki za ostrzeżenie!
3
Joanna 2017-03-13 10:09
@Magda zawsze warto też samemu porozmawiać o warunkach współpracy oraz wyrobić swoje własne wrażenie.
1
ja 2017-03-14 22:31
TUI nie jest dla ludzi słabych psychicznie.
1
Arczi 2017-03-16 22:56
Marcin się denerwuje na konkurencję . R R R R R
5
PIP PIP PIP 2017-03-17 17:14
"To ile zarobisz zależy od twoich zdolności sprzedażowych, wiedzi i doświadzczenia. "
- nie prawda, to zalezy od planu jaki sobie wymyśli kierownictwo, bardzo często nierealnego.
Plany są układane indywidualnie, wedle uznania i humoru dyrektora. Wymogi pod sprzedaż najmu aut, czy ubezpieczeń są ważniejsze niż Twoja wiedza na temat turystyki. Pożegnaj się z pensją jeśli nie wciśniesz auta.
Do tego jak się rozchorujesz, pożegnaj się z premią.
Kolejną rzeczą jest traktowanie i wspomaganie przez przełożonych.
Jeśli słowa PRACA W TUI NIE JEST PRZYMUSEM, PRACA NIE JEST OD TEGO ABYŚ CZUŁ SIĘ TU STABILNIE pomogą Ci sprzedać wycieczkę - leć na rozmowę.
Pozdrawiam.
4
ctrl 2017-03-18 10:01
1800 podstawy i Multisport za 90zl to świetny pakiet benefitów? Please...
3
ctrl 2017-03-18 10:12
prawda
p 2017-03-18 22:38
Ta wypowiedź była odpowiedzią na post Darkangel. Dotyczyła rezydentów i sprzedzaży wycieczek fakultatywnych na destynacji, a nie sprzedaży w biurze :P
1
p 2017-03-18 23:10
Joanno - od dłuższego czasu tam nie pracuję. Warunki pracy rezydentow sa dobre, to też zalezy na jakiej destynacji jesteś. Warunki w biurach też w miarę. Najgorzej jest w centrali. (usunięte przez administratora)
5
Wera 2017-04-05 09:54
Zostałam zaproszona na rozmowę kwalifikacyjną do TUI, zgodziłam się, po czym zaczęłam czytać opinie i się przeraziłam. Z racji tego, że nie kieruję się czyimiś zdaniem, wole wyrobić swoje własne, poszłam na rozmowę. Nie wchodząc w szczegóły, zostałam zaproszona na drugi etap, który miał się odbyć w Katowicach (miałam umówione w tym samym dniu inne spotkanie, o którym poinformowałam regionalną, więc na pierwszy strzał chciałam poznać konkrety, które TUI ma do zaoferowania, a które nie zostały przedstawione na pierwszym spotkaniu). Dojeżdżam do Katowic (dodam, że nie mieszkam w Katowicach), a Pani w biurze oznajmia mi, że kierowniczki dzisiaj nie ma i nie będzie, mówie żartuje Pani.. dzwoni do niej, a ona mówi, że jesteśmy umówione na następny dzień, ponownie myśle, że żartuje sobie ze mnie. Zostawię to już bez komentarza.

Reasumując: niekompetencje kierowników regionalnych, czy jak oni się tam zwią, są widoczne już na PIERWSZYCH etapach nawiązania współpracy!!! Nie potrafią nawet przypilnować konkretnych dat i godzin!!!
4
pac 2017-04-10 14:08
Odszedłem z TUI z centrali po pół roku, w tej chwili masz podstawę, oraz premię która jest zależna od 5 czynników: wycieczki, ubezpieczenia,auta oraz dwie uslugi dodatkowe, plan wraz z uslugami robilo na 25 os w cc moze 4/5. nie zrobisz np. aut, nie ma premii i masz gola podstawe. Straszny hałas, nie ma gdzie psychicznie odpocząć, non stop ciśnienie, spac po nocach nie moglem, ze cos zle zrobilem, czegos nie wykonalem przez co dostane po kieszeni a klient nie polecina wczasy lub bedzie mial cos nie spelnione ( masz ogromna odpowiedzialność) i trzesienie posladkami o stolek, nie polecam jak nie musisz tam isc to szukaj dalej. Na 6 osób które przyszły wraz ze mną do pracy zostało na tą chwilę 3, z czego dwie szukają juz nastepnej roboty.
3
Joanna 2017-04-10 14:28
@pac a czy oprócz podstawy oraz premii pracownicy mogą liczyć na dodatkowe benefity?
007 2017-04-13 15:11
Pracowałam jako animator w innej firmie. Bardzo podobne zasady. Nie ma się co buntować, animacja to praca i nie jest łatwa. Oczywiscie fantastycznie byłoby pracować 4 godziny dziennie 6 dni w tygodniu.
Na jednej dystynacji pracowałam 7 godzin dziennie. Rano, popołudne i wieczor. na kolejnej destynacji pracowałąm nawet do 2 w nocy, rano popoludnie wieczor mimumum do 23:30.

Praca jako animator do nie jest zabawa. to jestpraca.
nowa 2017-04-14 08:37
Od niedawna pracuję w biurze TUI. Atmosfera w biurze jest ok i warunki finansowe też mi odpowiadają. Niestety system Iris jest bardzo skaplikowany, ma milion wyjątków i kruczkow. Permanentnie nie działa, zawiesza się, blokuje, bardzo czesto sa awarie. Biuro jest w galerii handlowej czynne do 22 wiec po godzinie 20 jesteśmy bezradni i zdani sami na siebie bo dzial wsparcia pracuje tylko do 20. Klienci się denerwują.
1
Joanna 2017-04-14 09:47
@nowa rozumiem, że system, na którym pracujecie nie działa poprawnie. Czy dotyczy to tylko Twojej lokalizacji? Warto takie sytuacje zgłaszać do firmy.
agent 2017-04-15 14:44
Niedziałający Iris to nie jest problem jednego biura. Pracuję na nim od kilku lat. Awarie tego systemu sa bardzo czeste. Źle liczy koszty anulacji, nie dodaje usług dodatkowych, zawiesza się, itp. Jest tam też dużo błedów cenowych np. ostatnio oferta dla trzech osób z przelotem do HRG wyświetlała się za 900 zł.
Zostaw swoją opinię o TUI Poland - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie TUI Poland