logo TUI Poland

TUI Poland

Warszawa

Opinie o TUI Poland

Damian 2017-01-13 22:08
Posty pokasowane a w TUI bez zmian. I tak mnie śmieszy, że klienci się nabierają na sztuczki i zmiany umowy/samolotu/skracanie liczby dni przed wylotem.
12
Pracownik 2017-01-24 11:27
Kasują posty ale osiągneli to co chcieli - nikt tu nie pisze :) mimo ze w firmie nic sie nie zmieniło.
6
PK 2017-01-24 20:42
Mam koleżankę która od dwóch lat pracuję w Itace w waw i była raz na study. W tym samym czasie druga zanjoma pracująca w tui była na czterech study tourach w tym na Mauritiusie i w Kenii. Więc inny mają gorzej :)
Marcin 2017-02-01 08:23
No i co z tego, że są raz na jakiś czas study. Pensję, organizacja pracy, brak procedur - to są poważne minusy. Ciągle szukają kogoś w centrali, bo mało kto tam wytrzymuje.
7
a 2017-02-04 11:08
Moja koleżanka pracowała w biurze w Trójmieście, jeździła na study raz, czasami dwa razy w roku. Przeszła do biura Itaki w stolicy, myślała, że bedzie miała tam lepiej. Na ponad 2 lata pracy była raz na study. Jak się widzimy często mówi, że żałuje że odeszła z tui. Pęsję ma taka samą i żadnych dodatkowych plusów. Jest ciągle sflustrowana i jest jej strasznie przykro jak wchodzi na FB i widzi jak jej dawni znajomi z tui wrzucają ciągle zdjecia z wyjazdow z takich kierunków jak Jamajka, Meksyk czy Mauritius, a ona musi siedzieć w biurze.
2
a 2017-02-04 11:18
Wielu masz znajomych którzy w ciagu jednego roku odwiedzają Jamajkę i Emiraty Arabskie za darmo, za pół ceny lecą do Meksyku, a na Domilnikaę płaca tylko za bilet bo hotel mają za darmo z punktow RIU?
2
pawcio 2017-02-04 11:57
bła ha ha ha - bo w itace na study egzotyczne jeździ księgowa :)
1
Paweł 2017-02-04 21:59
Czy to prawda, że w centrali tui jest coraz gorzej i wszyscy uciekają?
8
Nick 2017-02-05 10:41
Tak, to prawda. Zwolnienia z dnia, bez konkretnego powodu to norma.
9
zxc 2017-02-07 22:12
Mają bardzo duże wymagania, a kasa to jakieś marne grosze. W H&M można tyle samo zarobić sprzedając ubrania, bez stresu że coś źle zrobisz i bedziesz mieć z tego gigantyczne koszty. Na stronie ciagle wisi ogłoszenie do dzialu wspacia sprzedzaży - chyba tam nikt nie chce pracować :)
6
głodny 2017-02-08 16:38
Warunki pracy kiepskie - finansowe i socjalne. Na jednej sali jest około 60 osób, jest tak głośno, że nie słyszysz klienta i własnych myśli. Wychodzisz z pracy z bólem głowy i tak zmęczony jakbyś przerzucił łopatą ze 2 tony węgla. Boksy są ciasne, jest bardzo mało miejsca na nogi. W porze obiadowej w kuchni jest tyle ludzi, że nie ma na czym usiąść więc musisz jeść na stojąco. Na sali nie można zjeść nawet jabłka.
9
Darkangel 2017-02-12 06:39
Chcialam zapytac ile mniej wiecej hoteli ma pod swoja opieka rezydent. I ile mniej wiecej jest procent za wycieczki fakultatywne i jak to wyglada w skali miesiaca,mniej wiecej. Bede pracowac na krecie I probuje sie we wszystkim zorientowac. Czytajac opinie troche mi sie odechciewa. Pozdrawiam
p 2017-02-14 21:42
Informacje o które pytasz są w tui podawane przed podpisaniem umowy. To ile zarobisz zależy od twoich zdolności sprzedażowych, wiedzi i doświadzczenia. Skoro pytasz o takie rzeczy to znaczy ze nie byłaś nawet na spotakniu rekrutacyjnym. Pozdrawiam.
3
EwkaR 2017-02-21 14:59
Przez chwilę zastanawiałam się nad wysłaniem CV do TUI, ale przeczytałam tutejsze wpisy... Niestety wszystkie brzmią bardzo wiarygodnie, a większość informacji powtarza się w różnych wypowiedziach. Mam zbyt duże doświadczenie w pracy, aby to zignorować. Mam też nadzieję, że firma w końcu poniesie jakieś konsekwencje swojej polityki w stosunku do pracowników, przecież takie sytuacje nie mogą wiecznie pozostawać bezkarne.
11
Joanna 2017-03-02 09:57
p 2017-02-14 21:42
długo już pracujesz w TUI Poland? Ciężko było przejść rozmowę kwalifikacyjną?
Magda 2017-03-13 00:03
Właśnie jutro (a w zasadzie już dziś) mam mieć rozmowę do wsparcia sprzedaży. Czytam i czytam, i aż pomyślałam by wysłać maila, że jednak się nie zjawię. Dzięki za ostrzeżenie!
5
Joanna 2017-03-13 10:09
@Magda zawsze warto też samemu porozmawiać o warunkach współpracy oraz wyrobić swoje własne wrażenie.
1
ja 2017-03-14 22:31
TUI nie jest dla ludzi słabych psychicznie.
4
Arczi 2017-03-16 22:56
Marcin się denerwuje na konkurencję . R R R R R
6
PIP PIP PIP 2017-03-17 17:14
"To ile zarobisz zależy od twoich zdolności sprzedażowych, wiedzi i doświadzczenia. "
- nie prawda, to zalezy od planu jaki sobie wymyśli kierownictwo, bardzo często nierealnego.
Plany są układane indywidualnie, wedle uznania i humoru dyrektora. Wymogi pod sprzedaż najmu aut, czy ubezpieczeń są ważniejsze niż Twoja wiedza na temat turystyki. Pożegnaj się z pensją jeśli nie wciśniesz auta.
Do tego jak się rozchorujesz, pożegnaj się z premią.
Kolejną rzeczą jest traktowanie i wspomaganie przez przełożonych.
Jeśli słowa PRACA W TUI NIE JEST PRZYMUSEM, PRACA NIE JEST OD TEGO ABYŚ CZUŁ SIĘ TU STABILNIE pomogą Ci sprzedać wycieczkę - leć na rozmowę.
Pozdrawiam.
6
ctrl 2017-03-18 10:01
1800 podstawy i Multisport za 90zl to świetny pakiet benefitów? Please...
7
ctrl 2017-03-18 10:12
prawda
1
p 2017-03-18 22:38
Ta wypowiedź była odpowiedzią na post Darkangel. Dotyczyła rezydentów i sprzedzaży wycieczek fakultatywnych na destynacji, a nie sprzedaży w biurze :P
1
p 2017-03-18 23:10
Joanno - od dłuższego czasu tam nie pracuję. Warunki pracy rezydentow sa dobre, to też zalezy na jakiej destynacji jesteś. Warunki w biurach też w miarę. Najgorzej jest w centrali. (usunięte przez administratora)
5
Wera 2017-04-05 09:54
Zostałam zaproszona na rozmowę kwalifikacyjną do TUI, zgodziłam się, po czym zaczęłam czytać opinie i się przeraziłam. Z racji tego, że nie kieruję się czyimiś zdaniem, wole wyrobić swoje własne, poszłam na rozmowę. Nie wchodząc w szczegóły, zostałam zaproszona na drugi etap, który miał się odbyć w Katowicach (miałam umówione w tym samym dniu inne spotkanie, o którym poinformowałam regionalną, więc na pierwszy strzał chciałam poznać konkrety, które TUI ma do zaoferowania, a które nie zostały przedstawione na pierwszym spotkaniu). Dojeżdżam do Katowic (dodam, że nie mieszkam w Katowicach), a Pani w biurze oznajmia mi, że kierowniczki dzisiaj nie ma i nie będzie, mówie żartuje Pani.. dzwoni do niej, a ona mówi, że jesteśmy umówione na następny dzień, ponownie myśle, że żartuje sobie ze mnie. Zostawię to już bez komentarza.

Reasumując: niekompetencje kierowników regionalnych, czy jak oni się tam zwią, są widoczne już na PIERWSZYCH etapach nawiązania współpracy!!! Nie potrafią nawet przypilnować konkretnych dat i godzin!!!
4
pac 2017-04-10 14:08
Odszedłem z TUI z centrali po pół roku, w tej chwili masz podstawę, oraz premię która jest zależna od 5 czynników: wycieczki, ubezpieczenia,auta oraz dwie uslugi dodatkowe, plan wraz z uslugami robilo na 25 os w cc moze 4/5. nie zrobisz np. aut, nie ma premii i masz gola podstawe. Straszny hałas, nie ma gdzie psychicznie odpocząć, non stop ciśnienie, spac po nocach nie moglem, ze cos zle zrobilem, czegos nie wykonalem przez co dostane po kieszeni a klient nie polecina wczasy lub bedzie mial cos nie spelnione ( masz ogromna odpowiedzialność) i trzesienie posladkami o stolek, nie polecam jak nie musisz tam isc to szukaj dalej. Na 6 osób które przyszły wraz ze mną do pracy zostało na tą chwilę 3, z czego dwie szukają juz nastepnej roboty.
5
Joanna 2017-04-10 14:28
@pac a czy oprócz podstawy oraz premii pracownicy mogą liczyć na dodatkowe benefity?
007 2017-04-13 15:11
Pracowałam jako animator w innej firmie. Bardzo podobne zasady. Nie ma się co buntować, animacja to praca i nie jest łatwa. Oczywiscie fantastycznie byłoby pracować 4 godziny dziennie 6 dni w tygodniu.
Na jednej dystynacji pracowałam 7 godzin dziennie. Rano, popołudne i wieczor. na kolejnej destynacji pracowałąm nawet do 2 w nocy, rano popoludnie wieczor mimumum do 23:30.

Praca jako animator do nie jest zabawa. to jestpraca.
nowa 2017-04-14 08:37
Od niedawna pracuję w biurze TUI. Atmosfera w biurze jest ok i warunki finansowe też mi odpowiadają. Niestety system Iris jest bardzo skaplikowany, ma milion wyjątków i kruczkow. Permanentnie nie działa, zawiesza się, blokuje, bardzo czesto sa awarie. Biuro jest w galerii handlowej czynne do 22 wiec po godzinie 20 jesteśmy bezradni i zdani sami na siebie bo dzial wsparcia pracuje tylko do 20. Klienci się denerwują.
2
Joanna 2017-04-14 09:47
@nowa rozumiem, że system, na którym pracujecie nie działa poprawnie. Czy dotyczy to tylko Twojej lokalizacji? Warto takie sytuacje zgłaszać do firmy.
agent 2017-04-15 14:44
Niedziałający Iris to nie jest problem jednego biura. Pracuję na nim od kilku lat. Awarie tego systemu sa bardzo czeste. Źle liczy koszty anulacji, nie dodaje usług dodatkowych, zawiesza się, itp. Jest tam też dużo błedów cenowych np. ostatnio oferta dla trzech osób z przelotem do HRG wyświetlała się za 900 zł.
1
Wół roboczy 2017-04-29 22:49
Stanowczo odradzam pracę w TUI. Wszystkie negatywne opinie są zgodne z prawdą. Kierownictwo nie ma zielonego pojęcia o zarządzaniu personelem, o czym świadczą wizyty Inspekcji Pracy. Nie liczy się to ile lat pracujesz dla tej firmy, jakie masz doświadczenie i to ile poświęciłeś dla pracy. Jeśli nie umiesz się podlizywać, nigdy nie zostaniesz doceniony. Liczy się kolesiostwo, plotki podczas wychodzenia na papierosy. Lizusy są zawsze uprzywilejowane. Notoryczne zwolnienia, spóźnienia i nieobecności pozostają bez echa. Dobry, zaangażowany pracownik nigdy nie usłyszy pochwały. Na egzotyczne study toury nie ma co liczyć, z góry wiadomo kto pojedzie. Nie znasz dnia ani przyczyny a wywalą Cię bez mrugnięcia okiem. Zatrudnia się stażystów na umowę zlecenie, którzy nie mają nawet kierunkowego wykształcenia ani doświadczenia w branży. Ale dla firmy to czysty zysk. Brak benefitów, brak urlopu. Stażysta może tyrać 20 dni z rzędu. Fachowość kierowników pozostawia wiele do życzenia. Panuje zasada "radź sobie sam". Jeśli firma nie zmieni polityki kadrowej to czekają ją ciężkie czasy. Niezadowolenie i niekompetencja pracowników odbija się na relacjach z klientami. Łatwo się o tym przekonać będąc na urlopie. To wstyd przyznać się, że jest się pracownikiem TUI. Klient jest ważny dopóki nie zapłaci...
12
Wół roboczy 2017-04-30 18:04
Tak, to prawda. Nikt nie chce tam pracować dlatego zatrudniają stażystów.
5
Ofiara 2017-04-30 18:07
Bardzo dobra decyzja. Nie polecam największemu wrogowi...
5
Kolejna ofiara 2017-04-30 18:11
Dno i wodorosty... zero szacunku do pracownika. Praca w centrali to wyścig szczurów - słoików z Mazur czy Podlasia którzy muszą się wybić jak już przyjechali do "Warsiawy". Wracać do siebie!
11
? 2017-05-05 07:29
Czy masz na myśli SJM? :)
9
Wolna osoba 2017-05-20 23:17
Na szczęście jestem już daleko. Nie polecam...
6
Niezdecydowana 2017-05-21 11:20
Naprawdę jest aż tak źle? Widziałam ogłoszenie i zastanawiam się czy wysłać cv. Chyba jednak dam sobie spokój.
5
Robol 2017-05-24 00:52
Nie jest źle. Jest tragicznie. Wyścig szczurów, coraz wyższe nierealne plany do wykonania + wymyślone coraz to nowe usługi do wciśnięcia klientowi przez zacnych i mało obeznanych w temacie sprzedaży dyrektorów id 7 boleści. Robiąc pół milionowy obrót w miesiącu dla firmy potrafisz dostać 3tys netto. Odradzam każdemu kto stratuje na stanowisko specjalisty ds. sprzedaży, wsparcia sprzedaży, czy wsparcia biur własnych. Dno, dnem pogania. Natyrasz się człowieku, dorobisz siwych włosów, a i tak jedno co Ci powiedzą to rób swoje bo robisz za mało musisz lepiej, więcej, szybciej, mocniej wciskać, kręcić i opowiadać bajki klientom.
ODRADZAM!!
7
Xxx 2017-05-27 17:21
Ciekawe czy maja już plany na sprzedaż ręczników kąpielowych buahaha
4
Jan1965 2017-05-31 01:31
A co sądzicie o pracy w TUI jako copywriter? Dostałem zaproszenie na rozmowę, która ma trwać z rozwiązywaniem zadań jakieś 2.5 h i nie wiem, czy w ogóle opłaca się jechać, skoro jest tam tak źle ? Z góry dzięki za odpowiedzi
A. 2017-05-31 20:56
Jeśli lubisz atmosferę korpo w najgorszym wydaniu to próbuj. Osobiście nie polecam. Jeśli masz inna propozycje to odpuść sobie
5
maschine 2017-06-18 16:27
Firma (centrala) ma tendencję do pozbywania się najlepszych pracowników. Bez żadnego powodu dowiadujesz się z dnia na dzień że od jutra nie pracujesz, dostajesz 2h na spakowanie swoich rzeczy i nara... Tylko dlatego, że xxx cię nie lubi lub uważa że nie pasujesz bo się nie podlizujesz i robisz zbyt mało szumu wokół siebie. Żałosne. Na twoje miejsce jest mnóstwo znajomych znajomych z triady – kolesiostwo kwitnie. Zero szacunku dla pracownika. Pensje – bardo słabe jak na W-ę.
11
Kaśka 2017-06-23 16:57
Hej, informacyjnie - sama czytałam bo pracowałam w TUI i z ciekawości sprawdzałam co ciekawego ludzie piszą - posty które nie spełniają regulaminu są na tym forum kasowane, i zgłasza je każda firma, to nie tak że TUI jest w tym takie wyjątkowe. Ale np nie wolno upubliczniać informacji poufnych, czy pisać stwierdzeń, które są nie do udowodnienia a szkalują firmę i działają na jej niekorzyść. Takie mamy prawo w PL i serwis GoWork też musi się z tym prawem liczyć. Pozdrawiam!
Joanna 2017-06-27 12:12
@maschine
czy Ciebie spotkała właśnie taka sytuacja? Dużo jest w firmie przypadków takich nagłych zwolnień?

@Kaśka
Rzeczywiście, każdy ma prawo do zgłoszenia reklamacji odnośnie treści zawartych na portalu, jednak administrator podejmuje ostateczną decyzję odnośnie jej rozpatrzenia i nie ma obowiązku usuwania wpisów. Podstawą ku usunięciu komentarzy jest wyłącznie niezgodność wpisu z regulaminem naszego serwisu.
Mariu 2017-07-21 23:49
A Marcin nic się nie zmienia na lepsze.
5
Nickinick 2017-07-24 09:14
Mi jest lepiej z Marcinem!
4
Al 2017-07-29 11:09
Hah widzę, że ewidentnie zespół czarterów wziął w obronę swojego szefa... W sumie to jedyny zespół tolerowany przez wspomnianego.
5
Outsider 2017-07-31 22:17
@joanna dużo! Odejście z tui to najlepsze co może człowieka spotkać. Jeszcze nikt kto odszedł sam lub został wyrzucony nie żałował rozstania z tą "firmą"
6
Łukasz P. 2017-08-09 13:58
Zaprosili na rozmowę kwalifikacyjną. Półroczny kontrakt na stanowisko steward. Po ośmiu latach pracy w 5 gwiazdkowej linii lotniczej, odrzucili. Poprosiłem o Feedback! Nic. Zmarnowali mi czas, wysiłek. Przyjechała jakaś flądra z Holandii. Śmiechy hihy, luźna atmosfera rozmowy. Byłem pewny, ze z moim doświadczeniem to tylko formalność. Mimo to kręcenie nosem. Co za tupet?! Chamuwa. Ale Holendrzy nie od teraz slyna z buty i chamstwa. Nie polecam
3
Zostaw swoją opinię o TUI Poland - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie TUI Poland