Nie polecam firmy. Szef to szuszwol jakich mało. Wypłaty nie na czas. Duża rotacja kierowców
Ta rotacja jest z powodu opóźnień w wypłatach, bo tak przeczytałem. W sumie opinia jest sprzed kilku miesięcy więc może się poprawiło? Kasa w terminie, bo na tym głównie mi zależy jakbym się przyjmował.
Cześć. Pracuje w firmie ponad dwa lata i nigdy nie było problemów z wypłatą. Praca pod duńską spedycją. System 2 na 1. Praca na ruchomej podłodze to nie jazda chłodnia, czasem można się pobrudzić. W Danii jest baza, można się codziennie wykąpać, wyprać ciuchy. Sprzęty może nie najnowsze ale robią robotę. Nikt nikogo nie goni, robisz swoje i nikt się nie wtrąca. Szef i Szefowa bardzo w porządku,nigdy nie obciążyli nikogo i są pomocni w każdym problemie. Wcześniej latałem po firmach, tutaj planuję zostać dłużej
Jeszcze parę lat temu ktoś wspominał tu o podstawie 1300 i 50 gr za km. A jak aktualnie to wygląda?
60 euro diety plus podstawa. Dni wyjazdowe i zjazdowe liczone są w całości. W innych firmach liczyli godziny...
Nie polecam nikomu tej firmy, na początku wszystko wygląda ładnie pięknie do póki nie zacznie się pracy. Szefostwo wymaga od kierowcy żeby w weekend naprawiać samochody, sam osobiście wymieniałem klocki w koniu i naczepie w sobotę i w niedzielę. Oczywiście nie dołożą nic , bo jak to powiedziała szefowa, ona płaci za weekend. System 2/1 i ruchoma podłoga zachęca, lecz po przejechaniu ponad 930 km do bazy w kliplev trzeba naprawić jeszcze sobie auto. Powroty są bardzo ciężkie, często trzeba było jechać po kogoś 200 km w bok. Zero szacunku dla kierowcy, pseudo spedytorka odnosi się chamsko do kierowcy. Cały dzień siedzą na GPS i patrzą kto jedzie a kto stoi. No i na koniec najważniejsze, mają duży problem z płatnościami, rotacja bardzo duża
@Szofer Konkretnie? Jak ze stawkami, jakie dniówki? Można brać auto pod dom czy trzeba zawsze oddawać na bazę?
Takie firmy jak ta powinno się jak najszybciej zamykać. (usunięte przez administratora)
Firma dobra, stabilna a jeśli coś się zmienia to trzeba sobie poukładać na nowo i nie ma co narzekać!
Jakiś czas temu miałem okazję współpracować z tą firmą. Wszystko w jak najlepszym porządku. Praca tygodniowa w pełni poukładane od momentu zmiany spedytora. W pełni polecam ta firmę
Polecam firmę. Wszystko poukładane. Praca tygodniowa, weekend w domu, spedytor zna się na swojej pracy. Polecam
Zgadzam sie w 100%.Nie polecam
Na rozmowie szef obiecuje złote gory.Praca od poniedziałku do piatku,Mówił czasami rozładunek w sobote ale rzadko .W rzeczywistosci powroty w sobote wieczorem ,bardzo,bardzo rzadko powroty w piatek.Czasami stanie w weekend w DE za darmo bo nie płaci za postoj,Wypłata to jakas tam podstawa około 1000 zł max 1300zł plus 50gr/km.Spedytor zlecenia wysyła z duzym opoznienem ,Długi czas oczekiwania ,poniewaz boi sie szefa zeby auto zjechało w piatek i stało bo oczywiscie mozna było zrobic dodatowy przerzut.Szef tankuje w weekend auto kierowcom,co jest totalna bzdura.Waszyscy siedza cały czas na GPS-ach.Kaze jezdzic pod zakazy tonazowe zeby było jak najblizej.Jebie jak sie wjedzie na chociaz jedna bramke na autostradzie ,omijanie wszystkiego czego sie da.Wypłaty nie na czas ,długi czas czekania za pieniedzmi za swoja prace,Bardzo duza rotacja kierowców.Kazdy tutaj przychodzi na chwile ,poniewaz kazdy widzi jakie to (usunięte przez administratora) W ciepłe dni praca daje popalic ,poniewaz przewaznie wozi sie odpady(najczescie do PL)równiez obornik ,ze nie da sie wytrzymac przy otwartym szyberdachu czy szybie. Kto moze to magnes ,sam szef do tego nakłania(ale za kilometry na magnesie nie płaci).Równiez zeby na jego karcie gdzies podleciec.Sprzet...hmm jezdzi.przewega MAN-ów.Ciezko na zime i wgl doprosic sie o wymiane ,,łysych" opon.W zestawach czesto juz nacinane opony ,powyrywane czesci opon jakby jakies spod płotu lub (usunięte przez administratora) wie z czego.Ogolnie MASAKRA ,NIE POLECAM ANI FIRMY ANI SPEDYTORA (usunięte przez administratora)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Matex Piotr Wojtczak?
Zobacz opinie na temat firmy Matex Piotr Wojtczak tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.