Czy hurtownia działa także online czy jest stacjonarnie?
Zamówiona książka doszła ale z niej zrezygnowałam. Wypełniłam formularz, odesłałam i na tym koniec. Czekam juz 4 miesiąc bo zapomniałam o sprawie, zero kontaktu i zero pieniedzy. Sprawe zgłoszę na policje
Ksiazka zostala wyslana do innego miasta...! Pomimo prosb o przekierowanie ksiazka lezala w punkcie 5 dni. Zrezygnowalam z zakupu i poprosilam o zwrot pieniedzy. Na maila nikt nie odpowida telefonu nie odbiera. Po kilku dniach zostal obiecany zwrot- czekam juz 14 dni i nadal nic. Jezeli pieniadze nie zostana dzisiaj zwrocone skladam sprawe na policje. Nie polecam tego sklepu. Nigdy nie mialam az takich trudnosci z zakupionym towarem !
Rozumiem Twoje rozczarowanie, ale jeśli złożyłaś reklamację powinnaś spokojnie poczekać na rozwój sytuacji. Czy korzystałaś wcześniej z usług tej księgarni internetowej i wszystko było w porządku?
Coś się chyba dzieje niedobrego albo standardy spadły. Pierwszy zakup wszystko ok, sprawnie i konkurencyjna cena. Następny zakup- sprzedają książkę której nie mają, po 10 dniach zrezygnowałem z zakupu. Wprawdzie pieniądze zwrócili natychmiast ale nie usłyszałem nawet słowa przepraszam. W trakcie trwania zamówienia nawet maila nie wysłali z informacją dlaczego wysyłka się opóźnia. Raczej sobie odpuszczę kolejne zakupy.
Telefon nie działa. Maila nikt nie odpisuje....? Jesteście poważni? Chyba z kodeksem macie tyle wspólnego co ja NASA. Jeśli do poniedziałku nie dostanę książek zgłaszam sprawę na policję. Tak opornej transakcji jeszcze nie miałam. Nawet z Chinczykami jest lepszy kontakt i przesyłka. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Wszystko