Znam tę firmę,fatalna,nie polecam,zero szacunku dla pracownika,płacą fatalni, rotacja pracownika,ludzie z nich się śmieją,(usunięte przez administratora) pracownika nie zna(usunięte przez administratora)
Ja też choć pracowałam tam 4 miesiące a ubezpieczenie i inne składki miałam płacone przez 2 miesiące . Nie szanują ludzi szczególnie p. halinka . Więcej nie napiszę bo było by to karalne
W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w Michał Bloch Bm.Complex?
polecam płacą na czas
Najwięcej polskich pracodawców ceni u pracownika doświadczenie –tak przynajmniej twierdzi co czwarty ankietowany, 23 proc. respondentów wskazuje na dodatkowe kwalifikacje, 17 proc. z nich podkreśla rolę wykształcenia kierunkowego. Tak wyglądają wyniki ankiety, jaką przeprowadzili konsultanci Zielonej Linii podczas telefonicznej rozmowy z klientem.Na pytanie dotyczące tego, czy wymagania stawiane przez pracodawców w ofertach pracy są realistyczne, większość ankietowanych odpowiedziała twierdząco (54 proc.), natomiast według 42 proc. badanych wymagania pracodawców raczej nie są możliwe do spełnienia, a 5 proc. twierdzi, że pracodawcy w swoich ogłoszeniach o pracy prezentują zdecydowanie nierealne wymogi. Dotychczasowy staż pracy oraz kwalifikacje zawodowe –to elementy, które najczęściej wskazywali ankietowani, odpowiadając na pytanie dotyczące tego, co ich zdaniem najbardziej interesuje pracodawców u kandydatów do pracy. Niebagatelną, choć zdecydowanie drugoplanową rolę, odgrywa też wygląd zewnętrzny, który jest bardzo ważny przy pierwszym kontakcie z pracodawcą zdaniem 10 proc. ankietowanych.Konsultanci Zielonej Linii zapytali ankietowanych, czego najczęściej wymagają od nich pracodawcy. Większość z ankietowanych wymieniło takie cechy, jak: dyspozycyjność (22 proc.), pracowitość (19 proc.), lojalność (17 proc.), uczciwość (15 proc.), samodzielność i komunikatywność (po 12 proc.). Takie wyniki oznaczają, że pracodawcy wysoko cenią przede wszystkim lojalnego pracownika, który uczciwie podchodzi do swoich obowiązków, zaufanie wydaje się ważniejsze niż komunikatywność czy samodzielność
Natomiast uzasadnionym wydaje się sąd, iż zadowolenie pracowników staje się wstępnym wymogiem dla uzyskania zadowolenia klienta. Celem artykułu jest pokazanie jak pracownicy firmy ubezpieczeniowej oceniają atmosferę panującą w firmie i jakie czynniki na nią wpływają. Celem pomocniczym jest określenie znaczenia spotkań nieformalnych i zjawisk pozytywnych i negatywnych wpływających na atmosferę w pracy w firmie ubezpieczeniowej. Realizację celu oparto o specjalnie zaprojektowane i przeprowadzone badanie empiryczne z zastosowaniem metody ankietowej zatytułowane „Ocena atmosfery pracy w firmie ubezpieczeniowej”. Badanie ankietowe przeprowadzono wśród etatowych pracowników wszystkich oddziałów operacyjnych jednej z dużych firm ubezpieczeniowych działających na terytorium Polski3 w okresie od 15 listopada 2007 roku do 30 maja 2008 roku. Dobór próby był celowy, byli to wszyscy obecni w pracy, w okresie przeprowadzania badania ankietowego pracownicy oddziałów firmy ubezpieczeniowej. Otrzymano 516 prawidłowo wypełnionych ankiet, co stanowiło 64 proc. wszystkich pracowników firmy. Analizę wyników dokonano według czynników takich jak płeć: (56 proc. kobiety, 44 proc. mężczyźni), wykształcenie: (74 proc. wyższe, 26 proc. średnie), staż pracy: (33 proc. staż pracy do 5 lat, 31 proc. osoby zatrudnione 6-10 lat, 36 proc. to pracownicy za stażem ponad 10-letnim), zajmowane stanowisko (kierownicze 23 proc., pozostałe 77 proc.) i według działów zatrudnienia (33 proc. pracownicy działu sprzedaży masowej i kooperacyjnej, 16 proc. dział obsługi sprzedaży, 19 proc. dział likwidacji szkód, 9 proc. dział rachunkowości, 8 proc. dział informatyki, 10 proc. dział administracji).
Natomiast uzasadnionym wydaje się sąd, iż zadowolenie pracowników staje się wstępnym wymogiem dla uzyskania zadowolenia klienta. Celem artykułu jest pokazanie jak pracownicy firmy ubezpieczeniowej oceniają atmosferę panującą w firmie i jakie czynniki na nią wpływają. Celem pomocniczym jest określenie znaczenia spotkań nieformalnych i zjawisk pozytywnych i negatywnych wpływających na atmosferę w pracy w firmie ubezpieczeniowej. Realizację celu oparto o specjalnie zaprojektowane i przeprowadzone badanie empiryczne z zastosowaniem metody ankietowej zatytułowane „Ocena atmosfery pracy w firmie ubezpieczeniowej”. Badanie ankietowe przeprowadzono wśród etatowych pracowników wszystkich oddziałów operacyjnych jednej z dużych firm ubezpieczeniowych działających na terytorium Polski3 w okresie od 15 listopada 2007 roku do 30 maja 2008 roku. Dobór próby był celowy, byli to wszyscy obecni w pracy, w okresie przeprowadzania badania ankietowego pracownicy oddziałów firmy ubezpieczeniowej. Otrzymano 516 prawidłowo wypełnionych ankiet, co stanowiło 64 proc. wszystkich pracowników firmy. Analizę wyników dokonano według czynników takich jak płeć: (56 proc. kobiety, 44 proc. mężczyźni), wykształcenie: (74 proc. wyższe, 26 proc. średnie), staż pracy: (33 proc. staż pracy do 5 lat, 31 proc. osoby zatrudnione 6-10 lat, 36 proc. to pracownicy za stażem ponad 10-letnim), zajmowane stanowisko (kierownicze 23 proc., pozostałe 77 proc.) i według działów zatrudnienia (33 proc. pracownicy działu sprzedaży masowej i kooperacyjnej, 16 proc. dział obsługi sprzedaży, 19 proc. dział likwidacji szkód, 9 proc. dział rachunkowości, 8 proc. dział informatyki, 10 proc. dział administracji).
To, że zmiany w obszarze pracy nastąpią, jest pewne. Wciąż jednak toczą się dyskusje, czy będzie to trans-formacja korzystna dla pracowników i pracodawców. Czy spowoduje pojawienie się nowych szans, branż, zawodów, możliwości rozwoju, zaoszczędzi czas i po-może pracować ludziom bardziej kreatywnie? Czy może ta zmiana pozbawi ludzi pracy, doprowadzi do niepokojów społecznych i skaże ich na bezczynność? Według przeprowadzonych przez infuture hatalska foresight institute badań ankietowych w każdym po-koleniu1 znajduje się zarówno grupa osób, którą cieszą przyszłe zmiany na rynku pracy, jak i taka, którą rozwój technologiczny i gospodarczy napawa niepokojem. Pokolenia różnią się jedynie wielkością i proporcją tych grup. Wśród najmłodszego ankietowanego po-kolenia, czyli osób w wieku 22 lat i mniej, co trzecia jest przekonana, że podoła zmianom technologicznym i gospodarczym oraz nowym zadaniom. Wśród mille-nialsów co czwarty uważa, że otwierają się przed nim nowe perspektywy i wyzwania. I tylko w tym pokole-1. W ramach badania zostały wyodrębnione 4 grupy pokoleniowe. Pokolenie Z to osoby w wieku 22 lat i mniej, millenialsi to osoby w wieku 23–34 lata, xenialsi to kategoria, która obejmuje osoby w wieku 35–43 lata, do pokolenia X należą zaś osoby w wieku 44–53 lata.niu ta grupa jest aż tak duża. 30% xenialsów i 30% pokolenia X w ogóle nie myśli, jak będzie wygląda-ła ich praca w przyszłości. Wśród tego pokolenia aż 27% niepokoi się, czy sobie poradzi. Z kolei 24% jego przedstawicieli jest przekonane, że ich praca się nie zmieni – przeobrażenia nie będą miały wpływu na to, co robią.Obserwowane zmiany budzą skrajne opinie i emocje także wśród światowych liderów.
Nic dodać nic ująć
Ta firma powinna zawiesić działalność ,nie istnieć,fatalna.
Dajcie spokój z tą firmą, to jest coś okropnego jak oni z ludźmi postępują, fajni pracownicy przez inne firmy chwalone za pracowitość, co z tego jak Pan (usunięte przez administratora) ma w nosie pracowników, zero zainteresowania, zarobki bardzo małe. Do pracy przyjmuje cię pani A. Która nie ma zielonego pojęcia co oznacza słowo koordynator, nic nie potrafi załatwić, umie kłamać i donieść pani prezes,. Odradzam, nie polecam. (usunięte przez administratora)
Wiem że ludzie potrzebują pracować,ta firma to jest porażka, złe zarobki, bardzo złe ,złe traktowanie pracownika,wyzysk. Ktoś prawdę napisał,(usunięte przez administratora) pracownika nie zna, (usunięte przez administratora)Przyjmuje do pracy pani koordynator która nie ma pojęcia co to słowo oznacza(usunięte przez administratora) ciągle kręci,nie ma z kim rozmawiać . Nie polecam .ODRADZAM
Fatalna firma, wyzysk ludzi, płacą bardzo źle,Pan Michał pracownikami wogóle się nie interesuje,nawet ich na oczy nie widział(usunięte przez administratora)Mowie prawdę,pracowałam w tej firmie
Ta firma to jedno wielkie (usunięte przez administratora) Rzekoma i samozwańcza pani prezes jedna na trzy firmy niczego nie potrafi załatwić spokojnie. Wszystko krzykiem. Jej syn Michał notabene właściciel firmy BM COMPLEX MICHAŁ BLOCH jak mówi się że trzeba zrobić to i to a jego odpowiedź to se pan/pani kupi za własne i to zrobi. Wymaga od pracowników wiele ale żeby zapłacił to nie. Ludzie jak możecie to nie zatrudniajcie się w tej firmie bo tam jest tylko wyzysk pracownika.
jurek robilam za ciebie dobrze wiesz o tym nie swiruj
Bardzo Was proszę, żebyście poważnie podeszli do pewnych kwestii. Bądźcie świadomi tego, że na na to forum wchodzą osoby, które są realnie zainteresowane podjęciem pracy w Bm.Complex, no więc wypadałoby im pomóc. Jak na chwilę obecną kształtują się tam zarobki? Możecie mi to powiedzieć?
Jedyny plus to taki że firma oferuje może nie na wszystkich obiektach umowę o pracę. Minusy jest tego wiele. - Brak odzieży roboczej , - bardzo często środki chemiczne są przeterminowane o prawie 1 rok - składane zamówienie przyjeżdża okrojone że aż miło patrzeć - chamskie traktowanie pracowników przez właściciela firmy to są tylko nieliczne przykłady. Wymieniac można bardzo wiele.