Mebloland Artur Wyrwiński

3.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Mebloland Artur Wyrwiński

Monika
Inne

Odradzam zakup od nich są zakłamani nie odbierają telefonów od klienta wysyłają zakłamane SMS.Terminy które przy zakupie towaru są podane 5dni okazuje się po zakupie że jest to czas trzy cztery tygodnie.Stanowczo odradzam mam tylko nadzieję że właściciel zajmie się swoimi zakłamani paniami z infolinii.żenada.

1
Zynek90
Inne

"Zdecydowanie odradzam zakupy u tego sprzedającego : - podane terminy na stronie są zakłamane , sprzedający podaje 4-5 dni a w rzeczywistości trwa to 3-4 tygodnie - kontakt z sprzedającym beznadziejny, - brak informacji o zmianie terminu dostawy - odzyskałem pieniądze dzięki pomocy Allegro - Nie polecam tego sprzedającego! "

1
Klaudia
Inne

Utrudniaja odbior zniszczonego lozka. Nie przyjmują zwrotu, po tym jak powiedzieli ze za 10 dni odbiora lozko. Nagle nie odbieraja. Bo pracownik zle poinformowal. Wstyd !!!!! Nie polecam firmy. Obsługa jest bardzo niemiła. Totalny rozgardiasz w zamowieniach. Kazdy pracownik mowi na innego, ze jest nowy, ze nie wie. Ze zle poinformowal. To niech pracownik odpowiada jak przekazuje ze lozko zostanie odebrane i zostanie wykonany zwrot pieniedzy. Nie polecam. Z tak chamską, nieempatyczną i zakłamaną firmą już dawno się nie spotkałam. Termin dostawy jest non-stop przekładany. Odradzam. Moderację zachęcam do usunięcia tych wszystkich pozytywnych opinii wystawionych w jednym dniu. Minuta, po minucie.

1
Iza7209
Inne

Opóźnienie w dostawie, jednak jestem zadowolona z zamówionego łóżka, warto było poczekać

 Rozmowa kwalifikacyjna
Co sądzisz o rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Mebloland Artur Wyrwiński? Czy wziąwszy pod uwagę Twoje wrażenia, poleciłbyś innym aplikację do tego miejsca? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami.
Kientka
Pracownik

Meble z opóźnieniem ,ciezki kontakt z kierowcą i problem z wniesieniem towaru.

Kamila
Inne
@Kientka

A ile czasu trwało to opóźnienie?

Marta
Inne
@Kientka

Firma nie ma usługi wnoszenia towaru, jak większość innych. U mnie opóźnienie kilka dni, jestem zadowolona z produktu

Natalia Andrysiak
Inne

Super mebelki, wygląd rewelacja, bardzo prosty montaż. Gorąco polecam producenta, pełen profesjonalizm w kontaktach z klientem.

Kamila Markiewicz
Inne

Zakupiłam narożnik ZORANO jest przepiękny. Po złożeniu zamówienia pani zadzwoniła upewnić się jaki ma być kolor oraz strona narożnika. Produkt i obsługa spełnia wszelkie standardy

Piotrek120888
Inne

Super sklep, super łóżko. Bardzo miły kontakt. Jesteśmy z żoną bardzo zadowoleni z łóżka Venus

Paweł
Inne

Czekam 5 tydzień za łóżkiem. Brak jakiejkolwiek informacji odnośnie zamówienia…. Dodzwonić się do tej firmy to jak wygrać na loterii albo dodzwonić się do przychodni lekarskiej…. Pani z którą, rozmawiałem upewniała mnie, że łóżko będzie u mnie najpóźniej 26.08.2022r. Dostałem nawet SMS z potwierdzeniem daty przyjazdu. Zdecydowanie nie polecam wręcz odradzam. Do dzisiaj łóżko nie dotarło.

Klient
Inne

Jestem zadowolona z zakupu łóżka. Przyszło bardzo ładne oraz wygodne. Mogę polecić sprzedawcę

Kamila
Inne

Nie polecam. Miesiąc czekania za zamówieniem i jeszcze nie doszło. Dodzwonic sie nie idzie. Na maila dostałam informacje ze paczka dojdzie czwartek/piątek 25/26.08.2022 Do dzisiaj nie dotarła, brak jakiejkolwiek informacji. Nie polecam.

Justyna T
Inne

Zamówiłam szafę ze strony Erli na początku sierpnia. Do tej pory nie dotarła ona, choć czas jaki był wyznaczony najpóźniejszej dostawy to 16 sierpnia. Dzwoniłam na infolinie nikt nie odbiera. Pisałam e-mail na stronę Pani w tamtym tygodniu zapewniała, ze w tym tygodniu szafa zostanie wysłana, wczoraj zapytałam kiedy mam się jej spodziewać. Odpisano mi, ze przygotowana jest do wysyłki. Lecz w kolejnej wiadomości Pani napisała, że znowu mam czekać do następnego tygodnia. Nie polecam tej firmy, ponieważ kontakt jest tragiczny, niewiarygodne informacje i baaardzo długi czas oczekiwania na produkt oraz zbywanie klienta…

Hhh
Inne

Nie mogę się dodzwonić za swoją szafę co zamówiłam parę dni temu brak kontaktu jakiś dramat ta firma porażka szkoda kasy żałuję że tam zamówiłam

Aleksandra Czyż
Pracownik
@Hhh

Czekaj, teraz tydzień miał magazyn urlop, jak wrócą to może ci łaskawie wyślą. Ten tydzień chyba już magazyn pracuje. Ta frima to porażka, też żałuje że zamówiłam 2 szafy. (usunięte przez administratora) mi url(usunięte przez administratora) tyg w trakcie którego miałam się wprowadzic i urządzić, po 2 tyg byłam dalej na kartonach. Wciskaja kit z terminem dostawy żeby nałapać klientów. Pitem wysyłją chujnie o której dowiadujesz sie po złożeniu szafy i wybaczcie, jak chcesz zwrócić, wymienić no to możeeeeszzz... ale se teraz to rozłóż, i zatachaj na auto kierowcy. Ten kierowca też pozostawia wiele do życzenia. Jak trzeba było ściągać szafy z auta to nie był chętny pomóc ( za dodatkową opłatą ) ale jak trzeba było je zatachać z powrotem na auto to oczekiwał wzajemności. Przez tych (usunięte przez administratora) nabawiłam sie przpukliny bo musiałam szafe wnieść do domu, potem z powrotem do auta a potem nowa jeszcze raz sobie wnieść... mimo że pomyłka wynikała z ich strony! To obsłuż się kur**a sam. Żenujące. Szafy przyszły najpierw inny wymiar, potem tydzień wymieniali, potem wysłałi bez półek, na półki do dziś czekam a miesiąc minął. Przez tych chu*ków się nie wprowadziłam do nowego domu, bo czekałam na jeb*ne szafy żeby się rozpakować. Dalej się nie mogę rozpakować bo półki nadal idą... Nie wspomnę o jakości. Szafy są obdrapane, kto tam pracuje na jakości że taki szmelc przepuszczacie, Szkoda że się tu zdjęcia nie da dodać, zobaczyli byście jak wyglądają nowe poszarpane szafy w pięknym nowym domu... NIE POLECAM i jeszcze raz NIE POLECAM. Jak ktoś z tej durnej firmy jest zainteresowany to podaję telefon do siebie, prosiłam wielokrotnie o kontakt z przełożonymi, ale skontaktowała się ze mną jeden raz jakaś konsultantka, ale nigdy nie oddzwoniła mimo prośby o oddzwonienie! Aleksandra Czyż

Marzena
Inne
@Hhh

A co nie tak z tą szafą?

Flower21
Inne

Masakra czekam już drugi tydzień aż mebel do mnie dojdzie mimo że napisane jest na stronie że czas wysyłki 3 dni robocze, w mejlach cały czas zbywające odpowiedzi..

Małgorzata
Inne
@Flower21

Zbywające w sensie, że co piszą?

monika
Inne

To fakt, firma kompletnie nie przystosowana do obsługi klienta. OGÓLNIE TRAGEDIA!!! Na dostawę zamiast 7 dni czekałam 3 tygodnie. Dzień przed dostawą okazało się że będą tylko łóżko i tapczan, bo zepsuła się maszyna i szafy nie zrobią. Szafa dojechała po kolejnych 2 tygodniach tyle, że..... zamówiona była grafitowa, a dostarczyli czarną, miała mieć biały lacobel, którego nie było w zestawie i, który obiecano wysłać niezwłocznie - czekamy 2 tydzień. 2 dni temu info, że towar, czyli lacobel i uszkodzona w poprzednim transporcie maskownica, dotrą kurierem w ciągu 48 godz., po czym sms kolejnego dnia, że nie dotrą, bo problem z produkcją elementów. Panie odbierające tel wskazane na stronie to raczej księżniczki niż osoby chętne do pomocy. Zero współpracy i zainteresowania klientem NIGDY WIĘCEJ!!!

Maro
Inne

Całkowity brak poszanowania klijęta jeśli ktoś oczekuje profesjonalizmu to niestety nie tu

Ewelina
Inne
@Maro

Chodzi o opóźnienia w dostawie, o których już tu pisał ktoś wcześniej?

Flower21
Inne
@Ewelina

Tak ja już czekam drugi tydzień.

Wioletta
Inne

Firma tragedia!!! Nigdy więcej takiej sprzedawców! Zamówiłam łóżka, przyszło po trzech tygodniach bez zestawu montażowego, by je skręcić. Na infolinii bezczelni ludzie. Kłamią, że wysłali zestaw, do tego wysłano mi potwierdzenie nadania paczki, tylko, że sprzed dwóch imesięcy i nie mojej. (usunięte przez administratora) !!! Nie kupujcie nic z tej firmy!

Emilia
Inne
@Wioletta

A z iloma pracownikami na infolinii rozmawiałaś? Każdy podobnie się zachowywał?

niezadowolony klient
Inne

zamawiałem szafę z Erli i również nie polecam. Szafa zamówiona 2 tyg. temu. Brak kontaktu z firmą, Panie z działu sprzedaży nie wiedzą co powiedzieć i przekazują namiary do działu transportu, który nie odbiera (siedziałem ponad 10 minut na infolinii, będąc pierwszy w kolejce). W piątek dostaję wiadomość że szafa przyjedzie i że kurier nie pomoże mi z wniesieniem jej do domu a w poniedziałek o 15 informacja, że produkcja się opóźniła i że termin doręczenia szafy nie jest znany. Lepiej dopłacić i zakupić Szafę u dobrego sprzedawcy, ja się dość mocno przejechałem, ale wiem, że nigdy więcej. nie polecam.

Kamila
Inne
@niezadowolony klient

Rzeczywiście kiepsko to wygląda. Daj chociaż znać jak już w końcu będziesz miał ta szafę, czy wszystko z nią okej i czy jakość spoko :)

Anna L
Inne

Nie polecam tej firmy. Spóźniona dostawa łóżka o 2 tygodnie! Transport bez wniesienia zamówienia do mieszkania- pretekst COVID (a pan nawet nie miał maseczki). Kierowca miał problem z wyciągnięciem paczek z busa i prosił o pomoc z najcięższym elementem, a mi kazał je wszystkie samej wnieść do mieszkania na pierwszym pietrze. Jeżeli tak wygląda obsługa klienta w XXI wieku to ja serdecznie współczuje! Zasłużenie życzę jak najmniej klientów.

Jaaa
Pracownik
@Anna L

Zycze Pani inteligenvji oraz podejścia klienta do sprzedawcy tłumacząc sie 21 wiekiem i oczekując wszystkiego za darmo.Dzięki takim bedziewnym klientom nie będziemy mieć za chwilę polskich firm.Chinczyk już za rogiem czeka na przejecie rynku.I pamiętaj Grażyna tam nie dostanisz nic za darmo

Mihu
Pracownik
 Pytanie
@Anna L

Opłaciła pani wniesienie do domu ?

Maria
Inne
@Mihu

A to trzeba płacić czemu to w ogóle nie jest wliczona usługa?

Paweł
Inne

Nie polecam nikomu tej firmy . Szafy miały dotrzeć od 10 do 14 dni. Zamówienie złożone 26 listopada, a dziś 22 grudzień i szaf nie ma. Od 10 grudnia dzwonie co drugi dzień i za każdym razem jest inny termin. Pisałem z (usunięte przez administratora)kierownik (usunięte przez administratora)i zapewniała mnie na początku tygodnia otrzymam. Dziś dowiaduje się że dopiero po Świętach. Trzymajcie się zdała od tej firmy bo klienta mają gdzieś.

Zostaw merytoryczną opinię o Mebloland Artur Wyrwiński - Elbląg

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Mebloland Artur Wyrwiński?

    Zobacz opinie na temat firmy Mebloland Artur Wyrwiński tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Mebloland Artur Wyrwiński?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 3 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Mebloland Artur Wyrwiński
Przejdź do nowych opinii