Opinie o Mebloland Artur Wyrwiński
Nie polecam!!! (usunięte przez administratora)Od miesiąca czekamy na resztę części do łóżka i cisza! Co tydzień słyszymy, że za tydzień dostarczą i tak w kółko! Lepiej omijać tą firmę szerokim łukiem!
Miesiąc temu zamówiłam łóżko, do tej pory go nie otrzymałam i nie ma żadnej informacji od firmy, telefony które wyszukałam w internecie nie odpowiadają, zero kontaktu. Czy ktoś komu udało skontaktować się z firmą, mógłby podać maila lub numer telefonu na który ktoś odpowie?
Tak ,potwierdzam. Ta firma to porażka!!!!!!!????????????,czekałem na narożnik 3 miesiące,zawsze mieli jakąś wymówek nawet nieprzepraszali,a gdy przyszedł dzień umówionej dostawy,to popołudniu wysłali esemesa,że awaryjne samochodu i dostawa przewidziana pod koniec następnego tygodnia,już im podziękowała.masakra oszczegam,przyszłych ich klientów. ????????????????????
Ta firma to jakieś nieporozumienie. Wygląda na to, że terminy nie mają dla nich większego znaczenia. Najpierw otrzymałem SMS z informacją, że zamówiony towar został już do mnie wysłany, by następnego dnia powiadomić mnie, że jest opóźnienie w dostawie. Następnie - podczas rozmowy telefonicznej - poinformowano mnie, że opóźnienie wyniesie ok. 3-ch tygodni, a może nawet dłużej. Dopiero po wykorzystaniu prawnych argumentów, udało mi się doprowadzić do realizacji zamówienia w ostatnim dniu przypadającego terminu (21 dni). Uzyskałem nawet rabat w wysokości 50 zł. Wydawać by się mogło, że wszystko jest już O.K., pojawił się jednak nowy problem - tym razem formalny. Otóż od tygodnia nie mogę się doprosić o nadesłanie faktury. Wysłałem do sprzedawcy w tej kwestii 2 e-maile oraz przeprowadziłem 3 rozmowy telefoniczne. Niestety mimo upływu tygodnia faktura elektroniczna nadal nie został wystawiona. AW.
Firma robi sobie żarty z kupujących miesiąc czekałem na łóżko przyszło nie takie teraz czekam na reklamacje drugi miesiąc aby zostało wymienione i przekładają mnie z tygodnia na tydzień , najgorsza firma z jaką miałem doczynienia , zakupy w internecie miały być szybkie i łatwe lecz w tym przypadku ani tu szybkości ani ułatwiania , a ludzie którzy siedzą przed telefonami są chyba z łapanki.
Firma bardzo nie rzetelna, trudny kontakt, zamówiłam narożnik na początku maja i do tej pory go nie otrzymałam choć 21 mają z prestige meble s.c. otrzymałam maila ze wysłano, tylko gdzie ? Zadzwoniłam do firmy na dział sprzedaży i uzyskałam informacje że wysłano do ich magazynu, a do mnie za dwa tygodnie, dzisiaj minęły dwa tygodnie i po wielu próbach udało mi się skontaktować z działem transportu i dziś otrzymałam informacje że może koniec czerwca bądź początek lipca. Ta firma to nie producent jak się reklamuje, tylko nieuczciwy pośrednik.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Mebloland Artur Wyrwiński?
Zobacz opinie na temat firmy Mebloland Artur Wyrwiński tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Mebloland Artur Wyrwiński?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 3 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!