Mebloland Artur Wyrwiński

3.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Mebloland Artur Wyrwiński

Wiktoria
Inne

Bardzo polecam sprzedającego! SUPER KONTAKT. Szybkość realizacji zamówienia, szybka dostawa. Bardzo duży plus że firma ma własny transport. Kierowca który dostarczył mebel baaaardzo fajny:) POLECAM. Napewno nie ostatnie zakupy.

1
anonim
Inne
@Wiktoria

To jest opinia chyba napisana przez pracownika w celu podwyższenia gwiazdek ????

Joanna
Inne

Polecam meble dostarczone w terminie, jakość za taką cenę wzorowa.

1
Paulina
Pracownik

Bardzo dobry kontakt. Dostawa na czas. Wszystko w jak najlepszym porządku. Dziękuję za transakcję i pozdrawiam.

2
Zadowolony klient
Inne

Polecam w 100%. Łóżko przyszło szybko, złożenie tego łóżka było proste. Instrukcja czytelna.

Diana Nowy wpis
Inne

Nie szukają może sprzedawcy mebli? Nie mogę znaleźć żadnych ofert. Proszę jak ktoś wie coś to dajcie znać, tylko żeby to nie była praca z wnoszeniem ich do klienta.

Niezadowolony klient Nowy wpis
Inne

Firma beznadziejna jakość produktów jeszcze gorsza.Po roku w łóżku sypialnianym zaczęły psuć się sprężyny.Reklamacja złożona w marcu jak już jakimś cudem uda nam się dodzwonić do Firmy to Pani twierdzi że e-mail został wysłany a do dziś dnia nikt do mnie nie napisał.Stanowczo odradzam zakupy w tej firmie!!!!!!

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jak szefostwo w Mebloland Artur Wyrwiński traktuje ludzi?

Chorzów
Inne

Reklamacja reklamację goni. Firma której nie zależy na dobrym imieniu. Telefonów nie odbierają, podają byle jaki inny byle problem z głowy. Ale trafili na upierdliwego klienta. Sprawę oddam do sądu bo już mi się nie chce z nimi rozmawiać. Może gdyby więcej osób korzystało z prawa jakie przysługuje konsumentowi firma zastanowiła by się jakich ma pracowników i jaki towar ludziom oferuje. Wstyd w jaki bezczelny sposób traktują klienta. Stanowczo odradzam zakupy w tej firmie. Pozytywne opinie chyba pisane są przez samych pracowników,żeby chociaż ciut lepiej wyglądać na tle tych złych,których jest zdecydowanie więcej . PORAŻKA

1
Pracownik
Pracodawca
@Chorzów

Pani jest bardzo problematycznym klientem, już raz poszliśmy pani na rękę, koleżanka zorganizowała pomoc we wniesieniu którego nie mamy w naszych usługach i otrzymała nowy narożnik w ramach reklamacji, jednak pani postanowiła odstąpić od umowy i żąda wyniesienia mebla przez kierowcę oraz zwrotu całości gotówki.

1
Małgorzata
Inne
@Pracownik

Ale odnośnie tych telefonów to faktycznie nikt w firmie nie odbierał? Dlaczego? Napisał Pan "żąda", to ta sytuacja nie została rozwiązana? Co ten Pan kierowca ostatecznie zrobił? Za to wniesienie dostał jakąś dodatkową opłatę?

1
Chorzów
Inne
 Pytanie
@Pracownik

Problematyczni to jesteście Wy.I co z tego że kierowca pomógł go wnieść jak dostarczyliście nowy narożnik który był w gorszym stanie od reklamowanego.?? Mam zostawić sobie połamanego grata?? Nie odstępuje od umowy ,tylko żądam gotówki za produkt kolejny raz reklamowany.Odebraliście swoje badziewie a gotówki nie chcecie oddać mimo że mamy na to wasze potwierdzenie na piśmie .Termin już minął.I co?? Jesteście nie źle wyszkoleni w spławianiu klienta.Najlepiej nie odbierać tel ,nie odpisywać.Żerujecie na ludziach którym się spodobał towar na zdjęciu. Przyjmując zamówienia jesteście tacy mili że ho ho (usunięte przez administratora) I nikt mi nie będzie mówił że jestem problematycznym klientem, kiedy walczę o swoje

Chorzów
Inne
 Pytanie
@Małgorzata

Pani posługująca się e-mailem Paulina....nie odbiera tel . Na e-maile też nie odpisuje.Pani z działu rozliczeniowego posługująca się e-mailem Małgorzata.... też nie odpisuje .Zbieg okoliczności Pani Małgorzato???Gdzie jest zwrot gotówki który najdalej miał wpłynąć do 16 grudnia?? Wasza firma się do tego zobowiązała w piśmie i co??

Chorzów
Inne
@Małgorzata

Do Pani Małgorzaty wysłałam 7 wiadomości i na żaden nie ma odpowiedzi

Maciaszek
Inne
@Pracownik

Problematyczna to jest wasza pseudo firma. Powinni was zamknąć za te (usunięte przez administratora) Telefon jeśli się zechce odbiera t(usunięte przez administratora)i tak kłamie przez telefon że szok. Pieniądze na szafę wpłacone od razu po miesiącu dopiero raczyła odebrać telefon a kolejne rozmowy dochodziły do skutku tylko dlatego że dzwoniłem z innych numerów. W końcu zrezygnowałem z zamowienia i już ponad miesiąc czekam na zwrot niemałej kwoty. Panie pracowniku że tak zażartuję powinieneś pójść siedzieć za (usunięte przez administratora) tak samo jak kierownictwo i ta (usunięte przez administratora)od telefonu. Mam nadzieję że w końcu was zamkną bo tak się nadajecie do produkcji mebli jak koty do szczekania

A.S Nowy wpis
Inne
@Chorzów

Mam to samo zapłaciłam za szafę w marcu a teraz nikt nie odbiera telefonu a firma nie daje żadnej odpowiedzi Omijać szerokim łukiem

 Rozmowa kwalifikacyjna
Co sądzisz o rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Mebloland Artur Wyrwiński? Czy wziąwszy pod uwagę Twoje wrażenia, poleciłbyś innym aplikację do tego miejsca? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami.
Ppmj
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałam w firmie Mobloland moja przygoda nie trwała długo, szef (usunięte przez administratora), czemu nie pracuje? Bo pracownicy robią ci zdjęcia aby cie podkapowac szefowi bo za to mają premie. Jeśli szukasz normalnej pracy i okej ludźmi to nie polecam. Ale życzę firmie lepszego szefa i powodzenia może kiedyś się wam ułoży. Pozdrawiam

Alicja
Inne
@Ppmj

A jak sie dostałeś do tej pracy? Firma sie ogłasza gdzies ? Zarobki były adekwatne do pracy? Jakie oferują godziny pracy I czy czesto występuje praca w weekendy czy zależy od grafiku? Ja szukam czegoś stabilnego i zależy mi na długim zostaniu w nowym miejscu pracy . Duża jest rotacja pracowników, że względu na te "kablowanie" szefowi? Są faworyzowani co niektórzy czy jakie korzyści z tego kablowania?

Alicja
Kandydat

Bardzo dużo opinii klientów tutaj...a zagląda ktoś z pracowników? :P W sumie zastanawiam się, czy firma nie jest jednoosobową działalnością gospodarczą...ktoś coś wie? Jeżeli firma jednak poszukuje pracowników, to wiecie gdzie można znaleźć oferty pracy? Kurczę, nie mogę znaleźć na żadnych serwisach informacji, ani na stronie internetowej, bo firma jej raczej nie ma :P

meblolandZŁODZIEJE
Inne

łóżko odebrane 28.01.23r. po dwóch miesiącach batalii, jest początek kwietnia nadal brak zwrotu pieniędzy. Bardzo ciężko się dodzwonić,(usunięte przez administratora) Ciągle kłamstwa, że koleżanka na maila zaraz odpisze, oczywiście cisza. (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) Sprawa zgłoszona na UOKiK i na policję.

Karina Wasik
Inne

Polecam meble dostarczone w terminie, jakość za taką cenę wzorowa.

Jakub
Inne

Zamówiłem łóżko venuz 10listopada 2022 teraz mamy 23styczeń 2023 i dalej móżka nie ma ani nie da się dodzwonić do nich Łóżko zamówione z mebloland

Becialke
Inne

Firma dni od listopada czekam na elementy z reklamacji dzwoniąc tylko pani m i mówię będzie w piątek u tak cały czas... Od 5 miesiąc mają w (usunięte przez administratora) wszystkich polecam sprawdzić inne opinie na stronach... Nie polecam zakupów

klient
Inne

Zamówiłem od nich szafę dwudziestego szóstego grudnia, dziewiątego lutego zadzwoniłem do nich i zrezygnowałem. co tydzień do nich w czwartki dzwoniłem z pytaniem czy szafa przyjedzie i co tydzień odpowiadali, że mają opóźnienia, szafa nadal jest na produkcji i będzie w przyszłym tygodniu. Pociesza mnie jedynie fakt, że wybrałem płatność przy odbiorze, więc nie martwię się o zwrot pieniędzy. Wszelkie negatywne komentarze na Facebook usuwają.

Sara
Inne
@klient

Również długo czekałam na zamówienie, jednak po jego otrzymaniu jestem w pełni zadowolona

Kasua
Inne
 Pytanie
@Sara

Witam. Amoge wiedziec co Pani zamWiala? Zastanawiam sie nad zakupem bo cena kuszaca.

2
Jolasia
Inne
@Kasua

Nic tam nie zamawiać to firma wyłudzającą od ludzi kasę już ponad dwa miesiące czekam na zwrot pieniędzy gdyż zrezygnowałam z zakupionego towaru gdy ciągle przesuwali termin dostawy.Teraz nawet nie odbierają telefonu.

1
Sara
Inne
@Kasua

Szafę Vilo 200, jak na taką cenę to uważam, że szafa do przedpokoju idealna jak na pierwsze mieszkanie

Wiktoria
Inne

Bardzo polecam sprzedającego! SUPER KONTAKT. Szybkość realizacji zamówienia, szybka dostawa. Bardzo duży plus że firma ma własny transport. Kierowca który dostarczył mebel baaaardzo fajny:) POLECAM. Napewno nie ostatnie zakupy.

1
anonim
Inne
@Wiktoria

To jest opinia chyba napisana przez pracownika w celu podwyższenia gwiazdek ????

Aluszru
Inne

Jestem w szoku jak firma takiego pokroju może cały czas funkcjonować, już dawno powinna zostać zamknięta i srogo ukarana za taki pseudo handel! To kpina ze w dzisiejszych czasach takie coś funkcjonuje i legalnie robi ludzi w balona. Ludzie niekompetentni którzy w żaden sposób nie poczuwają się do jakiej kolejek odpowiedzialności, nie mówiąc już o solidnej obsłudze klienta. Czas oczekiwania to niekończąca się bajka. Stracony czas i nerwy. Niestety opinie przeczytałam dopiero po zakupie. Mam nadzieje tylko ze chociaż na zwrot pieniędzy będę mogła liczyć. W przeciwnym razie sprawę będę zmuszona zgłosić.

Domi56
Inne
@Aluszru

Również zrezygnowałam, ponieważ mieli opóźnienia na produkcji. Na zwrot czekałam dłużej niż 14 dni, jednak pieniądze zostały zwrócone bez większych problemów

Magdalia
Inne

Firma borażka !!!!!3 miesiące czekałam na łóżko do dzwonić się i uzyskać informacije tragedia zwodzą człowieka tylko a kierowca bardzo nie przyjemny łaska że pracuje nie polecam tej firmy omijać jak naj dalej!!!!!!!

Klient
Inne

Witajcie firma nie wywiązuje sie z terminu mija już 5 tydzień a meble nadal niedostarczone wysyłają ciągle tego samego meila od 4 tygodni jak dzwonię do nich to kłamią że będzie w następnym tygodniu i już minęły 3 tygodnie nie polecam tej firmy.

Emila
Inne
 Pytanie

Firma i obsługa klienta porażka.Szafa zamówiona 20 listopada,dotarła w wigilię w nocy,okazało się że bez śrub montażowych.Z firma trudno się skontaktować,jeśli się cudem uda twierdzą że śruby zostały wysłane,przy czym potwierdzenia wysłania żadnego uzyskać nie mogę i części montażowych do tej pory nie mam,firma przestała odbierać telefony.Co człowiek ma zrobić z szafą bez części montażowych?To samo jakbym wyrzuciła pieniądze w błoto!nie zostawię tego tak,to jest brak szacunku do klienta

2
Filip
Inne

Meble od MEBLOLAND zamawiam od kilku lat do mieszkań na wynajem. Ogólnie jestem bardzo zadowolony. Jakość mebli jak na tę cenę OK. Muszę również pochwalić dział reklamacji. Raz zdarzyło mi się rozbite szkło we froncie - reklamacja szybko i sprawnie przyznana. Duży plus dla tej firmy ponieważ posiadają własny transport - kierowcy pomocni i dbający o przesyłkę.

anonim
Pracownik
@Filip

To chyba mówimy o innej firmie, skoro taki super kontakt i meble to będę mogła liczyć na pomoc w odzyskaniu swoich.

Filip
Inne
@anonim

Osobiście naprawdę nie mam żadnych zarzutów co do firmy więc dziwią mnie te negatywne opinie

anonim
Inne

MASAKRA MASAKRA jeżeli Państwo nie chcecie stracić pieniędzy i zdrowia to odradzam jakiegokolwiek zakupu w tej firmie.

Bardzo niezadowolony klient
Inne

Firma zwróciła gotówkę,w prawdzie sporo po terminie ale jednak. Mimo wszystko NIE POLECAM. Doradzam jednak innych którzy walczą o swoje aby się nie poddawać i pamiętać że są również inne instytucje które mogą spór rozwiązać. Firmie natomiast życzę aby zmieniła personel na bardziej doświadczony i bardziej zadbała o klienta o ile chce przetrwać na rynku pracy. Powodzenia

Wredna
Inne
 Pytanie

Jak piszecie sami sobie pozytywne opinie to zadbajcie chociaż o to żeby były w różnych dniach i o różnych godzinach. 5 pozytywów w 6 min??? Ależ zaskakujące .......Ośmieszacie sami siebie

Pracownik
Pracownik
@Wredna

Niestety sami nie możemy wystawiać sobie opinii. Są one weryfikowane po IP komputera, jeżeli by tak było byłyby natychmiast usuwane

Zostaw merytoryczną opinię o Mebloland Artur Wyrwiński - Elbląg

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Mebloland Artur Wyrwiński?

    Zobacz opinie na temat firmy Mebloland Artur Wyrwiński tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Mebloland Artur Wyrwiński?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 3 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Mebloland Artur Wyrwiński
Przejdź do nowych opinii