Opinie o Mebloland Artur Wyrwiński
Polecam ! :) zamówienie zostało dokonane w sklepie internetowym, meble doszły bardzo dobrze zabezpieczone. sklep ma bardzo korzystne ceny.
Łóżko bardzo dobrze wykonane montaż bardzo prosty jedyny mankament brak 6 śrub jednak po kontakcie z producentem problem został bardzo szybko rozwiązany i śrubki bez problemy do mnie dotarły. Polecam
Szafa zgodna z opisem , ładnie się prezentuje ale jedna paczka bardzo ciężka uważam że powinno być to rozłożone na dwie lżejsze ale ogólnie wszystko ok
Gorąco polecam. Kontakt sprzedawcą na poziomie lux - inny sprzedawca łóżek zawiódł ,szukałam szybkiej realizacji zlecenia i...znalazłam .Zgodnie z umową otrzymałam łóżko przed Świętami wybrany model ,w kolorze jaki wskazałam ,komplety z opisem montażu prostym do realizacji .Łóżko piękne, wygodne , wygląda w naturze dużo ładniej niż na zdjęciach. Szczególnie dziękuję Pani ze sklepu internetowego , który pomógł w szybkiej realizacji zamówienia . W przyszłości w razie potrzeby na pewno pierwsze kroki skieruję do tej firmy . POLECAM !!!!
Meble dojechały w całości, takie jak z zamówienia, wyglądają na solidnie zrobione. Natomiast obsługa Pani z działu transportu (niestety nie chciała podać swoich danych )wgl nie kompetentna, na towar musiałam czekać miesiąc czasu a dostawa miała być zrealizowana do 14 dni. Gdyby nie przemiła Pani Kinga z działu sprzedaży która zna się na swojej pracy i nie zamiata wszystkiego pod dywan załatwiła tak że w ciągu 3 dni zamówienie pojawiło się u mnie. Gdyby nie ta Pani czekałabym do stycznia (ciekawe którego roku) .
Po rezygnacji z zamówienia, kontakt utrudniony. Podane dane do przelewu i nic. Panie oburzone, że telefon dzwoni i oczywiście kłamstwo na kłamstwie. Minęło 14 dni na zwrot. Udało się dodzwonić raz i było, że potwierdzenie przelewu będzie do godziny czasu, później, że przelew będzie dziś, później, że jutro, później, że muszą się księgowej zapytać. I na tym przestali odbierać telefon, z innego numeru odebrali ( ale już mnie po kilku sekundach już rozłączyło wiele razy. Niestety firma czuje się bezkarna. Ale nie pozwolę na utratę tyłu pieniędzy. Sprawa została zgłoszona i czekam na dalszą drogę postępowania. Jeśli komuś z Państwa udało się odzyskać środki proszę o kontakt
Zamówiłam szafę z lustrem 13.11.2022. Termin realizacji zamówienia był wskazany 2 tyg. Po opłaceniu zlecenia otrzymalam maila, że jednak czas realizacji został wydluzony do 3 tyg. Meble dostarczono w 4 tygodniu, niestety szafa z lustrem przyjechała bez lustra-taki psikus. Brakująca część szafy miała dotrzeć do końca tygodnia lub na początku następnego. Mamy już 7 tydzień i w dalszym ciągu nie mam skompletowanej szafy. Dodzwonić się na dział transportu graniczy z cudem, dzisiaj Pani z działu sprzedaży zaniosła tam telefon, gdyż tam nie raczą odebrać i znowu informacja, że uzupełniony brak przyjdzie w przyszłym tygodniu, bo na razie kierowca nie jedzie w moim kierunku. Zastanawiam się tylko, czy jak nikt przez kilka miesięcy nie zamówi nic z mojego kierunku, to czy ja w ogóle to dostanę. Masakra. Pomijam fakt złej jakości mebli. Skrzydło z szafy po zasunieciu od góry nie dochodzi 2 cm a na dole 1 cm. Nigdy nie zamówię juz nic w tej firmie i NIE POLECAM. Po zakupie kontakt jak z d....pą. Porażka
Oddaliśmy sprawę do rzecznika praw konsumenta . Firma uważa się za bezkarną. Pracowników mają bezczelnych aroganckich i chamskich. Próbujemy odzyskać nasze pieniądze za bubel jaki nam sprzedali.....może się udać. Życzę powodzenia i cierpliwości, bo moja się skończyła
Odpowiedz do pracownika Małgorzata. Wysłane zostało do Pani 7 wiadomości i na żadne nie dostałam odpowiedzi. Więc cóż się Pani tak dziwi że firma nie odpowiada??
Odpowiedz do pracownika Paulina. Dnia 16 listopada wasza firma pisze: ,,Firma Mebloland S.C zobowiązuje się do oddania środków pieniężnych na nr konta bankowego podanego przez Państwa.....w terminie do 30 dni.". Takiego maila dostaliśmy po rozmowie z waszym szefem ,który prosi nas o wydłużenie tego terminu i sam odbiera od nas narożnik .Do dzisiaj jest cisza. I Pani twierdzi że jestem problematycznym klientem?? To jest dowód tego jak oszukiwani są klienci przez firmę Mebloland a czytając opinie to udało Wam się to już w przypadku wielu osób. A co do Pani:bezczelna ignorantka.
Banda złodziei i (usunięte przez administratora) Zobowiązali się od oddania gotówki za reklamacje i słowa nie dotrzymali chociaż na wszystko mamy potwierdzenie w e-mailach i rozmowach telefonicznych. Takie firmy nie powinny istnieć na rynku. Radzimy każdemu kto jest w podobnej sytuacji wystąpić na drogę sądową, ponieważ wydaje im się że są bezkarni.
Dostawa opóźniana dwukrotnie z 8 do 21 dni, dowiadywałem się o tym tylko gdy sam zapytałem, przepraszam nie przechodzi im przez gardło. Podnośniki nie pasują do łóżka. Reklamacja trwa już szósty tydzień, a rozwiązania brak. Po 4 ciężkich tygodniach od złożenia reklamacji dostałem info o tym, że zostały wysłane nowe podnośniki, a gdy je dostałem to się okazało że to te same xD na pytanie dlaczego wysłali te same dostaję odpowiedź 'innych nie mamy'. Nie polecam, zero szacunku do klienta. Dzisiaj mija 2,5 miesiąca i nic się nie zmieniło. Dobrze że allegro lekko pomaga, sprawę dociągniemy może kiedyś do końca.
Wysyłka miała nastąpić po 5 dniach ! Czekam ba łóżko już ponad miesiąc i nadal nie otrzymałam zamówienia! Kontakt ze sklepem porażka a kontakt z działem transportu jeszcze większą porażką . Sklep twierdzi że mam kontaktować się z działem transportu jednak nie interesuje ich ani trochę że dział transportu nie odbiera w ogóle tefonów , proszę sklep o kontakt z nimi, jednak mają klienta dosłownie w (usunięte przez administratora) ! Porażka, bo nie wiem czy mam czekać kolejny miesiąc na łóżko czy zamówić w innym sklepie gdzie dostanę w terminie!!!!
Pieniądze biorą,towary nie ma przez miesiąc,przeciągają dostawę,omijać z daleka!!!!!!!!a te pozytywne opinie to chyba sami sobie tu wystawili????
Ta firma to jakaś porażka,mieszkam w Warszawie i zamówiłem łóżko do mieszkania we Wrocławiu Dostałem termin na sobotę,przyjechałem w piątek wieczorem aby rano w sobotę odebrać łóżko W sobotę o 11 zacząłem się niecierpliwić i zadzwoniłem do kierowcy raz , drugi,trzeci i cisza W końcu o 16.30 ktoś łaskawie wysłał mi SMSa że im się samochód zespół o 16.30!!! Czy tak powinno traktować się klienta Wiem że to duża firma i taka opinia po nich spłynie ale ja straciłem przez nich 200 zł na dojazd i dwa dni weekendu Ciekawe czy firma w jakiś sposób zareaguje? wątpię
Witam, bardzo przepraszamy, niestety w sobotę nie pracujemy od razu jak dowiedzieliśmy o usterce samochodu pracownik przyjechał do biura i informował klientów o przesuniętej dostawie. Bardzo przepraszamy za poniesione straty, jednak zdarzają się usterki samochodów i w tamtej chwili nie mieliśmy innego wolnego samochodu. Mam nadzieję, że będzie pan zadowolony z naszych produktów pomimo problemu z dostawą.
Takich sytuacji macie więcej. Ja bym proponował kupić kilka aut więcej i nie zwalać winy na psujący się transport, lub brak sieci i niemożność odbioru telefonów itd. Kłamstwa macie we krwi a klientów którzy wam ufają macie głęboko w d...e. Z głębokim poważaniem klient.
Nie będę oceniać mebla, bo jak dotąd nie miałam okazji go używać, mimo że minęło 1,5 miesiąca od zakupu. Kontakt z tą „firmą” to jakiś nieśmieszny żart, jak ktoś chce zachować zdrowie psychiczne to lepiej niech omija szerokim łukiem! Miesiąc oczekiwania na dostawę przy informacji że wysyłają w 5 dni. Jak już udało im się dostarczyć mebel, to okazało się, że brakuje zestawu montażowego. Od tygodnia proszę o dosłanie, pani oczywiście przeprasza, obiecuje że już wysyła i… du*a! Dziś poprosiłam o numer listu przewozowego i dostałam zdjęcie wypełnionego świstka. Szkoda tylko, że przesyłka nadal nie jest nadana.
Nie kupujcie ludzie w tej firmie, do zamówionej szafy nie dołączyli zawiasów do drzwi przesuwanych. Dwa tygodnie dzwonię i proszę o wysłanie, kłamią ze wysłali, jak dzwonię po tygodniu mówią ze wyślą nie wysyłają, ciezko się dodzwonić, czesto brak kontaktu. Masakra. Dostawa tez z trzy dniowym opóźnieniem, bo kierowca nie wyjechał. Nie polecam
Kontakt bez zarzutów, meble dojechały po dwóch tygodniach. Najlepiej kontaktować się mailowo, ponieważ infolinia przeciążona
Bardzo dobry kontakt drogą mailową, meble w porządku. Jak pod wynajem mogę polecić meble.
(usunięte przez administratora) Towar z reklamacji przyszedł od innego klienta z reklamacji jeszcze gorszy niż pierwszy. Rogówka Hugo krzywa, połamana. Pani Paulina na infolini chamska i arogancka .Kierowca Żenada.Nigdy nie kupujcie w tej "garażowej firmie"!!!!!
Dostawa przyszła opóźniona o kilka dni, jednak dostałam telefon dzień wcześniej o potwierdzeniu odbioru. Panie bardzo miłe
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Mebloland Artur Wyrwiński?
Zobacz opinie na temat firmy Mebloland Artur Wyrwiński tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Mebloland Artur Wyrwiński?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 3 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!