Pobrałem bilet z parkomatu i pozostawiłem na podszybiu. Jak wróciłem do pojazdu to zaskoczył mnie mandat za wycieraczką pomimo tego, że się nie spóźniłem. Jak się po chwili okazało bilet spadł z podszybia na siedzenie. Ok.. była w tym mała moja wina, że nie spojrzałem czy bilet był na podszybiu jak odchodziłem z auta bo się spieszyłem. Przelałem opłatę za mandat od razu żeby była niższa bo jednak biletu na podszybiu nie było a numeru rejestracyjnego nie wpisałem w parkomacie bo mi się spieszyło więc nie wiedziałem jak to rozpatrzą. Ale skoro bilet kupiłem to złożyłem reklamację. Co ciekawe składając reklamację było bardzo dużo zdjęć mojego pojazdu z momentu wystawienia wezwanie, które mogłem obejrzeć - zdjęcia całego podszybia - chyba trzy, zdjęcia tyłu auta zdjęcia parkomatu obok ale też.. zdjęcia wnętrza auta z przodu. Na tych zdjęciach było widać bilet, który spadł i że był ważny co opisałem w reklamacji. Już następnego dnia z rana otrzymałem odpowiedź na reklamację. Firma przyznała rację, że bilet był w środku, przeprosiła i oczywiście pozytywnie rozpatrzyła odwołanie. Napisałem od razu o zwrot pieniędzy za mandat. Dostałem go w poniedziałek i opłaciłem. Mandat dostałem w poniedziałek, reklamację rozpatrzyli we wtorek a w czwartek wieczorem z powrotem pieniądze zaksięgowały mi się na koncie. Na prawdę porządna i dokładna firma. Nie spodziewałem się, że tak dużo zdjęć robią przy kontroli ale jednak dobrze, że to tak wygląda.
Mi spadł bilecik na wycieraczkę i tego nie widać . Nie chcą mi uwzględnić reklamacji twierdząc ze bilecik powinien być na przyszyciu . Są różne sytuacje Np taka ze bilet spadnie . Będę pisać dotąd aż uzyskam pozytywne rozpatrzenie . Firma żenada . A i jeszcze za brak biletu 170 zł chyba coś im w głowie sie przewraca . Rozumiem 20/30 zł ale 170 . Śmiech na salo co sie na tym świecie dzieje
Kontroler w trakcie kontroli nie tylko patrzy czy nie ma biletu na podszybiu ale też rozgląda się czy nie spadł z podszybia na siedzenia lub wycieraczki. Gdyby taki bilet zauważył to nie wystawia wezwania. Dodatkowo robi dokumentację zdjęciową takiego stanu rzeczy. O ile w Pani wypadku na zdjęciach nie widać biletu na wycieraczkach ani siedzeniach a sam bilet jest bez numeru rejestracyjnego i nie był opłacany kartą o tyle ciężko udokumentować kto pierwotnie pobrał ten bilet i dla jakiego pojazdu. Kwota opłaty dodatkowej, jeżeli jest opłacona w pierwszych dniach wezwania to jest odpowiednio niższa - w Pani wypadku byłoby to 120zł. Jeżeli zapłaciła Pani 170zł w pierwszych dniach wystawienia wezwania może Pani do nas napisać o zwrot nadpłaty aby odzyskać różnicę. Wysokość kwoty jest adekwatna do podobnych opłat rynkowych. Opłaty karne za brak biletu na miejskich strefach płatnego parkowania zgodnie z ustawą sięgają do 10% minimalnej krajowej czyli aktualnie do 300zł. Opłaty karne za brak biletu w środkach transportu (pociągi, autobusy, tramwaje) również sięgają zazwyczaj od 100 do 350zł. Mandaty wystawiane przez straż miejską lub policję za niedostosowywanie się do oznakowania drogowego podczas parkowania są znacznie wyższe i czasami wiążą się z blokadą pojazdu.
Dzień dobry, jestem bardzo zadowolona z szybkiego załatwienia mojej reklamacji, dotyczącej wezwania do opłaty dodatkowej za brak biletu na parkingu przy ulicy Młodzianowskiej w Radomiu. Złożyłam ją w dniu 20.09.2022r. a odpowiedź otrzymałam już następnego dnia. W mojej ocenie firma słusznie uznała moje wyjaśnienia jako zasługujące na uwzględnienie.
Czy z treści poniekąd nie wynika, że nie? Bo skoro jest zadowolona i uwzględnili wyjaśnienia to chyba do jednego może się sprowadzać?
Płatność w przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji nie wiele zmienia. Reklamacja jest tak samo rozpatrywana i w przypadku wpłaty za wezwanie i pozytywnie rozpatrzonej reklamacji kwota jest zwracana.
Jakoś tego zwrotu nie mogę się doczekać. 14 dni minęło, ponoć oddajecie w dni 7 . Ciekawe czy się doczekam swoich pieniędzy.
U mnie to samo. Pozytywnie rozpatrzone 28 września i do dziś cisza. Wysłałam już 3 maile przypominające i nawet słowem nikt nie odpowiedział.
Ile trzeba czekać na zwrot pieniędzy? Reklamacja rozpatrzona pozytywnie 28 września. Wysłałam 3 maile z przypomnieniem o należnym mi zwrocie i nawet słowem się nikt do mnie nie odezwał.
Najwyraźniej. Specjalnie zapłaciłam w terminie, żeby nie było podstawy do zaniechania zwrotu pieniędzy. Niestety nic to nie dało. Porażka. O uczciwości nawet nie ma co wspominać w temacie tej firmy
Generalnie ich pismo potwierdzające pozytywne rozpatrzenie reklamacji nie posiada ani numeru sprawy ani numeru rejestr. pojazdu. Takie pisma to można sobie samemu napisać. Całe szczęście że jest na tym piśmie nagłówek firmowy. Jeżeli chodzi o maile ... żadnego potwierdzenia że wpłynął do nich. Nic. Zero. Poczekam jeszcze parę dni i zgłoszę do UOKiK. Na opinie tutaj również odpowiadają wybiórczo.
@Aneta Najmocniej przepraszamy. Rzeczywiście mieliśmy na początku tego miesiąca drobne problemy techniczne w związku z czym nieco dłużej nam zajęło rozpatrywanie i przekazywanie zwrotów. Nie powinno do takiej sytuacji dojść i już zrobiliśmy odpowiednie poprawki aby taka sytuacja więcej nie zaszła. W Pani wypadku powinna mieć Pani najpóźniej w dniu dzisiejszym zaksięgowany zwrot. Jeżeli to nie nastąpiło to prosimy o dodatkowy kontakt na maila ksiegowosc@weip.pl i zweryfikujemy czy na pewno zwrot został prawidłowo wysłany. Rzadko ale czasami zdarzyło się, że osoba która otrzymała zwrot nie zauważyła go ponieważ miała kilka kont bankowych i po dwóch miesiącach do nas pisała, że jeszcze pieniędzy nie otrzymała. Zwroty standardowo dokonujemy w ciągu tygodnia. Pozdrawiamy Serdecznie
@Wiltom jeżeli chodzi o maile jeśli wysyłała Pani maila bezpośrednio na naszą skrzynkę to rzeczywiście nie przy każdej skrzynce mailowej mamy autoresponder. Bardzo dziękujemy za uwagę i postaramy się to jak najszybciej zmienić. Pani numer sprawy jest to numer wezwania, które Pani otrzymała (6 cyfrowy). Jeżeli pisała Pani do nas przez formularz kontaktowy na stronie internetowej to powinna Pani otrzymać potwierdzenie na maila. Rozpatrzenie Pani reklamacji jest wiążące i otrzymała je Pani z firmowego maila. Jeżeli napisała Pani do nas o zwrot zgodnie z informacją podaną na pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji to Pani zwrot powinien się zaksięgować na Pani koncie nie później niż w dniu dzisiejszym lub jutrzejszym. Jeśli to nie nastąpiło bardzo prosimy o kontakt na adres ksiegowosc@weip.pl .
Ja również czuję sie (usunięte przez administratora) przez ta firmę zostałam potraktowana przez tej firmy fatalnie
Cała firma pomimo tego, że ma młodą kadrę posiada bardzo duże doświadczenie w zarzadzaniu parkingami. Firma rzetelna i uczciwa. Elastycznie podchodzi do wszystkich pracowników i ich potrzeb lub indywidualnej sytuacji. Zarobki dla osób zaangażowanych są bardzo sensowne. Kontakt z przełożonymi i serwisem jest bezproblemowy i szybki.
Zarobki osób pracujących na parkingach zazwyczaj mieszczą się w widełkach 3000-7000zł brutto (w przypadku osób uczących się na rękę). Wysokość zarobków głównie zależy od miejsca zatrudnienia.
Panie Mirku, Nie stosujemy takich działań jakie Pan opisał. Dbamy o wysoką jakość usług i stosujemy tylko urządzenia sprawdzonych, renomowanych firm. Zarazem posiadając własny dział serwisowy mamy możliwość zapewniania szybkiego serwisu każdego urządzenia.
Moja reklamacja dotycząca "opłaty dodatkowej" za "brak biletu" (bilet był lecz upadł na podłogę samochodu więc był niewidoczny dla kontrolera) została rozpatrzona pozytywnie i bardzo szybko bo w ciągu 3 dni.
To ciekawe, że analogiczna sytuacja w moim przypadku, a reklamacja nie uznana. Złodziejska organizacja, argumentacja odmowy, taka, cyt..."...Dodatkowo bilet przedstawiony przez kierowcę nie posiada numeru rejestracyjnego. Bilet taki nie dokumentuje ani kto go kupił ani dla jakiego pojazdu został wykupiony. Nie dokumentuje on zatem konkretnego wydarzenia a dokumentuje on, że jakaś osoba wykupiła bilet dla jakiegoś pojazdu...". :):):). Ciekawe co na takie praktyki odpowie UOKiK?
Ja dokładnie miałam taką samą sytuacje i mam negatywną odpowiedź, proszę pracownika WEIP o wyjaśnienie od czego to zależy, analogiczne sytuacje i raz tak a raz tak?
ich ludzie się czają za rogiem, żeby zaraz po wyjściu z auta do niedziałającego biletomatu, żeby wlepić na dzień dobry karę za brak biletu , panel reklamacyjny wyrzuca błąd przez co nie ma możliwości złożenia odwołania , w momencie pisania do nich wiadomości, okazuje się, że piszę do samego siebie, przecież to jest niepoważne
Parkomaty zawsze są sprawdzane przed kontrolą i działają. Na każdym parkomacie w razie czego jest numer infolinii. Zazwyczaj problem jest ze klienci nie czytają instrukcji ani cennika i próbują na siłę wepchnac karty lub banknoty tam gdzie nie powinni albo nie patrzą ze jest minimalna opłata i nie można wykupić biletu za 1 zł. Natomiast póki klient jest przy parkomacie widzi czy ktoś podchodzi do jego auta a jeśli kontroler jest na kontroli to widzi że ktoś jest przy parkomacie. Parkomaty są na tyle blisko parkingu a kontrola to co najmniej 8 zdjęć pojazdu więc wezwanie w trakcie zakupu biletu to bzdura i próba wyłudzenia bezpłatnej opłaty. Formularz działa prawidłowo tylko nie przyjmuje kilku reklamacji a jedną i numery wezwania i rejestracyjne trzeba pisać bez spacji. Jest tyle możliwości kontaktu z firmą że nikt mnie ma z tym problemu.
Skąd macie tak wysokie opłaty za brak biletu? A może będziecie brali 500zł, albo może 1000! Masakra
Opłaty obecnie w miastach na strefach płatnego parkowania sięgają do 10% minimalnego wynagrodzenia miesięcznego (np. Warszawa - 250zł, Poznań - 280zł, Gdańsk, Sopot - 200zł). Rzeczywiście niektóre firmy parkingowe mają opłaty w wysokości 450zł / 500zł za brak biletu. Opłaty na naszych parkingach nie przekraczają ww. 10%. Informacja o konieczności pozostawienia biletu na podszybiu oraz wysokości opłaty znajduje się w regulaminie, na parkomacie oraz na samym bilecie. W przeciwieństwie do miast prywatne firmy parkingowe ponoszą wysokie opłaty związane z pozyskiwaniem danych kierowców z CEPiK oraz prowadzeniem windykacji, stąd też zbyt niskie opłaty za brak biletu nie pozwalałyby na pokrycie kosztów windykacji w przypadku kierowców, którzy nie uregulowali wezwania.
Pomijając już sam fakt taki, iż w Radomiu została ustalona tak zwana "Opłata Dodatkowa" w wusokosci 50 zł, bądź 25 zł w cheili ujszczenia jej najdalej do drugiego dania. Przez Ratusz w tadomiu. To na tej to podstawie, nie w sposób racjinalnie wytlumaczyć, czemu to na DW.w Radomiu należący nadal do miasta Radom(?) ta sama kara jest w tym miejscu ponad 3 krotnie wyższa. Nie wspominqjąc już ti o tym, iż jest ona naliczana przez obcych i to aż z Tròjmiasta. A tym samym pieniądze te nie zasilają budżetu mst. Radom, co jakiś tam z TRÓJMIASTA. Tak jak by im mało bylo, tego tam ich "morskiego zlota", zwanego Amber Gold
Część miast jest w trakcie zmian wysokości opłat dodatkowych, niemniej już od długiego czasu opłaty rzędu około 200zł występowały w komunikacji miejskiej za brak ważnego biletu. W przeciwieństwie do innych dużych firm parkingowych jesteśmy firmą ze 100% polskim kapitałem stąd podatki przez nas płacone w pełni trafiają do polskiego budżetu.
pasażer jedzie na gapę, to nie to samo, nikt nie jedzie na PKP żeby zostawić sobie auto, tylko odprowadzić kogoś z rodziny, najczęściej nie masz przy sobie 3 zł, musisz rozmienić, wielu korzysta z tego parkingu pierwszy raz, nie wie ile kosztuje, bo w mieście parking to 0, 60 zł za 15 minut, a tzw kontroler wypisał mi mandat 1 min po opuszczeniu samochodu,Kto pozwolił, żeby firma z taką reputacją prowadziła parking przy dworcu, po co ? dlaczego to nie jest miejska strefa płatnego parkowania
Na parkingu znajduje się cennik, również na wjeździe. Można płacić kartą nie trzeba mieć drobnych. A firma z tego co widzę ma dobrą opinię bo ponad 4 gwiazdki na google
I co z tego że na każdym parkomacie jest numer tel doninfolinii. Z kim mam gadać jak potencjalny konsultant jest dostępny od godz. 8 a sytuacja ma miejsce o 7.30 ? Komu zameldowac probkdm z parkomatem...kiedyś się mówiło ... koniowi na Helu ? Brak słów na taką firmę nastawioną na szybki zysk.
Wysokość opłat jest podobna jak na innych tego typu parkingach a zarazem podobna do kwot za brak biletu w komunikacji miejskiej czy też na strefach płatnego parkowania. Aktualnie zgodnie z ustawą opłaty za brak biletu na strefach płatnego parkowania wynoszą do 10% kwoty minimalnego wynagrodzenia.
Na każdym parkingu znajduje się kilka parkomatów. Na każdym z parkomatów znajduje się informacja iż w przypadku ewentualnej awarii należy skorzystać z sąsiedniego parkomatu. Informację o uszkodzonym parkomacie można zgłosić poprzez bok@weip.pl.
Tak. I będę płacił za każdym razem. Wystarczy aby telefony na infolinii odbierał człlwiek a nie automat. Pozdrawiam.
Czaicie się jak hieny cmentarne, aby tylko zarobić, nawet na klientach, którzy pobrali bilety... Oczywiście, że klient opisuje prawdę.
proszę o wykaz ustaw itp jakim Wasze parkingi podlegają, bo rozumiem, że Wasz regulamin na postawie literatury prawa, konstytucji został stworzony?
Moja prośba została rozpatrzona pozytywnie ,dziękuję. Dobry kontakt.
Proszę napisać mi czego prośba Pani dotyczyła, że została rozpatrzona pozytywnie, moja reklamacja "braku biletu" (bilet spadł na wycieraczkę) i był niewidoczny na zdjęciach reklamacja została negatywnie rozpatrzona
Bardzo nieuczciwe praktyki, firma nie udziela odpowiedzi klientom, brak kontaktu z firma. Brak rzetelności i uczciwości. reklamacje z takim samym powodem są rozpatrywane w całkiem różny sposób. Bóg wie od czego to zależy. Pracownicy polują na klientów, człowiek nie zdąży dojść do parkometru, a juz ma mandat za wycieraczką. Powinniście sie wstydzić! Może ktoś zrobi z tym w końcu porządek????
Wykupiłam bilet na 3 h. Niestety w momencie kiedy się skończył byłam z synem w gabinecie lekarza. Nie zdążyłam przedłużyć opłaty za parkowanie , ponieważ nie udało mi się wyjść z gabinetu. Źle obliczyłam czas. Oczywiście bilet dokupiłam , ale mandat został mi wręczony. Miałam opłacony czas parkowania. Ale mi o to nie anulowano mi opłaty dodatkowej. Niestety wydaje mi się dość nieuczciwą praktyka. Po pierwsze - jesteśmy u lekarza i nie dałam rady wyjść z gabinetu, żeby opłacić bilet.po drugie- zapłaciłam za brakującą godzinę. W mojej ocenie praktyka nieuczciwą . A uprzedzając komentarze, nie wiedziałam o istnieniu aplikacji.
Ta firma stosuje bardzo nieuczciwe praktyki! Reklamacje rozpatrywane sa pozytywnie lub negatywnie. Wszystko zależy chyba od szczęścia lub humoru pracownika. Dwie jednakowe reklamacje potrafią być rozpatrzone w całkiem inny sposób. Mało tego pracownicy dosłownie polują na klientów. Czlowiek nie zdąży nawet dojść do parkometru, a już ma mandat. Sprawa nakładania mandatów przez tą firmę nadaje się do nagłośnienia.
Parking na Smoluchowskiego w Gdańsku-wizyta u lekarza przedlużyła się i spóżniłem się tylko 15 minut ale mandat został wystawiony. Odrzucili oczywiście prośbę o anulowanie kary.\Niech (usunięte przez administratora)się tymi 190pln.
Bardzo szybka odpowiedź ze strony działu reklamacji. Mandat wystawiony 22.10 około godziny 20:00, około 23 złożyłem reklamacje i dzisiaj 25.10 dostałem odpowiedz o pozytywnym rozpatrzeniu. Odnośnie organizacji parkingu na Ergo Arena Gdańsk podczas wydarzenia to mogę śmiało stwierdzić że lepszej jeszcze nie widziałem.
Szanowna Firmo. Reklamacja rozpatrzona pozytywnie. Jednak została wniesiona opłata dodatkowa 120 zl przed rozpatrzeniem reklamacji. W odpowiedzi na reklamacje poinformowano mnie żeby zgłosić sprawę zwrotu na maila ŻWROTy. Dzisiaj mija 12 dni od tego zgłoszenia. Jaki macie czas na zwrot niesłusznie pobranych pieniędzy ? Doczekam się zwrotu ?
Jestem bardzo zadowolony z obsługi, moja reklamacja została załatwiona szybko i pozytywnie. Ryszard.
Beznadziejne oznakowanie " Parking płatny", winno być "Prywatny parking płatny" bo te prywatne diametralnie różnią się wysokością opłat i kar, od tych miejskich. Kontrolerki jak myśliwe polują na klienta, który zbyt długo szuka drobnych do automatu. Wtedy robią aparatem klik i nie ma przeproś. Polecają złożenie reklamacji na druku firmy znajdującej się na str. internetowej, która się nie otwiera. A jeśli znajdziesz ten druk poprzez Google to tych reklamacji nikt nie czyta. Wszyscy otrzymują tą samą, negatywną odpowiedź podpiętą w załączniku. Protest w tej sprawie już nie może być wysłany, nie przyjmują odwrotnej poczty. Tacy to cwaniacy, krwiopijcy mniej zaradnych kierowców. Można się odwołać do sądu
W firmie Weip Sp. z o.o. poszukiwano pracowników. Czy ktoś podjął pracę jako Parkingowy?
Tak, firma godna polecenia jeśli chodzi o pracę. Nowe osoby mają obawy na początku ale po miesiącu pracy i pierwszej wypłacie prawie nikt nie chce już odchodzić.
Jakie warunki pracy są w Weip Sp. z o.o.? Czy jest szatnia i/lub stołówka pracownicza? Czy organizowany jest dojazd do pracy dla osoby pracującej na stanowisku Parkingowy?
Warunki są dobre nawet bardzo: - przede wszystkim wynagrodzenie jest bardzo dobre, ponad przeciętne - godziny pracy - można dogadać - zależy głównie od tego ile osób pracuje w tej samej okolicy - narzędzia do pracy wysokiej jakości - zazwyczaj nowe telefony - kontakt - bardzo dobry - cały czas jeżeli jest potrzeba mamy pod telefonem kontakt z osobą operacyjną oraz serwisem - nikt nie patrzy na ręce - pracuje się samemu, codziennie składa raport z pracy i od czasu do czasu jest telefon od przełożonego jak idzie - praca na świeżym powietrzu - czyli nie ma jakiś wyjątkowych wygód - nie ma szatni, stołówki itp.
Jakie są warunki zatrudnienia w Weip Sp. z o.o.?
Warunki są dobre: - wynagrodzenie bardzo dobre, ponad przeciętne - godziny pracy - można dogadać - zależy głównie od tego ile osób pracuje w tej samej okolicy - narzędzia do pracy wysokiej jakości - zazwyczaj nowe telefony - kontakt - bardzo dobry - cały czas jeżeli jest potrzeba mamy pod telefonem kontakt z osobą operacyjną oraz serwisem - nikt nie patrzy na ręce - pracuje się samemu, codziennie składa raport z pracy i od czasu do czasu jest telefon od przełożonego jak idzie - praca na świeżym powietrzu - czyli nie ma jakiś wyjątkowych wygód
Niestety potwierdzam polowanie kontrolerów na kierowców, przy imprezie masowej czekasz przy parkometrze 20 i więcej minut a w tym czasie masz już wlepiony mandat i oczywiście to Twoja wina bo nie włożyłeś biletu za szybę, trzeba pilnować samochodu w czasie kupowania biletu to jedyna opcja aby nie zostać ukaranym, a co do odwołania to jest dopiero śmieszne nawet nikt treści reklamacji nie czyta tylko odpowiedź jest negatywna, mam nadzieję, że więcej na strefie zarządzanej przez firmę WEIP nie będę musiał parkować
Niestety nie ma takiej możliwości. Kontrolerzy w przypadku imprez masowych nie weryfikują posiadania biletu przed imprezą a dopiero w trakcie imprezy. Co więcej parkometry w tym miejscu wymagają wpisania numeru rejestracyjnego - przy posiadaniu biletu z numerem rejestracyjnym reklamacja zostałaby uwzględniona. W przypadku braku biletu bądź wpisania innego numeru rejestracyjnego sprawa jest oczywista.
Każda reklamacja jest analizowana indywidualnie przez pracownika. Nigdy nie są one z automatu odrzucane. Jednak aby reklamacja była uznana pozytywnie należy wskazać ku temu podstawy - np. pobranie biletu ze wpisaniem numeru rejestracyjnego 5 min po otrzymaniu wezwania. Jeżeli nie zgadza się Pani z rozpatrzeniem reklamacji i chce Pani wskazać jakieś dodatkowe argumenty może to Pani zrobić za pomocą maila bok@weip.pl
Działania firmy są nieetyczne. Pracownica czai się na wysiadających i w ciągu 3 minut drukuje wezwanie do zapłaty. Nikogo nie upomina tylko poluje! Kara za brak biletu w Radomiu 170 zł, a opłacenie w ciągu 4 dni to 120 zł. (usunięte przez administratora) i brak jakichkolwiek etycznych zasad.
Nie poluję na nikogo. Na wjazdach na parking jest dokładne oznakowanie. Parking ma zawieszone kilkadziesiąt znaków odnośnie tego iż trzeba pobrać bilet i stoi kilka parkomatów w pobliżu siebie. Jeżeli ktoś wielokrotnie nie zwraca uwagi na znaki albo nie kupuje biletu bo mu szkoda 2zł to może winić tylko sam siebie.
Tu nie ma etycznych zasad ponieważ panie na parkingach wystawiają wezwania nie w ciągu 3 minut, tylko w ciągu nie całej minuty. W pierwszej kolejności jest drukowane wezwanie żeby zdążyć, a dopiero potem zdjęcia. A jak chce się włożyć bilet za szybę to informacja jest krótka to i tak nic nie da bo ja już wydrukowałam wezwanie. A co z czasem na podejście do biletomatu na czas wydruku i powrót do samochodu. Jak to należy zrobić, może jakiś instruktarz ze strony firmy.
Rzecznik Ochrony Praw Konsumenta dobiera się tej beznadziejnej firmie do skóry. Najwyższy czas!
Kwota jest w podobnej wysokości jak w komunikacji miejskiej i na strefach płatnego parkowania.
Program z którego korzystamy nie pozwala na wydruk wezwania przed dokonaniem pełnej dokumentacji zdjęciowej. Niemniej po wydrukowaniu wezwania również są robione zdjęcia ukazujące informację że wezwanie zostało pozostawione za wycieraczką. Zatem zdjęcia są robione przed i po wystawieniu wezwania. Całość tej operacji zajmuje około 3 min niemniej ze względu na uwagi kierowców w niektórych miejscach zostało to wydłużone o dodatkowy dokumentowany w postaci zdjęć czas.
Rzeczywiście czas reakcji Pań na parkingach jest ekspresowy jednak nie zawsze reklamacje rozpatrywane są negatywnie. Moja sprawa została rozpatrzona pozytywnie. Dzięki Weip za zrozumienie.
Lizus. Kłaniaj się w pas. Ciekawe co powiedziałbyś, gdyby (jak zdecydowanej większości) reklamacji nie uwzględnili.
Osoby posiadające kartę inwalidy są traktowane podobnie z wyjątkiem, że mogą bezpłatnie korzystać z miejsc dla nich wyznaczonych. Na pozostałych miejscach niewyznaczonych należy wykupić bilet.
Jestem mega zadowolona z obslugi,no moze gorzej z ekranem parkomatu w sloneczne dni. Infolinia zrozumiala,latwosc skladania reklamacji,dobre zdjecia samochodu:) Polecam,dziekuje i pozdrawiam
Ta firma to porażka, rozpatrzenie reklamacji nie merytoryczne jakby 10 latek to rozpatrywał. Opóźnienie lekarza w poradni brak możliwości dokupienia biletu a ci wstawka o regulaminie i bezimienne odpowiedzi!!! Mnóstwo skarg na firmę i jej prostackie podejście pod lupą UOkiK!
Na wszystkich naszych parkingach jest możliwość pobrania biletu przy pomocy aplikacji mobilnych - ePark, mPay, Skycash i AnyPark. Zatem w kolejce do lekarza czy też będąc na wakacjach w Japonii - jeżeli ma się dostęp do internetu to jest możliwość dokupienia biletu. Na przyszłość zachęcamy do spróbowania :) W aplikacji ePark można użyć kodu rabatowego eparkweip dającego dodatkowe 10zł na parkowanie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Weip Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Weip Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 24.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Weip Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 24, z czego 16 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!