Opinie o Weip Sp. z o.o. w Gdynia

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Weip Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Weip Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Transport i spedycja drogowa - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Weip Sp. z o.o. w Gdynia

RafałJ
Inne

Pobrałem bilet z parkomatu i pozostawiłem na podszybiu. Jak wróciłem do pojazdu to zaskoczył mnie mandat za wycieraczką pomimo tego, że się nie spóźniłem. Jak się po chwili okazało bilet spadł z podszybia na siedzenie. Ok.. była w tym mała moja wina, że nie spojrzałem czy bilet był na podszybiu jak odchodziłem z auta bo się spieszyłem. Przelałem opłatę za mandat od razu żeby była niższa bo jednak biletu na podszybiu nie było a numeru rejestracyjnego nie wpisałem w parkomacie bo mi się spieszyło więc nie wiedziałem jak to rozpatrzą. Ale skoro bilet kupiłem to złożyłem reklamację. Co ciekawe składając reklamację było bardzo dużo zdjęć mojego pojazdu z momentu wystawienia wezwanie, które mogłem obejrzeć - zdjęcia całego podszybia - chyba trzy, zdjęcia tyłu auta zdjęcia parkomatu obok ale też.. zdjęcia wnętrza auta z przodu. Na tych zdjęciach było widać bilet, który spadł i że był ważny co opisałem w reklamacji. Już następnego dnia z rana otrzymałem odpowiedź na reklamację. Firma przyznała rację, że bilet był w środku, przeprosiła i oczywiście pozytywnie rozpatrzyła odwołanie. Napisałem od razu o zwrot pieniędzy za mandat. Dostałem go w poniedziałek i opłaciłem. Mandat dostałem w poniedziałek, reklamację rozpatrzyli we wtorek a w czwartek wieczorem z powrotem pieniądze zaksięgowały mi się na koncie. Na prawdę porządna i dokładna firma. Nie spodziewałem się, że tak dużo zdjęć robią przy kontroli ale jednak dobrze, że to tak wygląda.

Daria
Inne
@RafałJ

Mi spadł bilecik na wycieraczkę i tego nie widać . Nie chcą mi uwzględnić reklamacji twierdząc ze bilecik powinien być na przyszyciu . Są różne sytuacje Np taka ze bilet spadnie . Będę pisać dotąd aż uzyskam pozytywne rozpatrzenie . Firma żenada . A i jeszcze za brak biletu 170 zł chyba coś im w głowie sie przewraca . Rozumiem 20/30 zł ale 170 . Śmiech na salo co sie na tym świecie dzieje

WEIP
Pracodawca
@Daria

Kontroler w trakcie kontroli nie tylko patrzy czy nie ma biletu na podszybiu ale też rozgląda się czy nie spadł z podszybia na siedzenia lub wycieraczki. Gdyby taki bilet zauważył to nie wystawia wezwania. Dodatkowo robi dokumentację zdjęciową takiego stanu rzeczy. O ile w Pani wypadku na zdjęciach nie widać biletu na wycieraczkach ani siedzeniach a sam bilet jest bez numeru rejestracyjnego i nie był opłacany kartą o tyle ciężko udokumentować kto pierwotnie pobrał ten bilet i dla jakiego pojazdu. Kwota opłaty dodatkowej, jeżeli jest opłacona w pierwszych dniach wezwania to jest odpowiednio niższa - w Pani wypadku byłoby to 120zł. Jeżeli zapłaciła Pani 170zł w pierwszych dniach wystawienia wezwania może Pani do nas napisać o zwrot nadpłaty aby odzyskać różnicę. Wysokość kwoty jest adekwatna do podobnych opłat rynkowych. Opłaty karne za brak biletu na miejskich strefach płatnego parkowania zgodnie z ustawą sięgają do 10% minimalnej krajowej czyli aktualnie do 300zł. Opłaty karne za brak biletu w środkach transportu (pociągi, autobusy, tramwaje) również sięgają zazwyczaj od 100 do 350zł. Mandaty wystawiane przez straż miejską lub policję za niedostosowywanie się do oznakowania drogowego podczas parkowania są znacznie wyższe i czasami wiążą się z blokadą pojazdu.

opłata dodatkowa 445397
Inne

Dzień dobry, jestem bardzo zadowolona z szybkiego załatwienia mojej reklamacji, dotyczącej wezwania do opłaty dodatkowej za brak biletu na parkingu przy ulicy Młodzianowskiej w Radomiu. Złożyłam ją w dniu 20.09.2022r. a odpowiedź otrzymałam już następnego dnia. W mojej ocenie firma słusznie uznała moje wyjaśnienia jako zasługujące na uwzględnienie.

mari
Pracownik
 Pytanie
@opłata dodatkowa 445397

a zapłaciłaś ?

Katarzyna
Inne
@mari

Czy z treści poniekąd nie wynika, że nie? Bo skoro jest zadowolona i uwzględnili wyjaśnienia to chyba do jednego może się sprowadzać?

WEIP
Pracownik
@Katarzyna

Płatność w przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji nie wiele zmienia. Reklamacja jest tak samo rozpatrywana i w przypadku wpłaty za wezwanie i pozytywnie rozpatrzonej reklamacji kwota jest zwracana.

Wiltom
Inne
@WEIP

Jakoś tego zwrotu nie mogę się doczekać. 14 dni minęło, ponoć oddajecie w dni 7 . Ciekawe czy się doczekam swoich pieniędzy.

Aneta
Inne
@Wiltom

U mnie to samo. Pozytywnie rozpatrzone 28 września i do dziś cisza. Wysłałam już 3 maile przypominające i nawet słowem nikt nie odpowiedział.

Aneta
Pracownik
 Pytanie
@WEIP

Ile trzeba czekać na zwrot pieniędzy? Reklamacja rozpatrzona pozytywnie 28 września. Wysłałam 3 maile z przypomnieniem o należnym mi zwrocie i nawet słowem się nikt do mnie nie odezwał.

Wiltom
Inne
 Pytanie
@Aneta

Czyli mamy chyba do czynienia z przywłaszczeniem ? Tak działają nieuczciwe firmy.

Aneta
Inne
@Wiltom

Najwyraźniej. Specjalnie zapłaciłam w terminie, żeby nie było podstawy do zaniechania zwrotu pieniędzy. Niestety nic to nie dało. Porażka. O uczciwości nawet nie ma co wspominać w temacie tej firmy

Wiltom
Inne
@Aneta

Generalnie ich pismo potwierdzające pozytywne rozpatrzenie reklamacji nie posiada ani numeru sprawy ani numeru rejestr. pojazdu. Takie pisma to można sobie samemu napisać. Całe szczęście że jest na tym piśmie nagłówek firmowy. Jeżeli chodzi o maile ... żadnego potwierdzenia że wpłynął do nich. Nic. Zero. Poczekam jeszcze parę dni i zgłoszę do UOKiK. Na opinie tutaj również odpowiadają wybiórczo.

WEIP
Pracownik
@Aneta

@Aneta Najmocniej przepraszamy. Rzeczywiście mieliśmy na początku tego miesiąca drobne problemy techniczne w związku z czym nieco dłużej nam zajęło rozpatrywanie i przekazywanie zwrotów. Nie powinno do takiej sytuacji dojść i już zrobiliśmy odpowiednie poprawki aby taka sytuacja więcej nie zaszła. W Pani wypadku powinna mieć Pani najpóźniej w dniu dzisiejszym zaksięgowany zwrot. Jeżeli to nie nastąpiło to prosimy o dodatkowy kontakt na maila ksiegowosc@weip.pl i zweryfikujemy czy na pewno zwrot został prawidłowo wysłany. Rzadko ale czasami zdarzyło się, że osoba która otrzymała zwrot nie zauważyła go ponieważ miała kilka kont bankowych i po dwóch miesiącach do nas pisała, że jeszcze pieniędzy nie otrzymała. Zwroty standardowo dokonujemy w ciągu tygodnia. Pozdrawiamy Serdecznie

WEIP
Pracownik
@Wiltom

@Wiltom jeżeli chodzi o maile jeśli wysyłała Pani maila bezpośrednio na naszą skrzynkę to rzeczywiście nie przy każdej skrzynce mailowej mamy autoresponder. Bardzo dziękujemy za uwagę i postaramy się to jak najszybciej zmienić. Pani numer sprawy jest to numer wezwania, które Pani otrzymała (6 cyfrowy). Jeżeli pisała Pani do nas przez formularz kontaktowy na stronie internetowej to powinna Pani otrzymać potwierdzenie na maila. Rozpatrzenie Pani reklamacji jest wiążące i otrzymała je Pani z firmowego maila. Jeżeli napisała Pani do nas o zwrot zgodnie z informacją podaną na pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji to Pani zwrot powinien się zaksięgować na Pani koncie nie później niż w dniu dzisiejszym lub jutrzejszym. Jeśli to nie nastąpiło bardzo prosimy o kontakt na adres ksiegowosc@weip.pl .

Aneta
Inne
@WEIP

Zwrot otrzymałam. Dziękuję

anonim
Inne
@Wiltom

Ja również czuję sie (usunięte przez administratora) przez ta firmę zostałam potraktowana przez tej firmy fatalnie

Mateusz
Pracownik

Cała firma pomimo tego, że ma młodą kadrę posiada bardzo duże doświadczenie w zarzadzaniu parkingami. Firma rzetelna i uczciwa. Elastycznie podchodzi do wszystkich pracowników i ich potrzeb lub indywidualnej sytuacji. Zarobki dla osób zaangażowanych są bardzo sensowne. Kontakt z przełożonymi i serwisem jest bezproblemowy i szybki.

2
emeryt
Inne
@Mateusz

Nie

Artur
Pracownik
 Pytanie
@Mateusz

Jak wysokie zarobki oferujecie?

WEIP
Pracownik
@Artur

Zarobki osób pracujących na parkingach zazwyczaj mieszczą się w widełkach 3000-7000zł brutto (w przypadku osób uczących się na rękę). Wysokość zarobków głównie zależy od miejsca zatrudnienia.

WEIP
Pracownik

Panie Mirku, Nie stosujemy takich działań jakie Pan opisał. Dbamy o wysoką jakość usług i stosujemy tylko urządzenia sprawdzonych, renomowanych firm. Zarazem posiadając własny dział serwisowy mamy możliwość zapewniania szybkiego serwisu każdego urządzenia.

Nel
Inne

Moja reklamacja dotycząca "opłaty dodatkowej" za "brak biletu" (bilet był lecz upadł na podłogę samochodu więc był niewidoczny dla kontrolera) została rozpatrzona pozytywnie i bardzo szybko bo w ciągu 3 dni.

Len
Inne
 Pytanie
@Nel

To ciekawe, że analogiczna sytuacja w moim przypadku, a reklamacja nie uznana. Złodziejska organizacja, argumentacja odmowy, taka, cyt..."...Dodatkowo bilet przedstawiony przez kierowcę nie posiada numeru rejestracyjnego. Bilet taki nie dokumentuje ani kto go kupił ani dla jakiego pojazdu został wykupiony. Nie dokumentuje on zatem konkretnego wydarzenia a dokumentuje on, że jakaś osoba wykupiła bilet dla jakiegoś pojazdu...". :):):). Ciekawe co na takie praktyki odpowie UOKiK?

ozek
Inne
 Pytanie
@Nel

Ja dokładnie miałam taką samą sytuacje i mam negatywną odpowiedź, proszę pracownika WEIP o wyjaśnienie od czego to zależy, analogiczne sytuacje i raz tak a raz tak?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak przebiegła Twoja rozmowa kwalifikacyjna w firmie Weip Sp. z o.o.? Napisz o swoich odczuciach ze spotkania. Czy coś Cię zaskoczyło w oferowanych warunkach współpracy? Opowiedz nam o tym.
logo firmy KIEROWCA KAT C
Gogolin
Eko-Probud Sp. z o.o.
(15 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca C+E Niemieckie warunki pracy
Drezno
Profesjonalny Kierowca Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(46 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca Transportu Żywca Wieprzowego
Chojnice
Zakłady Miesne "Andrzej Skiba"
(231 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
WRO
Inne

ich ludzie się czają za rogiem, żeby zaraz po wyjściu z auta do niedziałającego biletomatu, żeby wlepić na dzień dobry karę za brak biletu , panel reklamacyjny wyrzuca błąd przez co nie ma możliwości złożenia odwołania , w momencie pisania do nich wiadomości, okazuje się, że piszę do samego siebie, przecież to jest niepoważne

3
Hey
Pracownik
@WRO

Parkomaty zawsze są sprawdzane przed kontrolą i działają. Na każdym parkomacie w razie czego jest numer infolinii. Zazwyczaj problem jest ze klienci nie czytają instrukcji ani cennika i próbują na siłę wepchnac karty lub banknoty tam gdzie nie powinni albo nie patrzą ze jest minimalna opłata i nie można wykupić biletu za 1 zł. Natomiast póki klient jest przy parkomacie widzi czy ktoś podchodzi do jego auta a jeśli kontroler jest na kontroli to widzi że ktoś jest przy parkomacie. Parkomaty są na tyle blisko parkingu a kontrola to co najmniej 8 zdjęć pojazdu więc wezwanie w trakcie zakupu biletu to bzdura i próba wyłudzenia bezpłatnej opłaty. Formularz działa prawidłowo tylko nie przyjmuje kilku reklamacji a jedną i numery wezwania i rejestracyjne trzeba pisać bez spacji. Jest tyle możliwości kontaktu z firmą że nikt mnie ma z tym problemu.

Ann Ja
Inne
 Pytanie
@Hey

Skąd macie tak wysokie opłaty za brak biletu? A może będziecie brali 500zł, albo może 1000! Masakra

WEIP
Pracownik
@Ann Ja

Opłaty obecnie w miastach na strefach płatnego parkowania sięgają do 10% minimalnego wynagrodzenia miesięcznego (np. Warszawa - 250zł, Poznań - 280zł, Gdańsk, Sopot - 200zł). Rzeczywiście niektóre firmy parkingowe mają opłaty w wysokości 450zł / 500zł za brak biletu. Opłaty na naszych parkingach nie przekraczają ww. 10%. Informacja o konieczności pozostawienia biletu na podszybiu oraz wysokości opłaty znajduje się w regulaminie, na parkomacie oraz na samym bilecie. W przeciwieństwie do miast prywatne firmy parkingowe ponoszą wysokie opłaty związane z pozyskiwaniem danych kierowców z CEPiK oraz prowadzeniem windykacji, stąd też zbyt niskie opłaty za brak biletu nie pozwalałyby na pokrycie kosztów windykacji w przypadku kierowców, którzy nie uregulowali wezwania.

Radomianin
Inne
 Pytanie
@WEIP

Pomijając już sam fakt taki, iż w Radomiu została ustalona tak zwana "Opłata Dodatkowa" w wusokosci 50 zł, bądź 25 zł w cheili ujszczenia jej najdalej do drugiego dania. Przez Ratusz w tadomiu. To na tej to podstawie, nie w sposób racjinalnie wytlumaczyć, czemu to na DW.w Radomiu należący nadal do miasta Radom(?) ta sama kara jest w tym miejscu ponad 3 krotnie wyższa. Nie wspominqjąc już ti o tym, iż jest ona naliczana przez obcych i to aż z Tròjmiasta. A tym samym pieniądze te nie zasilają budżetu mst. Radom, co jakiś tam z TRÓJMIASTA. Tak jak by im mało bylo, tego tam ich "morskiego zlota", zwanego Amber Gold

WEIP
Pracownik
@Radomianin

Część miast jest w trakcie zmian wysokości opłat dodatkowych, niemniej już od długiego czasu opłaty rzędu około 200zł występowały w komunikacji miejskiej za brak ważnego biletu. W przeciwieństwie do innych dużych firm parkingowych jesteśmy firmą ze 100% polskim kapitałem stąd podatki przez nas płacone w pełni trafiają do polskiego budżetu.

elaradom
Inne
 Pytanie
@WEIP

pasażer jedzie na gapę, to nie to samo, nikt nie jedzie na PKP żeby zostawić sobie auto, tylko odprowadzić kogoś z rodziny, najczęściej nie masz przy sobie 3 zł, musisz rozmienić, wielu korzysta z tego parkingu pierwszy raz, nie wie ile kosztuje, bo w mieście parking to 0, 60 zł za 15 minut, a tzw kontroler wypisał mi mandat 1 min po opuszczeniu samochodu,Kto pozwolił, żeby firma z taką reputacją prowadziła parking przy dworcu, po co ? dlaczego to nie jest miejska strefa płatnego parkowania

1
Dawid
Inne
@elaradom

Na parkingu znajduje się cennik, również na wjeździe. Można płacić kartą nie trzeba mieć drobnych. A firma z tego co widzę ma dobrą opinię bo ponad 4 gwiazdki na google

Wiltom
Inne
 Pytanie
@Hey

I co z tego że na każdym parkomacie jest numer tel doninfolinii. Z kim mam gadać jak potencjalny konsultant jest dostępny od godz. 8 a sytuacja ma miejsce o 7.30 ? Komu zameldowac probkdm z parkomatem...kiedyś się mówiło ... koniowi na Helu ? Brak słów na taką firmę nastawioną na szybki zysk.

Janusz
Inne
 Pytanie
@WEIP

Ciekawę na jakiej prowizji pracują parkingowi skoro tak DOBRZE pracują ???

WEIP
Pracownik
@Ann Ja

Wysokość opłat jest podobna jak na innych tego typu parkingach a zarazem podobna do kwot za brak biletu w komunikacji miejskiej czy też na strefach płatnego parkowania. Aktualnie zgodnie z ustawą opłaty za brak biletu na strefach płatnego parkowania wynoszą do 10% kwoty minimalnego wynagrodzenia.

WEIP
Pracownik
@Wiltom

Na każdym parkingu znajduje się kilka parkomatów. Na każdym z parkomatów znajduje się informacja iż w przypadku ewentualnej awarii należy skorzystać z sąsiedniego parkomatu. Informację o uszkodzonym parkomacie można zgłosić poprzez bok@weip.pl.

Wiltom
Inne
@WEIP

Tak. I będę płacił za każdym razem. Wystarczy aby telefony na infolinii odbierał człlwiek a nie automat. Pozdrawiam.

Len
Inne
@WEIP

Do tego czasu już ma za wycieraczką "wezwanie do wniesienia opłaty dodatkowej"...

Len
Inne
@Hey

Czaicie się jak hieny cmentarne, aby tylko zarobić, nawet na klientach, którzy pobrali bilety... Oczywiście, że klient opisuje prawdę.

ozek
Inne
 Pytanie
@Hey

proszę o wykaz ustaw itp jakim Wasze parkingi podlegają, bo rozumiem, że Wasz regulamin na postawie literatury prawa, konstytucji został stworzony?

Magda
Inne

Moja prośba została rozpatrzona pozytywnie ,dziękuję. Dobry kontakt.

ozek
Inne
@Magda

Proszę napisać mi czego prośba Pani dotyczyła, że została rozpatrzona pozytywnie, moja reklamacja "braku biletu" (bilet spadł na wycieraczkę) i był niewidoczny na zdjęciach reklamacja została negatywnie rozpatrzona

Rose
Inne
 Pytanie

Bardzo nieuczciwe praktyki, firma nie udziela odpowiedzi klientom, brak kontaktu z firma. Brak rzetelności i uczciwości. reklamacje z takim samym powodem są rozpatrywane w całkiem różny sposób. Bóg wie od czego to zależy. Pracownicy polują na klientów, człowiek nie zdąży dojść do parkometru, a juz ma mandat za wycieraczką. Powinniście sie wstydzić! Może ktoś zrobi z tym w końcu porządek????

Kate
Inne
 Problem

Wykupiłam bilet na 3 h. Niestety w momencie kiedy się skończył byłam z synem w gabinecie lekarza. Nie zdążyłam przedłużyć opłaty za parkowanie , ponieważ nie udało mi się wyjść z gabinetu. Źle obliczyłam czas. Oczywiście bilet dokupiłam , ale mandat został mi wręczony. Miałam opłacony czas parkowania. Ale mi o to nie anulowano mi opłaty dodatkowej. Niestety wydaje mi się dość nieuczciwą praktyka. Po pierwsze - jesteśmy u lekarza i nie dałam rady wyjść z gabinetu, żeby opłacić bilet.po drugie- zapłaciłam za brakującą godzinę. W mojej ocenie praktyka nieuczciwą . A uprzedzając komentarze, nie wiedziałam o istnieniu aplikacji.

Rose
Inne
 Problem
@Kate

Ta firma stosuje bardzo nieuczciwe praktyki! Reklamacje rozpatrywane sa pozytywnie lub negatywnie. Wszystko zależy chyba od szczęścia lub humoru pracownika. Dwie jednakowe reklamacje potrafią być rozpatrzone w całkiem inny sposób. Mało tego pracownicy dosłownie polują na klientów. Czlowiek nie zdąży nawet dojść do parkometru, a już ma mandat. Sprawa nakładania mandatów przez tą firmę nadaje się do nagłośnienia.

Emeryt
Inne

Parking na Smoluchowskiego w Gdańsku-wizyta u lekarza przedlużyła się i spóżniłem się tylko 15 minut ale mandat został wystawiony. Odrzucili oczywiście prośbę o anulowanie kary.\Niech (usunięte przez administratora)się tymi 190pln.

Bb
Inne

Bardzo szybka odpowiedź ze strony działu reklamacji. Mandat wystawiony 22.10 około godziny 20:00, około 23 złożyłem reklamacje i dzisiaj 25.10 dostałem odpowiedz o pozytywnym rozpatrzeniu. Odnośnie organizacji parkingu na Ergo Arena Gdańsk podczas wydarzenia to mogę śmiało stwierdzić że lepszej jeszcze nie widziałem.

WEIP
Pracownik
@Bb

Bardzo się cieszymy, że tak Pan postrzega działania naszej firmy :)

Wiltom
Inne
 Pytanie

Szanowna Firmo. Reklamacja rozpatrzona pozytywnie. Jednak została wniesiona opłata dodatkowa 120 zl przed rozpatrzeniem reklamacji. W odpowiedzi na reklamacje poinformowano mnie żeby zgłosić sprawę zwrotu na maila ŻWROTy. Dzisiaj mija 12 dni od tego zgłoszenia. Jaki macie czas na zwrot niesłusznie pobranych pieniędzy ? Doczekam się zwrotu ?

Ryszard
Inne

Jestem bardzo zadowolony z obsługi, moja reklamacja została załatwiona szybko i pozytywnie. Ryszard.

E.Radeck
Inne

Beznadziejne oznakowanie " Parking płatny", winno być "Prywatny parking płatny" bo te prywatne diametralnie różnią się wysokością opłat i kar, od tych miejskich. Kontrolerki jak myśliwe polują na klienta, który zbyt długo szuka drobnych do automatu. Wtedy robią aparatem klik i nie ma przeproś. Polecają złożenie reklamacji na druku firmy znajdującej się na str. internetowej, która się nie otwiera. A jeśli znajdziesz ten druk poprzez Google to tych reklamacji nikt nie czyta. Wszyscy otrzymują tą samą, negatywną odpowiedź podpiętą w załączniku. Protest w tej sprawie już nie może być wysłany, nie przyjmują odwrotnej poczty. Tacy to cwaniacy, krwiopijcy mniej zaradnych kierowców. Można się odwołać do sądu

Administrator

W firmie Weip Sp. z o.o. poszukiwano pracowników. Czy ktoś podjął pracę jako Parkingowy?

Ania
Pracownik
@Administrator

Tak, firma godna polecenia jeśli chodzi o pracę. Nowe osoby mają obawy na początku ale po miesiącu pracy i pierwszej wypłacie prawie nikt nie chce już odchodzić.

Pytanie
 Pytanie

Jakie warunki pracy są w Weip Sp. z o.o.? Czy jest szatnia i/lub stołówka pracownicza? Czy organizowany jest dojazd do pracy dla osoby pracującej na stanowisku Parkingowy?

Ania
Pracownik
@Pytanie

Warunki są dobre nawet bardzo: - przede wszystkim wynagrodzenie jest bardzo dobre, ponad przeciętne - godziny pracy - można dogadać - zależy głównie od tego ile osób pracuje w tej samej okolicy - narzędzia do pracy wysokiej jakości - zazwyczaj nowe telefony - kontakt - bardzo dobry - cały czas jeżeli jest potrzeba mamy pod telefonem kontakt z osobą operacyjną oraz serwisem - nikt nie patrzy na ręce - pracuje się samemu, codziennie składa raport z pracy i od czasu do czasu jest telefon od przełożonego jak idzie - praca na świeżym powietrzu - czyli nie ma jakiś wyjątkowych wygód - nie ma szatni, stołówki itp.

Pytanie
 Pytanie

Jakie są warunki zatrudnienia w Weip Sp. z o.o.?

Ania
Pracownik
@Pytanie

Warunki są dobre: - wynagrodzenie bardzo dobre, ponad przeciętne - godziny pracy - można dogadać - zależy głównie od tego ile osób pracuje w tej samej okolicy - narzędzia do pracy wysokiej jakości - zazwyczaj nowe telefony - kontakt - bardzo dobry - cały czas jeżeli jest potrzeba mamy pod telefonem kontakt z osobą operacyjną oraz serwisem - nikt nie patrzy na ręce - pracuje się samemu, codziennie składa raport z pracy i od czasu do czasu jest telefon od przełożonego jak idzie - praca na świeżym powietrzu - czyli nie ma jakiś wyjątkowych wygód

Seba
Inne

Niestety potwierdzam polowanie kontrolerów na kierowców, przy imprezie masowej czekasz przy parkometrze 20 i więcej minut a w tym czasie masz już wlepiony mandat i oczywiście to Twoja wina bo nie włożyłeś biletu za szybę, trzeba pilnować samochodu w czasie kupowania biletu to jedyna opcja aby nie zostać ukaranym, a co do odwołania to jest dopiero śmieszne nawet nikt treści reklamacji nie czyta tylko odpowiedź jest negatywna, mam nadzieję, że więcej na strefie zarządzanej przez firmę WEIP nie będę musiał parkować

Justyśka
Inne
@Seba

Zgadzam się.... dostałam mandat i nikt nie czytał reklamacji odrazu negatywna odpowiedź.

WEIP
Pracownik
@Seba

Niestety nie ma takiej możliwości. Kontrolerzy w przypadku imprez masowych nie weryfikują posiadania biletu przed imprezą a dopiero w trakcie imprezy. Co więcej parkometry w tym miejscu wymagają wpisania numeru rejestracyjnego - przy posiadaniu biletu z numerem rejestracyjnym reklamacja zostałaby uwzględniona. W przypadku braku biletu bądź wpisania innego numeru rejestracyjnego sprawa jest oczywista.

WEIP
Pracownik
@Justyśka

Każda reklamacja jest analizowana indywidualnie przez pracownika. Nigdy nie są one z automatu odrzucane. Jednak aby reklamacja była uznana pozytywnie należy wskazać ku temu podstawy - np. pobranie biletu ze wpisaniem numeru rejestracyjnego 5 min po otrzymaniu wezwania. Jeżeli nie zgadza się Pani z rozpatrzeniem reklamacji i chce Pani wskazać jakieś dodatkowe argumenty może to Pani zrobić za pomocą maila bok@weip.pl

EE
Inne

Działania firmy są nieetyczne. Pracownica czai się na wysiadających i w ciągu 3 minut drukuje wezwanie do zapłaty. Nikogo nie upomina tylko poluje! Kara za brak biletu w Radomiu 170 zł, a opłacenie w ciągu 4 dni to 120 zł. (usunięte przez administratora) i brak jakichkolwiek etycznych zasad.

Kontroler
Pracownik
@EE

Nie poluję na nikogo. Na wjazdach na parking jest dokładne oznakowanie. Parking ma zawieszone kilkadziesiąt znaków odnośnie tego iż trzeba pobrać bilet i stoi kilka parkomatów w pobliżu siebie. Jeżeli ktoś wielokrotnie nie zwraca uwagi na znaki albo nie kupuje biletu bo mu szkoda 2zł to może winić tylko sam siebie.

Obywatel
Inne
@EE

Kara niewspółmierna do zaistniałej sytuacji. To po prostu jest lichwa.!

Alexa
Inne
@EE

Tu nie ma etycznych zasad ponieważ panie na parkingach wystawiają wezwania nie w ciągu 3 minut, tylko w ciągu nie całej minuty. W pierwszej kolejności jest drukowane wezwanie żeby zdążyć, a dopiero potem zdjęcia. A jak chce się włożyć bilet za szybę to informacja jest krótka to i tak nic nie da bo ja już wydrukowałam wezwanie. A co z czasem na podejście do biletomatu na czas wydruku i powrót do samochodu. Jak to należy zrobić, może jakiś instruktarz ze strony firmy.

Wiktoria
Inne
@Alexa

No a wtakiej sytuacji nie da się odwołac od dezycji?

Gośka
Inne
@Kontroler

Rzecznik Ochrony Praw Konsumenta dobiera się tej beznadziejnej firmie do skóry. Najwyższy czas!

WEIP
Pracownik
@Obywatel

Kwota jest w podobnej wysokości jak w komunikacji miejskiej i na strefach płatnego parkowania.

WEIP
Pracownik
@Alexa

Program z którego korzystamy nie pozwala na wydruk wezwania przed dokonaniem pełnej dokumentacji zdjęciowej. Niemniej po wydrukowaniu wezwania również są robione zdjęcia ukazujące informację że wezwanie zostało pozostawione za wycieraczką. Zatem zdjęcia są robione przed i po wystawieniu wezwania. Całość tej operacji zajmuje około 3 min niemniej ze względu na uwagi kierowców w niektórych miejscach zostało to wydłużone o dodatkowy dokumentowany w postaci zdjęć czas.

Kami
Inne

Rzeczywiście czas reakcji Pań na parkingach jest ekspresowy jednak nie zawsze reklamacje rozpatrywane są negatywnie. Moja sprawa została rozpatrzona pozytywnie. Dzięki Weip za zrozumienie.

Janusz
Inne
@Kami

To miałeś szczęście. Mnie inwalidzie się nie udało

Katarzyna
Inne
@Janusz

Ale co Ci się nie udało? Jakąś sprawę z nim masz, o co?

Gośka
Inne
@Kami

Lizus. Kłaniaj się w pas. Ciekawe co powiedziałbyś, gdyby (jak zdecydowanej większości) reklamacji nie uwzględnili.

WEIP
Pracownik
@Janusz

Osoby posiadające kartę inwalidy są traktowane podobnie z wyjątkiem, że mogą bezpłatnie korzystać z miejsc dla nich wyznaczonych. Na pozostałych miejscach niewyznaczonych należy wykupić bilet.

Beata
Inne

Jestem mega zadowolona z obslugi,no moze gorzej z ekranem parkomatu w sloneczne dni. Infolinia zrozumiala,latwosc skladania reklamacji,dobre zdjecia samochodu:) Polecam,dziekuje i pozdrawiam

TT
Inne
@Beata

Ta firma to porażka, rozpatrzenie reklamacji nie merytoryczne jakby 10 latek to rozpatrywał. Opóźnienie lekarza w poradni brak możliwości dokupienia biletu a ci wstawka o regulaminie i bezimienne odpowiedzi!!! Mnóstwo skarg na firmę i jej prostackie podejście pod lupą UOkiK!

WEIP
Pracownik
@TT

Na wszystkich naszych parkingach jest możliwość pobrania biletu przy pomocy aplikacji mobilnych - ePark, mPay, Skycash i AnyPark. Zatem w kolejce do lekarza czy też będąc na wakacjach w Japonii - jeżeli ma się dostęp do internetu to jest możliwość dokupienia biletu. Na przyszłość zachęcamy do spróbowania :) W aplikacji ePark można użyć kodu rabatowego eparkweip dającego dodatkowe 10zł na parkowanie.

Zostaw merytoryczną opinię o Weip Sp. z o.o. - Gdynia

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Weip Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Weip Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 24.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Weip Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 24, z czego 16 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Weip Sp. z o.o.
4.2/5 Na podstawie 135 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Długa 21
    81-622 Gdynia
  • NIP: 5862313811 REGON: 366378746 KRS: 0000659476
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Weip Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii