Niestety trudny oraz ciężki kontakt, ma się wrażenie że robią łaskę że odpiszą na wiadomość, nie mówiąc już o rozmowie telefonicznej. Nie polecam tej firmy nikomu, osoby pracujące tam nie są ani miłe ani skore do pomocy. Odradzam jakąkolwiek współpracę!
Szacowny Panie. Firma CED jest nierzetelna. Mogę zrozumieć fakt, że czekają na pieniądze od ubezpieczyciela, ale ja juz 2 tydzien czekam aż wyślą mi decyzję o przyznaniu odszkodowania, w której posiadaniu są. Po ekstremalnie zaniżonym kosztorysie chcę uzyskać odszkodowanie w innej firmie, aczkolwiek by to zrobić potrzebna mi oprócz kosztorysu decyzją, której Ci zapracowani, młodzi, prężni, inteligentni, nieszablonowi, dynamicznie, empatyczni, sympatyczni Państwo nie są w stanie wysłać.
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Ced Poland Sp. z o.o.? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?
Niestety trudny oraz ciężki kontakt, ma się wrażenie że robią łaskę że odpiszą na wiadomość, nie mówiąc już o rozmowie telefonicznej. Nie polecam tej firmy nikomu, osoby pracujące tam nie są ani miłe ani skore do pomocy. Odradzam jakąkolwiek współpracę!
Państwo muszą zrozumieć, że Państwo nie wybierają sobie reprezentanta czy korespondenta - robi to ubezpieczyciel sprawcy zdarzenia i Państwa preferencje nie mają tu żadnego znaczenia. Reprezentant i korespondent Państwa nie reprezentuje - reprezentuje ubezpieczyciela sprawcy. To takie drobne różnice, które jednak wiele znaczą. Państwo zgłaszają jakieś zdarzenie i chcą jakieś pieniążki. Ok, to zrozumiałe, stała się krzywda, żądacie jej naprawienia. Ale nie wystarczy Wasze słowo i żądanie, są przepisy, procedury, potrzebne są dowody itp. Do tego to nie reprezentant podejmuje wszelkie decyzje a ubezpieczyciel sprawcy, co znaczy, że CED jest tylko pośrednikiem w przekazywaniu informacji i materiałów w obie strony. Poza tym pracują tam ludzie a nie maszyny i proszę mi wierzyć, że jak mają tam 100 telefonów dziennie, do tego 100 maili dziennie a do tego sprawy trzeba też kiedyś procesować, to oczekiwanie na odpowiedź na maila powinna być zrozumiała. Nie jesteście jedyni z problemem i szkodą i rzucanie jadem w pracowników w niczym nie pomoże.
Szacowny Panie. Firma CED jest nierzetelna. Mogę zrozumieć fakt, że czekają na pieniądze od ubezpieczyciela, ale ja juz 2 tydzien czekam aż wyślą mi decyzję o przyznaniu odszkodowania, w której posiadaniu są. Po ekstremalnie zaniżonym kosztorysie chcę uzyskać odszkodowanie w innej firmie, aczkolwiek by to zrobić potrzebna mi oprócz kosztorysu decyzją, której Ci zapracowani, młodzi, prężni, inteligentni, nieszablonowi, dynamicznie, empatyczni, sympatyczni Państwo nie są w stanie wysłać.
Witam do kogo powinienem zgłosić się o pomoc jeśli firma CED nie odpowiada na moje maile.Podobno holenderskie towarzystwo przyznało mi odszkodowanie jakieś 2 miesiące temu ale ani odzewu ani żadnej wiadomości do tej pory nie otrzymałem.Numery też nie odpowiadają a pieniędzy na koncie do tej pory nie mam.
Kłamcy, złodziejaszki, krętacze kradną podatek mówiąc że takie prawo że wypłacają netto i to wypłacają z opuznieniem sprawę zamierzam zgłosić do prokuratury o wyłudzenie i przywłaszczenie
Witam, w maju tego roku zostało uszkodzone mi auto do tej pory próbuje się skontaktować i jest wielki problem,wszystkie dokumenty dostarczone przez mojego ubezpieczyciela i policje a od firmy Ced Polska brak odpowiedzi i żadnego kontaktu. gdzie można odzyskać szkodę?
Firma Ced to najgorsze doświadczenie jakie mnie spotkało w życiu. (usunięte przez administratora).Po 4 miesiącach od przyznania odszkodowania nie mam żadnych pieniędzy na koncie. Co chwilę inna wersja,albo ubezpieczyciel zagraniczny nie wypłacił pieniędzy,albo brak numeru konta został zgubiony.Wszystko to co mówią to brednie. Nie polecam nikomu
Witam nie polecam ubezpieczyciel sprawcy przyznał mi szkodę a ja już drugi miesiąc czekam za jaka kolwiek odpowiedzią i teraz wybrałem się do ubezpieczyciela sprawcy a tam na miejscu okazuje się ze od 3 tygodni zostały pieniądze wysłane a tu w Polsce kazali czekać za odpowiedzią zwykli kłamcy i (usunięte przez administratora)
Gdzie ta firma ma biuro?
witam , zostało przyznane mi odszkodowanie i nie mogę doprosić się od firmy CED aby przeleli mi kasę na moje konto juz 2 miesiące wydzwaniam a oni mówią , że Czesi jeszcze nie przesłali. Co robić w takiej sytuacji
Mam tak samo i czekam już 3 miesiące pisze zapytania na e-mail to albo brak odpowiedzi albo odpowiedź jest po 2 tygodniach . Dramat nie firma
Mniemam, że Państwa zdarzenie miało miejsce poza granicami Polski a na terenie UE. W związku z tym, ubezpieczyciel sprawcy musi zwolnić środki na Państwa odszkodowanie, żeby CED je Państwu wypłacił. W Państwa przypadku również nie wybieracie sobie Państwo pośrednika sami a robi to ubezpieczyciel sprawcy i pośrednik zgodnie z ustawą i unijną dyrektywą (polecam lekturę) nazywa się reprezentantem. Państwa polecenia (lub ich brak) nie mają tu najmniejszego znaczenia.
@direk o jakie odszkodowanie chodzi? Coś się stało podczas pracy? Pozdrawiam
Firma zajmuje się pośrednictwem w likwidacji szkód komunikacyjnych transgranicznych. Państwo pomylili fora i swoje żale zamiast zanieść do odpowiedniej organizacji Państwowej, wylewają na forum dla pracowników i potencjalnych pracowników.
Ta firmą to jakiś dramat kontakt ograniczony do minimum i w odpowiedziach słowa jakie padają to : czekać , czekamy . Nie polecam nikomu tej firmy bez kompetencji .
Firma CED Poland to zdecydowanie moje najgorsze doświadczenie. Pracownicy Firmy nie odpisują na wiadomości - podczas rozmów telefonicznych są bardzo opryskliwi. W efekcie od prawie roku jeżdżę uszkodzonym samochodem i nikt nie jest w stanie pomóc mi w likwidacji szkody - na dodatek w autoryzowanym serwisie. Zdecydowanie NIE POLECAM - rekomenduję unikania współpracy z tą Firmą i to za wszelką cenę!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Ced Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Ced Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Ced Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!