Hej, zastanawia mnie opis pracy specjalisty ds. obsługi klienta. z opisu oczywiście wynika, że cały czas z nim się współpracuje. Zastanawiam się czy jest dużo pracy, czy sporo zdarza się tych reklamacji z opisu i tym podobnych? raczej oglądam się za spokojna pracą a w poprzedniej było wszystkiego za dużo
No o tych wspominanych nadgodzinach też niczego nie widziałam w ofercie dla specjalisty ds. obsługi klienta. a wiecie jeszcze coś o tym wspomnianym modelu hybrydowym? Jakie obowiązki na spokojnie wykonuje się zawsze z domu?
Słuchy były, że zależało im tylko na formie stacjonarnej, bez modelu hybrydowego. Co nie zmienia faktu, że mimo to nadgodziny wypadają dość słabo - nie oszukujmy się, jeśli ktoś pracował w logistyce to w innych firmach nie ma opcji aby robić nadgodziny… pracujesz od do i tyle. A jeśli faktycznie jest tyle rzeczy, których nie da się zrobić w przeciągu 8h to może czas poszerzyć zespół?
Rozmowa telefoniczna z HR jest na bardzo niskim poziomie, począwszy od pytań, których nie wypada zadawać HR odnośnie spraw prywatnych - rozmawiamy o doświadczeniu, a nie o rozwiązaniu sprawy które tego nie dotyczą! Rozmowa telefoniczna, prowadzona jest z osobami, których CV wzbudza zainteresowanie, natomiast dopiero po tej rozmowie dostaje się informację o kolejnym etapie - który w ciągu 2 tyg będzie potwierdzony. Obojętnie, czy pozytywnie czy negatywnie zawsze taka informacja jest podana - takie były zapewnienia. Rzeczywistość okazała się inna. Nadgodziny również z tego co było przedstawione w firmie są, a w ofercie nie było o tym ani słowa…
Pracował ktoś już na Grabiszyńskiej na obsłudze klienta? wiem ze kiedyś publikowana była taka oferta od spółki i zastanawiam się na ile mogłaby być jeszcze aktualna? Jakie szkolenia teraz są oferowane? Widzę, że zapraszali wtedy osoby, które dość szybko się uczą. może jeszcze się nadam? :)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Efero Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Efero Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.