Porażka, auta na łysych oponach, nie działające kierunkowskazy i tym podobne drobne problemy utrudniające normalną pracę. Zarobić można średnio 10-12zł na h lub przy dobrych wiatrach 15. Płacone jest za każdą dostawe , a ilość zamówień jest różna i w dużym stopniu zależy od koordynatora, może na przykład przydzielić 3 dostawy z restauracji blisko siebie, lub jedno przy którym trzeba jechać z jednego końca miasta na drugie.
Są plusy i minusy tej pracy z plusów to napewno elastyczny grafik naprawdę elastyczny i ludzie tam pracujący.. z minusów to napewno brudne i zaniedbane samochody, rozklekotoane porozbijane których nilt nie wyraza checi naprawiać bo po co, brudne śmierdzące porwane torby na jedzenie a o wynagrodzeniu za dostawę już nie wspomne jak to na aplikacji 6 zł za zamówienie więcej jak na 16 zamówień w ciągu zmiany nie liczcie 16×6= wasz zarobek :/ żeby faktycznie zarobic trzeba jezdzic od rana do wieczora w takich autach nie wiem czy chcecie... i za taką kasę
Czy zdarzają się nadgodziny w Foodeli Sp. z o.o.?
ładna sumka, gdzie wszyscy piszą ze po 10 ziko na godzine płacicie? jaka słaba próba obrony firmy, żart. Jesteście niepoważnym przedsięwzięciem, działacie nielegalnie. Całe szczescie inne firmy zaczely sie pojawiać i może upadnie to coś. Brak szacunku do pracownika dzieki ktoremu to wszystko sie kreci jak powoli (usunięte przez administratora)sie karuzela bo nie wierze ze macie tyle samo zleceń co gdy w czasach swietnosci i bardzo dobrze. Foodeli sp.zoo kariera życia.
Pracowałem w Białostockim oddziale jako kierowca, były lepsze i gorsze auta, jak dobrze żyłeś z koordynatorem, to mógł ci przytrzymać kluczyki do lepszego. Auta ogólnie przydzielane kto pierwszy ten lepszy. Nie były aż w takim tragicznym stanie, większość miała sprawną klimatyzację, co w lato bardzo się przydawało. Zarobki małe, za moich czasów to było 5zł/dostawę. Często było tak, że nie było zamówień i trzeba było np. czekać godzinę na jakąś dostawę. Średnio wychodziło mi 35 zamówień na 12h zmiany czyli około 15zł na godzinę. Zwolniłem się, ze względu właśnie na te niskie zarobki. Tak to praca w porządku, z koordynatorami w Białymstoku problemu nie miałem, ale widać było, że nie do każdego byli tacy mili. Na pewno nie uznam tej pracy za porażkę, da się tam pracować, ale nie jest to praca marzeń, lepiej pójść do jakiejś restauracji, bo jest normalna płaca godzinowa.
O, cenna rada, a co to znaczy dobrze żyć z koordynatorem? Łatwo mu "podpasować", czy niewiele trzeba, żeby mu podpaść? Zarobki faktycznie niewielkie, a jak dawno tu pracowałeś? Nie wiem czy widziałeś, ale pojawiły się wpisy, że wszystkiego nie wypłacają. U Ciebie kasa się zawsze zgadzała? Za nic nie potrafili potrącić z wypłaty?
Hej odniosę się do poprzedniej wiadomości. Jak się czekało na dostawę To wtedy stawka była mniejsza czy w ogóle nie płacili za to xD ? Bo rozumiem to tak ze jak nie było roboty to nie było kasy. Jak to teraz wyglada ile można otrzymać zleceń na dzień ? Jest lepiej jeżeli chodzi o zarobki czy bez zmian
Na stronie warszawskiej centrali jest mowa o spontanicznej aplikacji jeśli np. jesteś z IT. Mam pytanie, czy ludzie od aplikacji pracują wyłącznie w stołecznym biurze, że da się zdalnie z Białego pracować? Dlatego pytam tutaj, może ktoś z Was pracuje w dziale IT w F. zdalnie z Białegostoku i da znać, ja jest?
Porażka, auta na łysych oponach, nie działające kierunkowskazy i tym podobne drobne problemy utrudniające normalną pracę. Zarobić można średnio 10-12zł na h lub przy dobrych wiatrach 15. Płacone jest za każdą dostawe , a ilość zamówień jest różna i w dużym stopniu zależy od koordynatora, może na przykład przydzielić 3 dostawy z restauracji blisko siebie, lub jedno przy którym trzeba jechać z jednego końca miasta na drugie.
Tez pracowałem w tej firmie do końca studiów i nie wiem o którym oddziale piszesz ale w Białymstoku na serwis samochody zawsze trafiają wieczorem jak coś się coś dzieje w momencie zgłoszenia. Pamiętam , ze zgłosiłem że klocki się kończą pod wieczór koordynator to zweryfikował a następnego dnia o 12 już odbierałem samochód po serwisie z wymienionymi klockami i zmienioną żarówką świateł mijania , więc może coś się zmieniło choć wątpię bo akurat na samochody aby były sprawne mocno zwracali uwagę
Ta, ehe. Jak już auto miało poważniejszy problem to wtedy dopiero ruszało na serwis, do którego i tak samemu się jechało, ale z łaski pana przynajmniej ktoś ciebie stamtąd zabrał z powrotem do Białegostoku. Jeździłem kilkoma autami, ale w żadnym nie istniało coś takiego jak spryskiwacze szyby przedniej, co zimą w mieście jest super sprawą. Natomiast totalnym kuriozum tej roboty było wysyłanie w trakcie pracy po części, gdzie w tym czasie powinienem zarabiać a nie tłumaczyć jakiemuś gościowi czemu koordynator połamał mocowania wycieraczek i teraz wysyła mnie ze ściemą, że „takie dostałem”.
Ale to zart jakis? Pracowalem tam ponad rok i samochody sa rozklekotane,brudne i nie dzialaja...skonczcie wystawiac sobie pozytywne opinie!!!! A za to,ze nie dajecie przerw na zjedzenie i trzeba pracowac po 12h bez posilku to inspekcja pracy powinna sie zainteresowac ..tak jak podpierdzielanie kasy przez koordynatorow...nnoooo smiech na sali hahah moge ksiazke napisac juz o tej firmie i dlaczego jest do doopyy...szok
skoro twierdzisz, że inspekcja już dawno powinna się tu zjawić to dlaczego do dziś jej nie było? pytam, bo negatywy to faktycznie już parę miesięcy temu tu padły, zwłaszcza odnośnie tych aut. tylko może do dziś ogarnęli ich stan trochę, jesteś na bieżąco czy z jakiego roku ta opinia?
Ciekawe, chętnie usłysze więcej faktów na temat wizyt inspekcji i co za tym szło bo skoro były to jakim cudem to dalej prosperuje? Czy jednak coś sie pogorszyło po tamtej sytuacji?
Ciekawe kiedy mi dadzą moje pieniądze. Nie polecam praca 1/10 niezależnie od miasta. To co sie pisze na wwa jest wszedzie, niczym sie nic nie różni. (usunięte przez administratora) i kręciciele, wieśniaki jakich mało bez kitu. Brzydze się sobą że tam pracowałem tyle czasu. Nie popełniajcie tego błędu. Z dala.
Hej, a ile tu pracowałeś? Słabo, że nie wypłacili ci pieniędzy, ale chyba plusy jakieś musi mieć firma, skoro od razu nie zrezygnowałeś? Mogę się mylić w sumie i szukać na siłe powodów, żeby tu jednak złożyć cv, bo potrzebuje roboty na już:/ No nic, wracając do tematu, czemu ci nie wypłacili? Jak to tłumaczą? Powód totalnie z czapy?
Jak na prace w delivery nie ma żadnych plusów, pracujesz wtedy gdy oni chcą a nie gdy ty chcesz, oczywiście bez wczesniejszego ustalania (w sensie mozna ustalić ale to za dużo nie zmienia bo ci powie że nie i tyle xdd). Nie od ciebie zależy ile zarobisz w ciagu dnia, mozesz w 10h zrobic 100 co jest żartem ale tutaj normą, nie ty decydujesz ile bedziesz pracować i od ktorej. Plus nie wypłacają wszystkich pieniędzy bez żadnego wytłumaczenia. Człowiek czasami orientuje sie w czym się taplał dopiero po zmianie swojej sytuacji, tak właśnie było w tym przypadku. ciekawe ktoremu z was chce sie dyskutować na forum zamiast rozrzucać zamowienia ze złymi adresami na tyle że czesto są one do pobliskich miejscowości gdzie jest ulica o takiej samej nazwie i adresie klienta xD, wtedy słyszy się że sie dostanie podwojną płace za taki kurs, a przy wypłacie jest wiadomo co. ciekawe jak to działa że jednocześnie odbierasz zamowienie z glovo, wolta i pyszne haha. Pozdrawiam serdecznie ps możecie okno w pandzie przykleić albo uszczelnic bo teraz to pewnie wieje dla biednego chłopka co w niej siedzi. Z całym szacunkiem ale nawet ludzie ze wschodu gardziliby takimi warunkami i no za dużo ich tam u was nie ma, pracują gdzie się ich choć troche szanuje.
Wow, czy dostawcy z Warszawy mogliby sobie założyć odrębny profil i dać pożyć profilowi centrali w Białymstoku? Szukam ludzi, którzy pracują w IT przy apce dla kierowców. Przekopywanie się przez skargi z innego miasta nie jest fajne. Enyway, koledzy z IT, czy jest szansa na robotę dla mida, jaka kasa, jak hula projekt, co slychać, zwalniają czy zatrudniają?
Oddzial w Warszawie - Tego nawet nie powinno nazywać się praca, faworyzacja pracowników, okropna atmosfera. Czasem nie dostaniesz żadnego zamówienia, Czasem jeździsz cały dzień ale co z tego jak o jakichkolwiek pieniądzach i tak możesz sobie tylko pomarzyć... O oddziale nie ma żadnych informacji, nie ma go na Google, tak naprawdę nawet nie wiadomo czy coś takiego istnieje. Obrzydliwe zachowanie w stosunku do ludzi, którzy chcą tylko zarobić pieniądze. Nikomu, nawet najgorszemu wrogowi, nigdy w życiu tego nie polecę. Jedno wielkie dno dna :) Pozdrawiam cieplutko moich "koordynatorow"
Nie polecam oddziału w Warszawie, brak wypłaty od kilku miesięcy mimo ciągłych telefonów i smsów. Jest jeden bardzo fajny koordynator gdzie co chwilę dostawałem zamówienia ale kiedy go nie było to zdarzało się że 2/3 zamówienia w przeciągu prawie całego dnia to było wszystko.
Czy zdarzają się nadgodziny w Foodeli Sp. z o.o.?
Czemu przymusowe? Nie można się po prostu nie zgodzić na te nadgodziny? Bo ja czasem nie mam takich możliwości, aby zostawać ponad normę. No a czy te nadgodziny są chociaż jakoś dodatkowo płatne? Czy 100% i tyle?
Za 10zl to prawda. brak zlecen siedzenie w aucie i czekanie, rozwalone smierdzace auta, dno totalne
Ojej, a myślałam, że da się ładną sumkę z nadgodzin dorobić. A napiszesz jak często są nadgodziny, ile dziennie trzeba pracować ponad standardowy czas pracy? A co do tych aut, to nie można prosić o wymianę na inne, jeżeli auto jest w opłakanym stanie?
ładna sumka, gdzie wszyscy piszą ze po 10 ziko na godzine płacicie? jaka słaba próba obrony firmy, żart. Jesteście niepoważnym przedsięwzięciem, działacie nielegalnie. Całe szczescie inne firmy zaczely sie pojawiać i może upadnie to coś. Brak szacunku do pracownika dzieki ktoremu to wszystko sie kreci jak powoli (usunięte przez administratora)sie karuzela bo nie wierze ze macie tyle samo zleceń co gdy w czasach swietnosci i bardzo dobrze. Foodeli sp.zoo kariera życia.
Niektórzy dostają kilka zleceń (nawet 10) na raz a ty siedzisz nic nie robiąc w godzinach gdy w teorii jest ruch. Problemy z wypłatami z tego co widzę ma większość. czesto nikt nawet nie patrzy czy adresy są po drodze do siebie, w efekcie czasami nawet 12zł nie zarobisz w godzine. Chcesz pracować a nikt nie odbiera. Nie chcesz pracować to dzwonią do ciebie w niedzielne popołudnie bo se przypomnieli ze ktos by sie przydał. Nie istotne jest to czy jesteś wydajnym pracownikiem czy nie, jeżeli stwierdzą, że cie (usunięte przez administratora) Żenua, To nie jest jedyna opcja pracy w delivery w tym mieście, znając życie kwestia czasu aż ta firma przestanie funkcjonować. Mój nick powinien troche wyjaśnić, od jakiś ludzi jesteś zależny w trakcie pracy w tej firmie.
To zależy od kontaktu z koordynatorem ile zleceń dostaniesz? W niedzielę stawka jest wyższa czy taka sama jak dzień powszedni?
Nie wiem od czego to zależy, zapomnij o wiekszych pieniadzach w niedziele xddd 130zl w 8-7 godzin przewiduje ze ci wyjdzie z ilosci zlecen na tej stawce.
Zarobki 6 zł od dostawy więc jeśli się przyszczęści zarobisz 15/h w aucie bez nawiewu, wspomagania kierownicy, pół miliona przebiegu i mandatem za brak badań technicznych przez pół roku. Mimo psich pieniędzy firma nie wypłaca jeszcze pieniędzy, nie pozwala na przerwy a grafik ustalają sobie sami i masz na to przychodzić. Parodia nie firma, mają w (usunięte przez administratora) umowę oraz pracownika, każąc mu jeździć w NIEBIEZBIECZNYCH autach. Każde jedno ma inne zaniedbanie które powoduje poważne zagrożenie na drodze, najlepsza jest blokująca się kierownica, którą można odblokować po resecie silnika. NIE róbcie tego sobie, żadna praca nie hańbi ale ci ludzie, te robale, są hańbą dla tego społeczeństwa. Jako ciekawostkę dodam, jeśli ktoś z misiaków chce sobie nabić punkty, praktycznie każdy koordynator jest na czymś.
Cześć, od czego zależy ten grafik? Bo osoba niżej napisała, że plusem jest jego elastyczność, i tak się zastanawiamy z chłopakiem, skąd te różnice w warunkach? No co do stanu samochodów to wszyscy są zgodni niestety. Firma nie reaguje, że w takim stanie są auta nawet po dostaniu tych mandatów? Przechodzą w ogóle jakiś serwis? Ta blokująca kierownica to już w ogóle dla mnie abstrakcja. Co do niewypłacalności, to ilu myślisz jest takich pracowników, którym nie wypłacili? Często takie akcje się dzieją?
Nie wiem jak jest z innymi, grafik jest taki, że prawnie możesz przyjść i odejść kiedy chcesz ale jeśli twoje przyjścia nie będą się mieścić w grafiku który ustalają na tydzień przed , możesz zapomnieć o jakimkolwiek lepszym aucie a większość dnia przesiedzieć czekając łaskawie na zamówienia. Wiem że problemy z wypłacaniem pieniędzy mają nie tylko ze mną. Więc wini i szefostwo i przećpany koordynator. Zwolnić cię nie zwolnią, mają tyle ludzi ile aut ze wspomaganiem kierownicy, reszta ma na tyle godności żeby zbierać puszki i z większą dumą chwalić się tą pracą niżeli jeżdżeniem na ich pandach. Prawie nikt nie jest na tyle zdesperowany żeby u nich pracować i tylko temu nie zwalniają jeśli nie przypasuje grafik.
A z tymi zarobkami to jak jest? Wcześniej pisałeś że 6 zeta od dostawy a ktoś tu wspomniał że 12 zł na godzinę. To jak jest w końcu liczone? Problem z wypłata to nieterminowa kasa czy płacą na raty?
Średnio robisz 2 dostawy na godzinę. Jeśli nie jesteś pupilkiem koordynatora, więcej nie zrobisz na 100% a nawet jeśli jesteś stawka wskakuje na +-16. Stąd się wzięło to 12/h. A wypłaty po prostu są ignorowane, walczę już dwa miesiące by swoją dostać.
Najgorsza firma w jakiej przyszło mi pracować. Koordynator Tomasz z białegostoku skrajnie faworyzuje pracowników, auta nie mają badań, zarobki są rzędu 12/h przy dobrym dniu i szybkiej jeździe a nawet przy 1/3 minimalnej krajowej firma robi problemy z jej wypłacaniem. Nie wierzcie pozytywnym opiniom, są pisane przez koordynację która jako jedyna nie jest traktowana tu jako psy lub Multikonta właścicieli.
Są plusy i minusy tej pracy z plusów to napewno elastyczny grafik naprawdę elastyczny i ludzie tam pracujący.. z minusów to napewno brudne i zaniedbane samochody, rozklekotoane porozbijane których nilt nie wyraza checi naprawiać bo po co, brudne śmierdzące porwane torby na jedzenie a o wynagrodzeniu za dostawę już nie wspomne jak to na aplikacji 6 zł za zamówienie więcej jak na 16 zamówień w ciągu zmiany nie liczcie 16×6= wasz zarobek :/ żeby faktycznie zarobic trzeba jezdzic od rana do wieczora w takich autach nie wiem czy chcecie... i za taką kasę
Kurczę to musiało się coś zmienić, ja skończyłem tam prace w lutym to robiłem 30-35 dziennie a w weekendy po 45-50 , ale w tym samym czasie byli tacy co robili i po 15-20 to fakt tylko jak ich mijałem to stali na papierosku a to z koleżką sobie stał śmiał się ja miałem inne priorytety. Co do samochodów to prawda były brudne ale nie ma co sie (usunięte przez administratora) to my jako kierowcy jesteśmy zobowiązani po sobie sprzątać na koniec zmiany, przecież to miejsce naszej pracy ale jak powiedziałem każdy ma inne priorytety i wychowanie..
Skoro grafik jest mocno elastyczny, to jest szansa aby zaczynać kursy popołudniami? Ile w ciągu miesiąca u nich można zarobić?
A ty znowu swoje bajki wymyślasz xd Po pierwsze nie skończyłeś tam pracy w lutym, bo wciąż pracujesz i oszukujesz ludzi tymi liczbami. Po drugie przestań wymyślać bzdury, że inni mieli mniej zamówień, bo zamiast pracować to stali na papierosku i się śmiali. Prawda jest taka, że często są przestoje i nic się nie dzieje w waszej zamulonej aplikacji, a jak się dzieje, to tez zależy od dyspozytorów kto i jakie zamówienia dostanie. Jak się nie postawisz to czekają na ciebie wycieczki do Choroszczy i innych pięknych wsi. Po trzecie stan techniczny samochodów jest odzwierciedleniem porządku panującego w firmie i zrzucanie tego na wychowanie kierowców to tylko przykład typowego schematu działania w tej firmie i ogólnego braku kultury. Ps. Nauczyliście się już poprawnie wymieniać pióra wycieraczek?
Robiąc grubo ponad pelen etat bo z 190 h i (usunięte przez administratora)to z 3 tys 3,5 z napiwakami
Polecam. Pracowałem jak chce i kiedy chce,podawałem grafik i tak mnie wpisywali. Co do pracy typowa praca dostawcy jakich wiele ale wspominam ten czas dobrze
Wcześniej pisano tu, że ciężko wyrobić odpowiednią liczbę dostaw, co niestety przekładało się na to ile kasy się dostało. Ile w ogóle ta prowizja wynosi? Chciałabym ocenić czy to się obecnie opłaca :) Czy jeśli bym jeździła swoim autem to jakoś zwracają koszta za paliwo?
nie opłaca się, prowizja wynosi 4-5 ziko a średnio w godzine zrobisz dwa dowozy, jak będzie dobrze to max3
Nie wiem skąd masz takie informacje, z Piątnicy? no bo skąd XD @Aleksandra też jeździłem swoim autem na wakacjach to kursy krótkie po centrum głownie, a płacą dwucyfrówkę za 1 dowóz , za paliwo nie zwracali ale robiłem gdzieś 40 zł na godzinę i 10-12 km a auto miałem zagazowane więc fajnie to hulało
Hm, no to ciekawe skąd takie odmienne informacje tu są :D Czy ta prowizja/stawka zależy może od regionu? Orientujecie się? A powiedz macie jakieś oficjalne limity ile min./max. dostaw trzeba zrobić dziennie? Ktoś pisał że jak zrobisz za mało to można się właściwie żegnać z pracą...
Dwucyfrowa to jest dniówka u was, Kamiloos ???? Śmieszny jesteś z tymi komentarzami, ale rozumiem, że musicie się starać o byle kogo. Pozdrowienia dla Białegostoku
Na własnym aucie nie miałem żadnych limitów. Ustalałem godziny pracy i w takich jeździłem. Weekendami wiadomo najwiecej można było wykręcić bo brak korkow w centrum. Minimum to 50 zamówień ale na cały miesiąc gdzie przy dobrej sobocie Czy niedzieli mogłeś pod tyle zrobić
A czy poza prowizją jest też stawka stała dla dostawcy? Oferują umowę o prace czy trzeba mieć własną działalność? No dobra, za paliwo nie zwracali, ale za zużycie samochodu, na przykład klocków hamulcowych to była doliczana do wynagrodzenia kwota, która była taką rekompensatą jeśli jeździło się własnym samochodem? A jest szansa by robić tylko jako dostawca weekendowy? :)
Nie polecam oddziału w Białymstoku,najgorsza firma w jakiej dotychczas pracowałem.Ježeli chodzi o właściciela to super facet,jeżeli chodzi o to kogo zatrudnia to gorsza sprawa...koordynator Kamil powinien byc już dawno zwolniony!!! Ani nikt z pracowników tej firmy,ani żaden pracownik firm z którymi współpracują nie toleruje tego człowieka ...jest niemiły do klientów,do współpracowników,chyba nie umie być miły dla nikogo...jeżeli chodzi o organizcję pracy to jazda po 12h bez żadnej przerwy na jedzenie czy siku ...samochody w środku są brudne,ogólnie syf straszny!!!! W czasie gdy pracowałem przynajmniej kilkanascie osob sie zwolnilo!!! Koordynator Kamil jest zakłamany i niekompetentny,oodcina z wypłat,zmienia zamówienia,jak mu sie podoba,albo w ogole jest w stanie usunac je i dac komus innemu ...jak ma zly dzien to sie msci na pracownikach i mowi to otwarcie,ze jak kogos nie lubi to nie da mu zarobic i wysyla jego w dlugie trasy,gdzie za godzine mozna zarobic zaledwie jakies 5zl. Pozew o naruszenie standardów pracy i wyzysku juz w drodze,takze patrzeć tylko jak firma pójdzie na dno!!! Koordynator o ktorym juz wspominalem zawsze ma jakiegos przydupasa,ktory kabluje mu na wszystkich innych pracownikow...okropna firma i nie polecam!!! Albo proponuję zwolnic Kamila...pozew poszedl od 6 bylych pracownikow,takze bedzie ciekawie ;(
Ten Kamil to rzeczywiście niezły przyglup tak to jest jak się da dla małolata troszkę władzy to palma odbija. Fakt nie jest zbyt miłym gościem. Co najlepsze ma się za jakiegoś przedsiębiorcę a (usunięte przez administratora) to wy możecie ale małolatów jakiś po 18 lat każdy normalny ogarnięty kto zobaczy z czym to się je spiepsza z tamtąd. Praca dobra dla uczniów, studentów na piwo czy fajki zarobić. Co do pana Kamila to z Takim podejściem do drugiego człowieka kariery nie wróżę ale No wyzywać się na dzieciakach to każdy (usunięte przez administratora) umie a już jak ktoś przyjdzie z większym doświadczeniem życiowym to się boja takich ludzi i unikają konfrontacji No cóż polecam zaznajomić się z kodeksem pracy chyba się przyda :) :))))
Jeśli jesteś w porządku pracownikiem - jesteś w porządku traktowany. W innym przypadku też jest wszystko w porządku - kary za spóźnienie czy za zniszczenie mienia są nie na miejscu? Cóż, w wielu pracach za spóźnienie są dyscyplinarne zwolnienia ;) Konsekwencje trzeba ponosić i wziąć je na klatę. Jak coś jest nie w porządku, wystarczy to zgłosić - czy stan auta, czy to że nie można zostać dłużej. Wylewanie żali w internecie nic nie da, to trzeba zgłaszać przełożonym :) Co do stawek też nie rozumiem. Godzicie się na warunki współpracy a potem w internecie gorzkie żale jak to źle? Niepoważne. Ja ze swojej strony powiem, że miło wspominam prace w tej firmie jak i koordynatorów.
Odezwij się do mnie, chętnie dorzucę coś od siebie na temat tej pseudo firmy. cesarjag@wp.pl
Czyli ty wynegocjowałes większa stawkę? Czy źle zrozumiałam? :) No i ciekawi mnie czemu sie zwolniłes, skoro bylo tak super?
dokładnie, ale większość dzisiaj ma wielkie oczekiwania za minimum wkładu... chore czasy
A co konkretnie chcesz wiedzieć, skoro zgłosiłaś ich do inspekcji to chyba wiesz coś na ich temat? Co właściwie było tym powodem u ciebie?
Polecam firme foodeli oddział Białystok fantastyczna praca kordynatorzy, ekipa foodeli oraz restauracje bardzo mili wszystko na plus :)
Tak tak ???? Pracownik wbił na gowork o 7:48, żeby napisać opinię, bo nie mógł spać z zachwytu. Piękna bajeczka, pozdrowienia dla biura, ps. „ekipa foodeli” xd
moze ktos miał czas rano bo pracuje na popołudniu ? nie wiem czemu CES z twojej strony te złośliwosci, nie wierzysz w pozytywne komentarze tutaj ?
Dokładnie tak !!! Jak czytam te pozytywne komentarze o tej firmie w Bialymstoku to az mi sie smiac chce!!!! Kazdy narzeka caly czas,ciagle sie ktos zwalnia,ludzie z firm z ktorymi wspolpracuja narzekaja,nie lubia koordynatorow,wrecz mowia,ze to oszusci...i smieszy Mnie to jak sami sobie pozytywne komentarze wystawiaja hahahah
Odradzam każdemu pracę w tej firmie, a za chwilę wytłumaczę dlaczego. Wynagrodzenie jest prowizyjne załóżmy że jest to stawka x, czyli jeden kierowca który zrobi w ciągu godziny 3 zamówienia to zarobi 3 razy x, a inny zarobi powiedzmy 7 razy x. Tylko że kierownictwo stawia bardzo wysoki nacisk aby dostawy były robione szybko, nie masz czasu się wysikać, nie mówiąc już że zjeść, zjeść możesz tylko jakiegoś batona między zmianą jednego biegu na drugi, bo kiedy masz mieć czas na porządne zjedzenie czegoś?? I teraz tak, nie da się jeżdżąc przepisowo zrobić więcej niż 4 – 5 dostaw, a jak tyle będziesz robił to ci powiedzą że jesteś za wolny i się nie nadajesz do tej pracy. W efekcie tego kierowcy jeżdżą jak wariaci, 70 km na godzinę w obszarze zabudowanym to u nich normalka, dodatkowo parkują samochody na miejscach dla niepełnosprawnych, bo tak szybciej. Ktoś kto chce respektować przepisy, jeździć po obszarze zabudowanym 50, hamować przed pieszymi którzy dochodzą do przejścia, i szukać miejsca do zaparkowania nie mają szansy pracować w tej pracy bo kierownictwo powie że oni są po prostu za wolni i się nie nadają. Rotacja jest duża, podejrzewam że każdy pracuje do pierwszego mandatu, albo do pierwszej stłuczki czy kolizji. Jeśli jeździsz swoim samochodem i chcesz go szanować, powoli przejeżdżać dziury i wertepy to kierownictwo będzie niezadowolone że za wolno zrobiłeś dostawę. Także najlepszą rzeczą jaka cię tam spotka będzie mandat, ale dużo gorsze co cię tam może spotkać to sąd i więzienie jak kogoś potrącisz bo tak będziesz pędził żeby szybko dostawę zrobić. Dobrze że krótko u nich pracowałem, teraz pracuję u normalnego pracodawcy, dalej rozwożę jedzenie, ale nigdy mi szef nie powie że ja że ja za wolno dowożę, bo mój szef też jest bardzo przepisowy i rozumie to, jak trzeba jeździć. Jestem zadowolony i mój szef jest ze mnie zadowolony. Najlepiej mieć stawkę godzinową a nie prowizyjną. Oczywiście nie wszystko jest tak źle są plusy tej pracy. Po pierwsze możesz łączyć tą pracę z innymi zajęciami, po drugie może to być praca dosłownie dla każdego, po trzecie grafik bezproblemowo dogadujesz z kierownictwem. Kierownictwo miłe, młode chłopaki, jedynie to co pisałem wcześniej strasznie Cisną na szybkie dostawy, co po prostu dyskwalifikuje pracę w tej firmie
Pracuje od niedawna - typowo jako praca dodatkowa, popołudnia i weekendy są moje :D w odróżnieniu od mojej stałej pracy tutaj się nie męczę, jazda autem to przyjemność, a to, że czasem trzeba wejść na 4 piętro bez windy.. no cóż. taka praca, godziłem się na to podejmując pracę w takiej firmie. Jak chce się pracować i realizować zlecenia to naprawdę można fajnie zarobić, średnio wychodzę 22-25 zł/h. Grafik ustalany jest pode mnie, więc nie ma mowy o otrzymaniu zmiany w dzień kiedy masz inne plany . W wielu sytuacjach należy być samodzielnym i tutaj rozgarniecie życiowe bardzo się przydaje. Jeżeli zna się miasto w którym się pracuje to uważam, że jeździ się o wiele łatwiej. GŁÓWNYM MINUSEM TEJ PRACY to niestety inni kierowcy, który po pierwsze o auta służbowe nie dbają w ogóle.... więc czasem przed zmianą musze poświęcić 10 min żeby ogarnąć auto którym jeżdzę,
Świetna opinia ! Pracownik obecnie pracujący sam z siebie wstawia opinie o 22 :) Praca marzenie !
EJ no w sumie prawie mnie to przekonało. Ale pytanie co w takim razie z tej opinii nie zgadza się z Twoim zdaniem? ;p
Nic się nie zgadza ???? Wystawiacie się na śmieszność w tym foodeli. Będziemy tu prostować te bzdury do końca waszej firemki małolaty.
Poczytaj inne opinie, bez problemu wydedukujesz, które są prawdziwe a które nie. Spoiler, ta na pewno nie jest xddd
średnie zarobki na poziomie 10-15 zł za godzine plus trzeba poswiecic swoj czas na tankowanie, a do tego samochody w agonalnym stanie.
Praca sama w sobie do ciężkich nie należy, jednak zarobki w okolicach 10zł za godzinę (przy dobrych wiatrach) to lekki żart. W godzinach 11/14 oraz 19/23 praktycznie wychodzi 1 zamówienie na godzinę. Pracy nie ułatwiają auta, połowa floty jest zdatna do jazdy natomiast druga połowa to porażka. Mam wrażenie, że w ten sposób zachęcają pracowników do wcześniejszego przyjścia do pracy, ponieważ dobór auta jest na zasadzie "kto pierwszy ten lepszy". Auto w którym nie ma klimy w takie upały jeżdżąc po 12h jest niezłą torturą. Samochody owszem, są serwisowane na bieżąco jednak owy serwis polega głównie na tym aby auto jechało i całe szczęście hamowało (ale i z tym bywają problemy przez opony i w niektórych autach awarie podstawowych systemów typu ABS). Osobiście z plusów mogę wymienić grafik, który faktycznie jest dosyć elastyczny oraz ludzie, którzy w większości są mili i pomocni.
Elastyczny grafik, fajni koordynatorzy, robota spoko, p.s. Jak dobrze zyjesz z knajpami to z pełnym brzuchem chodzisz ;-)
Fajny, zmyślony komentarz. Brakuje chętnych dalej, że musicie pisać te bzdury? Jak dobrze żyć z knajpami, skoro koordynatorzy oszukują restauratorów i każą ściemniać, ze ich zamówienie jedzie bezpośrednio do klienta, gdy prawda jest taka, ze jeszcze wrzuciliście dwa odbiory kierowcy i wiadomo, że przywieziesz komuś zimne żarcie? Cała ta apka opiera się na podwójnym oszustwie: jak jest ruch w biznesie to wozimy zimne zamówienia z kilku restauracji, a gdy ruchu nie ma, to siedzimy w autach za darmo, bo oczywiście stawka godzinowa to fikcja. Elastyczny grafik? Siedzisz godzinę w aucie, nie ma zamówień: dzwoni koordynator i mówi, że „możesz na razie jechać do domu” xd Przyszedłeś do roboty, nic nie zarabiasz, a ten komediant na słuchawce z tonem łaskawcy mowi, żeby wracać bo się nic nie dzieje. Tyle na temat tego pełnego brzucha. Natomiast napisaliście jeszcze mnóstwo nieprawdziwych komentarzy z fejkowych kont, więc jeszcze będzie odpisywane.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Foodeli Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Foodeli Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 53.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Foodeli Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 49, z czego 33 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!