Hej. wstępnie chce się zatrudnić jako specjalista ds. formalnych. Jest tu może ktoś kto aplikował na to stanowisko? jakie ewentualne pytania mogą się pojawić na rozmowie i jak długo całość trwa?
Nie marnujcie czasu na wysyłanie cv. I tak nie odpiszą, nawet jak do nich potem będziecie maile wysyłać z grzeczną prośbą o jakikolwiek feedback.
Widzę wzmiankę o osobie z doświadczeniem ale chyba o nieadekwatnej stawce a zastanawiało mnie już wcześniej ile teraz administratorowi systemów Linux zapłacą, bo w ofercie sprzed dwóch tygodni nie było widełek. niby od 2 lat trzeba mieć tego całego doświadczenia. jaka podstawa jest wtedy gwarantowana?
Jeszcze nigdy nie byłem na tak nieprofesjonalnej rozmowę rekrutacyjnej. Dodatkowo zero kultury feedbacku. Chcą kogoś z doświadczeniem, ale nie za odpowiednie pieniądze. Januszerka. Szkoda czasu.
Cześć, chce się rozeznać w warunkach pracy na słuchawce. Jest od paru dni dostępna oferta dla telefonicznego doradcy klienta. po ostatnim komentarzu widzę, że klient akurat kiedyś miał jakieś problemy, czy w trakcie samej pracy też występują? jak ja oceniacie?
Nie polecam, najgorszy support z jakim miałem do czynienia. Odradzam współpracę z tą firmą.
hej, szukają kogoś na stanowisko Account Manager w branży IT, ktoś napisze czy warto aplikować? Oferują 5500 do 8500 brutto miesięcznie, czy jest to podstawa, czy może tyle można zarobić razem z premią? Rozumiem, że 8500 dostaje się przy kontrakcie B2B a 5500 na umowie o pracę?
Proponują ludziom z doświadczeniem 3300 netto XD Nie rozumiem po co zapraszają na rozmowę, kiedy ktoś zapytany o widełki mówi, że zaczyna rozmowy od 4,5 netto. Strata czasu, praca dla studentów.
Te godziny pracy jako specjalista ds. obsługi klienta są elastyczne w miarę? Albo czy mogą być? Pytam, ponieważ firma w ogłoszeniu napisała, że można mieć albo umowę o pracę albo zlecenie, ja ostatnio na zleceniu pracowałem właśnie w bardziej elastyczny sposób, co sobie chwaliłem, bo miałem taki work balance w tamtej firmie, no ale niestety, skończyło się. A tu jest taka opcja? Specjalnie wszedłem spytać, od czego to zależne jest.
Nie polecam rekrutować się do tej firmy. Brak feedbacku po rekrutacji, przeciągają terminy rekrutacji. nie szanują czasu aplikujących. Sama rozmowa bardzo nieprzyjemna i sztywna.
Jaki dokładnie tryb pracy obowiązuje? Wiem, że mają biuro w Poznaniu, ale może są otwarci na pracę hybrydową? Niestety na stronie nie podali zarobków dla account managera, może ktoś się orientuje? Chciałabym wiedzieć czy moje oczekiwania byłyby realne. Jak korzystny jest system premiowy/prowizyjny?
Jest właśnie sposobność, by zostać tutaj specjalistą ds. obsługi klienta. Jak jest podane, potrzeba wielu kandydatów. Zatrudnienie na umowę o pracę lub zlecenie, z pensją w kwocie od 4350 do 6100 zł brutto. Ważne dla nich, by mieć najmniej roczne doświadczenie w obsłudze klienta, posiadać podstawową wiedzę na temat działania stron internetowych i komunikatywnie znać angielski. Kto by mi napisał, jak w praktyce realizowana są zawarte tam słowa, o wynagrodzeniu rosnącym wraz z kompetencjami? Jaką uzyskał bym pomoc w podnoszeniu kwalifikacji?
Ewaluacje co pół roku i podnoszenie wynagrodzenia wtedy, jeśli ewaluacja wypadnie dobrze. Na supporcie są stanowiska i można awansować w ramach zespołu. Dobry klimat i miejsce do nauki, polecam!
Jakie sprawy są poruszane podczas ewaluacji, na podstawie czego oceniana jest praca? I czy dobrze rozumiem, że to wyniki ewaluacji są podstawą do podwyżki, jak i awansu?
Jakość obsługi klienta i wiedza techniczna. Jeśli jedno i drugie jest OK to wtedy podwyżka, a jak już trochę zdobędziesz doświadczenia to awans. Ogólnie bardzo transparentny system
Bardzo nie polecam tej firmy, unika odpowiedzialności jak moze wszystkimi metodami.
A można dopytać o jaką odpowiedzialność tak właściwie chodzi? Te metody też ciekawią, w czym miałaś z nimi problem?
Nie zgadzam się z opinią, jestem ich klientem od ponad 2 lat i nigdy nie było problemów - szybkie i wydajne serwery, miły i pomocny helpdesk, wszystko jak należy
A to ciekawe z czego wynikają te rozbieżności. wiadomo jak duży zespół mają w tym helpdesku? Może to zależy wszystko od tego na kogo podczas jakiegoś problemu się natrafi?
Rzucasz takim oskarżeniem bez żadnych konkretów. Pewnie coś popsułaś na stronie www i zrzucasz winę na hosting. Pracowałem parę lat w branży i to taki typowy przykład niezrozumienia co leży w odpowiedzialności właściciela strony, w co po stronie ludzi od serwerów.
Dokładnie tak samo zostałem potraktowany, od czterech dni nie uzyskałem odpowiedzi ... koszmar
Dokładnie tak samo zostałem potraktowany, od czterech dni nie uzyskałem odpowiedzi ... koszmar
nie polecam
Brak informacji zwrotnej po rozmowie, ogłoszenie co chwilę jest odświeżane. Czyli brak szacunku nawet do potecjalnego pracownika. Nie polecam.
Jeżeli nie ma kandydatów spełniających wymagania to musza odświeżać. Ile czasu minęło od rekrutacji? Może przez okres świąteczny termin się wydłuża?
Jak wygląda rekrutacja w tej firmie oraz na jakie zarobki może liczyć młodszy administrator?
Na jakie wynagrodzenie można liczyć, pracując na stanowisku: Asystentka w firmie Lh.Pl Sp. z o.o.?
Skąd takie obawy, słyszałaś coś o stawkach u nich? W sumie już trochę czasu minęło od Twojego komentarza - aplikowałaś może do nich, wiesz już coś od samego źródła? Daj znać koniecznie jakie stawki i jak sama rekrutacja wygląda jeśli wiesz.
Czytając poniższe wypowiedzi mam wrażenie, że zostały opublikowane przez osoby, które chyba nigdy nie pracowały w tej firmie. Jeśli ktoś przekroczy progi Lh.pl zakochuje się w tym miejscu i ludziach od razu. Panuje bardzo przyjazna i rodzinna atmostrefa. Jeśli ktoś ma przyjazne nastawienie to na pewno zaklimatuzyje się w tym miejscu. Świadczy o tym, chociażby staż pracowników - nie ma rotacji, ludzie pracują tutaj po kilka/kilkanaście lat. Co więcej firma bardzo mocno się rozrasta i nieustannie zatrudniane są kolejne osoby do zespołu. Ścieżka rozwoju jest zarówno pozioma, jak i pionowa zatem dla chcącego nic trudnego. Można rozwijać się w każdym aspekcie. Wynagrodzenie zwiększane jest systematycznie. Podane stawki w poprzednich komenatrzach pochodzą chyba sprzed kilku lat. Nawet teraz najniższa stawka dla początkującego pracownika jest wyższa. Mamy wiele spotkań integracyjnych, darmowe śniadania, pakiety sportowe itp. Nikt też nigdy nie wymagał od nikogo pracy po godzinach. Pracuje tu już dłuższy czas i na chwilę obecną w ogóle nie planuje zmiany pracy.
Pracowałam w BOK przez 3 lata i bardzo pozytywnie wspominam ten czas. Świetna atmosfera pracy, zgrany zespół. Niestety musiałam zrezygnować z przyczyn niezależnych ode mnie i od LH.pl. Wynagrodzenie było adekwatne do umiejętności i wysiłków - na pewno wyższe niż u konkurencji. Bardzo pozytywne opinie klientów o firmie sprawiały, że bardzo fajnie się pracowało z klientami.
Pracowałem w LH.pl w czasie, gdy firma była mniejsza niż dziś i, pomimo iż poszedłem zawodowo inną drogą, to miło jest widzieć, że rośnie i fajnie się rozwija. Atmosfera pracy bardzo na plus, podobnie jak możliwość zdobycia wiedzy.
Atmosfera pracy bardzo dobra, zarobki są zadowalające, zakres obowiązków także OK. Są możliwości rozwoju.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Lh.Pl Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Lh.Pl Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 17.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Lh.Pl Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 4 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!