Bardzo niesolidna firma jeśli chodzi o zwrot pieniędzy za zwrócone produkty.Najpierw jest deklaracja, że firma zwraca pieniądze w terminie max do 14 dni. w moim przypadku jest to już 18 dni. infolinia jest automatyczna, co uniemożliwia bezpośredni kontakt. W telefonie słyszymy,aby zostawić imię i tel. i że już ''wkrótce oddzwonimy''. Dzwoniłam 6 razy i nikt nie oddzwonił . Jeśli w ciągu 3 dni nikt nie zostaną mi zwrócone pieniądze (553 zł) zgłaszam sprawę o wyłudzenie na Policję .(usunięte przez administratora)
Opinia bardzo nie na miejscu...po pierwsze to firma outsoursingowa i pisanie takich zarzutów jest bardzo nie w porządku. Pani Basiu, radzę się zorientować w temacie zanim kogoś Pani oczerni w Internecie. Produktów Pani nie zakupiła w firmie HC, tylko w innej, prawda? Więc żądanie pieniędzy od HC jest bezpodstawne. Firma HC, owszem obsługuje zwroty, ale nie wypłaca pieniędzy!
Jakie maja wymagania od nowych pracowników ?
Happiness Center świadczy usługi z zakresu telemarketingu. Jeśli dobrze rozumiem, to praca polega głównie na odbieraniu połączeń przychodzących. Czy wymagana jest znajomość języków obcych?
Nie polecam. Śmieciowe umowy oraz żenujące akcje telefoniczne. Przełożeni strasznie lubią obgadywać pracowników.