Tragedia to mało powiedziane! Oddałam sprzęt do naprawy i wrócił z tą samą awarią! Sprzęt ponownie zabrany, pochodził parę minut i poleciał dym! Zmarnowałam prawie 800zl na naprawę, a sprzęt nie działa!!! Zostałam bez sprzętu i zmarnowałam pieniądze na partaczy! absolutnie nie polecam!
Czas akcji: 23.03.2021 r. Miejsce akcji: Gliwice Uszkodzony sprzęt: chłodziarko-zamażarka SAMSUNG RS7527THCSL, rocznik 2016 Objawy: chłodziarka mimo innych nastaw pracuje na maks. parametrach, przez co żywność wewnątrz jest zamarznięta. Przebieg zdarzenia: Wizyta technika ograniczyła się do zdjęcia plastikowego panelu wewnątrz komory chłodziarki i oględzin przewodów czynnika chłodzącego. Technik wielokrotnie dzwonił do „przyjaciela” ws. teleporady, wysyłał też mu zdjęcia układu. Przez chwilę manipulował przy panelu nastaw temperatury, sterowany telefonicznie przez „przyjaciela”. Po chwili stwierdził, że urządzenie jest technicznie sprawne i nie wie, czemu nie działa prawidłowo. Za dojazd zażyczył sobie 246 zł. Ocena: Wysłany przez AUTORYZOWANY (sic!) serwis technik nie miał pojęcia o urządzeniu, które miał naprawiać. Usilnie korzystał z teleporad. Być może był wybitnym specem, ale od innej branży, lub sam był ofiarą zdalnego nauczania. Nie skontrolował czujnika temperatury ani układu wyłączającego obieg czynnika chłodzącego przy osiągnięciu zadanych parametrów, co wydaje się logicznym działaniem, nawet dla użytkownika. Pomijam fakt błędnego zapisu zgłoszenia na naprędce drukowanym odpowiedniku druku KP. Całość zdarzenia przypomina te z popularnego programu TV „Usterka”. Podsumowanie: serwisant niekompetentny, serwis bezobjawowy. Omijać szerokim łukiem.
************************ Po awanturze z aroganckim Szefem, przybył po kilku dniach kompetentny pracownik. Nieusuwalną usterkę usunął błyskawicznie; tu wielki szacun dla człowieka i jego wiedzy - wiedział co, gdzie i jak, totalnie i bez pudła. Dlatego finalną nota winna być o oczko wyższa, ale jest to plus dla wyjątkowego w tej firmie człowieka, nie dla samej firmy.
Porażka. Gość nieprzygotowany. Myślałęm przez chwilę ze na szybko go gdzieś z urzędu pracy wyrwali. Sprawdza na google co zrobić? To serwis Samsunga???? nigdy więcej tego chłamu. Moja córka dobrze mówiła:SZAJSUNG a taki serwis to potwierdza.
Zaglądają tu czasem jacyś pracownicy? Jestem ciekaw ile osób tam pracuje i jak wygląda wiek kadry pracowniczej, dobrze myślę że raczej będą młodsi ludzie?
Nie polecamy, telewizor Sony samoczynnie się wyłącza /traci głos. Telewizor odebrany przez Pana "serwisanta" wraca po dwóch dniach (nie stwierdzono usterek) po 15 minutach telewizor robi to samo. Sprzęt ponownie zabrany na serwis. Tym razem testy trwały 3 dni - nie stwierdzono usterki. Po ponownym uruchomieniu tv sytuacja się powtarza. Nie pomogła zmiana dekodera - zasugerowana przez "pana serwisanta" najciekawsze jest to iż Pan stwierdził że może to być wina jednego z procesorów, nie został on sprawdzony, telewizor nie był nawet otwierany. NIE POLECAMY
Totalna porażka.... Jak tak ma działać serwis Samsunga to chyba zrezygnuje z tej firmy..... Ludzie którzy nazywają się tam profesjonalistami to są w rzeczywistości zwykłymi ludkami którzy kombinują tylko jak najbardziej uprzykrzyć życie posiadaczom Samsunga. NIE POLECAM !!!! Moje sugestie dla Autoryzowany Serwis Samsung Video-Serwis-Kolor: Zmiana ludzi pracujących w tym serwisie !!!
Czy mogłabyś uzasadnić swój wpis? Napisałaś opinię nie podając tak naprawdę jej przyczyny. Opisz proszę dokładniej swoje doświadczenia związane z firmą Autoryzowany Serwis Samsung Video-Serwis-Kolor.
UWAGA !!! Przestrzegam ewentualnych klientów przed tą firmą. Przesłany tablet, który miał być naprawiony w ramach gwarancji dwukrotnie został uszkodzony w większym stopniu. W ten sposób zostałem bez urządzenia i bez pieniędzy, które uiściłem za naprawę.
Firma która daje polisy na sprzet a pozniej sie wykreca i za samo sprawdzenie sprzetu kasuje strasznie duze sumy. nie polecam
Jak długo pracowałeś w firmie Autoryzowany Serwis Samsung Video-Serwis-Kolor? Czy dobrze wspominasz ten czas? Zachęcamy do komentowania na naszym forum.