Jeżeli chodzi o Wrocław to totalna porażka. Mam wykupiony abonament dla całej rodziny. W umowie jest napisane, że na internistę i pediatrę czekam do dwóch dni natomiast na pozostałych specjalistów do ośmiu. Dzisiaj chciałem zarejestrować córkę do gastrologa i alergologa to niestety w tym roku nie ma miejsca. Szok, jak w NFZ tyle, że płacę co miesiąc!!!!!!!!! Odmawiam.
Nie wiem, czy wiesz, ale temat, w którym odpowiedziałeś, dotyczy opinii o pracy placówki Centrum Medyczne Enel-Med w miejscowości Warszawa. Jeżeli chciałbym wypowiedzieć się na temat tej placówki w miejscowości Wrocław, to zachęcam, abyś utworzył taki temat i rozpoczął dyskusję. Czy ktoś korzystający z placówki w Warszawie może napisać, jak wyglądają terminy w przypadku tego miejsca? Również należy tak długo czekać?
W Warszawie jest dużo gorzej. Żona i syn mają abonament. Termin wizyty u okulisty dla 7 miesiecznego chłopca posiadającego abonament - kwiecień 2019. Jak zadzwonilem, żeby dowiedzieć się o najszybszy możliwy termin "z ulicy" - jutro 18.30. Kpiny z klientów wykupujących abonament. Dziś stracili dwóch, bo wolę raz na jakiś czas zapłacić za szybką wizytę niż opłacać co miesiąc a terminy jak z nfz.
Wiesz może, czym spowodowana jest taka sytuacja, że osoba nieposiadająca abonamentu w placówce Centrum Medyczne Enel-Med ma zaoferowany szybszy termin wizyty od osoby, która ten abonament posiada? Jest to trochę niezrozumiałe, więc może będziesz w stanie odpowiedzieć, dlaczego tak jest?
Dla mnie też jest to niezrozumiałe. Pani przez telefon dlugo nie była w stanie mi wytłumaczyć dlaczego tak jest ani wskazać osoby która by to wyjaśniła. Mogę się jedynie domyślać, że moja rodzina jest już stałymi klientami a o takich się nie dba jak o nowych. Ale jak widać na naszym przykładzie - w ten sposób traci się też klientów.
Na oficjalnej stronie internetowej firmy Centrum Medyczne Enel-Med została umieszczona informacja, że z okazji "black friday" firma zorganizowała wydarzenie pod nazwą "black frident". Czy zarówno Ty, jak i któryś z Twoich znajomych korzystaliście może z tej promocji? Rzeczywiście kwota podana na stronie była kwotą za całość zabiegów, które zostały w tej ofercie wymienione? Proszę o odpowiedź, jak to wygląda.
Osoby z ulicy to osoby komercyjne i będą musiały za tą wizytę zapłacić ok 130 zł, zarobek dla firmy... pakietowi pacjenci mniej się firmie oplacaja więc na wizytę swoją muszą poczekac... komercyjne wizyty likwidują się chyba 24 godz przed terminem wizyty i wtedy może wskoczyć pacjent pakietowy w to miejsce
Ilu konsultantów, tyle sprzecznych informacji. Na infolinii 90% konowałów, którzy nie słuchają co do nich mówi się. Moje sugestie dla Centrum Medyczne Enel-Med S.A.: Szkolenia pracowników infolinii
To nic nie da. Oni mają archaiczny system a operacyjny i marketing wrzucają im bzdury do mówienia. A oni przestają w ciągu tych 2 minut myśleć.
Strata czasu, w centrali trzebaby wg mnie wymienic wiekszosc kadry zarzadzajacej aby cokolwiek sie zmienilo. Rok spedzony w biurze uwazam za stracony. Zmiana goni zmiane brak jak dla mnie strategii, brak mozliwosci rozwoju, brak szkolen, ewentualnie praca dla studentow zeby miec cos w cv. Wszystko ponizej prawda.
Z perspektywy byłego pracownika i osoby, która pracowała w kilku miejscach a Enel Med miał być kolejnym miejscem w dążeniu do celu stwierdzam, że nigdy i nigdzie nie spotkałam takiego chaosu, braku kompetencji d(usunięte przez administratora)Środowisko, które w łatwy sposób ukrywa brak swoich kompetencji, nie zna absolutnie żadnych szczegółów na temat poszczególnych działów. Nie jest żadnym autorytetem, a tym samym liderem. Ludzie, którzy są pasjonatami i chcącymi co kolwiek zrobić zmienić są z góry skreślani, a proces decyzyjny i bariery nie dają szansy na nic. Ludzie, którzy co kolwiek mogą zrobić albo odchodzą albo są wyrzucani pod przykrywką zgodności z prawem pracy. Dział HR zajmuje się tylko opiniowaniem wniosków i prowadzeniem rekrutacji na najniższe szczeble. Nie wspiera w trudnych sytuacjach, a dyrektor HR bagatelizuje niepokojące objawy w poszczególnych działach. Szkoda mi tylko ludzi, którzy byli w moim zespole, którzy stali się mi bliscy. Tylko za to mogę tej firmie podziękować.
Odradzam!! Nie wydali zapisu prześwietlenia, które zostało opłacone w ramach wizyty osobie, która miała złamaną nogę i ją prześwietlali właśnie. Zmusili, po ok. 10 rozmowach tel. i czekaniu na call center przez łącznie ok. 4 godziny do osobistego przyjazdu (osobie ze złamaną nogą) by odebrała sobie płytkę z zapisem prześwietlenia, bo oni jej nie wydali przy wizycie! Czekać na nagranie płytki kazali jeszcze 5 dni! Miało to miejsce w Wawie w placówce w Atrium. Nie dziwne, że usuneli opinie o sobie z google.
W związku z sytuacją jaka miała wczoraj miejsce w jednym z partnerskich jednostek enel medu, chcę wyrazić swoją wdzięczność osobie, która bardzo mi pomogła ( konsultant telefoniczny kobieta). Zrobiła wszystko, żebym mogła wejść na wizytę w ostatniej chwili. Jednostka partnerska nie poinformowała mnie o sposobie umawianie wizyt i miałam problem. Enel med stanął na wysokości zadania, żebym mogła mieć tę wizytę. I udało się!
Hej. Jakie są obowiązki pracownika recepcji i czy w momencie zamknięcia placówki on 21.00 pracownicy recepcji kończą pracę o czasie czy trzeba zostawać sporo po godzinach?
Uzeranie sie z pacjentem Sprzedaz W waw realnie wydaje mi sie max 2800 brutto przynajmniej jak do mnie rekrutuje na recepcje
Sprzedaż i plany sprzedażowe na recepcji ? A co z kończeniem zmiany ? Nadgodziny czy o czasie ?
Rzadko o czasie szczególnie na zamknięciu oddziału. Zawsze 15-20 minut z recepcji musi zostać ktoś. A to pacjent wyjdzie pojzniej, a to lekarz później, a to pielęgniarki... nie polecam
Nie polecam! Ceny z kosmosu ! I absurdalne zasady. Żeby nie móc podczas jednej wizyty ginekologicznej zrobić od razu badanie usg!? Tylko trzeba się umawiać oddzielnie!? Brak słów. Dodam że chciałam iść prywatnie.
Twoja wypowiedź jest z poziomu pacjenta, który korzystał z placówki Centrum Medyczne Enel-Med. Czy możesz napisać, jak to się stało, że skorzystałaś akurat z konsultacji ginekologicznej, którą oferuje ta placówka? Polecił Ci ją jakiś znajomy, czy może trafiłaś tam przypadkowo? Zachęcam, abyś sprecyzowała, jak to wyglądało.
Umówić się w Warszawie na wizytę z chorym dzieckiem graniczy z cudem. Nie polecam!
Fatalna placówka. Problem aby się umówić do specjalisty jest straszny, ale z tym sobie poradziłam i umówiłam się już wcześniej na wizyty co miesiąc. Jestem w ciąży i muszę mieć regularne wizyty u endokrynologa. Teraz za to co miesiąc mi wszystko zmieniacie. Dwa miesiące z rzędu wizyty przenieśli mi Państwo na drugi koniec miejscowości w której mieszkam. Droga zajęła mi półtorej godziny, aby tam dojechać. Zapewnialiście mnie, że kolejne wizyty odbędą się zgodnie z planem. Ale jednak tak nie jest i tak znów mi przełożyliście wizytę tym razem o 2 dwa tygodnie i w terminie w którym mi nie pasuje Ale kogo to interesuje... Pani z infolinii powiedziała, że albo przyjdę na ten termin który mi wyznaczyła, albo na luty. Do tego czasu zdążę już urodzić. Szczerze nie polecam, szkoda nerwów. Najlepiej omijać z daleka.
Witam. Czy ktoś może coś powiedzieć na temat pracy (jak wygląda i czy warto startować) w enel na stanowisku kierownika placówki w Warszawie? Będę wdzięczny.
Byłem w zeszłym miesiącu na rozmowie w tej firmie, na stanowisko konsultanta do recepcji w jednym z oddziałów. Rozmowa bardzo fajna, bez przepytywania jak na przesłuchaniu. Dużo dowiedziałem się też jak wygląda praca w firmie. Pracy co prawda nie podjąłem bo dostałem inną konkurencyjną propozycję, ale sam proces jak dla mnie bez zarzutu
Praca w enel med
W dniu wczorajszym tj. 17.10.2018 r. zostałam zaproszona przez (usunięte przez administratora)na spotkanie rekrutacyjne o godz. 15 na 18.10. - Konsultant ds. obsługi klienta (oddziały warszawskie) w W-wie. Pojawiłam się na 2 piętrze przed czasem w recepcji i poinf. o swoim przybyciu podając swoje nazwisko i inf. z kim jestem umówiona. Bardzo dużo osób przychodziło na spotkania w tym czasie, były ze 3 Panie z HR, nawet pomylono 2 Panie Agnieszki, które miały mieć z inną osobą rekrutację. Panie na recepcji były bardzo zaoobsorbowane czymś co oglądały na komputerze i głośno się śmiały nie zwracając uwagi na czekające osoby. Bardzo długo czekałam na swoje spotkanie nikt się nie pojawił, więc ok. 15:30 ponownie zgłosiłam się do Pań z recepcji, Pani zapytała czy napewno tutaj jestem umówiona z dziwnym niedowierzaniem, podałam dane Pani, która ma mieć ze mną rekrutację okazało się, że Panie rekrutujące gdzieś sobie wyszły. Czekałam do 15:40 po czym wyszłam, widziałam jak 3 Panie rekrutanki stoją sobie pod budynkiem. Niezłe traktowanie podczas rekrutacji, totalna olewka ze strony firmy. Owczy spęd. Nie polecam tej firmy. Nawet nie otrzymałam przeprosin po wysłaniu smsa i maila do tej Pani.
To jest miejsce pracy dla osób dopiero zaczynających karierę. Można się dużo nauczyć o biznesie, strukturach korporacyjnych, budżecie, można opanować korpojęzyk i mieć mocny wpis w CV. Ale nie warto wiązać swojej przyszłości z tą firmą. Przez cały czas pracy, człowiek ma poczucie walenia głową w mur. Żadnej sprawy nie da się załatwić od ręki. Na wszystko trzeba mieć mailową podkładkę. Jak się zorientują, że ogarniasz, to dołożą tyle obowiązków, że bez pracy po 10-12h dziennie na etacie, nie przerobisz wszystkiego. Przełożony jest panem życia i śmierci, nikt nie kontroluje, czy jego działanie jest zgodne z prawem pracy, czy nie. Za niedopracowanie 15 minut w miesiącu, przeprowadzi rozmowę dyscyplinującą, z wpisem do dokumentów, a za nadpracowywanie 100 godzin w miesiącu, HR po pół roku zwróci kierownikowi delikatnie uwagę, że musi pracownika przypilnować, żeby wcześniej wychodził (bez słowa o odciążaniu w pracy). Wszystkie procesy odbywają się recznie i są ręcznie zarządzane, bo nie ma żadnych narzędzi pracy. Tylko wybrani dostają pakiet office. Reszta śmiga na Libre, co powoduje, że dużo czasu trzeba marnować na przepisywanie i naprawianie plików. Służbowy telefon: Nokia Lumia otrzymana w spadku po kimś. Jedyna metoda uzyskiwania wyniku to presja. Benefit w postaci pakietu to fikcja, bo i tak trzeba dopłacać do wizyt. Nie mówiąc już o tym, że większość badań jest poza pakietem. HR co jakiś czas organizuje konkursy, w których nagrodami są bilety na mecze albo do kina. To jedyny plus miękkiego HR, bo poza tym to są kompletnie bezużyteczni. Zarządzanie operacyjne to dno: narzucą zasadę, od której jest masa wyjątków, a od nich następne wyjątki z wyjątkami. Narzedzie do zarządzania procesem: mail do grupy dystrybucyjnej. Jak się pomylisz: przecież był mail. Pracujesz tylko na mailu i excelu- aplikacje, które mają pomóc (ilość: 3 na całą firmę) mają masę błędów. Jeśli w dobrej wierze chcesz zgłosić błąd, to musisz napisać maila do it, ze screenami, dokładnym opisem problemu i wskazanym rozwiązaniem. Dostaniesz odpowiedź po 3 miesiącach z pytaniem, czy sprawa aktualna (to chyba znaczy, że dział IT zmaga się również z nadmiarem obowiązków). Pieniądze przychodzą na czas, nie ma bezpodstawnych potrąceń. Pensje raczej w dolnych widełkach rynku. Call center: najniższa krajowa, recepcje 2500 brutto lub 16/h. Specjaliści mediana 4000 brutto. Koordynatorzy pewnie z 4500-5000. Kierownicy 8000-12000. Pensje są negocjowane indywidualnie, ale udowodnią ci, że nie zasługujesz na więcej. Dyrektorzy mają przeświadczenie, że są fajnym i uczciwym pracodawcą. Piekło jest dużo niżej. Nie ma realnych szans awansu. Do tego potrzebna jest rekomendacja przełożonego. Tu powraca temat jego bycia panem życia i śmierci pracownika. Nie spodobasz się, to dołoży ci tyle pracy, że sam odejdziesz. Sam kierownik, w zależności od osoby, albo dostaje wiecej niż 1 oddział, żeby się nie nudzić, albo robi w godzinach pracy zakupy w centrum handlowym. Lub chodzi się badać. Albo odpala serial. Zakładowego funduszu socjalnego nikt nigdy nie widział. Zrefundują okulary, ale ile się trzeba z tego powodu nasłuchać, że to w budżet idzie... Ocena roczna to fikcja, bo po roku cele zawodowe się dezaktualizują. Albo ktoś zapomni przekazać ci jakie masz cele. Ja czekam od początku roku, może jeszcze dostanę moje cele na 2018. A jak złożysz wypowiedzenie, to nikt się nie zapyta, co się stało. Nikogo to nie interesuje. Podsumowując: nie bójcie się enela. Bierzcie tę pracę, zachodźcie w ciążę i fruuu na L4.
Fajnie, że zdecydowałeś się szczegółowo opisać, jak wygląda praca w firmie Centrum Medyczne Enel-Med na podstawie Twoich doświadczeń. Chciałabym, abyś do swojej wypowiedzi dodał jeszcze, jak wygląda kwestia otrzymania ewentualnego urlopu wypoczynkowego? Firma bez problemu daje możliwość wzięcia wolnego w dogodnym dla pracownika terminie?
@nick, Twoje domysły, co do mojej osoby są całkowicie nie trafione, ponieważ nie jestem pracownikiem firmy ENEL-MED ani osobą, która jest związana z tą firmą. Jestem aktywnym uczestnikiem dyskusji, ponieważ chcę, aby w wątku pojawiły się opinie uzasadnione i merytoryczne względem tej firmy, aby osoby, które czytają ten wątek miały ułatwione zadanie w poszukiwaniu opinii o tym miejscu pracy. @brak slow, co przeważnie należy do tych dodatkowych obowiązków, które należy wykonać w trakcie zatrudnienia w firmie ENEL-MED? @onaonaona, na kiedy masz umówioną rozmowę o pracę w firmie ENEL-MED?
@Patrycja z calym szacunkiem ale nie wydaje mi sie zeby ktos uwierzył w to ze tak bezinteresownie bronisz marki pracodawcy. Z doswiadczenia nie znam takich prywatnych misji... Nie zrozum mnie zle, nic w tym zlego ze to robisz, ale podejrzewam 2 opcje. Jestes pracownikiem enel medu albo tez agencji ktorej celem jest (na zlecenie enel med) sledzenie forum i moderowanie aby wplywac na zmiane wizerunku pracodawcy. Przejrzałam kilka Twoich wypowiedzi, wszedzie uzywasz nazwy enel med pisanej duzymi literami (tak w jak sie uzywa wewnatrz firmy) i wszedzie starasz sie zmiekczyć negatywne komentarze. Robisz to dosc systematycznie. Wiem ze duzo tu pada gorzkich słów i czasem trudnych moze czasem zbyt ostrych, ale celem istnienia forum jak rozumiem jest to aby osoby ktore maja watpliwosci co do podjecia pracy w enel med mogly poczytac opinie np bylych pracownikow. Ja tak zrobilam i zrezygnowalam z aplikowania. To ze jest taka skala negatywnych wypowiedzi o firmie nie wynika chyba z zawisci tylko negatywnych doswiadczen. Polecam zajrzec na inne fora. Pewnie tez wszystko zalezy od stanowiska i oddzialu.. Polecalabym raczej inwestycje w ksztaltowanie dobrego i rozwojowego srodowiska pracy. To ludzie sa najlepszym lub najgorszym ambasadorem marki. Z szacunkiem, J
dobrze napisane. pytanie czy podawanie sie za kogos kim sie nie jest oraz zglaszanie postow do usuniecia bo szkaluja firme tomlegalny biznes?
Jako pracownik enela zapewniam, że w tej firmie tak się na wszystkim oszczędza, że nie ma pieniedzy na zatrudnienie zewnętrznej agencji do dbania o wizerunek, a powierzenie tego zadania pracownikowi to dowalenie mu obowiązków na trzecią bezpłatną nadgodzinę w ciągu dnia, wiec szczerze wątpię, żeby @Patrycja działała na zlecenie XD
Z perspektywy obecnego pracownika w centrali. Niski poziom kultury organizacyjnej, slaba komunikacja wewnetrzna jest intranet ktory jest wg mnie propaganda sukcesu a nic poza tym nie wnosi, ciagla zmiana decyzji.. Czesto zdarza mi sie ze realizuje jakies zadanie ktore za chwile jest wstrzymywane i tak bez konca nowe priorytety. Duzo nadgodzin, zwykle 2 do 3 dziennie. Finansowo nie mam porownania wiec sie nie wypowiem. Rotacja wsrod pracownikow centrali wg mnie duza... Ci najlepsi sami odchodza.(sami znajduja albonktos ich znajduje). Wg mnie grupa o ktora dba sie sa lekarze. Od miesiaca aktywnie szukam czegos innego i jak znajde i o ile mnie ktos zapyta bo z tego co wiem od kolegow i kolezanek nikt nikogo nie pyta dlaczego odchodzi. To oczywiscie opowiem swoim bylym przelozonym.
@Aga, jak dokładnie wygląda wynagrodzenie za pracę w firmie Centrum Medyczne Enel-Med S.A.? Chętnie poznamy również zakres obowiązków na opisanym przez Ciebie stanowisku. Czy wszystkie obowiązki z powodzeniem można wykonać w stałych godzinach pracy? Czy może zdarza się, że niektóre z zadań należy przekładać na kolejny dzień? Przedstaw dokładnie, jak to wygląda.
Pracuję tam i odradzam. Jak chcesz mieć ciężką i odpowiedzialną pracę za śmieszne pieniądze to wtedy tylko ENEL-MED :-)
(usunięte przez administratora)
Ok czyli zatrudnia ciebie wlasciciel portalu a nie enelmed?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Centrum Medyczne Enel-Med S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Centrum Medyczne Enel-Med S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 78.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Centrum Medyczne Enel-Med S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 56, z czego 2 to opinie pozytywne, 43 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Centrum Medyczne Enel-Med S.A.?
Kandydaci do pracy w Centrum Medyczne Enel-Med S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.