Z perspektywy byłego pracownika centrali bardzo słaby poziom zarządzania - chaos decyzyjny i komunikacyjny, rozmyte granice odpowiedzialności i kompetencji, a czasem ich brak. HR bardzo konformistyczny - reprezentował tylko swój interes i zawsze przyjmował dla siebie wygodną pozycję. Na dużych spotkaniach często dochodziło do sytuacji, gdzie źle mówiło się o nieobecnych pionach. Pracownicy nie byli szanowani, powszechnie mówiło się, że jak nie ten, to inny. Wyjątek w tej regule stanowili lekarze. O sukcesach rzadko kto wiedział, o popełnionym błędzie - większość. Jedynym plusem w tym wszystkim były ciekawe projekty, które pasjonatów mogły trochę dłużej przytrzymać w tym miejscu. Ogólnie radzę przeczytać wszystkie opinie i mocno się zastanowić przed podjęciem pracy - szczególnie w operacyjnym i marketingu tej firmy.
Czy po okresie pracy w firmie Centrum Medyczne Enel-Med S.A. możesz stwierdzić, że nabyłeś niezbędną wiedzę i umiejętności, które w przyszłości mogą przydać Ci się w dalszym rozwoju? Będzie to dobre miejsce pracy dla osób, które cenią sobie zdobywanie nowych doświadczeń?
Patrycja, odpowiedź już padła. Nie polecam nikomu ze względu na opisane już przyczyny. Jacek Santorski celnie określa takie miejsca, jako "kulturę folwarku", gdzie "informacje przestają przepływać między działami, zamiast tego krążą donosy, fachowcy idą w odstawkę, tworzy się dwór".
Czy mógłbyś napisać, jak wyglądają zarobki, które oferuje Centrum Medyczne Enel-Med S.A. zatrudnionym pracownikom? Aby móc starać się o pracę w tym miejscu, należy mieć jakieś specjalne wykształcenie, czy osoby bez studiów również mają szansę, aby aplikować? To dość istotna kwestia dla innych osób aktywnie poszukujących pracy w tej dziedzinie.
W dodatku moja opinia została całkowicie usunięta z tej konwersacji. Brawo HR. Rozumiem, że lepiej ukryć...
Opinia mogła zostać usunięta przez administrację portalu, ponieważ najprawdopodobniej łamała któryś z punktów regulaminu obowiązującego na forum gowork.pl. Przed dodaniem wpisu dobrze jest zapoznać się z regulaminem, aby na przyszłość tego typu sytuacje nie miały miejsca. Masz może jakieś informacje o pracy w firmie Centrum Medyczne Enel-Med? Wciąż brakuje informacji na ten temat, dlatego może Ty coś wiesz? Odpowiedz proszę.
Może dlatego została usunięta, bo to nie jest miejsce do wylewania żali na firme tylko do napisania innym ludziom czy poleca sie tu pracę czy nie...
Nie wiem jak w marketingu ale na słuchawce tak 2400-2600 brutto w zależności od działu i czy jest się ok z rozmowami po angielsku. Podobnie na recepcji. Przynajmniej w Warszawie. Można się zgłosić i dostać podstawowy pakiet medyczny teoretycznie płatny jakieś 80 PLN ale firma dodaje to do wynagrodzenia więc opłaca się z tego tylko podatek. Jest też pakiet ok fitness - 2 wyjścia w tyg za 8pln miesięcznie afaik I jeszcze open ale nie jestem pewna za ile. Są premie kwartalne, wysokość i wymagania zależne od działu.
(usunięte przez administratora) W firmie pracują kobiety bo łatwo jest je zastraszyć siedzą cicho jak pod miotła przewodnicza tym jedze i szarlatanki wyzysk jest tam ogromny. W chwili prośby od podwyżkę na nic nie zdadzą się twoje argumenty tego ze firmy konkurencyjne dają specjalista typu technik rtg nawet do 10pln więcej, odpowiedzą Ci żebyś zmienił prace. Nic dziwnego ze maja spadki na giełdzie. Tam gdzie rządzą baby tam nie może być dobrze.
Odnoszę wrażenie że ewidentny seksizm, który bije z tego komentarza, jest znacznie większy niż ten, który rzekomo ma miejsce w samej firmie... Co to ma znaczyć, że "tam gdzie rządzą baby nie może być dobrze"? Albo, że "przewodniczą tam jędze i szarlatanki"? Co jak co, ale zapewniam pana, że nie spotkałam się z tym, żeby ktoś w Enelmed manipulował w jakiś sposób parytetem płci w celu zastraszenia kogokolwiek... Nie byłam też nigdy traktowana inaczej ze względu na moją płeć i nie sądzę, żeby ktokolwiek postrzegał mnie jako "łatwą do zastraszenia". Wszystko to jest wyssane z palca. Swoją drogą, oskarżenia o tak zaawansowany mobbing to nie żarty i naprawdę byłabym ciekawa, jakie są ich podstawy.
Dokładnie zarzut mobbingu to poważne oskarżenie, które powinno być odpowiednio uargumentowane. Może Ty mogłabyś wypowiedzieć się bardziej szczegółowo na temat tego miejsca pracy? Sądzę, że Twoja opinia może sporo wnieść do wątku i przedstawić firmę w nieco innym świetle.
Moge sie wypowiedziec co do centrali na slominskiego. W oddziałach bywa różnie... W cc w bialymstoku wg mnie ok. Marketing - zero kreatywności, realizacja wizji prezesa i nudne spotkania nie wiadomo co z nich wynika. Pion Szpitale - mam wrażenie że trzeba mieć dużo znajomości, ale też wyzysk duży dużo ludzi już odeszlo Operacyjny - słabo. Właściwie zmiana decyzji co spotkanie Inwestycje - tu w miarę ok, spoko ale zarobki mizerne IT- słabo i mordor ale przynajmniej daleko od slominskiego, raczej nie ma możliwości rozwoju i nierynkowe stawki. Księgowość - nie wiem
Akurat mój przełożony był kompetentnym człowiekiem - rozumiem, że wielu ludzi może utożsamiać niektóre struktury organizacyjne z etyką pracy całej firmy, ale są one jednak stosunkowo złożone, i w zdecydowanej większości z nich jednak nie panuje chaos. Oczywiście najchętniej pisze się sprawozdania z tego, ile gdzie popełniono błędów, przez co wątpię, żeby ktokolwiek był skory równie sumiennie opisywać dobre strony - ale prawda jest taka, że jeśli macie porównanie, to ogólne podejście do pracownika w Enel-medzie nagle przestaje prezentować się tak niezadowalająco...
Odradzam prace oraz korzystanie z usług. Spadki na giełdzie mowia same za siebie. Jak i słabe opinie na wszelakich portalach pracy. O nic się nie doprosisz wszędzie zmowa i układy. Zrobią Ci wielka łaskę jak dostaniesz 1pln brutto podwyżki.
(usunięte przez administratora) Sytuacja miała miejsce w placówce enel-med w centrum handlowym Arkadia. W życiu nie spotkałem się z tak przedmiotowym traktowaniem mojej osoby i wydałem 190 pln za wizytę z której dowiedziałem się tyle ile mogło by mi powiedzieć dziecko w podstawówce. przyszedłem do doktora z pęknięta kością stopy (wg mnie) doktor skierował mnie na badanie rtg i powiedział ze z wynikami zaprasza ponownie oczywiscie jest to badanie którego na miejscu wykonać się nie da, a wiec w tej samej chwili pojechałem na drugi koniec Warszawy wykonać rtg ( płatne oczywiscie) i wrocilem w przeciągu godziny z wynikami do doktora, oznajmił on wtedy ze to będzie kolejna wizyta ( kolejne 190pln) i powiedział jak się domyślałem ze kość jest pęknięta i ze leczenie trochę potrwa dodam tez ze wykonuje prace związana ze znacznym obciążaniem nóg, na stopie nie mogę stanąć bo boli jak cholera, lekarz zalecił maści i Apap i nie widział przeciwskazania do pracy, dodał również ze stopa nie powinna być obciążana lecz o L4 mogę zapomnieć(usunięte przez administratora)
Absolutny BRAK PROFESJONALIZMU. Infolinia nie zorientowana, może zapisać na wizytę ale nie jest w stanie podać nazwiska lekarza do którego cię zapisze bo nie mają wglądu(???)!!! Żarty w 21wieku na miarę średniowiecza. Wcześniej zanim udzielą niekompetentnej informacji wyciągają od ciebie łamiąc RODO twój pesel i dane. NIE POLECAM. FIRMA JAK Z LAT 70-TYCH. Jej pacjenci to chyba tylko nie mający wyboru pacjenci abonamentowi którzy mają abonament wykupiony przez zzakład pracy.
Mają wgląd do nazwisk lekarzy. Nie mają info o nazwiskach techników medycznych (np. Zapis na MRI ), pielęgniarek w gab. zab. i lekarzy na np. dyżurze ortopedycznym.
Proszę mnie poinformować jak Szanowna Pani chciałaby być zarejestrowana bez podania danych personalnych- bo to już śmiech na całego jak ktoś dzwoni aby się zarejestrować i ma problem z podaniem swoich danych. Proszę w takim razie NIE DZWONIĆ tylko zgłosić się osobiście i podać swój pseudonim pod którym życzy sobie Pani widzieć.
Garść prawdy z drugiej strony lustra. Centrala siedzi daleko i podsyła coraz to nowsze rozwiązania. Oddział stara się sprostać ilości pacjentów ale za co ? za nic. Zarobki Recepcji poniżej krytyki stawka 15 - 17 brutto max. Szkoleni dwa tygodnie z takiej ilości wiedzy że głowa paruje. Człowiek siada do obsługi i zielenieje ze stresu, Pacjenci słusznie zirytowani brakiem kadry wylewają to na Recepcję, Recepcja co chwila odpada z powodu niskiej płacy, presji oceny, presji pacjenta i presji lekarza. To bardzo odpowiedzialne stanowisko a opłacane poniżej tych na kasach w sklepach. Ludzie po roku dostają tylko ocenę i jak się wykłócą to 1 zł podwyżki, w zamian dokłada się im kolejne obowiązki i koło się zamyka. Jeśli trafisz na fajnego kierownika to jeszcze da się przeżyć jeśli nie to Depresja murowana. Oddział zajmuje się Reklamacjami bo firma do dziś nie widzi potrzeby posiadania takiego działu, kończy się przepracowaniem pracowników i tym że na Reklamacje nie da się terminowo odpowiedzieć, bo oczywiście trzeba pozbierać materiał i dopytać wszystkich stron. Paranoi ciąg dalszy, odwołanie grafików lekarza ? nic lepszego na początek dnia, CC nie obdzwoni bo zawaleni więc oddział mając braki kadrowe musi jeszcze odwołać wizyty i znaleźć termin wolny, a żeby nie było w tym czasie stoi kolejka wściekłych pacjentów bo jeden Recepcjonista musi dodatkowo się zająć odwołaniem. Aby cyrk był jeszcze zabawniejszy enel do odwołań pacjentów dał Recepcjom telefon komórkowy z lat 90 i szanowni Państwo proszę spróbować wysłać z tego archetypa wysłać jeszcze sms, i lepiej nie przekręć numeru telefonu i nie pomyl się w treści. Praca daje kopa i wiedzę w przyspieszonym tempie, JEdnak kosztem zdrowia. (usunięte przez administratora)Pracownicy mają mieć jednolity wygląd ale za swoje pieniądze, mają być elastyczni ale za nadgodziny nie płacą, mają wspierać ale ich nikt nie wpiera. Powodzenia dla tych co jeszcze tam walczą.
Od roku już tam na szczęście nie pracuję, ale w pełni się zgadzam z Twoją opinią pracuję się tam fatalnie. Wygląda na to że nic się nie zmnieniło przez ten czas. Tylko z tego co pamiętam jeżeli się miało nadgodziny to odbierało się je w inny dzień, w przeciwnym razie muszą zapłacić.
Wrocław. Złożyłam CV, rozmowa przez telefon, około 30 minut. Na sam koniec rozmowy oczekiwania finansowe. Skromnie (jestem po studiach medycznych), 2500 netto. Pani zmieszała się i powiedziała, że tyle może być, ale brutto i zakończyła rozmowę, Nie oddzwonili. Skoro tak traktują potencjalnych pracowników aż strach pomyśleć jak traktują pacjentów. Porażka.
Natrafić na konsultanta przy telefonie to cud, makabryczne podejście z rozmowca. Załatwiają medycynę pracy to jakaś porażka. Wpisany numer do rejestracji. Dzwonisz o zapis dostajesz telefon do punktu partnerskiego i radz sobie sam a tam czekasz półtora miesiąca na załatwienie sprawy. Makabra i naciąganie kasy
Nie polecam 10 minut przed wizytą jak jesteś na miejscu odwołują wizytę,bo mają zdublowanych pacjentów, porażka
Menadzerzy bez kompetencji, czesto od lat w firmie. Rozwoj... Ta firma zatrzymala sie 20 lat temu! Haos, czesty brak celow, zero feedbacku a juz nie wspomne o umiejetnosci pracy na nim. Generalnie firma rodzinna i daleko do korporacji ale to w jegatywnym znaczeniu. Mysle ze moze byc ciekawa propozycja dla mlodych osob ktore chca dorywczo na eok sie gdzies zaczepic.
Praca w dziale marketingu to dramat!!! ????????????
Dzisiaj jest 30 kwietnia. Najbliższa wolna wizyta u przypadkowego gastrologa to 29 lipca. 3 miesiące czekania. A do tego u którego "leczę się" nie ma terminu do końca roku. Pakiet w firmie opłacany. Ż E N A D A Nie polecam enelmedu.
Tak terminy jak w publicznej opiece a obsługa w recepcji jak za komuny. Totalna spychologia i brak podejścia proklienckiego. Jedna z najgorszych sieci w Polsce.
Słabo słabo ... Człowiek się zrywa na wizytę na 7. 00 rano a pani doktor spóźnia się o 20 minut
Fakt na wizyty trzeba czasem poczekac I to jest w tym wszystkim najgorsze tym bardziej ze sie placi.. ale z drugiej strony lekarze tez maja inne obowiazki I zycie prywatne.. to ze sie placi Kase nie oznacza ze czlowiek bd na zawolanie. Lekarze czasami przyjmuja Tylko 1 dzien w tyg wiec Chyba logiczne ze ciezko z terminem. Zawsze mozna zmienic firme jak sie komus nie podoba albo szukac wizyty w innej placowce.
Potwierdzam to, co pisza inni. Czas oczekiwania to żart, 6 tygodni na specjaliste to u nich standard. Dzisiaj pierwszy raz się spóźniłem, lekarz stwierdział, że mnie nie przyjmie, chociaż miałem jeszcze z 7 min z mojego 15minutowego okienka do wykorzystania. Gdybym zapłacić za wizytę i się spóźnił (przypadek losowy) to przepadłaby mi kasa? W mojej firmie (ponad 500 osób) nie ma osoby, która byłaby zadowolona z ich żenującego standardu usług. Chyba zmienimy niedługo dostawcę usług medycznych.
wszystko ok, musiałem trochę poczekać na termin ale raczej w normie, bo kilka dni. wizyta i lekarz w porządku
Jakość obsługi pacjenta pozostawia wiele do życzenia. Czas oczekiwania na termin konsultacji lekarskiej to jakaś kpina!!! Łatwiej jest umówić się na wizytę refundowaną przez NFZ !!! Na wyższy standard obsługi można liczyć tylko wówczas gdy zapłacimy niebagatelną stawkę za pakiet VIP !!!!!
do pediatry zawsze szybko się dostajemy, lekarz jest w porzadku. bylismy tez u ortopedy z bioderkami, też nie czekalismy długo. jak na cenę pakietu to naprawde nie można narzekać
Wykupiłam pakiet SILVER w Warszawie ponieważ chciałam być otoczona opieką lekarską i bez problemu dostać się do lekarza. Niestety się zawiodłam. Na endokrynologa czas oczekiwania 4 mies, na ginekologa 2 miesiace, na badanie ginekologiczne 1 miesiac, na okuliste 2 miesiace a na badanie okulistyczne 4. Dostać się do lekarza internisty graniczy z cudem. Jednym słowem masakra. Oczekiwanie jak na NFZ a płaci się niemałe pieniądze. Nie polecam.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Centrum Medyczne Enel-Med S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Centrum Medyczne Enel-Med S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 78.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Centrum Medyczne Enel-Med S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 56, z czego 2 to opinie pozytywne, 43 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Centrum Medyczne Enel-Med S.A.?
Kandydaci do pracy w Centrum Medyczne Enel-Med S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.