Dlaczego ludzie tu wylewają swoje żale co do funkcjonowania firmy skoro jest to strona do opinii o pracodawcy?
Nie polecam oddziału w Katowicach. Rezonans robiony prywatnie. Przy rejestracji informacja że opis do 5 dni. Po zakupie termin wydłużony do 2 tygodni. Po odbiór wyniku człowiek stoi w kolejce pół godziny i dowiaduje się że wyniki do odbioru w pokoju zabiegowy, przy którym również się stoi i czeka bo są tam robione zabiegi jak sama nazwa wskazuje. Trudno przy wejściu napisać informacje gdzie się odbiera wyniki. Dla mnie tragedia . Więcej nie skorzystam z usług tej firmy .
Kpina z obsluga w celu zamowienia wizyty domowej. Dyspozytorka postanowila nie wyslac lekarza do dwojki malutkich dZieci z nasilajacymi sie objawami. Poproszona o podanie imienia i nazwiska, stwierdzila ze nie musi podawac. Chyba kultura tego wymaga
Odnośnie wcześniejszej mojej opinii Pani "doktor " medycyny pracy to jest aktualna. Kto mi zapłaci za stracony czas stres ,spadek cukru -jestem cukrzykiem grupy2.
Niestety poziom obslugi na 0. Odwoływanie umówionych wizyt lub badań z byle powodu w ostatniej chwili. Terminy na proste badania ponad miesiąc. Nie polecam w żadnym przypadku
Usługi tej firmy są poniżej wszelkiej krytyki. Szumne "umów się na wizytę w ciągu 28 sekund" to w praktyce kontakt (fakt, w poniżej 28 sekund) z mało rozgarniętą obsługą telefoniczną, która nie wie kompletnie nic poza przekazaniem informacji, że.... pacjent sam się powinien umówić w jakiejś placówce. A że nie ma prostego wyszukiwania typu miasto->lekarz = wskażemy Ci placówkę to trzeba wyświetlać listę placówek, sprawdzać czy aby świadczy usługi z interesującego nas zakresu (np. interna) a potem dzwonić do każdej żeby... na przykład przekonać się, że albo dana placówka nie ma kontraktu z takim lekarzem albo.... wogóle nie świadczyła dla enel-medu usług w tym zakresie!!!!! W kolejnych można dostać termin dwukrotnie dłuższy iż na NFZ! (a to nie takie łatwe przecież przebić przewlekłością NFZ). I to za (w moim przypadku) prawie 200 pln miesięcznie. Lepiej było wydać te pieniądze na karmę dla sikorek, przynajmniej byłby jakiś sens. NIE POLECAM. Dyletanci i amatorka pełną gębą. Umowa spisana tak, żeby trzeba było ją czytać z dwoma prawnikami, lista możliwych opcji kosmiczna, z tym, że nie można ich wykorzystać. Jeden raz w ciągu roku jakimś cudem udało mi się skorzystać i co? I nic. Lekarz wiedział mniej niż ja (a nie jestem lekarzem), wiedział jednak że wizyta u niego kosztuje 150 pln i nie zapomniał o tym wspomnieć (na co ochłodziłem atmosferę mówiąc, że jestem "na enel-med"). Sami "najlepsiejsi" lekarze jak widać współpracują z tą firmą. Patrząc na działanie powinni zmienic nazwę na "anal-med"
Niestety nie jestem zadowolona z usług medycznych. Po pierwsze panie z infolinii nie są zorientowane, nie potrafią odpowiedzieć na proste pytanie czy w danej placówce jest prysznic, ciągle słychać nie wiem... na miejscu okazuje się, że prysznic jest, to jest ważne np podczas rehabilitacjii i jak ktoś jedzie z daleka. Po za tym lekarz po wykonaniu badania nie dał mi wyniku, za to miał dwuznaczne żarty odnośnie biustu, zapisał za pół roku na wizytę kontrolną na usg i trafiłam na innego lekarza, który kazał mi dać poprzednie usg, bo nie wie co ma porównać. Nie wiedziałam, że mam mieć, a od lekarza nie dostałam.To samo u innych specjalistów, doktor zapisał mnie na cytologie, czekam miesiąc, przyjeżdżam robi mi usg ! bo mu sie zapomniało, a po usg nie można już zrobić cytologi, tam można sie badać ruski rok, bo następna wizyta u tego doktora to dopiero za pół roku, wynik cytologii był mi potrzebny bo jechałam do szpitala, ciągle coś nie tak, brak organizacji ze wszystkim, to jakaś kpina. Wizyta u okulisty w celu wyrobienia okularów, potrzebne mi było badanie na lato, na wyjazd, 3 miesiące wcześniej zapisałam się do lekarza, okulista nie zbadał mnie, stwierdził że muszę mieć wkroploną atropinę na godzinę przed badaniem, krople wpuszcza się w zabiegowym, poszłam do recepcji sie zapisać, żeby to zsynchronizować, ale już terminu do okulisty nie było przez kilka miesięcy. Okularów nie wyrobiłam. Enelmed to koszmar. Nic jeszcze nie udało mi się zbadać, to spychologia, a 2 lata jestem w Enelmedzie. Rezygnuję, to gorsze niż leczenie na NFZ.
Dziękujemy za komentarz dotyczący usług naszych placówek medycznych. Jednak jeśli chce Pan podzielić się z nami opinią na temat oferowanych usług zapraszamy do kierowania swoich wiadomości na adres: opinie@enel.pl. Zapewniamy, że żadna z nich nie zostanie bez odpowiedzi. Pozdrawiamy serdecznie
Nie polecam, terminy bardzo długie. Szybko można tylko trafić z przeziębieniem do intenristy. Do specjalistów nie ma szans, leczyć tu się nie da. Jednorazowa konsultacja owszem, ale potem czekanie kilkumusieczne na ponowną wizytę, szkoda zdrowia na Enelmed.
Przez 10 lat nie trafiłem na gorszą opiekę zdrowotną niż enel-med. W NFZ mam szybciej specjalistów niż u nich.
Dziękujemy za komentarz dotyczący usług naszych placówek medycznych. Jednak jeśli chce Pan podzielić się z nami opinią na temat oferowanych usług zapraszamy do kierowania swoich wiadomości na adres: opinie@enel.pl. Zapewniamy, że żadna z nich nie zostanie bez odpowiedzi. Pozdrawiamy serdecznie
Chory żart, płaci się grube pieniądze za terminy kilkumiesięczne, nawet na cito nic nie da się załatwić, lekarze z klauzulą sumienia, zwolnienia z pracy wydawane z łaski i z bólem, mnóstwo lekarzy w ogóle nie powinno wykonywać tego zawodu. Opinia na podstawie kilku lat doświadczenia i chodzenia na wizyty non stop z powodów zdrowotnych. Po prostu chory żart.
W sobotę 26.10.2019 miałam zabieg wypalenia nadrzerki w placówce na Prystora (Ursus) u doktor Małgorzaty Górska-Rząsa, bardzo polecam tą Panią ginekolog, za profesjonalizm konkretne podejście do sprawy i pacjenta. Zabieg przebiegł szybko i dokładnie, bezboleśnie. Więcej było strachu bo nadrzerka duża, ale wszystko przebiegło bez bólu ze znieczuleniem w około 45minut, bardzo sprawnie Polecam!
Niekompetencja pielęgniarek oraz ich chamskie zachowanie jest przerażające. Pierwszy raz spotkałem się w prywatnej klinice z wypowiedzią pielęgniarki, że jak się nie podoba to ona nie będzie przyjmować bo nie ma czasu bo rozmawia z koleżankami . Nie rozumiem tego w końcu to po co są te Panie jeżeli na nic nie mają chęci ani czasu, czy za usługę płacę ja firmie w której ta Pani pracuje czy to Ona wybiera sobie co ma chęć robić. W takich sytuacji zastanawiam się czy jest sens wykupu pakietu na następny rok. Warszawa Zacisze
Dziękujemy za komentarz dotyczący usług naszych placówek medycznych. Jednak abyśmy mogli się odnieść do powyższej informacji prosimy o przekazanie szczegółowej wiadomości na adres: opinie@enel.pl. Zapewniamy, że odniesiemy się do zaistniałej sytuacji. Pozdrawiamy serdecznie
Szkoda drogich zakupów - sprzętu, skoro większość nie umie z niego korzystać. Niektórzy myślą że praca w enel to prestiż. Nic bardziej mylnego. To praca na akord, tylko pracownicy pracujący na kontrakcie, dla których prawie tylko i wyłącznie ilość jest ważna, są doceniani. Reszta po macoszemu, po lebkach. (usunięte przez administratora)Obawy i podejrzenia tuż przed czy w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej się niestety w pełni potwierdziły. Szkoda że potencjał w niektórych szeregowych pracownikach czy sprzęcie totalnie pozostaje niewykorzystany. Placówki współpracujące z enelem niestety też nawalaja. Każdy zrzuca odpowiedzialność na kogoś innego. Same problemy,codziennie coś nowego. Tak jak ktoś już napisał, bez protekcji nikt inny jak młody niedoswiadczony nie ma czego tutaj szukać. Choć chyba nie ma sensu iść tam komukolwiek, tylko po to by dać się wykorzystywać? Pewnie można się rozwinąć ale jakim kosztem? Myślę że sam dyrektor w danej dziedzinie niewiele może zrobić(usunięte przez administratora) Nie skorzystałabym z enel jako pacjentka, chyba że doszłoby do istotnych zmian.
W piątek 11-10-2019r, zrobiłam mamie badanieTK jamy brzusznej na Zaciszu w Warszawie, do dnia 18-10-2019r do godz 19,15 nie otrzymaliśmy wyniku, a pani na infolinii nie potrafi dać mi odpowiedzi kiedy ten wynik dostanę. dodam, ze mówiono mi w dniu badania , że na wynik czeka się do 4 dni roboczych, dziś kończy się 5 dzień a WYNIKÓW NIE MA I NIE WIADOMO KIEDY BĘDĄ.
Dziękujemy za komentarz dotyczący usług naszych placówek medycznych. Jednak jeśli chce Pani podzielić się z nami opinią na temat oferowanych usług zapraszamy do kierowania swoich wiadomości na adres: opinie@enel.pl. Zapewniamy, że żadna z nich nie zostanie bez odpowiedzi. Pozdrawiamy serdecznie
powiedzcie wprost że pacjent pakietowy jest na końcu, liczy się tylko komercyjny.
We wtorek 20 sierpnia pojechałem do Enel-Med Warszawa Promenada, żeby wykonać analizę markera nowotworowego RSA. Recepcjonistka zadała mi pytanie, czy chcę mieć wykonane RSA zwykłe czy wolne. Nie widziałem, że są dwie różne takie analizy, więc spytałem o różnicę w analizie i w cenie. Po konsultacji w laboratorium recepcjonistka powiedziała, że RSA wolne jest to badanie dokładniejsze niż RSA zwykłe. Ceny: 90 vs 60 zł. Poprosiłem o wykonanie "bardziej dokładnego" RSA wolnego. Po otrzymaniu wyników okazało się, że RSA wolne wcale nie jest badaniem dokładniejszym niż RSA zwykłe. Co więcej, wyniki RSA wolne są nieprzydatne, jeśli nie są poprzedzone badaniem RSA zwykłego. Wartość diagnostyczną ma stosunek RSA wolnego do RSA zwykłego. Informacja ta kosztowała mnie dodatkowe 150 zł (konsultacja u lekarza, który mi to wytłumaczył). Przez telefon (a później także przez internet) złożyłem zażalenie na wprowadzenie mnie w błąd przez pracowników Enel-med, w wyniku czego zsotały wykonane droższe, nieprzydatne badania. Pracownica Enel-Med poinformowała mnie, że powinienem dokładniej wiedzieć, czego chcę. Podkreślam, że pojawiając się w Enel-Med wiedziałem, czego chcę, a w błąd zostałem wprowadzony przez recepcjonistkę. Sytuację traktuję jako wyłudzenie ode mnie 90 zł (plus strata wartości konsultacji lekarskiej).
Panie Marianie . Recepcjonistka nie ma wiedzy medycznej. Na skierowaniu powinieneś mieć Maniek napisane co trzeba zbadać. To tak jak byś kolego przyszedł na holter i powiedział zausztami go. Holter nie jest tylko 1 tak jak badania. Marian płacisz galowe, bo jesteś gapą. Recepcjonistce z Ostrobramskiej należą się kwiaty i czekoladki, bo dzięki niej jesteś dokładniej zbadany.
Proszę nie wymagać od konsultantów infolini i recepcjonistów wiedzy medycznej. Jak najbardziej powinna Pani była już wiedzieć jakie badanie trzeba wykonać. Ale jak miała Pani wiedzieć? Po konsultacji z osobą posiadająca odpowiednią wiedzę lekarską czyt. Lekarzem.
Ja natomiast na badaniu krwi od pielęgniarki usłyszałam, że nie potrzeba aż tak dokładnego badania krwi jak na skierowaniu. Przepraszam bardzo czy obsługa medyczna jest lekarzem i się lepiej zna od lekarza? Pani wymądrzała się na temat tego co powinno być zrobione w badaniu krwi. Jakaś żenada albo pomyłka z powołaniem. A druga sprawa Pani na rtg niemiła, nieuprzejma. Zmieńcie obsługę.
Dziękujemy za komentarz dotyczący usług naszych placówek medycznych. Jednak jeśli chce Pani podzielić się z nami opinią na temat oferowanych usług zapraszamy do kierowania swoich wiadomości na adres: opinie@enel.pl. Zapewniamy, że żadna z nich nie zostanie bez odpowiedzi. Pozdrawiamy serdecznie Zespół HR enel-med
Chciałbym zadać pytanie jako pacjentka placówki na Domaniewska. Dlaczego jeśli podajecie mi termin w placówce na wizytę, która chciałabym odbyć w ramach towarzystwa na P to ani oni, ani wy nie chcecie to potwierdzić ?
To bardziej sprawa do Pezet, który ogranicza enelmedowi możliwość potwierdzania i czesto umawiania wizyt. Ogólnie powinna Pani załatwiać wszystko za pośrednictwem z konsultantem pezet. I powtórze jeszcze dla jasności: jest to ograniczenie narzucone ze strony pezet.
Proszę o merytoryczne wypowiedzi na temat pracy a nie umawianych wizyt. To portal dla potencjalnych kandydatów, którzy chcą się czegoś dowiedzieć o pracodawcy. Pacjenci i klienci dla Was przeznaczone są inne fora, na których możecie się uzewnetrzniać. GOWORK zacznij usuwać komentarze klientów. To zaśmiecanie portalu informacjami nie na temat.
Dramat, brak wizyt, lekarze zachowują się tak jakby bycie lekarzem było najważniejszym zawodem świata, pacjentów traktują z góry, są nieuprzejmi, często aroganccy. Dział obsługi klienta nie potrafi załatwić poprawnie rzeczy, trójka osób się ze mną kontaktowała rozkładając ręce. Koszmar, na wizyty trzeba czekać miesiącami, placówek jak na lekarstwo... NIE POLECAM
Dziękujemy za komentarz dotyczący usług naszych placówek medycznych. Jednak jeśli chce Pani podzielić się z nami opinią na temat oferowanych usług zapraszamy do kierowania swoich wiadomości na adres: opinie@enel.pl. Zapewniamy, że żadna z nich nie zostanie bez odpowiedzi. Pozdrawiamy serdecznie Zespół HR enel-med
Dramat, tragedia...brak wizyt. Skierowania ważne 6 miesięcy a oni po tym czasie proponują badanie...na wszystko trzeba czekać miesiącami wiadomo abonament się płaci...płatne badania dostępne praktycznie od razu? Ciekawe...podnoszą ceny na koniec roku pomimo i tak drogiej ceny nieadekwatnej do bardzo niskiej jakości świadczonych usług...
Dziękujemy za komentarz. Zapraszamy do kierowania opinii na temat naszych usług w placówkach medycznych na adres: opinie@enel.pl. Zapewniamy, że żadna z nich nie zostanie bez odpowiedzi. Pozdrawiamy serdecznie Zespół HR enel-med
Śmiech na sali, do dermatologa trzeba czekać 3 miesiące żeby się dostać, do ginekologa 1,5 miesiąca, do internisty dwa tygodnie. Ż A R T Szybciej na NFZ się można dostać. Pieniądze wydawane w błoto. Żenada
Iza nie wiem skąd takie terminy. Odpalam aplikacje elelmedu dziś o 13:17 i mam dwie wizyty dostepne na dziś, kilka na jutro , więc o jakich 3 miesiącach piszesz. Jestem z enelmedem od 2008 roku, mam wykupiony pakiet, i nie pamiętam, żebym dłużej niż kilka dni czekał na lekarza ( i to konkretnego, którego chce z imienia i nazwiska ). Na usg jamy brzusznej czekałem 3 dni, na tomografie 9 dni ( to najdłuższy okres gdy na coś czekałem. Dla porównania na NFZ tomografia za 4 miesiące, ortopeda 2 miesiące. Więc róznica jest
Bo masz status super vip albo vip i dlatego zawsze masz wizyty. W enel med jest nawet oddzielna linia dla vipow. Cala resztq masy czeka miesiacami.
Potwierdzam powyższe. Mając mega wypasiony pakiet w poprzedniej firmie wszystkich lekarzy mieliśmy "od ręki". Obecnie już nie jako korpo, a płacąc za pakiet prywatnie, na moją reklamację dotyczącą czasu oczekiwania do lekarza otrzymałam odpowiedź od Specjalisty ds ubezpieczeń zdrowotnych "Średni czas oczekiwania na pierwszy wolny termin u internisty to ok. 2 dni, terminy u innych lekarzy w zależności od specjalności wahają się od tygodnia do ok. 2 miesięcy, co uzależnione jest od ponoszonych opłat". Śmiech na sali, potwierdzam!
Albo za każdym razem się zapisuje do innego lekarza, ale już jak Ci coś dolega i chcesz chodzić na kontrolne wizyty do tego samego to min 1,5 miesiąca trzeba się zapisywać. Ja do mojej ginekolog która prowadzi mi ciążę wspólnie ustalamy 3 następne wizyty bo sam lekarz tak radzi żeby się dostać w odpowiednim tygodniu.... Dziś wypadła mi wizyta u okulisty chciałam przełożyć i następny termin do tej samej lekarki jest na 07.05.2019... 3miesiace....
W swoich ostatnich wypowiedziach skupiacie się na ocenie pakietów, które oferuje firma Centrum Medyczne Enel-Med. Mnie natomiast zaciekawiła jedna kwestia. Mianowicie, czy pracownicy, którzy pracują w tej firmie niezależnie od stanowiska, mogą liczyć na ciekawe rabaty przy zakupie abonamentu dla siebie bądź rodziny? Pracodawca daje możliwości zakupu pakietów w korzystniejszej cenie niż dla reszty klientów? Mam nadzieję, że odpowiesz.
Nie pracuje w Enel-Med, więc nic nie wiem na ten temat. Jestem ich Klientem, nie pracownikiem...
Nie pracownicy nie maja zadnych zniżek ani bonusow. Do niedawna nie wszystkim tez prsyslugiwala opieka medyczna. Stan na styczen. 2019
Tak, mają możliwość zakupienia pakietu, jest on w bardzo niskiej cenie a i zakres jest szeroki. W końcu to ich miejsce pracy :)
no chyba raczej nie, ja na rezonans magnetyczny w warszawie mam mieć w lipcu a umawiałam się w listopadze. tez jestem w (usunięte przez administratora)od paru lat i widzę pogorszenie usług. Do endokrynologa tez wizyt nie ma, trzeba czekać 2-3 miesiące lub jak się zwolni, lub jest do jednej Pani doktor ale ona akurat jest słąbym lekarzem i ten kto był to wie, że nie warto.
Pracownik rnelnedu czy co? Potwierdzam. Bardzo długie terminy skierowanie w trybie pilnym na usg nerki i dróg moczowych z bólem nerki czas oczekiwania 2 tyg. Leków do badania nie powinno się przyjmować...mówi to coś Panu? Nie życzę ostrego bolu nerki. Pozdrawiam obrońcę enelmedu
Zgadzam się z tym co napisała Iza. Wcześniej byłem w Lux-med i dzisiaj podjołem decyzję że tam wracam. W porównaniu do Enel-medu to niebo, a ziemia. Żonie z chorym dzieckiem (14miesięcy, dziecko ma gorączkę), każą jechać przez całą warszawę(godzina w jedną bez korków) bo niekwalifikuje się na wizyte domową. Chociaż oddział jest pod domem tam nigdy nie ma lekarzy ,a terminy właśnie pediatra za tydzień. Obsługa ma cię gdzieś. Najlepiej żebyś nie dzwonił i tak wogóle nie zaś Rafał głowy. Pod domem mam też NFZ i takich problemów nie ma, czyli płace w enel-med, a dziecko leczy się w NFZ bo tam szybciej. To głupie dlatego wracam do lux-medu z całą rodziną i odradzam każdemu enel-med bo to dno i dwa metry mułu.
Na usg piersi czekać trzeba 4 miesiące, na usg narządów rodnych 3 miesiące. Do ginekologa terminy dostępne za 2 miesiące.
Oczywiście , że nie. 80 zł miesięcznie z od pensji plus dopłata do wizyty 10 zł. Dostępność oczywiście zerowa.
Potwierdzam , że terminy w Enel med to jest totalna porażka. W NFZ znalazłam szybciej lekarza, niż.. Na badanie USG jamy brzusznej nie ma w ogóle terminu, proponowali poza Warszawą. Porażka!!! Nie polecam
Właśnie wcześniej było okej a do dermatologa i ginekologa nie tylko ciężko się dostać ale odwołują wizyty. Odwołali mi ginekologa dwa razy i raz dermatologa w ciągu miesiąca ;/ ja nie wiem czy im się firma sypie, ale śmiech na sali jak wizytę którą trzy miesiące temu bookowałaś odwołują dwa tygodnie przed...
Jak sprzedają ofertę to wiadomo że sporo ludzi będzie korzystać. Poza tym trzeba się w końcu nauczyć, że są inni ludzie jak wy. I nie tylko wasze (usunięte przez administratora) tam na krześle siedzą. Więc nie marudzić tylko zrozumieć, że innych też stać na to by mieć opiekę medyczną.
Jestem ciekawa, jak to się stało, że ktoś musiał tyle czekać, kiedy u mnie czekanie na usg piersi niedawno trwało dwa tygodnie... Czy to jakiś przewrót w grafikach, czy ludzie nie wiedzą, który miesiąc następuje po którym.
Dziękujemy za komentarze dotyczące usług naszych placówek medycznych. Jednak jeśli chcecie Państwo podzielić się z nami opinią na temat oferowanych usług zapraszamy do kierowania swoich wiadomości na adres: opinie@enel.pl. Zapewniamy, że żadna z nich nie zostanie bez odpowiedzi. Pozdrawiamy serdecznie Zespół HR enel-med
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Centrum Medyczne Enel-Med S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Centrum Medyczne Enel-Med S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 78.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Centrum Medyczne Enel-Med S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 56, z czego 2 to opinie pozytywne, 43 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Centrum Medyczne Enel-Med S.A.?
Kandydaci do pracy w Centrum Medyczne Enel-Med S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.