Opinie o Centrum Medyczne Enel-Med S.A. w Warszawa

Centrum Medyczne ENEL-MED S.A. istnieje od 1993 roku. Jesteśmy największą firmą z branży medycznej z polskim kapitałem, a od 2011 r. spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych. Oferujemy kompleksową obsługę medyczną, prowadzimy Pacjenta od konsultacji, przez stomatologię, diagnostykę, hospitalizację, operacje, aż po rehabilitację. Będąc ogólnopolską siecią medyczną ENEL-MED pracuje u nas już ponad 4000 pracowników, którzy reprezentują nas w 40 oddziałach zlokalizowanych na terenie całej Polski. Zapraszamy do zapoznania się z naszym profilem pracodawcy na portalu GoWork. Jest to miejsce, gdzie chcemy Wam przybliżyć atmosferę pracy w naszych oddziałach oraz biurach. Zapoznacie się także ze standardami pracy w enel-med oraz możliwościami rozwoju w interesującym Was obszarze. Zachęcamy także do bezpośredniego kontaktu z Zespołem HR, który jest do Waszej dyspozycji pod adresem: rekrutacja@enel.pl


Branże: Lekarze specjaliści
Lekarze specjaliści Warszawa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Centrum Medyczne Enel-Med S.A. w Warszawa

Marlena
 Rekomendacja

POCHWAŁA ZA MIŁĄ OBSŁUGĘ I POMOC ZE STRONY DR KATARZYNY LEMANSKIEJ -TRYBUS.Pani dr jest badzo skromną lekarką i trafnie zadziałała moją dolegliwość.Chciałabym serdecznie podziękować za pomoc. Pozdrawiam serdecznie Marlena (usunięte przez administratora)

4
Anonim

Ludzie, przestańcie pisać tutaj swoje wypociny kompletnie niezwiązane z PRACOWANIEM w tej placówce. Zaniżacie tylko ocenę, po czym zniechęcacie innych do podjęcia pracy, bo nikt nawet pewnie tego wszystkiego nie czyta, tylko ocenia po cyferkach. Do zgłoszenia zażaleń są inne placówki.

Nat

Żalosna obsluga, już zdecydowanie lepszy był Luxmed!

2
Agnes

Zgadzam sie niestety ze wszystkimi negatywnymi opiniami. Czas oczekiwania na wizyte, jakosc obslugi na infolinii, recepcja, brak rzetelnej informacji. Mialam rozne pakiety, ale ten jest majstersztyk w najgorszej jakosci. Niesamowite, ze pracodawcy nie analizuja poziomu uslug albo ich pracownicy nie daja informacji zwrotnej Poczytalam troche kto jest w tzw. Najwyzszych wladzach.. A najbardziej "rozwalajace" jest , jak jest opinia to "serwis" enel-med odsyla do maila, nawet nie potrafi odnieść się. Brawo PR.... Co prawda jest to opinia o pracodawcy, ale ciesze sie, ze znalazlam forum gdzie przedstawione jest prawdziwe oblicze enel-med. Skorzystajcie z tego pracodawcy tym razem. Ale tez pracownicy potencjalnie moge miec wnioski. Kto chce pracowac u takiego pracodawcy, ktory tylko liczy kase dla siebie ( firma rodzinna), a zero reflekssji nad jakoscia ( nawet jakosc na poziomie 0 to juz za duzo). Twoje zdrowie nie jest warte Twoje miejsca! Jak chesz zadbac, to gdzie indziej, niestety.

4
logo firmy Dietetyk
Radom
Fudeko S.A.
(65 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Fizjoterapeuta- Praca w szpitalu
Katowice
Ipf Medical Sp. z o.o.
(10 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kosmetyczka
Jarosławiec
Health Resort & Medical SPA Panorama Morska
(29 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Enel-med Kraków

Znieczulica na infolinii i oczekiwanie na wizytę u lekarza innego niż internista około 2-3 miesięcy z komentarzem na recepcji, że to i tak bardzo szybko. Odradzam. Najgorsza przychodnia i obsługa, z jaką miałam do czynienia. Jeśli ktoś ma pilny przypadek, polecam NFZ. Jest zdecydowanie lepiej z terminami i traktowaniem pacjentów.

4
Pacjentka

Dnia 12.02.2020 otrzymałam skierowanie od lekarze Enel- Med na badanie głowy rezonansem magnetycznym z kontrastem - badanie w TRYBIE PILNYM. Dzisiaj tj 14.02.2020 dostałam inf., że badanie bedzie wykonane 16.03. 2020 czyli ponad miesiąc !! od skierowania. W informacji w umowie (pakiet pracowniczy) o trybie pilnym jest mowa o terminie 7 dni realizacji zlecenia. Oczywiście prywatnie (poza pakietem) mogę zrobić to badanie dużo szybciej. Próbowałam interweniować telefonicznie, ale odsyłano mnie do działu opinii informując jednocześnie, że dział ten ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie mojego zażalenia. To są żarty. Jeśli płacę abonament a lekarz enel- med kieruje mnie na CT głowy w trybie PILNYM, to nie robi tego dlatego, że ma takie widzimisie, tylko, że moje dolegliwości kwalifikują mnie do jak najszybszego badania. A jeśli termin wykonania badania prywatnie jest dużo bliższy (już następnym tygodniu) to oznacza, że nawet w tak poważnych sprawach nie chodzi o rzetelną pomoc i opiekę medyczną, a jedynie o kierowanie się kwestią finansową. To jest skandal! Oczywiście, że tego tak nie zostawię.

3
Paweł

Przestrzegam, ze mimo pakietu wykupionego w Enelmed okres oczekiwania na rezonans to ponad 3 miesiące natomiast bez skierowania z ulicy przy płatności natychmiastowej ( ok 700 zł ) termin w ciągu tygodnia.

3
Pacjent

Witam czekałem na umówiona wizytę miesiąc do neurochirurga na Śląsku w tym czasie udało mi się umówić do tego samego specjalisty w łodzi 2 tyg szybciej bo pomyślałem że lepiej sięgnąć porady od kilku lekarzy jeśli jest taka możliwość i pojechałem na wizytę do łodzi mam uraz kregoslupa i teraz okazało się że ta wizyta na którą czekałem miesiąc w oddziale w Katowicach ul.Ligocka wpisali mnie automatycznie nie informując pacjenta po poprostu żadnej informacji z oddziału enel med Ligocka. Pytam co teraz mam zrobić? Następny termin 3 marca

3

Pracodawca

@Pacjent

Dziękujemy za komentarz dotyczący usług naszych placówek medycznych. Jednak jeśli chce Pan podzielić się z nami opinią na temat oferowanych usług zapraszamy do kierowania swoich wiadomości na adres: opinie@enel.pl. Zapewniamy, że żadna z nich nie zostanie bez odpowiedzi. Pozdrawiamy serdecznie

Katarzyna

W dniu 3.02.2020 o godzinie 15:45 umówiłam się na konsultację internistyczną w oddziale Blue City u Pani Doktor (usunięte przez administratora) Spóźniłam się 4 minuty i Pani w recepcji po nieudolnej próbie skontaktowania się z lekarzem poinformowała mnie, że lekarz mnie nie przyjmie. Została umówiona kolejna wizyta na drugim końcu miasta gdzie dojazd to prawie godzina czasu. Ta wizyta trwała 5 minut lekarz mnie zbadał i powiedział żebym przyjmowała w dalszym ciągu leki, które biorę od piątku i w ogóle mi nie pomagają. Takie wizyty to strata czasu, pieniędzy.. Jestem oburzona poziomem obsługi.

3
Lukasz

Dzień dobry korzystam z usług już ponad pół roku i byłem bardzo zadowolony do czasu kiedy naprawdę się zawiodłem A kiedy to naprawdę potrzebuje pomocy nie wiem czy to wina pani w recepcji czy jakiegoś konsultanta online bo to już bez znaczenia wypisują pacjenta z wizyty i go nie informują o tym A pacjent jedzie np z końca Polski i ciekawe co wtedy będzie. Moje pytanie dlaczego nie informujecie? Dlaczego?

2
Pacjent

Dlaczego nie informujecie chorego pacjenta o niczym? Że kasujecie jego umówiona wizytę na którą czekał miesiąc?! Bo udało mu się w innym miejscu w Polsce znaleźć szybszy termin to już z tego co był umówiony miesiąc wcześniej w innym terminie w innym mieście nie istnieje?! Powtarzam zadnej informacji od was do pacjenta ktory lezy z urazem kregoslupa w domu tylko przez przypadek kiedy to chcialem sie umówić na następny miesiąc zauważyłem że mojej wizyty nie widać na stronie (usunięte przez administratora)

3
Pytanie
 Pytanie

Jakie narzędzia pracy zapewnia Centrum Medyczne Enel-Med S.A.? Można liczyć na służbowe auto? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?

KAM
@Pytanie

narzędzia zależą od stanowiska - auto mają handlowcy i dyrektorzy (choć im raczej nie jest potrzebne). Używanie auta dla celów prywatnych zgodnie z ustawą jest związane z podniesieniem przychodu (podatek) + nie można tankować w weekendy i są limity na karcie paliwowej. Niektórzy mają laptopa i telefon służbowy (z niskiej półki). Auta flotowe raczej z niskiej półki. Ogólnie duże ciśnienie i stres i chwiejność decyzyjna

Pracodawca

@KAM

Dziękujemy za zainteresowanie pracą w zespole sprzedaży enel-med. Odpowiadając na pytanie pragniemy przekazać, że narzędzia, którymi dysponuje osoba zatrudniona na stanowisku Menedżera ds. Kluczowych Klientów, to: - telefon komórkowy, - laptop, - samochód służbowy marki Toyota z możliwością korzystania poza godzinami pracy (zgodnie z art. 12 ust. 2a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych). Zapraszamy do aplikowania na wyżej wymienione stanowisko a podczas rozmowy rekrutacyjnej odpowiemy na wszystkie nurtujące pytania. Aktualne oferty pracy znajdują się w naszej zakładce kariera: https://enel.pl/kariera/. Pozdrawiamy serdecznie Zespół HR

Magdalena Kraków

Dzień dobry. Pisze do Państwa z olbrzymią prośbą, i dla mnie z olbrzymim problemem. Jestem w 28 tygodniu ciąży, i wróciły mi alergie. Byłam u Państwa prowadzona przez(usunięte przez administratora)i byłam bardzo zadowolona, bo po przepisanym leczeniu alergie się wyciszyły. Moja Pani ginekolog powiedziała, że sprawa jest poważna bo nie mogę pozwolić sobie na przyjmowanie tych lekarstw, które miałam przepisane wcześniej - gdyż mogą spowodować komplikację, a tym bardziej podać sobie zastrzyk z adrenaliny gdybym zaczęła puchnąć. Próbuję zapisać się do Państwa do jakiegokolwiek alergologa i pierwszy wolny termin macie Państwo na 24.03 br czyli blisko terminu mojego rozwiązania. Zaczęłam szukać Pani doktor w internecie, i wyświetliła mi się wiadomość iż macie Państwo wolne terminy!! Pani doktor przyjmuje na Pawiej 5 w placówce Enel med 15.01 br o 19:00 do 19:15. Chciałam zapytać jak to jest możliwe, że nie macie Państwo terminu w tak podbramkowej sytuacji jak moja dla stałego klienta, a dla osób z zewnątrz za pieniądze termin jest? Rozmawiałam z(usunięte przez administratora)na infolinii dziś tj 09.01.2020r. o godzinie ok 14:27 bardzo proszę o wysłanie mi na maila nagrania z owej rozmowy. Chciałam złożyć skargę oczywiście nie na (usunięte przez administratora) tylko na to jak Państwo traktujecie fatalnie stałych klientów, którzy z firm płacą Państwu olbrzymie pieniądze. Chciałam zapytać co Państwo proponujecie? Jak można rozwiązać zaistniałą sytuację? Bo termin jest i to u nas w placówce Enel med tylko nie chcecie go Państwo przyznać. Dodam, że mam najwyższy pakiet, a dostanie się u Państwa ostatnio do jakiegokolwiek lekarza graniczy z cudem! Podobnie jak w NFZ. Proszę o pomoc, i o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby. Proszę mi wierzyć że nie zostawię tak tej sprawy bo jest to skandal.

5

Pracodawca

@Magdalena Kraków

Szanowna Pani, poprosimy o skierowanie powyższej informacji na dedykowany adres e-mail: opinie@enel.pl. Uzyskując szczegółowe informacje wraz z danymi kontaktowymi będziemy mogli odnieść się do zaistniałej sytuacji. Zapewniamy, że każda wiadomość jest wnikliwie weryfikowana. Pozdrawiamy serdecznie

Magda Kraków
@Centrum Medyczne Enel-Med S.A.

Dzień dobry. Termin się znalazł. Dziękuję za szybka reakcję, szkoda że dopiero po takiej interwencji! Jak mam usunąć tą opinię z tego portalu, bo chcę być w porządku wobec Państwa. Pozdrawiam Magda

1
Niezadowolona

Robia sobie kpine z pacjentow. Brak specjalistow (w przeciwenstwie do innych tego typu placowek), odsylaja do innych placowek, gdzie jest balagan i umawianie wizyt dopoludniowych, gdzie trzeba zwalniac sie z pracy, raz sie zwolilam z pracy, lekarz nie przyszedł.....ehh

2
Obserwator
@Niezadowolona

Gowork to miejsce pisania opinii o pracodawcy.

Rozczarowana.

Istny żart to co się dzieje w tych placówkach. Nie polecam nikomu ,nawet gdyby miały być to darmowe wizyty .Płaci się ciężkie pieniądze, a terminów brak,gdy łaskawie odczeka się 2 miesiące, okazuje się ,że wizyta została odwołana.Czekajac na wyjaśnienie z jakiego powodu nikt nic nie wie,mało tego zostaje się o tym poinformowanym chwilę przed daną wizytą. Jednym słowem totalna porażka, nigdy nigdzie nie spotkałam się z takimi praktykami.Istna żenada.

3
NIEZADOWOLONA

To jest żart jeśli chodzi o zapewnienie wizyt. Brak lekarzy specjalistów. Jeśli pacjent nie powołuje się na standardy dostępności, to wizyty za 3 MIESIĄCE!!!!, a nawet po powołaniu się na standardy dostępności Enel-Med nie jest w stanie zapewnić wizyty w ciągu 8 dni tylko 2 miesięcy (neurochirurg)- KPINA. Lekarz kardiolog zleca badania i tych badań nie można wykonać od 20.10 do końca roku, mimo że są w pakiecie medyczny - KPINA. dzwoniąc na infolinię uzyskuje się sprzeczne informacje dotyczące możliwości zarejestrowania się na badania- KPINA.

3

Pracodawca

@NIEZADOWOLONA

Dziękujemy za komentarz dotyczący usług naszych placówek medycznych. Jednak jeśli chce Pan podzielić się z nami opinią na temat oferowanych usług zapraszamy do kierowania swoich wiadomości na adres: opinie@enel.pl. Zapewniamy, że żadna z nich nie zostanie bez odpowiedzi. Pozdrawiamy serdecznie

Max212
@NIEZADOWOLONA

zaloguj się jako klient odpłatny, to termin będzie już za dwa dni....

1
ikd

Zdecydowanie NIE POLECAM!!!! Terminy wizyt pomimo zakupu NAJWYSZEGO pakietu za 3 miesiące! Odwołują wizytę i....nie informują o tym pacjentów! Stawiasz się w placówce i pani z recepcji wije się, bo nie wiem, co ma zrobić w takiej sytuacji! Zdecydowane dno. ABSOLUTNIE NIE WYKUPUJCIE OPIEKI MEDYCZNEJ DLA SWOICH PRACOWNIKÓW W ENEL-MED! sĄ NIEPROFESJONALNI I OLEWAJA KLIENÓW!

3

Pracodawca

@ikd

Dziękujemy za komentarz dotyczący usług naszych placówek medycznych. Jednak abyśmy mogli się odnieść do powyższej informacji prosimy o przekazanie szczegółowej wiadomości na adres: opinie@enel.pl. Zapewniamy, że odniesiemy się do zaistniałej sytuacji. Pozdrawiamy serdecznie

DAREK
@ikd

Zgadzam się z Pani opinią bo zatrudniają lekarzy emerytów którzy blokują miejsca młodym lekarzom, a Ci starzy nie potrafią wypisać prawidłowo skierowania!!!!

Kacha
@Centrum Medyczne Enel-Med S.A.

Co tu się odnosić? Żeby pacjent przy przewlekłej chorobie w sytuacji nadilonych objawów usłyszał, że termin możliwy do realizacji jest z 4 miesiące?! Żeby śledzić grafiki?! To jakaś kpina! A odpłatnie w ramach "fast" mogę mieć wizytę następnego dnia. To z co macie płacone co miesiac w ramach abonamentu medycznego?? DNO, DNO, DNO!!!

Max212
@Centrum Medyczne Enel-Med S.A.

Witam szczegóły?? czytam tę opinię i chętnie podzielę się szczegółami z mojego doświadczenia. Treminy gorzej niż w NFZ. dla pracowników pakietów korpo.. zaloguj się odpłatnie termin juz za dwa dni i w kilku godzinach, zalogj się jako pracownik korpo, termin za dwa miesiące.. To ważna informacja dla HR duzych korporacji by zweryfikowali sens wykupu tych pakietów skoro pracowników traktuje sie jak w państwowej opiece...

Max212

Witam jestem pacjentem Enelmed od lat, generalnie zawsze było ok. Poza terminami ostatnio.. I dziś odkrycie, jak jesteś pacjentem z pakietem korporacyjnym Enelmed będziesz czekać miesiące... chciałem zarezerwować wizytę do specjalisty odpłatnie i terminów od liku już za dwa dni, po zalogowaniu się z pakietem korpo ten sam lekarz, ale dostępny termin dopiero za ...... dwa miesiące.. zapytałem na infolinii i okazuje się, że taka jest polityka firmy.... To ważne info dla korporacji jak są "robieni" ich pracownicy....

3
Ola

Dlaczego ludzie tu wylewają swoje żale co do funkcjonowania firmy skoro jest to strona do opinii o pracodawcy?

Magda

Nie polecam oddziału w Katowicach. Rezonans robiony prywatnie. Przy rejestracji informacja że opis do 5 dni. Po zakupie termin wydłużony do 2 tygodni. Po odbiór wyniku człowiek stoi w kolejce pół godziny i dowiaduje się że wyniki do odbioru w pokoju zabiegowy, przy którym również się stoi i czeka bo są tam robione zabiegi jak sama nazwa wskazuje. Trudno przy wejściu napisać informacje gdzie się odbiera wyniki. Dla mnie tragedia . Więcej nie skorzystam z usług tej firmy .

1

Zostaw merytoryczną opinię o Centrum Medyczne Enel-Med S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Centrum Medyczne Enel-Med S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Centrum Medyczne Enel-Med S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 77.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Centrum Medyczne Enel-Med S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 55, z czego 2 to opinie pozytywne, 42 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Centrum Medyczne Enel-Med S.A.?

    Kandydaci do pracy w Centrum Medyczne Enel-Med S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Centrum Medyczne Enel-Med S.A.
Przejdź do nowych opinii