brak logo

AB Construction Sp.Z.o.o.

Warszawa

Opinie o AB Construction Sp.Z.o.o.

pr 2010-05-17 12:26:28
firma jest bardzo nieuczciwa i ma głęboko gdzies prawo pracy tak samo w kraju jak i za granica,jezeli ktos ma ochotę pracowac 1/3 godzin za darmo to jest to idealna firma.najlepiej jej wychodzi oszukiwanie ludzi
oszukany 2010-05-27 15:15:59
Najbardziej złodziejska firma w jakiej pracowałem ,szczególnie na budowach w Luksemburgu nie wypłacają za wszystkie przepracowane godziny
zainteresowany 2010-08-06 22:00:43
Może ktoś napisac więcej konkretów o tej firmie.Dzwonili do mnie na Luksemburg i chciałbym wiedziec ile godzin się pracuje,jaka stawka,a jakie wpływy na konto i czy regularne.Jak jest z zakwaterowaniem?
1
ona 2011-07-15 15:04:53
A byl ktoś u nich na rozmowie kwalifikacyjnej w Luksemburgu? Jak taka rozmowa wygląda, zwracają za dojazd?
on 2011-07-18 19:44:08
Na rozmowę jedzie się do Warszawy.Skąd ten pomysł z Luksemburgiem.W Niemczech i Luksemburgu firma ma tylko budowy.
ona 2011-07-18 20:56:07
A ja dostałam zaproszenie do Luksemburga, trochę dziwne, że nie w Warszawie, ale miejscem zatrudnienia ma być Luksemburg.
qaz 2013-05-26 15:26:57
kolego ciuchy ci dadzą a pracują sami polacy, jak jesteś ,,pyskaty i ciekawski,, to długo nie porobisz , to prawda że jebią na kasie ,8 euro dostaniesz może deko więcej a na umowie 13,40 (brutto)ale co morda w kubeł i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] jak wół,jeżeli chodzi owarunki mieszkaniowe to różnie ale względnie no i 200 euro oczywiście kosztuje,czy masz 180 godz czy 220 to i tak srednio wychodzi 1500euro, tak że jak ci pasuje to rozwijaj dalej tą patologie, jakby co to pytaj jeszcze , pozdro!
qaz 2013-05-26 15:32:56
dodam że pisałem o pracy w niemczech , w Luksemburgu kolesie mają trochę więcej kasy bo tam się nie da kraść, no i 3 tyg urlopu w sierpniu chyba , ciekawy jestem kiedy tych złodziei dopadnie ręka sprawiedliwości
qaz 2013-06-09 23:13:42
Siema. Rozmowa kwalifikacyjna była w stolicy, teraz chyba jest w Stargardzie Szcz. na takiej rozmowie bądż barankiem no i fachowcem z papierami jak musisz i nie masz nic lepszego to startuj powodzenia.
qaz 2013-06-30 21:02:07
nie wiesz co tzn byc jak baranek? a jak powiesz ze bedziesz robił nawet za 6 euroto od razu cie zgarną. Take care!
qaz 2013-07-01 19:20:14
13,40 brutto bo mniej nie mogą(niemcy) a wyjdzie ci 8 może z małym hakiem tak to wygląda, robota jak przy budowie warszawki po wojnie oczywiście, najlepiej 200 , 300 procent normy
qaz 2013-07-02 20:21:29
Tzw hotele pracownicze lub w blokachda sie wytrzymac jak nie jestes grymasny,200 euro placi firma ale z twojej kieszeni
1
qaz 2013-07-04 19:23:51
Nie bądź śmieszny jak chcesz 13 tke to do budżetowki.Dowoża do pracy busami, jak jest blisko do pracy to mozesz sie bujac rowerem,
qaz 2013-07-08 20:43:00
Chyba jestes jeszcze młody, takich firm jest troche w polsce ,Polbau, Kormal, Marella, itd wszyscy jada na tej samej zasadzie drzec ile sie da ale z tych ochlapow co ci zostanie da sie wyżyć.kursy to semozesz robic w zatrudniaku . Zabierasz mi troche czasu tymi blachostkami podaj nr tel to zadzwonie do ciebie i se pogadamybedzie szybciej , pozdro z Egiptu już niedlugo u nas tez bedzie to samo co tu.
qaz 2013-08-28 21:54:34
sorry ala niewiem
gnom 2013-11-12 11:22:35
Dodam jeszcze że trzeba mieć kasę , bo dojazd do Stargardu na szkolenie BHP i podpisanie umowy, to twój koszt.
Biuro też dziwne ,tam nic nie wiedzą ,albo nie chcą mówić o warunkach pracy,czy o atmosferze ,ogólnie niezły horror.
1
Paweł 2013-11-26 18:54:43
mam pytanie. czy po powrocie jest zwrot podatku i kasa za urlop?
qaz 2013-11-26 20:15:10
Zwrot podatku masz jak się rozliczysz, a urlop wykorzystujesz na bieżąco tak że .. . ..
qaz 2013-12-22 15:00:01
Potwierdzam co kolega ,,pisze,,A WYSTARCZYŁO BY tylko nie grabic tej stawki i nie traktowac ludzi jak niewolnikow czy to korwa tak dużo zarządzie AB Construction!
3
Oszukany 2014-04-20 10:14:37
Bardzo nieuczciwa firma.Nie wyplacaja wszystkich przepracowanych godzin.Pracownik pokrywa koszty zakwaterowania i dojazdu do pracy.Na umowie 13.40 brutto euro na reke 8 euro. Tepo spore.Majstrowie jak leci zryte głowy.Czlowiek sie dla nich nie liczy. Osobiscie odradzam.!!!
1
Master_Ins 2014-05-11 17:21:39
(usunięte przez administratora) patrza zeby tylko z człowieka wycisnać 200% normy a na koniec miesiąca opierdolić na godzinach.OSTRZEGAM WSZYSTKICH OMIJAC SZEROKIM ŁUKIEM.Wały na urlopach , stawce ,odbijają za kwatery i dojast do pracy,z umówionymi zjazdami do kraju problem zawsze...A pan Mazur(majster)(pozdrawiam cie huju) przodownik w tej firmie ma powaznego pierdolca z powikłaniami,dla niego nie liczy sie człowiek tylko przerob i betonn zresztą którego nawet nie umie z kubikować.(usunięte przez administratora)
1
Jony 2014-05-13 20:08:02
Master zgadzam się z tobą.Praca w tejże firmie to dobry materiał na reportaż o funkcjonowaniu polskich firm za granica,przestrzegania kodeksu pracy i bezpieczeństwa,oraz o wyzysku pracowników...Popieram kolegę odradzam wszystkim pracy u nich..
mazur 2014-08-16 06:14:58
BARDZO NIEUCZCIWA FIRMA...WRECZ POWIEM ZŁODZIEJE !!
qaz 2014-08-16 16:01:16
Myslałem żeby zebrac paru kolesi ,,odważnych,,ktorzy pracowali dla tych pasożytow i zrobic im koło [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] zamęt,byłby jakiś chętny?
tad 2014-09-25 19:00:16
Mazur-pozdrawiam h..a!
1
tad 2014-09-25 19:04:46
To jest są złodzieje i wyzyskiwacze.Byłem i widziałem. Resztę pomyślcie sami.
tad 2014-11-13 10:09:43
Musisz mieć papiery i coś umieć.zresztą tam są same wtyki
tad 2014-11-13 10:12:43
qaz-jestem chętny.
qaz 2014-12-31 17:31:11
Jak nie masz nic lepszego na oku to smiało startuj,nikt ci tam krzywdy nie zrobi,A jak trochę porobisz to zatrybisz oco chodzi.Pomyslności w N.R.
qaz 2015-06-29 20:30:49
Gosciu malinowy sam sie zwolnilem bo znalazlem cos lepszego.A jezeli chodzi o szczeble, to tylko na drabinie jak wlazisz na strop,hahaha
qaz 2015-08-25 19:36:58
Jak moge chwalic kogos kto mnie okrada (13.40 brutto/godz a do lapy 8 z malym groszem) 3 lata temu.W Szwecji by ci wiecej zostalo a tam sanajwyzsze podatki.,,Pisalem,, wczesniej komus ze jak nie masz nic lepszegoto startuj.
calineczka 2016-03-06 11:40:23
Rzeczywiście..wczoraj odstawilam Męża na wyjazd z tej firmy do niemiec.. Właśnie dzwonil i odciągają za wszystko, dojazd i zakwaterowanie. Hotel taki. Ze nawet lodówki nie ma nie wspomne o tv.. Zrobiłam zrzuty ekranu. Wystosuje odpowiednie kroki i w końcu zaplaca za swoje. Kodeks pracy również przeczytałam a niemiecki pip do [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] im zajrzy. Prawnika odwiedzę i sie skończy sranie po gaciach. Jestem ambitna. Maz juz dzwoni i prosi bym po powrocie to zrobila. Zobaczymy jak firma go potraktuje. Cierpliwie sie wstrzymam... Wstrzymam.
nick 2016-04-09 17:06:51
Nie rozumiem was. Przecież w Niemczech przy 13,40 brutto wychodzi 8,96 netto. Czyli się zgadza. To o co chodzi?
calineczka. 2016-04-12 15:52:01
Sądziłam ze będzie 8 na czysto, a z 8 po podatku zostanie 6.. To chyba bezprawie??!! No nic, czekam max do jutra, jezeli nie pojawia sie na koncie, zacznę z innej strony, bardziej prawnie, walczyć o swoje.
calineczka. 2016-04-12 15:52:34
Sądziłam ze będzie 8 na czysto, a z 8 po podatku zostanie 6.. To chyba bezprawie??!! No nic, czekam max do jutra, jezeli nie pojawia sie na koncie, zacznę z innej strony, bardziej prawnie, walczyć o swoje.
calineczka 2016-04-14 12:26:06
Z dobrego serca ostrzegam Was przed ta firma!! Złodzieje, klamcy i ludzie bez kręgosłupa moralnego. Czekałam do dzisiaj na pieniadze, nie otrzymałam ich a w biurze pani sekretarka nie chce udzielac mi informacji, ponieważ odcinki itp sa w Niemczech. Z 12 euro, zrobilo sie 8..a z tych 8, odciągają za zakwaterowanie!! Autokar!! (120euro) oraz UWAGA!!!!! PODATEK!!!!. czyli na rękę wychodzi 3,70 euro. Powodzenia. Murzynów szukają do pracy!! Pan brygadzista, każe klamac ludziom ze maja 14euro na godzinę!! Śmiech! Do ministerstwa gospodarki w de wystosowalam pismo, mysle ze nie zostawia tak tego.. Aaaa Malo tego, nie oddali nam juz żadnych pieniędzy. Żadnych i nawet słowa wyjaśnienia nie ma. Poprosiłam o wyciąg, zaliczki, podatku zarobków..to mi odpisala, ze mamy na maila badz listownie..jak ja w Stargardzie mieszkam.Dzis idę tam z mężem. Chce spojrzeć tym "paniom" w oczy. Zapytać tak od siebie, czy maja chociaż troche wstydu? Pozdrawiam tych..co się zastanawiają..Odradzam.
calineczka 2016-04-14 16:00:31
Bardzo proszę osoby skrzywdzone przez ta firmę, okradzione bezprawnie..o kontakt mailowy anna.k81@wp.pl.. Razem mozemy więcej!! Nie pozwólmy by uszlo im to na sucho.. Przez ta firmę jestem zadluzona, aż mi się juz zyc odechciewa. Odezwijcie sie na maila. Dzieki z góry.
Master_ins 2016-05-06 14:13:29
GAZ -jestem chetny .
calineczka 2016-05-23 09:32:56
Informuja, ale potem kwoty sie zmieniają. Teraz jestesmy rozliczeni. Mysle, ze to dlatego ze nie dalam za wygrana. Mój na pewno nie zaluje ze tam juz nie pojechał, ja również.
Calineczka 2016-05-23 09:37:31
Aha, umowa jest polska 2500brutto, 1800na rękę, ale za pobyt poza granicami kraju jest napisane, ze są dodatki zgodne z aktualnymi stawkami w de.. A aktualna stawka to 22,90euro bodajże minus podatek 25%, tak powinno wyglądać to prawidłowo, ale nie wygląda..
Ananas 2016-08-05 16:56:13
Nie ma w tej firmie operatora musisz umieć wszystko . Albo kierownik Ci zabierze panel i idziesz pracować jako cieśla bądź zbrojarz . Pracowałem w tej firmie trochę czasu , odradzam za wszystko płacisz busy mieszkanie o ile można nazwać to mieszkaniem. Główny kierownik największy cham jakiego można w świecie zobaczyć, z urlopami również są problemy ale tylko u nie których majstrow, godziny obcinaja, jak przyjedzie zoll to musisz kłamać że pracujesz po 8h że za nic nie płacisz (dojazdy hotel ) ODRADZAM
Ananas 2016-08-08 16:03:34
Nie wiem co masz na myśli . Na umowie 2500 i od tego składki , odnośnie zarobków na papierze 13,40 brutto na czysto wyszło po 8 e ..
ghb 2016-08-08 22:25:09
@ Ananas a jak na tamte warunki to dobre warunki czy nie za specjalnie? bede wdzięczna za informacje zwrotną
Zostaw swoją opinię o AB Construction Sp.Z.o.o. - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie AB Construction Sp.Z.o.o.