Uważajcie na ta firmę, nie bierze odpowiedzialności za uszkodzone produkty i zasłania się kruczkami regulaminu. Lodówkę miałem otrzymać po dwóch dniach (zapewnienia telefoniczne), a otrzymałem po tygodniu. Lodówka przyjechała w kartonie na palecie, kierowca zostawił pod drzwiami i pojechał, nie dając czasu nawet na wniesienie lodówki do lokalu, nie mówiąc o sprawdzeniu paczki - firma Raben. Lodówka miała dwa mocne wgniecenia na plecach oraz mocne wgniecenie od spodu, więc stała na 3 nogach. Sprawa została od razu zgłoszona Panu Marcinowi Skibie, który zaproponował 10%-15% i wine zwalił na firmę kurierską. Więc sprawę zgłosiłem do firmy kurierskiej, ale pakunek jak pisałem był cały. Firma kurierska dogadała się tak z z Gastro Trade, że zostałem z uszkodzoną lodówką. Pani z Gastro Trade powiedziała mi że, to moja wina, że nie rozpakowałem i nie sprawdziłem paczki przy kurierze i teraz to mój problem a nie ich, mimo, że wszystko zgłosiłem w tym samym dniu. Zapewniła mi, że wszystko mają w regulaminie i mogę co najwyżej złożyć pozew sadowy. Tak czy inaczej, z jednej strony chcą dawać śmieszny rabat za uszkodzoną lodówkę a z drugiej strony zwalają winę na firmę kurierską, więc coś tu nie gra. Przykre jest, że na całej sprawie cierpi klient i że Pan Marcin Skiba nie bierze odpowiedzialności za firmę kurierską którą sam wybrał. Tak naprawdę nie wiadomo czy lodówka została wysłana uszkodzona, czy uszkodził ją kurier. Tak czy inaczej wine za uszkodzenie ponoszę ja bo barmanka nie wniosła sama 75kilowej lodówki do lokalu i jej nie otwarła przy kurierze. Zero chęci rozwiązania sprawy, Pani przez telefon z satysfakcją oznajmiała mi, że to moja wina bo nie czytałem regulaminu. Pozdrawiam i życzę wam takiego traktowania w jaki wy traktujecie klientów.
Opinie o Marcin Skiba Gastro-Trade w Kraków
Poniżej zobaczysz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy Marcin Skiba Gastro-Trade. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Marcin Skiba Gastro-Trade o rekrutacji.