Doradca klienta - nie polecam. Szkoda w ogóle się rozpisywać, naprawdę nie warto
Witam.Do sortowni w Chęcinach poszukują za najniższą krajową,jak ktoś tak lubi ,to polecam.Nawet na technika utrzymania ruchu wolą kogoś aż z rocznym doświadczeniem,żeby jak najmniej gościu chciał.Ogólnie następne (usunięte przez administratora) na szkieletczyźnie.
Nie polecam tej firmy gdyż iż ponieważ ta cała gwarancja to jedna wielka ale to przeogromna ściema Pozdro z fartem
Zacznę od tego, że pensja tutaj to jedna wielka losowość. Osoba, która ma taką samą ilość godzin dostaje mniejszą pensję od drugiej. Po przejęciu sklepu (odkupienie placówki od innej firmy) był zamknięty przez DOKŁADNIE 2 powtarzam 2 dni, po czym został otwarty z brakami w bazach danych (część rzeczy wylądowała na magazynie, reszta która została na sklepie w 50% nie była do sprzedaży - po zeskanowaniu pojawiały się błędy) [klienci potrafili grozić nam prokuraturą przez to, że po podejściu do kasy odmawialiśmy sprzedaży towaru - nie było go fizycznie w systemie] uporali się z tymi problemami po około miesiącu czasu. Po prawie roku od przejęcia okazało się, że wiele rzeczy robimy źle, ponieważ nikt od A do Z ich nie wytłumaczył i o pewnych procedurach nawet nie mieliśmy pojęcia. W pewnym momencie zasypywano nas dostawami (20+ kartonów dziennie) w takim stopniu, że magazyn oraz przymierzalnia były pełne, ponieważ nie byliśmy w stanie nadążyć za przyjęciem dostaw na bieżąco. W trakcie natłoku dostaw mieliśmy dużą ilość zadań narzuconą przez tzw. "górę" co uniemożliwiało wyrobienie się w czasie. Dodatkowo w tych dostawach przychodziły rzeczy, których mieliśmy aż za dużo i w ogóle się nie sprzedawały. Wyniki do wyrobienia to kolejny śmiech na sali, bo nie rozumiem jak firma międzynarodowa może tak bardzo nie znać rynku, że czasem wyniki od tych do zrobienia, a wykonanych różniły się o około 50% oczywiście z negatywnym skutkiem dla nas (w 2/3 miesiącach wyniki były prawie idealne z oczekiwanymi) Dostaliśmy "zadanie" aby przejść się po naszym centrum handlowym i zapytać o pensje pracowników innych sklepów z galerii - było to związane z naszymi negocjacjami w temacie podwyżki. System premiowo - nagrodowy - żadnych świątecznych dodatków, konkursy raz na długi okres czasu, bon -40% na jedną rzecz co kwartał, premia za wyrobienie celów, brak karty multisport (jest coś innego w zastępstwie, ale niewartego uwagi) Podsumowując uważam, że od tak dużego w dodatku międzynarodowego przedsiębiorstwa, które istnieje od 30 lat można a wręcz powinno oczekiwać się więcej, gdyż nie jest to pierwszy lepszy sklep otworzony na osiedlu przez Kowalskiego.
Jedna z najdziwniejszych rekrutacji, które miałam.???? Od samego początku Pani od rekrutacji robiła ze wszystkiego problem. Poprosiłam o przesłanie potwierdzenia spotkania ( według mnie zwykła prośba o nigdy nie było problemu) dostałam informację że w ich praktyce czegoś takiego jeszcze się nie zdarzało. Zawsze się umowiają się telefonicznie. Co w sumie dziwne jak dla takiej dużej organizacji. Rozmowa trwała godzinę. Były pytania o motywacji , jak mnie ocenia pracodawca i współpracownicy, pytania po angielsku. Wymagania na rekrutacji były wyższe niż byli w ogloszeniu. Byłam pytana nawet o języki programowania ???? aplikowałam na stanowisko związane z finansami. Jak nie trafiłam w ich wymagania, to to było komentowane za każdym razem niejednoznacznym "hhmmm" albo było bezpośrednio w stylu "mogło być lepiej". Szczerze mówiąc czułam się cały czas dziwnie. Nie jest to moja pierwsza rekrutacja, więc wiem o czym mówię. W dodatek wyglądało jak by Pani nie była przygotowana do spotkania. Po dwa razy pytała o to samo, co przedłużało spotkanie. Nie potrafiła z mogo CV poprawnie przeczytać programy na których pracuje i też nie wiedziała co to jest. Jeszcze było sporo innych dziwnych pytań. Nie wiem czy przeszłam na drugi etap, ale nawet jeżeli tak, to i tak zrezygnuję, bo to jest strata czasu. Mają zdecydowanie poprawić jakość rekrutacji,bo to tak słabo wpływa na wizerunek
Motywacja, feedback
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Chcę przestrzec wszystkich przed podjęciem pracy w 50 style.. Ten cały system to jakaś pomyłka kasę trzepia jak nie normalni nie przejmując się pracownikami. UMOWY: Żeby na cały sklep byly tylko 2 całe etaty to jakiś żart, pracujemy z dziewczynami w 6 i tylko kierowniczka z zastępca maja całe umowy. Z koleżanką pracujemy już prawie rok i ciągle prosilysmy o cały etat w odpowiedzi dostalysmy że nie ma etatów bo firma by na tym straciła. Wolą napisać mi na zleceniu w rozliczeniu że zarabiam 400 zł i z tego się rozliczyć i trzeba to podpisywać jak tak naprawdę zarabiam średnio 2000. Można pomarzyć o dostaniu w tej firmie nawet pół etatu. To praca chyba tylko dla studentów. Ale wielkie nadzieje umieli robić na umowę na cały etat żeby tylko przetrwać sezon i wytrzymać do następnych naiwnych. ZAROBKI: Na początku miesiąca zawsze jest fajnie ekstra dużo godzin rozpisane na 180. Przychodzi połowa miesiąca i od regionalnego słyszymy REDUKUJCIE GRAFIK ZMIEJSZAMY GODZINY i z 180 robi się 150 i 13 zl na godzinę to jest śmieszne. Nie polecam nikomu te wszystkie ich ciuchy i buty to większość podróby i te 2 lata niby gwarancji i tak dostaniesz negatywna odpowiedź. Beznadzieja!
firma rozpatrywala reklamacje obuwia zakupionego w 50style. Reklamacja negatywna po miesiacu uzytkowania butow Reebok! Powiem krotko: strata 4 klientow, gdyz cala rodzina kupowalismy po kilka par butow rocznie sportowym w tym sklepie. Przesylki kurierskie, rzecznik konsumenta i sprawa sadowa przekroczy z jednej i drugiej strony koszt butow. Ale chodzi o zasade i nie odpuszcze. Pozdrawiam
Ma Pan racje, walczy Pan ponieważ reklamacje, tam wystawiane kopiuj wklej z systemu, żadna fachowa oosba tych reklamacji nie rozpatruje. Popieram
Co jak co, ale reklamacje nie są kopiuj wklej z systemu. Dodam też, że około 80% reklamacji jest uznawanych. Podpunktów które trzeba wziąć pod uwagę przy rozpatrywaniu jest bardzo dużo, a czasy mamy takie, że nie da się ominąć pewnych rzeczy mimo dobrych chęci skierowanych w stronę klienta. Reklamacje uznawane są często i te gdzie wady w towarze są ewidentną winą klienta. I prawda jest taka, że mało kto buty impregnuje i o nie dba. Zaznaczam też, że doradcy klienta w sklepach nie są winni sytuacji w której ktoś reklamacje ma odrzuconą. Proszę walczyć, jak najbardziej. Zawsze możliwe, że ktoś popełnił błąd, ludzie nie są nieomylni, prawda? :) Byle nie wyżywać swojej agresji na osobach postronnych. Pozdrawiam :)
W firmie pracuje już od kilku lat, nie wiem skąd tyle negatywnych opinii. Hejt na młodych kierowników sklepów jest niepotrzebny. Skoro przeszkadzają Wam młodzi ludzie na stanowisku kierownika to jak tacy młodzi ludzie mają się rozwijać, zdobywać doświadczenie itd. ? Super, że firma MIG daje taka możliwość. Wynagrodzenie- w porównaniu do innych firm jest satysfakcjonujące. Atmosfera w pracy- w życiu lepszej nie miałam. Co prawda są niedociągnięcia chociażby w pakiecie socjalnym, brakuje np. dodatków na święta, opieki medycznej. Jednak uważam, że cała reszta to wynagradza.
NICK , Kreatywny i co ważne - pisany z dużej litery, znasz się na znaczeniu tego słowa- chyba raczej nie , bzdury uśiać się można :)
Proponuję abyś w pracy na teflonie nie siedział , skoro tak dobrze i wspaniale czemu wszyscy rezygnują :)
Skoro tak ah,oh cudownie to czemu tyle ogłoszeń i taka rotacja, inne firmy takiego problemu nie maja :)
Jesteś jednym/ą z tych kierowników/czek, która będzie się trzymała stanowiska podlizując się Regionalnym? Jak pracowałam to też takie poznawałam. Zazwyczaj z jakiegoś małego miasta gdzie pracy poza tą w sklepie nie ma. No a stanowisko kierownicze w sklepie sportowym to spełnienie marzeń...Pamiętaj o wypełnianiu tabelek...i o motywowaniu pracowników. Tylko czymś innym niż podwyżkami xD
Kupiłem buty, które pękły po niecałym miesiącu. Nie grałem w piłkę , nie chodziłem po wodzie, po prostu pękły. Odrzucili reklamację dwukrotnie twierdząc, że nie ma podstaw, wina moja ,choć nie wiem jaka, bo nie zdążyłem w nich nawet pochodzić. Jak w szafie postawicie to 20 lat pochodzicie. Badziewie, omijajcie szerokim łukiem.
Witajcie. Czy jest mi ktoś wstanie napisać zarobki na stanowisku kierownika sklepiku?
Co to się podziało, że nagle taki wysyp ogłoszeń w migu?
Można się domyślić. Normalny człowiek posiadający szacunek do siebie i swojej pracy szybko odejdzie. Im więcej mają tym bardziej cisną. Myślą, że są jedyną firmą na rynku i nie ma żadnej konkurencji. Ale tak na szczęście nie jest. Będzie coraz gorzej.
Złożyłem reklamację w sklepie w Markach , po kilku dniach otrzymałem informację , że buty były prane, gorszej głupoty nigdy nie słyszałem buty użytkowane miesiąc pęknięte, a dziewczynka bo inaczej nazwać nie można tej Pani wciska mi kit , że prałem buty, wkleiła tekst ogólnie dostępny do odpowiedzi na reklamację i głupoty opowiada. Omijać szerokim łukiem.
Towary bardzo złej jakości. Reklamacje odrzucane, buty rozpadają się po 2 miesiącach użytkownika!!! Jedno wielkie oszustwo i naciągane ludzi!!!
Proszę uważać na zakupy towarów pochodzących z tej firmy. Posiadają bardzo złą jakość towarów, fatalną jakość materiałów. Buty rozpadają się po paru miesiącach a zgłoszone reklamacje są odrzucane i zwala się winę na użytkownika!!! Nie polecam współpracy z tą firmą.
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Marketing Investment Group S.A.?
Zależy w jakim punkcie pracujesz, ja miałem okazję trafić do bardzo dobrze poukładanej ekipy, w której każdy wie co ma robić i praca w takim miejscu. Wiadomo, że to loteria ale na swoim przykładzie wiem ile znaczy zgrana ekipa. Pracowałem w sklepie jednej z największej marki na Świecie w Sklepie franczyzowym w dużym mieście i po 3 miesiącach dałem sobie spokój bo zniszczenia psychiczne były nie do opisania. Tu mogę skupić na swojej robocie i nie martwić się, że ktoś mi patrzy na ręce przez kamery 5 h dziennie. Co do zarobków nie mogę się wypowiedzieć bo pracuje na nie pełny wymiar i dla mnie wypłata jest satysfakcjonująca ale to już kwestia indywidualna ????
Czyli teraz pewnie pracujesz we franczyzie. Wyobraź sobie, że jak ja pracowałam w MIG byłam obserwowana na kamerach. Co najlepsze? Jesteś oceniana na podstawie kamer. Czy podeszłaś do klienta. Czy miałaś uśmiech na twarzy. Czy nie spoufalałaś się z nim. Ile butów mu pokazałaś. I bla bla bla.Żałosne, prymitywne, śmieszne. (usunięte przez administratora)
Wcześniej pracowałem w sklepie franczyzowym i tam dochodziło to takich absurdalnych sytuacji, teraz pracuje pod MiG i takich sytuacji nie ma
Miałam przyjemność pracować w firmie MIG , krótki okres czasu ( na szczęście ) na początku na rozmowie kwalifikacyjnej dużo obiecują , firma funkcjonuje rewelacyjnie itd, po czym jak zobaczysz w co się wpakowałaś , to czas uciekać - bo większego bałaganu nie widziałam . Pensje bardzo słabe, zatrudniają młodych nie doświadczonych ludzi, którzy nie potrafią umiejętnie obsługiwać klientów , aby zakończyć transakcję efektywnie, z dużą sprzedażą i wskaźnikiem IP . Atmosfera w pracy okropna, ludzie młodzi nie odpowiedni na danych stanowiskach. ogólnie omijać szerokim łukiem!
Ilość rzeczy zakupionych przez klienta zależy od grubości jego portfela czy umiejętności Sprzedawcy?
O ecommercie też to powiesz? Tam wszystko zależy od strony a później BOKu, bo sprzedawana rzecz nijak się ma do rzeczywistości
O EC się nie wypowiadam. Daleko im do bycia profesjonalnym. Zacznijmy od ciagłych problemów z zamawianym towarem. Klienci dostają albo złe rozmiary. Albo brudne buty. Albo nie to co zamawiali. Uszkodzone. A zanim się zwolniłam przyszła kobieta z butami na zwrot a w środku karta -npw - rozparowane. No jak tak można?
Super atmosfera, zarobki mogłyby być lepsze ale nie jest źle
Miałam okazję zetknąć się z kreatywną firmą MIG z Krakowa, praca jak praca w każdej pracować trzeba , ale czytając posty jak to bronią firmy , że taka wspaniała ITD - JEST NIE PRAWDĄ , ponieważ całą prace głównie biuro przerzuca na pracowników , prawdę ktoś napisał w jednym poście , że młodzi ludzie bez doświadczenia pracują nie potrafiący dokładnie poprowadzić sprzedaży, zgadza się można brać pod uwagę młody nie doświadczony gdzieś musi te doświadczenie zdobyć (ale nie cała ekipa młodych ludzi)smartfony, i chowanie się przed kamerami! Pensje małe, nie polecam. Pozdrawiam
Zastanawiam mnie to czemu wszystkie opinie są złe? Może dlatego jest duża rotacja, bo nie ma doświadczonych pracowników, a Ci co przychodzą i mówią jak jest źle po prostu nie nadają się do pracy. Myślą, że będą nie wiadomo ile zarabiać, nic przy tym nie robiąc. Słabi amatorzy, którzy potrafią oceniać jak ludzie kiepsko pracują a sami sobie nie radzą i nie poradzą sobie nawet na rynku sprzedając warzywa. Firma daje bardzo dużo możliwości, jestem mega zadowolony z pracy, sam jestem młodym kierownikiem dzięki firmie, która pozwala młodym osobom się rozwijać i nabierać doświadczenia
A to może od Ciebie wczoraj na podstawowe pytanie usłyszałem "sorry, nie znam się“ - typowy tekst kierowników tej firmy.
No faktycznie młody kierownik, który pewnie piszę odpowiedzi na reklamacje kopiuj wklej, a gdy rozmowa na sklepie podczas odbierania reklamacji, to aaa, beee nie wiem nie potrafię nie znam się (ale reklamację on rozpatrywał ), chłopie ogarnij się zanim wydukasz jakiś beznadziejny teks, pomyśl :)
Cześć , firma Mig - miała okazję zetknąć się z tą firmą przez dokładnie 1,5 miesiąca pracy - zaraz zrezygnowałam z pracy w sklepie w Warszawie, firmie brakuje efektywnego zarządzania, mam bardzo dużo braków organizacyjnych , w zarządzaniu itp., na początku rozmowy kwalifikacyjnej obiecywano mi dużo , po zetknięciu z rzeczywistością , można się załamać , otrzymałam grupę sprzedawców ( nazwijmy ich sprzedawcami) którzy tylko najchętniej by przebywali na zapleczu , chowając się przed kamerami i bawiąc się teflonem komórkowym , nie posiadali nawyku sprzedaży jako doradca klienta , nie potrafili rozmawiać z klientem- młody wiek brak doświadczenia- ale jeżeli ktoś miałby chęci i zapał to można się nauczyć i bardzo dobrej obsługi klienta. Zauważyłam , że wpisy osób które zetknęły się z tą firmą są w 100 % prawdziwe, zauważyłam również polemikę na posty
MIG - uciekać , szerokim łukiem omijać , praca koszmar , nie miła atmosfera, płace skromne, biuro nie ogarnięte jak reszta tam pracujących osób , ciągła rotacja pracowników :) !! NIE POLECAM PRACY TAM< !
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali)?
Zobacz opinie na temat firmy Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 104.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali)?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 65, z czego 6 to opinie pozytywne, 54 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali)?
Kandydaci do pracy w Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali) napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.