Opinie o HARPERS w Kraków

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników na temat firmie HARPERS, a także Klientów firmy. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do pracy w HARPERS o rozmowie kwalifikacyjnej.

Branże: Produkcja obuwia

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o HARPERS w Kraków

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jaki rodzaj umowy preferowany jest w HARPERS?

Harpers Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

W odpowiedzi na zapytanie: Forma umowy to umowa o pracę, w indywidualnych przypadkach jest możliwa inna forma zatrudnienia na wniosek pracownika. Pozdrawiamy, Zespół Harpers

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Napiszesz coś o warunkach zatrudnienia?

Nowy wpis

Pracodawca

@Pytanie

Witaj, Warunki zatrudnienia zależą od stanowiska, na które aplikujesz. Napisz do nas maila na adres rekrutacja@harpers.pl, a udzielimy Ci szczegółowych informacji. Życzymy zdrowia i pogody ducha,

Ciekawy

Macie tak dobrze , że nie zależy nikomu na korzystaniu z forum?

Pracodawca

@Ciekawy

Witaj, Czy mógłbyś sprecyzować, do kogo kierujesz swoje zapytanie? Gorąco zachęcamy do korzystania z forum osoby zainteresowane podjęciem pracy w Harpers. Miłego dnia!

Pytanie
 Pytanie

Czy w HARPERS są szkolenia zewnętrzne?

Pracodawca

@Pytanie

Witaj, Dziękujemy za Twoje zapytanie. Szkolenia zewnętrzne poszerzające wiedzę lub zainteresowania realizowane są na wniosek Pracownika i po akceptacji przełożonego. Z przyjemnością udzielimy Ci wyczerpujących informacji podczas rekrutacji. Miłego dnia,

Paweł

Jestem ciekawy, jak obecnie wygląda praca w Harpers. Czy ktoś z pracowników może powiedzieć coś więcej na temat zatrudnienia w tym miejscu? Interesują mnie zarówno zarobki jak i stabilność zatrudnienia. Pozdrawiam

Pracodawca

@Paweł

Witaj Paweł, Zachęcamy do zapoznania się z naszymi ofertami pracy: Pracuj.pl: https://bit.ly/2NcoCm5 OLX: https://bit.ly/2ukPY2l W treści ofert podany jest spodziewany przedział zarobków, premie nie mają górnej granicy, więc końcowe wynagrodzenie może być wyższe ;) Jeżeli jesteś zainteresowany wybranym stanowiskiem, zachęcamy do aplikowania. Miłego dnia,

Pracodawca

 Aktualność
Jasiek

Czy firma potrzebuje pracowników?

Pracodawca

@Jasiek

Cześć JASIEK, Nasze aktualne ogłoszenia o pracę znajdziesz na portalach Pracuj.pl: https://bit.ly/2NcoCm5 OLX: https://bit.ly/2ukPY2l

Mirosław

Co możecie napisać pozytywnego o HARPERS? Z pewnością jest coś, czym chcecie się podzielić, co można by zaliczyć jako pozytyw. @sprzedawczyni Jakie zauważasz rzeczy w HARPERS, które można zaliczyć na plus (np. organizacja pracy, poziom wynagrodzeń, atmosfera wśród współpracowników)?

Burza

Dla mnie największy minus to praca na stojaco przez cały czas, usiąść można tylko na przerwie. Wg mnie fajna firma, da się zarobić, zwłaszcza w dobrych miesiącach da się wyciągnąć 20-30 zł za godzinę na reke

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Stefan

Jeszcze nie słyszałem żeby zwalniano cały zespół, chyba się ktoś myli!!!

Niezadowolona pracownica

Nie polecam. (usunięte przez administratora)Doświadczony pracownik jest w stanie utrzymać wysoką sprzedaż, nowy niekoniecznie gdyż potrzebuje czasu żeby się wdrożyć. Kiedy pracownik nabierze doświadczenia i wprawy w sprzedaży zostaje zwalniany. Ponadto pracownicy są obserwowani na kamerach. Kiedy zbyt dużo klientów wyjdzie z niczym zaraz jest telefon dlaczego tak się stało. Nie polecam!

1
Karol

Jesteście pewni, że nic dobrego nie można napisać? Idealnych firm nie ma.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ula

Bardzo miło wspominam pracę, zakończyłam ja ze względu na koniec studiów. Na plus - premie i koleżanki z pracy, na minus - presja na sprzedaż, ale to chyba tak jak w każdej sieciowce

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)NA rozmowie kwalifikacyjnej mydlą oczy elastycznym grafikiem, szybkim wzrostem stawki godzinowej a to jedno wielkie kłamstwo. Grafik jest narzucony, pracownik traktowany jest jak głupek którego nic nie można nauczyć (bo i po co skoro zaraz ma się w planie go zwolnić). Osobom które chcą rozpocząć prace w tym sklepie radze porozmawiac z personelem i spytac jak jest oraz zapytac poszczególne osoby jaki jest ich staż pracy (większosć osob pracuje miesiąc-3miesiące, ciekawe dlaczego?)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownica

Najśmieszniejsze tej pracy było wymyślanie trzech pozytywnych cech każdego buta a to największy (usunięte przez administratora) wciskany klientowi. (usunięte przez administratora) Nie polecam

Marek

Czyżby konkurencja tak aktywnie pisała? Firma ma opinię bardzo dobrego pracodawcy.

pracownica

Nie polecam, wszystko na minus

Łukasz S.

Dodaję opinię pod swoim nazwiskiem, nie anonimowo. Pracowałem niecały rok w Harpers, w centrali w Krakowie. Bardzo mile wspominam pracę, głównie z uwagi na współpracowników. Uważam, że firma ma wielki potencjał. (usunięte przez administratora) Nie będę personalnie adresował żadnych zarzutów. Mam jedynie nadzieję, że (usunięte przez administratora) jak najszybciej zreflektują się i uda im się na tyle zmienić optykę prowadzenia tego typu biznesu w drugiej dekadzie XXw by wyeliminować powtarzające się zarzuty ze strony pracowników. Liczę, że marka nie zniknie z rynku i rozwinie swoje skrzydła by ponownie stać się rozpoznawalną w całej Polsce. REASUMUJĄC: Bazując na moich doświadczeniach, nikomu nie polecam pracy w Harpers. Liczę, że (usunięte przez administratora) zmienią podejście i za jakiś czas będzie można z czystym sumieniem zarekomendować tą firmę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik

Pracowałam w salonie w Katowicach około 8 miesięcy. Minęło kolejnych kilka od mojego zwolnienia się. W ostatnim czasie widać sporo znikających komentarzy od innych pracowników. Po porównaniu ich z regulaminem strony, nie widzę łamania jakichkolwiek punktów przez które mogłyby być usuwane. Żeby uniknąć takiej sytuacji przedstawię tylko faktyczne zdarzenia, których doświadczyłam lub byłam świadkiem, oczywiście w Katowicach. Ocenę pozostawię każdemu z osobna. - Rotacja pracowników w salonie była duża. Kiedy się przyjmowałam był tworzony cały nowy zespół. W momencie mojego zwolnienia, był tylko jeden pracownik z okresu kiedy przyjmowałam się ja. W międzyczasie zatrudnianych i zwalnianych/ zwalniających się pracowników było co najmniej 4. - Godziny pracy były/ są obcinane/dodawane. W dużej mierze to zależy od kierownika. Podczas 3 miesięcznej pracy jednej kierowniczki, ta kwestia była do pewnego stopnia unormowana. Poza tym czasem, nie wiadomo było czego się można spodziewać. Z dnia na dzień, można było dowiedzieć się, że przychodzi się do pracy kilka godzin wcześniej/ później/ w ogóle się nie przychodzi (i to nie w wyniku zamian pracowniczych). W perspektywie miesiąca z np. 100 godzin pracy do ostatecznego rozliczenia pozostawało 70 - co oczywiście odbija się w otrzymywanym wynagrodzeniu. W najbardziej drastyczny sposób osobiście doświadczyłam tej sytuacji, podczas złożenia wypowiedzenia. Pracę wypowiedziałam tydzień wcześniej tylko i wyłącznie ze względu na to, że w odstępie kilku dni zwolniły się 2 stałe pracownice. W odpowiedzi na to (usunięte przez administratora) zadecydował, żebym więcej nie przychodziła do pracy, tym samym obciął mi 30 godzin pracy. - Stawka wypłaty jest niejasna i niezgodna z nową ustawą z 2017 roku. Osoba zatrudniana na podstawie umowy zlecenia ma zarabiać 13zł/h brutto. W firmie praktyka była inna i bardzo zawiła. Na umowie był wyraźny zapis dotyczący wynagrodzeń, poza nią były dodatkowe obwarowania, które w niektórych miesiącach były brane pod uwagę, w innych nie. W związku z tym, występowały sytuacje gdzie pracownikowi liczono np 10 zł/h netto. - W kilku miesiącach mojej pracy wypłaty były wypłacane nieterminowo. - Umowy były sporządzane w nowych wersjach co 3 miesiące. Najczęściej były wydawane pracownikowi nieterminowo. Dlatego często pracowało się bez umowy, co za tym idzie, najmniejszej gwarancji co do otrzymania wypłaty. W przypadku jakichś zmian nie były również sporządzane aneksy do umów. W każdej takiej sytuacji pracownice zwracały się do kierownika (usunięte przez administratora), jednak opóźnienia nadal występowały. - Były przeprowadzane testy wiedzy. Materiały na podstawie, których testy były przeprowadzane miały zbyt niski poziom szczegółowości, w stosunku do trudności pytań zadawanych przez szefa (np. na podstawie wyglądu skóry określić zwierzę z którego ona pochodzi). - W firmie istnieje system premiowania indywidualnego. Przy odpowiedniej ilości godzin, można było otrzymać naprawdę duże dodatki do wypłaty podstawowej. Jednak, system indywidualny przekładał się na poziom wykonywania pozostałych obowiązków oraz występowanie rywalizacji o klienta między pracownikami. Na poparcie tego, znów przytoczę osobiste doświadczenie. W momencie obniżek sezonowych, zostałam oddelegowana do zmiany cen na wszystkich butach w całym salonie. Zajęcie się tym spowodowało, że przez cały dzień nie zajmowałam się sprzedażą, zatem mój plan nie był wyrobiony. Ponadto, (usunięte przez administratora) zadecydował, że chce, żeby takie zadanie wykonywała jedna osoba, dlatego zostałam dłużej w pracy niż wymagał tego grafik. - Salon znajduje się w dużej galerii handlowej. Nie zawsze jest ruch, taki jaki chciałby (usunięte przez administratora). Dlatego zadaniem pracownika jest przyciąganie klienta. Do najbardziej poniżającego, ponadto niezgodnego z regulaminem galerii, należało spacerowanie/ wychodzenie przed salon i zapraszanie klientów na zakupy. - W trakcie dnia pracy, zdarzało się, że pracownik dowiadywał się o planowanych (usunięte przez administratora) pracach wykonywanych przez inne firmy (np. zmiana plakatu na witrynie). W wyniku tego, pracownik zostawał po godzinach w pracy (tj. po zamknięciu galerii handlowej). W przypadku jeśli prace nie były awizowane, pojawiała się ochrona galerii. - (usunięte przez administratora) w ścisły sposób monitoruje pracownika, czy to przez całodniowe obserwowanie nagrań z kamer lub obecność (usunięte przez administratora) w salonie, czy choćby śledzenie wypowiedzi pracowników na tej stronie. Dodatkowo, były próby wpłynięcia na wypowiedzi klientów zamieszczane w opiniach google. Historia jednego z klientów jeszcze powinna tam być.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Noname

Pracuje i nie narzekam premie sa adekwatne do wynikow, jak ktos jest dobry to zarabia dobre pieniadze, prosta sprawa, w zadnym innym sklepie tyle bym nie zarobila, elastyczny grafik, dobry kierownik, wiec ogolnie w porzadku, firma stawia na pracownikow ktorzy potrafia reprezentowac wysoki poziom wiedzy produktowej, ktora nalezy przyswoic aby byc profesjonalista w swojej dziedzinie, jak jestes kiepski i nie masz ochoty sie uczyc to lepiej siedz w domu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o HARPERS - Kraków

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

HARPERS
4.2/5 Na podstawie 178 ocen.
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024