Opinie o HARPERS w Kraków

Poniżej przeczytasz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy HARPERS. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do pracy w HARPERS o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja obuwia

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o HARPERS w Kraków

Ula

Bardzo miło wspominam pracę, zakończyłam ja ze względu na koniec studiów. Na plus - premie i koleżanki z pracy, na minus - presja na sprzedaż, ale to chyba tak jak w każdej sieciowce

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)NA rozmowie kwalifikacyjnej mydlą oczy elastycznym grafikiem, szybkim wzrostem stawki godzinowej a to jedno wielkie kłamstwo. Grafik jest narzucony, pracownik traktowany jest jak głupek którego nic nie można nauczyć (bo i po co skoro zaraz ma się w planie go zwolnić). Osobom które chcą rozpocząć prace w tym sklepie radze porozmawiac z personelem i spytac jak jest oraz zapytac poszczególne osoby jaki jest ich staż pracy (większosć osob pracuje miesiąc-3miesiące, ciekawe dlaczego?)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownica

Najśmieszniejsze tej pracy było wymyślanie trzech pozytywnych cech każdego buta a to największy (usunięte przez administratora) wciskany klientowi. (usunięte przez administratora) Nie polecam

Marek
Inne

Czyżby konkurencja tak aktywnie pisała? Firma ma opinię bardzo dobrego pracodawcy.

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa odbyła się w sklepie, między półkami z butami, na pufach do przymierzania. Pani, która ze mną rozmawiała jednocześnie obsługiwała klientów. W rozmowie telefonicznej powołała się na moją aplikację, którą wysłałam, jak się okazało w ogóle jej nie przeczytała, nawet nie spojrzała na nią, nie miała pojęcia co było napisane w moim CV. Miała umówione dziewczyny do 5 min(dosłownie) Była bardzo miła, uśmiechnięta, nie wprowadzała nerwowej atmosfery. Rozmowa dotyczyła pracy w galerii krakowskiej ale odbywała się na Floriańskiej.

Pytania

-Proszę opowiedzieć coś o sobie -Jaka jest pani dyspozycyjność, -języki, -doświadczenie, -Czy odpowiada pani system zmianowy Pani wyjaśniła mi na czym polega praca, na co kładą największy nacisk, powiedziała że stawka to 6,5/h + premie itp. zależy od sprzedaży ale niby np. za luty wyszło 8-11 zl/h powiedziała że zadzwoni za kilka dni i jeśli dalej będę zainteresowana zaprosi mnie na godzinę próbną. Nie zadzwoniła. -

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(178 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
pracownica

Nie polecam, wszystko na minus

Łukasz S.

Dodaję opinię pod swoim nazwiskiem, nie anonimowo. Pracowałem niecały rok w Harpers, w centrali w Krakowie. Bardzo mile wspominam pracę, głównie z uwagi na współpracowników. Uważam, że firma ma wielki potencjał. (usunięte przez administratora) Nie będę personalnie adresował żadnych zarzutów. Mam jedynie nadzieję, że (usunięte przez administratora) jak najszybciej zreflektują się i uda im się na tyle zmienić optykę prowadzenia tego typu biznesu w drugiej dekadzie XXw by wyeliminować powtarzające się zarzuty ze strony pracowników. Liczę, że marka nie zniknie z rynku i rozwinie swoje skrzydła by ponownie stać się rozpoznawalną w całej Polsce. REASUMUJĄC: Bazując na moich doświadczeniach, nikomu nie polecam pracy w Harpers. Liczę, że (usunięte przez administratora) zmienią podejście i za jakiś czas będzie można z czystym sumieniem zarekomendować tą firmę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik

Pracowałam w salonie w Katowicach około 8 miesięcy. Minęło kolejnych kilka od mojego zwolnienia się. W ostatnim czasie widać sporo znikających komentarzy od innych pracowników. Po porównaniu ich z regulaminem strony, nie widzę łamania jakichkolwiek punktów przez które mogłyby być usuwane. Żeby uniknąć takiej sytuacji przedstawię tylko faktyczne zdarzenia, których doświadczyłam lub byłam świadkiem, oczywiście w Katowicach. Ocenę pozostawię każdemu z osobna. - Rotacja pracowników w salonie była duża. Kiedy się przyjmowałam był tworzony cały nowy zespół. W momencie mojego zwolnienia, był tylko jeden pracownik z okresu kiedy przyjmowałam się ja. W międzyczasie zatrudnianych i zwalnianych/ zwalniających się pracowników było co najmniej 4. - Godziny pracy były/ są obcinane/dodawane. W dużej mierze to zależy od kierownika. Podczas 3 miesięcznej pracy jednej kierowniczki, ta kwestia była do pewnego stopnia unormowana. Poza tym czasem, nie wiadomo było czego się można spodziewać. Z dnia na dzień, można było dowiedzieć się, że przychodzi się do pracy kilka godzin wcześniej/ później/ w ogóle się nie przychodzi (i to nie w wyniku zamian pracowniczych). W perspektywie miesiąca z np. 100 godzin pracy do ostatecznego rozliczenia pozostawało 70 - co oczywiście odbija się w otrzymywanym wynagrodzeniu. W najbardziej drastyczny sposób osobiście doświadczyłam tej sytuacji, podczas złożenia wypowiedzenia. Pracę wypowiedziałam tydzień wcześniej tylko i wyłącznie ze względu na to, że w odstępie kilku dni zwolniły się 2 stałe pracownice. W odpowiedzi na to (usunięte przez administratora) zadecydował, żebym więcej nie przychodziła do pracy, tym samym obciął mi 30 godzin pracy. - Stawka wypłaty jest niejasna i niezgodna z nową ustawą z 2017 roku. Osoba zatrudniana na podstawie umowy zlecenia ma zarabiać 13zł/h brutto. W firmie praktyka była inna i bardzo zawiła. Na umowie był wyraźny zapis dotyczący wynagrodzeń, poza nią były dodatkowe obwarowania, które w niektórych miesiącach były brane pod uwagę, w innych nie. W związku z tym, występowały sytuacje gdzie pracownikowi liczono np 10 zł/h netto. - W kilku miesiącach mojej pracy wypłaty były wypłacane nieterminowo. - Umowy były sporządzane w nowych wersjach co 3 miesiące. Najczęściej były wydawane pracownikowi nieterminowo. Dlatego często pracowało się bez umowy, co za tym idzie, najmniejszej gwarancji co do otrzymania wypłaty. W przypadku jakichś zmian nie były również sporządzane aneksy do umów. W każdej takiej sytuacji pracownice zwracały się do kierownika (usunięte przez administratora), jednak opóźnienia nadal występowały. - Były przeprowadzane testy wiedzy. Materiały na podstawie, których testy były przeprowadzane miały zbyt niski poziom szczegółowości, w stosunku do trudności pytań zadawanych przez szefa (np. na podstawie wyglądu skóry określić zwierzę z którego ona pochodzi). - W firmie istnieje system premiowania indywidualnego. Przy odpowiedniej ilości godzin, można było otrzymać naprawdę duże dodatki do wypłaty podstawowej. Jednak, system indywidualny przekładał się na poziom wykonywania pozostałych obowiązków oraz występowanie rywalizacji o klienta między pracownikami. Na poparcie tego, znów przytoczę osobiste doświadczenie. W momencie obniżek sezonowych, zostałam oddelegowana do zmiany cen na wszystkich butach w całym salonie. Zajęcie się tym spowodowało, że przez cały dzień nie zajmowałam się sprzedażą, zatem mój plan nie był wyrobiony. Ponadto, (usunięte przez administratora) zadecydował, że chce, żeby takie zadanie wykonywała jedna osoba, dlatego zostałam dłużej w pracy niż wymagał tego grafik. - Salon znajduje się w dużej galerii handlowej. Nie zawsze jest ruch, taki jaki chciałby (usunięte przez administratora). Dlatego zadaniem pracownika jest przyciąganie klienta. Do najbardziej poniżającego, ponadto niezgodnego z regulaminem galerii, należało spacerowanie/ wychodzenie przed salon i zapraszanie klientów na zakupy. - W trakcie dnia pracy, zdarzało się, że pracownik dowiadywał się o planowanych (usunięte przez administratora) pracach wykonywanych przez inne firmy (np. zmiana plakatu na witrynie). W wyniku tego, pracownik zostawał po godzinach w pracy (tj. po zamknięciu galerii handlowej). W przypadku jeśli prace nie były awizowane, pojawiała się ochrona galerii. - (usunięte przez administratora) w ścisły sposób monitoruje pracownika, czy to przez całodniowe obserwowanie nagrań z kamer lub obecność (usunięte przez administratora) w salonie, czy choćby śledzenie wypowiedzi pracowników na tej stronie. Dodatkowo, były próby wpłynięcia na wypowiedzi klientów zamieszczane w opiniach google. Historia jednego z klientów jeszcze powinna tam być.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Noname

Pracuje i nie narzekam premie sa adekwatne do wynikow, jak ktos jest dobry to zarabia dobre pieniadze, prosta sprawa, w zadnym innym sklepie tyle bym nie zarobila, elastyczny grafik, dobry kierownik, wiec ogolnie w porzadku, firma stawia na pracownikow ktorzy potrafia reprezentowac wysoki poziom wiedzy produktowej, ktora nalezy przyswoic aby byc profesjonalista w swojej dziedzinie, jak jestes kiepski i nie masz ochoty sie uczyc to lepiej siedz w domu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
FAQ dla użytkowników Gowork.pl

1. Czym są Opinie o pracodawcach? Opinie o pracodawcach to funkcjonalność, u podstawy której leży nasza chęć zapewnienia użytkownikom kompleksowej informacji na temat pracodawców. Jest to również największa w Polsce baza danych tego typu, zawierająca obecnie ponad 1,5 mln. wpisów. System ten ma służyć przede wszystkim wszystkim osobom szukającym pracy, aby przed podjęciem ostatecznej decyzji (czy to o wysłaniu dokumentów aplikacyjnych, czy o podjęciu pracy) mogły dowiedzieć się więcej na temat danej firmy czy przedsiębiorstwa. Ponadto, na naszym forum osoby pracujące (kiedyś lub obecnie) w danej firmie mogą podzielić się wrażeniami z okresu zatrudnienia, tym samym pomagając osobom szukającym pracy w podjęciu decyzji. Oba aspekty te aspekty działania Opinii o pracodawcach są ze sobą ściśle powiązane. 2. Kto może dodawać opinie? Opinię o pracodawcach może dodawać każdy – pracujący i poszukujący pracy to główna grupa, jednak na forum wypowiadają się również przedstawiciele samych pracodawców, jak również ludzie nigdy nie pracujący w danej firmie, ale dzielący się tym, co słyszeli na jej temat. 3. Czy Opinie o pracodawcach są w 100% miarodajne? Niestety nie. Anonimowość wypowiadających się użytkowników ma pewną cenę, płaconą w wiarygodności. W związku z czym musisz zawsze pamiętać, żeby do umieszczonych na naszym forum opinii podchodzić z odpowiednią dozą ostrożności i zdrowego rozsądku. Zważ na to, że ludzie zwolnieni z pracy mogą mieć skłonności do przesady czy nawet konfabulacji, w związku z czym nigdy nie traktuj informacji – zwłaszcza negatywnych – znalezionych na naszym forum jako stuprocentowo potwierdzonej. W ramach możliwości czy chęci dopytuj i proś o dodatkowe dane, ale miej na uwadze fakt, że GoWork.pl nie ma możliwości weryfikacji zgromadzonych informacji, a forum Opinie o pracodawcach ma jedynie charakter zbioru prywatnych opinii.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik

Można się śmiać lub nie ale z tym stanem salonu jest niebezpiecznie. Ciężkie lustra w salonie w Katowicach są przymocowane dosyć marnie (oględnie mówiąc). W jednej sytuacji lustro spadło prawie na dziecko. Dzięki reakcji ojca nic się nie stało, a pracownice przenosiły lustro na zaplecze. Innym razem cały poranek pracownice sprzątały szkło z rozbitego lustra, które spadło w nocy. Strach pomyśleć co by było gdyby ktoś tam był. Zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt na jakich umowach pracownik jest zatrudniony.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tunel

Odradzam pracę w tej firmie, pracując w tym sklepie można tylko stracić nerwy (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Pracuję od kilku miesięcy w Harpers i jestem zaskoczona waszymi opiniami. W firmie jest faktycznie duży nacisk na sprzedaż, ale za dobrymi wynikami idą też zarobki (np. we wrześniu kilka osób wyrobiło plan i wtedy stawka dochodzi do (usunięte przez administratora) za godzinę, z tego ponad połowa to premia). Natomiast faktycznie trzeba się starać, ponieważ plany są na wysokim poziomie. Nie sądzę, żeby firma strzelała sobie w kolano i zwalniała dobrych pracowników - w końcu chodzi im o wysoką sprzedaż. Natomiast logiczne, że jak kogoś zwolnią to będzie chciał się odegrać na pracodawcy np. na forum w internecie. Rotacja jest dość duża, bo praca jest wymagająca, natomiast dla mnie jako studenta (usunięte przez administratora) na rękę przy wyrobionym planie to jest extra kwota.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
PRAWDA

Masakra. Jeżeli ktoś idzie do pracy, to zapewne nie po to, aby stracić ją w najmniej oczekiwanym momencie, tym bardziej, w momencie, gdy ma się rodzinę i dom na utrzymaniu, dodatkowo jesteś przez cały czas chwalony, jakby specjalnie, by po kilku dniach od pochwały zwolnić Cię, co by zrobić Ci przykrość, na złość? (usunięte przez administratora) Tak jak wyczytałam niżej - atmosfera w salonie jest naprawdę przyjazna, to prawda, dziewczyny są super. Być może i premie byłyby w porządku, gdyby nie to, że zawsze dostawałyśmy zadanie, które uniemożliwiało nam sprzedaż od której naturalnie była premia. Dodam, że to wykraczało spoza naszych obowiązków zawartych w umowie. (usunięte przez administratora) Dziękuję, pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ona

Stanowczo nie polecam... Ekipa na wielki plus, (usunięte przez administratora)Zwalniają, bo tak, nawet jeśli jest się super sprzedawcą. A jeśli nie masz ładnej buzi to nawet pracy nie dostaniesz.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iza

Ja pracuje od 6 miesięcy. Atmosfera super, nie ma problemu z grafikiem, dostajemy jedną parę butów na sezon, mamy konkursy pracownicze, po 3 miesiącach masz (usunięte przez administratora) na rękę + premie, więc nie ma na co narzekać :) Ja jestem zadowolona wychodzę w miesiącu ok (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kasia

Pracuje i polecam :) po 3 miechach masz (usunięte przez administratora) + premie :) Można wyciągnąć z premii tyle co z godzin. Ludzie są w porządku elastyczny grafik. Same studentki,więc można się dogadać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
trew

@ujazdanka a tego co widziałem to praca jest w Krakowie gdzieś w centrum..może warto spróbować, bo słyszałem że atmosfera jest dosyć przyjazna u nich..

busko
@trew

oczywiście jesli chodzi o atmosfere to liczyć można na naprawdę dobre warunki. Również jeśli chodzi o warunki na które można liczyć w pracy nie wygląda to źle

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kasia

Dziewczyny w pracy przyjazne i zawsze uśmiechnięte,więc na atmosfera w pracy - duży plus :) Zarobki na chwilę obecną (usunięte przez administratora)+ premie. Więc wypłata jest uzależniona od dyspozycyjności i godzin przepracowanych - nie narzekam :)Grafik elastyczny,więc nie mam problemu ze szkołą.Bardzo dobrze mi się pracuje.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
eliza

Nie polecam!! nawet nie warto wysyłać CV, szkoda czasu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ja

Praca w porządku, zarobki średnie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o HARPERS - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w HARPERS?

    Zobacz opinie na temat firmy HARPERS tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy HARPERS?

    Kandydaci do pracy w HARPERS napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

HARPERS
4.2/5 Na podstawie 180 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
HARPERS
Przejdź do nowych opinii