Podbijam pytanie Janka, błyskotliwa kariera Dyrektor Sprzedaży Iwony S skończyła sie już w UPC?
W sumie nie wiem, czy owa pani jeszcze pracuje czy nie bo przepływ informacji w firmie to kpina jakaś. Ale to już chyba już nic nie zmieni bo tak czy tak, to co przez ostatnie miesiące było sukcesywnie wprowadzane skutkuje piekielnym wk*em pracowników. Kiedy myślisz, że już nie może być gorzej irma wyprowadza Cię z błędu...
Dzięki WORker, ja też mam sprzeczne informacje, to może oznaczać że schowała głowę w piasek ????
Tak, pani (usunięte przez administratora)przebywa teraz na zasłużonym urlopie połączonym z wypowiedzeniem.
We firmie zaczęły się cięcia stąd też zmiana systemu prowizyjnego. Widocznie UPC już dużo wcześniej wiedziało o karze ze strony UOKiK.
Czy ktoś może wie czy (usunięte przez administratora) już nie pracuje w UPC, bo chciałbym się tam zatrudnić?
Nie polecam nikomu UPC. Ta firma to bubel. 2 miesiące nie potrafią usunąć awarii na mojej ulicy. Konsultanci nic nie wiedzą. Komunikatów o awarii na stronie nie ma, albo wprowadzają w błąd. Czekam już tylko na zakończenie umowy i nara.
To przykre, że spotkała Cię taka sytuacja. Muszę jednak przypomnieć, że serwis Gowork służy do dzielenia się swoimi opiniami na temat firmy z pozycji pracownika, a nie klienta. Gdy potencjalny pracownik odwiedza ten wątek, liczy właśnie na komentarze dotyczące warunków pracy, kwestii finansowej, atmosfery w pracy. Opinia o niedziałającym internecie niewiele wniesie. Tak czy inaczej- od Twojego wpisu minęło 5 dni, liczę że był to dostateczny okres czasu żeby naprawić awarię, która dotyczyła Twojej ulicy.
Sporo pytań ale nie były jakieś trudne..bez głupiego gadania "opowiedz nam coś o sobie" za to plus. dwa etapy rekrutacji..Pierwszy pytania do kandydata a drugi konkrety czyli wynagrodzenie itp.. no i właśnie tu zaczynają się schodki 2000zł podstawa dla PH + premia i prowizja. Oferta pracy była skierowana do osób bez doświadczenia i z doświadczeniem w sprzedaży.. dla kogoś ze sporym doświadczeniem 2000 to trochę kpina...
pytania o stosunkach z pracodawca/pracownikami (per Pan/Pani lub na "TY") itp
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
(usunięte przez administratora)
Na prawdę doceniam Twój wkład w dyskusję, jednak następnym razem proszę, żebyś nie używał tu danych osobowych pracowników UPC Polska. Na forum obowiązuje bowiem ochrona danych osobowych i niektórzy po prostu mogą sobie tego nie życzyć. Z Twojej wypowiedzi wynika, iż w firmie aktualnie nie dzieje się najlepiej. Ale wyjaśnijmy najpierw inną kwestię: wypowiadasz jako obecny pracownik tej firmy, jako były, czy też jako osoba inaczej z nią powiązana?
Jak z Ciebie taka dobra moderatorka, to zawsze możesz wykropkować dane osobowe. Poza tym samo imię, to jeszcze nie podawanie danych osobowych. Gorzej jakby do tego padło nazwisko.
Sylwia ma rację, na publicznym forum Gowork.pl nie wolno podawać imion lub nawet inicjałów po których te osoby mogą być rozpoznane. Jednak najważniejsze są tu informacje o firmie, więc fajnie by było żebyś napisał na ten temat kilka słów. Chętnie dowiem się jak wygląda wynagrodzenie i przynależne benefity. Jesteś z nich zadowolony?
Co w tej firmie się wyrabia to jest coś nie pojętego ... Firma prowadzi politykę chaosu, nepotyzmu kolesiostwo poziom hard. Dział handlowy b2b jest tego najlepszym przykładem. Kilka miesięcy pracy w tej firmie potrafią zniszczyć psychikę normalnego człowieka. Czas uciekać/ nie polecam pracy w sprzedaży w tej firmie.
Negatywnie wypowiadasz się na temat działu handlowego w firmie UPC Polska. W Twojej ocenie praca w tym dziale jest na tyle trudna, że potrafi odbić się na psychice pracownika. Jesteś w stanie podać konkretne przykłady, które potwierdzą, że rzeczywiście tak jest? Tego typu wypowiedź na pewno nie wzięła się znikąd, więc mam nadzieję, że ją uzasadnisz.
(usunięte przez administratora)
Ooo dobre wieści na koniec tygodnia.
brak kompetencji pracowników nic dziwnego tyraja tam za grosze
firma dno przedstawiciele handlowi zmuszani do nękania klienta przez co cierpie Ja Klient.
Byłam na spotkaniu na przedstawiciela handlowego, jestem studentką więc praca od 13 do 21, pracujemy wtedy kiedy możemy i ile chcemy albo do 13 do 16, ale od 17 do 21....wszystko fajnie tylko? wynagrodzenie jest na podstawie albo podstawa + prowizje czyli 1500 netto na koniec miesiąca albo same prowizje...wiecie co jest ciekawe? że oni nie mają żadnej stawki godzinowej!!!!!! jeżeli nie złapiesz nowych klientów i nie przedłuzysz umów (podają tam miesięczne liczby) to NIE DOSTAJESZ NIC!!!! ANI GROSZA!!! to samo z prowizjami!!! Tylko dostajesz kasę jak sprzedasz pakiety UPC albo jak przedłużysz ileś tam umów!!!! Porażka!! Czyli przez pierwsze miesiące nie dostajesz nic, czyli pracujesz za darmo...jakiekolwiek pieniądze zobaczysz na swoim koncie jak coś sprzedasz!!!! W innych call center zawsze była jakaś stawka godzinowa a tutaj? Normalnie pracujesz za darmo, a różnie bywa z klientami jedni przedłużą, jedni nie...no i fajnie nie dostaniesz nic :) Umowa zlecenie a wynagrodzenia żadnego?! Coś tu nie halo!!! Przecież powinna być jakaś stawka godzinowa!!! Jakakolwiek!!!!!Jestem w szoku, że tak można wykorzystywać!!!! Nie polecam, szkoda waszego czasu...no i chyba że chcecie pracować za darmo to można iść.. taka firma wstydziłaby się!!! akurat piszę o innym województwie, ale myślę że nie w całej Polsce tak jest!
Podstawowy zasady ekonomii , pracownik musi być rentowny. Tak wygląda praca przedstawiciela handlowego nie ma tutaj stawki godzinowej tylko jesteś rozliczana za efekty, nie ma sensu porównywania tego do call center , cel jest ten sam ale sama forma pracy jest inna. Musisz jeszcze się dużo nauczyć na rynku pracy.
Janusz i ty musisz się trochę jeszcze pouczyć :) Solidna podstawa pozwala na spokojną pracę z klientem co daje efekt końcowy. Robienie w balona pracownika to jest system myślenia osoby zarządzające w UPC.
Idz na rozmowę do kazdej firmy telekomunikacyjnej na stanwisko DOOR TO DOOR :) takie sa realia rynku
Witam. Czy ktoś ma informacje na temat pracy w UPC w Gdańsku na stanowisku przedstawiciel handlowy? Dostałem zaproszenie na rozmowę, lecz wolę najpierw się doinformować.
Jeśli myślicie że ktoś będzie zakładał dodatkowe konto na workdaya to jesteście w błędzie..
Doceniam to, że postanowiłeś wziąć czynny udział w dyskusji, ale Twoja wypowiedź ma charakter lakoniczny. I w związku z tym niewiele nam mówi. Jak rozumiem - planowałeś aplikowanie do UPC Polska, mam rację? Powiedz nam coś więcej na temat ów dodatkowego konta na Workday. Czy firma faktycznie wymaga jego założenia?
Witam. Byłem przedstawicielem firmy UPC 4 miesiące i mogę śmiało potwierdzić, że firma jest niewypłacalna. Tną wypłaty, gdzie się tylko da, a jak przychodzi co do czego to nie wypłacają pieniędzy i tłumaczą się byle błahymi powodami. Na pozbycie się pracownika mają jedno rozwiązanie: wysyłają ci rozwiązanie umowy za porozumieniem stron. Nie polecam!!!!!! Szczególnie nie polecam współpracy z takimi osobami jak Marcin Nowicki (kierownik regionu północnego), jest bardzo nie miły, krętacz, (usunięte przez administratora) i prostak oraz Maria Andruch Chmara (kierownik handlowców ze Szczecina). Ta Pani nigdy nie odbiera telefonów. Jak pracownik dzwoni z jakąś sprawą i nie podpisze umowy, bo chciał o coś zapytać przez telefon, to z góry jest ochrzan. Nie wypłacają wynagrodzeń. Przez to nie otrzymałem wynagrodzenia za 2 pełne miesiące pracy, przez co popadłem w dość poważne długi finansowe. Sprawa jest już w Sądzie. Jako dowód załączam podpisane przez tą Panią kierownik faktury. Pieniędzy oczywiście brak. Ludzie omijajcie pracę w UPC - szczególnie w regionie Szczecin! Z pełną świadomością okradają ludzi. Dowody: https://prnt.sc/npkkem https://prnt.sc/npkkj7 https://prnt.sc/npkko3
Nie wiem, czy wiesz, ale na forum obowiązuje regulamin, którego należy przestrzegać. Pamiętaj na przyszłość, że nie wolno podawać pełnych danych personalnych osób, które pracują bądź pracowały w firmie UPC Polska. Wracając do treści Twojego wpisu, chciałbym dowiedzieć się, czy próbowałeś dowiedzieć się, dlaczego stało się tak, że zostało Ci ucięte wynagrodzenie? Pracodawca wyjaśnił to finalnie w jakiś sposób? Proszę, abyś precyzyjnie opisał przedstawioną kwestię.
Naj lepiej tam nie pracować i omijać takie firmy...człowiek fizycznie jest w stanie uczciwie zarobic pewnien grosz ale siedząc w takich firmach otoczony takimi ludźmi to można dorobić się więcej nerwów..:)
Rozumiem, że jesteś rozczarowany współpracą z firmą, ale jak sam wiesz każda firma ma swoje plusy i minusy. Grunt, to skupić się na plusach. Czy jakieś widziałeś pracując w UPC Polska? Nie napisałeś zbyt wiele o warunkach pracy w firmie. Czy mógłbyś przybliżyć rodzaj umów zawieranych z nowymi pracownikami? Stabilne i długoterminowe zatrudnienie to plus dla osób zainteresowanych zatrudnieniem.
Rozumiem, że wysokość wynagrodzenia może Ci nie pasować. Jednak jest to kwestia raczej indywidualna i myślę, że znajdą się takie osoby, którym będzie ona odpowiadała. Interesuje mnie jeszcze aspekt umów, na jakie można liczyć, zatrudniając się w UPC Polska. Czy od razu ma się możliwość podpisania umowy o pracę, czy może należy jednak odbyć kilkumiesięczny okres próbny? Napisz nam, jak to wygląda w praktyce.
Praca na wyspach w galeriach handlowych. Człowiek siedzi jak cymbał po 12 godzin, a i tak nie ma sprzedaży. Ludzie drą na pracownika papy, bo im nie odpowiadają warunki obsługi. Jak nie wyrobisz godzinowo etatu, to zmuszają cię na roznoszenie ulotek po blokach albo zabierają z urlopowego. (usunięte przez administratora)!!!
Ta firma to DNO. W każdym dziale czy b2b czy b2c jest (usunięte przez administratora) Zatrudniają managerów powyrzucanych dyscyplinarnie z konkurencji i przez to taka atmosfera w firmie. Hr trzymają sztamę z tymi psedo managerami nie reagują na zgłaszane problemy. Widzę ze wszędzie w tej firmie takie patologie.
Chyba jest tak jak mówisz, byłem na rozmowie w sprawie pracy w salonie, gdzie okazało się, że jest również praca w galerii handlowej na wysepce - o czym w ogłoszeniu nie ma mowy. Parę dni w miesiącu - dokładnie 3 (w co gorąco wątpię). Uzgodniliśmy z panią koordynator tego salonu i tej wysepki w SCC, że ostatecznie dam znać za dwa dni, dała wizytówkę i powiedziała, że mam zadzwonić. Sprawa wynagrodzenia i paru innych rzeczy wydały się ciekawe, było parę kwestii wartych przemyślenia. Dzwoniąc za te dwa dni usłyszałem, że nie byłem brany pod uwagę bo "nie pasowała" mi praca w galerii handlowej w weekendy. Zaznaczam jeszcze raz, że miałem dać odpowiedź i byłem raczej na "tak" ale skoro pani starsza koordynator podjęła sama decyzję - proszę bardzo. W moim odczuciu tak może wyglądać traktowanie pracowników, to mówi dużo o tej firmie. Pracowałem wcześniej u największej konkurencji dla tej firmy więc znam tą branżę bardzo dobrze i na rozmowie zostało to zauważone. Natomiast po takiej akcji sporo można wywnioskować. Pewnie osoba ta mijała się z prawdą w 50% rzeczy o których mówiła. Dziękuję, nie polecam.
Dział B2B to (usunięte przez administratora)i przestrzegam wszystkich przed tym bagnem. Dopóki nie odbędzie się głęboka czystka wśród kierowników, nie ma szans aby dział zaczął funkcjonować choć w minimalnym stopniu uczciwie. Do dobrej i skutecznej pracy też daleka droga bo pod względem technicznym niestety UPC leży. Ma bardzo słabą ofertę, a te usługi które działają, są poklejone na taśmę i gumę do żucia. Konkurując z innymi operatorami w zasadzie nie ma szans aby się przebić bo UPC jest droższe i znacznie gorsze. Różne smutne sprawy związane z nepotyzmem i mobbingiem to niestety też prawda. :(
Wyjaśni mi ktoś co to za stanowisko: Key Account Manager SME Tzn, jaki segment? Jakie auto dają? Jak z celami? Jaka atmosfera w zespole?Widzę że jest oferta na takie ale nie bardzo rozumiem SME obok Key Account.
Aut personalnych nie ma w SME. Generalnie walka z wiatrakami. Cele chore w porównaniu do konkurencji a podstawa słabiutka. Gdzies o 1000 netto niższa niż np. U Niemców na mordorze. A stresu dwa razy więcej. Tutaj nawet za podłączonie klientów i wycenę techniczna odpowiadasz.
Ale to jest w końcu KAM czy AM? Bo oferta jest napusane że Key... Co znaczy że odpowiadam za wycenę techniczną? Przecież to tylko wysłanie warunków i ludzi w teren na wywiad
Ja pracuje jako KAM ale w najwyższym segmencie i mamy auta personalne. Koledzy ze SME nie mają aut personalnych. To nie jest tylko wysyłanie warunków tak jak ty piszesz to jest w normalnych firmach. Twoim obowiązkiem jak chcesz zrobić target jest ogarnięcie warunków technicznych. A te stanowisko na które jest rekrutacja po zapoznaniu się z opisem pracy to jest AM.
Dział techniczny jest totalnie niewydolny - za mały i niezbyt kompetentny, a od strony systemowej wszystko poklejone jest na taśmę klejącą i gumę do żucia. Dlatego to handlowiec odpowiada za warunki techniczne - jeżeli są źle zrobione (błędy są bardzo częste!), albo są opóźnienia (standardowo 6-8 tygodni oczekiwania na same warunki) to handlowiec za to odpowiada. Szefowie nic z tym nie robią - są zajęci ogarnianiem tematów dla swoich kumpli. Od około roku, po paru zmianach personalnych widać w UPC B2B straszny (usunięte przez administratora).
Nie polecam pracy w biznesie w tej firmie - jakby sie wpadło w stado żmij, każdy cie atakuje, albo próbuje ugrac coś twoim kosztem. Babka ktora jest dyrektorka działu jest niekompetentna i nie wyrabia sie z swoja robota - stad atmosfera mobbingu, szantażu. Miała juz sprawe o (usunięte przez administratora)w HR, a mimo to dalej ja trzymają. Na rozmowach o prace robi złudne dobre wrażenie, a terror rozpoczyna sie jak juz przyjdzie sie do pracy. Wiekszosc ludzi przychodzi i zaraz odchodzi widzac co sie dzieje, dlatego co chwila pojawia sie tam ogłoszenie o prace. Nawet dział HR pozwalniał się w tym roku, bo miał dosyć.
Pracowałem w trzech telekomach ale takiego czegoś co zastałem w UPC to jeszcze nie spotkałem. Atmosfera w sprzedaży zawsze była super w poprzednich firmach a w UPC managerowie wprowadzili taki stopień znerwicowania i niechęci że to głowa mała, atmosfera pogrzebowa każdy chodzi ze spuszczona głowa tylko myśli o tym kiedy przyjmą go do nowej pracy. Ludzie tylko odchodzą a managerowie myślą ze są idealni tylko kamowie sprzedać nic nie potrafią. Zgłaszanie negatywnych zachowań managerow wiąże się z wydaleniem z pracy osoby które to zgłosiły. Polecam trzymać się z dala od upc.
Ostatnio stało się modne zwalnianie ludzi dając im do wyboru dyscyplinarkę, a nastepnie zamieniajac na porozumienie. Zarzuty w oparciu o donosy, bez możliwości wytłumaczenia. Atmosfera jest dzieki temu wspaniała. Każdy tylko patrzy kto poleci w kolejnym miesiącu. Najlepiej na wszystko jest mieć maile, bo projekt goni projekt i ze wszystkiego trzeba się tłumaczyć. Ząda się wyników, tylko nie ma czasu zająć sie sprzedażą. Góra co miesiąc ma nowe pomysły i na zmianę "uzdrawia" retail lub d2d.
Po ostatnich wydarzeniach między innymi w północnej części Polski, wyborem bym tego nie nazwał... Bardziej adekwatne słowo to chyba szantaż. Zmuszają do podpisania porozumienia, strasząc, że w przeciwnym wypadku wlepią Ci dyscyplinarkę na podstawie kłamliwych pomówień lub niezweryfikowanych donosów. Takiej arogancji w sprawach personalnych dawno nie widziałem, dziwię się, że ktokolwiek się pod czymś takim podpisuje.
To jest niestety prawda. HR rozgrywają tu swoje gry, manipulują faktami i załatwiają swoje partykularne interesy, pozbywając się niewygodnych osób, które miały odwagę ujawniać szereg rażących nieprawidłowości, między innymi przy wprowadzaniu zmian w strukturach. Potem z kolei zatrudniają z rynku Kierowników i Dyrektorów, którzy zwiedzili już wszystkie firmy i nikt ich nie chciał... Zastanawiam się tylko dlaczego osoby zarządzające na poziomie JP dają się tak rozgrywać i pozwalają na tak nieodpowiedzialne i szkodliwe dla sprzedaży przetasowania. Kto w takim razie tak na prawdę jest tu decyzyjny?
Podpisuję sie pod tym rękoma i nogami i w kwestii HR i nowych osób w strukturach. To co ostatnio obserwuję to intrygi, manipulacja i pomówienia. Dziwię się że JP zgadza się na odejścia ostatnich osób ze "starej" ekipy. W ostatnich latach było sporo zmian i przewinęło się dużo przypadkowych osób. To naprawdę mocno zaszkodziło firmie.
Nikt normalny tu za długo nie wytrzyma. Dział B2B to ruina. Osoby zarządzające tym działem maja niezwykłą zdolność (usunięte przez administratora) Mydlenie oczu opanowali do perfekcji. Podpisuje się pod tym. (usunięte przez administratora)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w UPC Polska?
Zobacz opinie na temat firmy UPC Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 23.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w UPC Polska?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 0 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy UPC Polska?
Kandydaci do pracy w UPC Polska napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.