Wcześniej wyrzucili dwie osoby ze starego składu osób które były powyżej konsultantów, teraz z dnia na dzień odeszła (lub ja wyrzucili) „nowa Pani Dyrektor” w firmie źle się dzieje, konsultanci traktowani są jak woły robocze, dodatki za prowadzenie więcej czatów ponadprogramowych w imię kilku złotych więcej, śmiech na sali. Dużo osób po katach myśli o odejściu, zero szacunku ze strony szefa, opryskliwość i tyle. Jedyne co trzyma ludzi w tej pracy to jej zdolność, ale to praca na przetrzymanie.
Wprost proporcjonalnie? Nie przewidują zmian w tym zakresie? Widziałem tez tamten komentarz odnośnie pracy zdalnej i zwrotki za koszty. Podobno nie ma żadnej ,czy to prawda? Jest tak to ile potencjalnie przez to ludzie są w plecy? Ktoś to liczył? opłacałoby się bardziej robić w biurze?
Miałam przyjemność pracować w Bespoke prawie rok i bardzo dobrze wspominam. Do teraz ogromne wrażenie robi na mnie komunikacja w firmie, która działa w pełni zdalnie. Całą atmosferę w pracy robią ludzie i tutaj niewątpliwie jest bardzo zgrany zespół, każdy sobie pomaga. Największy plus to również bardzo elastyczny grafik - zawsze dostosowywałam sobie godziny pracy do studiów czy innych obowiązków. Szczerze polecam; fajni ludzie, możliwość wysokich premii, przyjemna praca z domu!
Cześć, czy byłaby szansa na wyjaśnienie modelu premiowania? Ktoś napisał, że za jakieś błędy można nie uzyskać nagrody finansowej, na stronie nie jest to wyjaśnione o ile niczego nie przeoczyłam. Osobom faktycznie doświadczonym ile udaje się zarobić?
Jest kilka wskaźników do osiągnięcia np. brak błędów wiedzowych w rozmowach, czas pierwszej odpowiedzi. Każdy z nich ma swoje poziomy, np. w przypadku błędów może to być bez błędów, kilka błędów i powiedzmy dużo błędów, nie pamiętam dokładnie. No i jak wszystkie składniki są na najwyższym poziomie to dostaje się premie, chociaż przy moim odejściu to nie były już premie, tylko od tych wyników zależało ile się zarabia na godzinę. I tak jak jest podane w ogłoszeniu - najniższa stawka, gdy wszystkie albo jeden składnik jest ma najniższym poziomie, to jest od 27,7 na godzinę do 34 zł. Więc zarobki zależą od stawki jaką wypracujesz plus od ilości godzin. A ilość godzin zależy od tego, czy jesteś studentem dziennym, czy zaocznym - dają ci większość godzin na tygodniu lub w weekend. Bo tak, zatrudniają tylko studentów, na tych wyższych stanowiskach tylko są ludzie nie studiujący ale tam już inaczej się dostaje, albo po kilku latach pracy jako konsultant.
Żart zart zart Zarabiasz minimalna premii nie dostaniesz bo za każdy błąd masz karę Ale ale najlepsze że nie dają żadnych narzędzi pracy wykorzystujesz swój laptop i prąd. 0 zwrotu kosztów amortyzacji urządzeń albo prądu..
Jest tu oferta wystawiona dla wyjątkowego doradcy klienta, można przez CV aplikować z tego co czytam. teraz niedawno ktoś się spytał o to czy to praca dla studenta, a w opisie ten status znalazł się w mile widzianych. W sumie jest to tez umowa na zlecenie. Czy są tu osoby bez statusu które pracują i mogą polecić? Trudniej się bez niego dostać, skoro jest preferowany?
Preferowany, ale tak naprawdę to status studenta jest wymagany XD Bez tego to tylko osoby na wyższych stanowiskach ewentualnie
A jakie są tu w takim razie wyższe stanowiska? jak na razie też widzę tylko te wyjątkowa ofertę, żadnych nowszych, cos pisano tu o stanowiskach dyrektorskich, ale jakie jeszcze są dostępne? na jakie standardowo się awansuje?
Czy to tylko praca dla studentów ?
Bespokechat Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko Doradca Klienta Biznesowego. Zostaliście zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną? Podzielcie się swoimi wrażeniami z bezpośredniego spotkania z rekruterem.
Wcześniej wyrzucili dwie osoby ze starego składu osób które były powyżej konsultantów, teraz z dnia na dzień odeszła (lub ja wyrzucili) „nowa Pani Dyrektor” w firmie źle się dzieje, konsultanci traktowani są jak woły robocze, dodatki za prowadzenie więcej czatów ponadprogramowych w imię kilku złotych więcej, śmiech na sali. Dużo osób po katach myśli o odejściu, zero szacunku ze strony szefa, opryskliwość i tyle. Jedyne co trzyma ludzi w tej pracy to jej zdolność, ale to praca na przetrzymanie.
Z jakiego powodu można stracić tu pracę? I jak przyrównałbyś ilość roboty do pieniędzy, to jaka ocena by wyszła? Możesz też napisać, ile jest przerwy w ciągu 8 godzin pracy i jakie kwoty wypłacają?
ja odpowiem w kwestii przerw - w przypadku dyżuru od 7,5 h - 15 min płatnej przerwy, w przypadku dyżuru od 4 h - 10 min płatnej przerwy. oczywiście bezpłatne do woli
na stronie firmowej wskazane są teraz widełki od 23,5 do 28 pln, myślicie, że będą od nowego roku jeszcze jakieś podwyżki? mam na myśli te górną granicę, czy da rade przekroczyć 30 pln od godziny? Wtedy może współpraca by mnie interesowała
ogólnie widełki (dla doradcy klienta) wyglądają tak - najniższa stawka to najniższa obowiązująca na dany moment, potem kolejne poziomy co około 1 zł więcej, takich poziomów jest właśnie 5. więc jak minimalna skoczy to te górne widełki też
Wprost proporcjonalnie? Nie przewidują zmian w tym zakresie? Widziałem tez tamten komentarz odnośnie pracy zdalnej i zwrotki za koszty. Podobno nie ma żadnej ,czy to prawda? Jest tak to ile potencjalnie przez to ludzie są w plecy? Ktoś to liczył? opłacałoby się bardziej robić w biurze?
Mam pytanie, wykorzystuje się swój prąd, komputer, Internet czy dostaję się chociaż częściowy zwrot kosztów? Np ryczałtowo?
Nie dostajesz zwrotu za prąd, ani za zużycie laptopa, ani na okulary do komputera - wszystko musisz kupić/zapłacić we własnym zakresie.
Miałam przyjemność pracować w Bespoke prawie rok i bardzo dobrze wspominam. Do teraz ogromne wrażenie robi na mnie komunikacja w firmie, która działa w pełni zdalnie. Całą atmosferę w pracy robią ludzie i tutaj niewątpliwie jest bardzo zgrany zespół, każdy sobie pomaga. Największy plus to również bardzo elastyczny grafik - zawsze dostosowywałam sobie godziny pracy do studiów czy innych obowiązków. Szczerze polecam; fajni ludzie, możliwość wysokich premii, przyjemna praca z domu!
Piszesz że komunikacja zrobiła na tobie wrażenie, a co takiego było super? Możesz powiedzieć jak oni pracują na te komunikację? Co sprawia że ten zespół jest tak zgrany? :) A jeszcze co do tych premii, na jakie można liczyć? :D
Skoro atmosferę robią ludzie to czy podczas rekrutacji jest to jakoś weryfikowane czy sprawdzano, kto ma jaką 'aurę'? i czy pasuje?
Jakie godziny pracy obowiązują w Bespokechat Sp. z o.o.?
Dzień dobry, czy okres wdrożenia (trwający 4 tygodnie) odbywa się w siedzibie firmy czy zdalnie?
Jaki jest średni staż pracy w firmie .bespokechat?
Mnie tez by to w zasadzie ciekawiło, sugerujesz przy tym jakiś szklany sufit może? Zastanawiam się czy dochodzi do jakiegoś wypalenia zawodowego i z tego powodu ktoś by odszedł czy raczej takie sytuacje się nie zdarzają? Jak oceniacie ścieżkę rozwoju?
Pracuję już dłuższy czas (w latach), da się poczuć wypalenie, mniej więcej z tego powodu planuję złożyć wypowiedzenie
Dużo tutaj pomocnych opinii, ale zauważyłam, że wciąż jest mowa o "takich pieniądzach", "tych pieniądzach", ale w ogóle nie pada, o jakich kwotach. Ponieważ nie widzę aktywnego ogłoszenia o pracy na czacie, gdzie mogłyby być widełki, to pozostaję tak samo nieświadoma, jak i byłam. Jakie są te zarobki? W artykule z maja widziałam 19,70-25 zł brutto za godz. Gdzie już wtedy minimalna ustawowa to było 22,80 brutto.
Cześć! Stawki najlepiej sprawdzać na naszej stronie internetowej w zakładce praca - tam są zawsze aktualizowane na bieżąco ;) Nigdy nie oferujemy stawek poniżej najniższej krajowej, zawsze są one równe oraz wyższe niż to, do czego w danym roku zobowiązuje nas prawo. Niestety nie mogę podać linku bezpośrednio, ponieważ GoWork blokuje linki, ale można nasz szybko znaleźć poprzez wpisanie w Google nazwy firmy oraz słowa praca.
Jaki jest średni staż pracy w firmie bespokechat?
Czy wiadomo, kiedy rozpocznie się rekrutacja? Już trochę czasu minęło odkąd napisali, że skontaktują się gdy otworzą rekrutację…
Pracowałam w firmie przez około pół roku. W ogłoszeniu teoretycznie korzystne warunki pracy, jednak rzeczywistość była inna. Przez pierwsze dni przeprowadzane były szkolenia, nauka działania według schematów, korzystania z bazy danych. Pracę nadzorują tzw. trenerzy którzy czytają wszystkie czaty i dają do nich uwagi, które widoczne są dla reszty pracowników. Na stanowisko trenera można było awansować po dłuższym czasie pracy, jednak ich działanie nie było profesjonalne. Często można było spotkać się z lekceważącym podejściem podczas szkoleń/egzaminów, a czasem usłyszeć w swoim kierunku nawet wulgaryzmy. W pracy na każdym kroku widoczny jest wyścig. Liczą się różne wskaźniki np. szybkość odpowiedzi na pierwszą wiadomość, liczba uwag, ilość zdobytych leadów, średni czas odpowiedzi itp. Ostatecznie musisz pracować jak robot. Ciągle aktywnych jest kilka czatów, z tego co pamiętam maksymalnie 4 lub 5 jednocześnie, a każdy z innej firmy. Musisz dbać o szybkość odpowiedzi, szukać produktów, usług, odpowiadać na pytania zgodnie z obowiązującą bazą wiedzy. Jeśli w kilka sekund nie zareagujesz na wiadomość, to będzie skutkowało to negatywną uwagą co obniży lub całkiem zniweluje premię, którą można było zdobyć za najlepsze wyniki. Praktycznie podczas pracy nie masz żadnej przerwy, czaty są ciągle aktywne, a następne już czekają w kolejce. Może zdarzy się kilka minut oddechu na 8 godzinny dyżur. Czas pracy liczy się tylko jeśli aktywnie piszesz z klientami. Nie możesz wyłączyć bez powodu statusu aktywności, a nawet jak na chwilę to zrobisz to czas przestaje się liczyć i nie otrzymasz za niego zapłaty. Oprócz tego, co nie jest na początku mówione, musisz uzupełniać raporty np. wysyłać dane zainteresowanych klientów do firm poprzez formularz. Najlepiej robić to od razu po zakończeniu czatu, a jest to trudne jeśli wciąż obsługujesz kilka rozmów na raz. W ostateczności jeśli nie zdążysz uzupełnić wszystkich raportów do końca dyżuru to musisz zrobić to po godzinach wyznaczonej pracy. Nie masz już wtedy aktywnego statusu, więc nie otrzymujesz zapłaty za ten czas. Jeśli chodzi o elastyczne godziny pracy, to teoretycznie tak jest. W praktyce co tydzień każdy uzupełnia swoją dyspozycyjność, i przed rozpoczęciem nowego tygodnia ustalany jest grafik. Niestety był on nieumiejętnie układany i niemile widziana była ograniczona dostępność np. po 4-6 godzin dziennie. Takie osoby często mogły nie dostać żadnych godzin w dniu lub szybko kończono z nim współpracę. Najlepiej jakby pracownik był dostępny codziennie od 8 do 23, wtedy było najmniej pracy przy ustalaniu grafiku. Niestety nigdy nie można było mieć pewności ile godzin dostaniesz i o jakiej porze dnia, więc dopasowanie pracy do studiów czy innych obowiązków było trudne. Nie wiem jak jest teraz, ale zdarzały się momenty kiedy przez dłuższy czas w dniu nie było dużego ruchu na czacie. Zamiast czterech rozmów na raz aktywny był tylko jeden lub dwa czaty. Mimo, że w grafiku masz przydzielone godziny i dostosowujesz pod to swój dzień, to potrafili nagle zakończyć twój dyżur kilka godzin wcześniej. Zostawiali w ten sposób mniej aktywnych pracowników na ten czas i na nich kumulowały się wszystkie rozmowy. Osobom, którym zakończono dyżur oczywiście nie płacono w żaden sposób za resztę godzin. Podsumowując, taki rodzaj pracy początkowo wydaje się atrakcyjny, jednak na dłuższą metę całkowicie eksploatuje. Dla pracodawcy najważniejsze są wysokie wskaźniki i maksymalne wykorzystanie pracowników.
Bardzo szczegółowo i zrozumiale to wyjaśniłaś, wiem teraz jak praca wygląda. A co powiesz o zarobkach? Postaci pracowników ze strony rekrutacyjnej wspominają coś o konkretnych pieniądzach. Warto zacząć na jakiś czas, żeby zarobić?
Jaki poziom angielskiego jest wymagany ? Dlaczego znajomość języka jest weryfikowana w rozmowie a nie np w teście skoro praca polega na odpisywaniu klientom a nie na rozmowie z nimi ?
Mowa tutaj o rozmowie pisanej, symulowanej rozmowie na czacie :) Wygląda to tak, jakbyś pisała po angielsku z takim klientem.
Co zrobić aby przyjęli:(
Niestety u nich nie trzeba mieć TYLKO komputera i dostęp do internetu. Od lat czekam aż mnie przyjmą. Próbuję kilka razy. I nic! Nie wiem czemu. :(
Cześć! Kiedy mniej więcej przewidujecie rozpoczęcie kolejnej otwartej rekrutacji?
Hej! Widząc pojawiające się opinie w ostatnim czasie postanowiłem, że wypada mi również opisać swoje doświadczenia z firmą, szczególnie że jestem pracownikiem z ponad dwuletnim stażem. Lektura negatywnych opinii zachęciła mnie do napisania czegoś od siebie. Pracę w firmie rozpocząłem w listopadzie 2020r. Firmę znalazłem przypadkiem, przeglądając oferty pracy na czacie zdalnym - taka forma pracy wydawała mi się ciekawym doświadczeniem i postanowiłem spróbować. Wbrew poniższym komentarzom, proces rekrutacji wspominam bardzo pozytywnie. Wcześniej miałem doświadczenie w pracy w kilku call center i muszę przyznać, że proces rekrutacji i wdrożenia pracownika w .BespokeChat jest naprawdę na wysokim poziomie. Trenerzy przykładają uwagę do tego, by kandydat zdobył wszelkie potrzebne umiejętności, aby pracować w firmie. Dodatkowo, co jest niestety rzadkością w procesach rekrutacyjnych, wdrożenie jest płatne. Wobec tego, jeśli w trakcie wdrożenia zrezygnujecie lub uznacie, że nie jest to praca dla was - wasz czas nie zostanie zmarnowany. Po około roku pracy w firmie zaproponowano mi możliwość dalszego rozwoju na stanowisku Buddy'ego - jeśli zostaniesz przyjęty/przyjęta do pracy, najpewniej będziemy mieli okazję porozmawiać i będę czuwał nad tym, abyś w trakcie wdrożenia czuł, że zawsze masz się do kogo zwrócić o pomoc :) Jeśli chodzi o stawki - podstawą jest oczywiście stawka minimalna, natomiast wydaje mi się, że w pracy która nie wymaga żadnych specjalnych umiejętności poza posiadaniem dostępu do komputera i internetu nie jest to niczym niezwykłym. W przeciwieństwie do niektórych firm, w których istnieje "premia widmo", w BespokeChat co tydzień możecie zdobywać kolejne poziomy premii (obecnie maksymalna stawka godzinowa to 25zł/h), natomiast od przyszłego roku zostanie ona zwiększona. Poziomy te możecie na bieżąco śledzić w specjalnym panelu - wszystko jest bardzo jasne i klarowne. W mojej ocenie niezbyt fajnie czyta się aż tak negatywne opinie o firmie, w której praca jest naprawdę przyjemna, a cały zespół stara się aby atmosfera była jak najlepsza. Wszelkie nieścisłości i nietypowe sytuacje zawsze są wyjaśniane i omawiane. Firma oferuje także benefity w postaci kary Medicover, wyjazdy na integracje firmowe oraz dodatkowe, bezpłatne szkolenia, które mogą być przydane w dalszym rozwoju i karierze. Osobiście żartuje sobie, że jeśli dla kogoś siedzenie przed komputerem we własnym pokoju i pisanie na klawiaturze (a często i oglądanie seriali przy mniejszym ruchu ((oczywiście sam tego nie robię, ale słyszałem takie plotki :) ) jest nieznośną, katorżniczą pracą, to chyba jedynym słusznym zamiennikiem jest już tester łóżek w IKEI. Po dwuletniej pracy w firmie nie jestem w stanie na nic narzekać - uważam, że to z pewnością najlepsza firma w jakiej dotychczas pracowałem i liczę, że jeszcze trochę tu posiedzę :) Co więcej - w tym okresie udało mi się zaprosić do wspólnej pracy kilku znajomych i również podczas rozmów z nimi spotykam się z samymi pozytywnymi opiniami. Z czystym sumieniem polecam pracę w firmie i liczę, że spotkamy się na dyżurach :)
Napisałeś że zaprotegowałeś kilku znajomych do pracy. Czy w firmie istnieje system polecający kandydatów do pracy i można za to dostać premie? Jak tak, to jaką?
Tak, istnieje taki system. Za polecenie znajomego dostaje się 100 zł brutto w momencie, kiedy znajomy podpisuje umowę i kolejne 100 zł brutto, kiedy przepracuje 2 miesiące :)
tak z ciekawości czy to się sprawdza? mam na myśli to czy osoby które przyszły z polecenia potencjalnie faktycznie zostają na o wiele dłużej niż te bez niego? dużo tu takich?
Hmm.. jeśli chodzi o osoby z mojego polecenia, to na 3 polecone osoby, dwie z nich nadal pracują (osoba, która zrezygnowała rozpoczęła pracę w innym miejscu, bardziej związanym z zainteresowaniami) :)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Bespokechat Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Bespokechat Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 27.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Bespokechat Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 2 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!