Greenway to firma dla osób, które jak nauczyciele, muszą chcieć tu pracować bardziej dla powołania, niż zarobku. Nie ma wątpliwości, że GW idzie dumnie po status porównywalny z Orlenem, ale w swojej branży, pytanie tylko jakim kosztem? Spotkanie podsumowujące 2023 rok przyniosło dużo negatywnych odpowiedzi z ankiet, powtarzając z coraz większym naciskiem dwa główne problemy - nierynkowe stawki wynagrodzenia (i innych benefitów) oraz nieustanną presję na wyniki i osiągniecie ambitnych celów. A że wiele osób już się przyzwyczailo do pracy w nadgodzinach - również w niedziele wieczorem - to przecież można te cele śrubować jeszcze bardziej, prawda? Firma zarządzana jest w bardzo archaiczny sposób: Ogromna ilość kadry kierowniczej względem ilości potrzebnych zwykłych rąk do pracy; decyzje podejmowane i komunikowane czasem bez "okresu karencji". odnoszę wrażenie, że kierownictwo zapomina, że władza nie daje monopolu na rację; brak dwustronnej komunikacji o potrzebach pracowników (wszystkie pytania i prosby o zwiekszenie benefitów, wyrównanie wynagrodzen do rynku itp, zostały bardzo nieprzyjemnie zamknięte słowami "nie ma wiecej i nie bedzie". Dużo latwiej byłoby przełknąć niższe stawki niż u konkurencji, gdyby firma chociaż komunikowała chęć dążenia do tego. Ale nie, najważniejsze gonić wyniki) Może pora na jakąś refleksję i podparcie naszej kultury organizacyjnej czymś więcej?
Wszystkie nadgodziny są rozliczane zgodnie z postanowieniami Kodeksu Pracy. Oznacza to, że pracownikom przysługują płatne nadgodziny lub możliwość skorzystania z dni wolnych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Ze względu na specyfikę pracy nadgodziny mogą się zdarzyć, zwłaszcza wśród pracowników zajmujących się bezpośrednio obsługą techniczną i instalacją ładowarek. Nasz dział techniczny sporadycznie realizuje projekty, które wymagają prac instalacyjnych w lokalizacjach, gdzie prace te nie mogą być przeprowadzone w standardowych godzinach pracy. Dlatego zdarza się, że nadgodziny są konieczne, aby zapewnić terminową i skuteczną realizację projektów. Już na etapie rekrutacji informujemy potencjalnych pracowników o takich sytuacjach, zwłaszcza na stanowiskach, gdzie taka potrzeba może się pojawić.
O, widzę, że ktoś dostał odpowiedź dot. ogłoszenia o pracę, ja też mam, bo znalazłam ofert na stanowisko New Business Manager w Gdyni :) Ja mam pytanko co do samochodu służbowego, czy jest szansa na korzystanie z niego w celach prywatnych? :)
@IG, proces rekrutacyjny na to stanowisko jest prowadzony w sposób ciągły, rekrutujemy na nowe stanowiska ze względu na dynamiczny rozwój naszej firmy oraz zespołu sprzedaży. Nasze oczekiwania są wysokie, ponieważ potrzebujemy sprostać rosnącym wymaganiom rynku i dążymy do zapewnienia jak najwyższej jakości usług i produktów. Skład zespołu jest stabilny i sukcesywnie rośnie, dlatego że bardzo uważnie przeprowadzamy proces selekcji, tak aby osoby dołączające do nas, spełniały jak najlepiej oczekiwania określone w profilu stanowiska oraz wpisywały się w naszą kulturę organizacyjną. Stawiamy na długofalową współpracę i oferujemy wiele możliwości rozwoju. Jeśli jesteś zainteresowany dołączeniem do naszego zespołu, zapraszamy do przesłania aplikacji. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania podczas bezpośredniej rozmowy.
Liczę, że nie tylko firma się tutaj udziela i od ewentualnego przyszłego kolegi dowiem się, ile zarabia Technik ds. Serwisu i Instalacji :D Na marginesie: co to jest Program Wellbeing?
Program Poleceń Pracowniczych polega na polecaniu kandydatów do pracy przez pracowników firmy. Po zatrudnieniu kandydata i pozytywnym przepracowaniu okresu próbnego osoba polecająca dostaje nagrodę pieniężną. Nie ma limitu poleceń ???? Informacja o aktualnych benefitach zawarta jest w naszych ogłoszeniach o pracę. Nad nowymi benefitami pracujemy i szerzej je opiszemy, jak tylko wprowadzimy je do organizacji. Warto również wspomnieć, że od września zmieniliśmy naszą siedzibę na nowe, komfortowe biuro w Gdyni, blisko przystanku SKM Redłowo.
Młodszy specjalista ds. technicznej obsługi klientów biznesowych ma obiecana samodzielność w ofercie ale przyznam że ja chyba nie tego potrzebuje na start z moim zawrotnym doświadczeniem :D mam nadzieję, że na wdrożenie mogę liczyć?
Nie martw się, że zostaniesz pozostawiony samemu sobie. Każdy nowy pracownik w GreenWay przechodzi przez standardowy proces wdrażania, obejmujący on-boarding ogólnofirmowy oraz działowy i może liczyć na wsparcie innych pracowników. Nasz zespół zawsze jest gotowy, by służyć wsparciem i odpowiednimi wskazówkami w razie potrzeby i wesprzeć na każdym etapie procesu wdrożenia. Oczekujemy samodzielności na tym stanowisku, co nie oznacza, że będziesz działał bez pomocy. Wierzymy, że dzięki wsparciu całego zespołu nowa osoba na tym stanowisku, będzie mogła szybko osiągnąć pełną efektywność w pracy.
Też miałam pytać o onboarding bo nie mam dużo doświadczenia w obsłudze klienta czy w ogóle gdziekolwiek. A ile on trwa? Mam nadzieję, że nie będzie za mało czasu. I czy w trakcie obowiązują jakieś inne warunki umowy czy tak jak dalej?
"Kocham" te łączone oferty pracy na dwa stanowiska. Słuchajcie, czym różni się asystent projektanta i projektant branży elektrycznej? Przecież opis zadań w pracy, oferowane benefity i resztę mają wspólną w ogłoszeniu. To dlaczego ktoś z kandydatów ma zostać jedynie asystentem? Ani słowa o latach doświadczenia innych dla każdego ze stanowisk, więc nie ogarniam tego
@AX W naszym ogłoszeniu o pracę mamy opisane czym różni się stanowisko Projektanta od Asystenta – w sekcji oczekiwania jeden z podpunktów brzmi: „uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (na stanowisko projektanta) lub w trakcie uzyskiwania (stanowisko asystenta)”. Różnica między stanowiskiem asystenta projektanta a projektantem branży elektrycznej wynika głównie z wymagań dotyczących posiadania uprawnień projektowych. Szukamy osoby, która posiada już takie uprawnienia i może od razu przejąć pełną odpowiedzialność za projektowanie w branży elektrycznej. Dla kandydatów, którzy nie posiadają jeszcze tych uprawnień, oferujemy stanowisko asystenta, z myślą o możliwości zdobycia doświadczenia i umiejętności niezbędnych do uzyskania pełnych uprawnień projektowych w niedalekiej przyszłości. W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z działem HR.
Korzystam z okazji i pytam, asystent zostaje przydzielony jednemu i konkretnemu projektantowi, z którym pracuje w tandemie? Takie rozwiązanie typu "buddy" wydaje mi się najbardziej racjonalne pod względem szkoleniowym. Co Państwo na to? :)
W zespole projektowym asystent projektanta (osoba bez uprawnień budowlanych) współpracuje ściśle z projektantem (osobą z uprawnieniami budowlanymi). Nie zawsze jest to jedna i ta sama osoba (może się różnić w zależności od inwestycji). W miarę nabywanego doświadczenia asystent projektanta wykonuje projekty w coraz większym stopniu samodzielnie, jednak pod nadzorem projektanta, aż do uzyskania uprawnień budowlanych.
Zapomnijcie że cokolwiek się zmieni. "Nie było w budżecie" - tak można podsumować odpowiedź firmy na wszystkie pytania i prośby. Między słowami można wyczytać - nie podoba się, to dowidzenia.
Greenway to firma dla osób, które jak nauczyciele, muszą chcieć tu pracować bardziej dla powołania, niż zarobku. Nie ma wątpliwości, że GW idzie dumnie po status porównywalny z Orlenem, ale w swojej branży, pytanie tylko jakim kosztem? Spotkanie podsumowujące 2023 rok przyniosło dużo negatywnych odpowiedzi z ankiet, powtarzając z coraz większym naciskiem dwa główne problemy - nierynkowe stawki wynagrodzenia (i innych benefitów) oraz nieustanną presję na wyniki i osiągniecie ambitnych celów. A że wiele osób już się przyzwyczailo do pracy w nadgodzinach - również w niedziele wieczorem - to przecież można te cele śrubować jeszcze bardziej, prawda? Firma zarządzana jest w bardzo archaiczny sposób: Ogromna ilość kadry kierowniczej względem ilości potrzebnych zwykłych rąk do pracy; decyzje podejmowane i komunikowane czasem bez "okresu karencji". odnoszę wrażenie, że kierownictwo zapomina, że władza nie daje monopolu na rację; brak dwustronnej komunikacji o potrzebach pracowników (wszystkie pytania i prosby o zwiekszenie benefitów, wyrównanie wynagrodzen do rynku itp, zostały bardzo nieprzyjemnie zamknięte słowami "nie ma wiecej i nie bedzie". Dużo latwiej byłoby przełknąć niższe stawki niż u konkurencji, gdyby firma chociaż komunikowała chęć dążenia do tego. Ale nie, najważniejsze gonić wyniki) Może pora na jakąś refleksję i podparcie naszej kultury organizacyjnej czymś więcej?
no tak...skoro więcej osób zarządzających niż ludzi do pracy, to w sumie nie ma co się dziwić, że są nadgodziny....napisałeś, że pracuje się nawet w niedziele wieczorem, to mam się nastawić na pracę 7 dni w tygodniu? A przynajmniej płacą za te nadgodziny?
@Cytryna, dziękujemy za opinię. Jesteśmy świadomi, że nasza organizacja musi stale rozwijać się i doskonalić, aby sprostać wymaganiom rynku oraz utrzymać wysoki standard obsługi klientów i jakości pracy. Rozumiemy również, że każda zmiana wiąże się z pewnymi niedogodnościami i pojawiającymi się obawami. Jako firma prowadzimy regularną komunikację z pracownikami, badamy opinie w comiesięcznych ankietach i omawiamy wszystkie zgłaszane potrzeby zmian podczas comiesięcznych spotkań całego zespołu GreenWay. Serdecznie zapraszamy do zadawania pytań i dzielenia się refleksjami podczas tych spotkań. Odnośnie wynagrodzeń i benefitów - dbamy o to, aby były one w naszej firmie konkurencyjne do wynagrodzeń rynkowych. Nasza firma, podobnie jak wiele innych, potrzebuje zarówno menedżerów jak i specjalistów, techników i asystentów, aby sprostać nie tylko obecnym potrzebom rynku ale także, aby z wyprzedzeniem przygotować się na przyszły wzrost. Dziękujemy jeszcze raz za podzielenie się swoimi spostrzeżeniami. Jeżeli jeszcze jakieś kwestie wymagają wyjaśnienia, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszym Działem HR.
Wszystkie nadgodziny są rozliczane zgodnie z postanowieniami Kodeksu Pracy. Oznacza to, że pracownikom przysługują płatne nadgodziny lub możliwość skorzystania z dni wolnych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Ze względu na specyfikę pracy nadgodziny mogą się zdarzyć, zwłaszcza wśród pracowników zajmujących się bezpośrednio obsługą techniczną i instalacją ładowarek. Nasz dział techniczny sporadycznie realizuje projekty, które wymagają prac instalacyjnych w lokalizacjach, gdzie prace te nie mogą być przeprowadzone w standardowych godzinach pracy. Dlatego zdarza się, że nadgodziny są konieczne, aby zapewnić terminową i skuteczną realizację projektów. Już na etapie rekrutacji informujemy potencjalnych pracowników o takich sytuacjach, zwłaszcza na stanowiskach, gdzie taka potrzeba może się pojawić.
O co dokładnie chodzi z tą premią kwartalną? Na inżyniera robót, co szukają i pisali w ogłoszeniu. Ktoś w ogóle niżej zauważyłem pisał, że z tego jednego obiecanego benefitu nici o języku, bo biurokracja i to nie takie proste,musi być miejsce w budżecie etc. A jak z premiami jest, też tak ciężko dostać czy jest ok?
Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. W GreenWay mamy premie kwartalne i roczne. Zasady ich przyznawania są dokładnie wyjaśniane przy składaniu oferty zatrudnienia oraz przez przełożonego przy przyjęciu do pracy. Premie zależne są od realizacji celów i ogólnego zaangażowania w pracę. W razie potrzeby dodatkowych informacji zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszym Działem HR.
Nie dajcie się nabrać na dofinansowanie nauki języka jako benefit. Musi wyrazić na to zgodę przełożony, musi być przewidziane w budżecie i jest uwarunkowane wieloma warunkami. Poza tym od jakiegoś czasu nikt się nie liczy z pracownikami i są coraz bardziej wyciskani jak cytryna.
Chcielibyśmy wyjaśnić program zajęć językowych w GreenWay. Zajęcia językowe są częścią naszych szkoleń i dostępne są dla wszystkich pracowników. Każdy pracownik ma możliwość skorzystania z tych zajęć wg ustalonych i komunikowanych podczas zatrudnienia zasad. Ważne jest tu ustalenie potrzeb i priorytetów rozwojowych na dany rok, we współpracy z przełożonym. W razie dodatkowych pytań lub potrzeby uzyskania bardziej szczegółowych informacji, serdecznie zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszym Działem HR.
Właśnie szukają na Gdynię kierownika HR i widzę że tylko są 3 osoby którymi trzeba zarządzać. Czy ta liczba się powiększy, czy na Gdynię 3 osoby to pełny skład ? Ktoś z was korzystał u nich z dofinansowania do języków ? Myślę nad niemieckim i w sumie fajnie jeśli firma daje taką możliwość, tylko czy to jest pełne dofinansowanie ?
Liczę, że nie tylko firma się tutaj udziela i od ewentualnego przyszłego kolegi dowiem się, ile zarabia Technik ds. Serwisu i Instalacji :D Na marginesie: co to jest Program Wellbeing?
Poziom wynagrodzenia na stanowisku Technik Serwisu zależy od wielu czynników, takich jak: poziom doświadczenia, umiejętności czy kwalifikacje kandydatów. Nasza firma zapewnia konkurencyjne wynagrodzenia odzwierciedlające nie tylko stawki rynkowe, ale także indywidualny wkład i zaangażowanie pracowników. Jednym z benefitów w naszej firmie jest Program Wellbeing, czyli wsparcie pracowników w zakresie dbania o zdrowie fizyczne, psychiczne i emocjonalne. W tym celu korzystamy z jednej z największych platform wellbeingowych w Polsce, która oferuje różnorodne usługi i narzędzia, które pomagają użytkownikom zadbać o dobrostan psychiczny a także rozwój zawodowy i osobisty. Kluczową funkcjonalnością platformy jest dostęp indywidualnych, bezpłatnych i nielimitowanych sesji online z psychologami i terapeutami różnych specjalizacji. Taka opieka psychologiczna, z której można korzystać zarówno z biura jak i z domu, gwarantuje pracownikom możliwość uzyskania szybkiego, anonimowego wsparcia w obliczu trudnych sytuacji z którymi stykamy się w codziennym życiu osobistym i zawodowym. Jeśli jesteś zainteresowany lub chciałbyś dowiedzieć się więcej na ten temat benefitów w naszej firmie, zapraszamy do kontaktu.
Taki program jako benefit jest bezpłatny i firma w całości go pokrywa? Pytam bo pierwszy raz się z czymś takim spotykam. A inne benefity? Jest coś bardziej przyziemnego jak np. bony na święta?
Dostęp do Platformy Wellbeing jest finansowany całkowicie ze strony Pracodawcy. Inne nasze benefity to m.in.: współfinansowanie opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego na życie, karty Multisport, szkoleń i kursów języka angielskiego oraz wyższe niż wymagane przepisami dofinansowanie pracodawcy do Programu PPK. W okresie przedświątecznym nasi pracownicy otrzymują również bony. Dodatkowo działa u nas prężnie Program Poleceń Pracowniczych.
Ten program poleceń jakie ma konkretne zasady? Możecie go pisać? I od strony finansowej także? :) widzę tez taki wątek z lipca gdzie ktoś pisał o tym, że oferta benefitów stale się powiększa, czyli do dziś jakie doszły i jakich jeszcze można się spodziewać od nowego roku?
Program Poleceń Pracowniczych polega na polecaniu kandydatów do pracy przez pracowników firmy. Po zatrudnieniu kandydata i pozytywnym przepracowaniu okresu próbnego osoba polecająca dostaje nagrodę pieniężną. Nie ma limitu poleceń ???? Informacja o aktualnych benefitach zawarta jest w naszych ogłoszeniach o pracę. Nad nowymi benefitami pracujemy i szerzej je opiszemy, jak tylko wprowadzimy je do organizacji. Warto również wspomnieć, że od września zmieniliśmy naszą siedzibę na nowe, komfortowe biuro w Gdyni, blisko przystanku SKM Redłowo.
O, widzę, że ktoś dostał odpowiedź dot. ogłoszenia o pracę, ja też mam, bo znalazłam ofert na stanowisko New Business Manager w Gdyni :) Ja mam pytanko co do samochodu służbowego, czy jest szansa na korzystanie z niego w celach prywatnych? :)
tak, pracownicy na stanowisku NBM otrzymują samochody firmowe zarówno do użytku służbowego jak i prywatnego, przy czym w zależności od pojemności silnika, zgodnie z obowiązującymi przepisami, do przychodu pracownika doliczany jest odpowiedni ryczałt.
JAkich zarobków można się spodziewać na tym stanowisku ? Pytam o podstawowe wynagrodzenie i dodatkowo jakie jest premiowanie ?
Poziom wynagrodzeń w GreenWay jest zgodny z wynagrodzeniami oferowanymi na rynku na podobnych stanowiskach. Polityka wynagrodzeń obejmuje także premie i nagrody - szczegóły przedstawiamy podczas rozmów rekrutacyjnych. Serdecznie zapraszamy.
Informacja o bieżących benefitach jest każdorazowo umieszczana w ogłoszeniach o pracę. Na dziś są to: opieka zdrowotna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe na życie, dodatkowe dofinansowanie do PPK, program well-beingowy, elastyczny czas pracy, możliwość pracy zdalnej, spotkania integracyjne, bony świąteczne, program poleceń pracowniczych. A w planach mamy kolejne ciekawe benefity :)
No ja właśnie wszedłem w oferty pracy i widzę, że znowu poszukujecie na stanowisko NBM, można wiedzieć dlaczego tak często poszukiwany jest pracownik na tym stanowisku? Aż tak ciężka do ogarnięcia jest praca NBM, że ludzie się zwalniają lub wy jesteście nie usatysfakcjonowani pracownikiem? Myślałem, żeby aplikować, ale trochę się obawiam, bo 2 miesiące temu z tego co ktoś tutaj pisze rekrutacja już była, no chyba, że to kwestia rozwoju działu tworzenia nowych wakatów?
Dziękujemy za Twoje zainteresowanie stanowiskiem NBM w naszej firmie oraz za Twoje pytanie dotyczące częstotliwości ogłaszania tej pozycji. Chcielibyśmy wyjaśnić, że częsta rekrutacja na stanowisko NBM wynika z kilku czynników związanych z naszą firmą i strategią rozwoju. Stanowisko NBM jest kluczową rolą w naszym zespole, odpowiedzialną za pozyskiwanie nowych klientów oraz realizację naszej strategii rynkowej. Nasza firma dynamicznie rozwija się, co wiąże się również z rozwojem działu sprzedaży i wprowadzaniem na rynek nowych produktów. W związku z tym poszukujemy osób o wysokich umiejętnościach prowadzenia aktywnej sprzedaży, negocjacji, komunikacji, które pomogą nam sprostać rosnącym wyzwaniom i zapewnić naszym klientom doskonałą obsługę. Nasze wymagania są wysokie, ponieważ zależy nam na stworzeniu silnego i elastycznego zespołu, które będzie nadążać za tempem zmian na rynku, tak aby sprostać rosnącym wymaganiom naszych klientów i zapewnić najwyższą jakość świadczonych usług i rozwiązań. Jeśli rozważasz aplikację na stanowisko NBM, zachęcamy Cię do tego. Nasza firma oferuje świetne możliwości rozwoju zawodowego i ciekawą pracę w dynamicznym środowisku. Jeśli masz pytania lub wątpliwości, jesteśmy dostępni, aby na nie odpowiedzieć podczas procesu rekrutacji. Cieszymy się na możliwość poznania Ciebie bliżej i ewentualnej współpracy.
Czyli na to stanowisko są mega wymagania i nie możecie znaleźć odpowiedniej osoby czy są tworzone nowe stanowiska pracy? Z tego co piszecie to taki gold etat, więc zastanawiam się co trzeba zrobić żeby sprostać wymaganiom, bo to Wy często zmieniacie ludzi.
@IG, proces rekrutacyjny na to stanowisko jest prowadzony w sposób ciągły, rekrutujemy na nowe stanowiska ze względu na dynamiczny rozwój naszej firmy oraz zespołu sprzedaży. Nasze oczekiwania są wysokie, ponieważ potrzebujemy sprostać rosnącym wymaganiom rynku i dążymy do zapewnienia jak najwyższej jakości usług i produktów. Skład zespołu jest stabilny i sukcesywnie rośnie, dlatego że bardzo uważnie przeprowadzamy proces selekcji, tak aby osoby dołączające do nas, spełniały jak najlepiej oczekiwania określone w profilu stanowiska oraz wpisywały się w naszą kulturę organizacyjną. Stawiamy na długofalową współpracę i oferujemy wiele możliwości rozwoju. Jeśli jesteś zainteresowany dołączeniem do naszego zespołu, zapraszamy do przesłania aplikacji. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania podczas bezpośredniej rozmowy.
Firma poszukuje zastępcy głównego księgowego, nie ukrywam, że to co tu piszecie jak i sama oferta brzmi obiecująco :) Mogę dowiedzieć się od was czegoś na temat pracy od kuchni? ;) Czy czasem zdarzają się nerwowe sytuacje, wyzwania, czy w dziale panuje miła atmosfera? W jakich godzinach się pracuje, skoro czas pracy jest elastyczny? Jest okres wdrożenia/onboarding? Wymagają 5 lat doświadczenia, sporo, dlatego zastanawiam się jakie widełki oferują na tym stanowisku?
Dziękujemy za Twój pozytywny komentarz dotyczący naszej oferty na stanowisko Zastępcy Głównego Księgowego. Cieszymy się, że oferta wydaje się obiecująca. Jeśli chodzi o pracę "od kuchni," w naszym dziale księgowości zdarzają się sytuacje wymagające szybkiego działania i podejmowania decyzji, szczególnie w okresach zbliżających się terminów raportowania finansowego czy audytów. Niemniej jednak, jesteśmy zgranym zespołem, który wspiera się nawzajem, stawiając na efektywną komunikację oraz dążąc do osiągania wspólnych celów. Co do atmosfery w dziale, staramy się utrzymywać przyjazną i profesjonalną atmosferę pracy. Godziny pracy są elastyczne, jednak zachowujemy pewną strukturę, aby umożliwić efektywną współpracę w zespole. Przeważnie biuro jest otwarte od 8:00 do 16:00, ale istnieje możliwość dostosowania godzin pracy do indywidualnych potrzeb, co pozwala na lepszą harmonizację pracy i życia osobistego. Oczywiście, oferujemy program wdrożenia, który pomoże Ci szybko zaadaptować się w nowej roli. Otrzymasz wdrożenie w procesy i produkty w firmie ze strony wszystkich zespołów oraz dostęp do szkoleń, co ułatwi Ci osiągnięcie szybko pełnej efektywności. Co do wymagań dotyczących doświadczenia, rozumiemy, że 5 lat może wydawać się sporo, ale zależy nam na tym, aby nasi pracownicy byli dobrze przygotowani do wyzwań, które niesie ze sobą to stanowisko. Jeśli chciałabyś poznać więcej szczegółów na temat oferowanych widełek wynagrodzenia, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszym zespołem rekrutacji. Nasze podejście do wynagradzania opiera się na uczciwości i konkurencyjności, a Twoje oczekiwania na pewno będą brane pod uwagę. Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą i chęć dowiedzenia się więcej o naszej firmie. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania lub wątpliwości, śmiało pytaj.
To bardzo przydatne i konkretne informacje, myślę, że wiele potencjalnych pracowników będzie wdzięcznych :) Korzystając z okazji, chciałabym zapytać, czy planowane są przyjęcia również do księgowości, ale z mniejszymi oczekiwaniami? Niestety w zawodzie dopiero raczkuję, do 5 letniego doświadczenia trochę mi brakuje. Chodzi mi stanowisko np. Młodszego specjalisty. Czy na takich pracowników jest również zapotrzebowanie?
Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą oraz za odwagę w podzieleniu się swoimi obawami. Rozumiemy, że na początku kariery każdy z nas stawiał pierwsze kroki i chcielibyśmy Cię uspokoić, że w naszej firmie cenimy różnorodność doświadczeń i poziomów zaawansowania zawodowego. Chętnie zapraszamy osoby na różnych etapach swojej kariery, włącznie z młodszymi specjalistami. Rozumiemy, że doświadczenie buduje się stopniowo, dlatego oferujemy różne stanowiska, które pozwalają zdobywać praktyczną wiedzę przy wsparciu doświadczonych kolegów. Nasza firma docenia inicjatywę i gotowość do nauki, a także oferuje możliwość rozwoju zawodowego w przyjaznym i wspierającym środowisku. Jeśli jesteś zainteresowana stanowiskiem młodszego specjalisty, zachęcamy do przesłania swojej aplikacji na adres praca@greenwaypolska.pl. Weźmiemy ją pod uwagę przy realizowanych rekrutacjach, kiedy będziemy poszukiwali kolejnych osób do naszego Zespołu Księgowości. Dziękujemy za Twój komentarz i życzymy powodzenia w rozwoju swojej kariery zawodowej!
Czy w firmie GREENWAY POLSKA sp. z o.o. da się zarobić 10000 ? Staraliście się tam o pracę w niedawno prowadzonej rekrutacji na stanowisko IT Manager?
Aktualnie jest praca dla technika ds. serwisu i instalacji. W poprzednim komentarzu przeczytałem że firma taka rozwojowa że zastanawiam się czy nie aplikować. Podobno są premie kwartalne i roczne. Ktoś podpowie w jakiej wysokości? Zależą od wyników?
Ogólnie polecam , firma prowadzi bardzo rozwojową działalność, panuje w niej fajna atmosfera i można się nauczyć ciekawych rzeczy, wszystko kwestia chęci, to nie miejsce dla tych co chcą przesiedzieć 8 h za biurkiem układając pasjansa ;)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w GREENWAY POLSKA sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy GREENWAY POLSKA sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w GREENWAY POLSKA sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!