Dlaczego kierowcy zaprzestali wydawania biletów jednorazowych???? Okradają firmę czy firma skarbówke????
A obchodzi bo może niektórzy się rozliczają z tych paragonów ,i woleliby je mieć,no ale cóż trzeba będzie to gdzieś zgłosić ,noi jakaś kontrola inspekcji też by nie zaszkodziła.
Totalny brak szacunku niektórych kierowców szczególnie Pana który jeździ tym największym Autokarem odjeżdżającym z Czyżyn o 15:30 (Krakow - Proszowice) . Zapytany o to czy pokazać paragon ponieważ bilet miesięczny nie chciał się zlapac na kasie popatrzył na mnie odwrócił głowę i udawał że mnie nie słyszy. Taka sytuacja powtarza się praktycznie codziennie .
Potwierdzam! Ten kierowca jest ''miły'' tylko dla osób, które płacą za bilet jednorazowy, a do osób z miesięcznym jest bardzo nieuprzejmy i nie szczędzi uszczypliwych, drwiących uwag. Nigdy nie było mi dane usłyszeć odpowiedzi na ''dzień dobry czy do widzenia'' a raz nawet zapytany czy jedzie do Krakowa (bus stał na miejscu gdzie są odjazdy do Działoszyc i Koszyc) z kamienną miną pokierował mnie do busa obok, który akurat odjeżdżał do Koszyc i tylko dzięki uprzejmości drugiego kierowcy, który dał mi do zrozumienia żeby nie słuchać tych głupot ostatecznie trafiłem do odpowiedniego busa. Masakra..
Sytuacja z dzisiaj, pan odjeżdżający z Proszowic do Krakowa o godzinie 6:30, w usposobieniu bardzo nie przyjemny do podróżujących. Na zadane pytanie odpowiedział chamsko sugerując niski poziom inteligencji pytającego. Kwestią pytania był kierunek jazdy, pytanie wynikło z faktu, że na dworcu kierowca autobusu stanął przy przystanku kierującym w stronę Koszyc, czy też Działoszyc. W celu upewnienia się czy bus jedzie do Krakowa spytałam kierowcę dokładny cytat: "Czy jedzie pan do Krakowa?" w odpowiedzi usłyszałam "Nie ma głupszych pytań?" i nie, nie doczekałam się odpowiedzi co do kierunku jazdy. Uważam, że kierowca powinien udzielić mi odpowiedzi na pytanie, powstrzymując się od komentarzy chociażby w jego uszach brzmiało idiotycznie. Człowiek ma prawo raczej się upewnić co do kierunku jazdy, gdy nie jest tego pewien. Inną kwestią jest kompletna nie zgodność godzin odjazdy busów z rozpisanym rozkładem na przystanku, w budach czy też w internecie. Z resztą ten w internecie stanowczo różni się od rozkładu widocznego w busie czy na przystanku. Kwestią, na którą również pragnę zwrócić uwagę jest notoryczne 10 minutowe opóźnienie busów głównie na przystanku Uniwersytet Ekonomoczny w Krakowie.
Sytuacja miala miejsce dziś o godz 15:50 w miejscowości Biskupice ,bus odjezdzajacy z Koszyc do Krakowa o godz 15:50,postanowił wyjechac sobie 10 min wcześniej i niestety zdążyłam mu tylko pomachać,gdzie zawsze wychodzę na busa 15 min wczesniej to mimo tego nie zdążylam na niego .To jakas porażka,wstyd,i wy bierzecie za to 8zł? Za ten (usunięte przez administratora) i smród w busie?ale nie to jest najgorsze ,najgorsze jest to ze czlowiek jest gdzies umowiony na dana godzine,gdzies musi dojechac w tym przypadku jechalam z dziecmi na rehabilitacje,i musialam stac na zimnie godzine czasu ,juz pomijając fakt ze sie spoznilam 1.5 h.dzwoniłam do pani z bióra to zgłosić ale pani oznajmila ze oddzwoni za 10 min i cale szczescie minela dopiero godzina i tel dalej milczy hm czyżby takich skarg było więcej? Porażka przez duuuuże P!!!!
Jaka jest norma tygodniowa godzinowa dla kierowców busów w tej firmie? 80 h?
Busy jak każde inne ????
Widzę dużo opinii od klientów firmy. Interesują mnie jednak warunki pracy z punktu widzenia osób zatrudnionych... Czy znajdzie się jakiś obecnie zatrudniony pracownik, który mógłby powiedzieć coś o warunkach zatrudnienia? Czy kierowcy jeżdżą na stałych trasach? Jak wyglądają grafiki tygodnia pracy?
Najgorsze busy jakimi kiedykolwiek jeździłem jeżdżą jak chcą kiedy chcą i wszystkie osoby mają gdzieś sciek który powinni dawno temu zamknąć bi tylko nerwy sobie idz popsuć
To nie jest forum klientów firmy lecz pracowników, warto zwracać uwagę na to.
Jeżdżę juz busami 11 lat do pracy i mam drobna uwagę czy kierwocy mogli by przestrzegać reg. przwozu osób a w szczególności nie zabierać pijanych i .... pachnących inaczej (troli). Rozumiem ze 5 zł za bilet jest ważne ale czy nie lepiej mieć zadowolonych 30 pasażerów niz 5 od trola lub pijaka który swoim zachowaniem lub smrodem przyprawia o odruch wymiotny........ Proszę o rozsadek przy zabieraniu ludzi z przystanku.
Jeden wielki cyrk na kółkach. Panie wydające bilety miesięczne już 4 miesiąc z rzędu wymieniają mi bilet na inny bo żaden nie działa i dalej je to przerasta . A kierowcy mają do mnie pretensje i potrafią powiedzieć że to moja wina bo nie powinienem im płacić za taki bilet, szkoda tylko że bilety można kupować jeden dzień w miesiącu i nie ma możliwości zareklamowania ich. Dodatkowo pokazując paragon kierowcy zeby udowodnić mu że mam aktualny bilet wielce przewraca oczami albo odwraca głowę w drugą stronę i udaje że mnie nie widzi . Ostatnio pokazując kierowcy paragon on wzruszył ramionami i spytał co mnie to obchodzi . Zastanawia mnie tylko czy tacy ludzie powinni pracować w przewozie osób . Jak się im nie chce jeździć busami to do kopania rowów. Totalny brak poszanowania pasażera i kultury .
Nie musisz jeździć mysle ze nie jesteś przywiązany do tego busa. Jak jesteś taki mądry proszę jeździć autem będzie najwygodniej. A jak nie to idź kopać rowy w okolicy i tym bardziej nie będziesz musiał jeździć. Myślę, że ludzkie tego Typu co Ty to nawet do kopania rowów by sie nie nadali...
To niech zmienia pracę . Wiedzieli na co sie piszą a poza tym to ich nie usprawiedliwia . Nie wymagam aby byli nie wiadomo jak mili ale mogli by okazać chociaż odrobinę szacunku a nie kurwowac za plecami bo bilet miesięczny nie działa .
Popieram !! Najlepiej komentuje się kogoś, szkoda, że kierowcy nie komentują publicznie jak ludzie sie zachowują w busie!
Najlepiej jak zwykle atakować kierowców skoro mowa o kompaniu rowów czy robotnicy drogowi nie sa leserami jak 2 robi a pozostałych 7 sie przygląda? Czy Kasjerki w sklepie sa zawsze uprzejme? Czy Pani w urzednie zawsze nam pomoże i nie odsyła nas od okienka do okienka? Czy lekarze zawsze sa pukntualni, uprzejmi jak jesteśmy chorzy a pielęgniarki?! Może osobą, która to piszę pochwali sie gdzie pracuje bo założę sie, że nie jest zawsze w 100% oddana swojej pracy i nikt jej mie mówi, ze ma kopać rowy a szkoda jest równouprawnienie. Nikt nie jest oddany zawsze pracy, ale przecież każdy twierdzi inaczej może najpierw niech każdy zastanowi sie jak on wykonuję swoje prace a potem osadza innych?Kierowcy nie pracują po 8h jak większość ludzi tylko po 12-14h, ale co kogo t9 obchodzi tylko gdyby sie zwolnieni to ciekawie jak łaskawie dojechalibyście do Krakowa... szkoda, ze kierowcy nie opisują, że praktycznie każdego dnia do busa wchodzą młodzi ludzie, którzy pachną co najmniej jakby wyszli z obory, albo ze silowni po intensywnym treningu :0. Ale nie, każdy uważa, ze to w busie śmierdzi tylko ciekawe po kim? Pozdrawiam ludzi, którzy zamiast patrzeć na siebie jak wyglądają jak pachną jak pracują osądzaja innycy dobrze, ze można anonimowo bo inaczej każdy by siedział cicho. Dobra rada żeby kogoś osądzać, że ma kopać rowy najlepiej spojrzeć na siebie. Pozdrawiam kierowców!
Chciałabym pochwalić i pozdrowić kierowcę, który dzisiaj pomógł mi z bagażem. Bardzo miły Pan bez żadnego problemu wysiadł i sam pomógł włożyć mi bagaż nie raz jak jechałam z malopolaninem kierowca wręcz krzyczał,ze mam szybko wchodzić ale niestety nie pomyślał o tym, że ciężko wejść z tak dużym bagażem. Pozdrowienia serdeczne dla Pana Damiana ~ wdzięczna pasażerka!
Totalnie nie zgadzam sie z poniższą opinią niejakiej 'Pani Iwony ', która podobno zauważyła, ze jeden z kierowców zaniechał swoje obowiązki i nie wydaje biletów :O Jeżdżę codziennie busami i również bardzo często jade z tym Panem może mało kto wie, ale pasażerowie posiadają bilet miesięczny. Jeżeli jeździ sie codziennie to kierowca wie kto go posiada i raczej nie ma sensu go przykładać tylko i wyłącznie po to aby każdy z pasażerów to zarejestrował... Jeśli komuś nie odpowiadają ceny nikt nie ma obowiązku jechać busem tej firmy są jeszcze inne, tylko może warto zauważyć, że coraz wiecej jest nowych busów nie jak u pozostałych przewoźników :) Moze zamiast poruszać problemy wzięte z księżyca warto pochwalić kierowców, którzy jeżdżą po kilkanaście godzin, a nikt tego nie rozumie. Skoro tak wiele osób narzeka na forum, moze warto udać sie osobiście do firmy? Najłatwiej komentować coś bez podstaw i dowód w Internecie kiedy jesteśmy anonimowi... :)
Jestem pasażerką praktycznie od początków, kiedy (usunięte przez administratora) stworzył firmę, byłam zawsze zadowolona, jest to duża wygoda oraz oszczędność w dojeżdżaniu do pracy, niestety od dłuższego czasu coraz mniej podoba mi się stosunek kierowców do pracy… (usunięte przez administratora)Jeżeli moja opinia tutaj nic nie zdziała będę kontaktować się z biurem obsługi klienta. Jedynie kogo mogę pochwalić to Pan (usunięte przez administratora)z Proszowic, który zawsze jest miły dla klienta i chętnie udzieli informacji, o które pytam, może dlatego, że nie zajmuje się głupotami tylko wie, że jest w pracy i powinien być miły i rzetelny wobec wykonywanych obowiązków w czasie pracy. Pozdrawiam, (usunięte przez administratora)
Ja również jestem klientką firmy AD, bardzo często podróżuje kursami z Działoszyc. Nigdy nie widziałam jakoby Pan (usunięte przez administratora) traktował ulgowo "pewne dziewczyny" jak również nie wydawał im biletu bo rzekomo "jadą za darmo". Zastanawiam się czym spowodowana jest nagonka na Pana (usunięte przez administratora)? Jest jednym z sympatyczniejszych kierowców w firmie rzetelnie wykonującym swoją pracę!! (usunięte przez administratora)
Dramat
Jestem pasażerem od mniej więcej 6 lat, podróżuje codziennie, często w weekendy, czasem nawet zdarzyły się też przejazdy w święta, dlatego myślę, że mam prawo do wypowiedzi. ROZKŁAD JAZDY: Było kilka zmian rozkładów, kiedyś zmieniały się o wiele częściej np. na wakacje bywał inny itd, ale jedyne co mogę powiedzieć o zmianach to absurd. Nie wiem na jakiej podstawie ktoś dokonuje tych zmian ale to jest ewidentne, że zmiany są przypadkowe. Rozkład nie ma nic wspólnego z tym jakie zapotrzebowanie na przejazdy jest w danej godzinie. Co więcej rano wsiąść do busa to jest wyzwanie. Nie rozumiem dlaczego menadżer albo inny dyspozytor nie wpadł na pomysł, że rano powinien być stały kontakt z kierowcami, którzy powinni rzetelnie raportować na temat stanu osobowego w busach. I na podstawie tych informacji menadżer/dyspozytor powinien na bieżąco wypuszczać dodatkowe busy na trase, jeśli istnieje taka potrzeba. CENY BILETÓW: Sukcesywne podnoszenie cen teoretycznie ma sens - niby wszystko drożeje, niby nowa flota busów. W praktyce jest tak, że kursy busów znikają, ceny rosną, co oznacza dla tej firmy działania niezgodne z prawem. Mając pozycje monopolisty na rynku (jedyny przewoźnik na trasie Proszowice-Kraków Główny) nie mogą stosować praktyk tego typu. Bilet miesięczny dla dorosłego to też śmiech na sali - oszczedność kilkunastu złotych w porównaniu z regularnym płaceniem jest bezcelowa. KIEROWCY: Trudno mi się wypowiadać na ten temat bo tutaj mocno wchodzi się na pole charakteru człowieka co jest dość trudne. Ale mimo wszystko kierowcy wykonują swoją prace zarobkową jeżdżąc tymi busami więc powinni sie dostosować do każdego pasażera bo na tym polega obsługa klienta. Tak uwaga kierowcy busów pracują jaka obsługa klienta. Więc argumenty pt. że kierowcy są super bo żartują albo podobne są argumentami bez sensu. Generalnie kurs obsługi klienta wskazany dla każdego kierowcy przewożącego ludzi obowiązkowy. RESZTA: Pani sprzedająca bilety miesięczne powinna wyluzować, bo siedzi obrażona i udaje, że jest lepsza biorąc gruby hajs od ludzi za bilety mięsięczne, a ten samochód, którym przyjeżdża jest właśnie za ten hajs ludzi, którymi gardzi. OGÓLNA OCENA: Jest ŹLE. Firma prowadzona jakby czas zatrzymał się w roku 2000, zero modelu biznesowego (dwie nowe trasy, jeszcze mało rentowne po takim czasie działania to kiepski rozwój), drogie bilety vs. ograniczony rozkład i ograniczeni kierowcy. Jeżdzę bo muszę.
Ktoś powinien zrobić z tą firmą porządek. Busy ciągle robią z ludzi idiotów i nie zabierają ich z przystanków , albo wcale nie jadą chociaż powinny. Do tego busy te są strasznie załadowane a kierowcy na siłę wpychają jak najwięcej ludzi.
Polecam firmę AD, korzystając z usług tej firmy nigdy sie nie zawiodłam. Najbardziej chciałabym pochwalić najmłodszego a zarazem najsympatyczniejszego kierowcę w firmie, którym jest Pan Damian! Zawsze uśmiechnięty, chętnie pomaga starszym Panią, grzecznie odpowiada a przede wszystkim jest zawsze dobrze nastawiony. Czytając poniższe opinie w żaden sposób nie zgadzam sie z tym ze ten chlopaczek podrywa dziewczyny wielokrotnie z nim jechałam, to ze ktoś rozmawia z kierowca to chyba nie powód do takich oskarżeń aczkolwiek uważam,że osobą pisząca taki komentarz zazdrości skoro porusza takie aspekty. Pozdrawiam kierowców.
:-D naprawdę nie mam czego zazdrościc:-D Damianek, bo "Pan" jakoś mało pasuje... po prostu powinien skupić się na jeździe... Podobno rozmowa z kierowcą jest zabroniona.. Więc...
I absolutnie nic nie mam do chlopaczka, jednak jakoś wolę jeździć z odpowiedzialniejszymi i bardziej skupionymi kierowcami :-) większość jest bardzo miła zresztą i ogólnie AD lubię i polecam :-)