Opinie o JUMPWORLD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KATOWICE w Katowice

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy JUMPWORLD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KATOWICE. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do pracy w firmie JUMPWORLD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KATOWICE o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Rozrywka i rekreacja - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o JUMPWORLD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KATOWICE w Katowice

Mali Nowy wpis
Inne

Możliwe, że po roku cokolwiek się zmieniło w warunkach? Komentarze się nie pojawiają a wstępnie chcę się zorientować jak się teraz pracuje. Co z ta umową zlecenie, czy ona jako jedyna dalej obowiązuje?

Jessi Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Przerwa na jedzenie tylko, gdy nie ma klientów (w wakacje praktycznie NIGDY). Umowa zlecenie, żadnych szans rozwoju. Praca na NIEPEŁNY ETAT. Szukasz konkretów? Napewno nie tu. To jest firma z kategorii "dorób sobie i spadaj".

Repetki

Na początku zachęcę do przeczytania całej opinii zanim ktoś wybierze się tam do pracy. Znalazłem ogłoszenie odnośnie pracy jako Animator w parku trampolin. Pierwsze wrażenie, super. Rozmowa kwalifikacyjna. Myślę, że jak każdy stara się pokazać z najlepszej strony, z kulturą jak i obeznaniem tak nie przeklina na niej. Tego niestety menadżer/ka nie potrafią zapewnić. Słowa zastępowane wulgaryzmami nie zrobiły na mnie zbyt dobrego wrażenia, ale no cóż. Szukałem pracy na tyle, że nie mogłem wybierać co mi się podoba. Pierwszy dzień pracy, poznawanie wszystkiego i wszystkich. I tu już jest sęk bo trampoliny sprawdzają osoby pracujące na parku, osoby którym ktoś pokazał jak to sprawdzić nie wiedząc dlaczego i po co to się robi. Chodzi tutaj o wymiane sprężyn, plandek, trampolin. Kolejna kwestia, strefy stania, NIE WOLNO pod żadnym pozorem Ci usiąść chociaż na chwile, gdyż dzwoni szef i mówi że widzi na kamerach że siedzisz. Czyli tak naprawdę stoisz nie raz po 8-12 godzin z 30-to minutową przerwą na swoje potrzeby. Nie wolno Ci rozmawiać na parku z innymi osobami, nie możesz robić czegoś co nie podoba się szefostwu. Kolejną kwestią jaką poruszę jest system plusów i minusów. System ten nie jest nigdzie opisany ani w umowie oraz nie jest opisany przez menadżera/ke. Czyli możesz dostać minusa za to ze stałeś kawałek od strefy, a plusa za nie wiem co bo nie zdarzyło mi się żeby ktoś dostał. 5 minusów i jesteś zwolniony. Po za zajmowaniem dzieci na parku zabawiami i pilnowaniem porządku jesteś sprzątaczem, konserwatorem oraz specjalistą od pierwszej pomocy(podpisałeś to w umowie ale nie masz żadnego przeszkolenia :)). Po miesiącu pracy dostajesz zlecenia żeby zrobić badania u lekarza medycyny pracy. Reasumując wszystko: Jesteś osobą która jest wykorzystywana jak tylko może(nie raz ponad Twoje możliwości), musisz prowadzić urodziny anglojęzyczne(czyli znajomość języka musi być), status studenta. Za to wszystko co opisałem wyżej masz płaconą najniższą. Serdecznie odradzam wszelkiej współpracy z tymi ludźmi, nie pchajcie się tam bo stracicie czas i nerwy.

Leszek
Inne
@Repetki

Większość osób, które wypowiada się w tym wątku, pisze w podobnym tonie co Ty. Czy próbowałeś rozmawiać z pracodawcą na temat niedogodności, które opisujesz? Zawsze można negocjować warunki umowy i wynagrodzenia, i w ten sposób zmienić je na bardziej Ci odpowiadające. Napisz jakiego rodzaju umowę dostałeś na początek? Zlecenie, czy na czas określony? Na stronie https://www.jumpworld.pl/wroclaw/kariera jest aktualne ogłoszenie na stanowisko animatora. Można aplikować bezpośrednio na stronie.

Repetki
@Leszek

Umowe dostajesz tylko zleceniówke, tylko i wyłącznie. O awansach nie ma było wgl opcji.

Dominik Nowy wpis
Były pracownik
@Repetki

Opinia jak najbardziej poprawna. Nic dodać nic ująć, jedyne co można podkreślić to odradzam tej pracy.

Agnieszka Nowy wpis
Inne
@Dominik

Na pewno możesz jeszcze coś dodać od siebie, jeśli tam pracujesz. Może coś o zarobkach?

Anonymus(284)
Inne

Wrzuciłem 4 złotówki do boksera zaliczało mi po 50 groszy gdy, wrzuciłem 4 monety jednozłotowe bokser nie odpalał się, po czym poszedłem do kasy przy której stał pracownik o Imieniu Michał ps. Był bardzo chamski Odpowiedzial mi że ,,nie mam co z tym faktem zrobić,, poczym się odwrócić i odszedł. Generalnie park jest ok lecz osoby tam pracujące to (usunięte przez administratora) Pozdrawiam

Beata
Inne
@Anonymus(284)

Myślałeś, żeby poinformować o tym jego przełożonych? Twoja opinia dotyczy tego jednego pracownika, czy taka atmosfera jest tam na porządku dziennym?

Paulina
Inne
@Anonymus(284)

Ojoj, może Michał miał gorszy dzień? :( i co z tego powodu będziesz rzadziej do nich przychodził czy przez zęby cały czas będziesz akceptował takie zachowania?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy rekrutacyjnej w firmie JUMPWORLD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KATOWICE? Jakich rad mógłbyś udzielić osobie, która rozważa skorzystanie z zaproszenia na spotkanie w tym miejscu? Czy poleciłbyś jej, a może odradził wykorzystanie szansy?
Jajo
Były pracownik

Ogólnie nie polecam. Tak jak pisałem w komentarzu do jednej z opinii to pracuje się dobrze tylko ze względu na współpracowników, ale szefowie starają się jak najbardziej ograniczyć kontakt ze współpracownikami. Stała kontrola z kamer i screeny to prawda. Dwóch szefów, gdzie jeden nie musi nic robić ani niczego wiedzieć bo jak twierdzi "ma od tego ludzi" a drugiego obchodzi tylko że jest dochód z parku. Często bywały sytuacje, że jeden szef chce jednego, drugi drugiego i jak się zrobi jedno to druga strona jest niezadowolona. Zero organizacji. Znane wśród pracowników jest to, że szefowie sami sobie wystawiają opinie i oceny. Brat szefa zatrudniony jako techniczny, który nie potrafi naprawić chyboczącego się podestu od ponad roku i przedmuchujący kurz z jednego końca parku na drugi. Umowa zlecenie, najniższa, obowiązki nieadekwatne do wynagrodzenia, zwolnili sprzątaczkę i kazali dodatkowo sprzątać animatorom. Żadnych premii, bez możliwości rozwoju :c. W razie jakiś pytań chętnie opowiem więcej :D

Miss X
Kandydat
 Pytanie
@Jajo

W którym pracujesz? Bo chciałam się zatrudnić ale jakoś odrzuciłam tą myśl na razie :D I to jest stanowisko animatora? Czy kasy? Czy techniczny?

Bartek
Inne

Może ktos wybrał sobie niewłaściwą pracę dlatego jest niezadowolony? Ja nie narzekam, polecam.

yyyy
Były pracownik
@Bartek

świetny wpis, tylko w jumpWorldzie nie pracuje i nie pracował żaden Bartek :D

Danuta
Inne
@yyyy

Pamiętaj, że na forum można zachować anonimowość. Może w związku z tym to nie jakiś Bartek pisał tę opinię. Tak czy inaczej - sama potrzebuję informacji o pracy w Jumpworld. Istnieje tam możliwość zatrudnienia się jedynie na część etatu?

Aleksandra
Inne
@yyyy

@yyy może to pracownik pod innym nikiem. Rozumiem, że Ty pracujesz w firmie, stąd ta wątpliwość. Patrząc na większość opinii niestety jest ona negatywna. Powiedz, jak pracuje się w tym miejscu, i jakie warunki umowy oferuje ten pracodawca?

Jajo
Były pracownik
@Aleksandra

@Aleksandra Pracuje się dobrze, ale tylko ze względu na współpracowników. Pracodawcy starają się jak najbardziej mogą ograniczyć dobre relacje pracowników, zabraniając kontaktu ze sobą podczas zmiany, wyjście do toalety albo pójście sprawdzić co się dzieje w innej części parku jest odbierane jako obijanie się. Oczywiście wszystko jest pod stałą kontrolą z kamer nawet po czasie pracy pracodawców, częste telefony oraz screeny z kamer kiedy pracownik nie jest tam gdzie szef chciałby żeby był. Tylko umowa zlecenie wchodzi w grę, najniższa krajowa bez bonusów, obowiązki instruktora, animatora, sprzątaczki. Szefowie oczekują że będziesz zawsze dostępny 24h/7. Wpisanie w dyspozycji, że nie może się być danego dnia w pracy jest rozumiane jako bycie niepoważnym i robienie sobie żartów. Ogólnie nie polecam, lepiej próbować w lepszych parkach jak już :D

xxx

Absolutnie nie polecam! To (usunięte przez administratora)! Byłem na kasie, nie raz zdarzyło się, że pracowałem podrząd (!) 72 godziny. Nie szanuje się tam pracownika, szefowie oglądają kamery co dzieje się w parku nawet będąc w domu! Później jeśli zrobi się coś "niedopuszczalnego" np wygodniej usiądzie opierając się łokciem o ladę (nie było w tym czasie żadnego klienta) dzwonią, że tak się nie robi i dostaje się burę. Trzeba zbierać pety przed wejściem, a nawet malować krawężniki wokół parku! Jeśli szef coś przynosi lub oddaję np klucz na recepcje, to nie położy go jak człowiek tylko rzuca na ladę jak psom (!) Nie dajcie zwieść się na rozmowie kwalifikacyjnej, wydaję się być super ale później wychodzi szydło z worka. W parku leci tak głośna muzyka, że po 11 godzinach pracy można oszaleć! A co dopiero po 72? Do tego cały czas jest się obserwowanym (!) sprzedając urodziny, nie raz dowiedziałem się, że to był ktoś od szefa ze znajomych i wg niego źle to robiłem co oczywiście dotarło do szefa. Tylko, że jakoś "nieznajomym" zawsze udało mi się sprzedać te urodziny. Jednym słowem MASAKRA!

M
@xxx

72? 2 tygodnie pracy non stop po 10 godzin z kontuzją bez możliwości siedzenia :) nie polecam firmy

Danuta
Inne
@M

Dwa tygodnie pracy bez wolnego to naprawdę sporo. A na jakiej umowie jesteś zatrudniony w Jumpworld Sp. z o.o. sp.k.? Z tego co mi wiadomo, umowa o pracę pozwala tylko na pracę maksymalnie przez 10 dni pod rząd w systemie ciągłym.

X
@Danuta

W tej firmie istnieje jedynie możliwość pracy na zlecenie jako "trener".

Roberto
Inne

Wiecie może czy firma potrzebuje ludzi? Warto starać się? Jak zarobki?

Sylvia

Wyzysk na maksa, od pracownika wymaga się wszystkiego: jest się jednocześnie sprzedawcą, opiekunem, trenerem, animatorem (organizacja urodzin) - bez żadnego wstępnego szkolenia! Do tego dochodzi rola roznosiciela ulotek, sprzątaczki, a czasem nawet konserwatora trampolin i to wszystko za marne 10 zł za godzinę. Praca często po 10 - 12 h bez możliwości siadania (nie licząc max 2 przerw po 20 minut). Możliwości awansu są tylko teoretyczne, umowa o prace śmieciowa. Duża rotacja pracowników, u mnie w pracy najdłuższy staż, w tym parku miała osoba, która pracowała aż 4 miesiące, a i nawet ona myślała o zwolnieniu się. Ja swoją przygodę z Jumpem miałam krótką, na rozmowie kwalifikacyjnej przedstawiano mi inne warunki pracy, widać że szefostwo robi wszystko jak najtańszym kosztem, ważny jest tylko ich zysk. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zadbać o pracowników

Administrator

Zachęcam osoby, które są zatrudnione w JumpWorld Park Trampolin o opisanie nowej sytuacji panującej w tej firmie. Jak w tym momencie wyglądają warunki pracy? Czy pracodawca organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sssd
@Administrator

Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kutr Pey akure
@Administrator

Brak możliwości rozwoju, warunki pracy zmieniają się cały czas (oczywiście na gorsze) brak szkoleń, brak dodatków takich jak premia za prowadzenie urodzin (w innych parkach trampolin, są one całkiem spore), złe traktowanie pracowników przez szefostwo i przez menagera, lista obowiązków (od osoby sprzątającej, przez konserwatora,roboty remontowe do animatora) jest nie współmierna do wynagrodzenia. Brak sprecyzowanych zasad przyznawania "plusów i minusów" (są one przyznawane na "widzi mi sie" menagerki) dzięki czemu nikt nie jest karany lub nagradzany według jednej miary. Wszystkie poprzednie opinię i anegdoty które zostały przytoczone to prawda. Bardzo nie polecam współpracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były pracownik

Jedna wielka porażka. Początkowo - zachwyt fajnym, ciekawym miejscem. Myśląc, że będę miał możliwość pracować w fajnym miejscu z fajnymi ludźmi, z niesamowitym entuzjazmem zgodziłem się na warunki ustalone na rozmowie kwalifikacyjnej. I tu pierwszy klops - rozmowa kwalifikacyjna pokazała tylko dobre strony pracy w JumpWorld, pozostałe 90% aspektów tej pracy to negatywy, o których nikt z początku nie mówi. Coraz gorsze traktowanie w pracy następowało szybko. Spóźnienie 5 minut przez problem z komunikacją miejską? Menadżerka naskoczyła na mnie jakbym jej skrzywdził rodzinę bez możliwości wyjaśnienia tematu. Stała inwigilacja przez monitoring? Na porządku dziennym. Zakaz posadzenia tyłka podczas pracy, mimo pracy 10 godzin? Absolutnie nie można usiąść nawet na chwilę. Chore obowiązki wyssane z palca, będące zachcianką szefów lub menadżerki? Codzienność. Korporacyjny system kar, nagród i awansów (legenda głosi, że go ktoś kiedyś dostał)? Nawet gorzej niż w korpo. W korpo chociaż mają jakiekolwiek zaplecze socjalne. Przestroga dla wszystkich, którzy chcą zatrudnić się w JumpWorld, myśląć że to będzie fajna praca pełna radości: nie idźcie tam. Zarząd to jeden wielki żart, menadżerstwo w większości nie ma żadnych zdolności przywódczych, czy motywacyjnych. Szefostwo wybiera sobie menadżerów, bo ślepo klepią ich "rozkazy", gnojąc pracowników. Przerwy czasem nie uraczycie w trakcie 10 godzin pracy. Grupy urodzinowe prowadzi się non stop, bez żadnych premii. Uczucie inwigilacji i wzajemnego rzucania kłód pod nogi jest na porządku dziennym. Dużo możnaby napisać, dlaczego NIE WARTO tam iść do pracy, więc skrócę: jedna, wielka porażka.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
....

Praca w tym parku to jakaś porażka. Przede wszystkim osoba zatrudniona na stanowisku "kasjer-animator" oprócz swoich obowiązków musi robić dosłownie wszystko, tzn: wycierać kurze, wynosić śmieci i co 2 godziny donosić papier do toalet, robić wszystko na co akurat szef ma ochotę, zajmować się konserwancją trampolin bez żadnego przygotowania, a przecież od tego zależy bezpieczeństwo klientów. Szefowie cały dzień spędzają w parku, a jeśli ich nie ma to sprawdzają na kamerach, czy ktoś na chwilę nie usiadł, zszedł z parku lub nie rozmawia z kolegą z pracy, gdy nie ma żadnych klientów. Praca w lato to jakiś koszmar!!! Wielka hala bez żadnej wentylacji, więc na parku temperatura przekracza 40 stopni, ale ty i tak nie możesz usiąść, bo dostaniesz minusa. Pracowników jest za mało na zmianie, żeby wykonywać wszystkie polecenia menadżerki lub szefów. System oceniania pracowników to plusy i minusy (trochę jak w przedszkolu), które stawia menadżerka jak jej się podoba. Wszyscy pracownicy są zatrudnieni na umowę zlecenie, jedną z pracownic zwolnili jak przyszła do pracy z dnia na dzień bez żadnego uprzedzenia, drugą, która nie miała jeszcze podpisanej umowy zwolnili podczas pracy przez facebooka (menadżerka kazała przekazać tę informację przez innego pracownika, mimo że szef był w pracy, ale chyba zabrakło mu odwagi). To tak ogólnie jak traktuje się pracowników w tej firmie i braku jakiegokolwiek szacunku do innych. Nie polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zofia
Inne

@:(, jesteś rozczarowany pracą w firmie i zbyt dużym zakresem obowiązków. Czy dodatki do wynagrodzenia to rekompensowały? Mogłeś liczyć na premie, szkolenia lub pakiet socjalny? Z tego co piszesz atmosfera w pracy nie była najlepsza. Jak myślisz, czy spokojna rozmowa z przełożonym mogłaby zmienić te relacje na lepsze? Każda informacja, którą dodasz pomoże osobom poszukującym pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wojtuś
@Zofia

Cięzko powiedzieć czy rozmowa z przełożonym coś zmieni, raczej szczerze mogą coś powiedzieć osoby które rezygnują. Na pewno muszą popracować nad odpowiednim dobieraniem ilości osób na zmianie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
:(
@Wojtuś

Dodatki? Premie? Pakiet socjalny? Przełożony nigdy chyba o tym nie słyszał. Nie było czegoś takiego i z tego co wiem - nadal nie ma. Rozmów z przełożonymi było wiele, wszystkie bezskuteczne. Zdecydowanie potrzeba większej ilości osób na zmianach.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zofia
Inne

@Wojtuś, czy praca jest na dwie zmiany? Ile osób obsługuje na jednej zmianie Park Trampolin? Czy według Ciebie większa ilość kadry poprawiłaby sytuację? jakiego rodzaju umowy proponuje pracodawca? Zlecenie, czy na czas określony? Czy w sezonie letnim, kiedy jest więcej gości pracodawca przyjmuje młodych ludzi do obsługi parku? Można liczyć na sezonowe zatrudnienie? To ważna informacja dla osób szukających pracy.

:(

Wszyscy przedmówcy mają rację. To kołchoz, a nie normalna firma. Szefowie - dwa buraki z typowo polską mentalnością, tną godziny ile się da, nie potrafią oszacować ilu pracowników będzie potrzebnych w sytuacjach, gdy potrzeba ich naprawdę dużo, a później straszą zwolnieniami, kiedy jeden animator ma pod swoją opieką 100(!!!) osób i nie zauważy jakiegoś incydentu czy wypadku. Płaca marna, a obowiązków milion. Idiotyczne systemy nagradzania i karania, jak w przedszkolu. Wymagania z kosmosu, zwolnienia bez podania przyczyny, pracownicy muszą nawet bawić się w majsterkowiczów, chociaż się na tym nie znają. Wszyscy pracownicy są stale obserwowani przez szefów za pomocą kamer, wystarczy na minutę usiąść, a oni już dzwonią z pretensjami albo do dziewczyn pracujących na recepcji, albo do managera. Nie pakujcie się w to (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xxxx

@Zofia Przedstawiona została mi tylko obsługa klienta i prowadzenie urodzin. W umowie nie ma wspomnianych podanych przeze mnie przykładów. Po prostu "rób na już" i tyle , jeśli nie to spotykają Cie konsekwencje.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zofia
Inne

@Xxxx, czy obowiązki pracownika są jasno opisane w umowie, tak żeby można było się do niej ewentualnie odwołać? Czy faktyczny ich zakres został Ci przedstawiony na rozmowie kwalifikacyjnej? Firma JumpWorld we Wrocławiu prowadzi obecnie rekrutację. Jak wyglądają warunki zatrudnienia i pracy we Wrocławiu? Jak wygląda proces rekrutacyjny ? Jeżeli mieliście do czynienia z tą firmą, zachęcam do podzielenia się swoimi uwagami.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xxxx

Absolutnie pracy nie polecam. Wypowiadam się jako były pracownik Jump World w Zabrzu. Wyzysk, czysty wyzysk. Robić trzeba wszystko, nawet wymieniać trampoliny czy pisać plany wydarzeń , które się mają odbywać w parkach ,co nie należy do obowiązków. A za dodatkowo wykonane rzeczy nie usłyszy się nawet dziękuje , o premii nie wspomne. Szefowie skąpi, krótko ujmując, pod każdym znaczeniem tego słowa. Z całego serca nie polecam firmy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xxx

Nie warto podejmować pracy. Panowie zatrudniają osoby na umowę zlecenie mówiąc, że to tylko na okres próbny- żeby się poznać. Mijają trzy miesiące, potem kolejne trzy wciąż kręcą robią nadzieje po czym okazuje się, że umowy nie będzie wcale. Pracownik musi robić wszystko, czy jest w punkcie informacyjnym, czy też na trampolinach. Od poprawiania (ukrywania) złego stanu technicznego parku po mycie podłóg, luster, ich biura (?!). Niespodzianki są nieodłączną częścią pracy, co szefowie wymyślą, żeby zadowolić klienta, nie pytając pracowników o zdanie to pracownik musi robić (przebierać się w dziwaczne stroje, chodzić po mieście roznosząc ulotki). Nieprofesjonalne podejście do pracowników, wymagania z kosmosu, ciągłe pretensje, zwolnienia bez powodu. Klienci narzekają na chaos w związku z zapisami na zajęcia, szybko rezygnują widząc jak ciężki jest kontakt z szefostwem. Nie ma tam nawet wyznaczonego miejsca, w którym można spędzić przerwę- zjeść (trzeba to robić na sali urodzinowej, w której często siedzą rodzice i która jest widoczna z parku).

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zostawiony na Lodzie.

Witam, pracodawca podpisuje umowę zlecenie bez okresu wypowiedzenia "Kasjer animator" a każe wykonywać funkcje takie jak TRENER pod nazwą "animator". W dodatku szefowie prowadzący spółkę 4 FRIENDS S.C. którzy zajmują się prowadzeniem parku zwalniają ludzi bez podania przyczyny a nawet nie informując pracownika o niczym, nie racząc nawet poświęcić chwili na rozmowę. Sam osobiście doświadczyłem tego przykrego wydarzenia, kiedy po paru dniach(2) przyszedłem do pracy na dzień dobry dostałem wypowiedzenie z podpisaniem tego samego dnia, po czym okazało się że z dnia na dzień zostałem bez pracy i ciężką sytuacją finansową, wszystkim osobą utrzymującym się na własną rękę ostrzegam przed tym miejscem i nie jestem jedyną osoba która została tak potraktowana. Dla ciekawych, praca jest nudna, muzyka puszczana z radia za 50 zł bo zdaniem właścicieli nie opłaca im się opłacać czegoś normalnego co dla mnie jest totalnym brakiem dbania o klienta, z punktu pracownika po 8 a nawet 12 godzinach stania na parku można oszaleć! Warto wspomnieć że oprócz pracy na parku, kasie, pełniło się funkcje konserwatora obiektu ponieważ szefowie każą pracownikom którzy się na tym nie znaja wymieniać uszkodzone trampoliny kiedy widać dopiero w nich widoczne dziury.... Właściciele nie dbają o opłakany stan techniczny parku.

Zostaw merytoryczną opinię o JUMPWORLD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KATOWICE - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w JUMPWORLD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KATOWICE?

    Zobacz opinie na temat firmy JUMPWORLD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KATOWICE tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

JUMPWORLD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KATOWICE
2/5 Na podstawie 14 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • UL. J. GALLUSA 12 /121
    40-594 Katowice
  • NIP: 6252453649 REGON: 361115522 KRS: 0000713073
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
JUMPWORLD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KATOWICE
Przejdź do nowych opinii