Nie polecam pierwsza rozmowa rekrutacyjna ok jakie oczekiwania itd druga rozmowa też ok przedstawione wszystko co i jak są zainteresowani współpracą itd mam czekać na tel z informacją kiedy mogę jechać na badania, termin umówiony do medycyny pracy, umówiona również data podpisania umowy nic tylko czekać i się cieszyć... Jednak radość nie trwała zbyt długo ponieważ kilka dni przed terminem badan telefon z informacją że rezygnują z rekrutacji nie przyjmują nowych osób... Przez ten czas stracony już być może byłaby inna praca... Jestem zażenowana podejściem szefostwa...
To nie jest sprzedaż telefonu. Ty sprzedajesz usługę telekomunikacyjną - wirtualne centrala telefoniczna. Wyzwaniem jest znalezienie firmy, która przeniesie swoje firmowe numery telefonów i na ich platformie wirtualnej centrali telefonicznej i będzie tam obsługiwana. Gdy numer jest już na platformie to , aby klient mógł korzystać- dzwonić to potrzebuje aparatów telefonów IP. Trudność polega na tym, że szukasz po klientach co mają aktywne umowy telekomunikacyjne z jakimś operatorem telekomunikacyjnym np Orange, Play czy T Mobile. Każdy operator z dużych i małych posiada takie rozwiązanie. Na rynku jest kilka tysięcy takich operatorów co oferują taką usługę. Przychodzi nowy handlowiec, firma w niego inwestuje szkolenia/wdrożenia i oczekuje wyników. Pytanie jak uda się przetrwać początkowy okres, gdzie musi działać na bardzo konkurencyjnym rynku i uderzać do tego samego klienta. Ja myślę , że firma powinna wprowadzić system jak w branży fotowoltaicznej. Brak podstawy. Tylko prowizja. Wtedy w zespole zostają tylko najbardziej zdeterminowani co potrafią narzucić sobie cel i osiągać go przez systematyczną prace!
(usunięte przez administratora)
A powiesz kiedy wysłałeś tak konkretniej i w jaki sposób? Mailowo po prostu czy może przez jakiś portal? zastanawiam się czy jest przy tym potwierdzenie, że wszystko doszło?
Nie polecam pierwsza rozmowa rekrutacyjna ok jakie oczekiwania itd druga rozmowa też ok przedstawione wszystko co i jak są zainteresowani współpracą itd mam czekać na tel z informacją kiedy mogę jechać na badania, termin umówiony do medycyny pracy, umówiona również data podpisania umowy nic tylko czekać i się cieszyć... Jednak radość nie trwała zbyt długo ponieważ kilka dni przed terminem badan telefon z informacją że rezygnują z rekrutacji nie przyjmują nowych osób... Przez ten czas stracony już być może byłaby inna praca... Jestem zażenowana podejściem szefostwa...
Tzn., całkiem nie przyjmują czy na dany moment coś konkretnego się podziało? Było to może szerzej wyjaśnione? Ciekawe co by było gdyby badania już ktoś zrobił, wtedy i tak dostałoby się w razie czego zwrotkę? a mówili na jak długo się wstrzymują? kiedyś pisali, że będą właśnie szukać, więc ciekawa jestem co się stało
Ciekawe, czy na te ich telefony jest popyt na rynku? :-) Jak każdy przedstawiciel handlowy wylatuje tam, co 2-3 miesiące, to ciekawe, czy jest popyt na te ich produkty.
To nie jest sprzedaż telefonu. Ty sprzedajesz usługę telekomunikacyjną - wirtualne centrala telefoniczna. Wyzwaniem jest znalezienie firmy, która przeniesie swoje firmowe numery telefonów i na ich platformie wirtualnej centrali telefonicznej i będzie tam obsługiwana. Gdy numer jest już na platformie to , aby klient mógł korzystać- dzwonić to potrzebuje aparatów telefonów IP. Trudność polega na tym, że szukasz po klientach co mają aktywne umowy telekomunikacyjne z jakimś operatorem telekomunikacyjnym np Orange, Play czy T Mobile. Każdy operator z dużych i małych posiada takie rozwiązanie. Na rynku jest kilka tysięcy takich operatorów co oferują taką usługę. Przychodzi nowy handlowiec, firma w niego inwestuje szkolenia/wdrożenia i oczekuje wyników. Pytanie jak uda się przetrwać początkowy okres, gdzie musi działać na bardzo konkurencyjnym rynku i uderzać do tego samego klienta. Ja myślę , że firma powinna wprowadzić system jak w branży fotowoltaicznej. Brak podstawy. Tylko prowizja. Wtedy w zespole zostają tylko najbardziej zdeterminowani co potrafią narzucić sobie cel i osiągać go przez systematyczną prace!
Widzę jakieś sugestie dotyczące pracy przy sprzedaży, skoro handlowcy są przytaczani. A od strony technicznej teraz jak to wygląda? właśnie od tygodnia specjalista ds. obsługi klienta w tym zakresie jest poszukiwany, nie ma podanych widełek płacowych, wiec to pierwsza kwestia którą chcę poznać. Druga to sama rozmowa. W jakich warunkach jest przeprowadzana?
Opowiecie o tym etapie wdrożenia jeśli chodzi i stanowisko Administrator/ka Sieci?? Ciekawi mnie to, bo sami napisali, że oferują opiekę Mentora podczas tego wdrożenia. No to ja ciekawa jestem, ile czasu trwa wdrożenie? I jakie są szkolenia czy co się generalnie dzieją w tym czasie?
Szukam pracy i interesuje mnie zatrudnienie na Administrator Sieci. Itel Solutions Sp. z o.o. szuka kogoś takiego. Możecie mi o nich coś więcej powiedzieć?
Czyli znowu zwiększacie liczbę pracowników tak jak w grudniu już pisano? Czemu nie są podawane stawi w ogłoszeniach, negocjuje się je? Widełki na speca od sprzedaży są może znane, żeby wprost podać?
czyli jeszcze w maju było tu 29 osób? ciekawa bym była ile jest obecnie, był jakiś przyrost? firma generalnie stawia aktualnie na jakiś rozwój czy na czym teraz się skupiają podczas swojej działalności?
Jak dużo osób pracuje w Itel Solutions Sp. z o.o.?
Bardzo lubię pracować z firmie Itel Solutions na stanowisku handlowiec - produkt jest na początku trochę trudny ale przy odpowiednim zaangażowaniu można go fajnie pojąć i zrozumieć. Firma dba o pracownika, szefostwo słucha sugestii i ma z nimi bezpośredni kontakt. Pochwalą kiedy trzeba, upomną kiedy trzeba. Prowizje i wypłaty są fajne, wszystko zależy od doświadczenia. Dobre wsparcie od innych pracowników, fajne jedzenie w kantynie i codziennie duży wybór kanapek. Pierwsze miejsce pracy z którego nie planuję odchodzić po roku pracy.
Jak przebiega rekrutacja i czy trudno dostać pracę w firmie?
Jak Cię wezmą na sprzedawcę, to porobisz dwa miesiące. Nic nie sprzedaż (albo prawie nic), bo rynek jest nasycony i spenetrowany, a Ty znowu trafisz na bezrobocie. Tak się to wszystko skończy.
szukanie klientów na Wirtualne Centrale Telefoniczne to duże wyzwanie ponieważ, aby usługa została uruchomiona, numery telefoniczne klienta muszą być przeniesione do operatora dostawcy rozwiązania i działać na jego platformie .To jest problem bo większość firm z którymi się kontaktujesz ma podpisane długoletnie umowy, a jeśli się kończy umowa to działy obsługi klienta sprawnie kontaktują się przed końcem umowy.
Niesamowicie miło wspominam pracę w Itel Solutions w dziale wsparcia sprzedaży. Pozytywna atmosfera, zgrany zespół i motywujący przełożeni. Dobra komunikacja między działami. Firma kładzie duży nacisk na rozwój, organizuje liczne szkolenia techniczne i sprzedażowe oraz spotkania integracyjne. Inwestuje w pracownika- nawet młodego i niedoświadczonego. Wypłaty odpowiednie do posiadanego stanowiska i doświadczenia, premie- adekwatne do włożonej pracy, w lepszych miesiącach "druga wypłata". Gdyby nie zmiana mojej sytuacji, na pewno zostałabym tu na dłużej. :)
Jest to firma (usunięte przez administratora), która nie daje się ludziom wykazać na okresie próbnym. Wystarczą im dwa tygodnie żeby zweryfikować „czyjeś podejście do pracy”. Obiecują nie wiadomo co, a nacisk jest przeogromny. Jest to trudny produkt na sprzedaż i wymaga minimum trzymiesięcznego wdrożenia się w branżę, ale dla nich to za długo. Podejście szefostwa jest żenujące. Nie wierzcie w to, że jakikolwiek handlowiec robi tam po kilka umow miesięcznie - to ściema i zachęta. Wymiana handlowców średnio co trzy miesiące. Nikt nie utrzymał się tam dłużej. Podziękują ci z dnia na dzień jak nie masz wyniku więc nawet nie warto tam aplikować. Podejrzewam, że z takim podejściem do ludzi firma niedługo padnie. Do tego wszystkiego praca przy biurku, brak auta służbowego, a co za tym idzie utrudniony kontakt z klientem. Przy robieniu takiej umowy jednak wypadałoby mieć kontakt face to face, a nie na kamerce. No, ale to właśnie dowodzi temu, że jest to zwyczajny (usunięte przez administratora).
Swojemu blond "oficerowi prowadzącemu" umówiłem pięć lub sześć spotkań, na których on sam nic nie sprzedał. Skoro takie "cudowne dziecko sprzedaży" nic nie sprzedało, to świeżo zatrudniony (usunięte przez administratora) który uwierzył w te bzdury na rozmowie kwalifikacyjnej, też raczej nic nie sprzeda. :-) Taka smutna prawda.
W każdej firmie są plusy i minusy, w tej zdecydowanie przeważają plusy. Wynagrodzenie pracowników jest adekwatne do doświadczenia zawodowego oraz realizowanych celów. W każdym dziale jest inaczej. Wszystko zależy od doświadczenia. Atmosfera w firmie jest naprawdę przyjemna. Firma z dnia na dzień się rozwija, są dwa oddziały w Poznaniu oraz w Warszawie. Biuro w Poznaniu robi wrażenie, duża przestrzeń i widok na miasto z 5 piętra ;-)
Jaka umowę zawiera firma z nowym pracownikiem?
OK
Bardzo pozytywna atmosfera. Produkty ciekawe - telefonia + systemy telekomunikacyjne dla biznesu. Podejście zawsze projektowe.
W mojej ocenie - to dobra firma z fajnym podejściem do całości. Lubię atmosferę w Itel Solutions Sp. z o.o. za: Podejście do pracy
Jak oceniacie pracodawcę, jakim jest Itel Solutions z Poznania i oferowane przez niego warunki pracy? Czy polecilibyście aplikować do pracy w tym miejscu osobom młodym, zbierającym dopiero swoje pierwsze zawodowe doświadczenie? Ciekawi mnie, czy firma stawia na rozwój takich osób i czego można się spodziewać, podejmując pracę w Itel Solutions. Zachęcam do zabierania głosu na forum.
Pozytywy - umowa o pracę, warunki pracy na bardzo dobrym poziomie (podobnie wynagrodzenie + system prowizyjny), co warto podkreślić - firma zmieniła siedzibę, Minusy - spora ilość produktów
@Cudowny3, praca w handlu nie należy do łatwych i nie każdy posiada umiejętności sprzedażowe. Jak w tej firmie odnajdują się osoby, które sprawdzają się na tym stanowisku? Czy rotacja występuje tylko wśród osób, których weryfikuje brak umiejętności sprzedażowych? Podziel się swoimi uwagami na temat pracy w tym miejscu. Czy jest wymagana znajomość języków obcych? Zachęcamy do komentowania i dzielenia się swoimi uwagami na temat tej firmy.
Języki obce nie są tam wymagane. Jak na 20 spotkań sprzedasz cokolwiek, to i tak jesteś bardzo dobry. Rotacja jest makabryczna - z tego co pamiętam. Jak ktoś tu pisał, żaden handlowiec nie wytrzymał tam chyba 5 miesięcy. Ja takiego tam nie spotkałem. Wyrobienie planu, po tym co widziałem, uznaję za niemożliwe.
Na rozmowie kwalifikacyjnej na przedstawicielu handlowym są pytania w stylu "ile chciał byś zarabiać?" i ogólnie opotymistycznie to wygląda. Po 2-3 miesiąch pracy widzisz jasno, że cały rynek jest mocno spenetrowany,potencjalni kienci mają podpisane długoletnie umowy(obarczone mocnymi karami za odstępstwo), a twoje produkty są ekstemalnie ciężkie w sprzedaży. Tym bardziej, że masz mocną konkurencję w postaci np. Inei. PH wylatują tam po max 4 miesiącach. Jeśli masz stabilną pracę, to odradzam rzucania jej dla PH w tej firmie. Ludzie mili, ale produkt bardzo ciężki w sprzedaży (wręcz ekstremalnie ciężki), na mocno konkurencyjnym rynku.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Itel Solutions Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Itel Solutions Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Itel Solutions Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 2 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!