Opinie o Brandwise Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz obecnych pracowników o pracodawcy Brandwise Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Brandwise Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Marketing, reklama i PR - działalności agencji reklamowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Brandwise Sp. z o.o. w Warszawa

Martyna Nowy wpis

Całkiem niedawno brałam udział w ich rekrutacji na grafika komputerowego. Umowy nie podpisalismy, ale mimo wszystko chcialam pochwalic. Dobra atmosfera na rozmowie. Najwazniejsze ze prezes obiecal poinformowac o decyzji niezaleznie od tego jaka bedzie. Slowa jak i terminu dotrzymali, co niestety jest rzadkoscia w tych czasach

Bartosz Nowy wpis
Inne

Jeśli ktoś zaczyna karierę zawodową to dobrze by było pokazać co się potrafi i dopiero wymagać odpowiedniego wynagrodzenia.

Łukasz Świrgał - CEO Brandwise Nowy wpis

Dzień dobry, jako osoba reprezentująca ocenianą spółkę chciałbym odnieść się do komentarza Pana/Pani "Kandydat". Jesteśmy firmą, która rozwija się bardzo dynamicznie. W ciągu ostatnich kilku lat przeprowadziliśmy kilkadziesiąt rekrutacji i rozpoczęliśmy współpracę z wieloma ludźmi. Cenimy czas kandydatów, ich umiejętności i dbamy o zapewnienie informacji zwrotnej. Z osobami, które dołączyły do naszego Zespołu tworzymy zgrany team, co więcej - często wracamy do kandydatów, których rekrutowaliśmy we wcześniejszych procesach, ale wtedy nie mogliśmy ich zatrudnić. Mam wielką nadzieję, że rekrutacja to proces, w którym obie strony powinny być fair, dlatego boli mnie komentarz "Kandydata". Faktycznie, podczas rekrutacji obiecaliśmy skontaktować się z kandydatami, niezależnie od naszej decyzji. Przyznajemy się do błędu i przepraszamy. Przeprosiliśmy już raz pod podobnym postem Kandydata, tyle, że na Facebooku. Nasz proces rekrutacji przedłużył się, a z powodu nowych projektów "rozszerzył się" również na większą liczbę osób. Poszukiwaliśmy jednego kandydata, nagle okazało się, że poszukujemy dwóch, a to oznaczało dodatkowe rozmowy i weryfikację. W tym czasie mieliśmy również przeprowadzkę do nowego biura. Rozumiem, że złożona Kandydatowi obietnica jest wiążąca, ale byłoby super, gdyby Kandydaci mieli świadomość, że ich przyszły pracodawca to ich przyjaciel, a nie wróg i że jego pracownicy też są ludźmi. A to oznacza, że: - Nie warto oceniać przyszłego pracodawcy jedną gwiazdką tylko dlatego, że nie zadzwonił. Informacja zwrotna jest jednym z elementów składowych rekrutacji i nie świadczy od razu o braku profesjonalizmu całej firmy - Wszyscy jesteśmy ludźmi i popełniamy błędy, za które potrafimy przeprosić i wziąć odpowiedzialność. - - Nie oznacza to, że takiego pracodawcę należy skreślać, podobnie jak nie skreśla się pracownika na podstawie jednego błędu - Warto pamiętać, że jeśli kandydat potrzebuje więcej czasu na analizę ofert, to samo może dotyczyć pracodawcy - Warto pamiętać, że na proces rekrutacji mogą mieć wpływ różne czynniki i brak telefonu nie oznacza braku chęci współpracy lecz wydłużony cykl decyzyjny - Legalne formy zatrudnienia (takie jak umowa o dzieło, czy B2B) również mogą być dobre dla kandydatów, w niektórych przypadkach wręcz pożądane - Zarobki są traktowane przez każdego Kandydata indywidualnie. W pierwszej kolejności to my pytamy kandydatów ile chcieliby zarabiać, a później negocjujemy lub przyjmujemy tę stawkę. Sytuacja, którą Kandydat opisał (że zaoferowaliśmy kwotę nieadekwatną do jego umiejętności) nie mogła się więc wydarzyć podczas naszej rekrutacji Mam nadzieję, że wystarczająco merytorycznie odniosłem się do poprzedzającego mój komentarza i przekonałem Pana/Panią, że nasze działanie nie było celowe. Jeśli życzyłby Pan/Pani sobie szerszego omówienia to zapraszam do kontaktu (bezpośredni numer znajduje się na naszej stronie WWW), zarówno telefonicznego jak i osobistego. Pozdrawiam podpisany z imienia i nazwiska Łukasz Świrgał

Kandydat Nowy wpis

Nie polecam. Wynagrodzenie wcale nie jest wysokie, nieadekwatne do posiadanego doświadczenia. Mówię o b2b, ponieważ umowy o prace nie proponowali, b2b albo o dzieło, wiec samo to jest już słabe. Na rozmowie mówiono, że informują każdego o decyzji. Cóż, nie chciało im się nawet maila wysłać, a to dużo świadczy o "profesjonalizmie".

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak przebiegła Twoja rozmowa kwalifikacyjna w firmie Brandwise Sp. z o.o.? Napisz o swoich odczuciach ze spotkania. Czy coś Cię zaskoczyło w oferowanych warunkach współpracy? Opowiedz nam o tym.
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Mariusz

Słyszałem, że mają fają atmosfere w biurze. Na maks pro pracownicza, co najmniej raz w roku wyjazd integracyjny, pakiet medyczny i multisport... ogólnie super.

e

dla waszej infiormacji, teraz poszukiwany jest u nich na zatrudnienie grafik komputerowy. praca w Warszawie więc jest prestiż i całkiem wysokie wynagrodzenie, forma zatrudnienie dopasowana podobno do pracownika

Zostaw merytoryczną opinię o Brandwise Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Brandwise Sp. z o.o.
3.7/5 Na podstawie 9 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Brandwise Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii