Opinie o Leroy Merlin w Opole Wrocławska 152

Poniżej przeczytasz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie Leroy Merlin. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Leroy Merlin o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Leroy Merlin w Opole Wrocławska 152

Konfliktowa Ewa
Były pracownik
 Pytanie

Jako były pracownik podzielę się moją opinią na temat pracy w LM Opole. Jeśli chodzi o specyfikę pracy to na samym początku byłam poinformowana, że praca nie jest lekka i faktycznie tak się okazało. Ale praca sama w sobie i obowiązki, które trzeba wykonać były akurat w pełni zrozumiałe i akceptowalne. Chociaż często było ich za dużo jak na taką ilość pracowników i brakowało na wszystko czasu. Niekiedy polecenia wydawały mi cztery osoby jednego dnia i każde "zrób to jeszcze", "to trzeba zrobić" wywoływały u mnie tylko coraz większą niechęć do pracy. Czasem były również krzyki przy klientach na sklepie oraz szarpanie za ramie (I do dziś żałuje że zgłosiłam to jedynie kierowniczce, a nie inspekcji pracy). Jeśli chodziło o docenienie, wynagrodzenie, premiowanie - to już tylko z opowieści słyszałam jak było kiedyś dobrze, dopóki nie zmieniła się dyrekcja. Sama udałam się pewnego dnia do biura z zapytaniem o podwyżkę i dlaczego nowi pracownicy dostają na start więcej. W odpowiedzi usłyszałam wyuczoną formułkę "podwyżki tylko raz w roku podczas rocznej oceny" - ok, zrozumiałe. Na drugie pytanie dostałam odpowiedź, która do dzisiaj wywołuje u mnie odruch wymiotny z powodu (usunięte przez administratora) - "Nowi pracownicy mają więcej, bo mają wyższe kwalifikacje i po podjęciu pracy nie trzeba ich tak długo szkolić jak Ciebie, bo jak wiemy przyszłaś tu z ochrony" powiedziała łamaną polszczyzną jedna z moich przełożonych, pewnie nawet nie pamiętając mojego cv oraz tego że mój opiekun stażu istniał tylko na papierze. Niech będzie. Kolejnym hasłem było "Z podwyżki nici, ale jeśli brakuje Ci pieniędzy, czas znaleźć drugą pracę, dużo naszych pracowników tak robi" To fajnie... że nie dajecie ludziom na tyle zarobić, aby mogli samodzielnie się utrzymać z jednej pracy. Ja po usłyszeniu tej jakże złotej rady, wróciłam z radością do domu i rozpoczęłam poszukiwania 'drugiej pracy'. Dzisiaj pracuję w nowym miejscu, a do LM podjechałam ostatnio w piątek... Jeden z kierowników nawet zaglądał na mnie przez tylne szyby, schowany za autem - Widziałam Cię, pozdrawiam :D Inflacja szaleje, zwłaszcza od początku roku, nawet ceny w automatach na kawę od stycznia zmienili, a dopiero miesiąc temu centrala ogarnęła, że może trzeba podnieść wypłaty... Sami od siebie nigdy nie daliby pieniędzy. Zmusiła ich sytuacja, która na przykład zadziała się w Opolu, ilu ludzi odeszło w ciągu dwóch miesięcy z LM Opole? Co najmniej 10 osób. Niezły wynik. Dyrekcja przecież uwielbia rekordy i wyniki i tabelki. I dzisiaj to ja napiszę "Brawo, gratulacje" :D A. Na rozmowie o podwyżkę dowiedziałam się, że mam trudny charakter i jestem konfliktowa i to dlatego jej nie dostałam. Czyli po co ta cała szopka z celami rocznymi, skoro nie jest oceniana moja praca, a mój charakter? Po moim odejściu pojawiły się zaś opinie "dobrze, że jej nie ma, nie umiała się tu odnaleźć, teraz nikt nie miesza i nie ma konfliktów" (powiedział ktoś kto chodzi od osoby do osoby i nagaduje, patrząc na konflikty i się z nich ciesząc) to miód na me serduszko, że tak świetnie firma sobie radzi i tak dobrze prosperuje. Chętnie będę więc odwiedzać dział Narzędzi w LM aby widzieć jak rozkwitacie. Kolejna kwestia, którą zapamiętam na zawsze. Na rozmowie działowej, usłyszałam słowa "jesteś chora psychicznie, masz schizofrenie, powinnaś iść do psychiatry" dziękuję za tak wnikliwą analizę psychologiczną i brak reakcji ze strony przełożonych i dziękuję, że podczas tej samej rozmowy usłyszałam, że indywidualizm to wielka wada i muszę się zmienić. Nic mnie tak życia nie nauczyło jak dwa lata w LM. Niczym gra o tron, tylko że tutaj nie mogliśmy się pozabijać wzajemnie, a jedynie knuć. Przez pewien czas na początku, jeszcze mi się chciało w to bawić, po roku zrozumiałam, że nie warto się bić o "Kawałek tortu" Nie zamierzałam pisać opinii, aby nie palić mostów ze współpracownikami. Jednak te mosty zostały spalone w momencie w którym P.Dyrektor nie wyszła podać ręki ani mnie, ani innym osobom, które się zwolniły. Życzę Pani dużo kontroli regionu, który może w końcu zauważy, że ryba psuje się od głowy. Pozdrawiam, wszystkiego dobrego dla ludzi, którzy nadal tam pracują. :)

nick
Inne
@Konfliktowa Ewa

Z przykrością się czyta takie komentarz . Wszyscy chcą mieć miłego uśmiechniętego i kompetentnego pracownika tylko po takich doświadczeniach w kilku firmach w człowieku zostaje tylko żółć. Cóż jak dobrze to rozumiem. A karma wraca ,to tylko kwestia czasu i dostaną to na co zasłużyli. Pozdrawiam i życzę szybkiego znalezienia pracy w której jest się docenianym.

Kandydat Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Witam, widzę ogłoszenie na stanowisko Magazyniera w Opolu, może ktoś powiedzieć coś więcej ? - Jakie są godziny pracy - Wynagrodzenie - Atmosfera Dzięki Wielkie za każdą odpowiedź Pozdrawiam !

ktoś Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Kandydat

godziny pracy są różne - 6,30, 7,45, 10,45, 12,45 w zależności od działu na który trafisz, zdarza się, że grafik w danym tygodniu możesz mieć każdy dzień na inną godzinę atmosfera super, ekipa w porządku. jeśli trafisz na pok lub recepcję - koordynatorzy w porządku, jeśli do grupy towarującej tu już trochę gorzej z koordynatorem. pani kierownik w porządku, ale lubi faworyzować pracowników. wynagrodzenie? bez komentarza ;) premie kwartalne, jak już jakimś cudem są, to grosze

D.D Nowy wpis
Inne

Witam. Chciałem się podzielić z wami wszystkimi opinią na temat LM. Zakupiłem pod koniec ubiegłego roku drzwi do mieszkania. Na początku wszystko przebiegło sprawnie i bezproblemowo, zamówienie i tydzień czy dwa oczekiwania na odbiór. Gdy odbierałem drzwi nic nie wzbudzalo moich podejrzeń, wszystko było na swoim miejscu, karton, folia, nic nie było potargane i nie rzucało się w oczy aż do momentu kiedy chciałem zamontować dźwi, a rozpakowujac je znalazłem u dołu niespodziankę w postaci nie małego uszkodzenia, którego pod folią i kartonem nie było zupełnie widać. Reklamacja od razu zgłoszona, nie przyjęta, puzniej odwołanie do reklamacji też nie przyjęte. Ciągle wydzwanianie i cisza, nikt nie odbiera. Trwało to prawie dwa miesiące i na koniec odpowiedź mailem że została przyjęta. Tzn. Według nich wada była widoczna przez opakowanie, a więc jest to wada jawna i zauważalna przy zakupie. To do jasnej cholery każdy kto będzie kupował drzwi ma centymetr po centymetrze sprawdzać w koło drzwi czy są a może nie są uszkodzone, rozumiem żeby jeszcze była folia czy karton rozerwany to co innego. To jest dla mnie poprostu CHORE! Nie polecam robienia żadnych zakupów!

Konfliktowa Ewa
Były pracownik
 Pytanie

Jako były pracownik podzielę się moją opinią na temat pracy w LM Opole. Jeśli chodzi o specyfikę pracy to na samym początku byłam poinformowana, że praca nie jest lekka i faktycznie tak się okazało. Ale praca sama w sobie i obowiązki, które trzeba wykonać były akurat w pełni zrozumiałe i akceptowalne. Chociaż często było ich za dużo jak na taką ilość pracowników i brakowało na wszystko czasu. Niekiedy polecenia wydawały mi cztery osoby jednego dnia i każde "zrób to jeszcze", "to trzeba zrobić" wywoływały u mnie tylko coraz większą niechęć do pracy. Czasem były również krzyki przy klientach na sklepie oraz szarpanie za ramie (I do dziś żałuje że zgłosiłam to jedynie kierowniczce, a nie inspekcji pracy). Jeśli chodziło o docenienie, wynagrodzenie, premiowanie - to już tylko z opowieści słyszałam jak było kiedyś dobrze, dopóki nie zmieniła się dyrekcja. Sama udałam się pewnego dnia do biura z zapytaniem o podwyżkę i dlaczego nowi pracownicy dostają na start więcej. W odpowiedzi usłyszałam wyuczoną formułkę "podwyżki tylko raz w roku podczas rocznej oceny" - ok, zrozumiałe. Na drugie pytanie dostałam odpowiedź, która do dzisiaj wywołuje u mnie odruch wymiotny z powodu (usunięte przez administratora) - "Nowi pracownicy mają więcej, bo mają wyższe kwalifikacje i po podjęciu pracy nie trzeba ich tak długo szkolić jak Ciebie, bo jak wiemy przyszłaś tu z ochrony" powiedziała łamaną polszczyzną jedna z moich przełożonych, pewnie nawet nie pamiętając mojego cv oraz tego że mój opiekun stażu istniał tylko na papierze. Niech będzie. Kolejnym hasłem było "Z podwyżki nici, ale jeśli brakuje Ci pieniędzy, czas znaleźć drugą pracę, dużo naszych pracowników tak robi" To fajnie... że nie dajecie ludziom na tyle zarobić, aby mogli samodzielnie się utrzymać z jednej pracy. Ja po usłyszeniu tej jakże złotej rady, wróciłam z radością do domu i rozpoczęłam poszukiwania 'drugiej pracy'. Dzisiaj pracuję w nowym miejscu, a do LM podjechałam ostatnio w piątek... Jeden z kierowników nawet zaglądał na mnie przez tylne szyby, schowany za autem - Widziałam Cię, pozdrawiam :D Inflacja szaleje, zwłaszcza od początku roku, nawet ceny w automatach na kawę od stycznia zmienili, a dopiero miesiąc temu centrala ogarnęła, że może trzeba podnieść wypłaty... Sami od siebie nigdy nie daliby pieniędzy. Zmusiła ich sytuacja, która na przykład zadziała się w Opolu, ilu ludzi odeszło w ciągu dwóch miesięcy z LM Opole? Co najmniej 10 osób. Niezły wynik. Dyrekcja przecież uwielbia rekordy i wyniki i tabelki. I dzisiaj to ja napiszę "Brawo, gratulacje" :D A. Na rozmowie o podwyżkę dowiedziałam się, że mam trudny charakter i jestem konfliktowa i to dlatego jej nie dostałam. Czyli po co ta cała szopka z celami rocznymi, skoro nie jest oceniana moja praca, a mój charakter? Po moim odejściu pojawiły się zaś opinie "dobrze, że jej nie ma, nie umiała się tu odnaleźć, teraz nikt nie miesza i nie ma konfliktów" (powiedział ktoś kto chodzi od osoby do osoby i nagaduje, patrząc na konflikty i się z nich ciesząc) to miód na me serduszko, że tak świetnie firma sobie radzi i tak dobrze prosperuje. Chętnie będę więc odwiedzać dział Narzędzi w LM aby widzieć jak rozkwitacie. Kolejna kwestia, którą zapamiętam na zawsze. Na rozmowie działowej, usłyszałam słowa "jesteś chora psychicznie, masz schizofrenie, powinnaś iść do psychiatry" dziękuję za tak wnikliwą analizę psychologiczną i brak reakcji ze strony przełożonych i dziękuję, że podczas tej samej rozmowy usłyszałam, że indywidualizm to wielka wada i muszę się zmienić. Nic mnie tak życia nie nauczyło jak dwa lata w LM. Niczym gra o tron, tylko że tutaj nie mogliśmy się pozabijać wzajemnie, a jedynie knuć. Przez pewien czas na początku, jeszcze mi się chciało w to bawić, po roku zrozumiałam, że nie warto się bić o "Kawałek tortu" Nie zamierzałam pisać opinii, aby nie palić mostów ze współpracownikami. Jednak te mosty zostały spalone w momencie w którym P.Dyrektor nie wyszła podać ręki ani mnie, ani innym osobom, które się zwolniły. Życzę Pani dużo kontroli regionu, który może w końcu zauważy, że ryba psuje się od głowy. Pozdrawiam, wszystkiego dobrego dla ludzi, którzy nadal tam pracują. :)

były pracownik
Pracownik
@Konfliktowa Ewa

Sklep w Opolu idzie na (usunięte przez administratora) Dobrzy ludzie masowo odchodzą, w zamian nikt nie przychodzi. Jedno wielkie zakłamanie. Region powinien się przyjrzeć bardzo wnikliwie dlaczego w innych sklepach jest stabilizacja a tutaj jest jak jest.

4
Łysy
Były pracownik
@były pracownik

NARAZIE słupki się zgadzają więc NIKT nie kiwnie nawet PALCEM!!!.

3
x
Były pracownik
@Konfliktowa Ewa

Co raz więcej osób odchodzi i odchodzić będą kolejne. Dyrekcja niczym się nie przejmie bo znajdą się osoby nowe, które popracują kolejne 3 miesiące i rotacja nadal trwa. Cierpią na tym jedynie klienci ( z powodu złej obsługi, przez niedoświadczonych jeszcze pracowników ) oraz starsi pracownicy muszący uczyć ciągle nowe osoby. A historie o tym jak to kiedyś było.... mam wrażenie, że starsi pracownicy są tam tylko przez wspomnienia dawnych czasów oraz strach przed podjęciem nowej pracy. Mogę powiedzieć z mojego doświadczenia ( oraz widząc osoby już w Leroy niepracujące ) człowiek czuje tak wielką ulgę opuszczając to miejsce. Zwolnić się z Leroy to jak wygrać walkę z rakiem. Polecam to uczucie każdemu

7
Kali
Pracownik
 Pytanie

Ciekawe ile jeszcze złego musi zrobić dla tego marketu Pani Dyrektor aby wreszcie została usunięta!?.

7
Borys Makarenko
Pracownik
@Konfliktowa Ewa

Pewnie masz wybuchowy charakter i jesteś osobą konfliktową. Cieszysz się z biedy innych. Lekkie zaburzenia osobowości posiadasz.

1
nick Nowy wpis
Inne
@Konfliktowa Ewa

Z przykrością się czyta takie komentarz . Wszyscy chcą mieć miłego uśmiechniętego i kompetentnego pracownika tylko po takich doświadczeniach w kilku firmach w człowieku zostaje tylko żółć. Cóż jak dobrze to rozumiem. A karma wraca ,to tylko kwestia czasu i dostaną to na co zasłużyli. Pozdrawiam i życzę szybkiego znalezienia pracy w której jest się docenianym.

PiP
Kandydat
 Pytanie

Witam, czy aby pracować w LM trzeba posiadać uprawnienia UDT, czy nadal jest jak było i pracownicy jeżdżą bez uprawnień?

A.S
Pracownik
@PiP

Siema, żeby pracować w LM nie trzeba posiadać uprawnień UDT. Jeśli na stanowisku jest wymagane jeżdżenie wózkami widłowymi, wtedy firma wyrabia takie uprawnienia. Nie ma obecnie pracowników jeżdżących sprzętem bez uprawnień.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna to zwykle stresujące wydarzenie. Czy ta w Leroy Merlin się do takich zaliczała? A może wręcz przeciwnie? Czekamy na Twoją opinię.
logo firmy Key Account Manager (pompy ciepła)
Opole
DTH Selection
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Opole
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(74 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Elektryk/Automatyk
Opole
Gustav Wolf Polska Sp. z o.o.
(19 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca Betonomieszarki
Opole
Berger Beton sp. z o .o.
(2 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Leroy Merlin?

Pytanie
 Pytanie

Czy jest możliwość pracy w Leroy Merlin na część etatu?

Ana
Inne

Pan Mateusz z działu drzwi bardzo o fachowo podchodzi do tematu. Pomógł, doradził, załatwił sprawę, bardzo miły, uczynny i do ludzi. Polecam :)

Pytanie
 Pytanie

W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w Leroy Merlin?

Pytanie
 Pytanie

Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z Leroy Merlin? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?

A.S
Pracownik
@Pytanie

Najczęściej sami kończą współpracę, zwolnienia przez pracodawcę w LM Opole to raczej rzadkość.

Kasia
Inne

Witam, bardzo dziękuję za pomoc i fachową obsługę Panu Mateuszowi z działu Ogród. Kobieta kupująca siekierę nie musi się na tym sprzęcie znać. Odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu. Kompetentny, cierpliwy, miły. Klienci zachowują się często niezbyt przyjaźnie. Życzę Panu Mateuszowi wszystkiego dobrego i niech się nie zmienia. Otrzymuje ode mnie 10/10. Pozdrawiam

1
WinaTuska
Kandydat

Coraz bardziej zastanawiam się nad zwolnieniem! Mam dość pracy w tak fałszywym środowisku. To, co dzieje się w tym miejscu jest nie do pomyślenia. Jestem zażenowany tym, jak najwyżej postawione osoby w sklepie kryją się wzajemnie. Pani Dyrektor, od dłuższego czasu mam wrażenie, że jest ślepa, bądź udaje, że nie widzi co się tam dzieje. Dziwi mnie fakt, że zarząd firmy nic z tym nie robi.

Zapracowany ogrodowy
Inne

Witam, Byłem ostatnio rozglądać się za ogrodzeniami, czeka mnie jego wymiana, z ciekawości podjechałem do leroy i zostałem zaskoczony. Niby tylko chciałem obejrzeć, a jednak kupiłem. Pan Mateusz (bo z nim rozmawiałem) profesjonalnie podszedł do mojego niezdecydowania, przedstawil mi wstępny kosztorys i projekt ogrodzenia które mi się spodobało, sprawdził dostępność produktu, dobrał akcesoria, a co najlepsze, zorganizował transport jeszcze tego samego dnia. Jak dla mnie pełna profeska i ogromne doświadczenie w branży pomimo młodego wieku. Szacun.

cherubinka
Inne

Byłam u Państwa w markecie w tym tygodniu, robiłam zakupy na dziale ogród, obsługiwał mnie pracownik imieniem Mateusz. kupowałam chemię basenową. Kompletnie nie znam się na tym, pracownik doskonale dobrał mi odpowiednie środki, polecił najlepszej jakości produkty. Jestem bardzo zadowolona z jego obsługi, na pewno wrócę do Państwa sklepu i koniecznie będę prosić o obsługę przez tego konkretnego Pana, ponieważ zna się na swojej pracy i dobrze wie, co doradzić klientowi żeby wyszedł od Was zadowolony i wrócił po kolejne zakupy. Proszę o docenienie Pana Mateusza, ponieważ zasługuje na to w stu procentach. Pozdrawiam

2
Mirosław
Inne

Witam w sobote wybrałem się na zakupy do leroy merlin na dział ogród i zostałem bardzo miło zaskoczony bardzo profesjonalnym podjesciem do klienta jeden z doradców działu chyba Pan (usunięte przez administratora) który doradził mi jaką kupić kosiarkę i przy wyborze ogrodzenia posiadał tak ogromną wiedzę że z najwieksza przyjemnością słuchałem i jeszcze mało tego wyliczył mi cale ogrodzenie co do jednego panela i słupka jak na tak młodego pracownika to czapki z głów dla niego za naprawdę wiedzę profesjonalne podejście i dawkę poztywnego humoru którym zaraża i jeszcze na sam koniec zapytał czy jestem z sam bo jak tak od razu zaproponował pomoc przy załadunku 48szt paneli ogrodzeniowych i słupków i wykazał się przy tym pomysłowością wszystko wrzucił na samochód z poziomu wózka widłowego jak długo robie zakupy w różnych sklepach budowlanych to ten pan wywarł na mnie ogromne wrażenie swoim profesjonalnym podjesciem wiedzą aż dziw bierze że jest tylko zwykłym pracownikiem proszę nagrodzić tego pracownika i napewno zostanę stałym klientem pozdrawiam

2
Daniel
Pracownik
@Mirosław

Brawo

2
Pytanie
 Pytanie

Czy w firmie Leroy Merlin są regularne szkolenia pracownicze?

Adam
Pracownik
@Pytanie

Tak są szkolenia na (usunięte przez administratora) Ten okręt zwany LM Opole tonie jak Titanic.

1
pitra
Były pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Tak szkolenia :-)))))) z czego chyba włażenia w (usunięte przez administratora) klientowi :///// Jakie szkolenia .Pamiętam jak na rozmowie kwalifkacyjnej pytali co oczekuje od firmy to mówię tak . Szkolenia produktowe ,pełna obsada na zmianie,a i skłamali wtedy jak szukali pracownika cytuję . Masz doświadczenie w Handlu będziesz miał większą pensje :////// Powiem tak niczego nie dotrzymali :////// z tych reguł :///// dobrze to było w 2010 roku . Objaśniam wszystko .1 Szkolenia jak sie zatrudniłem pytałem sie kierownika działu elektrycznego kiedy szkolenia z piecy akumulacyjnych i innych dupereli to powiem tak Przyniósł na gówniane broszurki i po pracy mamy uczyć sie :////// żenada to jest szkolenie produktowe pracownika :////////. 2 kwestia pełna obsada ??????????:-///// jaka :/ gównainy kierownik robił tak zmiany dziwne że jak wchodziłem o godzine 12:45 do 21 . gdzie ja zostawałem o godzine 19 sam bo była tzw między zmiana A wtedy byłem sam , a dużo klientów ://///// . Zapomniałem napisać że nie tylko poruszałeś się na swoim dziale, tylko jeszcze na magazyn trzeba było zapie dlac pomagać , i za chwilę pracownik działu elektrycznego wzywany na dział :///////// albo do informnacji za gównianą stawkę wtedy na rękę było 1560 zł , co.Dalej nię bede pisał bo tutaj pamiętnik napiszę . podaję prawdziwą Historię .Wtedy na moim dziale Kierownikiem był Marcin Szulc,a Dyrektorem był Kopyłowski ://///. Jebiesz za 4 jak miotła :/// wtedy za 1540zł na reke .

Lutek
Pracownik
@pitra

Kiedyś rywalizacja z Castoramą o palmę pierwszeństwa w Opolu. Teraz najgorszy market budowlany w Opolu pod względem obsady i wiedzy pracowników oraz zarobków. Gratulacje dla Pani Oli 2.5roku wystarczyło aby spaść na Same (usunięte przez administratora)

2
pitra
Pracownik
@Lutek

Skąd ja to znam . Nie wiem czy wiesz czy byłeś na Horyzoncie Turawa 2011 roku , tzw Horyzont 2020 . 2 dni ten zjazd trwał . Karmili nas z obsługi klienta i co można zrobić dla firmy , i dla klienta :-/// żenada a gdzie pracownik . Wtedy wszystko po ucinali premie nagle znikły itd itd . z Tego co pamiętam w czasie trwania Horyzont 2020 kilka osób wy[powiedziało że muszą być podwyższki wieksza obsada na działach i szkolenia :) .Pamiętam po horyzoncie dużo ludzi straciło prace tak zwani szkodliwi dla firmy :////// Po prostu szkolenie wyjazdowe horyzont do Turawy było selekcją i praniem mózgów :-///////. Z tego co wiem pracownik z doświadczeniem przyjety jak ujełem w poprzednim poście skłąmali :( . a pracownicy którzy dłużej pracowali mieli mniejszą stawkę niż czy bez doświadczenia teraz jest tak . Fajnych ludzi poznałem ale też z tych kategorii poznałem dupowłazów kierowników .

Lutek
Pracownik
 Problem
@pitra

(usunięte przez administratora) Szkoda tylko że przez takie myślenie wielu Fajnych oraz Kumatych pracowników naprawdę Fachowców musiało się zwolnić lub ich zwolnili ponieważ zarabiali mniej niż nowo przyjęci pracownicy. .To szaleństwo trwa nadal teraz brak wykwalifikowanych pracowników do obsługi. Klienci się od nas odwracają gdyż czekają godzinami na pracownika obsługi a jak się pojawi to wiedzą znikoma. Ale słupki się zgadzają licznik się kręci więc jest CACY.

2
Pracuś
Pracownik
@Lutek

Oto prawdziwa historia jak Niekompetentny człowiek Zarządza Marketem w Opolu. Zabawa w SKLEP trwa w najlepsze ciekawe kiedy centrala zareaguje i uratuje to co można jeszcze Uratować. Panie Prezesie WEK UP!!!!.

2
Normalny
Były pracownik
@Adam

Ulotki masz od tego, które da ci kierownik sektora. Weź reklamówkę ze sobą do pracy na nie. Będziesz czytał po pracy.

Klaus
Pracownik
 Pytanie
@Pracuś

W każdej Normalnie Funkcjonującej Firmie gdyby w przeciągu 10 miesięcy tylko z jednego działu zwolniło się lub zostało zwolnionych 8 pracowników!!!!. Nastąpiła by jakaś reakcja ze strony Dyrektora Regionu lun nawet Prezesa a tu Cisza?. A więc jest przyzwolenie od samej góry na Opolski Cyrk.

1
ktosiek
Pracownik
@Pytanie

niestety nie

1
Borys Makarenko
Pracownik
@pitra

Zabieg psychologiczny. Takie zabiegi służą otwarciu się pracownika. Następnie jest degradacja lub utrata pracy.

Botyyy
Pracownik
 Pytanie

Ładnie to tak kierownictwo LM, stosować boty do zgłaszania i minusowania komentarzy??? :) Komentarz który ma kilka dni, ma ponad 50 łapek w dół. Niektóre komentarze -90. Bot jak nic. Nieładnie. A takie najprawdziwsze komentarze usuwane,bo ktoś się poczuł urażony, ojej. Do roboty się weźcie, z biura wyjdźcie, trochę fizycznej pracy nie zaszkodzi. A ładnie to tak na przerwie opuszczać zakład pracy? Jak zdarzy się wam wypadek, to pracodawca za to odpowie, bo pracownik na przerwie ma być w obszarze swojej pracy, czyli przerwę na lunch spędza w sklepie, a nie na spacer z psami jedzie albo na zakupy. No chyba że codziennie wypisujecie karty wyjść prywatnych. Jeśli nie, to powodzenia na kontrolach ;) (usunięte przez administratora) Nie pozdrawiam.

24
Borys Makarenko
Pracownik
@Botyyy

Człowieku nie wiesz nawet co to bot hahahahaha. Instagrama za dużo hahahahaha.

Klientka
Inne

W dniu 7.05 robiłam zamówienie na płytki w Sklepie Leroy Merlin w Opolu Zamówienie zostało przyjęte przez Pana kasjera który je zapisał w komputerze , następnie dostałam informacje że mam czekać na smsa z informacja o odbiorze płytek, które powinny przyjść w przyszłym tygodniu w środę. Nie otrzymałam smsa w tym dniu , dlatego zadzwoniłam z pytaniem o płytki. Okazało się, że zamówienie nie zostało aktywowane , ponieważ należało je jeszcze dodatkowo potwierdzić w kasie. W tym samym dniu kupowałam też inne rzeczy i byłam przy kasie z drzwiami . Pani kasjerka nie zawracała sobie głowy klientami , przez całą obecność w kasie rozmawiała przez telefon. W tym samym dniu robiłam też zamówienia na drzwi i ościeżnice , zamówienie na ościeżnice nie zostało mi nawet wydrukowane przez kasjera który je robił. Ta sama sytuacja kasjer powiedział mi że mam czekać na sms z potwierdzeniem odbioru. Stąd w przyszłym tygodniu kiedy nie otrzymałam informacji sms, zadzwoniłam tam jeszcze i dowiedziałam się że zamówienie jest nieaktywne , poprosiłam o telefon do kierownika by wyjaśnić sytuację. Rozmawiałam o tym z kierowniczką Anna. Powiedziałam że miałam promocje na płytki na zamówieniu które nie zostało aktywowane przez pomyłkę w procedurach. A teraz promocja zniknęła. Po tym telefonie otrzymałam telefon od pana kasjera z działu drzwi. Z panem kasjerem z działu drzwi dało się porozumieć i dokonał zamówienia przez telefon dla mnie na ościeżnice, tak bym nie musiała już przyjeżdżać specjalnie by je potwierdzić. Powiedział też , że cena za płytki zostanie dla mnie taka sama jaka miałam z dnia z promocji, żebym tylko zadzwoniła następnego dnia z pytaniem czy są te płytki na magazynie bo teraz okazało się że ich nie ma. Następnego dnia 13 maja zdecydowałam że podjadę do sklepu by wyjaśnić sytuacje z zamówieniem płytek. Okazało się, że nikogo nie ma na dziale płytek. Poczekałam i po jakimś czasie pojawił się pan kierownik działu Grzegorz Cz. Wyjaśniłam ponownie ta sytuacje i po przedzwonieniu na magazyn potwierdził że płytki będą w przyszłym tygodniu i że zamówienie może zostać zrealizowane dla mnie po tej cenie po której zamawiałam pierwotnie w promocji 20% . Wykonał wydruk zamówienia , jednak widniała na nim nowa cena bez promocji. Zapytałam jak to będzie zrealizowane. Pan kierownik Grzegorz Cz. Powiedział że teraz mam opłacić jedynie zaliczkę w kasie, a następnie cena zostanie wyrównana do tej która miałam w promocji gdy będę odbierać zamówienie z płytkami. Niestety, jak się później okazało nie zostawił nikomu o tym żadnej informacji (brak profesjonalizmu i logicznego myślenia) i pani w kasie nie wiedziała o co chodzi. 19.05 pojechałam po odbiór płytek i nie mogłam odebrać mojego zamówienia tak jak było to ustalone wcześniej z Panem Grzegorzem CZ. Płytki zostały odstawione gdzieś na bok. Mało tego koordynatorka działu (blond ) Powiedziała mi że pan kierownik będzie następnego dnia , (sprawdzila grafik) i żebym z nim najlepiej to załatwiła. Następnego dnia okazało się, że pana kierownika NIE MA w pracy. Poszłam więc na dział informacji by po krótce przedstawić to co się stało i jakie były ustalenia odbioru. Obsługiwała mnie miła Pani Jadwiga, która wykazała się dużym zrozumieniem, cierpliwością i chciała pomóc w sprawie. Powiedziała by podjechać do niej z odebranymi płytami i zrealizujemy zamówienie tak jak miało być zrealizowane. Według mnie zasługuje na wyróżnienie i awans na kierownika , w przeciwieństwie do Pana Grzegorza CZ który nie ogarnął sprawy do końca i pani Katarzyny P. której już nie chciało się myśleć nad moim zamówieniem. Po przyjściu w punkt odbioru i odbiorze płytek okazało się że 2 płytki są pęknięte. Prawdopodobnie przez to że dnia poprzedniego zostały postawione pionowo koło kas zamiast od razu odstawione na palety. Mimo to, odebrałam 2 paczki płytek zamiast 3 i zamiast tego domówiłam jeszcze jedna. Podjechałam do kasy. Tam zaś nastąpiły kolejne problemy, do akcji wkroczyła nowa osoba pani Katrzyna Pod. Stwierdziła , że na moim rachunku była naliczona większa promocja i nie widziała skąd ona się wzięła. Nie umiała znaleźć jej w systemie. Mówiłam że wtedy była promocja na płytki. W tym dniu felernego odbioru tez pojawiała się promocja na płytki ale moja promocja była większa. Koniec końców nie dało się rozwiązać tej sytuacji tak jak było to zakładane. Straciłam swój czas , na dojazdy do Leroy Merlin i paliwo tylko po to by wyjaśniać sprawy z zamówieniem no i oczywiście pieniądze. Podsumowujac Sklep Leroy Merlin to cyrk na kółkach który odjeżdża gdy chce się coś w nim uzgodnić. Nie polecam nikomu i jeżeli jest taka możliwość by zamówić coś gdzieś indziej to trzymajcie się od tego miejsca z daleka !!!!!!!!

3
anonim
Kandydat
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Nikt
Pracownik

Pojemniki na zwłokii po 2dychy.. Zapraszamy

5
Strzyżewska Ola
Były pracownik

Chciałam opisać jak ważni dla kierownictwa są pracownicy. Pracowałam w Laroy ponad w 2 lata. Nie byłam "ulubionym" pracownikiem mojego kierownika, ale kto mnie w pracy znał, wiedział że podchodziłam fo niej rzetelnie. Nie ma sensu narzekać na ogół pracy, ponieważ widać to w innych opiniach na tej stronie.  Napiszę jak wyglądało pożegnanie przez, już byłego, kierownika. Wiedząc, o której kończyłam ostatnią zmianę, poszedł na przerwę i nie miał ochoty powiedzieć po dwóch latach współpracy zwykłego "cześć". I tu chciałabym się zwrócić bezpośrednio, gdyż niestety, na żywo nie było nam dane. Dziękuję za 2 lata pracy, powodzenia w poszukiwaniu nowych pracownikach, chcących pracować na wykładzinach i je obszywać dłużej niż 2 miesiące, oraz innych doświadczonych dla sektoru. Doradziłabym zacząć szanować pracowników, którzy jeszcze zostali, bo może okazać się, że to nie był ostatni raz gdy zostałaś sama na sektorze. Polecałaś mi książki o asertywności, a ja na koniec Ci polecam "Sztuka bycia i obycia" Maćka Brzozowskiego.

Pracownik
Pracownik
@Strzyżewska Ola

Trochę to przykre, że pani Kierownik nie miała tyle klasy w sobie żeby podejść i się pożegnać. (usunięte przez administratora)była jednym z najbardziej zaangażowanych pracowników jeśli chodzi o dział dekoracje. Drugiej osoby, która będzie miała pojęcie na temat wykładziny tak szybko nie znajdziecie... Dlatego trochę to przykre, że kierownik wiedząc o sektorowej zbiórce na prezent pożegnalny olał całkowicie temat i udawał że nic się nie dzieje...

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

A ja myślę, że już najwyższy czas zakończyć te (nie wiem czemu slużace) przepychanki słowne tutaj na stronie. Pisać jako anonim?gratuluję odwagi.A Ci co opuścili firme niech zaczną wreszcie żyć własnym życiem i nowa praca.

4
Pracownik
Pracownik
@Pracownik

Jest to strona, której sensem jest wyrażanie opinii na temat firmy i pracodawcy. To nie są przepychanki słowne, tylko wyraz odczuć i opinii. Dodatkowo, pragnę zauważyć, że można wyrażać się jako pracownik/były pracownik/kandydat/klient. Więc dopóki jest narzędzie służące wyrażaniu swojego zdania - będę z niego korzystać. I Tobie też gratuluję odwagi pisania jako anonim.

10
Łysy
Były pracownik
@Strzyżewska Ola

CENTRALA widać ślepa albo głucha na to co się dzieję w Opolu. Panie Prezesie czas już uderzyć pięścią w stół!!!.

4
Alibaba
Pracownik
@Łysy

Niestety, ale dopóki wyniki się zgadzają to nikt się tym nie zainteresuje. Dobry post, ale nie zmieni nic.

3
były pracownik
Były pracownik

bo jest to prawda

Kierownik Opole
Pracownik

Wina naszych zachowań kierowników sklepu LM Opole jest pogrzebana we Francuskim stylu myślenia Pani Dyrektor. (usunięte przez administratora).strach przed zwolnieniem oraz wyciskanie pracowników jak cytryny to Francuski tok myślenia Pani Dyrektor próba forsowania swoich pomysłów grozi szukaniem haków i zwolnieniem. Ma być tak jak ONA chce i kropka choć pomysły Pani Dyrektor są Totalnie do Bani ale TAK M A BYĆ!!!. Szkoda tylko że tylu fajnych pracowników kolegów oraz prawdziwych fachowców zostało zwolnionych lub musieli się sami zwolnić przez Dyktaturę Pani Dyrektor.

23
.
Pracownik
 Pytanie
@Kierownik Opole

Dziwi mnie to, że kasowane są opinie i przestają być widoczne. Czyżby firma wstydziła się zdania jakie mają o niej pracownicy i kierownicy? Myślę, że cały Olimp Leroya powinien się zastanowić nad swoimi decyzjami. Prani dyrektor, Pani Barbara. Myślę, że większość pracowników tej kierowniczki usłyszał od niej jakiś życiowy tekst. Kierownik, który mówi wprost, że jakby chciał jeździć z paleciakiem pracowałby jako doradca, pokazuje jakim brakiem szacunku darzy swoich pracowników. Jestem rozczarowany, że dyrekcja nic z tym jeszcze nie zrobiła. To na prawdę żałosne, że po tylu skargach, ankietach, rozmowach z kadrami, ankietach od kadr i wynikach ankiet pracowników nic z tym jeszcze nie zostało zrobione.

Katarzyna
Były pracownik
 Pytanie

Znowu kogoś ze starej gwardi zwolnili!!. Tylu ludzi fajnych i pracowitych znających się na asortymęcie już zwolnili twierdząc że to ich wina za CAŁY TEN BAJZEL. I nadal (usunięte przez administratora) rozlewa się strumieniami!. Wniosek????. WIDOCZNIE ZWOLNIONO TYCH CO NIE TRZEBA A PASOŻYTY TWARDO TRZYMAJĄ SIĘ SWOICH STOŁKÓW!!!. MOŻE CZAS PANI DYREKTOR ZACZĄĆ OD SIEBIE I KADRY KIEROWNICZEJ BO NIEDŁUGO ZWOLNI PANI WSZYSTKICH PORZĄDNYCH PRACOWNIKÓW A (usunięte przez administratora) DALEJ BĘDZIE SIĘ ROZLEWAĆ. Takie moje przemyślenie które oczywiście zostanie usunięte. Pozdrawiam porządnych Dinozaurów LM Opole miło się z wami pracowało.

19
Nikt taki
Inne
 Pytanie
@Pracownik

A ty co ? Dyrka ? Czy Matka Teresa z Kalkuty?

1
Maciek
Były pracownik

Zacznijmy od tego, że odpowiedziałem na ogłoszenie " Zatrudnimy stolarza ". Początek, przyznaję, obiecujący. Fachowe rozmowy kwalifikacyjne, imponujący jak na market dział drzewny, profesjonalne urządzenia, doskonałe zaplecze socjalne, wszyscy mówią sobie na Ty itd. Miałem także pełną świadomość, że jako nowy pracownik muszę przejść "frycowe", więc bez jakichkolwiek problemów wykonywałem polecenia starszych stażem pracowników czyli "przynieś, wynieś, pozamiataj", przy czym piszę tu np. o codziennym, ręcznym przerzucaniu kilku ton towarów z palet na półki. Nie jestem "miękiszonem". jednak szybko zaczął mi wysiadać kręgosłup itp. Schudnięcia o 6 kg. w ciągu miesiąca sobie nie wyimaginowałem. Występuje tu swoiste rozdwojenie jaźni. Idziesz do salki szkoleniowej, gdzie oglądasz i zaliczasz kursy szkoleniowe, na których uczysz się obsługi klienta, technik doradzania, kompletowania produktów, które jeszcze mu się mogą przydać, Wracasz na "sklep", próbujesz wdrożyć to czego właśnie się nauczyłeś i dostajesz, jak to było w moim przypadku opierdziel od przechodzącego przełożonego, że stoją przed chwilą dowiezione palety z towarem a ja urządzam sobie pogaduszki z klientami. Reasumując; jeśli masz siły i zdrowie na naprawdę ciężką fizyczną pracę jesteś w pełni dyspozycyjny czasowo ( bardzo często zmieniające się grafiki pracy, pracujące soboty i niedziele ) i dasz radę dalej czuć się Doradcą Klienta ( choć nieco spoconym ) to polecam.

1
Ekipa działu drzewnego
Pracownik
 Pytanie
@Maciek

Kolego Macieju. Czytając Twoją opinię nie mogliśmy pozostać bierni na wypowiedź z którą się nie zgadzamy. Zatrudniając się zostałeś poinformowany na czym polega nasza praca która jest częściowo fizyczna, ale nikt nie przerzuca tu kilku ton towaru dziennie. Pracujemy tu dość długo i nasze odczucia co do wysiłku są inne. Jesteśmy zgraną ekipą i nikt nie narzeka. Chcieli byśmy nadmienić że większość Twojej pracy polegała na obserwowaniu i wspieraniu nas w codziennych czynnościach. Schudłeś 6 kg? Naszym zdaniem powinieneś czasem coś zjeść a nie chodzić na palarnie. Narzekałeś na zmiany grafikowe. Czy masz na myśli ten jeden dzień o który zostałeś poproszony bo kolega się rozchorował? Czy ten tydzień w którym przychodziłeś jak chcesz, bo jak sam powiedziałeś pomyliły Ci się tygodnie. Pozdrawiamy

Zostaw merytoryczną opinię o Leroy Merlin - Opole

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Leroy Merlin?

    Zobacz opinie na temat firmy Leroy Merlin tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 26.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Leroy Merlin?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 21, z czego 1 to opinie pozytywne, 16 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Leroy Merlin
Przejdź do nowych opinii