Jak się pracuje w Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) Łódź? Zadaj pytanie

Niżej możesz napisać pytania o to jak się pracuje w Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) Łódź, jak wygląda praca, jakie są zarobki. Sprawdź czy praca w Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) jest dla Ciebie odpowiednia! 


Branże: Produkcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych

Najnowsze pytania nt. pracy w Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) w Łódź

Sprzedawca890
Pracownik
 Pytanie

Serdecznie zapraszam pracownikow centrali do rozkladania dzisiejszej aktualizacji. Pracownicy maja malo na glowie? Cenki do gazetki przyszly oczywiscie zbyt pozno(wczoraj), do tego dowaliliscie nam okolo 30 stron cen wyprzedazowych na bialym papierze. Wiecie jak teraz bedzie wygladac proces sciagania cen gazetkowych w poniedzialek? Najwidoczniej nie, dlatego przyjedzcie wszyscy na sklepy i sprawdzcie, moze wtedy sie obudzicie i zaczniecie myslec o tym co robicie oraz o naszej pracy. Menager milczy, nikt nie wie co mamy robic, czy roznosic nie roznosic. Cyrk na kolkach.

Katarzyna
Były pracownik
 Pytanie

Witam. Czy ktoś zna numer do biura potrzebuję druk, ERP-7

Pracodawca

Nie usuną :) Proszę napisz do nas na hr@drogerienatura.pl, postaramy się jak najszybciej dostarczyć wymagane dokumenty.

Ciekawa
Pracownik
 Pytanie

Hej, czy jest normalne alby "zwykły" spdzedawca(nie - kierownik) był odpowiedzialny za robienie konwoju, wprowadzanie dostawy i ogólnie rzeczy typowo komputerowo - tabelkowe? Nic takiego nie zostało mi przedstawione w obowiązkach, a nie za bardzo się w tym odnajduję, w innych firmach takimi rzeczami zajmowały się osoby prowadzące zmianę, tu mam wrażenie, że każdy zajmuje się wszystkim i zastanawia mnie czy to specyfika konkretnego punktu, czy tak jest w każdej Naturze.

M
Pracownik
@Ciekawa

Jest to zupełnie normalnie w każdej drogerii.

Pracownik
Pracownik
@Ciekawa

Tak jest w każdym sklepie. Jak nie ma kierownika, jest na urlopie to zastępuje go sprzedawca nie ważne czy umiesz to czy tamto pracujesz rok, czy tydzień. Ogólnie to gora myśli, ze każdy pracownik wszystko umie, a prawda jest taka ze ludziom się uczyć niczego nie chce bo i tak nic z tego nie mają (żadnego awansu, zmiana stanowiska) a skoro umie to kierownik to niech on to robi. Kierownik musi wyznaczyć osobę, która pod jego nieobecność będzie odpowiedzialna za sklep oczywiście nic za to nie dostajesz, ewentualnie uścisk MRS.. Naturą eko planu nie zrobisz, sprzedaż jedno mydło dostajesz 10. A później siedzisz i przeceniasz, bo termin ważności dobiega końca.

Irenkaaa
Pracownik
@Pracownik

Nie zastepuje go sprzedawca. Po to kierownik typuje innego kierownika, aby go zastepowal na czas swojej nieobecnosci, zeby wspieral drogerie w waznych tematach

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Irenkaaa

Kierownik musi wyznaczyć osobę odpowiedzialną za zmianę nawet jak ma dzień wolny. Jak ma wyznaczyć innego kierownika z innej drogerii??

Kierowniczka z 6 letnim stażem
Pracownik
 Pytanie

Cześć kierowniczki, Jak u Was samopoczucie w związku z kolejną podwyżką najniższej krajowej? Z tego co usłyszałam, to na naszą pdowyżkę o tę samą kwotę co idzie minimalna nie mamy na co liczyć- mnie to już chyba nie dziwi, ale jednak człowiek miał nadzieję…. Różnice pomiędzy nami a sprzedawcami są coraz mniejsze, mając umowę zlecenie ze statusem ucznia… te dziewczyny zarabiają prawie tyle samo co my… a przyjdą i się niczym nie przejmują… Bardzo lubię swoją pracę- a może bardziej atmosferę w swojej drogerii, ale nawał obowiązków, tylko ich dokładanie nam, umniejszanie naszym kompetencją, bo nie mamy tyle klientów ile rok temu… mam wrażenie, że kiedyś bańka pęknie i nie odejdzie jedna czy dwie kierowniczki, tylko będą masowe zwolnienia… Ile można tyrać- tak, tyrać- za taką stawkę w tak małym zespole???? Motywacja do pracy spada coraz bardziej, satysfakcja z wykonywanej pracy również jest coraz niższa. Dziury na półkach, towaru z promocji po kilka sztuk o ile wogóle jest. Ale to ty masz się dwoić i troić, aby zrobić wyniki. Czym? I kim?? Ja już coraz mniej pracuję na sali sprzedaży ponieważ siedzę z głową w monitorze i uzupełniam tabelki, odpisuje na bezsensowne maile, zgłaszam problemy na które i tak nie otrzymuję odpowiedzi. Życzę Wam kierowniczki powodzenia w pracy. Moja cierpliwość jest już na prawdę na wykończeniu…

Ona
Były pracownik
@Kierowniczka z 6 letnim stażem

Gdy zwolnią się kierownicy to mam nadzieję ,że szansa awansu przypadnie wszystkim gwiazda ,które tu piszą o łatwej i przyjemnej pracy kierownika. Plany nigdy nie będą realne ,bo przecież chodzi o to ,żeby wypłacić jak najmniej premii .Nawet jeśli będzie blisko planu to brakiem ci bardzo mało z powodu braku towaru .

Kasia4
Pracownik

Firma wychodzi z zalozenia, ze jesli nie my to nastepni. Wiec zebranie sie w grupe nic tu nie da.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Nie było.

Pytania

Nie było żadnych pytań.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Konsultant medyczny w sklepie medycznym
Warszawa
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(40 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dietetyk
Radom
Fudeko S.A.
(65 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Fizjoterapeuta- Praca w szpitalu
Katowice
Ipf Medical Sp. z o.o.
(10 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kosmetyczka
Jarosławiec
Health Resort & Medical SPA Panorama Morska
(30 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Pracow-n-i-c-a
Pracownik

W sandalach raczej nie, ale tylko ze wzgledu na to, ze jak cos Ci spadnie na stope (co moze sie zdarzyc przeciez) to bedzie gorzej niz jakby spadlo na stope w adidasach czy trampkach. Zdarza mi sie ubrac cos nie calego czarnego. Ubior jaki mamy w pracy to nie jest moj styl na codzien, wiec musze kupowac ubrania specjalnie do pracy- a wiec mam moze 2 komplety ubran do pracy, ale czasem cos nie zdarzy wyschnac czy zapomne poprostu wyprac i wtedy ubieram inne kolory. sory, ale jestesmy tylko ludzmi, nie mam tyle kasy zeby nakupic SPECJALNIE odziezy do pracy, regularnie ja prac otp. W lato mamy cieplo na sklepach, wiec tshirt codziennie wedruje do pralki. A nie bede prac 1 czy 2 rzeczy codziennie.. wiec chodze w innych rzeczach i nigdy nokt sie nie przyczepil

Nikola
Kandydat
@Pracow-n-i-c-a

Czyli nie dostaje się jakiegoś zestawu odzieży pracowniczej na start? Nikt nie robi problemu, gdy ubierzesz wyjątkowo inny kolor? Pracujecie zazwyczaj na cały etat, czy na jego część? Chciałabym tu pracować, ale studiuję jeszcze :) Teraz w wakacje nie będzie problemu, ale od października znowu się zacznie. Polecasz pracę tutaj, tak dorywczo własnie? Jak zarobki? :)

Pracownica
Pracownik
 Pytanie
@Nikola

Odzież pracownicza? W zeszłym roku obiecali nam koszulki z Natural Home Spa, pytali ile sztuk w jakim rozmiarze i to by było na tyle, do tej pory nie widzieliśmy koszulek... nie żebyśmy się spodziewali, że faktycznie je dostaniemy???? Co do noszenia innych kolorów czy wzorów na czarnym tle to zależy od kierownika, czy jemu nie przeszkadza. Gorzej jakby przyjechała regionalna i zobaczyła Cię w ubraniu odbiegającym od ,,standardu"... Teraz zdaję się, że czepiają się o wszystko, nawet jeśli mało istotne, może żeby odwrócić uwagę od tego jak niekompetentne osoby pracują na ważnych stanowiskach w spółce????

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Pracownik
Pracownik

Wcześniej był cyrk raz w miesiącu, teraz znów co dwa tygodnie, w takich okrojonych składach jakie mamy i przy takich błędach gazetki będą robione przez dwa tygodnie, z cenami będziemy latać do kolejnej i tak w kółko Wstyd....

Ktoś
Pracownik

Pracowałam w tej firmie 7 lat ,gdy się zatrudniałam panował dokładnie taki sam chaos jeśli chodzi o gazetkę . W ciągu siedmiu nie zmieniło się w tym temacie dosłownie nic ,także nie ma co się spinać ...nic się nie zmieni.

Zuzu
Były pracownik

Proponuję się nie wtrącać. Ciekawostka taka, że monitoring się przyczepił jej jak siedziała na skrzynce przy kasie, bo przyklejała paski alarmowe to perfum. Ale, że siedzi na zapleczu całymi dniami to spoko. Ah te podwójne standardy. Plus. Szanowna pani. Nie ma nagrywania dźwięku, więc może sobie w kulki lecieć. Nie pozdrawiam.

1
Iwona
Pracownik
@Zuzu

Tez bym chciała czasem „posiedzieć sobie” na zapleczu. Jednak to trochę inaczej wyglada. Kierownik ma więcej pracy za biurkiem (tabelki, wiadomości, przeceny, zamównienia, umowy, grafik itp.) niż przy kasie. Najlepiej żeby kierownik zapierdzielał na zapleczu i na sali sprzedaży. Startuj na to stanowisko i pamiętaj ze kierownik zarabia ledwo 400 zł więcej od Ciebie, a jest odpowiedzialny za cały sklep.

Kiero
Pracownik
@Iwona

Zarowno przeceny jak i zamowienia wewnetrzne moga robic pracownicy. I u mnie to robia jesli jest taka potrzeba. Sami szukaja terminow i sami od razu przeceniaja. Polecam nauczyc swoich pracownikow rzeczy, ktore nie leza tylko w obowiazku i wiedzy kierownika :)

Zuzu
Były pracownik
 Pytanie
@Iwona

Gratulacje, za robienie ogromu pracy za tak niską pensje. Z tego co zauważyłam, to moja była kiero, robiła jedynie to wszystko w poniedziałek. Ustawiła sobie tak grafik, że jej nie ma połowy tygodnia w pracy. Więc jakieś 3/4 pracy spada na dziewczyny. Prace organizuje sobie tak, że jak jest największy kocioł na sklepie, to ona sobie podlicza karteczki, co równie dobrze mogłaby zrobić w luźny dzień. Grafik? Hmmm niech się ktoś wysypie z l4. To dziewczyny ogarniają wtedy co i jak. Poza tym nie szanuje czyjejś przerwy. Ktoś chce zjeść na spokojnie, nieeee musi słuchać o wynikach regionu i innych rzeczach, które dziewczyny wiedzą z biuletynu. Potrafi sama wyjść na przerwę na 45 min. Lub zniknąć na pół dnia. I szczerze, to od niej biorę przykład jak działa kierownictwo. Może szanowne inne kierowniczki pomyślicie też. Bo z tego co widzę, to uderz w stół i pół miasta się odzywa. Jeżeli każdą z was z osobna to dotyka, to coś macie na sumieniu. Ciężko ze zrozumieniem przeczytać, że dużo tutaj skarg jest na jedną osobę? Kropki się nie łączą wam czy co. A dlaczego tutaj? Bo jak się cokolwiek zgłosi firmie, to przetwarzają to jak surowe mięso na kiełbasę ( choć chyba, to jest szybszy proces). Albo jest zamiatane pod dywan, bo nie ma komu robić. Ja podziękowałam za pracę w miejscu gdzie, jak coś się mówiło co jest nie tak, to jedyną odpowiedzią było: nikt Cię tu nie trzyma na siłę/ jak się nie podoba, to się możesz zwolnić. No to tyle.

1
Versa
Były pracownik
 Pytanie
@Zuzu

No to nie mialas Zgranego zespołu , skoro tylko Ty najwięcej się wypowiadasz na temat swojego kierownika . Tylko po co skoro już nie powinno Cię to interesować . Ktoś kto nie pracuje to po co nadal żyje życiem poprzedniego miejsca pracy . Chcesz ostrzegać przed pracą ? Ja znałam osoby które po 15 lat pracowały w drogeriach tylko kiedyś ludziom chciało się pracować a teraz ludziom się nic nie chce , brali by tylko pieniądze najlepiej za wygląd ale to nie ta branża. Robienie (usunięte przez administratora) z miejsca w którym też się babralas to średnio świadczy o Tobie . Szkoda że takie posty są jednak anonimowe , bo wtedy kolejny pracodawca już wątpię żeby chciał Cię zatrudnić skoro nic innego nie robisz tylko paplasz na lewo i prawo . Szkoda takich ludzi , nie mają życia prywatnego dlatego wypełniają pustki pisaniem opinii. I jak tak czytam to mam wrażenie ,że jednak nie odeszłaś a Cię zwolnili , pracowniku miesiąca z miną na kwintę .

6
Marta
Pracownik
@Versa

Droga pani. To raczej nie jest nic nie robienie w życiu. Raczej widzę, że dziewczyna ostrzega przed pracą w Januszexie o ile pani wie co to. Mam wrażenie, że pani jest z pokolenia urabiania się po łokcie, za dosłowne całowanie pracodawcy po stopach. Niech się pani ogarnie. I bardzo dobrze, że są takie opinie, bo w tym kraju nic nie inaczej nie zmieni. I to o pani średnio świadczy taka agresja. Coś zabolało widać. I to panią raczej wyobrażam sobie, jako taką obrażoną na cały świat Grażynę za lady albo z tym takim sztucznym chamskim uśmiechem, niemająca żadnych perspektyw i ambicji, pracującą w drogerii. Z resztą wiele osób ma takie miny po pracy w tym miejscu. Smacznej kawusi.

2
Zika
Pracownik

No normalnie. Wystarczy ulozyc sobie grafik po 12h i tak wychodzi. My tak pracujemy w galerii, co drugi dzien wolny.

Ona
Pracownik
@Versa

Te opinie pokazują ,że nie którzy pracodawcy powinni zejść na ziemię i zweryfikować co się dzieje na rynku pracy . Ciężko o ludzi ,którzy z uśmiechem będą zasuwać za najniższa krajowa nie mając co do gara włożyć . Nie da się stworzyć zgranego zespołu -wyszkolonego - przy ogromnej rotacji pracowników . Jako kierownik po jakimś czasie zaczynałam się zastanawiać czy jest sens wyrażać ludzi w bardziej skomplikowana zadania w perspektywie ,że zaraz się zwolnią . Firma bazuje na "tymczasowych" pracownikach zwłaszcza w dużych miastach . Tez mialam pracowników narzekających ,że nikt im czegoś nie pokazał -a gdy chciałam ich czegoś nauczyć mówili ,że to zadanie kierownika...

Versa
Były pracownik
@Marta

Dziękuję , kawusia była pyszna . A skoro chce ustrzec przed pracą w danej drogerii to niech to zrobi raz a nie się wywodzi . A skoro jest tam aż tak tragicznie to czemu więcej pracowników nie pójdzie za nią i pozbędzie się najsłabszego ogniwa . To nie są czasy ,że kierownik może robić co chce . On też jest tylko pracownikiem i może być zwolniony . Dlatego takie wypisywanie na temat sklepu w tej miejscowości jest mało odstraszające a tylko pokazuje słabość osoby która to pisze zamiast spalić most i przestać żyć tym co było . I owszem stałam na Kasie bo lubię handel , i było czasem źle a czasem tragicznie ale wszędzie dobrze gdzie nas nie ma . Żadna praca nie jest lekka a tu przynajmniej można było mieć fajna atmosferę z innymi pracownikami . Im mniej narzekamy tym mniej zmarszczek mamy .

Wika
Pracownik

Nie musi trzymać kredyt , w naszej drogerii akurat jest spoko atmosfera zespół jest od 5 lat niezmienny . Więc to może nie zależy od miejsca a ludzi ,że jest taka rotacja . Niektórym pracownikom nie chce się pracować wolą narzekać . Pracowałam wcześniej w różnych miejscach i też nie było lekko ,mobbing i grosz na wypłatę tu przynajmniej ta kawusia dużo lepiej smakuje . I jak jest organizacją to i czas na nią się znajdzie . Uwierzcie mi nigdzie nie jest kolorowo . Ani w Biedronce Ani w żabce . Życzę dużo uśmiechu

Ona
Pracownik
@Wika

Atmosferą nie zapłacisz rachunków ... w sklepach z dobra atmosfera również pracownicy się zmieniają - idą do pracy z lepszą pensja . Tak pisząc na forum zawsze będziecie minimalna zarabiać ...

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Witam, Czy ktoś z Was poleca pracę w magazynie Błoniu? Jest ogłoszenie na Kierownika Zmiany. Jaka panuje atmosfera w magazynie? Czy finansowo się opłaca? Jakie podejście do pracy mają magazynierzy? Za każdą odpowiedź dziękuję i pozdrawiam.

Kaśka
Pracownik
 Pytanie

Kiedyś Natura była moją ulubioną siecią drogerii. Potem zaczęłam tam pracować. W ramach bycia sprzedawcą robisz tez na stanowisku ochroniarz-fryzjer-kosmetolog-wizażysta-informatyk i jeszcze najlepiej farmaceuta. Wszystko oczywiście w ramach minimalnej płacy. Oczywiście, ze mamy świetne programy motywacyjne, za które można zarobić premię! Tak z 2 razy na rok, bo ktoś kto wymyśla targety chyba wpisuje losowe liczby, bo są nieosiągalne. Logiczne, przecież jeśli nie daliście rady zrobić targetu z zeszłego miesiąca, to na kolejny dajmy wyzszy, taka oto motywacja :) Oprócz tego, ze praca jest męcząca fizycznie, bo stoisz na kasie cały dzień albo biegasz po sklepie i fejsujesz/rozkładasz dostawę (która swoją droga tez chyba jest pakowana losowo, zależy co na magazynie jest pod ręką), a nawet za kasą nie mamy krzeseł by usiąść, co w wielu sklepach jest standardem dla sprzedawców, to obciążenie psychiczne jakie daje ta praca to inna historia. Codziennie rozmawiasz z ludźmi, którzy zachowuja się jakby pierwszy raz w życiu wyszli z domu. Nie potrafią czytac informacji na produktach, na cenach i jeszcze Cię zwyzywają bo przecież on jest klientem masz mu padac do stop i pucowac lakierki (z czym według SOKu firma się zgadza). Chyba każdy, kto pracował w branży wie o czym mowa. Oprócz natłoku obowiązków, które czasem spadają na 2 osoby na zmianie, gdzie jedna 90% czasu jest na kasie, firma ma jeszcze wiele innych ciekawych rozwiązań typu wprowadzenie gazetek 2 razy w miesiącu. Nie potrafią sobie poradzić, by raz w miesiącu zorganizować to dobrze. Ceny się nie zgadzają, promocje nie wchodza, a Ty swiecisz oczami codziennie kilkanaście razy przed klientem bo znowu brak informacji o zmienionych cenach. I tak z 2/3 razy na miesiac chodzisz po całym sklepie i klikasz każdy produkt, bo komus z góry sie nie chce nawet wstawiać aktualizacji, przecież będą w cenkach z drukarni (taki prank, bo tam tez ich nie ma). Już nie wspominam o tych jakże CuDoWnYcH standardach obsługi klienta, gdzie już od wejścia masz atakować potencjalna ofiarę informacjami na temat promocji, czego poszukuje, polecić 3 różne produkty z marek własnych, z wyprzedaży, produkt komplementarny i z różnych półek cenowych. Następnie nie zapominajmy o poleceniu produktów przykasowych i najlepiej pomalowaniu w czolko. Serio? To są techniki, które brzmią dobrze jedynie w teorii. Jak widać osoby odpowiedzialne za ustalanie tych standardów już nie wiedza jak nam dołożyć roboty bo się pewnie na sklepie nudzimy, już pomijając fakt ze klienci najczęściej maja to gleboko, a jeśli czegoś potrzebują sami pytają o pomoc xd Zgłosisz coś na serwis to Ci odpowiedzą po jakims czasie albo zleją temat. Tyle wsparcia z ich strony. Kolejne szkolenia z SOK nie wiem co maja dać. Naprawdę myslicie, ze spadek sprzedaży to wina, tego, ze praktycznie nie wisimy na kliencie póki nie zrobi zakupów na co najmniej 50 zł i to dwóch produktów? Widzicie w ogóle co się dzieje w tym kraju? pędząca inflacja, coraz wyższe rachunki, coraz wyższe koszty życia. Zapewne ludzie przerzuca się na jedzenie kremu natura eko do chleba zamiast serka. Czasem wystarczyłoby od firmy głupie „dziękujemy”, bo przecież my jesteśmy filarem, a gdy mówimy co można zrobić, żeby lepiej się pracowało nam, a klientom robiło zakupy to nikogo to nie obchodzi, mimo ze to my rozmawiamy z klientami na codzień. Nie możemy robic same zamówień, gdy najlepiej wiemy, co u nas schodzi, a co nie schodzi, tak wiec czasem puste miejsca stoją na polkach tygodniami ale zamiast tego dostaniemy setna limitowana edycje seyo i zapchana tego typu niesprzedajnymi pierdolami przestrzeń. Droga firmo, jestem wdzięczna za to ze w pracy poznałam wspaniałe osoby, ale przemyślcie standardy pracy w drogerii, bo to my jesteśmy podstawa tej firmy, a tam gdzie dobrze jest pracownikom, tam dobrze prosperuje firma.

Ona
Pracownik
 Pytanie
@Kaśka

Jakiś czas nie pracuje w Naturze ,ale ostatnio wpadłam na zakupy . Oprócz wysokich cen ,które jak wiadomo w każdym sklepie poszły do góry -zaskoczył mnie brak podstawowych produktów. Zawsze zatowarowanie było kiepskie ,ale teraz to już dramat . Miałam listę 10 produktów z których kupiłam dwa ,a resztę u konkurencji . Współczuję osobą ,które tam zostały - nie dość że drogo to jeszcze nie ma czego sprzedawać. Stawki z tego co wiem dalej minimalne ...dziewczyny jak wy żyjecie przy takich cenach ? ...

Zamkniecie
Pracownik
 Pytanie

Drogerie które się zamykały - jak długo przed dowiedziałyście się, że będą was zamykać? I jak wygląda odprawa w naturze dla kogoś na umowie na czas nieokreślony? Dostaje odprawe za 3 miesiace czy tylko za miesiac ?

Ktos
Inne
@Zamkniecie

Jaka odprawę dostaniesz reguluje prawo pracy . Jeśli twój okres zatrudnienia był od 2-8 lat to dwumiesięczna odprawa ,a powyżej 8 trzymiesięczną. Oprócz tego obowiązuje Cię normalny tryb wypowiedzenia -czyli 3 miesięcznym okres wypowiedzenia i to Natura musi Cię zwolnić żeby należała się odprawa.

Zamkniecie
Pracownik
@Ktos

Pytam o okres wypowiedzenia - czy majac umowe na czas nieokreslony i po zamknieciu drogerii odgornie, czy natura wyplaca 3 miesiace z gory, czy tylko np miesiac, bo od firmy to zalezy... dlatego chcialam zeby odpowiedzial ktos, komu zamkneli drogerie

Klient
Inne
 Pytanie

Byłam na zakupach w drogerii, zrobiłam sobie listę zakupów po czym podchodzę do półki i ceny produktów znacznie się różnią. Dlaczego inne ceny podajcie na stronie i inne są w sklepie?

Giga
Pracownik
@Klient

Bo ceny w sklepach różnią się od cen internetowych. To dwie różne działki.

Iga
Pracownik

Gdyż, jak zamawiasz coś przez internet, to idzie z magazynu, a nie jest pakowane na miejscu. I możliwe stąd różnice cen. I to też na plus. Bo jak zamówisz coś przez internet, to nie masz jak w innych drogeriach, że dostaniesz zużyte kosmetyki, bo innych nie ma na stanie na miejscu drogerii.

Pracownik
Pracownik
@Iga

Zwracam się z prośba do klientów: Kupujcie stacjonarnie, zawsze służymy dobrą radą, dajemy próbeczki i gratisy. Pozwólcie nam zachować miejsce pracy, bo coraz więcej drogerii jest zamykane.

Do natury
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Tu raczej powinna byc prosba do natury o wyrownanie cen. Pamietacie, ze jeszcze w zeszlym roku ceny perfum i marek wlasnych byly takie same? Z tego co pamietam to same to wywalczylysmy. A teraz znowu inne ceny, oczywiscie nikt nas o tym nie poinformowal, ze ceny sie zmienily. Pamietam jak na poczatku roku spieral sie z klientem, ze ceny perfum mamy identyczne jak an stronie- jakie bylo moje zdziwienie po sprawdzeniu, ze jednak FIRMA postanowila to zmienic. Przykre. A pozniej sie dziwic, ze plany nie sa robione.. JAK MAJA BYC ROBIONE???

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

KK
Pracownik

Oczywiście masz racje tylko nie chodzi o Kwestie firmy a kwestie zespołowe.. jeżeli pracujemy we 2, czasami jedna osoba na pół etatu wtedy trudno nie oglądać się na druga osobę i zostawić ją bez pomocy.. to Samo jest z urlopami.. przecież jedna osoba Nie może zostać na dwa tygodnie sama Po 12h…

Ktoś
Pracownik
@KK

Patrząc na to forum - wiem że tak było w rzeczywistości - często tak planowane były urlopy. Będąc sama w grafiku nikomu nie robisz "na złość ". Sama pamiętam jak podczas pandemii pracowałam pojedynczo - toaleta była na końcu galerii - zawsze w sklepie był jakiś klient ,więc do przyjścia drugiej zmiany nie mogłam iść do toalety. Ktoś kto ma takie pomysły powinien siedzieć w pracy bez dostępu do toalety ,możliwości pójścia na przerwę etc...

Pracowniiik
Pracownik
@Ktoś

Jeżeli jesteś na zmianie sama, potrzebujesz do toalety to wystarczy przeprosić i wyprosić klientów. Akurat mi się zdarza chodzić często, ponieważ dbam o nawodnienie, nie wyobrażam sobie „trzymać” 12 czy 10h. Pracodawca chciałby żebyśmy robiły za trzech na jednej zmianie i jeszcze wzrost rok do roku ma być.

Lina
Były pracownik
 Pytanie
@KK

Czyli poltoraetatu ma Wasz sklep ? Za każde urlopy przysługują dodatkowe godziny , nie zdarzyło się mi ,żeby idąc na dwa tyg na urlop ktoś został sam ... W takim przypadku to kierownik jest .... I powinien się tłumaczyć . Zastanawia mnie jedno ? Czy ktoś zgłaszał choć jedno z tego co piszecie tu ,na tego ich @ ? Bo skoro jest aż tak to czemu tu jest tak głośno a na @ nie ma chętnych żeby opisać prawdę ...

Nick
Pracownik
@Lina

A no tak przecież firma nie wie ile ma etatów w danym sklepie.. przecież to kierownik sobie ustala etaty ,a jakby się firma dowiedziała na pewno by było więcej....

Pracownik
Pracownik
@Lina

Po co na @, tutaj tez wszystko czytaja. Kazdy temat tutaj poruszony zostal omowiony na telekonferencjsch czy spotkaniach z kierownikami :-) Poruszysz cos na forum to jest wieksza szansa, ze sprawa nie zostanie zamieciona pod dywan.

Pracodawca

@Pracownik

Myślę, że Twój komentarz, być może przez przypadek, ale potwierdza, że nikt tu nie ma intencji zamiatania pod dywan. Natomiast jeśli dobre intencje i czytanie przez pracodawcę tego forum interpretujesz jako powód do omijania wewnętrznych kanałów komunikacji, rozważymy zaprzestanie odnoszenia się do treści tu publikowanych.

Pracodawca

Po pierwsze, zgłoszenia na sygnalistę mają zapewnioną anonimowość, jeśli życzy sobie tego osoba zgłaszająca. Po drugiej, jeśli zgłoszenie nieprawidłowości wywołuje "kwas" to jest również nieprawidłowość. Po trzecie, wielokrotnie wątki, które są tu poruszane staramy się weryfikować, ale trudno jest z anonimowych wpisów wywnioskować o jaki sklep/ Pracownika chodzi. Dlatego raz jeszcze, zachęcamy do zgłaszania w ramach Sygnalisty.

Kiero
Pracownik
@Nick

Niestety, my kierownicy nie mamy wpływu na ilość etatów w sklepie. Kierownik ustala grafik, MRS dostaje do akceptacji.

Nick
Pracownik
@Kiero

To była ironia . Bo Pani wyżej chyba myśli ,że ludzie pracują podczas urlopów pojedynczo ,bo sobie kierownik tak wymyślił . Są małe sklepy gdzie są dwa etaty i jedna osoba idzie na urlop to druga zostaje . W moim regionie był sklep gdzie wszyscy się zwolnili i pracowała jedna osoba przez pół roku .

Wojciech
Kandydat

Powiesz o co chodzi z tymi gazetkami? Bo widziałem że już jakiś pracownik narzekał. Rozdaje się je klientom czy inne obowiązki są z nimi związane?

Pracownik
Pracownik
@Wojciech

Trzeba rozłożyć nowe ceny przy produktach, stare ściągnąć, dotyczy to również kosmetyki kolorowej. Dodatkowo jest zmiana ekspozycji za kasą, na rannerach, w koszach, zmiana plakatów, wywieszenie woblerów zgodnie z wytycznymi. W międzyczasie zadbaj o obsługę każdego klienta, rozłożenie dostawy, pilnowanie zlodzieji i estetyczna ekspozycje towaru na półkach.

Nick
Pracownik
@Wojciech

Zmiana gazetki to - wymiana cen na całym sklepie ,zmiana ekspozycji przy kasie ,koszy itd.

Hehe
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Jeszcze nie zapomnij o dostawie, inwentaryzacjach, planogramach. W maju gazetka jest 3 razy. A wiec mamy 3 razy tyle pracy co zwykle. Czy szanowne osoby decyzyjne wziely to pod uwage? Dostaniemy wiecej godzin na uz lub dopelnienia do etatow? Jesli nie, to prosze o informacje jak mamy sie ze wszystkim wyrobic, jak zaplanowac grafik aby na kazda gazetke bylo zaplanowane wiecej osob, ale nie robic tego kosztem innych dni- wszak w te pozostale czynnosci na drogerii same sie nie zrobia. Przypominam- dostawy 2x w tygodniu, 2 inwentaryzacje tygodoniowo, 2 planogramy tygodniowo. Do tego obsluga klienta, dokladanie towaru, sprzatanie, ukladanie, inne czynnosci tj czytanie biuletynow, wykonywanie ankiet, zwrotow. Teraz jeszcze gazetka co 2 tygodnie. BRAWO NATURO BRAWO!! Wasi pracownicy beda latac z wywieszonym jezykiem za najnizsza krajowa przez wasze fantastyczne pomysly. Jak zawsze najwiecej ucierpimy MY!!!!

Jola
Inne
 Pytanie

Pogięło ich szczerze mówiąc z tymi dwutygodniowym gazetkami mało mamy na głowie ?

Pracownik
Pracownik
@Jola

Chcą tym przyciągnąć większa ilość klientów. Szkoda, ze nie będzie czasu na ich obsługę, bo przygotowania do gazetki nie trwają 2 dni. Rok temu gazetki tez były co 2 tyg. jednak było więcej etatów. Mniej etatów, więcej pracy, a płace najniższe - bez spiny dziewczyny.

Ola
Pracownik
 Pytanie

Witam ,wybieram się w kwietniu na spotkanie kierowników do Warszawy, co to za spotkanie, był już ktoś na takim bo nie wiem czego się tam spodziewać?

KK
Pracownik
 Pytanie

O i moja odpowiedz również została Usunięta.. a szkoda. W takim razie napisze jeszcze raz. Skoro opinie są czytane przez kogoś z centrali bardzo proszę o przekazanie problemu dotyczącego zostawia samych pracowników na zmianie przez dłuższy czas. Ponieważ wiem ze problem zgłaszany do RMS przepada gdzieś bezpowrotnie. Może zrobić na ten temat telekonferencje ? Ponieważ problem jest bardzo duży, wsparcia z innych drogerii brak, nie ma pozwolenia na skrócenie godzin pracy drogerii w tym czasie wiec co mamy robić ?

Pracodawca

@KK

Dzień dobry, raz jeszcze chcielibyśmy zaznaczyć, że żadne komentarze nie są przez nas kasowane. Zabrania również tego regulamin serwisu i jest to kontrolowane przez administratorów. Prosimy o zaprzestanie powielania nieprawdziwych informacji w tym zakresie, a jeśli występują problemy techniczne, prosimy o zwrócenie się do obsługi technicznej serwisu. Zachęcamy do zgłoszenia problemy na skrzynkę sygnalistę lub kontakt z działem HR. Żadne zgłoszenie tam przesłane nie pozostało bez odpowiedzi.

Zuzanna
Były pracownik
 Pytanie

Najgorsze miejsce pracy. Zero ścieżki kariery. Zero wsparcia góry. Jak są problemy, to nikt nic nie wie. Telefony nagle głuchną. Jak góra coś chce, to ma być tip top. Regionalna kierowniczka, to jakiś żart i to nie śmieszny. Hr nic nie wie. Sygnalista, to tylko przykrywka, że niby są narzędzia. Jakim cudem to jeszcze funkcjonuje? To jest ciekawe. Nie żałuję, że odeszłam. Też wam wszystkim polecam.

Pracodawca

@Zuzanna

Przykro nam, że masz takie odczucia. Nie twierdzimy, że HR wie wszystko, ale zapewniamy, że Sygnalista działa i żadnej sprawy tam zgłoszonej nie zostawiliśmy bez odpowiedzi. Rozumiem, że już nie jesteś Pracownikiem Natury, ale jeśli zechcesz się podzielić informacją o tym czego nie wiedział HR i dlaczego Regionalna to nieśmieszny żart, bardzo prosimy o informację na Sygnalistę lub hr@drogerienatura.pl

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Po jakim czasie wypłacana jest premia za dobry wynik z inwentaryzacji?

Pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Czekalam długo na czasy kiedy Natura zacznie doceniac lojalnych pracowników z długim stażem- nie doczekalam się. Znowu jest fala odejść i zwolnień. Kiedy dotrze coś do was?! Zacznijcie brać przykład z zachodnich firm, gdzie bardzo rzadko zmienia się pracę bo jest po prostu dobrze. Godziwe wynagrodzenie przede wszystkim, bo w tych czasach nikt nie będzie pracowal za "(usunięte przez administratora)" i to jeszcze na kilku stanowiskach jednocześnie. Dopóki nie zaczniecie doceniac pracujacych ludzi w firmie, nie będzie dobrze. Życzę wam mądrych decyzji i mądrych dyrektorów wokół!!

Anka
Pracownik
 Pytanie

Czy Drogeria wysyła Pit do Urzędu Skarbowego ?

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Cześć dziewczyny, czy każda dostała już pit ? Bo dziś 1 marzec a ja nadal nie mam.

Kaśka
Były pracownik
 Pytanie

Dlaczego nie mam jeszcze Pit11 ? Nie jestem już pracownikiem w tej firmie . Pracowałam na umowę zlecenie. Czy Pity zostaną wysłane pocztą do domu ?

Pracodawca

@Kaśka

Prosimy o kontakt pod adresem hr@drogerienatura.pl z podaniem imienia i nazwiska.

Zostaw merytoryczną opinię o Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.)
Przejdź do nowych opinii