Czy jest teraz jakaś rekrutacja do zespołu ? Oraz jak klaruje się kwestia rotacji pracowników ?
trwa rekrutacja na spedytora drogowego międzynarodowego, pracownicy raczej zostają na dłużej, w Warszawskim biurze nie ma dużej rotacji
cóż, duża lub mała rotacja to najwidoczniej dość subiektywna ocena Ze zdjęć grupowych większość osób wciąż pracuje, więc nie jest tak, że połowa składu zmienia się co roku - to byłaby duża rotacja pracowników, a tak się nie dzieje
Może dlatego ze zdjęć tyle nie wynika bo są zamieszczane wyłącznie te które obejmują obecnie pracujących w stolicy ???? za mojej kadencji odchodziło co msc kilka osób a finalnie około 50 ubyło
dokładnie... gdy ja tam pracowałem to też dodawali zdjęcia grupowe ale tylko z oddziału w stolicy. Tam to może była ta sama ekipa. Ale wciągu 5 miesiecy zwolniło sie lub zostało zwolnionych około 50 osób. Na zdjęciach nigdzie nie widnieli to też nie ma co porównywać
I co było najczęstsza przyczyną tych rotacji? pod względem odejść pewnie coś w warunkach ale zastanawiam się ze względu na co sam Pracodawca rezygnował? Pracownicy nagle nie spełniali jakichś założonych norm?
Na stronie Pracuj.pl zamieszczono 2 listopada kilka aktualnych ofert pracy do firmy BBA TRANSPORT SYSTEM Sp. z o.o. Sp. K.. Poszukiwana jest osoba do pracy jako asystent sprzedaży. Co sądzicie o warunkach pracy zaproponowanych przez pracodawcę?
Czy firma BBA TRANSPORT SYSTEM Sp. z o.o. Sp. K. w całości finansuje szkolenia dla pracowników?
To co jest podstawą do uzyskania podwyżki albo do awansu? I czy brak szkoleń dotyczy też braku wytłumaczenia co i jak robić, jak przychodzi nowy pracownik?
To jak to wygląda? Tyle ile wynegocjujesz na starcie tyle masz? Jakoś ciężko mi w to uwierzyć. A są chociaż ogólnofirmowe podwyżki inflacyjne? Jakby nie patrzeć w przeciwnym razie zarabia się coraz mniej. Na święta są chociaż premie / bony?
Na starcie albo bierzesz stawkę jaką ci dadzą albo nie masz pracy. Nie ma czegoś takiego jak negocjacja stawki. Podwyżki nie widziałem przez cały mój okres pracy tam. Nawet po nowym roku gdy podwyższyła się najniższa krajowa moja stawka została taka jaka była. Przy podpisywaniu nowej umowy stawka pozostała taka sama jak przy zatrudnianiu. Na święta jedynie dostaliśmy premie.
tak! Wystarczy zgłosić chęć i wysłać link do oferty szkolenia/kursu W moim przypadku dostałam dofinansowanie na całą kwotę kursu +umowa o podniesie kwalifikacji
są premie dla handlowców +premie urodzinowe i świąteczne, podwyżki przy awansach +co trzy miesiące są 1:1 z line menadżerem, więc zawsze można o tym pogadać
podczas mojej rozmowy kwalifikacyjnej były negocjacje dot stawki, więc to raczej kwestia Pana przypadku. O podwyżkę zawsze można zapytać, jesteśmy dorośli...
Pracuję w BBA od sierpnia tego roku i jestem szczerze - bardzo pod wrażeniem. Pracodawca jest mega pro-pracowniczy, atmosfera w warszawskim biurze jest przyjemna, luźna i nieraz rodzinna. Podejście line managerów wyrozumiałe, z dużą dozą zaufania, wyjścia naprzeciw potrzebom pracownika. Z konkretów to: - SZKOLENIA? SĄ - chciałam szkolenie i zostało mi ono zorganizowane/zakupione tego samego dnia, po pracy dostałam wiadomość od Bartka żebym szykowała komputer, bo o 18 mam pierwsze spotkanie z kursu - NIESAMOWITE. Nigdzie nie czułam się tak zaopiekowana i doceniana jak w BBA. -ROZWÓJ? JEST - BBA daje mi przestrzeń na realizowanie własnych programów i pomysłów, daje dużo możliwości rozwoju - zarówno kompetencji twardych, branżowych, jak i kompetencji miękkich. - FEEDBACK? REGULARNY - Spotkania 1:1 z line managerem są regularne, cyklicznie co 3 miesiące, gdzie mam czas i przestrzeń porozmawiać o moich potrzebach wobec pracodawcy i o tym, jak mi się pracuje. - JASNA I CZYSTA KOMUNIKACJA? JEST - bardzo dbają tutaj o komunikację i higienę praca/dom, feedbacki są dawane na bieżąco, a zespół managerów/team leaderów dodatkowo odświeża i poszerza swoje kompetencje w tym temacie - przechodzą dodatkowe szkolenia managerskie - PODWYŻKI I AWANSE? SĄ - podwyżki i awanse są możliwe i dzieją się też w miarę regularnie - w przeciągu pół roku pracy kilka razy spotkałam się z informacją o awansie kogoś z działu Operacji albo z Departamentu Sprzedaży O benefitach pracowniczych można by dodatkowo piać godzinami, bo to kolejne wielkie wyróżniki pracy w BBA, ale to powyższe punkty przekonały mnie, że jest to miejsce, w którym warto zostać i pracować. Pracodawca, sam szef i line managerzy potrafią przyznać się do błędu, wyjść poza swoją strefę komfortu, zaufać odmiennemu zdaniu, na każdym kroku dbają o atmosferę i dobro pracownika.
A, jak jest w biurze w Warszawie ? Widziałam, również kilka niepochlebnych opinii o (usunięte przez administratora) ładunków, Januszach biznesu itd., czy tutaj też jest tak źle ? Rozważam złożenie CV, ale przed tym chciałabym uzyskać więcej informacji.
Hej, no mnie też interesuje właśnie biuro. Ale bardziej pod kątem warunków. Jest tutaj open space czy raczej małe pokoje po kilka biurek? I jak wygląda w biurze zaplecze socjalne typu kantyna?
W biurze jak w biurze, zależy kto co lubi :) Chyba lepiej niż w pozostałych oddziałach. Niestety trochę wyścig szczurów. Są koledzy, którzy w miarę podchodzą do dzielenia się ładunkami, a są tacy którzy są mega zachłanni i wszystko do siebie... wiadomo to prowizja, ale jakaś przyzwoitość jest wymagana. Dlatego jeśli masz nosa do ludzi to sobie z tym poradzisz. Poza tym układy i układziki z Klientami
To ja jestem mega ciekawa, jaka jest prowizja dla spedytora za ładunek? Ile tego jest i czy wysokość prowizji od danego ładunku jest zależna np. od długości trasy czy wartości ładunku?
Po części mogę zgodzić się z poniższymi opiniami na temat firmy, lecz mam trochę inny punkt widzenia. Prezesa widzę w trochę pozytywniejszym świetlę niż moi przedmówcy. Od początku okazywał szacunek do pracowników i przede wszystkim wiarę, wieczne zmiany wynikały najpewniej z chęci powodzenia projektu. Niesprawiedliwe więc jest skupianie się jedynie na wadach, ponieważ firma przeprowadzała liczne szkolenia, wysłuchiwała oczekiwań oraz pomysłów, nie można zapomnieć o dodatkach do prywatnej opieki oraz ubezpieczeń, ogólnie osoby z branży spedycyjnej, które mógłby porównać swoją firmę do BBATS, miło by się zaskoczyły, ponieważ prezes środków na rozwój nie szczędził. Lecz wydaję mi się, iż po prostu została powierzona zbyt duża odpowiedzialność na zbyt młodych i zbyt mało doświadczonych pracownikach, awansując ich na liderów. W dobrze prosperujących firmach fundamentem jest kierownictwo, które inspiruję, pomaga, nakierowuję i przede wszystkim, dzięki doświadczeniu w branży pomaga zespołowi. Nie wydaję mi się, iż osoby z rocznym doświadczeniem są kompetentne do szkolenia i kierowania zespołem ludzi nieodbytych kompletnie w branży. Bardzo pozytywnie oceniam także dawanie szansy ludziom bez doświadczenia, lecz sprzedaż w sektorze TSL jest dosyć specyficzna i tak jak wyżej zostało przeze mnie wspomniane, potrzebna jest duża pomoc kierownictwa/liderów, niestety często zdarzały się duże braki w wiedzy. Co do zwolnień były one bardzo nieprzyjemne i podyktowane emocjami prezesa, co oceniam negatywnie, lecz znając osobliwość branży sprzedażowej, brak wyników jest równoznaczne z pożegnaniem stanowiska, pracownik ma siebie spłacić i dodatkowo zarobić jeszcze na firmę. Wydaję mi się, iż prezes obdarzył nowych pracowników dużym zaufaniem, podczas gdy po 5 miesiącach nie było żadnych efektów od znacznej większości osób. Trzeba się teraz zastanowić dlaczego tych efektów nie uzyskano, nie wydaję mi się, iż jest to jedynie wina pracowników, ponieważ tak jak moi przedmówcy, zgodzę się iż firma nie miała pomysłu na projekt, przez co odbijało się to na wynikach. Czy polecę prace w firmie BBATS? i tak i nie.
Zwalniane były osoby z wynikami, a pozostaly takie bez wyników, wiec sprzedaż nic tu nie miała do zwolnień ;) pozostały osoby, które nadają się na korpo szczury badz siedziały cicho. Kazdy kto nie dawał się korpo gatce został zwolniony, a poza tym to były tylko emocje właściciela, ten projekt był nieprzemyślany, rzucili się na zbyt głęboka wode i to z załoga bez doświadczenia. To nie miało szansy bytu.
"Podstawa to postawa" - hasło przewodnie firmy... Fajnie, żeby działało w dwie strony. Jak się Pan Prezes - Bartłomiej Sujkowski, nauczy zarządzać firmą liczącą ponad 40 pracowników a nie 10 jak było to przy początkach firmy to może coś z tego będzie. Razi w oczy brak szacunku do czasu, i samych pracowników a co gorsza gości z zewnątrz. Oczekiwanie na spotkania, czyt. spóźnienia po 30min. a nie rzadko po godzinie, dwie a i bardzo często przekładnie ich na wieczne nieodbycie - standard Pana Prezesa. Spotkanie rekrutacyjne: umówiona godzina przełożona, oczekiwanie przed biurem: 30min spóźnienia Prezesa, oczekiwanie już w biurze (bo Prezes poszedł po szklankę) kolejne 40min. Bez komentarza. Goście z zewnątrz oczywiście tez ZAWSZE muszą czekać. Cytując Prezesa "to Oni mają biznes więc niech czekają"... Jakiś szacunek dla drugiej osoby Prezesie?Rzucanie zadaniami, rozciąganie ich w czasie na pół roku, gdy już o nim zapominasz, że było coś takiego na tapecie, nagle ASAP, już, teraz, robimy, wszystko ma być gotowe za 5min. Rzuć każdą inną robotę i ratuj BBA. Sprawa, którą można by zamknąć w tydzień trwa miesiącami. Standardzik. Prezes ma dużo na głowie, a i owszem, ale wspomniana nauka zarządzania dużą firmą, kilkoma spółkami, nauka delegowania zadań od a do z, ludziom, do których po kilku latach, raczej powinno mieć się już zaufanie... Może warto? Pan Prezes lubi łapać kilka srok za ogon ale czasem należy skupić sie na najbliższym otoczeniu i zobaczyć że nie jest tak kolorowo jak się myśli. Niezadowolenie pracowników i ich złe nastroje nie są wynikiem sytuacji domowych ale ładnie ujmując słabej atmosfery w biurze. Wpadanie do biura jak huragan, trzaskanie drzwiami, przeklinanie na spotkaniach, teksty typu "to jest coś co powinno Cię podniecać" w kontekście zleconego zadania itp. raczej, mimo domowej atmosfery w biurze, jak to opisuje Prezes, owemu Prezesowi nie przystoi. Wielkie słowa, elaboraty, wydmuchane, wybujane słownictwo w wiadomościach, prezentacjach, takie, że myślisz - o super, świetny człowiek i firma, ale... No jest dużo "ale" Panie Prezesie. Idealnym pracownikiem może też nie byłam ale jak człowiek jest wiecznie olewany, zbywany, planowane spotkania są wiecznie przesuwane, skracane z godziny do 15min. a często w ogóle się nie odbywają, nie masz nawet 5 min. na rozmowę i przedyskutowanie spraw, jakichś zasad współpracy to i Tobie może się cierpliwość skończyć i dobre słowa o Prezesie z Twoich ust przestają płynąć i mówisz o tym już trochę głośniej niż tylko w głowie... Czy polecam? Jak się "postawą" obronisz to owszem! Jaką postawą? - czytaj wyżej...
Dziękuję za opinię, podając prawdziwe hasło przewodnie firmy: "Postawa do Podstawa", ponieważ zapraszamy do Zespołu BBA Ludzi z właściwą postawą, tj. przede wszystkim chęcią własnego rozwoju, zaangażowaniem, zespołowym podejściem do współpracy. BBA to TEAM, w którym Zespołowość to jedna z wartości nadrzędnych. Doświadczenie w branży nie jest wymagane, ponieważ umiejętności, kompetencji uczy nasz zaangażowany i kompetentny Zespół BBA. Rozbudowa firmy o kolejnych wartościowych ludzi, tworzących i rozwijających BBA dzieje się również właśnie TERAZ, kiedy otwieramy naszych nowych 5 Biur Handlowych w Polsce, w miastach: Bydgoszcz, Białystok, Lublin, Rzeszów i Katowice. Zawsze szanowałem, szanuję i będę szanował wszystkich Pracowników i w ogóle Ludzi. Zwracam jednocześnie uwagę na bardzo ważną informację obiektywną, czyli na ocenę naszej firmy BBATS w GoWork na poziomie 4,2/5 wynikającą z udzielonych 137 ocen i opinii. Zachęcam do porównania tej oceny 4,2/5 z innymi firmami z branży TSL, a także z innych branż. Chcąc uzyskać rzetelną, wiarygodną informację odnośnie tego jak się w BBA pracuje możliwy jest kontakt z dowolnie wybranymi pracownikami, do których bezpośrednie kontakty są na naszej stronie www.bbats.pl/kontakt. Można do Każdego z naszych pracowników zadzwonić albo napisać maila i po prostu zapytać jak ocenia pracę w BBA. Zachęcam do takiego kontaktu. Ocenę 4,2/5 w GoWork oraz weryfikację poprzez bezpośredni kontakt z Pracownikami BBA, zamiast anonimowy internetowy hejt, można uznać za lepsze metody sprawdzenia potencjalnego miejsca pracy w BBA.. Wszystkie personalne uwagi, również sporą część tych nieprawdziwych, osobiście przeanalizuję i wykorzystam do lepszego zarządzania firmą w ramach jej dynamicznego rozwoju.
Bo…? Może zamiast tak pisać sam napiszesz co twoim zdaniem nie zgadza się? Pomożesz przy okazji
Powoływanie się na średnią na Goworku gdzie zdecydowana większość opinii jest wymuszonych albo napisanych samemu - dobre żarty. Polecam zejść na ziemię ;)
Witajcie! Przygody życiowe wymusiły zmianę miejsca pracy, dlatego prześwietlam oceny firm. Podejrzewam, że odszukam informacje jak się pracuje w firmach z Warszawy. Proszę, opiszcie jak pracuje się w firmie BBA TRANSPORT SYSTEM Sp. z o.o. Sp. K.? Czy warunki pracy są dobre? Czy są tanie obiady lub jakaś kantyna w której można zjeść? Mateusz
Dzień dobry Mateuszu. Odpowiadając na Twoje pytanie napiszę że warunki są OK. Wiadomo, mogłoby być lepiej. Jeśli idzie o dofinansowane obiady pracownicze to polecam firmę Lesaffre z Warszawy. Zatrudnieni (wiem to od męża bo tam pracuje) zamawiają codziennie posiłki przez apkę, a firma dopłaca im do każdego obiadu. Zawsze to lepsze rozwiązanie niż kantyna z kiełbasą i pierogami lub pielgrzymką do Żabki. Powodzenia! Katarzyna.
Czy w BBA TRANSPORT SYSTEM Sp. z o.o. Sp. K. wypłacają dodatkowe nagrody dla pracowników?
W BBA TRANSPORT SYSTEM Sp. z o.o. Sp. K. mamy system premiowy/prowizyjny uzależniony od wyników pracy.
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w BBA TRANSPORT SYSTEM Sp. z o.o. Sp. K.?
Atmosfera jest jednym z najważniejszych aspektów pracy w firmie – gdy spadają nastroje, spada też efektywność. Dlatego dokładamy wszelkich starań, żeby nasi pracownicy czuli się dobrze jako część zespołu. Wszyscy zwracamy się do siebie po imieniu, dostrzegamy nasze sukcesy i wspieramy się w takim stopniu, w jakim pozwala natłok obowiązków. W niedalekiej przeszłości wspólnie jedliśmy posiłki, regularnie organizowaliśmy wypady integracyjne oraz akcje dobroczynne i świętowaliśmy urodziny pracowników. Obecnie staramy się kontynuować te działania za pośrednictwem Internetu („sto lat” przez komunikatory, każdy z innym łączem – niezapomniane przeżycie!). Atmosfera w firmie jest dobra, a gdy będziemy wreszcie mogli zobaczyć się w komplecie będzie jeszcze lepsza!
Jak jest z pakietem medycznym w BBA TRANSPORT SYSTEM Sp. z o.o. Sp. K.? Można dołączyć rodzinę?
Każdy z naszych pracowników otrzymuje bezpłatny dostęp do opieki prywatnej indywidualnej w renomowanej sieci przychodni. Pakiety dzielą się na podstawowy i rozszerzony. Włączenie do pakietu opieki indywidualnej najbliższej rodziny wiąże się z dodatkową, niewielką opłatą pobieraną comiesięcznie z wynagrodzenia.
Hej, czy w firmie BBA TRANSPORT SYSTEM Sp. z o.o. Sp. K. płacą za nadgodziny?
Nasza firma tak organizuje zakres obowiązków, by praca realizowana była w ustalonych ramach czasowych i nikt nie pracował w nadgodzinach. W sytuacjach wyjątkowych sprawa rozwiązywana jest indywidualnie (usunięte przez administratora)
Dziewczyny jaki styl panuje w BBA TRANSPORT SYSTEM Sp. z o.o. Sp. K.?
Masz wiedzę związaną z tym miejscem pracy, dlatego pozwolę sobie zapytać Cię o warunki zatrudnienia. Mógłbyś napisać, czy w Twojej ocenie poziom wynagrodzenia jest adekwatny do ilości powierzonych obowiązków?
witam ,czy w firmie BBA Trasnport pracujecie na laptopach czy komputerach stacjonarnych ?
Dzień dobry. Dziękujemy za to pytanie. W BBA Pracownicy mogą sami wybrać sprzęt na jakim chcą pracować. Część preferuje laptopy a część komputery stacjonarne. Wsłuchujemy się w sugestie pracowników i staramy się dopasować do indywidualnych potrzeb członków naszego zespołu.
Czy Wigilia jest dniem wolnym od pracy w firmie BBA TRANSPORT SYSTEM Sp. z o.o. Sp. K.? Jeśli nie, to jak to wygląda, są skrócone godziny pracy?
Dziękujemy za to pytanie :) Wigilia w naszej firmie jest dniem pracującym, jednak w zależności od nakładu obowiązków i wewnętrznych ustaleń działów - godziny pracy mogą zostać skrócone.