Macie tam jeszcze stanowisko Dyspozytor? Myślałem że na coś trafiłem a to oferta sprzed 7 lat. Może ktoś tu mi da jakąś nadzieję :D Ile takich stanowisk jest wolnych, jakaś rotacja tam się w ogóle zdarza? Czy nie ma na co liczyć..
Szukam pracy jako kierowca. Znalazłem tutaj archiwalne ogłoszenie. Niestety :(. Orientujecie się, czy na ten moment firma ma jakieś zapotrzebowanie na kierowców? Jeśli tak, to jak długie doświadczenie najlepiej mieć, jeśli chodzi o zawód kierowcy i zabezpieczanie towaru na firankach? Bo tego się oczekuje, ale nie skonkretyzowano... Wspomniano również o tym, że znajomość języka niemieckiego będzie weryfikowana. W jaki sposób? Będzie przeprowadzany jakiś test podczas rekrutacji? Jak w ogóle wygląda ten cały proces? :)
Brak przyjęć do tego (usunięte przez administratora) z resztą kto by chciał pracować. W firmie gdzie odpoczątku budowane są relacje na kłamstwach. Pieniądze to ok 2000euro w zależności jeśli pracujesz od 22.00 do 5.00(5uro za całą noc dodatku). Za urlop nie płacą. Za spanie w kabinie nie płacą 8euro. Za nadgodziny nie płacą. Szkoda czasu Nie polecam. Auto i naczepy zniszczone nie remontują kompletnie Nic Dziad
Jako były kierowca,niestety nie polecam tego pracodawcy. Gdyż w systemie 3/1 zarobisz ale to max 1950euro. To jest śmiech na sali. Pan Tomasz W. nie pomoże Ci w niczym. Siedzi za biurkiem nie odbiera telefonów nie odpisuje na maile. Nie wiem za co on pieniądze bierze. Na chwilę obecną omijajcie to szerokim łukiem,na spedycji wiecznie (usunięte przez administratora) 100 pomysłów na minute ciągle zmiany. Rumuny siedzą po 6 miesięcy w kabinach a sprzęt dojechany na maksa. Jednogłośnie Nie Polecam.
Hallo. Mam pytanie czy firma Van Eupen oferuję możliwość możliwość pracy w systemie 2 tygodnie pracy / dwa tygodnie wolnego. Jeżeli jest taka możliwość to ewentualnie ile można zarobić w tym systemie? Dziękuję za kontakt.
Witam . Miałem zaszczyt pracować w firmie van eupen . rekrutacja odbyła się telefonicznie Gwarantem była stawka 2180 euro w systemie 3 na 1 . koszt przyjazdu do tyrowa w okolice berlina to , zbiornik paliwa 348 zł. +bramki za autostrade 212 zł w obie strony +koszt pobytu prowiant 679,87 zł. suma 1239.87 zł. po przybyciu okazało się że osoba ktura rekrutuje . tomek wesoły . tel +49 1789080218 informuje że firma płaci 1300 eur podstawy +28 eur diety dziennej + 5 eur dodatek godzin nocnych SUMA 21 dni to 1888 eur +godziny nocne jeśli je masz to 1993 eur x 4.50 = 8968.50 zł -1239,87 koszt pobytu = 7728,63 zł. jeśli nie masz godzin nocnych to twuj zarobek na czysto to 7256,13zł. dlaczego to pisze . w moim przypadku gwarantowana stawka miała byc 2180 euro po rozmowie w cztery oczy ta stawka zmalała do sumy 2160 eur tylko po nowym roku po rozmowie z kierowcami na tak zwanym hotelu dopiero dowiedziałem sie prawdy 1900 eur to max co dostane w trzecim tygodniu po rozmowie telefonicznej z tomkiem wesołym dowiaduje sie że może 2000 eur może po nowym roku , ŻART . tak zdesperowany kto jest osoby kture rekrutuiom kierowców czy firma . kierowcy , pomocni życzliwi , nie som to goście z łapanki znajom swój fach . polecam . .......... .. numery kture do mnie dzwoniły i gwarantowały stawke 2180 eur w systemi 3 na 1 . to +49 1789080218 +491789080361 . ja nie dostałem kasy za okres 3 tygodni , jak ma ktoś pytania mój tel +48 735186524
Kierowcy ciagle maja pretensje i zawsze im malo. Kwatery oplacone przez nasza firme, praca dobrze poukładana, do dyspozycji samochody osobowe, nikt nie rozlicza z paliwa i km. Kierowcy pracuja u nas latami i nie narzekaja. Byly przypadki zwolnienia sie kierowcow ale po jakims czasie wrocili do nas i pracuja dalej. Umawiasz sie z kims na pewne warunki, jak nie zgadzaja sie na umowie to jej nie podpisujesz i nie podejmujesz pracy. Powodzenia u nowego pracodawcy, oby Ci sie poszczesciło.
Nie wiem jak zarządzacie kierowcami ale mamy opóźniona fv o 45 dni brak kontaktu brak odpowiedzi na wysłane maile..
Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w VanEupen?
Firma (usunięte przez administratora) w systemie 3/1 nie zarobisz nawet 2 tys euro.Brak jakiejkolwiek premii żeby zmotywować kierowce. Baza Thyrow ma wiele do życzenia, brak zaplecza socjalnego/Toaleta,prysznic. Mają wszystko gdzieś liczą się tylko zyski dla firmy. Najczęściej systemowcy dojeżdżają do ciężarówek autami z wypożyczalni,Hildescheim,Bodenheim,Eseen,Dorsten Brak urlopu lecz na umowie jest 17 dni,za który i tak nie płacą. Reszta poprostu wpisywana jest w zjazdy do domu.Do wykorzystania masz 5 dni których w wakacje i tak nie wykorzystasz. Omijać szerokim łukiem (usunięte przez administratora) niemiecki. Na hotelach tylko nieudacznicy życiowi i płaczki. Nie polecam
Gosia Burta urwo ebana przestan kierowcow przesladowac. Poza tym firma ok. Pozdro dla normalnych kierowcow z VE.
Nie mam pojęcia dlaczego ta FIRMA ma tyle niekorzystnych opinii. Mój kochanek pracuje w tym przedsiębiorstwie od 2 lat i jest w 100% zadowolony z warunków pracy. Ja z jego wyplata trochę mniej ale nie mam pretensji, mogę żyć trochę normalnie.. Sam mówi że, te warunki mieszkaniowe i godziny pracy na więcej nie pozwalają. W poprzedniej firmie zarabiał mniej i sypiał w kabinie ciężarówki/teraz tylko na hotelu. Co prawda skarżył mi się sie ze musi (usunięte przez administratora) kolegów aby mógł dalej mieszkać na hotelu ale mi to jest obojętne, ważne ze mi co miesiąc zostawia wypłatę do dyspozycji. Mojego bolca, już nie jedna osoba chciała zniszczyć, ale on się nie poddaje i nie wymięka, jak polaczki w biurze, które mają coś do udowodnienia przed polskimi kierowcami i niemieckimi przywódcami jak w ....r. !!!!!!!
Jak szefostwo w VanEupen? Spoko traktują ludzi?
Nie nie traktuja wogolole ta firma to (usunięte przez administratora) pd kiedy jest tam pelno ambitnych polaczkow w biorze i od kiedy pastuch (hiszpan-sese) wykupil ta firme
Czy VanEupen zapewnia kartę multisportu?
Witam wszystkich szczekających. Pracuje w VE od 2015r. Zaczynalem jako operator wózka widłowego w Genshagen ( Geoßerren). Gdy CC postanowila zamknąć nasz magazyn byłem w kropce ponieważ praca, ludzie z którymi pracowałem (Niemcy) byli naprawdę ok wobec mnie. Pod koniec roku zaraz przed zamknięciem Magazynu mój szef Helmut S. (świętej pamięci) zaproponował mi po tym gdy zobaczył że mam prawo jazdy kat."C" zrobił "E" do mojego "C" i wówczas będzie czekało na mnie miejsce w VE. I tak też zrobiłem. Po otrzymaniu wszystkich wymaganych kwitów i dostarczeniu ich odrazu zaczełem prace(odrazu!!!). Robiłem tzw. umfury w systemie dwuzmianowym.(rano/popoludnie ze zmiennikiem) Wynająłem własne mieszkanie niedaleko pracy i wszystko było ok do czasu....tak właśnie.... do czsu gdy w 2017r. spółka SESE... kupiła nas VE. Wowczas przez kilkanaście nastepnych miesięcy nie odczówaliśmy zmian które miały nastąpić, a mianowicie chodzi mi o atmosfere która panowała u szefostwa w Essen. Musiała być zła skoro jeden z trzech wowczas szefow postanowil zrezygnowac ze wspolpracy z "Hiszpanem" ktory wykupil VE i odszedł. Niestety byla to osoba odpowiedzialna za kontrakty z CC na poszczegolnych "Standortach". Skutkowalo to tym ze zaufanego przedstawiciela VE pertraktujacego warunki wspolpracy znajacej polityke CC.De juz nie bylo VE stracil kontrakt na CC w miajscu gdzie pracowalem. Koniec stycznia 2020r. Postanowilem sprobowac pracy nie wokol komina tylko pod spedycja Essen. Po 2tyg. Stwierdzilem ze sie nie nadaje i ze ta praca jest nie dla mnie. Ale....udalo mi sie wrocic pod moich sprdytorow z ktorymi wczesniej wspolpracowalem i bylo dobrze poniewaz nadal moglem mieszkac w domu. Startowalem z bazy w Thyrow i transportowalem towar do Hildeshime, tam sie rozladowywalem i ladowalem do Genshagen. I bylo ok do czasu gdy ktos w Essen postanowil zamknac biuro i zaoferowal moim spedytorom prace w Essen( a raczej postawil ich przed faktem dokonanym liczac na to ze jak te baranki pojda bez oporu). Niestety to nie w tej bajce. Bioro zostalo zamkniete, spedytorzy odeszli lub pracuja lecz w inny sposob niz sobie to zakladali ci ktorzy postanowili zlikwidowac nasze bioro. Dziwne jest to ze gdy bioro zostalo zamnkniete nagle cala stala trasa Genshagen-Hildesheim-Genshagen tez znikla. Jako pracownik ktory zawsze byl i jest lojalny wobec firmy zostalem przerzucony co Hildesheim na "umfury" lecz w ststemie od poniedziałku do piątku w kabinie. Z braku możliwości musialem wynajać mieszkanie ktore posiadam w Ludwigsfelde ponieważ zależy mi na meldunku i ciągłości pracy w De. Firma nie jest zła ale..... doskonała też nie jest.... wielokrotnie probowalem rozmawiac z ludzmi w Essen i na wiele sposobów abym mogl startowac z Thyrowa do Hildesheim i powrót na Thyrow abym mogl zrobic pauze w domu lecz wszystko okazalo sie fiaskiem. Obecnie od poniedzialku do piatku jestem w kabinie w Hildesheim i mam WIELKI ŻAL do ludzi planujących naszą prace za to ze musialem wynajac moje mieszkanie poniewaz nie potrafia tak ulozyc mojej pracy abym mogl spedzic czas mojej pauzy w moim łóżku w domu gdzie wiem z doswiadczenie ze jest to w 100% mozliwe i wykonalne. Pozdrawiam wszystkich znajomych ktorzy postanowili w taki lub inny sposob opuscic nasze szeregi. ps. jest to moja pierwsza firma w ktorej jestem kierowca ale w punktacji od 1-10 dam ich 6 punktow.
Szefostwo ma cie gdzieś, dla nich liczy się tylko ilość dostarczonych ładunków na czas. To samo tyczy się polskich dysponentów, chyba że coś nie idzie po ich myśli to szukają winnego czyli kierowce. Jak jest na magazynie nie wiem nie pracowałem. Co rekrutacji jak brakowało kierowców to brali wszystkich co się zgłaszali, nawet jak ledwo co odebrali prawo jazdy. Wysyłałeś CV i jak było wszystko ok to jechałeś do Essen i podpisywałeś umowę. Nie tak dawno coś zaczęło się robić źle o wszystko się czepiają. Ostatnimi czasy pracy jest tak dokładane że o ch.j rozbić te ich 10 godzin, musisz kombinować jak wyrobić się w czasie pracy (10h) i wykonać powierzoną pracę. Szkoda że nie wezmą się za tych co ciągle tylko na hotelach przebywają i nie przemęczają się zbytnio, bo jak jest obsuwa na jego zmianie to on nie będzie dłużej pracował bo jego zmiennik się spóźni na swoje awizację. Należy uważać co się go kogo mówi i na jaki temat zwłaszcza przestrzegam przed stałym mieszkańcem hotelu w Mönchengladbach niejakim S.W. czyli najlepszym pupilkiem Gosi ------> strasznie dużo szczeka do biura.
Slawciu rob dalej swoje i nie przejmuj sie innymi kierowcami. Dopoki jestem w biurze krzywda ci sie nie stanie
Jesli jestescie tacy odwazni, zeby moc sie pod kogos podszyc, to zapraszam do biura na rozmowe w cztery oczy :)
Kto to jest ten S.W. bo ostatnio sporo kierowcw pozegnalo sie z VE i faktycznie chyba trzeba uwazac z kim sie rozmawia i co sie mowi na rozne tematy i osoby.
Niestety większość ludzi piszą prawdę o tej firmie .zastanówcie się dlaczego w niemieckich firmach są non stop przyjęcia? .Sami sobie odpowiedzieć możecie .Nie zająć języka na co liczycie podpisujecie umowy Śmieciowe kótry Niemiec za te pieniądze będzie pracował.?Taka jest była i zawsze będzie gdzie Polacy w biurze jest (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) Nastała moda w niemieckich firmach zwalniają na gwałt po to żeby nie płacić kierowcom należnych euro.Dlatego jest rotacja .wykorzystustują ludzi na maksa i won. Tak jest w bardzo wielu firmach transportowych i to jest przykre.Niestety okazało się że firmy Niemieckie to jest większe (usunięte przez administratora) jak w pl.
Witam orientuje się ktoś czy przyjmują do pracy i jakie mają teraz systemy?
Ale ktoś pojechał z tą (usunięte przez administratora) brawooooo
Nie rozumie dlaczego, jeden z drugim dziwia sie ze kierowcy prują się o mieszkanie w hotelu. Kazdego dnia kółka takie same. Zrobi co ma zrobic, odstawia auto na parking i nie martwi sie o miesce postoju. Wraca na mieszkanie na ktorym ma do dyspozycji : toaletę, prysznic, kuchnie, internet itp. i nie placi za to ani jednego centa. Do dyspozycji sa tez samochody słuzbowe - jezdzi gdzie chce a tankuje z firmowej karty. Zjezdzajac do domu w tygodniu zaplanowane zawsze nocne zmiany. Jak kierowca dobrze pokombinuje to juz w piatek kolo połodnia jest na bazie i jedzie do domu smiejac sie przy tym z innych kierowcow, ktorzy zjezdzaja dopiero wieczorem lub w sobote jak im braknie czasu.
Kiedys moze i byla dobra firma ale teraz kiedy robi 90% polakow to (usunięte przez administratora) i to w doddatku mulaste krutko tam pracowalem bo nieszlo sie dogadac z dispo ta firme wykancza kierowcy bo kradna co sie da o paliwie nie nie mowie bo dziala tam (usunięte przez administratora) paliwowa nie jednemu by trzeba bylo przetrzepac bagaznik ile baniek z dieslem wywozi z placu i pelen zbiornik czy to baza coswig ktorej juz niema czy thyrow nigdy wiecej takiej firmy gdzie sami polacy prawie robia porazka...........
Jak z językiem niemieckim? Trzeba go dobrze znać?
Ta firma to już masakra od kiedy Polacy zasiedli do biura dają pracę na 10 godzin a dymasz 15 godz awizacje rozladunki na Coca coli w nocy zero socjalu karty poblokowane autohof za swoje diety odcinają polscy spedytorzy pewnie prowizje z tego mają ogólnie nie polecam totalny bałagan czwartek wysyłają cie na drugą stronę Niemiec wracasz w sobotę zaczynasz w niedziele po 24.00 tylko (usunięte przez administratora) maja dobrą robotę zdarza sie ze 4 razy dziennie otwierasz 2 strony firany ogólnie to (usunięte przez administratora) nie polecam
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w VanEupen?
Zobacz opinie na temat firmy VanEupen tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w VanEupen?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!